Modelism - RHC Forum: Charger Turnigy 4x6S - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Charger Turnigy 4x6S il am de cateva zile

#1 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 11 May 2010 - 07:53 PM

Salutare, am de cateva zile noul charger de la Turnigy, si as vrea sa va impartasesc primele impresii, pentru cine doreste sa il cumpere.

L-am asteptat ceva sa iasa, pentru ca ca s-au strans ceva packuri pentru elicopterele electrice. Pana acum imi lua ceva timp sa le reincarc pe toate.
Alta treaba cand incarci 4 packuri odata ( plus inca doua pe Ultramat-ul duo 50 de la Graupner)

Incarcatorul are patru porturi de incarcare independente, fiecare din ele avand cate 5 memorii, 6A, 50W.
De asemenea sunt disponibile si functiile de fast charge si storage charge.
Pentru alimentarea lui va trebuie o sursa de cel putin 200W.

http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/catalog/TG4.jpg

Imi place ca e compact si usor.
Nu imi place prea mult ventilatorul care merge continuu si care e cam zgomotos, daca stiti vreo sursa de ventilatoare de PC, ma duc sa caut unul mai tacut.

Chargerul vine cu doar doua adaptoare, unul pentru JST-XH, altul pentru FP/TP.
Prin urmare or sa va mai trebuiasca niste adaptoare.

La primele teste pare sa echilibreze foarte bine celulele.

Aceasta postare a fost editata de Primus: 11 May 2010 - 07:54 PM

0

#2 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 11 May 2010 - 08:20 PM

Bine ai revenit cu review-uri. Sunt intr-o situatie similara si am fost la un pas sa dau click pe el dar am ales alta cale si cred ca asta e topicul bun sa scriu solutia mea.

Putin background, am deja un incarcator ImaxB6 care balaseaza prost si un cuplu robbe300 + balancer care fac treaba buna dar sunt lente si limitate. Foloseam ca balancer o unitate MKS separata pe care am prajit-o intr-un experiment.

Fiind in cautare de un nou charger unitatea asta 4in1 era cea mai tentanta dar am descoperit pe forumuri o tehnica veche care abia acum a inceput sa prinda avant:

paralel charging

practic pui in paralel pak-uri cu acelasi numar de celule, atat pe mufa de incarcare cat si pe mufa de egalizare. Pak-urile se vor autoegaliza intre ele si la sfarsitul incarcarii o sa le ai pe toate frumos incarcate si egalizate. Sunt cateva conditii de indeplinit dar nu mare lucru, in esenta pakurile trebuie sa fie cam in aceeasi stare de descarcare.

Asta mi-a permis ca in aceeasi bani sa cumpar un charger performant, Icharger106B si un set de paralel charging cu 6 capete (daca nu eram puturos le faceam singur). Sa incarc 6 pakuri 3000 mah 6s intr-o ora e imposibil dar le pot pune seara la incarcat si dimineata sunt gata.

De unitatea 4in1 mi-e teama pentru ca de fapt sunt patru unitati ieftine puse in aceeasi cutie. A lui Primus pare sa fie OK.

Legat de incarcatul pe camp. Am citit ca poti conta pe maximum jumate din capacitatea bateriei de Pb de la masina, asta daca e buna si nu vrei sa o distrugi.

Deci dintr-o baterie tipica de 55Ah poti scoate maximum 30Ah care inseamna putin peste 10 pakuri de Trex 450 sau maximum 5 pakuri de Trex 500. Nu prea mult. Daca ai bateria festelita cum o am eu, dupa 2 pakuri de Trex 450 nu mai porneste masina. Stefan
0

#3 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 11 May 2010 - 08:36 PM

Salut Stefan, mersi de completare. De incarcat la camp nu prea mai am chef, insa aveam o problema cand veneam acasa.
Ma apuca ora 1 noaptea la incarcat packuri. Eu nu prea vreau sa le las la incarcat si sa ma bag la somn.

La solutia de incarcare paralela ma gandeam si eu, dar nu mi s-a parut ieftin adaptorul facut de un nene de pe un forum strain. Mai ales ca mie imi trebuiau felurite.

Aceasta postare a fost editata de Primus: 11 May 2010 - 08:42 PM

0

#4 Useril este offline   ovidiugm 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1031
  • Inregistrat: 02-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 11 May 2010 - 11:33 PM

Vezi postareaPrimus, la May 11 2010, 08:53 PM, a spus:

Imi place ca e compact si usor.
Nu imi place prea mult ventilatorul care merge continuu si care e cam zgomotos, daca stiti vreo sursa de ventilatoare de PC, ma duc sa caut unul mai tacut.

Am fost si eu tentat dar luand in considerare faptul ca e la fel de scump ca 4 incarcatoare independente (chiar asta si e, o carcasa cu 4 clone B6)...nu mi s-a mai parut o afacere asa de buna.

Vezi postareastiganas, la May 11 2010, 09:20 PM, a spus:

Putin background, am deja un incarcator ImaxB6 care balaseaza prost [...]

Am vazut pe diverse forumuri internationale ca problema balansarii provine de la rezistentele SMD cu tolerante mari. Ca solutie, exista kit-uri de SMD-uri de pe la diversi oameni, care rezolva problema.
Masinute de jucarie. Pe bani adevarati.
0

#5 Useril este offline   firedragon 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 502
  • Inregistrat: 04-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Padova(Italia)

Postat 12 May 2010 - 01:04 AM

Vezi postareastiganas, la May 11 2010, 08:20 PM, a spus:

Bine ai revenit cu review-uri. Sunt intr-o situatie similara si am fost la un pas sa dau click pe el dar am ales alta cale si cred ca asta e topicul bun sa scriu solutia mea.

Putin background, am deja un incarcator ImaxB6 care balaseaza prost si un cuplu robbe300 + balancer care fac treaba buna dar sunt lente si limitate. Foloseam ca balancer o unitate MKS separata pe care am prajit-o intr-un experiment.

Fiind in cautare de un nou charger unitatea asta 4in1 era cea mai tentanta dar am descoperit pe forumuri o tehnica veche care abia acum a inceput sa prinda avant:

paralel charging

practic pui in paralel pak-uri cu acelasi numar de celule, atat pe mufa de incarcare cat si pe mufa de egalizare. Pak-urile se vor autoegaliza intre ele si la sfarsitul incarcarii o sa le ai pe toate frumos incarcate si egalizate. Sunt cateva conditii de indeplinit dar nu mare lucru, in esenta pakurile trebuie sa fie cam in aceeasi stare de descarcare.

Asta mi-a permis ca in aceeasi bani sa cumpar un charger performant, Icharger106B si un set de paralel charging cu 6 capete (daca nu eram puturos le faceam singur). Sa incarc 6 pakuri 3000 mah 6s intr-o ora e imposibil dar le pot pune seara la incarcat si dimineata sunt gata.

De unitatea 4in1 mi-e teama pentru ca de fapt sunt patru unitati ieftine puse in aceeasi cutie. A lui Primus pare sa fie OK.

Legat de incarcatul pe camp. Am citit ca poti conta pe maximum jumate din capacitatea bateriei de Pb de la masina, asta daca e buna si nu vrei sa o distrugi.

Deci dintr-o baterie tipica de 55Ah poti scoate maximum 30Ah care inseamna putin peste 10 pakuri de Trex 450 sau maximum 5 pakuri de Trex 500. Nu prea mult. Daca ai bateria festelita cum o am eu, dupa 2 pakuri de Trex 450 nu mai porneste masina. Stefan





ai ales bine 106B+  e foarte bun si usor de folosit. are protectie la descarcarea bateriei auto, senzor temperatura intern si extern, foarte buna egalizare. la cele 6 baterii ale tale eu daca le incarc la 9A cam in doua ore ar trebui sa fie gata, dar icharger poate 10A la 6S(am testat merge fara probleme la 10A pe o baterie rhino 5C 2550mah). ca recomandare as face un alimentator REYED pentru cctv http://cgi.ebay.it/13-8V-350W-25A-Switchin...=item27ad310437    care scoate 13.8V(mie imi scoate 14.1V dar are potentiometru de reglaj) si 25A si e 25euro pe ebay. e filtrat, eu am pus mufe pentru conectori banana pe el dar are 3 conectori + si 3 -, deci poti atasa 3 incarcatoare la el. are ventilator automat, si vad ca nu se incalzeste. Foarte bun ca il folosesc de ceva luni. cred ca o sa adopt si eu paralel charging. trebuie sa vad unde gasesc mufe de egalizare de 3S si 6S ca deans am destui. 


Cu toate astea si cate un pac la 5A le incarc foarte repede, de multe ori vin acasa cu packuri ramase neconsumate asa ca bateria la masina nu sufera tare.

cat despre b6 stiam de cand mi-am luat chargerul de egalizarea defectuoasa(desi cineva mi-a recomandat unu ca e ieftin), si am luat ichargerul si merge bine.

Cum eu ma pregatesc sa strang bani de un 600 esp(ca T-rex 700 cu 10S si asa mare capacitate e prea mult la consum desi mi-as dori unul) cred ca un incarcator de calitate cu incarcare in paralel l-as prefera.

Foarte bine punctat raspunsul tau Stefan!!!

Aceasta postare a fost editata de firedragon: 12 May 2010 - 01:18 AM

Videoclipurile mele Spektrum DX8

elicoptere:blade msr, t-rex450sev2, t-rex 600esp si o jumate de t-rex 500esp

planor multiplex cularis

)Imagine postata
0

#6 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1566
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 12 May 2010 - 10:06 AM

Vezi postareafiredragon, la May 12 2010, 02:04 AM, a spus:

ai ales bine 106B+  e foarte bun si usor de folosit. are protectie la descarcarea bateriei auto, senzor temperatura intern si extern, foarte buna egalizare. la cele 6 baterii ale tale eu daca le incarc la 9A cam in doua ore ar trebui sa fie gata, dar icharger poate 10A la 6S(am testat merge fara probleme la 10A pe o baterie rhino 5C 2550mah). ca recomandare as face un alimentator REYED pentru cctv http://cgi.ebay.it/13-8V-350W-25A-Switchin...=item27ad310437    care scoate 13.8V(mie imi scoate 14.1V dar are potentiometru de reglaj) si 25A si e 25euro pe ebay. e filtrat, eu am pus mufe pentru conectori banana pe el dar are 3 conectori + si 3 -, deci poti atasa 3 incarcatoare la el. are ventilator automat, si vad ca nu se incalzeste. Foarte bun ca il folosesc de ceva luni. cred ca o sa adopt si eu paralel charging. trebuie sa vad unde gasesc mufe de egalizare de 3S si 6S ca deans am destui. 


Cu toate astea si cate un pac la 5A le incarc foarte repede, de multe ori vin acasa cu packuri ramase neconsumate asa ca bateria la masina nu sufera tare.

cat despre b6 stiam de cand mi-am luat chargerul de egalizarea defectuoasa(desi cineva mi-a recomandat unu ca e ieftin), si am luat ichargerul si merge bine.

Cum eu ma pregatesc sa strang bani de un 600 esp(ca T-rex 700 cu 10S si asa mare capacitate e prea mult la consum desi mi-as dori unul) cred ca un incarcator de calitate cu incarcare in paralel l-as prefera.

Foarte bine punctat raspunsul tau Stefan!!!







@offtopic 600esp e un heli bestial..dar 700e ai vrut sa zici pe 12 s


@ primus folosesc incarcare in paralel de mult timp (si serie si paralel) si daca packurile sunt descarcate aproape egal ai marele avantaj al unei egalizari foarte bune.

cat despre adaptor ti-l poti face tu in maxim 10 minute si te costa 5 ron.

fata de egalizarea in serie avantajele sunt ca timpul de incarcare egalizat e mult mai mic (la serie daca sunt diferente mari intre packuri iti trebuie si egalizator bun si dureaza)

Aceasta postare a fost editata de nen77: 12 May 2010 - 10:11 AM

West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#7 Useril este offline   firedragon 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 502
  • Inregistrat: 04-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Padova(Italia)

  Postat 20 May 2010 - 07:18 PM

gata, m-am documentat. acum am icharger x4 pentru baterii 3S. incarc super rapid bateriile. Multumesc noului moderator de idee. chiar nu e complicat dar trebuie un pic mai multa grija la conectarea packurilor.

Imagine atasata: icharger_X4.jpg
Videoclipurile mele Spektrum DX8

elicoptere:blade msr, t-rex450sev2, t-rex 600esp si o jumate de t-rex 500esp

planor multiplex cularis

)Imagine postata
0

#8 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 May 2010 - 06:49 PM

Am primit chargerul 106B+

Sunt foarte dezamagit, cred ca e defect. Toate incarcarile se termina cu overcharging si mesajul:

Balance Port Cell High Vol

si in faza finala curentul creste nu scade. Solutia temporara a fost sa ii setez tensiunea la LiPo la 4.15V, in felul asta la sfarsit celulele au 4,2V

Sa-l trimit inapoi raman vara asta fara charger si e posibil sa zica ca e bun.

Nu am gasit nimic de genul asta pe forumuri
0

#9 Useril este offline   CamilBM 

  • ex BIGfoot
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1013
  • Inregistrat: 02-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:UAV/F3A/JET/3D/1:1

Postat 21 May 2010 - 07:18 PM

Vezi postareafiredragon, la May 20 2010, 08:18 PM, a spus:

gata, m-am documentat. acum am icharger x4 pentru baterii 3S. incarc super rapid bateriile. Multumesc noului moderator de idee. chiar nu e complicat dar trebuie un pic mai multa grija la conectarea packurilor.

Atasament icharger_X4.jpg



Vezi postareastiganas, la May 21 2010, 07:49 PM, a spus:

Am primit chargerul 106B+

Sunt foarte dezamagit, cred ca e defect. Toate incarcarile se termina cu overcharging si mesajul:

Balance Port Cell High Vol

si in faza finala curentul creste nu scade. Solutia temporara a fost sa ii setez tensiunea la LiPo la 4.15V, in felul asta la sfarsit celulele au 4,2V

Sa-l trimit inapoi raman vara asta fara charger si e posibil sa zica ca e bun.

Nu am gasit nimic de genul asta pe forumuri


stiganas@ e foarte naspa. Singura solutie e sa le trimiti incarcatorul in HK(ceea ce costa bani si timp, sa nu mai zic ca trebe sa iti vina si inapoi tot pe bani tai!probabil ca platesti cam 250 lei numai pe transport dus intors)sau sa gasesti pe cineva care depaneaza electronice. Personal as incerca a doua varianta ...

firedragon@ ai foarte mare atentie cu packurile! Daca gresesti ceva garantat o sa iti ia foc firele de balans. Eu am patit-o si am fost nevoit sa scot firele de balans din incarcator, incinse, cu mana goala(daca nu le scoteam in vreo 2 secunde sau cat mi-a luat, ori se carbonizau firele(ceea ce era putin probabil) ori luau foc packurile si atunci era rau de tot!). M-am ales cu niste arsuri frumoase si 8 fire de balans de inlocuit, deci grija mare.


P.S. au scos la HK incarcator de 5 packuri 3s simultan cu max 3A/pack.
Fly to live
Live to fly

Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
0

#10 Useril este offline   casper20 

  • Lifetime Beginner
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3598
  • Inregistrat: 09-June 07
  • Gender:Male
  • Location:TG-MURES

Postat 21 May 2010 - 09:22 PM

Stefane ia incearca sa vezi tensiunea de intrare care tio detecteaza chargerul la conectarea sursei pe intrare, s-ar putea sa ai o surpriza.
Cand am luat acculellul 6 acum 2 ani am patit si eu la fel si surpriza la intrare aveam masurat 12,2v si el detecta 13.1v si a trebuit calibrat.
Asa se calibreaza:
Hold on "ENTER" and "-" button at while powering on the charger.
The charger display something like this :

+00 VOL: x.xxV
SAVE(ENTER)

Then plug in a battery in the charging plug and you can see the voltage detected by the charger.
Now you can adjust it by pressing + or -
Prabusirea este o aterizare necontrolata..................sau nu?

FPV is not a crime!

Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163

Tel: 0741-931.767
0

#11 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 May 2010 - 11:27 PM

Multam de sfat, acest incarcator are alt meniu dar cel vechi Imax B6 este asa.

Chinezii au copiat fara sa stie ce copiaza si pana acum un an-doi nu stiau ca softul intern permite calibrarea. Le vindeau necalibrate.

In seara asta, disperat mi-am luat inima in dinti si am calibrat pe cel vechi, B6.

Calibrarea balacerului intern se poate face o singura data, ai zbarcit-o, il arunci. In fabrica se foloseste o sursa etalonata de 4,2V pe fiecare canal, eu am folosit cea mai buna baterie a mea 6s si minune, acum merge perfect.

Cele mai noi vin calibrate si ai acces numai la calibrarea voltajului total (cum ai spus tu), pun mai jos citatul din rcgroups, operatiunea se face cu o baterie 6s care este exact 4,2V pe fiecare celula:

1. Press and hold "stop" and "inc" buttons during power on and you get a screen that looks as follows:

VOL(25.2) XXXX
EX:0

The XXXX is a 4 digit number that constantly changes, until it settles on a value, and (at least for me) the following screen appears:

VOL SET ERR
VOL REF XXXX

where the XXXX is the last number that was shown in the previous screen.

2. Press and hold "dec" and "enter" buttons while powering on and you get the following:

XX VOL: 12.52V
SAVE (ENTER) / CANCEL (STOP)

The XX value is adjustable from +20 to -20 and changes the value after VOL:
Then when you press "enter" the screen shows:
SAVE.....

Vezi postareacasper20, la May 21 2010, 10:22 PM, a spus:

Stefane ia incearca sa vezi tensiunea de intrare care tio detecteaza chargerul la conectarea sursei pe intrare, s-ar putea sa ai o surpriza.
Cand am luat acculellul 6 acum 2 ani am patit si eu la fel si surpriza la intrare aveam masurat 12,2v si el detecta 13.1v si a trebuit calibrat.
Asa se calibreaza:

0

#12 Useril este offline   firedragon 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 502
  • Inregistrat: 04-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Padova(Italia)

Postat 21 May 2010 - 11:50 PM

@bigfoot stai linistit ca am voltmetru si am facut clasa a 8-a fizica(eram cel mai tare din clasa la fizica).

totul functioneaza perfect. am verificat totul la inceput , fiecare pin cu o baterie conectata. totul ok

si mai e ceva, m-am asigurat ca bateriile au diferenta mai mica de 0.2v/cell care ar fi limita maxima sa le conectezi paralel 

am mai facut si 2 in serie. si acolo e bine.

cand o sa trec pe 6S o sa imi mai trebuiasca numai un cablu de balansat 6S in paralel cu 4 capete si o sa incarc la greu

rezultatul?? din stadiul de 3,8v/cell(storage) in jumate de ora la 9A aveam toate 4 pakuri 3S 2550 mah la 4.2v/cell si cu balans pe slow

....nu e rau, chiar promitator. 

@stiganas imi pare rau dar se mai intampla si cate o chestie de asta. a meu merge bine. nu am probleme.
Videoclipurile mele Spektrum DX8

elicoptere:blade msr, t-rex450sev2, t-rex 600esp si o jumate de t-rex 500esp

planor multiplex cularis

)Imagine postata
0

#13 Useril este offline   bogdyys 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 531
  • Inregistrat: 20-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 22 May 2010 - 08:26 AM

De o saptamana si jumatate am si eu un 106B+,si nu pot decat sa spun ca sunt incantat de el,acum pot sa imi incarc si eu pack-urile normal,repede,si bine,acum am vazut si eu ce inseamna balans adevarat + incarcare la 1C real,chiar si 4C la un pack care suporta 5C,cert este ca trebuia sa fac achizitia aceasta daca nu de la inceput macar mult mai devreme,este singura varianta alternativa celei de a cumpara o sacosa de pack-uri.Stefane imi pare rau daca ai nimerit unul cu probleme,nici nu ma pricep sa te pot sfatui,dar si eu zic sa il duci la un consult la noi,inainte de al trimite inapoi,banuiesc ca ai facut un upgrade de firmware la el?Ai incercat sa pui mufa de balansare direct in el la incarcare?Te intreb ca ieri am descoperit la adaptorul cu care vine ca una din mufele de 2S este defecta,tot imi dadea eroare si cum am schimbat portul a fost ok,repet nu ma pricep si poate ca nu are nimic de a face cu problema ta,dar nu renunta asa usor totusi.Oricum din partea mea +1 pentru 106B+



FOREVER YOUNG.......
0

#14 Useril este offline   bogdyys 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 531
  • Inregistrat: 20-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 27 May 2010 - 09:09 AM

Vezi postareastiganas, la May 21 2010, 07:49 PM, a spus:

Am primit chargerul 106B+

Sunt foarte dezamagit, cred ca e defect. Toate incarcarile se termina cu overcharging si mesajul:

Balance Port Cell High Vol

si in faza finala curentul creste nu scade. Solutia temporara a fost sa ii setez tensiunea la LiPo la 4.15V, in felul asta la sfarsit celulele au 4,2V

Sa-l trimit inapoi raman vara asta fara charger si e posibil sa zica ca e bun.

Nu am gasit nimic de genul asta pe forumuri

Stefan ceva nou?Ai aflat care este buba?



FOREVER YOUNG.......
0

#15 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 29 May 2010 - 09:05 AM

Poate nu e lipsit de interes faptul ca azi HK anunta charger de 200W/10A la 38$

https://www.hobbyking.com/hobbyking/store/u...idProduct=11444
... cu picioarele pe pamant ...
0

#16 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 May 2010 - 08:04 AM

Arata tentant chargerul nou de 200W, e foarte ieftin. iChargerul meu 106B este in drum spre HK, l-am trimis cu posta. Sa vedem in cat imp ajunge si ce zic chinezii. A fost 70 RON transporul.

Am vazut la Primus Turnigy 4x6s (la High Fly) - arata bine si solid.
0

#17 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2647
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 04 June 2010 - 07:35 AM

Turnigy 6S (probabil si la 4x6S):

Cind se cupleaza acumulatorul (in special la 6S), cel mai bine este sa cuplati prima data mufa de egalizare, apoi firele de forta.

Daca le cupalti invers (prima data liniile de forta apoi mufa de egalizare), poate exploada cablajul imprimat in zona mufei de egalizare. Noi, am patit-o la un incarcator (din 6 in exploatare). Nu mai stiu exact ce mesaj afisa pe display, dar sigur aceasta a fost problema.
0

#18 Useril este offline   radulp 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 832
  • Inregistrat: 09-August 08
  • Gender:Male
  • Location:oradea/0751975329
  • Interests:elicoptere

Postat 04 June 2010 - 08:04 AM

Vezi postareavlad1, la Jun 4 2010, 07:35 AM, a spus:

Turnigy 6S (probabil si la 4x6S):

Cind se cupleaza acumulatorul (in special la 6S), cel mai bine este sa cuplati prima data mufa de egalizare, apoi firele de forta.

Daca le cupalti invers (prima data liniile de forta apoi mufa de egalizare), poate exploada cablajul imprimat in zona mufei de egalizare. Noi, am patit-o la un incarcator (din 6 in exploatare). Nu mai stiu exact ce mesaj afisa pe display, dar sigur aceasta a fost problema.


Dadea eroare la verificarea acumulatorului (initializare).
0

#19 Useril este offline   Maverick 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 719
  • Inregistrat: 10-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 June 2011 - 02:30 PM

Ma bate si pe mine gandul la un Turnigy 4x6S.

Pana la urma cum e? Merita sau nu?

Cu ce cabluri vine si ce cabluri mai trebuie cumparate separat ca sa poti folosi toate cele 4 porturi de incarcare/balansare simultan?

Aceasta postare a fost editata de Maverick: 10 June 2011 - 02:31 PM

Both optimists and pessimists contribute to our society. The optimist invented the airplane and the pessimist the parachute. ~Gil Stern

If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
0

#20 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 10 June 2011 - 04:08 PM

Depinde de nevoile tale. Trebuie sa iti pui urmatoarele intrebari:
- chiar simt nevoia de incarcare simultana a mai mult de 2 acumulatori ? pentru ca s-ar putea sa te multumeasca doua chargere din care unul poate ca il ai deja.
- ma va satisface sa fiu limitat la incarcari de maxim 4000mAh / o ora (1C) sau 2000mAh (30min / 2C) ? daca nu, atunci al doilea charger ar putea fi unul de 150-200W, care in combinatie cu cel de la punctul 1 sa reprezinte o combinatie mai avantajoasa.

Daca in momentul asta nu ai nimic, atunci cred ca un dual de 2*200w este la putin mai multi bani ca un 4x6s o solutie mult mai buna !
Nu mai vorbesc de functionalitatile in plus care nu le ai la 4x6

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 10 June 2011 - 04:10 PM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#21 Useril este offline   Maverick 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 719
  • Inregistrat: 10-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 June 2011 - 04:30 PM

Am deja un Accucel-6 care isi face treaba foarte bine. A luat-o razna ventialatorul, dar dupa aproape 2 ani isi face datoria foarte bine.

Vroiam 4x6 ca sa incarc mai multe pack-uri in acelasi timp, chiar si de capacitati, numar de celule diferite.

Din ce imi dau seama 4x6 reprezinta chiar 4 Accucel-6 puse in aceeasi cutie, nimic mai mult.

Exceptand faptul ca ai 4 incarcatoare intr-o carcasa mai compacta, in rest adevarul este ca nu prea merita:
- iesi mai ieftin daca iei 4 buc separat
- daca le iei separat primesti si toate cablurile de care ai nevoie
- poti sa faci o solutie modulara, iei dupa tine doar cate ai nevoie, 1, 2, 3 sau 4, nu cari tot timpul ditamai cutia dupa tine.

Eu m-am lamurit, nu merita.
Both optimists and pessimists contribute to our society. The optimist invented the airplane and the pessimist the parachute. ~Gil Stern

If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro