Modelism - RHC Forum: FOX - Hype - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

FOX - Hype Motoplanor de distractie

#1 Useril este offline   Adi-GVA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 739
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Unde zboara avioanele

Postat 12 June 2010 - 11:16 PM

O sa ziceti ca m-am tacanit de tot!
Bai fratilor, cu ceva timp in urma am vazut un motoplanor zburat foarte smecher la RR anul asta de catre Peter (neamtu') Tipul zbura atat de frumos la firul ierbii incat mi-a atras serios atentia.
Am mers la el si l-am rugat sa-mi arate putin modelul.
Era o spuma ieftina si simpatica de numai 95 euro, ARF. Atunci mi s-a pus pata si am zis ca vreau si io!
Deci l-am comandat la "Zozo," iar cu o saptamana in urma a venit jucaria.
Cateva date despre model:
Model: FOX
Producator: HYPE
Material: Hipodur (tot un fel de elapor)
Anvergura: 1800mm
Lungime: 880mm
Greutate: 685g
Servo: 4 buc (incluse si montate)
Motor: Brushless outrunner (Inclus si montat)
Regulator: (gata montat si programat)
Elice: 10*6, pliabila (gata montata)
Con: inclus si montat
Necesita pack Lipo de 3 celule, 1800,2100mAh
Modelul este aproape RTF, mai trebuie montat doar stabilizatorul orizontal cu un surub si reglata comanda pe profundor; pui receptorul in el si gata.
Asa cum am zis nu poti avea pretentii prea mari la banii astia, dar totusi e lucrat ingrijit si se potrivesc toate componentele la fix.
Am avut o mica problema la elementul de prindere a comenzii profundorului pe echea servoului (filetul in piesa fixata pe eche, cea in care vine bagata sarma de comanda era defect) si a trebuit sa schimb piesa respectiva cu ceva gasit pe acasa.
O chestie ciudata este amplasarea CG-ului data in manual: In text spune ca la 60mm de bordul de atac, iar in poza din manual la 46mm. Mie mi-a iesit cam pe la 48mm cu pck de 2100 si e in regula.
Dupa o prima privire a structurii modelului, eu am considerat ca zona de prindere a stabilizatorului si profundorului, este mult prea slaba structural (o sectiune de 20mm de elapor).
Inca de la inceput, am armat acea zona cu doua tije de carbon de 2mm pe o parte si pe alta a fuselajului.
In rest, modelul e ranforsat bine cu tevi de carbon.
Sapatmana trecuta am facut maidenul:
Primele impresii: Model fasnet are nevoie de viteza (profil foarte subtire, 18mm la incastrare si 9mm la varful aripii; nu are diedru si nici vingleti), usor instabil (nu e pentru incepatori - desi asa am crezut initial);
- scoate un sunet bestial in zbor (ca un hotliner);
- se angajeaza foarte repede;
- directia nu are autoritate (efect mic)
- zboara pe spate la fel ca pe fata
- daca il tii in picaj accentuat, apare destul de repede fenomanul de flutter la varful aripilor:
- fileaza mult la aterizare (nu am setat flapsuri):
- motorul trage suficient dar nu atat de spectaculos ca brushlessul de la EG.
- servourile sunt rapide, dar sistemul de parghii si comenzi au jocuri maricele.

Am facut 3 zboruri din care doar 2 s-au finalizat cu bine: al treilea am facut o greseala, l-am angajat, eram prea jos si finalul, model = 2buc! (i-am rupt botul).
Cateva poze dinainte de accident:

Fisiere atasate


Fly Extreme! __EXTREME FLIGHT
0

#2 Useril este offline   Adi-GVA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 739
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Unde zboara avioanele

Postat 12 June 2010 - 11:18 PM

...

Fisiere atasate


Fly Extreme! __EXTREME FLIGHT
0

#3 Useril este offline   Adi-GVA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 739
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Unde zboara avioanele

Postat 12 June 2010 - 11:19 PM

Acum modelul este refacut in totalitate si azi am tras un zbor de proba.
Mai vin cu impresii.....

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de Adi-GVA: 12 June 2010 - 11:20 PM

Fly Extreme! __EXTREME FLIGHT
0

#4 Useril este offline   Zen 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1185
  • Inregistrat: 14-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 13 June 2010 - 12:43 PM

Frumos in primul rand... :rolleyes: Combinatie intre un jet si un planor. Este normal ca directia sa aiba influenta aproape zero pentru ca lungimea cozii este mica raportat la anvergura aripilor.

P.S. Forma elicei e cam ciudata, parca e de la o jucarie chinezeasca :) Ma refer strict la aspect, nu stiu cat de eficienta e, poate este.

Aceasta postare a fost editata de Zen: 13 June 2010 - 12:45 PM

It's difficult to make things simple!
0

#5 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 13 June 2010 - 01:47 PM

De unde l-ai luat si cu cit?
Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#6 Useril este offline   CamilBM 

  • ex BIGfoot
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1013
  • Inregistrat: 02-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:UAV/F3A/JET/3D/1:1

Postat 13 June 2010 - 02:02 PM

Sa sti ca si eu l-am vazut la rapa si mi-a placut enorm. Mai mult ca sigur si eu mi-l voi cumpara. Modelul pare a fi un planor acrobatic si asta ma incanta pe mine.
alexroad@ de aici la cumparat prin bunul nostru prieten zozo FOX
Fly to live
Live to fly

Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
0

#7 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 13 June 2010 - 02:21 PM

Am inteles eu gresit sau transportul la marfa de peste 40 euro e gratuit?
Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#8 Useril este offline   Adi-GVA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 739
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Unde zboara avioanele

Postat 13 June 2010 - 07:14 PM

Vezi postareaBIGfoot, la Jun 13 2010, 03:02 PM, a spus:

alexroad@ de aici la cumparat prin bunul nostru prieten zozo FOX


Exact!
Fly Extreme! __EXTREME FLIGHT
0

#9 Useril este offline   Adi-GVA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 739
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Unde zboara avioanele

Postat 13 June 2010 - 08:20 PM

Am promis ca mai revin:
Cateva explicatii despre cum am reparat botul: am folosit doua tije de fibra (de 3mm) pe laterale, imediat sub carlinga, iar pe burta am inserat un placaj de 2mm decupat exact dupa sectiunea fuselajului in zona respectiva toate lipite cu superglue. Initial am reparat elaporul (hypodur) cu apa fiarta, dar nu l-am scufundat in apa ci am turnat cate putin pe el, numai pe zona afectata si am netezit cu dosul unei linguri zona pana am adus-o la forma initiala (atentie cand efectuati operatia cu apa fiarta sa trageti oala de pe foc cand lucrati cu piesele de elapor pentru ca aerul cald ce iese pe langa oala poate afecta partile expuse direct: - face basici elaporul)
Asa arata botul dupa reparatie:

Fisiere atasate


Fly Extreme! __EXTREME FLIGHT
0

#10 Useril este offline   Adi-GVA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 739
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Unde zboara avioanele

Postat 13 June 2010 - 08:28 PM

In urma primelor zboruri (saptamana trecuta), am vrut sa mai imbunatatesc anumite aspecte la acest model, unele tehnice altele estetice:
Sa incep cu cele tehnice:
Am zis ca in picaj apare relativ repede fenomenul de flutter la varful aripilor (foarte subtiri). Ca sa diminuez acest neajuns am hotarat sa ranforsez suplimentar aripile cu o platbanda de carbon (1/3mm) pe jumatate din anvergura aripilor inspre varf cu o suprapunere de 100mm cu tubul de carbon principal
Ca sa maresc putin autoritatea directiei, am incercat sa elimin turbulentele generate in zona de imbinare a directiei cu deriva (are un luft cam maricel) prin tapetarea cu scoci a spatiului liber (sper sa se vada in poze).
Cu ocazia aceasta s-a mai intarit un pic si structural.

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de Adi-GVA: 13 June 2010 - 08:34 PM

Fly Extreme! __EXTREME FLIGHT
0

#11 Useril este offline   Adi-GVA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 739
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Unde zboara avioanele

Postat 13 June 2010 - 08:39 PM

Mai pun cateva poze cu anumite detalii...
In poza cu surubelnita este sistemul de asigurare al aripii pe tija de carbon principala.

Fisiere atasate


Fly Extreme! __EXTREME FLIGHT
0

#12 Useril este offline   Adi-GVA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 739
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Unde zboara avioanele

Postat 13 June 2010 - 08:46 PM

Pentru ca in unul dintre primele zboruri am prins si o mica termica, acolo am avut o problema de perceptie a modelului; Cum nu avea nimic distinct pe aripi (era alb complet si pe fata si pe dos) era greu vizibil.
Deci am gasit o schema de vopsire pe intrados ca sa-l fac mai vizibil.
Stikerul de pe aripa dreapta l-am facut ca sa echilibrez perfect modelul pe axa longitudinala (aripa stanga usor mai grea).
Enjoy!

Fisiere atasate


Fly Extreme! __EXTREME FLIGHT
0

#13 Useril este offline   Adi-GVA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 739
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Unde zboara avioanele

Postat 13 June 2010 - 09:45 PM

Primele impresii personale (un novice in pilotarea motoplanoarelor) dupa toate modificarile:
- se vede foarte bine in aer datorita noii scheme de vopsire,
- aripa este mai rigida in zbor (dar inca nu l-am mai pus in picaj - am sa fac si testul asta curand)
- directia este mai responsiva (aici am mai facut si setari noi din statie)
Vreau sa mai zic ca valorile curselor la comenzi date in manual sunt insuficiente, eu le-am pus la maxim (dublat chiar) si am pus si expo mic,
La eleroane am decupat in aripa ca sa fac loc echiei servoului sa execute o cursa mai lunga.
- ansamblul motor elice e slabut totusi.
- am incercat un tonou sustinut la maxim din directie si a iesit cam uratel
-in conditii de vant "0" are o traiectorie curata atat in linie dreapta cat si in viraje, vine totusi destul de repede jos; aici cred ca mai trebuie sa fac experimente cu CG-ul,
-pe vant taricel(cum a fost astazi), si in rafale, este foarte solicitant: danseaza pe toate axele (instabil) cand vrei sa-l scoti din vant directia e zero, se accentueaza tendinta de angajare la viraj si pierde mult in altitudine (cand e zburat ca planor, - cu motor e OK),
Se pare ca nu-i place pe vant (as fi zis contrariul pana azi)
Ce ramane impresionant (de nota 10) este sunetul pe care il face! <_<
Are viteza mare de zbor.
E dificil de lansat (nu ai de unde-l prinde, fuselajul e mic sub aripa si abia il apuci)
Aici este un link cu mai multe chestii despre acest model (vazut de altii): http://www.rcgroups....d.php?t=1250005
Sper ca nu am plictisit prea mult!

Aceasta postare a fost editata de Adi-GVA: 13 June 2010 - 09:47 PM

Fly Extreme! __EXTREME FLIGHT
0

#14 Useril este offline   casper20 

  • Lifetime Beginner
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3598
  • Inregistrat: 09-June 07
  • Gender:Male
  • Location:TG-MURES

Postat 13 June 2010 - 10:06 PM

PArca am fost vazut asa ceva si in romania de vanzare.
Prabusirea este o aterizare necontrolata..................sau nu?

FPV is not a crime!

Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163

Tel: 0741-931.767
0

#15 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 14 June 2010 - 06:19 AM

@casper 20:
Unde?

@Adi-GVA:
Cu transportul e asa cum am zis eu?

Aceasta postare a fost editata de alexroad: 14 June 2010 - 06:22 AM

Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#16 Useril este offline   casper20 

  • Lifetime Beginner
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3598
  • Inregistrat: 09-June 07
  • Gender:Male
  • Location:TG-MURES

Postat 14 June 2010 - 04:30 PM

Nu stiu dar trebuie sa caut ca sigur am vazut, si vreau si eu unul dinasta.
Prabusirea este o aterizare necontrolata..................sau nu?

FPV is not a crime!

Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163

Tel: 0741-931.767
0

#17 Useril este offline   Senzoor 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 88
  • Inregistrat: 10-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 June 2010 - 04:53 PM

Foarte frumos, vreau si eu dar nu stiu cum sa comand. Am mai vazut inca un model care mi-ar placea foarte tare. Cum fac?
0

#18 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 15 June 2010 - 06:36 PM

foarte misto dar io nu imi dau seama cum este actionata directia
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#19 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 15 June 2010 - 06:42 PM

Vezi postareaflorin100%, la Jun 15 2010, 07:36 PM, a spus:

foarte misto dar io nu imi dau seama cum este actionata directia


Vezi postul 10, in doua dintre poze se vede mai bine.
E un mecanism chiar in balama.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#20 Useril este offline   Adi-GVA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 739
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Unde zboara avioanele

Postat 15 June 2010 - 09:53 PM

Vezi postareaflorin100%, la Jun 15 2010, 07:36 PM, a spus:

foarte misto dar io nu imi dau seama cum este actionata directia

Nici io!
Tot ce se vede in poze vad si eu in realitate. Toate comenzile sunt actionate la fel de dispozitivul ala ciudat care e o porcarie in final (are jocuri mari) si o sarma subtire printr-un cablu bowden. Asa vin montate si nu ai acces la ele decat daca distrugi elaporul; as zice eu ca e de unica folosinta!

@Alexroad:
nu stiu cum e cu transportul, eu l-am comandat la zozo.
Fly Extreme! __EXTREME FLIGHT
0

#21 Useril este offline   Adi-GVA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 739
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Unde zboara avioanele

Postat 20 June 2010 - 11:31 PM

Dupa multa munca, o busitura (in urma careia am rupt un varf de aripa), reglaje si 4 zile de teste, impreuna cu Luci (RedSky) l-am facut sa zboare asa cum trebuie:......
Fly Extreme! __EXTREME FLIGHT
0

#22 Useril este offline   Adi-GVA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 739
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Unde zboara avioanele

Postat 21 June 2010 - 09:03 PM

Intr-unul din primele zboruri, cumulat cu o zi cu rafale de vant, am reusit sa-i rup un varf de aripa (se rupe foarte usor).
L-am reparat pe camp si dupa 10 min zbura din nou.
Acasa, am ranforsat varfurile aripilor cu niste tije de carbon de 2mm si arata asa:

Pentru ca directia e foarte ingusta ca grosime si e si foarte flexibila, am ranforsat-o si pe ea cu o tija de carbon de 2mm la incastrare si una de 1mm la bordul de fuga.
Dupa ce am aplicat carboanele astea s-a rigidizat substantial ansamblul directie-deriva.

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de Adi-GVA: 21 June 2010 - 09:10 PM

Fly Extreme! __EXTREME FLIGHT
0

#23 Useril este offline   Adi-GVA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 739
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Unde zboara avioanele

Postat 21 June 2010 - 10:00 PM

Asa cum am mai zis, am facut o multime de teste: am pus pack-uri mai usoare, mai grele ca sa modific incarcarea pe aripa, am incercat tot felul de mixaje din statie, am setat flapsuri la diferite valori, "dual rate" cu expo si curse diferite,l-am zburat pe vant, pe calm absolut etc si am urmarit de fiecare data traiectoria corcta sau gresita.
La un moment dat eram foarte dezamagit pentru ca zbura extrem de prost (trebuia sa mesteci in manse la greu, pe toate comenzile, doar ca sa-l tii drept).
In final la sugestia lui Luci, am mutat CG-ul mai mult in fata si am pus un pack mai greut.
Surpriza, modelul a devenit foarte stabil, ia crescut viteza de zbor fara insa sa creasca si panta de coborare, deja puteai face un viraj din directie fara sa se mai angajeze, indiferent de vant.
De aici a fost usor: am mai setat un pic functia de expo pe comenzi si am mai impins un pic CG-ul in fata.
Configuratia finala este cam asta:
curse maxime posibile (mecanic) total diferite de manual:
- eleron 20 grade (15 manual)
- profundor 30 grade, (15 manual)
- directie 40 grade (20 manual)
- CG-ul la 40mm, cu 6mm mai in fata decat cea mai in fata valoare din manual(46mm arata in poza si 60mm scria in text)
- expo 30% pe profundor si eleroane si -10% pe directie (Graupner MX 12)
- consuma in jur de 900-1000 mAh la un zbor de 15min cu motor
Dupa tot carbonul care l-am bagat in el, rezultatul este ca e mult mai rigid in zbor si nau mai da din aripi ca pescarusii la Mamaia,
zboara perfect pe spate (usor impins de profundor), dupa cateva incercari au iesit si niste tonouri faine, face multumitor ranversare, looping si 1/2 opt cuban, acum te poti juca cu el la firul ierbii..
Flapsul (flaperon) este ineficient si voi renunta la el, la fel si la mixajele directie cu eleron (nu mai e nevoie);
In concluzie zboara cum trebuie, adica cam asa: http://www.youtube.com/watch?v=RAyrp7x3na8...player_embedded
PS: filmul nu e al meu, e de pe net; Sper sa pun si io un filmulet in viitor!
Fly Extreme! __EXTREME FLIGHT
0

#24 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 25 August 2010 - 09:44 PM

Salut,
M-am ocupat sa zbor acest model si sa-l up gradez.
Iata concluziile mele:
Orice ranforsare pe fuselaj cu carbon este inutila. Structural fuselajul este perfect incomparabil cu EG. Componentele sunt de buna calitate si cinematica parghiilor si bowden-urilor foarte ingenioasa. Puncte slabe : Hub, elice, servo, flutter la aripi, incovoiere mare la manevre bruste. Aspecte bune: Constructia pe ansamblu, mecanismele, furniturile, trenul, aspectul scale, viteza ascensionala, manevrabilitatea.
Am testat efectul de flutter pe aripa si incovoierea maxima produsa in manevre bruste. Cateodata incovoierea este suparatoare dar nu am avut probleme.
Am avut crash-uri dure in"bot" si mai mult de spargerea placajului panoului de foc nu s-a intamplat nimic.
Am mixat 30% directia cu eleroanele si vireaza perfect.
Cu echiparea de baza este "nervos" si instabil dar l-am zburat pe vant puternic fara probleme. Aterizarea pe vant puternic este intr-adevar dificila dar zborul este distractiv.
Niciodata nu am zburat cu acumulator mai mare de 1600 si 25C si l-am tinut in aer aproximativ 18-20min.
Zborul la termica cu echiparea de baza este aproape imposibil.
M-am plictisit de echiparea de baza si am folosit:
BL A 2217-9T , ESC 60 A (asta am gasit prin cutii), hub alu de calitate, elice plianta 9x5, acc tot de 1600mAh, greutate in ordine de zbor 870g.
La setarea CG intr-adevar au aparut probleme. Incercand sa aduc CG la aprox 50mm fata de BA am adaugat 52g plumb sub ampenajul orizontal. Greseala a produs unul dintre cele mai spectaculoase zboruri. S- comportat ca un elicopter si abia am reusit sa-l "pun" in "bot".
In final am adaugat "la ochi" 15g in bot si CG s-a mutat spectaculos spre BA. Voi da si valoarea exacta dupa ce masor.
Inca de la primul zbor rezultatele au fost spectaculoase. Viteza nu s-a modificat sensibil in schimb modelul este foarte stabil, executa toate manevrele acrobatice, in viraje nu pierde inaltime decat foarte putin (test fara a actiona profundorul), cu motorul taiat "vrea sa urce" usor nu sa piarda altitudine ca si cu echiparea de baza. Poti cauta termica, rezultatele sut multumitoare! Aterizarea a devenit o placere. Combinatia rezultata este intre EG si un trainer foarte bun electric.
Recomand aceasta "mica" modificare tuturor si voi reveni cu amanunte despre pozitia exacta a CG. Este posibil ca in timp cel putin servo-ul de profundor cred ca trebuie schimbat cu ceva mai puternic si eventual digital.
Oricum modelul zboara excelent cu echiparea de baza iar daca se schimba doar Hub-ul si elicea este suficient.
Nu recomand modelul incepatorilor si mai ales nu recomand "bricolarea" cu FC care se dovedeste o complicatie inutila. Repet strucura, cel putin pentru fuselaj, este optima.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#25 Useril este offline   Adi-GVA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 739
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Unde zboara avioanele

Postat 27 August 2010 - 02:51 PM

Ma bucura faptul ca s-au mai gasit si alte solutii pentru a face acest model sa zboare perfect.
Colegul "comnean" a ales sa modifice total echiparea stock a modelului (elice, motor, regulator) si se gandeste si la servouri...
Eu am vrut sa ma limitez la o investitie cat mai mica peste cea initiala si sa pastrez cat mai mult din echiparea originala.
Trebuie sa recunosc ca elicea si hub-ul vor trebui neaparat schimbate.
@comnean
Felicitari pentru achizitie si cat mai multe aterizari reusite!
Fly Extreme! __EXTREME FLIGHT
0

#26 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 27 August 2010 - 03:04 PM

Poate prezinta interes sa aflati ca au scos si o versiune mai mare, la 2.23m

http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/u...idProduct=14498
... cu picioarele pe pamant ...
0

#27 Useril este offline   Adi-GVA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 739
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Unde zboara avioanele

Postat 27 August 2010 - 08:44 PM

Muream de curiozitate sa vad cum merge Fox-ul la panta...
Si pentru ca azi a fost o zi superba, am plecat pe dealuri sa-i vad evolutia.
Am ramas uimit; zboara super misto, vantul a fost moderat, doar cat sa-i mentina altitudinea;
am facut niste viraje si looping-uri stranse de vibra elaporul in el, niste razmuturi la firul ierbii superbe.
Modelul s-a comportat peste asteptari, a zburat foarte curat si precis. Pacat ca am fost singur, colegii din Alba au fost ocupati in dupamasa asta.
Aici a zburat azi Fox-ul:

Fisiere atasate


Fly Extreme! __EXTREME FLIGHT
0

#28 Useril este offline   Adi-GVA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 739
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Unde zboara avioanele

Postat 27 August 2010 - 08:48 PM

i-am facut o mica aerisire in spatele cupolei pentru o mai buna ventilatie (caldura mare)!

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de Adi-GVA: 27 August 2010 - 08:51 PM

Fly Extreme! __EXTREME FLIGHT
0

#29 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 01 September 2010 - 11:03 AM

Nu Renatoa nu este acelasi producator. Hype are planorul FOX la 2m si este OK. Clona din imagine este o alta chinezarie despre care nu pot spune nimic.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#30 Useril este offline   Adi-GVA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 739
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Unde zboara avioanele

Postat 17 October 2010 - 06:06 PM

Upgrade de ultim moment necesar la FOX-ul meu:
Cu cateva zile in urma intr-unul din zboruri, am tras putin mai tare, si la un looping cu motorul in full am ramas fara elicea si conul stoc (nu le-am mai gasit).
In urma acestui eveniment am achizitionat un con turbo Pelikan cu diametrul 35mm si pale Graupner Cam-folding 9x6 de la Harghita (Levi merci de promptitudine!)
Desi conul e pentru ax motor de 3,2mm, iar motorul stoc are axul de 3mm, am mesterit putin si am reusit sa fixez perfect conul pe ax; ca sa aliniez conul cu fuselajul am mai taiat din axul motorului 10mm din lungime.
Ieri nu am mai avut rabdare si am iesit in probe de zbor:
Comportament mult imbunatatit, elicea este mai bine centrata, mai putin zgomotoasa, trage mai bine (urca constant la unghi de 45 gr.), regulatorul nu se incalzeste deloc si cel mai important: consuma mai putin curent (lucru descoperit acasa dupa ce am incaract pack-urile - 25% mai putin).
Ca si concluzie, e o inbunatatire considerabila acest setup pentru con-elice; Cred ca ar merge si 10x6

Pun o poza de pe RC-groups (au ajuns si ei la aceiasi concluzie) cu o comparatie intre elicea stoc (10x6) si una 9x6 Graupner Cam-folding.

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de Adi-GVA: 17 October 2010 - 06:11 PM

Fly Extreme! __EXTREME FLIGHT
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro