Modelism - RHC Forum: Messerschmitt 109 G6 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Messerschmitt 109 G6 Macheta RC

#1 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 30 January 2004 - 04:27 PM

Macheta zburatoare - Messerschmitt 109 G6
Plan realizat de - dl. Sever Barboni
Publicat in - Modelism International 3-4/1992
Macheta construita de - Gherghe Dragos (Bizu)
Sistem RC (sistem) - Hitec Flash5
Servomotoare - HS422 (5 buc)
Motor 2T - MVVS 8cmc
Comenzi:
- profundor
- directie
- acceleratie motor
- flapsuri
- eleroane
Capacitate rezervor: - 125 cmc
Greutate gata de zbor: - 2.450 g
Anvergura: - 1250 mm
Lungime: - 1120 mm
Scara: - 1:8

NOTA: Planurile publicate au fost respectate in mare proportie, modificarile fiind impuse de
alegerea unui motor mai mare decit cel recomandat de proiectant. Escamotarea trenului de aterizare
ar fi complicat exagerat modelul (si oricum, cred ca m-ar fi depasit), motiv pentru care nu a fost realizata.
Materialele specifice, inclusiv motorul si sistemul RC au fost achizitionate cu ajutorul RHC. Durata necesara
realizarii machetei a fost de 3 luni, intr-un ritm sustinut, la care se adauga o luna necesara pregatirii planurilor si achizirionarii materialelor si a subansamblelor de baza.
Modelul nu este complet, lipsind tunurile si bomba de sub fuselaj, in special pentru ca exista temerea ca,
datorita flexibilitatii trenului de aterizare, amplasarea bombei asa cum este ea facuta la modelul original,
n-ar fi o idee prea buna. Tunurile se vor amplasa pe aripa dupa proba de zbor, proba ce va avea loc
imediat ce vremea o va permite.
In Galeria foto RHC gasiti si poze ale machetei, din timpul lucrului si in stadiul final.
0

#2 Useril este offline   Bibanu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 189
  • Inregistrat: 10-October 03

Postat 30 January 2004 - 08:10 PM

Felicitari pentru reusita!

Lucrez si eu la acelasi model dar cred ca ai planuri mai bune decat ale mele, deoarece am fost nevoit ca in proportie de 20-30% sa refac planurile.
Planul contine cateva inexactitati si daca respectam cotele preluate din plan nu reuseam sa obtin o copie fidela din punct de vedere dimensional.
Dealtfel, am descoperit ca orice plan xerografiat este cu cateva zecimi bune de milimetru mai mic decat originalul, acest lucru datorandu-se faptului ca pentru fixarea tonerului pe hartie la xerox, aceasta este in final trecuta printr-un cuptor, unde datorita temperaturii se contracta suficient de mult ca sa dea acele zecimi (chiar bune) diferenta.
Recunosc ca sunt un maniac al preciziei. Incearca si masoara lungimea totala si spune-mi, te rog, daca este chiar 1120 mm.
Ce varianta de avacuare a gazelor ai ales? Laterala sau posterioara. Daca ai optat pentru cea posterioara spune-mi cum ai montat tuned silencer-ul (la exterior sau in interiorul fuselajului.

Este un avion deosebit si eu personal il admir foarte mult.

Succes in continuare!

Era sa uit: esti multumit de MVVS-ul tau?

Aceasta postare a fost editata de Bibanu: 30 January 2004 - 08:12 PM

0

#3 Useril este offline   MUGUREL. 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 744
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male

Postat 31 January 2004 - 06:47 AM

SALUT SI FELICITARI!

Pe cand la ZBOR? Asteptam poze! Am vazut ceva scris despre MVVS. Este un motor exceptional cu un raport pret calitate foarte bun. Trebuie numai citit cu atentie prospectul si executat un rodaj coret apoi un reglaj eficient pentru ca din fabrica carburatorul e reglat pentru rodaj asigurand un amestec bogat .

La mai multe modele reusite !!!
MUGUREL.
0

#4 Useril este offline   Jimmy 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 927
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Lugoj 305500
  • Interests:Aeromodelism

Postat 05 February 2004 - 11:57 PM

Ma intereseaza trenul....este escamotabil?????


Jimmy
SE-5a powered by YS Yamada
Graupner MC-19 powered by HOTT 2.4GHz
Fieseler Storch 2.4m powered by Magnum
Hyper Bipe Electric
Motto:"Don't take a toy to a scale competition and expect to have earned the respect of real modellers."
0

#5 Useril este offline   Jimmy 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 927
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Lugoj 305500
  • Interests:Aeromodelism

Postat 19 March 2004 - 10:51 PM

Me109 e ceva serios . Reprezinta pentru mine examenul in realizarea de machete RC . Dupa mine unul din cele mai frumoase si complexe avioane din WWII (daca nu chiar cel mai). Un proiect foarte greu ,de la planuri,solutii tehnice,pana la realizarea propriuzisa (tren escamotabil,radiatoare,plapsuri,capotaje,detalii de cabina,finisaj,vopsire) Sper ca pe la mijlocul anului 2005 sa fie capabil de zbor.Pe masura ce mai lucrez cate ceva ,voi mai posta ceva fotografii.

Jimmy.
SE-5a powered by YS Yamada
Graupner MC-19 powered by HOTT 2.4GHz
Fieseler Storch 2.4m powered by Magnum
Hyper Bipe Electric
Motto:"Don't take a toy to a scale competition and expect to have earned the respect of real modellers."
0

#6 Useril este offline   pactas68 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 2
  • Inregistrat: 06-April 12
  • Gender:Male

Postat 22 April 2012 - 05:28 PM

Vezi postareabizu, la 30 January 2004 - 04:27 PM, a spus:

Macheta zburatoare - Messerschmitt 109 G6
Plan realizat de - dl. Sever Barboni
Publicat in - Modelism International 3-4/1992
Macheta construita de - Gherghe Dragos (Bizu)
Sistem RC (sistem) - Hitec Flash5
Servomotoare - HS422 (5 buc)
Motor 2T - MVVS 8cmc
Comenzi:
- profundor
- directie
- acceleratie motor
- flapsuri
- eleroane
Capacitate rezervor: - 125 cmc
Greutate gata de zbor: - 2.450 g
Anvergura: - 1250 mm
Lungime: - 1120 mm
Scara: - 1:8

NOTA: Planurile publicate au fost respectate in mare proportie, modificarile fiind impuse de
alegerea unui motor mai mare decit cel recomandat de proiectant. Escamotarea trenului de aterizare
ar fi complicat exagerat modelul (si oricum, cred ca m-ar fi depasit), motiv pentru care nu a fost realizata.
Materialele specifice, inclusiv motorul si sistemul RC au fost achizitionate cu ajutorul RHC. Durata necesara
realizarii machetei a fost de 3 luni, intr-un ritm sustinut, la care se adauga o luna necesara pregatirii planurilor si achizirionarii materialelor si a subansamblelor de baza.
Modelul nu este complet, lipsind tunurile si bomba de sub fuselaj, in special pentru ca exista temerea ca,
datorita flexibilitatii trenului de aterizare, amplasarea bombei asa cum este ea facuta la modelul original,
n-ar fi o idee prea buna. Tunurile se vor amplasa pe aripa dupa proba de zbor, proba ce va avea loc
imediat ce vremea o va permite.
In Galeria foto RHC gasiti si poze ale machetei, din timpul lucrului si in stadiul final.

0

#7 Useril este offline   pactas68 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 2
  • Inregistrat: 06-April 12
  • Gender:Male

Postat 22 April 2012 - 05:32 PM

Vezi postareabizu, la 30 January 2004 - 04:27 PM, a spus:

Macheta zburatoare - Messerschmitt 109 G6
Plan realizat de - dl. Sever Barboni
Publicat in - Modelism International 3-4/1992
Macheta construita de - Gherghe Dragos (Bizu)
Sistem RC (sistem) - Hitec Flash5
Servomotoare - HS422 (5 buc)
Motor 2T - MVVS 8cmc
Comenzi:
- profundor
- directie
- acceleratie motor
- flapsuri
- eleroane
Capacitate rezervor: - 125 cmc
Greutate gata de zbor: - 2.450 g
Anvergura: - 1250 mm
Lungime: - 1120 mm
Scara: - 1:8

NOTA: Planurile publicate au fost respectate in mare proportie, modificarile fiind impuse de
alegerea unui motor mai mare decit cel recomandat de proiectant. Escamotarea trenului de aterizare
ar fi complicat exagerat modelul (si oricum, cred ca m-ar fi depasit), motiv pentru care nu a fost realizata.
Materialele specifice, inclusiv motorul si sistemul RC au fost achizitionate cu ajutorul RHC. Durata necesara
realizarii machetei a fost de 3 luni, intr-un ritm sustinut, la care se adauga o luna necesara pregatirii planurilor si achizirionarii materialelor si a subansamblelor de baza.
Modelul nu este complet, lipsind tunurile si bomba de sub fuselaj, in special pentru ca exista temerea ca,
datorita flexibilitatii trenului de aterizare, amplasarea bombei asa cum este ea facuta la modelul original,
n-ar fi o idee prea buna. Tunurile se vor amplasa pe aripa dupa proba de zbor, proba ce va avea loc
imediat ce vremea o va permite.
In Galeria foto RHC gasiti si poze ale machetei, din timpul lucrului si in stadiul final.

Daca nu te deranjej a-si dori si eu planurile Me 109 din Modelism 1992 34 Scuza-mi bilbiala
0

#8 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 22 April 2012 - 08:55 PM

Vezi postareapactas68, la 22 April 2012 - 05:32 PM, a spus:

Daca nu te deranjej a-si dori si eu planurile Me 109 din Modelism 1992 34 Scuza-mi bilbiala


Nu-i niciun deranj numai ca planurile va trebui sa le cauti si sa le maresti singur (la orice centru de copiere mai serios).
Date si coordonate in linkul de mai jos; au mai pus si altii planuri acolo si poate te ajuta.
Ce gasesti in link e tot ce am.

http://www.rhcforum....esserschmitt-e/

Planul e super ok. Daca respecti ce scrie acolo (cu mici aduceri la zi, pentru ca multe nu erau disponibile atunci) iese sigur.

Mult spor

PS. Ce m-ai speriat cu topicul asta. Nici nu stiam ca exista. A fost initiat de Stefan inainte sa-mi fac cont aici (ba-mi facusem; am verificat). Ce vremuri...
PPS. Daca nu gasesti nimic, lasa o vorba pe PM si cautam o solutie.

Aceasta postare a fost editata de bizu: 22 April 2012 - 08:56 PM

0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro