Modelism - RHC Forum: Extra 300 din depron - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Extra 300 din depron primul aeromodel facut de mine :)

#61 Useril este offline   Stratos 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 42
  • Inregistrat: 15-June 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 31 May 2010 - 02:39 PM

Vezi postareadululutu, la May 30 2010, 09:54 PM, a spus:

probabil o sa folosesti ps-ul pe post de piedica, ca asa cum vrei tu s-ar putea sa iasa carcasa cu tot cu ax

NU IESE
0

#62 Useril este offline   Florinelu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 982
  • Inregistrat: 04-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Militari
  • Interests:Da' ce nu ma intereseaza!

Postat 02 June 2010 - 08:21 PM

Incet, foarte incet inaintez cu primul meu avion home made. Incet ptr ca sunt cam cu treaba dupa amiaza pe acasa si, mai nou, nu am tot ce imi trebuie. Printre picaturi am reusit sa montez servourile, maine pun niste poze (am bushit camera foto iar camera video nu are blitz), am gasit cu chiu cu vai niste sarma oteloasa de 0,8 la un magazin de profil din oras...am luat si echii. Stiu, o sa ziceti ca se faceau din aia sau din celalalta. Am incercat aseara, aveau un joc teribil. La capitolul maruntisuri refolosibile prin casa stau foarte prost, toate astea au fost abandonate la tara, intr-o lada care cred ca deja este istorie. Asa ca pana fac stocul de cartele vechi, spite de umbrela etc. trebuie sa dau banii la magazinele de profil.
Vreau sa il incerc weekendul asta ca am un drum in provincie la parinti si ard de nerabdare sa probez dracovenia. Asa ca trag tare, tare sa il termin. Problema de care m-am lovit este ca nu gasesc sa iau repede niste opritoare din astea ca in poza. Vreau neaparat asa ceva ca sa pot regla cum trebuie, fara joc prea mare, suprafetele.
Imagine atasata: opritor.jpg
Are cineva (constra cost evident) sa-mi dea 4 bucati urgent(maine) ? (Am tija de otel de 0,8mm.)
Stiu ca locul intrebarii ar fi fost la bursa dar pe acolo nu vinde nimeni nimicuri din astea. :unsure: Ar fi pe stoc la un magazin din Buc dar nu se poate sub nicio forma sa ridic personal produsele iar sa dau nu stiu cat la curier ptr 4 maruntisuri de metal deja ma irita prea tare.
Cand eram mic, nu erau din astea... acum recuperez :)
0

#63 Useril este offline   ilie F1A 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1242
  • Inregistrat: 17-April 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti -crangas
  • Interests:aeromodelismul-zbor liber-F1A

Postat 02 June 2010 - 10:21 PM

Suna la tel.0723365163 si vei obtine ce doresti.Bafta.
0

#64 Useril este offline   Florinelu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 982
  • Inregistrat: 04-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Militari
  • Interests:Da' ce nu ma intereseaza!

Postat 02 June 2010 - 10:24 PM

Te-as suna acum dar este cam tarziu :lol:

edit: rog un moderator sa steaga postul asta...am vrut sa dau PM dar mi-a iesit altceva. Scuze..

Aceasta postare a fost editata de Florinelu: 02 June 2010 - 10:25 PM

Cand eram mic, nu erau din astea... acum recuperez :)
0

#65 Useril este offline   ilie F1A 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1242
  • Inregistrat: 17-April 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti -crangas
  • Interests:aeromodelismul-zbor liber-F1A

Postat 02 June 2010 - 10:26 PM

Am vazut ca fotografia este identica cu cea de la numarul pe care ti l-am dat. De ce nu apelezi direct si iti mai trebuie intermediari?
0

#66 Useril este offline   ilie F1A 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1242
  • Inregistrat: 17-April 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti -crangas
  • Interests:aeromodelismul-zbor liber-F1A

Postat 02 June 2010 - 10:27 PM

Este un magazin ,asa ca suna maine dimineata dupa 9.
0

#67 Useril este offline   Florinelu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 982
  • Inregistrat: 04-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Militari
  • Interests:Da' ce nu ma intereseaza!

Postat 04 June 2010 - 09:31 PM

440g RTF. Sper sa fie ok. Turnigy 2209 1050 kv scrie ca merge cu 600-700g, depinde de elice. L-am umplut de scoci pe toate laturile :) , am niste emotii ptr duminica, ziua primului zbor. Ba i-am mai bagat niste frgarui pe bordul de atac, nu stiu cat de bine ii vor face dar stiu ca sigur se adauga la greutate.
Imagine atasata: IMG_8388.JPGImagine atasata: IMG_8394.JPG
Imagine atasata: IMG_8396.JPGImagine atasata: IMG_8392.JPG
Imagine atasata: IMG_8391.JPGImagine atasata: IMG_8393.JPG
Imagine atasata: IMG_8390.JPG
Fata de poze am mai adus niste modificari de ultima ora:
-am fixat din nou motorul cu suruburi de batiu.
- am reusit sa largesc gaura propsaverului de 3mm sa intre pe cea de 5mm.
Acum stau mai linistit in privinta aterizarilor de orice fel http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
Sper sa fie vreme favorabila duminica. Revin cu imagini.

Aceasta postare a fost editata de Florinelu: 04 June 2010 - 09:34 PM

Cand eram mic, nu erau din astea... acum recuperez :)
0

#68 Useril este offline   caraman 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 150
  • Inregistrat: 12-June 09
  • Gender:Male
  • Location:CLUJ-NAPOCA

Postat 05 June 2010 - 10:26 AM

Salut,
Arata bine, sper sa si zboare la fel.
De pe elice scoate eticheta aia, sigur nu e echilibrata asa, caz contrar, vibratiile o sa creeze mari probleme! sau poate e un siretlic mai nou in echilibrarea elicei?! :)
Bafta la zbor, si aterizari usoare!!
0

#69 Useril este offline   zagonielod 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 770
  • Inregistrat: 02-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Targu Mures/ Satu Mare

Postat 05 June 2010 - 11:15 PM

Bafta la zbor! Eu am pierdut si weekendul asta, ca azi am fost la Deva la concurs cu masinile.
Asteptam jurnalul de zbor :rolleyes:
0

#70 Useril este offline   Florinelu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 982
  • Inregistrat: 04-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Militari
  • Interests:Da' ce nu ma intereseaza!

Postat 06 June 2010 - 08:47 PM

Aventura a durat vreo 20 de secunde. :unsure: Venisem de la o nunta si la 6.30 eram pe camp ca sa fiu sigur ca prind vreme linistita ( a batut vantul foarte tare sambata si cam la fel a fost si azi). Atunci dimineata nu era vant prea puternic, doar o adiere ceva mai puternica si din pacate in valuri, asa...
L-am lansat tinandul de cabina, a plecat foarte usor, motorul l-am turat pana am simtit ca incepe sa plece din mana. Aveam emotii foarte mari insa in urmatoarele secunde mi-au trecut cand am remarcat ca ...ZBURAAA! :o . Da, se tinea in aer impecabil, virajele din eleroane erau impecabile fata de ce stiam eu cu easy starul. Dupa cateva viraje facute cu grija succesiv spre stanga am intrat din nou cu botul in vant. Atunci s-a intamplat ceva ce nu prevazusem: am ajuns cu el in dreptul soarelui si nu va inchipuiti cat de puternic era soarele la 6.30. Este un soi de glow in dreptul discului de zici ca ocupa toata partea de este a campului. Asa ca ptr cateva secunde nu am mai vazut nimic din avionul meu si asa vernil deschis. De aici s-a rupt filmul, l-am vazut cum a intrat in zona luminoasa si si in urmatoare secunde l-am vazut cum a intalnit solul la viteza cu care plecasem initial ( nu am mai umblat la mansa). Asa ca a rezultat distrugerile din poze. Cred ca a fost un pic de adiere de vant care i-a perturbat zborul chiar inainte de a pierde vizibilitatea insa nemaivazandu-l nu am putut sa compensez :)
Imagine atasata: IMG_8397.JPGImagine atasata: IMG_8398.JPGImagine atasata: IMG_8399.JPGIMG_8399.JPG]
Sincer, ii pare foarte rau de munca depusa si ca am avut ghinionul sa il deplasez inspre soare insa pe de alta parte faptul ca a zburat impecabil pana la un moment dat imi da incredere ca l-am lucrat corect si ca urmatoarul va zbura cu siguranta (saptamana viitoare il voi face si sper sa fie gata pana sambata viitoare.)

Aceasta postare a fost editata de Florinelu: 06 June 2010 - 08:55 PM

Cand eram mic, nu erau din astea... acum recuperez :)
0

#71 Useril este offline   zagonielod 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 770
  • Inregistrat: 02-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Targu Mures/ Satu Mare

Postat 06 June 2010 - 08:57 PM

Motorul a supravietuit?
0

#72 Useril este offline   TUROK 

  • BAGA VITEZA
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3708
  • Inregistrat: 03-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 06 June 2010 - 08:58 PM

OCHELARI DE SOARE ! ......ITI SPUNE CEVA CUVANTUL ASTA? :)
ADOR VITEZA!!!
0

#73 Useril este offline   Florinelu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 982
  • Inregistrat: 04-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Militari
  • Interests:Da' ce nu ma intereseaza!

Postat 06 June 2010 - 09:07 PM

Nu stiu ca nu l-am mai incercat, vizual arata ok, am invartit cu mana axul, nu pare indoit ...azi m-am ocupat cu somnul..maine insa voi reluat lucrul si vad daca mai este ceva faramat. Oricum, crashul a fost destul de brutal, a pica fix in bot. Mda, la ochelari nu m-am gandit ptr ca avem un intreg camp la dispozitie....doar ca nu m-am gandit ca o sa il duc in zona aceea inspre soare. De fapt vantul ala era de vina ptr ca in dorinta mea de a lasa avionul sa vad cam ce tendinte are, daca trage cumva etc. l-am pilotat ceva mai permisiv, cu alte cuvinte l-am condus un pic pe unde vrut el ca sa ii observ comportamentul.
Ma rog.... in momentul asta nu vreau decat sa fac altul. Nu pot sa zic ca voi face altul ai rezistent ptr ca cu materialele astea credc a doar atat se poate face. Era bun sa fi avut aripa demontabila, poate mai salvam ceva de la el.

Aceasta postare a fost editata de Florinelu: 06 June 2010 - 09:08 PM

Cand eram mic, nu erau din astea... acum recuperez :)
0

#74 Useril este offline   Maverick 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 719
  • Inregistrat: 10-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 June 2010 - 01:41 PM

Vezi postareaTUROK, la Jun 6 2010, 09:58 PM, a spus:

OCHELARI DE SOARE ! ......ITI SPUNE CEVA CUVANTUL ASTA? ;)


Daca e soarele puternic nici cu ochelari de sudura nu faci nimic :D.

2 reguli de baza am invatat si eu la inceput:
1. nu in soare
2. nu deasupra capului

Pentru respectarea lor nu ai nevoie de ochelari de soare :rolleyes:
Both optimists and pessimists contribute to our society. The optimist invented the airplane and the pessimist the parachute. ~Gil Stern

If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
0

#75 Useril este offline   Florinelu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 982
  • Inregistrat: 04-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Militari
  • Interests:Da' ce nu ma intereseaza!

Postat 07 June 2010 - 01:49 PM

Pai cum sa le invat pana nu patesc? :rolleyes:
Iti dai seama ca la urmatorul avion merg pregatit in privinta asta.

Aceasta postare a fost editata de Florinelu: 07 June 2010 - 01:50 PM

Cand eram mic, nu erau din astea... acum recuperez :)
0

#76 Useril este offline   Florinelu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 982
  • Inregistrat: 04-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Militari
  • Interests:Da' ce nu ma intereseaza!

Postat 14 June 2010 - 12:21 PM

Pasaroiul a zburat , in sfarsit! :D Nu-s ele imaginile pe care le-as fi vrut filmate dar pe caldura aia infernala de sambata mai mult nu am cerut nevesti-mii.

Impresii:
- avioanele de tipul asta sunt minunate, au viteza combinata cu manevrabilitatea sporita. Eleroanele fac avionul sa vireze foarte elegant iar fara dual rate am reusit un surub cu vreo 3 "filete" :rolleyes:.
- aterizarea este mult mai scurta decat cu Easy Starul (altceva nu am mai zburat).
- am putut sa zbor cu el si pe vant destul de deranjant insa constructia firava il face sa aplaude usor.
Inconveniente:
- am incercat doua motorizari cu diverse elici : motor1 cu Elice SF 7x5 (am zis sa il iau usor cu tractiunea, sa vad mai intai cum se comporta) si apoi cu motor2 si elice 8x6 si 9x3.8 (acest motor a avut axul foarte putin indoit de la crashul anterior, vibra destul de puternic, credeam ca este bushit mai rau, ulterior am schimbat axul si s-a rezolvat si am putut sa il folosesc.) Al doilea motor mi s-a parut mai grozav un pic, primul nu stiu de ce, la turatii inalte scotea un scrasnit si ptr o fractiune de secunda parca se bloca...apoi iarasi in revenea. Suna a zgomot de gripare. Dupa ce l-am demontat mi-am dat seama ca atunci cand am dat unghiul am folosit scobitori ca distantier si cred ca nu statea bine fixat de batiu.
- am incercat si cu unghi dreapta jos si fara, la motor, insa tot tragea stanga de la cuplu, sigur nu am dat suficient unghi dar batea si vantul destul de tare ptr a face niste reglaje cat de cat precise. Am rezolvat-o temporar cu trimare catre stanga la rudder.
- depronul de l-am folosit eu este un material tare firav, pe campul respectiv era niste codita soricelului ceva mia uscata care "a muscat" la fiecare aterizare din cate o bucatica de depron. Cred ca am sa ii dublez majoritatea suprafetelor, chiar cu riscul de a-l ingreuna. I+am pus si scoci dar tot se mai gaseas cate o bucata neacoperita.
- aripile ar trebui sa fie mai ferme, pe vantul ala, la o greutatea RTF de 390g, cam falfaia (nu era chiar "aplaudat"). Asta insa la zbor obisnuit. Ma gandesc ca mai incolo, cand o sa ma mai perfectionez si o sa mai fac cate o figura cu el cred ca o sa arate a porumbel care da din aripi :D . Cred ca mai merge inca o teava de carbon bagata sau chiar o bagheta de lemn. Balamalele rudder-ului au fost facute foarte slabe (de mine, normal) si m-am trezit ca i s-a desprins in zbor. Nu stiu cum, am fost tare norocos cred, am reusit sa il aterizez fara nicio zgarietura (desi incepuse sa se invarta fara control). Probabil aici au salvat situatia eleroanele.
- ampenajul falfaie in permanenta...nu am putut sa las deloc elevatorul , trebuia tot timpul sa il compensez si sa trag catre mine. Desi am mutat bateria in toate felurile ptr CG tot catre in jos se tot indrepta. Am observat pana la urma ca din cauza curentului de aer, sporit si de vantul din fata, elevatorul avea tendinta sa se basculeze iar parghia de comanda facuta din otel de 0.8mm se arcuia si astfel permitea acest lucru intr-un mod amplificat. O sa schimb sistemul si o sa fac tijele din tevi de carbon, sunt mai putin elastice.
Cam astea ar fi impresiile si ideile constructive care imi vin acum in minte. Sper sa il intaresc suficient cat sa aiba un zbor corect, dar sa nu il ingreunez prea tare si sa-l fac prea lenes. Si mai sper sa nimeresc unghiul ala la motor ca sa nu mai am nevoie de trimare atat de extrema.

Later edit: trebuie neaparat vopsit cumva ca in multe situatii nu se vede in ce pozitie este avionul la distante mai mari. Vernilul original nu ofera contrast prea bun pe cer.

Aceasta postare a fost editata de Florinelu: 14 June 2010 - 12:35 PM

Cand eram mic, nu erau din astea... acum recuperez :)
0

#77 Useril este offline   zagonielod 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 770
  • Inregistrat: 02-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Targu Mures/ Satu Mare

Postat 15 June 2010 - 07:20 AM

Felicitari Flirinelu! :) Foarte frumos si modelul si si filmuletul.
Si al meu va zbura peste un pic... peste vreo 2-3 sapt ca pana atunci o sa fiu plecat. Pe simulator deja si eu zbor destul de bine :D
Felicitari inca o data!
0

#78 Useril este offline   motzu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 775
  • Inregistrat: 23-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 June 2010 - 08:31 AM

Bravo Florin

Ia taie-l pe asta si vezi dupa aia ce diferenta enorma e intre cele 2 ! Extra joaca la pitici

http://www.rcgroups.com/forums/showthread....8176&page=4

Succes
0

#79 Useril este offline   ilie F1A 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1242
  • Inregistrat: 17-April 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti -crangas
  • Interests:aeromodelismul-zbor liber-F1A

Postat 22 June 2010 - 03:42 AM

Florinelu,incearca sa faci fuselajul din polistiren de 2cm.O sa fie mai rigid.Si neaparat asa cum ai spus si tu comenzile mai solide.Pune tija carbon de 2mm.Multa bafta si zboruri mult mai reusite.
0

#80 Useril este offline   Florinelu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 982
  • Inregistrat: 04-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Militari
  • Interests:Da' ce nu ma intereseaza!

Postat 22 June 2010 - 07:23 AM

Ehee, l-am terminat de vineri cu noile intarituri. Pacat ca nu am poze la el...intre timp i-am tras si culoare, nu a iesit estetic dar il vad in aer si la distante mai mari. :unsure: . Asadar, am dublat aripile, eleroanele si partea fixa a ampenajului orizontal(celui din urma i-am aplicat si o frigaruie de rigidizare, inainte de lipirea stratului 2). Am lipit cu Bison Universal Hobby...s-a lipit destul de ferm impresia generala a fost ca este un avion mai "teapan". Si nu doar asa, in mana, ci si la camp, in zbor. I-am pus balamale de plastic la directie si eleroane. Alta viata cu astea! Tijele de 0.8 mm de la suprafetele de comanda nu le-am schimbat ca nu am mai avut teava de carbon, insa am pus niste tub de dirijare ceva mai lung si cred ca mai este loc sa mai pun un pic. A ajuns la 440g cu bateria de 1500mAh.
Am zburat si sambata si duminica, (pe vantul ala sacaitor) in langa Bucuresti si pot spune ca se tine foarte bine in aer ptr un depron si nu mai flambeaza in toate felurile. Desigur, in limite normale de viteza si forte G ;) Din pacate nu a avut cine sa ma filmeze, poate rezolv si cu asta zilele astea.
Ca o inovatie fata de planul initial... dupa ce s-a uscat lipiciul la al doilea strat mi-am dat seama ca avea avionul asta niste muchii grosolane si groase..ceva de speriat :lol: . Asa ca am zis, de ce nu, sa-l iau la smirghel ("sa iasa avion" , vorba bancului ^_^ ). Am ascutit astfel bordul de atac, partea din spate a eleroanelor, bordul de atac al ampenajului orizontal si directia. I-am dat un profil simetric si pe langa faptul ca arata mai bine se si comporta mai bine in aer fata de varianta "scandura".
Diseara o sa ii fac niste poze, desi mi-am cam batut joc de culori (am dat cu niste acrilica, ramasa prin casa) si nu prea mai arata in niciun fel :lol:
Cand eram mic, nu erau din astea... acum recuperez :)
0

#81 Useril este offline   ilie F1A 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1242
  • Inregistrat: 17-April 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti -crangas
  • Interests:aeromodelismul-zbor liber-F1A

Postat 22 June 2010 - 10:32 AM

Important e rezultatul si mai ales satisfactia.Multa bafta si zboruri faine in continuare.
0

#82 Useril este offline   Florinelu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 982
  • Inregistrat: 04-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Militari
  • Interests:Da' ce nu ma intereseaza!

Postat 23 June 2010 - 09:13 PM

Nu am revenit cu poze dar un o filmare de ieri. Evolutiile nu au fost lipsite de mici emotii dar asta inseamna uneori aeromodelismul, adrenalina :angry2:
Video aici.
Trebuie sa precizez ca acum incerc sa ma perfectionez cu aborul orizontal...mi se pare cea mai mare realizare ptr moment, sa zbor paralel cu solul. Am mai incercat, asa, dupa ureche , unele acrobatii despre care am auzit si pe care mi le-am inchipuit cam cum s-ar face din radiocomanda. Cred ca pe langa indemanarea pilotului, mai tine si de radiocomanda. Adica, acum, simt nevoia posibilitatii de a regla Dual Rate diferentiat ptr fiecare canal: eleroane, directie, elevator. Dar...pana cum sunt foarte multumit de munca si rezultate. :unsure:

Aceasta postare a fost editata de Florinelu: 23 June 2010 - 09:23 PM

Cand eram mic, nu erau din astea... acum recuperez :)
0

#83 Useril este offline   ilie F1A 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1242
  • Inregistrat: 17-April 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti -crangas
  • Interests:aeromodelismul-zbor liber-F1A

Postat 24 June 2010 - 12:36 AM

Zbor frumos,felicitari.In ce loc ai zburat?
0

#84 Useril este offline   Florinelu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 982
  • Inregistrat: 04-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Militari
  • Interests:Da' ce nu ma intereseaza!

Postat 24 June 2010 - 05:38 PM

Multumesc ptr felicitari. http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/blush.gif
Locul unde am zburat este undeva, in spatele Metro Militari, dincolo de blocurile noi, galbene. Se merge pe drmul care duce catre acestea, pe langa Mc Donald's, printre blocuri apoi in capat se face o intersectie in "T". Acolo este locul. Nu-i chiar mare spatiul dar este suficient ptr Extra meu :huh:
Asa cum am promis iata si pozele:
Imagine atasata: IMG_8406.jpgImagine atasata: IMG_8405.jpg
Imagine atasata: IMG_8407.jpgImagine atasata: IMG_8408.jpg
Imagine atasata: IMG_8409.jpgImagine atasata: IMG_8410.jpg
Imagine atasata: IMG_8411.jpgImagine atasata: IMG_8412.jpg
Imagine atasata: IMG_8413.jpgImagine atasata: IMG_8414.jpgImagine atasata: IMG_8415.jpgIMG_8415.jpg]
Cand eram mic, nu erau din astea... acum recuperez :)
0

#85 Useril este offline   Florinelu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 982
  • Inregistrat: 04-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Militari
  • Interests:Da' ce nu ma intereseaza!

Postat 30 June 2010 - 12:47 PM

Nu m-am putut abtine sa nu pun niste poze cu el in zbor. A inceput sa imi fie tare drag de el si de zumzetul dogit al motorului sau. Am pus Easy Starul in cui pentru o perioada ;)
Imagine atasata: DSC_6264.JPGImagine atasata: DSC_6302.JPGImagine atasata: DSC_6320.JPGDSC_6320.JPG]Imagine atasata: DSC_6332.JPGImagine atasata: DSC_6344.JPG
Cand eram mic, nu erau din astea... acum recuperez :)
0

#86 Useril este offline   zagonielod 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 770
  • Inregistrat: 02-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Targu Mures/ Satu Mare

Postat 30 June 2010 - 01:03 PM

Felicitari! ;)
Imi place culoarea ce l-ai dat. Si si pozele is faine.
Si al meu se apropie tare de maidenul sau.
0

#87 Useril este offline   zagonielod 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 770
  • Inregistrat: 02-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Targu Mures/ Satu Mare

Postat 30 June 2010 - 01:06 PM

Vezi postareaFlorinelu, la Jun 24 2010, 06:38 PM, a spus:

Multumesc ptr felicitari. ;)
Locul unde am zburat este undeva, in spatele Metro Militari, dincolo de blocurile noi, galbene. Se merge pe drmul care duce catre acestea, pe langa Mc Donald's, printre blocuri apoi in capat se face o intersectie in "T". Acolo este locul. Nu-i chiar mare spatiul dar este suficient ptr Extra meu ;)
Asa cum am promis iata si pozele:
Atasament IMG_8406.jpgAtasament IMG_8405.jpg
Atasament IMG_8407.jpgAtasament IMG_8408.jpg
Atasament IMG_8409.jpgAtasament IMG_8410.jpg
Atasament IMG_8411.jpgAtasament IMG_8412.jpg
Atasament IMG_8413.jpgAtasament IMG_8414.jpgImagine atasata: IMG_8415.jpgIMG_8415.jpg]

vad ca l-ai facut tare masiv de data asta. nu s-a ingreunat prea tare?
0

#88 Useril este offline   Florinelu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 982
  • Inregistrat: 04-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Militari
  • Interests:Da' ce nu ma intereseaza!

Postat 30 June 2010 - 01:21 PM

Da, e cam greu fata de inceput...480g RTF cu baterie de 1500mAh. A mai crescut un pic de la ultima masuratoare ca i-am mai pus una, alta. Sincer nu prea am tinut cont de surplus de scociuri, tije metalice de comanda groase...am zis sa fie mai teapan fata de planul original. Daca mai mesteream la el probabil ( nu stiu...putin adeziv, fara scoci, tije de comanda de carbon, balamale usoare...si mai stiu eu ce minuni) tot nu cred ca as fi iesit cu mult mai putin.
Oricum, planuiesc un upgrade de motor (asta ar fi deja al treilea la test) Roxy 2827-34, sunt curios daca o sa fie ceva imbunatatiri la zbor. In poze era un FC2822 Brushless Outrunner 1200kv, acum are montat un Turnigy 2209 Brushless Outrunner 1050kv (care mi se pare mai potent). O sa vad si cu a treia varianta cum va zbura. Oricum, motoarele astea nu vor ramane "pe stoc" ci le voi folosi la o incercare de a face un un Extra cu aripa demontabila ptr transport facila la terenul de joaca....pardon ;) , de zbor.

Aceasta postare a fost editata de Florinelu: 30 June 2010 - 01:25 PM

Cand eram mic, nu erau din astea... acum recuperez :)
0

#89 Useril este offline   zagonielod 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 770
  • Inregistrat: 02-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Targu Mures/ Satu Mare

Postat 27 July 2010 - 07:08 PM

Salutare! iate din nou aici ;)
DA! A zburat! Din pacate nici foto, nici video nu s-a facut.
De aceea fac aici un mini " jurnal de zbor" : a fost acum cateva seri. Am iesit cu alti modelisti de aici din Satu Mare, dar mi-am dat seama ca nu e inca gata de zbor, asa ca nu i-am dat drumul. Am primit cateva sfaturi, pe care le-am si urmat in vederea ranforsarii avionului. Materialul din praktiker e f flexibil. Necesita f multe tije de carbon pt a face corpul mai rigid. In fine, am facut ce am mai putut, si intr-o seara am iesit in spatele casei si am tot incercat sa vad cata tractiune are avionul. S-ar ridica? Nu s-ar ridica? Intr-un moment s-a hotarat el sa-mi arate ca e capabil sa zboare si mi-a iesit din mana ;) Am sarit eu dupa telecomanda, si a inceput zborul :D
La inaltime era vant destul de puternic. Era cand zbura pe loc. Insa s-a vazut clar ca e mult prea flexibil. La manevre mai tari-sa zicem asa- a dat din aripa ca o pasare :) Am avut vreo 3 zboruri, pana ce la un vant mai puternic aterizarea a iesit mai ..."nereusita" si botul s-a distrus, cu alte crapaturi in alte locuri pe fuzelaj.
In fine, acum am taiat noua bucata, portiunea verticala din polistiren extrudat de 2cm. E cu vreo 4 grame mai grea decat una dubla din acel depron tip praktiker insa ca si rigiditate e incomparabil MULT mai bun. In curand o sa construiesc din nou avionul pentru ca imi place foarte mult modelul.
Si sincer, nu inteleg de ce oamenii imi scriau mai la inceput ca de ce imi trebuie mie eleroane?! E cel mai misto lucru si m-a salvat de multe ori din picaj. Nu mi se pare deloc un lucru periculos. Chiar din contra! E mult mai greu de zburat fara, avand mult mai putin control asupra avionului.
Voi ce mai faceti? :) Mai zburati? Mai construiti (contruit) ceva?
Stima! ;)
0

#90 Useril este offline   Florinelu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 982
  • Inregistrat: 04-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Militari
  • Interests:Da' ce nu ma intereseaza!

Postat 27 July 2010 - 09:48 PM

Eheei, ma bucur ca ti-a iesit pasarea pana la urma :) . Deci am avut dreptate ca este prea flexibil doar cu depron de 6 mm. Si da, zborul cu eleroane este ceva de nedescris dupa ce treci de la directie si profundor la asa ceva. Ai reusit sa refaci botul taind partea afectata si lipind pur si simplu o redecupare a ceea ce ai inlaturat? Hm, in cazul asta cred ca o sa refac si eu variata 1, aia de am paradit-o uitandu-ma in soare. Am vazut undeva pe forum, o solutie ptr a face aripile demontabile, ptr transport usor.
Varianta ranforsata cred totusi ca este cam grea ptr tipul asta de constructie. Cam grea ptr 3D, altfel se tine excelent in aer. Mai ales ca in goana mea de a sta cat mai mult in aer am bagat o ditai bateria de 2500 mAh. De zburat zboara dar nu mai are chichirezul de la inceput. Asa ca o sa fac probabil, dupa ce termin Izicraftul la care mesteresc in prezent, o varianta de Extra asa cum zice Dave, usoara-usurica, poate doar cu fuselajul dublat insa la care sa pun un motoras mic si mai ales o bateriuta de 850mAh. Si il zbor doar pe vreme linistita. Pentru restul de conditii am varianta dublata si Easy Starul.

Aceasta postare a fost editata de Florinelu: 27 July 2010 - 09:49 PM

Cand eram mic, nu erau din astea... acum recuperez :)
0

Arata acest topic


  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro