Modelism - RHC Forum: TESTDRIVE CU LOGAN... - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 5 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5

TESTDRIVE CU LOGAN... si primul crash.

#121 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6864
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 21 January 2005 - 06:31 AM

MrSpace, la 20 Jan 2005, 23:54, a spus:

Oricum cam asa sunt privite masinile de acolo aici, nu stiu daca toata chesti asta e indreptatita sau nu.. nu-s mecanic

Iar alta chestie.. Am fost surprins sa vad cat de multe Matiz sunt aici.. super multe

emisiunile astea sunt facute la comanda concernelor auto europene,datorita faptului ca sunt supermulte Matiz,Cielo,Hyundai,Kia s.a.m.d.
coreeni au invadat piata auto europeana si daca masinile sunt cum sunt (dupa parerea celor care au facut emisiunea ),fac pariu ca la masinile pe care le-au denigrat au uitat sa mentioneze o chestie:PRETUL!
flying is my life...
0

#122 Useril este offline   gonzo 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 46
  • Inregistrat: 06-January 04

Postat 22 January 2005 - 09:55 AM

MAi romani ,
Dacia Logan-renault este facuta din ratiunea simpla ca Romanul inainte de toate se uita la pret.
La jobul meu am multe autoturisme si pot spune ca sunt uimit de ce minuni fac cei de mai sus mentionatii.
La un brek din 2003 de exemplu are bord normal cu turometru si o bancheta din spate de te crucesti.Iarna trebe sa umbli cu cojocul sa nu te traga curentul la spate sau sa nu te scapi in portbagal
La un brek din 2004 ai un bord de leduri si nu stii daca ai aprins pozitia sau faza scurta.Ai totusi un led care spune ca totusi ai faza lunga.
La 1307 au scos inclusiv si manerele de la plafoniera din spate ca sa nu mai vorbim de spatiu din spate. Sa nu vorbim de cesuri care sunt de la ARO.Cele din 2004
Probleme de climatizare.
probleme la chedere
probleme la Haioane
probelme la locul unde este roata de rezerva
Un locas sub capota unde se aduna toate frunzele si altele marunte
Asta la Nove.
Aratati-mi la care masina dupa 1000 de km dai "glodul" cu sapa de pe motor.
Din care masina mai ploua ca la noi?
Guri rele spun ca si solenza face cam tot asa.
Pai la drumurile noastre sa tot stai sa reglezi Haionul sau mai strangi nu stiu ce plastice
Ca tot aduc aminte de plastice sa spun ca te tai efectiv in ele.
Ca nu au margini finisate ca sunt pline de bavuri si altele
Tot spunem Logan ,Logan.
Din ratiuni economice au tot pus tot felul de prostii facute de CAPuri
Sunte penibili inclusiv cu faza cu cricul.Cand Dacia a avut un cric bun? De ce nu fac domnule un sistem clasic ca la alta masini?
La Dacia tot timpul a fost probleme cu circuitul electric ce duce la marsarier ce tece pe sub tava de la baterie.
Loganul asa cum am mai spus este facuta din bucatii din renault-uri scoase de pe piata.Au folosit matritele de pe vechile masini.
Se stie ca la piese de shimb sunt FOarte scumpi.
Daca mie imi spuneti model de masina mai simplificata decat ce produce acest concern dau o bere.Nu vorbim de Trabant.
Nu ai unde sa un radiocas ca lumea.Nu se cableaza instalatia decat in fata.La dacia trebe sa cumperi suport si sa bagi suruburi si altele.
De la 5000 cu taxe este 5600 fara
platesti metalizarea..........
nu stiu ca pabrize si altele.........
Penibili,enorm de penibili............
Nu zic ca este o masina rea ,dar din cauza ca nu a iesit socoteala au inceput sa taie si sa se puna noncalitate Sa livrezi masina pe timp de iarna cu cauciuri de vara?
Domnilor este rezultatul unui produs conceput in Romania.
Si vorba aia;
TRAIM IN ROMANIA SI ASTA NE OCUPA TOT TIMPUL!
0

#123 Useril este offline   LEXXRDM 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 473
  • Inregistrat: 03-December 03

Postat 24 January 2005 - 12:22 PM

gonzo, la 22 Jan 2005, 09:55, a spus:

Sunt penibili inclusiv cu faza cu cricul.Loganul asa cum am mai spus este facuta din bucatii din renault-uri scoase de pe piata.Au folosit matritele de pe vechile masini.

Cred ca mesajul competent al lui gonzo a lamurit toate aspectele si a incheiat polemica privind Loganul. http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/ic_.gif

Este de o mie de ori mai bine sa fii optimist si sa te inseli, decat sa fii pesimist si sa ai dreptate. .
0

#124 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 24 January 2005 - 01:58 PM

@gonzo
Mda . Foarte coerent.
Mai ales ca anvelopele sunt all seazon ca evident cu masina mergi tot timpul anului nu numai vara sau iarna. Asa sunt si pe logan , solenta, dsn
Cricu e la fel ca toate masinile.
Masini mai simple decat logan... Skoda fabia junior. , Matiz VAN si mai sunt si altele nu le enumar aici.Si daca e sa ma aberez chiar si Hyundai Accent pentru ca la 10500 nu are ABS nu are AIRBAG, CD, computer de bord fata de loganu de 8000 si ceva.
La toate masinile platesti vopseaua metalizata
Preechipare radio presupune chiar si la Opel cablare doar in fata.Mai ales ca la 10000 mii cip Opel Astra Clasic II nu are nici CD nici RADIO nici AC nici computer de bord nici gramuri electrice ... mai nimic.

Aberant asa poata sa zica orice orice. Mai trebuie sa ai si dreptate si nu ai .... Probabil ca te-a suparat ceva. Iti dau dreptate in multe din cazuri dar tot la fel de multe din afirmatiile tale sunt nefondate .
Io personal am DSN. Sunt multumit DOAR de motor+ cutie . Daca mi-ar rezolva problemele cu scaunu cu usile care se deschid in mers , plasticurile , geamurile etc io as fi foarte multumit. Din ce am vazut eu personal in Logan problemele astea au fost rezolvate pastradu-se pretul pe care mi-l permit. Ca asa masini bune erau si inainte de logan dar nu se incadrau in buget.
Tot nu intelegeti si comparati Loganul cu tot felul de masini cand nu e nimic de comparat. Asa ca costa cat costa si zic ca arata si merge pe masura. Ai optiuni care la alte masini nici macar la 10000 nu le ai, interiorul e ok exteriorul lasa un pic de dorit dar si Albeea sau Clio Symbol care se vand in draci si au probleme MARI cu look-ul.
Tot ii dati cu romanisme . Urcati-va in ea mergeti cu ea , uitati-va in buzunar si vedeti care e cel mai bun lucru pe care puteti sa il luati cu banii din buzunar. Daca cel mai bun lucru e un opel sau un VW sau un Seat atunci loganul nu vi se potriveste . Evident nu e cel mai bun lucru pt voi.

Bafta.

PS :Ca sa vezi ca nu stii despre ce vorbesti Loganul cel mai eftin e 5700 CU TOATE nu FARA daca umva te refereai la TVA . Aberant este ca nelegam de semantica. Este doar o expresie "MASINA DE 5000 DE EURO" Probabil ca te-ai fi enervat daca era 5001 euro ca depasea. Ca orice producator cu scaun la cap era evident ca nu o sa dea cu 5100 solenta si cu 5000 loganu ca era ca si cum ti-ai fi dat un pumn in gura singur.

Aceasta postare a fost editata de ZOD: 24 January 2005 - 02:08 PM

DT
0

#125 Useril este offline   MrSpace 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1079
  • Inregistrat: 16-May 02

Postat 24 January 2005 - 03:32 PM

LEXXRDM, la 24 Jan 2005, 12:22, a spus:

gonzo, la 22 Jan 2005, 09:55, a spus:

Sunt penibili inclusiv cu faza cu cricul.Loganul asa cum am mai spus este facuta din bucatii din renault-uri scoase de pe piata.Au folosit matritele de pe vechile masini.

Cred ca mesajul competent al lui gonzo a lamurit toate aspectele si a incheiat polemica privind Loganul. http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/ic_.gif

OK si atunci ce masina ne luam de aceiasi bani, mai buna ca loganul? Intreb f serios! incep sa ma gandesc la Matizul care a facut Golanul dar nu am spatiu in el de caricioplane http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/sad.gif

Aceasta postare a fost editata de MrSpace: 24 January 2005 - 03:33 PM

0

#126 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 24 January 2005 - 04:20 PM

Nu exista masina la aceeasi bani sa fie la fel de ok. Plus ca toata lumea ia in calcul numai varianta de 8100 de euro . Eu personal as opta la varianta de 7100 pestru ca are aceeisi greutate ca DSN-ul si acelasi motor si sunt multumit de cum merge combinatia.

Si iar nu intleleg de ce se compara o masina de 3495 mm lungime cu una cu aproape 1 metru mai mare (4250 mm) . Sunt doua clase TOTAL diferite. Ori cauti o masina de oras , ori o berlina de familie. Una are potbagaj de o bagi pe soacra si pe socru in ailata incape un celular si un hamburger .In matiz daca ai 2 persoane in spate s-a terminat . Sunt doua masini care au scopuri diferite. Nu ai ce sa compari.
DT
0

#127 Useril este offline   MrSpace 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1079
  • Inregistrat: 16-May 02

Postat 24 January 2005 - 04:53 PM

ZOD, la 24 Jan 2005, 16:20, a spus:

Si iar nu intleleg de ce se compara o masina de 3495 mm lungime cu una cu aproape 1 metru mai mare (4250 mm) . Sunt doua clase TOTAL diferite. Ori cauti o masina de oras , ori o berlina de familie. Una are potbagaj de o bagi pe soacra si pe socru in ailata incape un celular si un hamburger .In matiz daca ai 2 persoane in spate s-a terminat . Sunt doua masini care au scopuri diferite. Nu ai ce sa compari.

Corect, sunt diferite!
Dar compar pretul, fiabilitatea, consumul si estetica (nu o fi reushit estetic Matizul dar Loganul e jalnic). Din multe surse aud ca nu ar fi rau Matizul ca fiabilitate, doar ca e mic http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/sad.gif
Unde pun ca mai mult pt orash ma intereseaza
0

Arata acest topic


  • 5 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro