Concursuri pe IOR-Neoficiale Hidro, Mono dar si Eco
#37
Postat 14 February 2010 - 10:07 PM
ipsihi, la Feb 14 2010, 01:05 PM, a spus:
balta aia e mai mare
canalul consacrat, - e mic
ma bag la clasa "submarine invizibile"
adica o scufundare si atat - din materiale ECO - 100% biodegradabile
Aceasta postare a fost editata de IlPadrino: 14 February 2010 - 10:16 PM
0728.26.93.19
#39
Postat 15 February 2010 - 12:03 AM
CornelP, la Feb 14 2010, 10:40 PM, a spus:
si inca mai aduna probe de pe fundul baltii.... :lol:
0744.35.25.89
0727.88.75.46
#40
Postat 15 February 2010 - 12:07 AM
0744.35.25.89
0727.88.75.46
#43
Postat 25 February 2010 - 05:07 PM
asteptam intrebari.....
Fisiere atasate
-
regulament_tehnic.pdf (57.41K)
Number of downloads: 190
#45
Postat 25 February 2010 - 05:34 PM
pt. inscrieri se va folosii o adresa de e-mail si va posta lista cu participanti pe forum....
#46
Postat 26 February 2010 - 09:47 AM
Ma refer strict la clasa ECO , ca doar la asta pot spune ca am modele cu care sa vin. In primul rand chestia cu doua pachete de acumulatori pusa in paralel ...... sa ma scuzati dar asta este o aberatie , in nici un caz nu mai poate fi numit ECO.
Va rog sa va ganditi bine la chestia asta dearece in forma prezentata mai sus in regulament nu aduce nici un beneficiu acstei clase. Asa cum am mai spus eu sunt dispus sa vin cu cateva modele de ECO , chiar am mai vb. cu cineva care ar dori sa vin si el dar daca tot venim am dori totodata sa testam si modelele in conditii de concurs. Se mai pot omite niste chestii ca sa nu parem prea conservatori cum ar fi greutatea modelelor sau masuratul tensiunii pe acumulator inainte si dupa cursa dar totusi sa nu ne indepartam prea mult de regulile si principiile de functionare ale acestei clase.
Va multumesc.
#47
Postat 26 February 2010 - 10:27 AM
#48
Postat 26 February 2010 - 10:42 AM
La Mono 2 se pot accepta 14 celule sau 4S (560g), fara restrictii la motoare.
Este clar ca regulamentul postat este un draft, asa s-a si spus, si va mai fi rafinat.
Oricum, referitor la clase si greutati, degeaba incerc eu sa particip la un oval cu o barca pentru SAW... n-ar putea lua ca lumea virajele si nici nu am experienta de condus... aici se va face adevarata departajare.
Ronnyn, masurarea celulelor dupa concurs este pur o masura de siguranta... daca cineva vine cu o valoare prea mica, suprasolicitand acumulatorii, pune in pericol pe ceilalti participanti (la Lipo!)...
Aceasta postare a fost editata de CornelP: 26 February 2010 - 10:44 AM
#50
Postat 26 February 2010 - 11:02 AM
Eu de exemplu am modelul campion national la viteza in 2009 cu care am 18,22 sec. pe poligon de aproximativ 210-220 de metri parcursi ( poligon F1 triunghi ) Vincent a vazut modelul cum a evoluat pe apa , care are viteza mai mica decat un mono 1 sau 2 ,etc. dar fata de modelul meu cu care fac poligonul in viteza maxima START - FINISH o barca mono 1 sau 2 nu il poate face asa. Deci fiecare barca e conceputa si setata pentru o anumita clasa , nu trebuiesc amestecate.
#51
Postat 26 February 2010 - 11:08 AM
FSR ECO EXPERT :
- Tipul de motor permis este Brushless sau Brushed ( tip 540 sau 600 )
- Se vor folosi acumulatori numai MiMh , max. 7 celule
- Greutatea minima admisa a modelului este de 1 kg
- Se vor folosi mumai modele care prin constructie au elice imersa
- Durata unei manse este de 6 min.
- Numarul de manse il vom stabili impreuna in functie de timp si de dotarea participantilor.
- Forma poligonului o vom face in functie de configuratia lacului respectiv.
FSR ECO OPEN :
- Tipul de motor permis este Brushless sau Brushed ( tip 540 sau 600 )
- Se vor folosi toate tipurile de acumulatori LiPo ( 2s ) , MiMH ( max 7 celule )
- Greutatea minima admisa a modelului este de 1 kg
- Se vor folosi mumai modele care prin constructie au elice imersa
- Durata unei manse este de 6 min.
- Numarul de manse il vom stabili impreuna in functie de timp si de dotarea participantilor.
- Forma poligonului o vom face in functie de configuratia lacului respectiv.
#52
Postat 26 February 2010 - 02:00 PM
La mono nu se poate face separare pe subclase pentru ca nu sunt asa de multi care pot intra la mono1 sau mono2.....daca concursul din aprilie merge bine si daca gasim destui care sunt dispusi sa-si faca barci precum regulamentul de la naviga pe viitor putem departaja pe subclase (multi au barci facute intre mono1 si mono2)
Forma poligonului am zis sa fie oval pt ca se pretaza pe forma golfuletului unde se va tine concursul.
Saw si mini se vor tine pe canal unde ne intilnim deobicei.
Mono, Eco si General(OPEN) se vor tine pe acelasi lac dar un pic mai in spate dupa colt (cei care stiu este vorba de: "la Salcie")
Aceasta postare a fost editata de Zue: 26 February 2010 - 02:04 PM
#54
Postat 26 February 2010 - 04:00 PM
#56
Postat 28 February 2010 - 11:38 PM
bogdan_minitehnicus, la Feb 28 2010, 10:41 PM, a spus:
nu te am mai vazut demult pe ior.....vino cu barca, noi suntem aproape in fiecare week-end si poate mai vin si altii ....de ex. shumica are un model militar....o fregata parca....s o lega ceva...
0744.35.25.89
0727.88.75.46
#58
Postat 01 March 2010 - 10:13 PM
dily, la Feb 28 2010, 11:38 PM, a spus:
Asta coc acuma, http://www.rhc.ro/fo...showtopic=28753 sper ca pana la primavara sa ma pot prezenta onorabil :rolleyes:
#59
Postat 03 March 2010 - 02:38 PM
Dupa conscurs putem organiza o prezentare de nave militare si alte modele de nave care nu sunt de viteza.
Eu am corveta si un pt boat, Cornel are remorcherul ala haios cu Coyote, Dily submarinu' si poate se mai gasesc si alte nave.