Modelism - RHC Forum: Super Decathlon, giant fun scale, 89'' - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 10 Pagini +
  • « Prima
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Ultima »

Super Decathlon, giant fun scale, 89'' Produs de Dynaflite, din familia Great Planes

#151 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 11 April 2011 - 04:29 AM

Partea ajustabila:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCN9571.jpg
  • Imagine atasata: DSCN9573.jpg

0

#152 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 11 April 2011 - 04:30 AM

Rezultalul final:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCN9580.jpg
  • Imagine atasata: DSCN9588.jpg

0

#153 Useril este offline   pccdtk 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1747
  • Inregistrat: 09-June 02
  • Gender:Male
  • Location:Chitila
  • Interests:Aeromodelism ; Simulatoare RC ; Modelare 3D

Postat 11 April 2011 - 06:26 AM

Simetric,functional ...deci frumos ....deabia astept un filmulet cu el in zbor ....
0

#154 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 17 April 2011 - 09:06 PM

Multumesc frumos pentru aprecieri, exagerate, de altfel.
Azi l-am asamblat pe musiu'. Pentru controlul final si pentru a vedea unde pica centrul de greutate. Bineinteles ca am profitat sa-l cantaresc. RTF, fara combustibil, are 6 648 de grame, considerand o baterie de 210g. Cu aceasta baterie asezata in compartimentul din spate, CG cade unde trebuie. Acum imi pare rau ca nu am pus servo-urile in spate...mi-a fost frica de plumb in nas. Dar sa fiu multumit: nu pun plumb, doar amplasez bateria in spate. Greutatea este surprinzator de mica fata de ce da Tower: 7 258-8 165g. La mine este un caz rar. Singurul lucru care umbreste ziua ar fi ca bateria LiFe de 210g costa cam multisor:
http://www3.towerhob...p?&I=LXYAT1&P=0

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCN9601.jpg
  • Imagine atasata: DSCN9605.jpg
  • Imagine atasata: DSCN9607.jpg
  • Imagine atasata: DSCN9611.jpg

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 17 April 2011 - 09:07 PM

0

#155 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 17 April 2011 - 09:10 PM

Doi prieteni:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCN9616.jpg
  • Imagine atasata: DSCN9617.jpg
  • Imagine atasata: DSCN9619.jpg

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 17 April 2011 - 09:11 PM

0

#156 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 18 April 2011 - 03:36 AM

Sunt foarte, foarte suparat. Toata ziua am fost nelinistit, ceva nu se lega...Acum, seara, ce mi-am zis? Hai sa ma uit pe plan si sa vad unde trebuie sa fie centrul de greutate. Surprize, surprize: este la 50mm in fata lonjeronului. Cu inima stransa am asamblat animalul (m-am convins, inca o data, ca nu este un model cu care sa zbori, un pic, dupa job) si, bineinteles ca, acum, are nevoie de peste 200g in nas. Intuitia de a monta servo-urile in fata a fost benefica. Doar ca acum, este mult mai dificil sa pun bateria mult in fata. In plus ma tem si de ceea ce poate capta de la motor.
Daca tot este vorba de ciudatenii, va prezint, unghiurile lui musiu':
Engine Down Thrust: 5° Engine Right Thrust: 2° Wing Incidence: -2° Stab Incidence: -3.5°


Multa bafta.
0

#157 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 02 May 2011 - 02:34 PM

Sa piara supararea.Urmaresc cum creste modelul cu satisfactie.In fata arata prea bine si cred ca mai e loc de o baterie LiFe mai mare.Eu am reusit la SE5a sa evit plumbul(e si toxic!) ingramadind cei doi accu.LiFe in fata si folosind pentru profundor un servo special de 150gr.25 kg.cm.Succes!
Bine ca zboara si....insectele !
0

#158 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 02 May 2011 - 06:19 PM

Multumesc frumos pentru interes. Despre ce suparare vorbesti? Aici m-ai pierdut.
Ai dreptate cu plumbul. Este toxic si da reactii psihice devastatoare. Acum, cu monstrul de baterie, este foarte aproape de adevar. Daca ii pun si capota va fi exact cum trebuie. Doar ca, la primele zboruri, nu vreau s-o folosesc. In consecinta, mi-ar prinde bine o idee eleganta, de aproximativ 100g in nas.
Multa, multa bafta si sa nu fii suparat ca n-ai zburat la RR. Important a fost ca ai participat. Cu sufletul am fost alaturi de tine si de toti ceilalti patimasi. Sa fiti iubiti de cine vreti voi.
0

#159 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2857
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Interests:aero

Postat 16 February 2013 - 07:42 PM

Se mai naste un SUPER Decathlon..de data asta pe malu" Dunarii..Nu o sa intr-u in detalii de constructie ca nu e cazul.doar o sa va tin la curent cu etapele . :good:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCF2299.JPG
  • Imagine atasata: DSCF2313.JPG
  • Imagine atasata: DSCF2323.JPG
  • Imagine atasata: Fotografie0747.jpg

0

#160 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2857
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Interests:aero

Postat 25 March 2013 - 01:53 PM

..cam asta a iesit gata in proportir de 90% ..mai trebuie finisat.echipat.bibilit.infoliat si la camp cu el..bafta..

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Fotografie0775.jpg
  • Imagine atasata: Fotografie0776.jpg

0

#161 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 25 March 2013 - 06:23 PM

Tare-i frumusel.Ce motor ai in vedere?
Multa, multa bafta.


0

#162 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2857
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Interests:aero

Postat 25 March 2013 - 07:40 PM

Vezi postareadan_mitea, la 25 March 2013 - 06:23 PM, a spus:

Tare-i frumusel.Ce motor ai in vedere?
Multa, multa bafta.

..pai ce am momentan un GF26i-V2 ..(pana la vara cand am doua obtiuni 1.MVVS 32 sau 2,DLE 30..)..i-ti dai seama ca nu rezist sa-l vad parcat pana atunci..stiu e de compromis dar sper sa faca fata...bafta
0

#163 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 26 March 2013 - 03:01 AM

Ce parere aveti despre:
http://amr-rc.com/in...=1360&langue=en ?
Oare sa fie prea mult?
Multa, multa bafta.
0

#164 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1854
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 26 March 2013 - 07:20 PM

Vezi postareadan_mitea, la 26 March 2013 - 03:01 AM, a spus:

Ce parere aveti despre:
http://amr-rc.com/in...=1360&langue=en ?
Oare sa fie prea mult?
Multa, multa bafta.

Ce pot sa remarc este ca amplasamentul carburatorului e cam neinspirat, cel putin pentru rulajul la sol Nu? :blush:
Numai bine si spor in continuare. Orice alegere va fi sunt convins ca te vei bucura de el :good:
0

#165 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2857
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Interests:aero

Postat 26 March 2013 - 09:01 PM

Vezi postareaHorja, la 26 March 2013 - 07:20 PM, a spus:

Ce pot sa remarc este ca amplasamentul carburatorului e cam neinspirat, cel putin pentru rulajul la sol Nu? :blush:
Numai bine si spor in continuare. Orice alegere va fi sunt convins ca te vei bucura de el :good:

..Mestere ..la 5,15x2 (inchi) cam dupa calculiciu"mieu ..big very big capota :good: ..si vezi poaza ..carburiciu" e la locu" potrivit..si mai este un aspect.la "balaurul ista" nu cred ca ar fi o problem .cu garda de sol a zburatoarei....unde ai vedea matalee ..citez "Ce pot sa remarc este ca amplasamentul carburatorului e cam neinspirat, cel putin pentru rulajul la sol" :give_rose:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 40cc-twin-dimension-photo-1.jpg

0

#166 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 02 April 2013 - 04:43 AM

A aparut un nou jucator:
http://www3.towerhob...p?&I=LXCZLF&P=0
Cum vise pare?
0

#167 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2857
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Interests:aero

Postat 08 April 2013 - 08:06 PM

Vezi postareaincepatoru, la 25 March 2013 - 01:53 PM, a spus:

..cam asta a iesit gata in proportir de 90% ..mai trebuie finisat.echipat.bibilit.infoliat si la camp cu el..bafta..

..stadiul de azi ...echipare .bibilire ..poate in wekendz vede iarba. :good:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCF2588.JPG
  • Imagine atasata: DSCF2624.JPG
  • Imagine atasata: DSCF2621.JPG

0

#168 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 09 April 2013 - 04:47 AM

Tare-i frumos, maca-l-ar tata.
Multa, multa bafta.
0

#169 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2857
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Interests:aero

Postat 09 April 2013 - 05:30 AM

..multumesc de apreciere a fost o placere sa vad mai intai o cutie plina de balsa si la urma ce a iesit ..bafta
0

#170 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2857
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Interests:aero

Postat 13 April 2013 - 07:35 PM

..si azi 13-04-2013 zi care pentru mine nu-mi poarta ghinion .(e o superstitie de"a mea) ... DECATLON DYNAFLITE...

0

#171 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2857
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Interests:aero

Postat 13 April 2013 - 08:02 PM

..si pentru cel care m-a inspirat in alegere,datorita maestriei domnului MITEA :hi: activitati de la malul DUNARII..sa traesti mestere...multam
http://www.youtube.c...&v=50hi4Kvf_N0#!
0

#172 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 14 April 2013 - 01:39 AM

Felicitari si-ti multumesc frumos pentru gandul cel bun. Stiai ca sunt nascut in Galati? Ce teren de zbor aveti, am dat in galbenare...pozitiv.
Este un model frumos si cu maiestrie realizat de tine. In plus, la 180$ are si un excelent raport calitate-pret.
Cum s-a centrat?. Ce greutate are motorul tau?. Ai mai pus ceva lest in fata?
Multa, multa bafta si modele de vis, impatimitilor.
0

#173 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2857
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Interests:aero

Postat 14 April 2013 - 06:16 AM

Stiu ca sunteti de pe meleagurile GALATENE,mi-am dat seama dupa vestita fotografie cu batrana MOBRA la intrarea in PRAGA si atunci facusi legatura.Despre model ce sa spun..superb .greutatea motorului 1100gr,l-am sburat in prima faza fara capota in eventualitatea reglarii motorului(sa nu pierd timpul cu demontarea -montareacapotei)..cam salta de nas,clar ca trebuie niste plumb pe fata dar cu greutatea capotei si 60gr de "balast" am rezolvat problema Despre teren..imasul comunala de la VASILE ALECSANDRII 20km de la GALATI pe soseaua spre TECUCI...bafta (ps si eu am rude de 25 ani in QUBEC CANADA) :good:
0

#174 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 08 September 2013 - 09:56 PM

Dragii mei, cu durere va anunt ca odorul meu a suferit un grav accident la prima decolare. Un baiat a facut un film. Sper sa intelegem ceea ce s-a intamplat. Oricum, senzatia mea a fost ca nu a mai raspuns la comenzi dupa primul viraj.
Acum il plang, apoi voi vedea ce este de facut.
0

#175 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 09 September 2013 - 01:10 AM

http://youtu.be/VEDm6oA01UE
Nu este corect titlul. Nu-i primul crash, dar, as zice ca-i primul la zborul inaugural.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 09 September 2013 - 01:14 AM

0

#176 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2857
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Interests:aero

Postat 09 September 2013 - 06:39 AM

,,trist .mergem mai departe .clar a fost vreun "pitic care sigur nu si-a facut datoria"....daune ??
0

#177 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 09 September 2013 - 09:04 AM

fara cuvinte...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: O&M.jpg

0

#178 Useril este offline   GigiGL 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2106
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 09 September 2013 - 09:13 AM

Hopa sus! Punct si de la capat. Nimic nu se pierde, nimic nu se castiga. Totul se transforma.... Inapoi la atelier si apoi din nou in aer!
Din ceea ce se vede in film, ori ai redus motorul prea mult, ori s-a oprit singur in viraj si s-a angajat.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 12.jpg

Aceasta postare a fost editata de GigiGL: 09 September 2013 - 09:16 AM

Gigi Sterian
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
0

#179 Useril este offline   GigiGL 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2106
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 09 September 2013 - 10:30 AM

In ciuda aparentei de avion trainer, Decathlonul, cu aripa lui cu profil semisimetric se comporta mai degraba ca un model acrobat, avand nevoie de viteza pentru a-si mentine portanta. Reducerea vitezei in viraj prin scaderea turatiei motorului voit sau nu, a dus la pierderea portantei si angajare. Imi permit sa scriu aceste randuri pentru ca am facut si eu aceeasi prostie cu un Piper, mai docil de felul lui si m-am invatat minte. Aviz celor aflati la inceput de drum.
Gigi Sterian
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
0

#180 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 09 September 2013 - 10:52 AM

Sunt oripilat,stupefiat,tulburat extrem.Mie avionul ala chiar imi place.Pune-l intr-un pachet si trimite-l in Romanicia sa ti-l repar eu.Ti-a batut putzintel vantul din dreapta si kilometrul patrat de aripa parca tinea motzish sa-l rastoarne."Mama lui de motor nenorocit"; in viraj a raspuns cu o secunda mai tarziu decat trebuia. Pare simplu dar aceasi stare am avut-o si eu la un viraj luat "relaxat" cu un Piper de 2 m.Am turat insa am impins si eleronul de pe dreapta.Piperul nu a cazut ca la tine, ci ,pe partea cealalta si tot in pomi.Reparabil.Am reparat eu un EDGE fioros scapat la 300m in copaci.Inca zboara.
Bine ca zboara si....insectele !
0

Arata acest topic


  • 10 Pagini +
  • « Prima
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Ultima »

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro