Modelism - RHC Forum: compresor 380v pe 220v pls help - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

compresor 380v pe 220v pls help

#1 Useril este offline   l3ull 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 9
  • Inregistrat: 27-December 08

  Postat 23 February 2010 - 11:10 AM

sal am achizitionat de curand un compresor de aer are cam 75 sau 100 de litri.. de la un prieten care la randul lui la loat de la cineva ... e problema e ca e pe 380v si nu am ... vreau sa il fac pe 220v dar am auzit ca porneste doar ajutat si nu vreau asta...... si nu stiu ce sa fac momentan nu am poze cu el..nici date despre... dar as vrea sa stiu daca se pote face pls help

Aceasta postare a fost editata de l3ull: 23 February 2010 - 11:13 AM

0

#2 Useril este offline   nch 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1121
  • Inregistrat: 13-September 07

Postat 23 February 2010 - 12:06 PM

Cauta un electrician destept care sa-ti monteze un condensator de vreo 40 uf . Pierzi 1/3 din puterea motorului .
0745.356.013

Bucuresti/Rahova
0

#3 Useril este offline   l3ull 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 9
  • Inregistrat: 27-December 08

Postat 23 February 2010 - 02:12 PM

Vezi postareanch, la Feb 23 2010, 01:06 PM, a spus:

Cauta un electrician destept care sa-ti monteze un condensator de vreo 40 uf . Pierzi 1/3 din puterea motorului .

da ..am inteles... dar o sa porneasca fara sa il ajut ..:?
0

#4 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 23 February 2010 - 02:14 PM

Ar mai fi o solutie, profi dar scumpa. Sa-i schimbi motorul cu unul monofazat pentru 220V.
0

#5 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 23 February 2010 - 02:58 PM

Problema nu o sa aiba rezolvare asa simpla. Ca sa legi un motor trifazat la reteaua monofazat ai nevoie de o baterie de condensatoare pentru defazarea a doua faze.
Dar asta nu este asa greu. Necazul este ca un astfel de monaj va face sa porneasca motorul electric doar in gol, sau cu sarcina foarte mica. Dar ce faci cand compresorul are deja aer in butelie si porneste in plina sarcina?
Solutia este sa ai o butelie mica (max 2L) separata cu o supapa fata de butelia mare. Cand compresorul se opreste, presiunea din butelia mica va "scapa" prin neetansarea supapelor compresorului. La o noua pornire, presiunea este zero, deci compresorul porneste doar cu sarcina frecarilor interne, chiar daca in butelia mare ai presiunea de presustat.
Invata repede si aplica...tot repede!
0

#6 Useril este offline   nch 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1121
  • Inregistrat: 13-September 07

Postat 23 February 2010 - 03:58 PM

Bla Bla

http://www.google.ro/search?hl=ro&q=mo...or+380V+pe+220V

Aceasta postare a fost editata de nch: 23 February 2010 - 03:59 PM

0745.356.013

Bucuresti/Rahova
0

#7 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 23 February 2010 - 04:04 PM

Vezi postareanch, la Feb 23 2010, 03:58 PM, a spus:



Bla bla la ce te referi?
Invata repede si aplica...tot repede!
0

#8 Useril este offline   l3ull 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 9
  • Inregistrat: 27-December 08

  Postat 23 February 2010 - 04:43 PM

Vezi postareaRadu_, la Feb 23 2010, 03:58 PM, a spus:

Problema nu o sa aiba rezolvare asa simpla. Ca sa legi un motor trifazat la reteaua monofazat ai nevoie de o baterie de condensatoare pentru defazarea a doua faze.
Dar asta nu este asa greu. Necazul este ca un astfel de monaj va face sa porneasca motorul electric doar in gol, sau cu sarcina foarte mica. Dar ce faci cand compresorul are deja aer in butelie si porneste in plina sarcina?
Solutia este sa ai o butelie mica (max 2L) separata cu o supapa fata de butelia mare. Cand compresorul se opreste, presiunea din butelia mica va "scapa" prin neetansarea supapelor compresorului. La o noua pornire, presiunea este zero, deci compresorul porneste doar cu sarcina frecarilor interne, chiar daca in butelia mare ai presiunea de presustat.

parca avea ceva de genu{ o butelie mica (max 2L) separata} nush exact....oricum revin cu poze si detalii de pe motor sapt asta ..ms mult pentru moment
0

#9 Useril este offline   nch 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1121
  • Inregistrat: 13-September 07

Postat 23 February 2010 - 05:20 PM

Vezi postareaRadu_, la Feb 23 2010, 04:04 PM, a spus:

Bla bla la ce te referi?


Pai ma refer la faptul ca se gaseste pe Google, exact primul raspuns, tot ce vrea omu' ... e drept fara electrician... si tot acolo gasesti si formula de calcul pentru condensatorul de care ai nevoie in functie de puterea motorului...

Un polizor sau un circular merge sigur si porneste singur, acum nu stiu cum e cu compresorul...

Aceasta postare a fost editata de nch: 23 February 2010 - 05:33 PM

0745.356.013

Bucuresti/Rahova
0

#10 Useril este offline   compresor 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 3
  • Inregistrat: 27-March 13

Postat 28 March 2013 - 08:40 AM

Vezi postareanch, la 23 February 2010 - 05:20 PM, a spus:

Pai ma refer la faptul ca se gaseste pe Google, exact primul raspuns, tot ce vrea omu' ... e drept fara electrician... si tot acolo gasesti si formula de calcul pentru condensatorul de care ai nevoie in functie de puterea motorului...

Un polizor sau un circular merge sigur si porneste singur, acum nu stiu cum e cu compresorul...

Compresorul are nevoie de o putere mai mare la pornire, daca are aer in retea, deoarece are o presine acolo si porneste mai greu, daca aveti nevoie de piese pentru compresoare sau orice legat de compresoare gasiti la http://www.compresorhertz.ro/
0

#11 Useril este offline   zgr_44 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1324
  • Inregistrat: 02-February 07
  • Gender:Male
  • Location:Birmingham UK

Postat 29 March 2013 - 10:20 PM

Vezi postareacompresor, la 28 March 2013 - 08:40 AM, a spus:

Compresorul are nevoie de o putere mai mare la pornire, daca are aer in retea, deoarece are o presine acolo si porneste mai greu, daca aveti nevoie de piese pentru compresoare sau orice legat de compresoare gasiti la http://www.compresorhertz.ro/

Si ia uite cum ti-ai facut si reclama, e cam prea pe fata, nu crezi... :unsure:
Lucrurile sunt simple.......noi le complicam...
0

#12 Useril este offline   kinderu56 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 857
  • Inregistrat: 12-February 10
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Postat 14 April 2013 - 12:51 AM

http://2.bp.blogspot...o_tri_fazic.JPG
Team associated b44
team associated sc10 4x4
team associated tc4
X Factory X-6 Squared
ofna titan deluxe
PS: fara bautura viata e pustiu "secretu lui bachus"

0723652247
0

#13 Useril este offline   stelu82 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1036
  • Inregistrat: 06-January 12
  • Gender:Male
  • Location:craiova dolj
  • Interests:mecanica auto, zborul de orice fel

Postat 14 April 2013 - 08:16 AM

Vezi postareacompresor, la 28 March 2013 - 08:40 AM, a spus:

Compresorul are nevoie de o putere mai mare la pornire, daca are aer in retea, deoarece are o presine acolo si porneste mai greu, daca aveti nevoie de piese pentru compresoare sau orice legat de compresoare gasiti la http://www.compresorhertz.ro/

eu sunt ferrm convins ca are o supapa de eliminare a presiuni dintre butelie si compresor iar dupa ce porneste se inchide :pardon:
Fly safe, have fun. Measure three times, cut once. The man who makes no mistakes does not usually make anything.
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro