Modelism - RHC Forum: Sbach 107" 36% - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 6 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Sbach 107" 36% O noua minunatie de la Pilot-rc

#31 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 20 February 2010 - 02:00 AM

Utilitatea matchbox-ului nu rezida din faptul ca poti sincroniza servourile. Nu. Ci din faptul ca tensiunea cablurilor pull pull nu se descarca direct asupra lagarelor servourilor, uzandu-le in timp. In baza, e un sistem de parghii care scuteste servoul de tensiuni in ax si care poate amplifica sau diminua cuplul servoului in raport cu amplitudinea miscarii. Dar in nici-un caz nu sincronizeaza servourile, decat daca stii tu cum sa le sincronizezi.
Sincronizarea servourilor, daca e sa ne referim doar la posibilitatea de a le sincroniza mecanic, ori trebuie rabdare, ori trebuie rabdare. Repet , doar mecanic. Imi aduc aminte acum vreo 2-3 ani am facut un model de 230 anv. si aveam 2 servouri pe directie. Le-am legat pe amandoua la receptor, dar doar pe unul l-am conectat la directie. Incercam sa misc cat putem de fin din stick-ul de directie si sa observ comportamentul servo-ului nelegat de directie(sa vad daca il urmareste pe principal). Dupa ce m-am asigurat la ochi ca e ok, i-am pus si secundarului tijele de unire cu principalul, dar nu le-am strans, si iara am inceput sa misc fin de directie pana cand am putut regla jocurile cat de cat. Am strans tijele de unire si dupa aia am mai avut de facut corectii fine. In final au functionat f.bine, dar dupa o noapte de reglaje.
Atunci programatoarele si power box-urile mi se pareau niste OZN-uri.
0

#32 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 20 February 2010 - 08:50 AM

Vezi postareaCalin, la Feb 20 2010, 12:10 AM, a spus:

Pe cand maidenul?



Pai cand se face mai cald :D
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#33 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 20 February 2010 - 09:00 AM

Vezi postareaTOMY, la Feb 20 2010, 02:00 AM, a spus:

Utilitatea matchbox-ului nu rezida din faptul ca poti sincroniza servourile. Nu. Ci din faptul ca tensiunea cablurilor pull pull nu se descarca direct asupra lagarelor servourilor, uzandu-le in timp. In baza, e un sistem de parghii care scuteste servoul de tensiuni in ax si care poate amplifica sau diminua cuplul servoului in raport cu amplitudinea miscarii. Dar in nici-un caz nu sincronizeaza servourile, decat daca stii tu cum sa le sincronizezi.


Imi scapa ceva din explicatia ta.. poate nu vorbim de acelasi lucru.

asta e matchbox http://www.horizonhobby.com/Products/Defau...?ProdID=JRPA900

Utilitatea matchbox-ului .. e tocmai ca poti sa le sincronizezi (le reglezi punctul de mijloc , endpointul si reverse) daca sunt pe un canal poti si sa le alimentezi separat.. Restu ce ai zis tu n-am inteles dar asa o fi cu axu si tensiunea..dar matchbox-ul asta face .. pui 1-2-3-4 servouri pe un canal si te ajuta sa le sincronizezi. Sa ai aceeasi directie, acelasi endpoint (avand curse diferinte intr-o mantzocaraie din aia de pargii au evident endpoint-uri diferite) si sa aiba acelasi punct de 0 cateodata echea pe servo nu cade fix cum vrei tu.. si ii umblii la subtrim.. daca le ai pe toate pe acelasi canal.. nu pre merge sa faci la separat la fiecare. Folosesti ori asta ori programatoru daca servoul stie.


Am vrut sa comentez la chestia cu tensiunea in ax dar nu am stat sa analizez .. ce stiu sigur e ca sistemu de parghii e folosit pt a "aduna" puterea celor 2 servouri .

Aceasta postare a fost editata de ZOD: 20 February 2010 - 09:02 AM

DT
0

#34 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 20 February 2010 - 01:04 PM

Vezi postareaZOD, la Feb 20 2010, 09:00 AM, a spus:

Imi scapa ceva din explicatia ta.. poate nu vorbim de acelasi lucru.

asta e matchbox http://www.horizonhobby.com/Products/Defau...?ProdID=JRPA900

Utilitatea matchbox-ului .. e tocmai ca poti sa le sincronizezi (le reglezi punctul de mijloc , endpointul si reverse) daca sunt pe un canal poti si sa le alimentezi separat.. Restu ce ai zis tu n-am inteles dar asa o fi cu axu si tensiunea..dar matchbox-ul asta face .. pui 1-2-3-4 servouri pe un canal si te ajuta sa le sincronizezi. Sa ai aceeasi directie, acelasi endpoint (avand curse diferinte intr-o mantzocaraie din aia de pargii au evident endpoint-uri diferite) si sa aiba acelasi punct de 0 cateodata echea pe servo nu cade fix cum vrei tu.. si ii umblii la subtrim.. daca le ai pe toate pe acelasi canal.. nu pre merge sa faci la separat la fiecare. Folosesti ori asta ori programatoru daca servoul stie.


Am vrut sa comentez la chestia cu tensiunea in ax dar nu am stat sa analizez .. ce stiu sigur e ca sistemu de parghii e folosit pt a "aduna" puterea celor 2 servouri .



Ai dreptate. Am confundat eu denumirile.
Eu la asta faceam referire. Si ma refeream la faptul ca tensiunile cablului pull pull nu se descarca in axul servoului, ci in ala al primei parghii.

Fisiere atasate


0

#35 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 20 February 2010 - 01:32 PM

suntem putin offtopic dar am sa dezvolt ideea. Am discutat si cu Lucian si am convenit ca deadbandul ambelor servouri nu e identic (chiar daca modelul este identic). Prin programator voi scadea deadbandul unuia din servouri pana ajung la acelasi deadband ca la al doilea. Teoretic asta face matchboxul, se asigura ca cele 2 servouri in serie nu vor lucra unul impotriva altuia. Daca dau comanda si primul servo incepe cursa inaintea celui de-al doilea, celui de-al doilea va avea tendinta sa mentina pozitia pana cand incepe si el cursa rezultand un mini stall al primuia si deci spikeul de amperaj. Parghiile sunt facute bine, acelasi numar de infiletare iar jocuri in sistem nu exista.

Fisiere atasate




0

#36 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 20 February 2010 - 03:25 PM

De ce parghiile de comanda sunt in "sageata"? Ai urmarit ca suprafetele de comanda sa se miste diferential?
Oare cele doua servo-uri nu se impiedica unul pe celalalt din aceasta cauza? Parghiile drepte ar fi fost mai corecte...zic si eu.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 20 February 2010 - 03:30 PM

0

#37 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 20 February 2010 - 03:27 PM

se muta centrul de pivotare mai in fata si obtii curse mai mari pe end pointuri


0

#38 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 20 February 2010 - 03:33 PM

Dar cu pretul deplasarilor inegale. Este exact sistemul de eleron diferential facut mecanic. Despre partea daca cele doua servo-uri lucreaza corect, ar trebui facuta o simulare intr-un program de desenat, parca, parca, ceva este putred.
0

#39 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 20 February 2010 - 03:38 PM

nu chiar. daca echiile celor 2 servouri sunt identice si punctele de conectare a tijelor sunt in acelasi loc, tijele de aceeasi marime nu ar trebui mecanic sa se incomodeze unul pe altul.

Am sa rog un moderator sa sparga subiectul asta in unul de kit review si unul la tehnice. E foarte interesant :)


0

#40 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 20 February 2010 - 05:08 PM

Vezi postareaTOMY, la Feb 20 2010, 01:04 PM, a spus:

Ai dreptate. Am confundat eu denumirile.
Eu la asta faceam referire. Si ma refeream la faptul ca tensiunile cablului pull pull nu se descarca in axul servoului, ci in ala al primei parghii.


acu cu poza inteleg chestia cu axu.
DT
0

#41 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 20 February 2010 - 05:41 PM

Vezi postareaCalin, la Feb 20 2010, 03:38 PM, a spus:

nu chiar. daca echiile celor 2 servouri sunt identice si punctele de conectare a tijelor sunt in acelasi loc, tijele de aceeasi marime nu ar trebui mecanic sa se incomodeze unul pe altul.


Am facut o simulare in Autocad. Ai dreptate.
Ramane partea cu deplasarea inegala.
0

#42 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 20 February 2010 - 07:01 PM

In manual la Sbach scrie clar sa faci punctele de prindere a legaturilor pe aceeasi linie cu axul servoului (uite in poza cum am facut). Am sa le fac cu Programatorul pentru ca programatorul de la hitec iti da o gama foarte larga de reglaje inclusiv alea ce le face si un matchbox

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  29.jpg (340.9K)
    Number of downloads: 727

"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#43 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 20 February 2010 - 07:05 PM

si in manual ->

Fisiere atasate


"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#44 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 20 February 2010 - 07:07 PM

inca una

Fisiere atasate


"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#45 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 20 February 2010 - 07:31 PM

Faptul ca echiile de comanda sunt in sageata, imi pare, similar cu solutia pentru eleron diferential mecanic.
De exemplu:
http://www.rcgroups....ead.php?t=41231
As zice ca delasarile supafetelor de comanda vor fi inegale sus si jos.
Imi scapa ceva?
0

#46 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 20 February 2010 - 07:58 PM

Vezi postareadan_mitea, la Feb 20 2010, 07:31 PM, a spus:

Faptul ca echiile de comanda sunt in sageata, imi pare, similar cu solutia pentru eleron diferential mecanic.
De exemplu:
http://www.rcgroups....ead.php?t=41231
As zice ca delasarile supafetelor de comanda vor fi inegale sus si jos.Imi scapa ceva?


O mica observatie - nu sunt sus/jos ci stanga dreapta caci e pus pe directie ! E clar ca trage la fel in ambele parti, singura problema este rezolvarea mecanica si electronica a antagonismului celor doua servouri sau cate or fi ele ! Doar mecanic este extrem de greu deoarece gaurile pe care le dai in echii
este imposibil sa le dai cu precizie micrometrica - doar daca ar fi date pe o masina de mare precizie. La sutime poate le dai dar la miime nu !

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 20 February 2010 - 07:58 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#47 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 20 February 2010 - 11:59 PM

Am inteles. Pe directie trage o un capat de eche din stanga si celalalt din dreapta. Deplasarile sunt egale. La eleroane ambele capete trag de sus sau de jos. De aici apar deplasarile inegale.
va multumesc frumos, am mai invatat ceva.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
0

#48 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 21 February 2010 - 12:29 AM

Cred ca m-am grabit sa scriu ca am inteles....parca....iar nu-mi este clar.
0

#49 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 21 February 2010 - 02:50 AM

sistemul functioneaza cat faci paralelogram, adica cablurile sa fie paralele, altfel pa...

Fisiere atasate


"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

#50 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 21 February 2010 - 02:57 AM

Ai dreptate. In acest caz nu mai avem la rudder echiile normale? Acelea care au gaurile in dreptul balamalelor?
Ca sa mearga ar trebui ca echea de la rudder sa fie identica cu cea de la servo si cu "cornele" in acelasi sens. Deci inspre spatele modelului....cam ciudat pentru mine....

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 21 February 2010 - 03:00 AM

0

#51 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 21 February 2010 - 03:04 AM

Vezi postareadan_mitea, la Feb 21 2010, 02:57 AM, a spus:

Ai dreptate. In acest caz nu mai avem la rudder echiile normale? Acelea care au gaurile in dreptul balamalelor?


Nu conteaza daca pui sau nu in dreptul balamalelor sau al axelor servourilor, ala e un caz particular, ... de fapt sunt doua, trei idei de baza la rudder...

1. daca ai doua sau mai multe servo-uri si:
- cablurile sunt coliniare cu tijele dintre servo, atunci nu trebuie ca echiile sa treaca prin balama neaparat;
- cablurile sunt paralele dar nu coliniare cu tijele dintre servo(ca in desen) atunci e musai sa ai paralelogram intre servo-uri si acesta sa treaca prin axele servourilor;
2. oricum ai face daca cablurile nu sunt paralele si le pui in x unul se va slabi, adica cel care va fi diagonala mica a paralelogramului;

Mai vrei desene? Vb serios...

Bafta

Aceasta postare a fost editata de typer: 21 February 2010 - 03:14 AM

"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

#52 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 21 February 2010 - 03:11 AM

daca ma mai gandesc s-ar putea sa ma contrazic B) o las asa momentan :)
"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

#53 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 21 February 2010 - 03:20 AM

Si eu sunt serios, mai ales cand este vorba despre hobby.
Hai sa privim desenul tau si sa ne inchipuim ca la rudder avem o eche normala, din aceea la care gaurile vin exact in axa de rotatie. De asemenea sa presupunem ca are lungimea egala cu cea de la servo. Deci firele sunt egale si paralele intre ele.
Cand vom incerca sa miscam servo-ul ele nu vor mai fi paralele, deoarece razele lor de rotatie sunt diferite. Mai merge sistemul?

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 21 February 2010 - 03:21 AM

0

#54 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 21 February 2010 - 03:25 AM

Sper sa nu manzalim topicul prea mult ...
Normal ca nu mai functioneaza, trebuie si la servo sa treci prin ax, iti dai seama ca nu e obligatoriu sa mentii cablurile paralele, ci sa fie egale, deci poti merge cu raze diferite, conditia finala e ca virgula cablurile sa fie egale, si cazul particular cel mai usor e sa fie si paralele, d-aia...

Deci m-am contrazis, nu trebuie paralelogram, cred :D

Aceasta postare a fost editata de typer: 21 February 2010 - 03:35 AM

"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

#55 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 21 February 2010 - 03:43 AM

Incet, incet ajungem la origini. Data fiind echea de la servo, rezulta ca echea de la rudder trebuie sa fie identica, adica cu "coarnele" inapoi. Cam bizar....nu?
Florine, te rog frumos sa ne spui ce fel de eche ai primit.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
0

#56 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 21 February 2010 - 08:26 AM

Cred :

1 - Echia rudder cu gaura de fixare a furcii de cuplaj sau articulatiei sferice OBLIGATORIU pe axa balamalelor
2 - Cablurile nu sunt paralele deoarece echia de la servo are in general deschiderea mai mare decat echiile de la directie, insa nu intotdeauna .
dar
3 - In majoritatea cazurilor cablurile sunt puse in diagonala - deci NU avem paralelism intre ele .
4 - Cred ca toata problema se rezuma la ansamblul legaturilor de la servouri si sincronizarea acestora.
5 - Sunt de preferat echiile de la servo ( cea de care se leaga cablurile ) cu capetele incovoiate.

Puteti vedea alaturat un manual in care ne arata ce si cum si in care totusi se recomanda un MatchBox in lipsa posibilitatii de programare a servourilor.


MANUAL SUKHOI 2,6 M

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 21 February 2010 - 08:33 AM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#57 Useril este offline   old-boy 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 885
  • Inregistrat: 13-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca

Postat 21 February 2010 - 10:38 AM

Parerea mea este ca se foloseste parghie in sageata pe servo pentru a descarca tensiunea de intindere din cablul. Totdeuna cablul care trage este intins iar cel care "iminge" face burta. La pargie pe sevo dreapta nu se intimpla acest fenomen, ambele cablui raman la tensiunea initiala de intindere, iar daca mecanismul nu este nici bine facut ar avea sageata inversa tensiunea in cabluri ar creste.
@typer totdeauna centul de rotatie al echiei ( elerom, directie, progundor) trebuie sa treaca prin articulatia balamalei altfel sunt tensiuni la rotatia elementului de comanda care numai bine nu fac.
Tot mai bine pe picioare cand te sprijini pe pamant
0

#58 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 21 February 2010 - 05:54 PM

Cred ca, datorita lui Old-Boy, am elucidat misterul. Sistemul, teoretic, nu merge. Dar practic da. Si este facut pentru a compensa elasticitatea firelor.
In prima figura avem sistemul in pozitia de referinta. Arcele de cerc reprezentand firele.
In a doua fogura am rotit parghia de comanda si am rotit, de asemeni si parghia de la rudder pana cand a ajuns in contact cu cercul reprezentand firul din stanga. Asa cum ma asteptam, capatul din dreapta nu atinge cercul. Deci, teoretic, sistemul se blocheaza. Practic va tensiona firele, compensand intinderea datorita fortelor din sistem.

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 21 February 2010 - 05:57 PM

0

#59 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 22 February 2010 - 07:40 PM

ma bucur ca ati lamurit problema, dar dupamie era logic ca daca cele doua brate ale echiei alea mari sunt egale si simetrice, iar cursele sunt de asemenea egale cursele or sa fie si ele egale :rolleyes:
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#60 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 23 February 2010 - 01:11 AM

Exact asta este problema, Florine, cursele nu-s egale. Daca ai pune tije din otel, rigide, sistemul s-ar bloca. Dar tu ai fire elastice....in oarecare masura....Cursa mai mica de o parte face ca sa-ti dispara "burta" care ar fi aparut datorita elasticitatii sistemului tau. Am scris cam imbarligat, te rog sa ma scuzi, dar intelegi tu cum vine problema.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, zburatorule.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 23 February 2010 - 01:13 AM

0

Arata acest topic


  • 6 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro