Modelism - RHC Forum: HPI E-Firestorm 10T - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 17 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »

HPI E-Firestorm 10T Detali, poze , videoclipuri. Evaluare topic: -----

#31 Useril este offline   fasconal 

  • ...si nu te doare capul !
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1241
  • Inregistrat: 15-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures

Postat 27 June 2010 - 07:21 PM

Vezi postareaScooby Doo, la Jun 27 2010, 07:48 PM, a spus:

@fasconal: cum ai refacut gearing-ul? Eu unul pusesem pe flux combo un pinion 15t ca mi-a fost teama ca se face zob diferentialul - si asa a ramas :D
Cert este ca pe NiMH era cum era, dar pe lipo zbura prea jos :D)))


In manualul Blitz-ului (la mine de asta e vorba) sunt prezentate trei variante de motorizari fiecare cu gama de spur + pinion.
Am extrapolat pentru ca motorul cel nou, respectiv 12T brushless nu era o optiune prezentata in manual, am schimbat spur-ul (pentru ca se impunea) si apoi la pista am verificat cateva pinioane, pana am fost multumit de combinatie.
Am avut in vedere viteza masinii vs controlul acesteia si incalzirea motorului.
Fara semnatura...prietenii stiu de ce
0

#32 Useril este offline   sergiu 4wd 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1553
  • Inregistrat: 20-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC

Postat 20 July 2010 - 02:13 PM

Salut.
Mai am o intrebare.
Trebuie sa schimb uleiul in amortizoare si pe : M U L T I R A C E si sunt o groaza de tipuri.
Intrebarea e care e cel mai bun ca sa nu stric amortizoarele ?

Multumesc !
Scurtu Sergiu - 0766301990
0

#33 Useril este offline   XJ39 El'Diablo 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 538
  • Inregistrat: 30-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Tineretului
  • Interests:Automodelism

Postat 20 July 2010 - 02:52 PM

Vezi postareasergiu 4wd, la Jul 20 2010, 03:13 PM, a spus:

Salut.
Mai am o intrebare.
Trebuie sa schimb uleiul in amortizoare si pe : M U L T I R A C E si sunt o groaza de tipuri.
Intrebarea e care e cel mai bun ca sa nu stric amortizoarele ?

Multumesc !


"Ulei siliconic pentru amortizoare"

Densitatea o iei in functie de ce faci cu masina ta 35WT e bun pentru offroad la firestorm si merge brici pe pista mrt.
* Kyosho Mini-Z MR02 ASF Stock
* Kyosho Mini-Z MR03 Modified by Kyosho, Atomic & Pn-Racing
* Kyosho TF5-S
* HPI Sprint 2 Drift
* Traxxas Slash
* Associated B44 ma vinde
* Control by Spektrum[/color]
0

#34 Useril este offline   sergiu 4wd 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1553
  • Inregistrat: 20-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC

Postat 20 July 2010 - 05:06 PM

Vezi postareasergiu 4wd, la Jul 20 2010, 03:13 PM, a spus:

Salut.
Mai am o intrebare.
Trebuie sa schimb uleiul in amortizoare si pe : M U L T I R A C E si sunt o groaza de tipuri.
Intrebarea e care e cel mai bun ca sa nu stric amortizoarele ?

Multumesc !


...,dar pentru diferential?
Scurtu Sergiu - 0766301990
0

#35 Useril este offline   FlorinSS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Firme
  • Postari: 1287
  • Inregistrat: 29-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Speed and Fun

Postat 20 July 2010 - 05:17 PM

Dupa cate stiu eu la diferentialul de la firestorm se pune vaselina , nu ulei.
daca gresesc va rog sa ma corectati
0

#36 Useril este offline   sergiu 4wd 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1553
  • Inregistrat: 20-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC

Postat 20 July 2010 - 05:22 PM

Vezi postareaFlorinSS, la Jul 20 2010, 06:17 PM, a spus:

Dupa cate stiu eu la diferentialul de la firestorm se pune vaselina , nu ulei.
daca gresesc va rog sa ma corectati


eu stiu ca se baga ulei.

..,dar am de ales intre : Ulei silicon pentru diferential, 15000CS , Ulei silicon pentru diferential, 30000CS sau Ulei silicon pentru diferential, 3000CS.

Care e cel mai bun ?
Scurtu Sergiu - 0766301990
0

#37 Useril este offline   ovidiugm 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1031
  • Inregistrat: 02-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 July 2010 - 10:39 PM

In diferential pe la pista noastra e ok ceva intre 5.000 CST - 10.000 CST. Eu merg cu 5.000 CST ca asta am avut la indemana in momentul in care am facut revizia la diferential, dar probabil ca o sa incerc la un moment dat si un 10.000 sau macar un 7.000 CST.
Masinute de jucarie. Pe bani adevarati.
0

#38 Useril este offline   XJ39 El'Diablo 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 538
  • Inregistrat: 30-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Tineretului
  • Interests:Automodelism

Postat 21 July 2010 - 12:32 AM

Vezi postareasergiu 4wd, la Jul 20 2010, 06:22 PM, a spus:

eu stiu ca se baga ulei.

..,dar am de ales intre : Ulei silicon pentru diferential, 15000CS , Ulei silicon pentru diferential, 30000CS sau Ulei silicon pentru diferential, 3000CS.

Care e cel mai bun ?


"eu am" in firestormul lui ovidiugm ulei de 5000WT de la associated

Aceasta postare a fost editata de XJ39 El'Diablo: 21 July 2010 - 12:44 AM

* Kyosho Mini-Z MR02 ASF Stock
* Kyosho Mini-Z MR03 Modified by Kyosho, Atomic & Pn-Racing
* Kyosho TF5-S
* HPI Sprint 2 Drift
* Traxxas Slash
* Associated B44 ma vinde
* Control by Spektrum[/color]
0

#39 Useril este offline   fasconal 

  • ...si nu te doare capul !
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1241
  • Inregistrat: 15-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures

Postat 21 July 2010 - 06:06 AM

Aveti "dreptate" amandoi.
In manualul Firestorm-ului producatorul "vorbeste" de vaselina de diferential, ceea ce vei gasi daca desfaci diferentialul pe care iti recomand sa o cureti bine, bine de tot dupa care sa pui ulei siliconic pentru diferential. Iar datorita caldurilor de acum sa fie cel putin cu a zis "diavolul" :( , adica 5.000 WT.
Fara semnatura...prietenii stiu de ce
0

#40 Useril este offline   sergiu 4wd 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1553
  • Inregistrat: 20-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC

Postat 21 July 2010 - 10:39 AM

dar nu gasesc de cat 15.000 .
nu gasesc nu numar mai muc de exemplu ce ati zis voi 5.000 .
Scurtu Sergiu - 0766301990
0

#41 Useril este offline   XJ39 El'Diablo 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 538
  • Inregistrat: 30-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Tineretului
  • Interests:Automodelism

Postat 21 July 2010 - 01:01 PM

sa se ierte greseala cst nu wt, si magazinul ala nu e singurul din fabuloasa noastra tara.
* Kyosho Mini-Z MR02 ASF Stock
* Kyosho Mini-Z MR03 Modified by Kyosho, Atomic & Pn-Racing
* Kyosho TF5-S
* HPI Sprint 2 Drift
* Traxxas Slash
* Associated B44 ma vinde
* Control by Spektrum[/color]
0

#42 Useril este offline   sergiu 4wd 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1553
  • Inregistrat: 20-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC

Postat 26 July 2010 - 05:45 PM

ce upgrad as putea sa fac la aceasta masina?
Scurtu Sergiu - 0766301990
0

#43 Useril este offline   fasconal 

  • ...si nu te doare capul !
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1241
  • Inregistrat: 15-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures

Postat 26 July 2010 - 07:52 PM

Vezi postareasergiu 4wd, la Jul 26 2010, 06:45 PM, a spus:

ce upgrad as putea sa fac la aceasta masina?



Depinde ce vrei de la masina. Vrei putere/viteza, schimba motorul si ESC-ul.
Vrei sa te tina cat mai mult (motorul), treci pe brushless.
Vrei jocuri si frecari cat mai mici, treci pe Al.
Vrei sa-ti raspunda la comenzi mult mai repede/exact, schimba servo-ul cu unul digital si treci pe 2.4 GHz.
Vrei sa o "inatresti" schimba componentele expuse cu unele din Al.
Vrei protectie mai mare la lovituri pune-i front si rear bumper custom.
Vrei sa scapi de "imaginea" stock, schimba-i caroseria si fa-o pe gustul tau.
...

Bafta!
Fara semnatura...prietenii stiu de ce
0

#44 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 26 July 2010 - 08:31 PM

Vezi postareafasconal, la Jul 26 2010, 08:52 PM, a spus:

Vrei sa o "inatresti" schimba componentele expuse cu unele din Al.


Bafta!

Cu toate sunt de acord, dar cu aceasta nu, pt ca:
1. Se vor zgaria, vor arata foarte urat
2. Ingreuneaza masina => viteza maxima/acceleratie micsorata, mai ales acceleratia
3. Daca se indoaie aluminiul nu se poate indrepta calumea si va fi dezechlibrata toata masina
4. Foarte scumpe in comparatie cu componestele din plastic (RPM sau/si stoc)

Eu tias recomanda ca orice piesa ce ti se rupe sa fie inlocuiesta cu piese de pe Blitz ESE si vei fi multumit (piesele sunt gen RPM)

stima, Radu

Aceasta postare a fost editata de radugns: 26 July 2010 - 08:32 PM


Custom CNC parts GNS Racing
0

#45 Useril este offline   fasconal 

  • ...si nu te doare capul !
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1241
  • Inregistrat: 15-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures

Postat 27 July 2010 - 07:28 AM

Vezi postarearadugns, la Jul 26 2010, 09:31 PM, a spus:

Cu toate sunt de acord, dar cu aceasta nu, pt ca:
1. Se vor zgaria, vor arata foarte urat
2. Ingreuneaza masina => viteza maxima/acceleratie micsorata, mai ales acceleratia
3. Daca se indoaie aluminiul nu se poate indrepta calumea si va fi dezechlibrata toata masina
4. Foarte scumpe in comparatie cu componestele din plastic (RPM sau/si stoc)

Eu tias recomanda ca orice piesa ce ti se rupe sa fie inlocuiesta cu piese de pe Blitz ESE si vei fi multumit (piesele sunt gen RPM)

stima, Radu


In primul rand vreau sa ma corectez si bineinteles ca era vorba de "intaresti" in loc "inatresti"
Da, sunt de acord cu tine (asa am facut si eu, atat la Firestorm cat si la Blitz). Nu folosesc piese de la ESE, am la mine intotdeauna un set de plastice (brate) si un set de grafit (ceva mai usoare dar mai casante)
N-am fost destul de explicit, eu nu am inlocuit bratele (care intr-adevar sunt cele mai expuse vizual), am inlocuit aceste piese:
Imagine atasata: STH100314O.jpg Imagine atasata: STH103326FO.jpg Imagine atasata: STH85207O.jpg

Am schimbat aceste piese dupa ce am lovit violent unul din bratele frontale. Am rupt atunci unul din lagarele bratului dar studiind atent am observat si ca locasul din piesa originala (poza 1 ca pozitie) este ovalizat.
Este de preferat (parerea mea si nu numai, dar nu e cu titlu de axioma) ca unele piese sa fie /ramana din plastic. Socurile sunt amortizate mai bine.
Fara semnatura...prietenii stiu de ce
0

#46 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 27 July 2010 - 08:58 AM

Vezi postareafasconal, la Jul 27 2010, 08:28 AM, a spus:

In primul rand vreau sa ma corectez si bineinteles ca era vorba de "intaresti" in loc "inatresti"
Da, sunt de acord cu tine (asa am facut si eu, atat la Firestorm cat si la Blitz). Nu folosesc piese de la ESE, am la mine intotdeauna un set de plastice (brate) si un set de grafit (ceva mai usoare dar mai casante)
N-am fost destul de explicit, eu nu am inlocuit bratele (care intr-adevar sunt cele mai expuse vizual), am inlocuit aceste piese:
Atasament STH100314O.jpg Atasament STH103326FO.jpg Atasament STH85207O.jpg

Am schimbat aceste piese dupa ce am lovit violent unul din bratele frontale. Am rupt atunci unul din lagarele bratului dar studiind atent am observat si ca locasul din piesa originala (poza 1 ca pozitie) este ovalizat.
Este de preferat (parerea mea si nu numai, dar nu e cu titlu de axioma) ca unele piese sa fie /ramana din plastic. Socurile sunt amortizate mai bine.

Da, in cazul acestor piese este bine sa fie de aluminiu pt ca nu le lovesti direct pe ele.

stima, Radu

Custom CNC parts GNS Racing
0

#47 Useril este offline   fasconal 

  • ...si nu te doare capul !
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1241
  • Inregistrat: 15-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures

Postat 27 July 2010 - 02:29 PM

Al sotiei acum arata asa:
Imagine atasata: DSC00681.JPG

Imagine atasata: DSC00682.JPG

Imagine atasata: DSC00683.JPG
Fara semnatura...prietenii stiu de ce
0

#48 Useril este offline   sergiu 4wd 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1553
  • Inregistrat: 20-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC

Postat 13 December 2010 - 10:53 AM

Dupa concursul de la miercurea ciuc , am observat si eu cat de instabila este masina la sarituri .

Cum pot sa echilibrez masina cand este in aer ?
De la decolarea de pe rampa - pana la aterizare masina face aproape o rotire in aer - botul venind in fata rau de tot.
Primul lucru care l-am facut a fost sa ii ridic umpic botul din amortizoare , in speranta ca la decolare fata va fi aruncata mai tare .
Asta nu a avut nici un esfecet ( sau poate nu am sesizat eu ) , apoi daca am vazut ca nu ma ajuta asta cu nimic , am incercat sa o accelerez brusc cand este in aer , asta a mai echilibrat-o putin , dar nu indeajuns cat sa cad pe roti .
La puntea fata nu a avut loc nici o modificare majora ( schimbat piese de plastic cu unele de aluminiu sau mai stiu eu ce ) care ar putea ingreuna masina , singurul lucru care l-am schimbat in fata a fost servoul ( din cel original sf-1 -- i-am pus un savox SC-0254 MG care ar angrenaj metalic .

Astept sfaturi , cum as putea echilibra masina .
Scurtu Sergiu - 0766301990
0

#49 Useril este offline   Skipper74 

  • Kaboom!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 795
  • Inregistrat: 25-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:motorsport,automodelism

Postat 13 December 2010 - 01:36 PM

un motor mai puternic care sa i-ti permita o accelerare puternica pe rampa...si nu mai cazi in nas...atat!a!,si putin noroc...
Team Durango DESC 410R
Tekin RX8/SCX RedLine/Spektrum/AKA
0

#50 Useril este offline   ovidiugm 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1031
  • Inregistrat: 02-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 13 December 2010 - 02:50 PM

Din pacate era clasa stock cu motor impus, nu se putea schimba motorul.

Stiu ca acum sfaturile sunt tardive dar in momentul cand m-a intrebat Sergiu la concurs pur si simplu nu mi-a venit in minte decat intarirea arcurilor fata. Ar mai fi posibilitati de imbunatatire a comportamentului in aer, precum:

1. Un pic de franare (se ia degetul un pic de pe acceleratie) chiar in buza rampei, urmata de o accelerare maxima si mentinerea acceleratiei pe saritura.

2. Echilibrarea modelului prin amplasarea corespunzatoare a acumulatorului: la Firestorm acumulatorul poate fi plasat mai in fata sau mai in spate pe sasiu, exista trei buretei de separare care pot fi asezati in fata sau in spatele acumulatorului. Se pot amplasa doi buretei in fata si unul in spate, sau chiar toti trei in fata (bateria cat mai in spate), pentru ca partea din fata sa fie cat mai usoara si sa nu mai cada.

Dezavantajul metodei nr. 2 este ca este posibil ca masina sa ia curbele mai prost, deci trebuie testat comportamentul pe circuit. Daca acumulatorul este deja cat mai in spate, atunci pe puntea spate se poate pune un pic de plumb, desi mie personal nu imi place ideea cu ingreunarea modelului.
Masinute de jucarie. Pe bani adevarati.
0

#51 Useril este offline   sergiu 4wd 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1553
  • Inregistrat: 20-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC

Postat 13 December 2010 - 08:05 PM

Vezi postareaovidiugm, la Dec 13 2010, 02:50 PM, a spus:

Din pacate era clasa stock cu motor impus, nu se putea schimba motorul.

Stiu ca acum sfaturile sunt tardive dar in momentul cand m-a intrebat Sergiu la concurs pur si simplu nu mi-a venit in minte decat intarirea arcurilor fata. Ar mai fi posibilitati de imbunatatire a comportamentului in aer, precum:

1. Un pic de franare (se ia degetul un pic de pe acceleratie) chiar in buza rampei, urmata de o accelerare maxima si mentinerea acceleratiei pe saritura.

2. Echilibrarea modelului prin amplasarea corespunzatoare a acumulatorului: la Firestorm acumulatorul poate fi plasat mai in fata sau mai in spate pe sasiu, exista trei buretei de separare care pot fi asezati in fata sau in spatele acumulatorului. Se pot amplasa doi buretei in fata si unul in spate, sau chiar toti trei in fata (bateria cat mai in spate), pentru ca partea din fata sa fie cat mai usoara si sa nu mai cada.

Dezavantajul metodei nr. 2 este ca este posibil ca masina sa ia curbele mai prost, deci trebuie testat comportamentul pe circuit. Daca acumulatorul este deja cat mai in spate, atunci pe puntea spate se poate pune un pic de plumb, desi mie personal nu imi place ideea cu ingreunarea modelului.



asa cu ai spus si tu Ovidiu , motorul nu putea fi modificat deoarece era clasa stock.
rampa aia care era langa tine Ovidiu , o saream perfect , masina era echilibrata si ateriza perfect pe cele 4 roti , in schimb celelalte doua care aveau o forma de U alungit , terbuia sa trec cu o viteza foarte mica peste ele ( practic nu nu ma rindicam nici un pic in are ) ca sa nu rastorn masina .
Scurtu Sergiu - 0766301990
0

#52 Useril este offline   sergiu 4wd 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1553
  • Inregistrat: 20-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC

Postat 15 December 2010 - 05:24 PM

Vezi postareaovidiugm, la Dec 13 2010, 02:50 PM, a spus:

Din pacate era clasa stock cu motor impus, nu se putea schimba motorul.

Stiu ca acum sfaturile sunt tardive dar in momentul cand m-a intrebat Sergiu la concurs pur si simplu nu mi-a venit in minte decat intarirea arcurilor fata. Ar mai fi posibilitati de imbunatatire a comportamentului in aer, precum:

1. Un pic de franare (se ia degetul un pic de pe acceleratie) chiar in buza rampei, urmata de o accelerare maxima si mentinerea acceleratiei pe saritura.

2. Echilibrarea modelului prin amplasarea corespunzatoare a acumulatorului: la Firestorm acumulatorul poate fi plasat mai in fata sau mai in spate pe sasiu, exista trei buretei de separare care pot fi asezati in fata sau in spatele acumulatorului. Se pot amplasa doi buretei in fata si unul in spate, sau chiar toti trei in fata (bateria cat mai in spate), pentru ca partea din fata sa fie cat mai usoara si sa nu mai cada.

Dezavantajul metodei nr. 2 este ca este posibil ca masina sa ia curbele mai prost, deci trebuie testat comportamentul pe circuit. Daca acumulatorul este deja cat mai in spate, atunci pe puntea spate se poate pune un pic de plumb, desi mie personal nu imi place ideea cu ingreunarea modelului.


Vezi postareasergiu 4wd, la Dec 13 2010, 08:05 PM, a spus:

asa cu ai spus si tu Ovidiu , motorul nu putea fi modificat deoarece era clasa stock.
rampa aia care era langa tine Ovidiu , o saream perfect , masina era echilibrata si ateriza perfect pe cele 4 roti , in schimb celelalte doua care aveau o forma de U alungit , terbuia sa trec cu o viteza foarte mica peste ele ( practic nu nu ma rindicam nici un pic in are ) ca sa nu rastorn masina .


Inafara de ce s-a spus mai sus se mai poate face ceva ?
Scurtu Sergiu - 0766301990
0

#53 Useril este offline   fasconal 

  • ...si nu te doare capul !
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1241
  • Inregistrat: 15-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures

Postat 15 December 2010 - 06:25 PM

Vezi postareasergiu 4wd, la Dec 15 2010, 05:24 PM, a spus:

Inafara de ce s-a spus mai sus se mai poate face ceva ?



Al sotiei a stat foarte bine pe pista.
Cand o sa am timp o sa fac setup sheet-ul si o sa ti-l dau.
Fara semnatura...prietenii stiu de ce
0

#54 Useril este offline   sergiu 4wd 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1553
  • Inregistrat: 20-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC

Postat 15 December 2010 - 07:09 PM

Vezi postareafasconal, la Dec 15 2010, 06:25 PM, a spus:

Al sotiei a stat foarte bine pe pista.
Cand o sa am timp o sa fac setup sheet-ul si o sa ti-l dau.


Poate e o intrebare prea tampita , dar sunt incepator totusi , acest concurs a fost primul la care am participat si daca e cineva dragut sa imi explice ce e ala " setup sheet-ul
Scurtu Sergiu - 0766301990
0

#55 Useril este offline   fasconal 

  • ...si nu te doare capul !
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1241
  • Inregistrat: 15-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures

Postat 15 December 2010 - 07:17 PM

Vezi postareasergiu 4wd, la Dec 15 2010, 07:09 PM, a spus:

Poate e o intrebare prea tampita , dar sunt incepator totusi , acest concurs a fost primul la care am participat si daca e cineva dragut sa imi explice ce e ala " setup sheet-ul



N-am gasit un blank pentru E-Firestorm, dar se poate merge si pe asta:
Fisier atasat  T4_blank_input.pdf (460.43K)
Number of downloads: 360
Fara semnatura...prietenii stiu de ce
0

#56 Useril este offline   fasconal 

  • ...si nu te doare capul !
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1241
  • Inregistrat: 15-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures

Postat 15 December 2010 - 07:27 PM

Un blank pentru Blitz (care este aproape identic cu cel de E-Firestorm)
Bafta!
Fisier atasat  www.hpiracing.com_manuals_pdf_104558.pdf (365.82K)
Number of downloads: 396
Fara semnatura...prietenii stiu de ce
0

#57 Useril este offline   sergiu 4wd 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1553
  • Inregistrat: 20-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC

Postat 16 December 2010 - 07:08 PM

Ce mumar de dinti la pinionul de la motor si la spur pentru a prinde viteza maxima in linie derapta
As vrea ceva viteza in linie dreapta dar si sa demaraez dupa ce iau curba.
MA dau cu variatorul stock de pe firestorm Hpi sc-15 cu motorul 15T .
Daca nu se poate asa , se poate schimba din cate stiu eu se poate schimba caracasa de la diferentila cu una cu dinti mai multi sau cu mai putini , si la fel si rotile dintate de pe langa diferential.

Vezi postareafasconal, la Dec 15 2010, 07:27 PM, a spus:

Un blank pentru Blitz (care este aproape identic cu cel de E-Firestorm)
Bafta!
Atasament www.hpir...f_104558.pdf



Nu trebuia ca in acel PDF sa fie bifate casetutele unde vin ( mortizoarele . fasculele , etc..... ) ?
Scurtu Sergiu - 0766301990
0

#58 Useril este offline   fasconal 

  • ...si nu te doare capul !
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1241
  • Inregistrat: 15-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures

Postat 16 December 2010 - 07:51 PM

De aceia se numeste BLANK pentru ca e necompletat.
Poti de exemplu sa-l completezi dupa cum iti este setata masina si sa ceri pareri plecand de la asta.
ce zici?
Fara semnatura...prietenii stiu de ce
0

#59 Useril este offline   sergiu 4wd 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1553
  • Inregistrat: 20-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC

Postat 17 December 2010 - 11:40 AM

Vezi postareafasconal, la Dec 16 2010, 07:51 PM, a spus:

De aceia se numeste BLANK pentru ca e necompletat.
Poti de exemplu sa-l completezi dupa cum iti este setata masina si sa ceri pareri plecand de la asta.
ce zici?

pai credeam ca imi bifezi tu cum o ai pusa ca zici ca a ta sta f. bine pe pista.
Eu am intors-o pe toate partile si .......
Scurtu Sergiu - 0766301990
0

#60 Useril este offline   fasconal 

  • ...si nu te doare capul !
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1241
  • Inregistrat: 15-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures

Postat 17 December 2010 - 08:19 PM

Ma citez:
Al sotiei a stat foarte bine pe pista.
Cand o sa am timp o sa fac setup sheet-ul si o sa ti-l dau.

Fara semnatura...prietenii stiu de ce
0

Arata acest topic


  • 17 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro