Cutie de viteze / automata CV
#1
Postat 04 August 2004 - 10:19 AM
PS: Sunt proaspat inginer TCM, deci nu ma luati cu dintisori angreneaza .... :lol:
HPI Sprint 2 Flux
TD DESC410R
HPI Savage X Nitro 4.6
HPI E-Firestorm
Hot Bodies HPI TC-FD DriftÂ
#2
Postat 04 August 2004 - 10:39 AM
PS: Fara suparare: ai terminat TCM da mai ai pina sa fii "inginer" ca facultatea te invata unde sa cauti, inginer devii deabia dupa minim 5 ani de experienta
experienta = proiectare+executie;
experienta = implicare+ intelegerea fenomenelor
Eu dispun de ceva posibilitati de prelucrare si tot se face carnea pe mine gramada cind ma gindesc la "rotite" si "dintisori". Vedete-asi facind cuplaje ptr modele cu dext =15-25mm.
Sorry dar gideste-te daca ai cum sa faci prelucrarile!
Daca te interesaeza pur teoretic e OK!
Aceasta postare a fost editata de Picatot: 04 August 2004 - 10:41 AM
mesaj normal, off topic, inutil ; off topic dar util ; off topic, important .
#3
Postat 04 August 2004 - 12:58 PM
Oricum .... merci ca te-ai straduit sa-mi raspunzi cu atata interes :lol:... google.
HPI Sprint 2 Flux
TD DESC410R
HPI Savage X Nitro 4.6
HPI E-Firestorm
Hot Bodies HPI TC-FD DriftÂ
#4
Postat 04 August 2004 - 02:23 PM
Am sa-l intreb si pe cumnatamiu care lucreaza la OPEL daca nu are ceva. ASTA APROPO DE INTERES.;)
Oricum important e sa rascolesti tu in primul rind si apoi sa intrebi.
PS: Iti dau de veste daca e alba sau neagra cu cumnatul meu!
PS2: Unii prefera sa nu se implice, eu prefer adevarul chiar daca acesta de multe ori doare!
Aceasta postare a fost editata de Picatot: 04 August 2004 - 02:32 PM
mesaj normal, off topic, inutil ; off topic dar util ; off topic, important .
#6
Postat 04 August 2004 - 03:29 PM
Picatot, la 4 Aug 2004, 10:39, a spus:
Daca te interesaeza pur teoretic e OK!
Se construiesc cutii de viteze automate fara probleme.
Am facut asa ceva acum 10 ani, asa ca nu cred sa fie probleme.
Citeaza
Mai bine intrebi intai, asta ca sa te folosesti de cunostintele celor din jur. De ce sa mai perzi timpul daca cineva a facut-o deja?? Aici nu ai dreptate!
Aceasta postare a fost editata de CristiM: 04 August 2004 - 03:31 PM
#10
Postat 04 August 2004 - 03:42 PM
stii marea mea problema ...cu masina necontrolabila ...am reusit sa reglez
dupa ureche directia in asa fel incat sa fie stabila in acceleratie ...
dar tot mai am probleme sa o fac sa mearga drept si sa o fac sa nu se mai
rasuceasca in frana ...
#13
Postat 05 August 2004 - 10:02 AM
HPI Sprint 2 Flux
TD DESC410R
HPI Savage X Nitro 4.6
HPI E-Firestorm
Hot Bodies HPI TC-FD DriftÂ
#14
Postat 05 August 2004 - 10:20 AM
Pot sa-ti fac poze de la masina actuala (HPI Proceed), mare diferenta nu este.
Cu schitele trebuie sa mai astepti daca vrei. Poate reusesc sa fac ceva in weekend, dar nu promit.
Uite poza:
Imagini atasate
#15
Postat 06 August 2004 - 07:43 AM
HPI Sprint 2 Flux
TD DESC410R
HPI Savage X Nitro 4.6
HPI E-Firestorm
Hot Bodies HPI TC-FD DriftÂ
#16
Postat 06 August 2004 - 07:46 AM
HPI Sprint 2 Flux
TD DESC410R
HPI Savage X Nitro 4.6
HPI E-Firestorm
Hot Bodies HPI TC-FD DriftÂ
#17
Postat 06 August 2004 - 10:31 AM
thatsme, la 6 Aug 2004, 07:43, a spus:
Nu este o "volanta" ci un ambreiaj centrifugal.
Principiul este destul de simplu:
Pe axul cutiei exista un "miez" de otel care actioneaza cei doi saboti prin intermediul a doua bile.
Sabotii sunt din plastic (teflon).
In momentul in care viteza masinii creste cei doi saboti se desfac si cupleaza cu carcasa (aluminiu sau otel) exterioara, pe care este prinsa coroana dintata a treptei a doua.
Am sa incerc sa-ti fac niste schite.
Cristi
#19
Postat 06 August 2004 - 10:56 AM
Daca vrea sa faca o vizita in Bucuresti duminica, eu n-am nimic impotriva, cu placere, da' nu stiu daca ii convine...
Aceasta postare a fost editata de CristiM: 06 August 2004 - 10:57 AM
#24
Postat 09 August 2004 - 08:38 AM
Ti-am pus instructiunile de asamblare atasat.
Cat despre dimensiuni, ele sunt cam asa [pentru scara 1:8]
Miezul (cod 50440)
fi exterior - 13,7 la cota mare si fi 8 la cota mica (pe care se invarte rulmentul unisens de la treapta I-a - 50442)
fi interior - 6
L - 10 la cota mare si 12 la cota de 8
Saboti (cod 50530a)
fi exterior - 35
fi interior - 14
L - 9
Gaurile sunt in functie de suruburi, a caror dimensiune o ai pe marginea stanga.
Oala treapta II - a (cod 50441)
fi exterior - 38
fi interior - 35,5
L - 13 (cu tot cu peretele exterior) unde intra sabotii, 20 total
Scuze, dar de schite n-am avut timp :D
Daca nu intelegi ceva, zi.
Imagini atasate
Aceasta postare a fost editata de CristiM: 09 August 2004 - 08:39 AM
#26
Postat 09 August 2004 - 09:01 AM
#27
Postat 10 August 2004 - 10:03 AM
Multumesc mult !
PS: As veni eu la Bucuresti sa stau si vre-o saptamana, doua printre voi, dar timpul nu prea i-mi permite timpul, mai exact serviciul. Poate intro zi ... pana atunci vb aici :(
HPI Sprint 2 Flux
TD DESC410R
HPI Savage X Nitro 4.6
HPI E-Firestorm
Hot Bodies HPI TC-FD DriftÂ
#28
Postat 10 August 2004 - 11:56 AM
Daca vrei sa vazi pe viu, cel mai aproape, este Aradul, unde il cauti pe Cristian Faur sau Fanel Faur la CSM Arad. Gasesti acolo un parc complet de masini, pentru toate clasele de concurs.
Bafta