Modelism - RHC Forum: Outrage 550 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

Outrage 550 tare la clasa 550.........

#31 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 08 March 2010 - 06:58 PM

..........
Imagine atasata: P1000556.JPG Imagine atasata: P1000560.JPG
0

#32 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 08 March 2010 - 07:08 PM

Imagine atasata: P1000558.JPG

Acum astept escul CC,deoarece Scorpionul de 90A a decedat.
0

#33 Useril este offline   firedragon 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 502
  • Inregistrat: 04-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Padova(Italia)

Postat 08 March 2010 - 11:57 PM

 zboara si heli astea outrage,  chiar binisor...  zbor outrage  . pare mai mare decat al tau asta din video 

Aceasta postare a fost editata de firedragon: 08 March 2010 - 11:58 PM

Videoclipurile mele Spektrum DX8

elicoptere:blade msr, t-rex450sev2, t-rex 600esp si o jumate de t-rex 500esp

planor multiplex cularis

)Imagine postata
0

#34 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 09 April 2010 - 09:30 PM

A zburat,echipat cu pale de 500mm(mai mici decat cerintele normale),nu a avut nevoie de nici un reglaj,nici un clic de trim macar.Incerc sa urc un film cu el,pe you.....dar merge greu netul.
0

#35 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1566
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 09 April 2010 - 11:28 PM

Vezi postareatakeoff, la Mar 8 2010, 08:08 PM, a spus:

Atasament P1000558.JPG

Acum astept escul CC,deoarece Scorpionul de 90A a decedat.

detaliezi te rog ...

ma intereseaza de ce..
si cat era de greu heli ce packuri si ce regim de zbor!
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#36 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 10 April 2010 - 12:37 AM

Vezi postareanen77, la Apr 10 2010, 12:28 AM, a spus:

detaliezi te rog ...

ma intereseaza de ce..
si cat era de greu heli ce packuri si ce regim de zbor!

Motorul montat pe heli,necuplat la pinionul mare,am legat esc si ca sa stabilesc sensul,am alimentat(6s/5000) si am pornit motorul am facut 2 reprize cam pe la 50/60 gaz,la a 3 a fum,foc,poc.Ma gandesc,totusi ca poate motorul era cam mare pt.el,un Scorpion 4020/1390kv.
0

#37 Useril este offline   Iceman575 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 182
  • Inregistrat: 31-August 06

Postat 10 April 2010 - 12:46 AM

Stii ca nu ai voie NICIODATA sa pornesti un motor electric fara sa fie in sarcina nu ?

Adica cu pinionu decuplat nu ai voie sa faci teste ca altfel face: "fum,foc,poc"

Doar asa va fapt divers...
0

#38 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 10 April 2010 - 01:03 AM

Vezi postareaIceman575, la Apr 10 2010, 01:46 AM, a spus:

Stii ca nu ai voie NICIODATA sa pornesti un motor electric fara sa fie in sarcina nu ?

Adica cu pinionu decuplat nu ai voie sa faci teste ca altfel face: "fum,foc,poc"

Doar asa va fapt divers...

Asta,chiar nu o stiam. :rolleyes:
0

#39 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 April 2010 - 06:41 AM

Nu stiam si nu cred ca um motor electric are nevoie de sarcina. De altfel pe toate le-am pornit fara sarcina de nenumarate ori si nu a scos nici un ESC fum si nu s-a incins. Am citit pe HobbyKing de unele ESC-uri care s-au prajit la programare (cu sau fara sarcina) dar asta e altceva.

Un motor termic nu merge fara sarcina (si trebuie sarcina optima, nu oricum)


Vezi postareaIceman575, la Apr 10 2010, 01:46 AM, a spus:

Stii ca nu ai voie NICIODATA sa pornesti un motor electric fara sa fie in sarcina nu ?

Adica cu pinionu decuplat nu ai voie sa faci teste ca altfel face: "fum,foc,poc"

Doar asa va fapt divers...

0

#40 Useril este offline   Iceman575 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 182
  • Inregistrat: 31-August 06

Postat 10 April 2010 - 11:42 AM

Este bine ca nu crezi insa asta nu iti va salva esc sau motoru.

Nu trebuie luat cuvantu meu. Cautati pe Helifreak sau alte forumuri cu utilizatori mai competenti.

NU este recomandant sa pornesti motoru fara sarcina. Poti sa faci asta dar pentru timp scurt. Nu sa il lasi sa ajunga la "turatia" dorita si sa il ti acolo. In general se arde motoru dar la fel de bine se poate arde si esc.

Personal am experimentat asta cu ESC Jive si motorare Scorpion si Neu. In ambele cazuri daca il pornesc fara sarcina dupa 5-6 secunde taie automat esc-u. Intra in protectie pentru OVERCURENT...

Daca esc nu era Jive ci era alt producator probabil ca facea Magic Smoke...
0

#41 Useril este offline   draude80 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 273
  • Inregistrat: 25-August 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:Aero, FPV

Postat 10 April 2010 - 01:20 PM

Vezi postareaIceman575, la Apr 10 2010, 12:42 PM, a spus:

Este bine ca nu crezi insa asta nu iti va salva esc sau motoru.

Nu trebuie luat cuvantu meu. Cautati pe Helifreak sau alte forumuri cu utilizatori mai competenti.

NU este recomandant sa pornesti motoru fara sarcina. Poti sa faci asta dar pentru timp scurt. Nu sa il lasi sa ajunga la "turatia" dorita si sa il ti acolo. In general se arde motoru dar la fel de bine se poate arde si esc.

Personal am experimentat asta cu ESC Jive si motorare Scorpion si Neu. In ambele cazuri daca il pornesc fara sarcina dupa 5-6 secunde taie automat esc-u. Intra in protectie pentru OVERCURENT...

Daca esc nu era Jive ci era alt producator probabil ca facea Magic Smoke...


Pentru verificarea teoriei trebuie facuta o masuratoare a curentului cu si fara sarcina!!
Nu cred ca un motor electric sa aiba acest gen de comportament!!
0

#42 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 April 2010 - 02:32 PM

Teoria cu teoria dar practica ne omoara.

Am luat un motor ESKY ramas prin casa (motor de BeltCP KV 3800) l-am pus la un ESC de 9 USD de 20A si la o bateria 3s printr-un wattmetru. La blana consuma 2A, l-am tinut de m-am plictisit.

Motorul caldut, la fel si ESC-ul - asa la vreo 40C.

Acelasi lucru si la jumate de trotle si consum de 1A.

Nici vorba de cutoff, supraincazire, magic smoke, etc.

Stefan

Vezi postareaIceman575, la Apr 10 2010, 12:42 PM, a spus:

Este bine ca nu crezi insa asta nu iti va salva esc sau motoru.

Nu trebuie luat cuvantu meu. Cautati pe Helifreak sau alte forumuri cu utilizatori mai competenti.

NU este recomandant sa pornesti motoru fara sarcina. Poti sa faci asta dar pentru timp scurt. Nu sa il lasi sa ajunga la "turatia" dorita si sa il ti acolo. In general se arde motoru dar la fel de bine se poate arde si esc.

Personal am experimentat asta cu ESC Jive si motorare Scorpion si Neu. In ambele cazuri daca il pornesc fara sarcina dupa 5-6 secunde taie automat esc-u. Intra in protectie pentru OVERCURENT...

Daca esc nu era Jive ci era alt producator probabil ca facea Magic Smoke...

0

#43 Useril este offline   Stunt23 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 73
  • Inregistrat: 12-June 07

Postat 10 April 2010 - 02:43 PM

http://www.youtube.c...h?v=J0Tj94QmiO0

Aceasta postare a fost editata de Stunt23: 10 April 2010 - 02:44 PM

0

#44 Useril este offline   Iceman575 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 182
  • Inregistrat: 31-August 06

Postat 10 April 2010 - 07:36 PM

o fi toti prosti numa noi destepti...

http://www.helifreak.com/showthread.php?t=...tric+motor+load

Running the motor without a LOAD will destroy it.

Eu ziceam ce am experimentat eu si ce am citit si in alte parti...
0

#45 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 10 April 2010 - 08:39 PM

Vezi postareaIceman575, la Apr 10 2010, 08:36 PM, a spus:

o fi toti prosti numa noi destepti...

http://www.helifreak.com/showthread.php?t=...tric+motor+load

Running the motor without a LOAD will destroy it.

Eu ziceam ce am experimentat eu si ce am citit si in alte parti...

Fum,foc,poc,a facut ESCul nu motorul.Ce spui tu si ce ai citit,e adevarat in parte,la pornirea in gol se poate supraincalzi motorul si se pot dezlipi magnetii.Asa ca o pornire de 10/20sec nu dauneaza.
0

#46 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 April 2010 - 09:02 PM

Link-ul de pe helifreak nu da nici o explicatie. Face o afirmatie si atat.

E posibil sa fie adevarat dar vreau o explicatie sau macar o trimitere la o explicatie. Eu nu am avut nici o problema (cu motoare mici, banale)

Ca sa revenim, frumos heli, frumos zbor. Mai pune clipuri/poze si impresii ca ne place. Cum se comporta echipamentul ? gyro/servo etc ?

Stefan
0

#47 Useril este offline   protheus 

  • 日本語
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1719
  • Inregistrat: 26-August 07
  • Gender:Male
  • Location:Manage
  • Interests:Cate un pic din fiecare domeniu.

Postat 11 April 2010 - 05:39 PM

Orice motor produce un voltaj de retur intre faze. Daca nu este sub sarcina motorul, rpm al sau va fi cel maxim fizic suportat si pe langa incalzirea sa mult mai rapida (frecarile vor fi mari la punctele de contact), si returul de electricitate in ESC va fi mai mult decat va putea suporta acesta (ESC-ul) fara sa se supraincalzeasca in timp scurt.

Cel putin acestea le banuiesc eu ca sunt cauzele, mai ales in urma afirmatiei cu ESC-ul Jive:

Vezi postareaIceman575, la Apr 10 2010, 12:42 PM, a spus:

Personal am experimentat asta cu ESC Jive si motorare Scorpion si Neu. In ambele cazuri daca il pornesc fara sarcina dupa 5-6 secunde taie automat esc-u. Intra in protectie pentru OVERCURENT...

Aceasta postare a fost editata de protheus: 11 April 2010 - 05:42 PM

 "Pai, impartim egal totul, o jumate tu, o jumate eu si o jumate Ion."  
0

#48 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 12 April 2010 - 04:18 PM

Vezi postareastiganas, la Apr 10 2010, 10:02 PM, a spus:

Ca sa revenim, frumos heli, frumos zbor. Mai pune clipuri/poze si impresii ca ne place. Cum se comporta echipamentul ? gyro/servo etc ?

Stefan

Cine s-a uitat la filmulet,nu stiu daca a observat ca aterizarea a fost cam precipitata.Ce s-a intamplat,inbusul care fixeaza elicea anticuplu desfacut(loctite ioc),gyro un Logictech a reusit sa tina coada,cu toate ca butucul elicei culisa 4/5mm pe ax.Acasa am mai descoperit ca si pinionul motorului se invartea pe ax,cei de la Scorpion nu s-au deranjat sa faca locas de blocare,am frezat unul si acum e ok.
0

#49 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 23 May 2010 - 09:45 AM

Cu ceva timp in urma am luat de la Primus 2 acumulatori 6s/3000,dar cu unul singur nu se echilibra heli,iar amandoi nu incapeau.Prietenul cnchobby mi-a facut la strung 8 distantieri
Imagine atasata: P1000589_s.jpg
legati in paralel(sper sa nu fie probleme),heli perfect echilibrat si am 6s/6000.
0

#50 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1566
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 23 May 2010 - 03:32 PM

Vezi postareatakeoff, la May 23 2010, 10:45 AM, a spus:

Cu ceva timp in urma am luat de la Primus 2 acumulatori 6s/3000,dar cu unul singur nu se echilibra heli,iar amandoi nu incapeau.Prietenul cnchobby mi-a facut la strung 8 distantieri
Atasament P1000589_s.jpg
legati in paralel(sper sa nu fie probleme),heli perfect echilibrat si am 6s/6000.

nu e cam mult 6000?

ce greutate totala are?
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#51 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 23 May 2010 - 04:29 PM

Vezi postareanen77, la May 23 2010, 04:32 PM, a spus:

nu e cam mult 6000?

ce greutate totala are?

Fara acumulatori,rtf are 2,2kg,unul de 3000 are 470g, ori 2=940g,deci undeva pe la 3,2kg.Mai am si de 5000,dar trebuie tras mai in fata si adaugat vreo 50/60g de plumb.Acum am mai multe variante,zic eu.
0

#52 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1566
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 23 May 2010 - 05:21 PM

Vezi postareatakeoff, la May 23 2010, 05:29 PM, a spus:

Fara acumulatori,rtf are 2,2kg,unul de 3000 are 470g, ori 2=940g,deci undeva pe la 3,2kg.Mai am si de 5000,dar trebuie tras mai in fata si adaugat vreo 50/60g de plumb.Acum am mai multe variante,zic eu.

pe t-rex 600 am de 5000 si e cam la fix cred totusi ca ar trebui mai usori ca sa zboare bine bine . pe huricane 550 zbura bestial cu 2650 .
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#53 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 27 October 2011 - 11:51 AM

Outrage-ul are acum head flybarless si electronica un Skookum SK720.Cam multi bani,dar merita,vorba unui coleg de forum,e "laser".
Imagine atasata: P1000877.JPG
sk 720 se monteaza culcat si asta a implicat fabricarea unui suport mai mare
Imagine atasata: P1000885.JPG
pentru inca 35 usd,ai si varianta pro a wiewerului
Imagine atasata: sk 720 p.JPG
Nu am facut decat 3 zboruri,acum incepe bibileala.
0

#54 Useril este offline   morph 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 951
  • Inregistrat: 18-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 October 2011 - 07:51 AM

SK720 e foarte misto.
Sa pui si filmulet.
0

#55 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 17 November 2013 - 06:34 PM

Dupa ce iarna trecuta am avut probleme cu contractia tail boomul de aluminiu,acum o luna l-am schimbat cu unul de carbon,acum pt ca a scazut temperatura i-am facut proba si...alta viata.Si o poza "smechera"

Imagine atasata: IMG_0111 mica.jpg
0

#56 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 November 2013 - 08:36 PM

Imi place poza. E buna pentru pliantele de markting.
0

#57 Useril este offline   Ice9 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1361
  • Inregistrat: 06-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC Helicopters

Postat 17 November 2013 - 08:37 PM

Super poza...am tras si eu cateva la Gaui...:):)
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2


Raspuns rapid

  

3 useri citesc topicul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro