Modelism - RHC Forum: pt cei ce doresc dacia logan - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3

pt cei ce doresc dacia logan

#31 Useril este offline   aantikk 

  • ex aantik
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 995
  • Inregistrat: 11-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Buzau\Kalamata

Postat 22 July 2009 - 09:09 PM

[
P.S. este un topic inutil, zic eu. Fiecare foloseste ce-si permite, nu ce viseaza.
[/quote]


Foarte corect...numai ca eu am intrebat pantru ca mi sa parut ciudat sa consume mai mult in afara decat in oras.Atata tot,mam gandit la masina mea care cu motor de 1,4 (vai mama ei)pe caroserie de skoda octavia(ce o fi fost in capul lor cand iau pus motorul ala...sau mai bine spus ce a fost in bostanul meu de am cumparato)in oras consuma 9-10 la suta iar afara in jur de 6-6,5 pe la 120 km ora.La 120 km este fix la 3500 turatii.

Aceasta postare a fost editata de aantikk: 22 July 2009 - 09:10 PM

0

#32 Useril este offline   pavcostel 

  • Membru Fumator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1596
  • Inregistrat: 01-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 July 2009 - 09:22 PM

Draga aantik, omiti un lucru esential: CE oras anume. Asta face intai diferenta. Apoi, fiind vorba de motor cu 3 pistoane si turatie mare, este evident avantajat la consumul orar la relanti, la stop sau drumuri cu viteza redusa. Motorul da ce stie si poate la turatie mare. Probabil ca daca ar merge si in oras cu turatii mari, ar consuma la fel ca afara. Asta e. Si masina e usurica, si asta conteaza mult. Nu stiu cata viata va avea per total, traieste viata prea turat, dupa gustul meu "batranesc".

Bafta!
Costel
35 MHz, canal 60,62,78.
0

#33 Useril este offline   pavcostel 

  • Membru Fumator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1596
  • Inregistrat: 01-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 July 2009 - 09:57 PM

Eu nu stiu cat de reale sunt consumurile acelea... Personal, pe mine ma chinuie rau-rau cumnata-mea cu Fiat Panda. Ma scoate din minti...

Bafta!
Costel
35 MHz, canal 60,62,78.
0

#34 Useril este offline   dogboy 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 47
  • Inregistrat: 28-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Rosiorii de Vede
  • Interests:Navomodelismul

Postat 23 July 2009 - 09:33 AM

Vezi postareaave, la Jul 21 2009, 09:06 AM, a spus:

Auzi, da' ce-ti veni sa reiei o discutie de acum 5 (CINCI!) ani???


Scuze, dar acum 5 ani nu aveam cont pe forum :)
0

#35 Useril este offline   dogboy 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 47
  • Inregistrat: 28-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Rosiorii de Vede
  • Interests:Navomodelismul

Postat 24 July 2009 - 10:09 AM

Vezi postareaprotheus, la Jul 22 2009, 09:52 AM, a spus:

In afara imi consuma mai mult, ca merge motorul turat la aproximativ 5000 rpm la 130 km/h (154 fiind limita constructiva) si e destul de inalta si plata in fata (bot scurt = rezistenta marita la inaintare). Cand merg cu 80 km/h, consuma tot ca in oras.

Merge fara probleme in treapta a 5 -a, la 45-55 km/h la un motor de 1 L, de aici si economia, dar in afara...

Stii cum se spune, nu castigi nimic, fara sa pierzi altceva.


Cu tot respectul......cred ca atunci cand ai mers cu 130km/h la 5000rpm ai uitat sa schimbi viteza.Daca erai in viteza a 5-a sa stii ca nu era motiv de lauda.
Oricum, hai sa nu mai facem comparatii inutile.....
Uite mai invata ceva despre masina ta Caracteristici Opel Agila. Cand o sa ai consumul scris acolo inseamna ca ai mers cu ea cum ar trebui(la consum ma refer).
Consumul depinde si de stilul de condus (cu cat esti mai agresiv si 'bagi picioru in ea' cu atat consuma mai mult).
Pentru cei care vor, uitati caracteristicile Daciei Logan .
Nu te pune nimeni sa cumperi nici Logan nici alta masina si pana la urma masina pe care o are fiecare e cea mai buna.Pe de alta parte exista masini mult mai slabe (nu dau nume ca sigur o sa imi sar si mie cineva in cap).

P.S. nu mai faceti afirmatii despre care nu sunteti siguri ca sunt 100% adevarate si nu mai dati cu presupusu'.

Aceasta postare a fost editata de dogboy: 24 July 2009 - 10:23 AM

0

#36 Useril este offline   protheus 

  • 日本語
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1719
  • Inregistrat: 26-August 07
  • Gender:Male
  • Location:Manage
  • Interests:Cate un pic din fiecare domeniu.

Postat 24 July 2009 - 10:32 AM

Asta e noua versiune, eu ce am e fabricata in 2001, Septembrie, si motorul e alta versiune, Twin Port e ceva mai evoluat fata de ce e la mine. La 4200 Euro, e perfecta pentru necesitatile mele. Deja de 4 ani o conduc si am facuti 43.000 km fara sa ma uit la motor, in afara schimbului de ulei.
 "Pai, impartim egal totul, o jumate tu, o jumate eu si o jumate Ion."  
0

#37 Useril este offline   cristi_d6 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 20
  • Inregistrat: 18-February 11
  • Gender:Male

Postat 21 February 2011 - 10:27 AM

Se presupune ca apare un nou motor cu 16 valve. Poate acesta va produce un alt efect. Si eu subscriu la consum. Cam maricel pentru evolutia in domeniu. Cu toate astea Logan-ul este o masina buna.
Boilere , Panouri solare
0

#38 Useril este offline   ionut76 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1240
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/6
  • Interests:http://www.catia.ro

Postat 21 February 2011 - 10:39 AM

Aoleu, iar incepe razboiul anti-Logan !!! Credeam ca macar pe acest forum am scapat. Fiecare isi ia ce masina isi permite ca pret de achizitie initial plus revizii, piese etc. Am Logan din 2005, 36000 km, merge foarte bine, am schimbat un bec si cablul de acceleratie ca am vrut sa mearga pedala mai usor. In rest nimic. Pentru mine e o masina buna.
Cursuri si carti CATIA v5 aici
0

#39 Useril este offline   RAnet 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 511
  • Inregistrat: 19-January 06
  • Gender:Male

Postat 21 February 2011 - 12:20 PM

Singura problema pe care o vad constant la Logan este la partea electrica. Apesi frana si se aprind si alte becuri pe langa stopuri. Semnalizezi stanga sau dreapta si se aprind si pozitiile sau stopurile. Si exemplele pot continua.
Am intalnit atat de des problema asta, incat imi permit sa generalizez.

Si mai este un aspect care nu-mi place, faptul ca spalatorul de parbriz nu este sincronizat cu stergatoarele. Stergatoarele nu pornesc automat atunci cand speli parbrizul.

In rest, este o masina ieftina, fiabila pentru drumurile noastre si incapatoare. Nu posed Logan, dar am multi prieteni si cunoscuti care au aceasta masina si sunt multumiti.
In the laws of nature, there is nothing imposible except the state of your mind!..
--------------------
Locuri de munca - Angajari - Companii: myFirstJob.ro
Publicitate aproape gratuita: tag-uri.ro
0

#40 Useril este offline   bogdan_minitehnicus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1275
  • Inregistrat: 20-April 07
  • Gender:Male

Postat 21 February 2011 - 02:58 PM

Permiteti-mi sa ma bag si io in seama si sa va povestesc situatia mea.
Deci vreo 2 ani de zile am avut o dacie 1300 din 1975, toate bune si frumoase pana cand intr-o zi un bun tovaras a reusit s-o avarieze iremediabil, asa am ajuns vreo 6 luni sa stau pe bara si sa strang din b..i pentru o alta masina, toata tarasenia se intampla prin 2008. Cativa buni amici isi cumparasera loganuri asa ca am incercat sa-l conduc, ba chiar fusesem la un dealer chitit sa dau avansul pt un logan nou. Dupa calcule diverse si configuratii am inteles ca ma va satisface o motorizare 1.6 16 v, iar cu toate nenorocirile ajungea la 13000 euro.
Zic ma nu se poate sa dau atatia bani pt un amarat de logan, asa ca am plecat la nemti si am luat un golf 5 fsi din 2004 cu 11600 euro, masina care merge si azi fara incidente.

Morala ma bucur ca n-am facut prostia sa-mi cumpar loganul, in niciun caz nu regret alegerea facuta. Loganul e masina buna pt tara noastra, e apreciata prin alte tari pentru ca cei de la renault au grija sa iasa treaba buna, eu cred ca loganurile pt romania au standarde calitative mai scazute decat cele de export. Merita sa-ti iei un logan, dar second hand, tinand cont ca dupa ce iese de pe poarta fabricii deja se devalorizeaza binisor.
Valoarea unui modelist adevarat nu se masoara in numarul de posturi ci in realizarile sale...
0

#41 Useril este offline   sergiu 4wd 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1553
  • Inregistrat: 20-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC

Postat 21 February 2011 - 08:48 PM

si situl de unde e loat citatul din primul post al topicului : http://www.t u n i n g mioritic.ro/2008/09/noua-dacia-logan/
Scurtu Sergiu - 0766301990
0

#42 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3573
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 21 February 2011 - 09:40 PM

Masina, tot nemteasca,smecherie, doar asa ca exemplu la categoria optiune alternativa. O scoti probabil langa 10KE. Fac o paranteza mare.Luata din germanica sau vecinii ei,o masina la 1an, pui un minim lejer 80...100Kile, ca neamtu` se da, nu o canta. Deci a ta, sau alta oarecare, din 04 si luata la Ro in 08 are foarte posibil peste 280 de kile. Smecherie e la cine incep sa crape bubele.Cam de la 250..300 vor spital.(nu e regula, dar in general.) De obicei benzina ruleaza mai putin la aceeasi varsta decat motorina.In afara e (sau era) pedeapsa cu inchisoare la intors ceasul, insa multi dealeri care arunca repede marfa afara fac nebunii cu albanezi, turci, bulgari si romani. Mai putin de 30% sunt dealeri nemti de sange si vand mai sus decat altii mai putini ``nobili``.Toti o scalda: am luat-o de la o babutza, de la o familie de pensionari cuminti, de la o fetitza cu funtitza... alea, alea``. Poate unii au noroc. Unii sigur nu.
La o masina nu conteaza doar marca si optionale, nu doar ambalajul, dar si daca mai poate sau cu ce costuri. Tu sigur ca te pricepi si ai stiut ce sa cumperi. :wacko: Deci atentie pt altii. Sunt destui care au rate in banca(ca nu au avut bani dar le trebuia masina),sa plateasca an 2000 si alta rata sa o repare.Asta ca desi a luat-o verificata, fara nici un joc, dar in realitate tot ce era element de amortizare (``bucsaraie``)erau coapte iar pe drumurile noastre au ``plecat`` toate dupa nici 20mii,solicitarile fiind incomparabile in Romania din cauza conditiilor de drum/trafic. Mai rau e cand vrei sa o repari si incepi sa cumperi, ba un brat cu totu ca nu iese bucsa,ba rupi excentrici ca sunt neumblati si copti, ba schimbi amo da nu mai iese piulita de pe bieleta antir si o tai si p`aia, apoi vezi si flansele varza, mai e putred un furtun dala scump,apoi mai apare si un martor in bord si vrea un egr dala electronic, peste 07 taie DPF-u si pe masura ce vrei sa pui 5 piese cumparate, te intorci la magazin sa cumperi un sac de piese (daca ai cu ce), ca mecanicul e sarguincios si-ti arata ce ai in ograda, sa nu zici ca nu te-a informat.Deci atentie mare!
Inchis paranteza.
Revenind, nu poti compara aston martin cu wolla. E ca si cum compari pisica cu ventilatorul. Nu au nici-o treaba.
Normal ca nu trebuie comparat Logan sau altele din gen, care sunt misloace de transport si ``utilitare romanesti`` cu bmw,audi sau mercedes, care sunt totusi si raman AUTOMOBILE.Pretul? Corect! Dar grija la detalii. Detaliile iti pot aduce multumirea une alegeri bune sau o mare teapa luata. Legat de cele noi,azi multe, foarte multe branduri nu mai fabrica la calitatea la care s-au afirmat.Nu ca nu ar putea, ci pentru ca aplica o politica inteligenta tradusa superficial cam asa: sa facem bine, dar sa nu exageram!Inertia gandirii ca toate modelele dintr-un brand consacrat sunt fiabile se risipeste.

PS.
Cineva spunea ca e bine sa-ti iei masina ca haina: sa nu fie prea larga de tine. Deci fiecare, isi ia masina dupa buget, gust, pricepere si interesul practic al fiecaruia. Nu poti aplica o regula de profil generala.

PS. Imi place VW in general. Sa-l stapanesti sanatos, fara incidente,fara cheltuieli!

Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 21 February 2011 - 09:44 PM

0

#43 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3573
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 21 February 2011 - 09:53 PM

Ca o gluma: Deci asta, sau altul mai ``suparat`` ar putea deschide aici un topic: ``pt aia care vrea muschii lor si doreste sa ia volzvagen din 2004``
Si ar dezvolta apoi in interior pe ritm de manea: Ia uite frateee ce masina va dau io la 10 mii! baaaaa, deci va dau masina de masina! la toti fraierii va spui io ca d`asta n-ati jucat voi de cand ezistati vereee! :wacko:

Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 21 February 2011 - 09:54 PM

0

#44 Useril este offline   lamav4 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1133
  • Inregistrat: 19-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, sector 2

Postat 21 February 2011 - 11:34 PM

Care e problema cu Loganul? mentalitatea romanului care isi cumpara iphone4 la liber si nu are credit pe el si stereotipul "masina nemteasca" dar nu are bani de combustibil, la noi e totul de fatada.
Si inca ceva, Loganurile din afara si cele din tara au aceeasi calitate numai ca la noi de acasa si pana la cora dai in zeci de gropi si deaia se strica.
Fan Nokia.
0

#45 Useril este offline   bogdan_minitehnicus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1275
  • Inregistrat: 20-April 07
  • Gender:Male

Postat 22 February 2011 - 02:08 PM

Vezi postareaAG-74-HESS, la 21 February 2011 - 09:53 PM, a spus:

Ca o gluma: Deci asta, sau altul mai ``suparat`` ar putea deschide aici un topic: ``pt aia care vrea muschii lor si doreste sa ia volzvagen din 2004``
Si ar dezvolta apoi in interior pe ritm de manea: Ia uite frateee ce masina va dau io la 10 mii! baaaaa, deci va dau masina de masina! la toti fraierii va spui io ca d`asta n-ati jucat voi de cand ezistati vereee! :D



Bun asa o sa rog adminul sa aiba grija sa nu apara vreun post de genu asta :rolleyes:
Valoarea unui modelist adevarat nu se masoara in numarul de posturi ci in realizarile sale...
0

#46 Useril este offline   bogdan_minitehnicus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1275
  • Inregistrat: 20-April 07
  • Gender:Male

Postat 22 February 2011 - 02:17 PM

Vezi postarealamav4, la 21 February 2011 - 11:34 PM, a spus:

Care e problema cu Loganul? mentalitatea romanului care isi cumpara iphone4 la liber si nu are credit pe el si stereotipul "masina nemteasca" dar nu are bani de combustibil, la noi e totul de fatada.
Si inca ceva, Loganurile din afara si cele din tara au aceeasi calitate numai ca la noi de acasa si pana la cora dai in zeci de gropi si deaia se strica.


N-am zis ca ar fi vreo problema cu loganul ci mai degraba una de alegere, de posibilitati, acum cu taxa de prima inmatriculare sunt clar avantajate productiile autohtone. Merita sa ai un logan da nu sa-l cumperi de nou pt ca valoarea lui scade imediat dupa ce l-ai scos de pe poarta fabricii binisor chiar, iar daca vrei sa-l vinzi te zgarii pe ochi nu-ti mai recuperezi investitia niciodata:)
Nu sunt contra Daciei,chiar am avut o batranica din '75 la care cred ca mai mult timp am lucrat la ea decat s-o conduc, dar totul se rezuma la calitate si bineinteles la buzunar, iar un sh strain (daca-l alegi calumea)marita mai mult ca un logan nou :D

parerea mea
Valoarea unui modelist adevarat nu se masoara in numarul de posturi ci in realizarile sale...
0

#47 Useril este offline   lamav4 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1133
  • Inregistrat: 19-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, sector 2

Postat 22 February 2011 - 03:25 PM

Vezi postareabogdan_minitehnicus, la 22 February 2011 - 02:17 PM, a spus:

iar un sh strain (daca-l alegi calumea)marita mai mult ca un logan nou :D

parerea mea


ai dreptate aici, eu am un sh strain din 2004 , 115 000 km avea cand l-am cumparat a fost ales "calumea" dar uite ce probleme am avut intr-un an:
- macara geam sofer: 7 mil + manopera 6 mil = 13 mil, s-a stricat asa din senin
- un senzor de presiune din roti: alte cateva mil
- pompa ambreaj: iar vreo 10-15 mil in total
- dupa ce am aflat istoricul masinii de la service, se para ca fosta proprietara in loc sa se duca la service si sa puna un arc de 30 lei pentru ca toate masinile din aceasta marca la vremea respectiva aveam probleme cu ambreajul si anume ca le crapa pompa cand iti era lumea mai draga, ea a ales sa faca o improvizatie dintr-un arc nu stiu de unde si astfel a dus in timp la stricarea pompei si a rulmentului de presiune.
in prezent trebuie schimbat si rulmentul de presiune pentru ca intra greu in viteza 1 si mansalier => trebuie schimbat tot ambreajul = 1000-2000 euro.

In rest masina este este perfecta, motorul diesel abia se aude desi in prezent are 130 000 km si la depasiri daca am doua tiruri in fata in treapta a 4a de la 70km/h la 160km/h se duce ca o torpila.


Vezi postareabogdan_minitehnicus, la 22 February 2011 - 02:17 PM, a spus:

, dar totul se rezuma la calitate si bineinteles la buzunar,
parerea mea


un logan sh la 3000-4000 euro cu maxim 50 000 km mi se pare o afacere buna, alta masina straina la banii astia greu gasesti.
Fan Nokia.
0

#48 Useril este offline   lamav4 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1133
  • Inregistrat: 19-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, sector 2

Postat 22 February 2011 - 03:32 PM

nu pot sa mai editez, anul fabricatiei 2004 si cumparat de mine de la fostul proprietar in 2009.
Fan Nokia.
0

#49 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3573
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 22 February 2011 - 06:27 PM

Cristi_d6, tu ai pus pariu cu cineva ca postezi intr-o zi in toate subiectele sau ai baut apa la flori???

Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 22 February 2011 - 06:28 PM

0

#50 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3573
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 22 February 2011 - 06:32 PM

=@
0

#51 Useril este offline   NAVOMARIUS 

  • MARIUS
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4699
  • Inregistrat: 04-October 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:AEROMODELE

Postat 22 February 2011 - 06:44 PM

Vezi postareaprotheus, la 22 July 2009 - 08:52 AM, a spus:

In afara imi consuma mai mult, ca merge motorul turat la aproximativ 5000 rpm la 130 km/h (154 fiind limita constructiva) si e destul de inalta si plata in fata (bot scurt = rezistenta marita la inaintare). Cand merg cu 80 km/h, consuma tot ca in oras.

Merge fara probleme in treapta a 5 -a, la 45-55 km/h la un motor de 1 L, de aici si economia, dar in afara...

Stii cum se spune, nu castigi nimic, fara sa pierzi altceva.

Ca sa fac o comparatie cu motorul de pe Agila eu am o SKODA FABIA 2008 motor 1.2 3 pistoane pe benzina.A mea imi da un consum mixt(urban-rural) 7.2 L la 100km iar cand ies la drum sa dau exemplu un drum la mare pana la viteza de 130km/h cu aer dat drumu si masina plina consumul este cam acelasi insa la 150-160km/h se duce chiar la 10L consum
Tel 0740850863








Grea 6--POZE CET VEST
0

#52 Useril este offline   bogdan_minitehnicus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1275
  • Inregistrat: 20-April 07
  • Gender:Male

Postat 22 February 2011 - 08:01 PM

Vezi postarealamav4, la 22 February 2011 - 03:25 PM, a spus:

ai dreptate aici, eu am un sh strain din 2004 , 115 000 km avea cand l-am cumparat a fost ales "calumea" dar uite ce probleme am avut intr-un an:
- macara geam sofer: 7 mil + manopera 6 mil = 13 mil, s-a stricat asa din senin
- un senzor de presiune din roti: alte cateva mil
- pompa ambreaj: iar vreo 10-15 mil in total
- dupa ce am aflat istoricul masinii de la service, se para ca fosta proprietara in loc sa se duca la service si sa puna un arc de 30 lei pentru ca toate masinile din aceasta marca la vremea respectiva aveam probleme cu ambreajul si anume ca le crapa pompa cand iti era lumea mai draga, ea a ales sa faca o improvizatie dintr-un arc nu stiu de unde si astfel a dus in timp la stricarea pompei si a rulmentului de presiune.
in prezent trebuie schimbat si rulmentul de presiune pentru ca intra greu in viteza 1 si mansalier => trebuie schimbat tot ambreajul = 1000-2000 euro.

In rest masina este este perfecta, motorul diesel abia se aude desi in prezent are 130 000 km si la depasiri daca am doua tiruri in fata in treapta a 4a de la 70km/h la 160km/h se duce ca o torpila.




un logan sh la 3000-4000 euro cu maxim 50 000 km mi se pare o afacere buna, alta masina straina la banii astia greu gasesti.


Ca idee am intrat pe un configurator dacia si pt configuratia mea de 1,6 16 v 105 cp, vopsea metalizata si cam atat la dotari http://www.dacia.ro/...nfigurator.html am primit pretul total in jur de 8500 euro, iar la nemtia am gasit un golf 5 fsi 1,6, 16 v 116 cp la 8000 euro http://cautare.mobil...g=&tabNumber=2.

Deci care e afacerea? de ce merita sa-ti cumperi logan? Probabil se renteaza sa-ti iei logan varianta de baza 1,2 sau 1,4, care din pacate nu prea fac fata caroseriei de logan, vara la un 1,4 daca-i dai drumul la instalatia de aer conditionat "trage" ca o caruta si daca mai esti si cu ceva bagaje te lasi pagubas.
Cum am mai zis la mijloc e taxa de prima inmatriculare care scumpeste bine un sh adus din afara, asa ca se renteaza sa achizitionezi ceva autohton.
De ce e apreciat Loganul in afara, mai ales la nemti? Simplu neamtu in 3-4 ani isi schimba masina pt ca asa e moda la ei, iese masina din garantie, o vinde, isi ia banii pe sh, sau ceva gen rematu nostru si normal sa ia o dacie pt ca ii mai da o mica diferenta si poate ii raman si bani. Cei de la Renault mizeaza pe asta, si au vandut masini destule, insa peste 3-4 ani cand neamtu vrea s-o schimbe o sa-si dea seama ca n-o recupereze mare lucru.

Parerea mea, si rog moderatorii sa inteleaga situatia si sa nu sanctioneza postul

Multumesc
Valoarea unui modelist adevarat nu se masoara in numarul de posturi ci in realizarile sale...
0

#53 Useril este offline   ionut76 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1240
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/6
  • Interests:http://www.catia.ro

Postat 22 February 2011 - 08:20 PM

Eh..si daca n-o sa recupereze mare lucru atunci mare paguba ! Sta neamtu si se uita la 2-3 mii de euro pierdute. El isi face treaba cu o masina citiva ani, nu ii pica mare lucru pe ea, are senzatia de expendable (ca si romanii o au la shshshsh-urile aduse din Germania) si o vinde cind a facut suta de mii de km. Toata chestia aici e puterea de cumparare a neamtului mediu fata de a romanului mediu. Neamtul ia masina sa o foloseasca, sa il duca la munca si inapoi, de obicei ca a doua masina (pentru ca sigur mai are una mai rasarita), pe cind romanul ia un sh la un sfert de pret din cel initial ca sa epateze (nu generalizez, insa ce face un Golf cu 200 mii de km face si un Logan cu 0 km la bord). Iar faptul ca ai masina noua si te bucuri de garantie/deplina functionalitate (as zice si siguranta, dar na..shit happens) e o treaba. Personal, nu mi-am luat si nici nu mi-as lua vreodata o masina Sh. Din principiu.
Cursuri si carti CATIA v5 aici
0

#54 Useril este offline   bogdan_minitehnicus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1275
  • Inregistrat: 20-April 07
  • Gender:Male

Postat 22 February 2011 - 08:29 PM

Vezi postareaionut76, la 22 February 2011 - 08:20 PM, a spus:

Eh..si daca n-o sa recupereze mare lucru atunci mare paguba ! Sta neamtu si se uita la 2-3 mii de euro pierdute. El isi face treaba cu o masina citiva ani, nu ii pica mare lucru pe ea, are senzatia de expendable (ca si romanii o au la shshshsh-urile aduse din Germania) si o vinde cind a facut suta de mii de km. Toata chestia aici e puterea de cumparare a neamtului mediu fata de a romanului mediu. Neamtul ia masina sa o foloseasca, sa il duca la munca si inapoi, de obicei ca a doua masina (pentru ca sigur mai are una mai rasarita), pe cind romanul ia un sh la un sfert de pret din cel initial ca sa epateze (nu generalizez, insa ce face un Golf cu 200 mii de km face si un Logan cu 0 km la bord). Iar faptul ca ai masina noua si te bucuri de garantie/deplina functionalitate (as zice si siguranta, dar na..shit happens) e o treaba. Personal, nu mi-am luat si nici nu mi-as lua vreodata o masina Sh. Din principiu.



Iti respect parerea, asa gandesc si eu doar ca invers :good:
Valoarea unui modelist adevarat nu se masoara in numarul de posturi ci in realizarile sale...
0

#55 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3573
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 22 February 2011 - 09:21 PM

Si neamtu` ala sau francezu, sau altul in aia 3...4 ani cat tine Loganu e asa de bou sa nu vada ca ``"trage" ca o caruta si daca mai esti si cu ceva bagaje te lasi pagubas``.
Se pare ca unii nu citesc decat printre randuri posturile celorlalti, doar pe ale lor ca pe coran. Nu am chef sa aduc aminte aberatii ca cele referitoare la discriminarea calitativa pe criterii legate de zona de expediere si altele, dar pt cei superficiali care o tin una si buna ca e bun sau ca nu e bun loganu, condensez ceea ce era simplu de citit si inteles:
Deci fiecare, isi ia masina dupa buget, gust, pricepere si interesul practic al fiecaruia. Nu poti aplica o regula de profil generala.

PS. Cred ca mai bine s-ar inchide idiotenia inainte sa se incinda spiritele intre cei pro si contra logan, pro si contra VW, etc. Ce rost are pe forum de modelism loganul sau ce masina vrea soacra-mea sa ne luam si ce nu?!Maine apare si ``pentru cei ce doresc chiloti roz``. Il va convinge cineva pe adeptul SH-ului german sa-si ia logan nou? Nu! Il va convine pe unu pro logan nou sa-si ia SH nemtesc? NU! Deci clantzanim aiurea`n tranvai ca muierile la piatza. Se pot aseza mai bine axiomele emanate de unii cunoscatori ai subtilitatilor domeniului auto pe forumuri specializate.
Bafta pe ape, asfalt si in aer!
0

#56 Useril este offline   daniel_hnatec 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 698
  • Inregistrat: 09-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 February 2011 - 10:17 PM

Vezi postareaRAnet, la 21 February 2011 - 12:20 PM, a spus:

Singura problema pe care o vad constant la Logan este la partea electrica. Apesi frana si se aprind si alte becuri pe langa stopuri. Semnalizezi stanga sau dreapta si se aprind si pozitiile sau stopurile. Si exemplele pot continua.
Am intalnit atat de des problema asta, incat imi permit sa generalizez.

Si mai este un aspect care nu-mi place, faptul ca spalatorul de parbriz nu este sincronizat cu stergatoarele. Stergatoarele nu pornesc automat atunci cand speli parbrizul.

In rest, este o masina ieftina, fiabila pentru drumurile noastre si incapatoare. Nu posed Logan, dar am multi prieteni si cunoscuti care au aceasta masina si sunt multumiti.


Subscriu, am un logan de firma si se pare ca se intampla cu ceva la firul de masa de la lampile spate, sau ceva de genul asta...si din acest motiv pui frana si se aprinde pomul de Craciun:d.
Nu lua viata in serios, oricum nu scapi viu din ea

Schumacher Mi4LP
Hobao Hyper Competition ST
Hobao Hyper 7
LRP S8BX team X 2
LRP S8BX
Traxxas Revo => crawler
Hpi Wheely King
Sanwa M11X
0

#57 Useril este offline   daniel_hnatec 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 698
  • Inregistrat: 09-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 February 2011 - 10:19 PM

Vezi postarealamav4, la 22 February 2011 - 03:25 PM, a spus:

ai dreptate aici, eu am un sh strain din 2004 , 115 000 km avea cand l-am cumparat a fost ales "calumea" dar uite ce probleme am avut intr-un an:
- macara geam sofer: 7 mil + manopera 6 mil = 13 mil, s-a stricat asa din senin
- un senzor de presiune din roti: alte cateva mil
- pompa ambreaj: iar vreo 10-15 mil in total
- dupa ce am aflat istoricul masinii de la service, se para ca fosta proprietara in loc sa se duca la service si sa puna un arc de 30 lei pentru ca toate masinile din aceasta marca la vremea respectiva aveam probleme cu ambreajul si anume ca le crapa pompa cand iti era lumea mai draga, ea a ales sa faca o improvizatie dintr-un arc nu stiu de unde si astfel a dus in timp la stricarea pompei si a rulmentului de presiune.
in prezent trebuie schimbat si rulmentul de presiune pentru ca intra greu in viteza 1 si mansalier => trebuie schimbat tot ambreajul = 1000-2000 euro.

In rest masina este este perfecta, motorul diesel abia se aude desi in prezent are 130 000 km si la depasiri daca am doua tiruri in fata in treapta a 4a de la 70km/h la 160km/h se duce ca o torpila.




un logan sh la 3000-4000 euro cu maxim 50 000 km mi se pare o afacere buna, alta masina straina la banii astia greu gasesti.


Sunt curios ce masina ai, ambreiaj la 2000 euro???....putin cam scump. Cat ar fi distributia de exemplu?
Nu lua viata in serios, oricum nu scapi viu din ea

Schumacher Mi4LP
Hobao Hyper Competition ST
Hobao Hyper 7
LRP S8BX team X 2
LRP S8BX
Traxxas Revo => crawler
Hpi Wheely King
Sanwa M11X
0

#58 Useril este offline   daniel_hnatec 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 698
  • Inregistrat: 09-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 February 2011 - 10:31 PM

Vezi postareaionut76, la 22 February 2011 - 08:20 PM, a spus:

Eh..si daca n-o sa recupereze mare lucru atunci mare paguba ! Sta neamtu si se uita la 2-3 mii de euro pierdute. El isi face treaba cu o masina citiva ani, nu ii pica mare lucru pe ea, are senzatia de expendable (ca si romanii o au la shshshsh-urile aduse din Germania) si o vinde cind a facut suta de mii de km. Toata chestia aici e puterea de cumparare a neamtului mediu fata de a romanului mediu. Neamtul ia masina sa o foloseasca, sa il duca la munca si inapoi, de obicei ca a doua masina (pentru ca sigur mai are una mai rasarita), pe cind romanul ia un sh la un sfert de pret din cel initial ca sa epateze (nu generalizez, insa ce face un Golf cu 200 mii de km face si un Logan cu 0 km la bord). Iar faptul ca ai masina noua si te bucuri de garantie/deplina functionalitate (as zice si siguranta, dar na..shit happens) e o treaba. Personal, nu mi-am luat si nici nu mi-as lua vreodata o masina Sh. Din principiu.


Nu e chiar asa. nu ai aceeasi siguranta, nu ai aceeasi performanta....

De exemplu una dintre masinile mele este un opel astra g din 2003, motor 2.2 DTI 16V 125 cp, cu putin peste 200 mii de km si nu prea am avut probleme cu ea. Adus din Germania la 80.000 km. Consuma mai putin decat loganul 1.5 DCI, este mai confortabila, sigura, si cand o calc......se duce in comparatie cu logan-ul ce dispune de 67 cp (din fabrica....pierduti ceva pe drum). Nu mai spun ca in afara de ceva consumabile nu am schimbat nimic la ea, are ambreiajul original, distributia este pe lant...deci nu am probleme.

Insa sunt persoane care vor neaparat sa isi cumpere masina noua, sunt altii care considera ca nu merita sa cumperi o masina noua pentru ca nu iti recuperezi investitita (sau pierzi prea mult)=> fiecare are de ales. Daca nu ar fi cei care le cumpara noi....oare cum s-ar mai cumpara cele SH??? Daca nu s-ar mai cumpara cele SH, oare cum s-ar mai recupera o parte din bani pentru achizitia unei alte masini (noi)???


Per ansamblu Loganul este o masina Made in Romania, are portbagak mare, este spatioasa, parerile sunt impartite: imi place/nu imi place...

P.S.: am vazut si logan-uri car m-au depasit pe autostrada cu 170-180 km/h...cat de sigur era nu stiu....dar duce;)
Nu lua viata in serios, oricum nu scapi viu din ea

Schumacher Mi4LP
Hobao Hyper Competition ST
Hobao Hyper 7
LRP S8BX team X 2
LRP S8BX
Traxxas Revo => crawler
Hpi Wheely King
Sanwa M11X
0

#59 Useril este offline   lamav4 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1133
  • Inregistrat: 19-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, sector 2

Postat 22 February 2011 - 10:50 PM

Vezi postareadaniel_hnatec, la 22 February 2011 - 10:19 PM, a spus:

Sunt curios ce masina ai, ambreiaj la 2000 euro???....putin cam scump. Cat ar fi distributia de exemplu?


La reprezentanta la renault costa 1000 euro cu tot, piesa + manopera; in alta parte poate este la jumatate. Decat rulmentul e problema dar nu are rost sa il schimb decat pe el, schimb tot ambreajul.

logan laureat 1.6 85cp 8700 euro si ai o masina noua cu garantie si nu mai risti sa schimbi unele piese din cauza uzurii de la fostul proprietar sau sh la jumatate de pret mi se pare perfect.
Fan Nokia.
0

#60 Useril este offline   bogdan_minitehnicus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1275
  • Inregistrat: 20-April 07
  • Gender:Male

Postat 23 February 2011 - 01:54 AM

Vezi postareaAG-74-HESS, la 22 February 2011 - 09:21 PM, a spus:

Si neamtu` ala sau francezu, sau altul in aia 3...4 ani cat tine Loganu e asa de bou sa nu vada ca ``"trage" ca o caruta si daca mai esti si cu ceva bagaje te lasi pagubas``.
Se pare ca unii nu citesc decat printre randuri posturile celorlalti, doar pe ale lor ca pe coran. Nu am chef sa aduc aminte aberatii ca cele referitoare la discriminarea calitativa pe criterii legate de zona de expediere si altele, dar pt cei superficiali care o tin una si buna ca e bun sau ca nu e bun loganu, condensez ceea ce era simplu de citit si inteles:
Deci fiecare, isi ia masina dupa buget, gust, pricepere si interesul practic al fiecaruia. Nu poti aplica o regula de profil generala.

PS. Cred ca mai bine s-ar inchide idiotenia inainte sa se incinda spiritele intre cei pro si contra logan, pro si contra VW, etc. Ce rost are pe forum de modelism loganul sau ce masina vrea soacra-mea sa ne luam si ce nu?!Maine apare si ``pentru cei ce doresc chiloti roz``. Il va convinge cineva pe adeptul SH-ului german sa-si ia logan nou? Nu! Il va convine pe unu pro logan nou sa-si ia SH nemtesc? NU! Deci clantzanim aiurea`n tranvai ca muierile la piatza. Se pot aseza mai bine axiomele emanate de unii cunoscatori ai subtilitatilor domeniului auto pe forumuri specializate.
Bafta pe ape, asfalt si in aer!


Apropos nu cred ca neamtu isi cumpara logan cu motor de 1,4 mpi, acolo am vazut ca sunt adeptii motorinei deci cred ca se va vinde acolo mai ales motorizarea 1,5 dci. La noi dci are 2 motorizari pe logan de 75 si 90 cp. As baga mana in foc sa zic ca la nemti se vinde si dci de 105-110 cp (acelasi motor al loganului este si pe renault laguna 1,5 dci de 105-110 cp), deci imposibil n-ar fi.

Da man, fiecare cu parerile lui, eu cred ca ar trebui sa-si expuna fiecare parerea vizavi de subiectul asta ca d-aia e forum sa se dezbata :huh: Oricum cam mare parte din modelisti folosesc un auto pt deplasare asa ca de ce sa nu auzim si parerea lor :)
Uite de exemplu ma gandesc ca un van dacia pt mers la zbor sau diverse activitati ar fi mai mult decat folositor.
Valoarea unui modelist adevarat nu se masoara in numarul de posturi ci in realizarile sale...
0

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro