Modelism - RHC Forum: Pentru cei care exerseaza Harrier Rolling - un filmulet - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Pentru cei care exerseaza Harrier Rolling - un filmulet

#1 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5451
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 12 January 2010 - 01:49 PM

Sigur sunt multe dar mi sa parut interesanta suprapunerea imaginii , deci cine vrea sa privim si sa exersam pe sim - poate reusim ( valabil penru cei care nu stiu ) !

FILMULET training

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 12 January 2010 - 01:51 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#2 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 8897
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 12 January 2010 - 02:01 PM

In ce mod este statia din film?

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 12 January 2010 - 02:01 PM

0

#3 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5451
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 12 January 2010 - 03:09 PM

Vezi postareadan_mitea, la Jan 12 2010, 02:01 PM, a spus:

In ce mod este statia din film?


Nu stiu ! Va trebui sa deducem dupa reactia modelului !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#4 Useril este offline   bicut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1164
  • Inregistrat: 20-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 12 January 2010 - 03:41 PM

Vezi postareadan_mitea, la Jan 12 2010, 02:01 PM, a spus:

In ce mod este statia din film?


MODE 2 :) http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/rolleyes.gif :)
0

#5 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6848
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 12 January 2010 - 05:01 PM

Filmul este luat de pe forum de la Flying Giants.
Intrati acolo la sectiunea ground school si o sa mai gasiti acelasi tip de filme cu diferite figuri.
flying is my life...
0

#6 Useril este offline   CamilBM 

  • ex BIGfoot
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1013
  • Inregistrat: 02-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:UAV/F3A/JET/3D/1:1

Postat 12 January 2010 - 06:37 PM

E foarte bun filmul ... La mine partea cea mai grea e sa tin aceeasi inclinatie pe tot parcursul intoarcerii, probabil ca nu sunt sincronizat chiar bine undeva.
Hai succes la exersat!(pentru cei care inca nu stiu perfect)
Fly to live
Live to fly

Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
0

#7 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 8897
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 12 January 2010 - 07:29 PM

Depinde mult si de model. Imi imi iese mai bine cu un Ultimate.
Eu as zice, atat cat ma pricep, ca ar fi in mod4. Adica eleroanele in stanga si elevatorul in dreapta.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 12 January 2010 - 07:38 PM

0

#8 Useril este offline   CamilBM 

  • ex BIGfoot
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1013
  • Inregistrat: 02-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:UAV/F3A/JET/3D/1:1

Postat 12 January 2010 - 07:37 PM

Vezi postareadan_mitea, la Jan 12 2010, 07:29 PM, a spus:

Depinde mult si de model.

Modelul e Great Planes 38% Extra din Real Flight 4.5, modelul fiind luat din expansion pack 5 .
Partea rea e ca am stiu o vreme iar de ~2 saptamani nu mai imi reuseste asa de bine ca inainte.
Fly to live
Live to fly

Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
0

#9 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5451
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 12 January 2010 - 08:21 PM

Vezi postareaSILVIU66, la Jan 12 2010, 05:01 PM, a spus:

Filmul este luat de pe forum de la Flying Giants.
Intrati acolo la sectiunea ground school si o sa mai gasiti acelasi tip de filme cu diferite figuri.


Eu am luat filmul de pe YouTube ! Nu stiam unde sa caut pe forumul specificat de Silviu66 - drept pentru care Multumim domnului Admin !

Mie imi iese doar pe mers drept - nu stiu sa intorc - si pe viteza medie ! La mersul lent, lent fie se intoarce pe spate fie dispare sincronizarea si o ia in jos
fie ......
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#10 Useril este offline   bicut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1164
  • Inregistrat: 20-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 12 January 2010 - 08:39 PM

[quote name='dan_mitea' date='Jan 12 2010, 07:29 PM' post='360813'
Eu as zice, atat cat ma pricep, ca ar fi in mod4.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Este mode 2 adica :gazul si deriva pe stanga -profundorul si eleroanele pe dreapta ,nu ca ar conta foarte mult modul de pilotaj asta ca sa nu creada cineva ca poate scuti ceva din cele 400 de ore de simulator invocate de protagonist daca este in mode 1,2,3sau4 .
Totul tine de exercitiu,ceva ce poate parea imposibil la prima vedere poate deveni extrem de usor dupa multe ore de antrenament si totusi exista cazuri in special cei de varsta mai frageda in care 400 de ore de simulator devin 100 sau cazul celor cu doua maini stangi si mai batranei ca mine careau nevoie de ceva mai mult timp.
Nu trebuie sa dispere nimeni, primele rezultate se vad foarte devreme dar manevrele ies pe toate partile numai drepte nu,depinde de fiecare in parte apoi cat de mult vrea sa le perfectioneze .
SUCCES!!!

Aceasta postare a fost editata de bicut: 12 January 2010 - 08:40 PM

0

#11 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 8897
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 13 January 2010 - 05:41 AM

Ai dreptate. Multumesc frumos.
Bineinteles ca nu-s in stare de asa ceva...mai incerc.
0

#12 Useril este offline   Maverick 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 711
  • Inregistrat: 10-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 13 January 2010 - 10:46 AM

Sigur o sa va suparati pe mine, dar ce face nenea in filmulet e un fel de tonou sustinut rapid spre harrier roll, nu are suficient nose-up, fuselajul este cam paralel cu solul... personal nu ma dau in vant dupa cum arata rezultatul.
Ca si idee comparati miscarile Showtime-ul din film cu harrier roll-ul pe care il face florin100% cu al lui Showtime, care este mult mai lent si care are un alpha mult mai mare decat cel din film.

Nu ca nenea din film nu ar fi meserias.. dar Florinash al nostru parca face un harrier roll mult mai frumos de privit :lol:

Aceasta postare a fost editata de Maverick: 13 January 2010 - 10:56 AM

Both optimists and pessimists contribute to our society. The optimist invented the airplane and the pessimist the parachute. ~Gil Stern

If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
0

#13 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 13 January 2010 - 11:11 AM

Vezi postareaMaverick, la Jan 13 2010, 10:46 AM, a spus:

Sigur o sa va suparati pe mine, dar ce face nenea in filmulet e un fel de tonou sustinut rapid spre harrier roll, nu are suficient nose-up, fuselajul este cam paralel cu solul... personal nu ma dau in vant dupa cum arata rezultatul.
Ca si idee comparati miscarile Showtime-ul din film cu harrier roll-ul pe care il face florin100% cu al lui Showtime, care este mult mai lent si care are un alpha mult mai mare decat cel din film.

Nu ca nenea din film nu ar fi meserias.. dar Florinash al nostru parca face un harrier roll mult mai frumos de privit :lol:



Hehe ... Mark Leseberg .. kick ass... Diferenta intre ce zici tu si ce face el e ca ce face el acolo e MULT mai greu... Da nu are destul unghi.. dar cum zicea si el ca sa il faci asa repede trebuie sa il lasi mai jos un pic. Filmul ala si cu point rolling tot de la ground school au fost definitorii pentru mine.. Tot la fel de bune , zic eu , sunt si filmele de la 3d clinic .. mai ales cel cu inverted harier .

Cred ca iti scapa scopul filmului.... sfaturile lui Leseberg din filmul ala . Inainte sa se inspire din zborurile lui Donatas florin era cu ochii pe Leseberg.. chiar am disecat impreuna filmul asta acum fro 2 ani cred..si l-am dat exemplu de mai multe ori aici pe forum dar nimeni nu se uita la subiectele vechi.

Eu zic ca inainte de rolling harier trebuie inceput cu celalat film .. cu tonoul din bucati.. unde iti formezi niste reflexe pe care le vei folosi la rolling harier.

Eu personal pot sa fac rolling harier si am invatat fix dupa filmul asta . DIn cauza lipsei de antrenament nu am ajuns decat la momentul in care pot sa fac rolling harier dar nu pot sa controlez directia avionului.. din fericire el merge in cerc.. si arata ca si cum as sti ce fac .

Am discutat indelung problema cu Florin procent pt ca el a ajuns sa poata sa controleze directia avionului in rolling harier. El zice (si ar putea sa intervina sa ne lumineze) ca "vede" avionu cand se invarte si cand doreste sa vireze in rh ... foloseste directia cand e pe spate sau fata ... Eu personal nu fac decat ce a zis Leseberg.. am inteles cum se face.. mi-am gasit ritmul dar nu pot sa imi controlez mainile ca atunci cand avionu e pe spate sa dau directia in parte in care trebuie.... Oricum asta e o chestie discutabila.. undeva in film leseberg zice ca sa folosesti si directia si profundorul pentru a vira in RH ... dar tot leseberg zice ca nu poate nimeni sa te invete RH ci trebuie sa te prinzi tu.


PS : Mie personal imi place stilul unui pustiulica care mai participa pe la Tucson ... Kyle Woyshnis Combina RH cu diverse figuri fara a da in blana avionu... Leseberg si Donatas intradevar au ajuns la faza in care "vad" avionu la orice viteza.. dar frumusetea e intradevar cum zice Maverik... atuci cand Rh e elegant .

Aceasta postare a fost editata de ZOD: 13 January 2010 - 11:16 AM

DT
0

#14 Useril este offline   Maverick 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 711
  • Inregistrat: 10-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 13 January 2010 - 05:50 PM

Mah, dupa cum spuneam, nu zic eu ca nu ar fi omul bun sau ca nu e greu ce face el acolo.. ba da, este, ca nici miscarea aia rapida de roll nu e usor de controlat.. dar e chestiune de gust. Mie imi place slow si cu alpha mare :D

Mare dreptate la aia cu tonoul din bucati.

Si mie imi iese RH tot tinand un anumit ritm (pe simulator deocamdata, ca mi-e o frica groaznica de realitate), dar tot in cerc si numai intr-o parte (recte spre dreapta). Cum ma pui sa schimb sensul cum intind placaj virtual pe tot campul.. Dar treaba asta cu ritmul nu e o chestiune de simt (cum zice Florin ca el "vede" avionul), la baza ritmului sta o miscare pe care o executi mecanic.. si de aici lipsa pe controlul directiei.

Parerea mea este ca poti controla directia in RH cand miscarea nu mai este mecanica, cand poti sa "rupi" ritmul cand este nevoie si cred ca la baza dezvoltarii "simtului" sta fix tonoul din bucati. Intai controlezi bine tonoul din bucati, dupa care maresti ritmul, dupa care cresti ungiul si finalmente "reglezi fin" miscarea sa fie suficient de lenta si de placuta ochiului. Parerea mea :)
Both optimists and pessimists contribute to our society. The optimist invented the airplane and the pessimist the parachute. ~Gil Stern

If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
0

#15 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2683
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 14 January 2010 - 08:00 PM

pfoaaaa...de unde sa incep ?

deci, eu am inceput cum a zis si zodelu dupa filmu ala a lu Lezberg. In cateva saptamani am invatat RH. Deja puteam sa il tin, dar nu puteam controla directia si nu il puteam facea pe dreapta. Dupa multe ore de simulator si practice am reusit sa ii controlez directia, dar tot nu il puteam facea pe dreapta. Ideaa e cam asa, cand incepi e bine sa faci concomitent, si pe stanga si pe dreapta pana reusesti sa il tii. La mine a fost o problema pentru ca eu faceam RH ca un robot, nu mai gandeam pozitia avionului sau miscarea, asta a dus la incapacitatea de a face RH pe dreapta. Cu timpu am inceput sa vad (cum zice zod) avionu, sa imi dau seama de pozitia lui si sa il simt practic. Acum imi iese pe ambele parti si pot sa fac ce vreau in RH (loop, 8 vertical, 8 orizontal, cercuri, etc. ) .

Ca sa inveti sa il controlezi pe directie ar trebui ca mai intai sa poti face bine (daca nu chiar perfect) RH simplu. Apoi incepi prin a gandi miscarea avionului. Dupaia incepi usor sa decalezi directia cu un pic mai mult fata de un RH normal (normal adica linie dreapta). Trebuie sa decalezi directia mereu in acelasi punct, fie mai mult pe dreapta fie mai mult pe stanga. Ai sa observi ca avionu incepe sa faca on cerc orizontal mentinand unghiul High Alpha. Dupa ce exersezi muuulte ore ca cercul in RH sa iasa, ai sa vezi ca incepi sa simti avionu. De aici nu mai e decat un pas, sa schimbi direactia de executare a cercului, dupa stanga pe dreapta si invers... Daca incepi sa le faci, mai ai foarte putin pana o sa reusesti si loop in RH, 8, etc..


Moaaa cred ca e cel mai lung post al meu pe forum :D, sper ca nu v-am plictisit

A, si nu uitati... Hard and Low :D !
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#16 Useril este offline   CamilBM 

  • ex BIGfoot
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1013
  • Inregistrat: 02-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:UAV/F3A/JET/3D/1:1

Postat 14 January 2010 - 08:57 PM

Florine, cum se face RH flat spin? Am cautat mult si n-am gasit nici un video care sa imi arate cum se face. Deja cred ca e vremea sa le invat si pe astea ca rh imi iese in ambele parti cum vreu, in ce directie vreau , dar totusi mai e de exersat ...
Mersi!
Fly to live
Live to fly

Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
0

#17 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2683
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 16 January 2010 - 07:27 PM

Mah nu am auzit de RH flat spin....ori e rolling harrier ori e vrie plata?
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#18 Useril este offline   CamilBM 

  • ex BIGfoot
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1013
  • Inregistrat: 02-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:UAV/F3A/JET/3D/1:1

Postat 17 January 2010 - 09:18 AM

http://www.vimeo.com/3751621
Minutul 3:56-4:03
Am intrebat 3 aeromodelisti cum se numeste, 2 nau stiu sa-mi zica, si unul a zis ca e rolling harrier flat spin.

Aceasta postare a fost editata de BIGfoot: 17 January 2010 - 09:20 AM

Fly to live
Live to fly

Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
0

#19 Useril este offline   Maverick 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 711
  • Inregistrat: 10-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 January 2010 - 02:35 PM

Mai multe info:
http://www.flyinggia...ead.php?t=14503

Nu prea imi dau eu seama de ce i se spune asa ca nu prea are logica din doua motive:
- harrier = manevra 3D in limita de viteza in care intreaga greutate a avionului este sustinuta de tractiunea elicii
- flat spin = vrie plata.. ceea ce se cam bate cap in cap cu harrier-ul, respectiv avionul este in cadere libera, cu botul in jos .. iar in RH Flat Spin in niciun caz nu este plata miscarea..

Mai degraba sunt de acord cu denumirea asta de pe FG:

Citeaza

I'm pretty sure this maneuver originated from Leseberg and from what I remember he called it a "washing machine".

Aceasta postare a fost editata de Maverick: 17 January 2010 - 02:36 PM

Both optimists and pessimists contribute to our society. The optimist invented the airplane and the pessimist the parachute. ~Gil Stern

If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
0

#20 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2683
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 17 January 2010 - 05:26 PM

deci figura asta o faceam de mult si nici nu stiam cum se cheama :) :) . Si io tot de washing machine o stiam.Ma rog...

figura e destul de aiurea de explicat...E usoara si nu prea... Trebuie sa stapanesti excelent RH ca sa o faci. Idea e sa stiii cand sa faci decalarea profundor-directie ca botul avionului sa descrie un cerc...Nu e extraordinar de grea dar necesita muuult antrenament, plus ca iti fac mainile de zici ca ai parkinson cand o executi. Eu am invatat-o de la Donatas, si a fost printre primele mele figuri invatate de la el...


cel mai bine in filmuletul ala al meu se vede pe la secunda 43 http://www.vimeo.com/3751621

Si un pilot de care nu am auzit dar care dupa mine e cel mai tare la ora actuala, Chris Brislin, cu unul dintre avioanele mele preferate MX-2. Face si cea mai tare "washing machine" pe care am vazut-o....Uitati-va la tot filmu ca merita http://www.youtube.c...h?v=JrTf8WPRxdA

Aceasta postare a fost editata de florin100%: 17 January 2010 - 05:40 PM

"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#21 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2683
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 19 January 2010 - 07:56 PM

Am gasit tutorial facut recent despre 'washing machine' sau RH flat spin sau RH spin ....

http://www.youtube.c...h?v=fm9JPQpQfdw
http://www.youtube.c...h?v=3PV0YOi_CjU
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#22 Useril este offline   ghost 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 24
  • Inregistrat: 13-September 10
  • Gender:Male
  • Location:Fagaras
  • Interests:aeromodelism

Postat 28 September 2010 - 07:10 AM

Vezi postareadan_mitea, la Jan 12 2010, 08:29 PM, a spus:

Depinde mult si de model. Imi imi iese mai bine cu un Ultimate.
Eu as zice, atat cat ma pricep, ca ar fi in mod4. Adica eleroanele in stanga si elevatorul in dreapta.


si pana la urma cum e mai usor , cu eleroanele pe stanga sau pe dreapta? exista avantaje sau dezavantaje? cum e mai simplu? voi cum folositi pentru 3d?
prea multa munca te tampeste de cap
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro