Modelism - RHC Forum: Camion 1/16 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 17 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »

Camion 1/16 constructie plecand de la tabla de fier si bara de aluminiu Evaluare topic: -----

#31 Useril este offline   Fastback 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 35
  • Inregistrat: 08-November 09
  • Gender:Male
  • Location:brasov
  • Interests:constructia de motociclete , Sex drugs& rock&roll, Karting , RC mai nou

Postat 30 December 2009 - 09:57 AM

Vezi postareactc, la Dec 30 2009, 09:29 AM, a spus:

cei care importa tabla de arc, nu mai au stocuri , nu aduc cantitati mici atipice ca urmare cand gasesti o comanda refuzata trebuie cumparata imediat.
Eu am cumparat de mai multe ori din zona Fantanica de la www.metalcast.ro , acum nu au lamela , cred ca trebuie insistat .
Pentru arcurile de acum am gasit la altcineva un stoc ocazional, banda era destinata industriei pielariei , din ea se executau stantele metalice pentru stantat pantofi.


Salut
Multumesc mult , eu caut tabla de arc pt constructia unei furci moto , poate gasesc totusi ceva ce ma intereseaza la ei ...

multumesc
WWW.BASTYBIKES.COMMotociclete construite manual
0

#32 Useril este offline   ctc 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 652
  • Inregistrat: 15-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1
  • Interests:camioane 1 / 16 si 1/14

Postat 30 December 2009 - 09:58 AM

@Fastback multumesc pentru oferta de rulmenti , am fost prevazator si hotarat , am gasit in Bucuresti 2 importatori de automodele si mi-am cumparat din cele 3 dimensiuni , destui ca sa nu raman in pana pe parcurs.
Dimensiunile sunt :

11 x 5 x 4 mm
21 x 15 x 4 mm
18 x 12 x 4 mm

pana am reusit sa stiu ce am nevoie am cumparat de pe forum mai multe piese , dar din pacate si rulmentii erau folositi si insuficienti , asa ca solutia a fost comanda ferma.
camioane 1/16 - 1/14
0

#33 Useril este offline   Fastback 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 35
  • Inregistrat: 08-November 09
  • Gender:Male
  • Location:brasov
  • Interests:constructia de motociclete , Sex drugs& rock&roll, Karting , RC mai nou

Postat 30 December 2009 - 10:01 AM

Vezi postareactc, la Dec 30 2009, 09:12 AM, a spus:

Sigur ca da !

tratamentul termic am sa-l fac la Duroterm , in incinta Faur.
www.duroterm.ro
Ce mi-au spus mai demult ca pentru foi de arc sau alta tabla ce trebuie tratata termic si se doreste un produs plan , calirea se va face intr-o presa .
Eu am avut nevoie sa calesc o tabla de arc 1200x 900 groasa de 6 mm si nu au presa -dispozitiv asa mare, cuptor mare au.
Am inteles ca se deformeaza.
In cazul arcurilor lamelare eu m-am gandit si facut un suport metalic cu 2 tije , cu dimensiunea dorita, prin care am bagat cate 10 arcuri unul peste altul pe verticala,prin bucsile de la capat.Alta solutie nu vad.

Multumesc mult pentru informatie ... o sa urmaresc proiectul tau in continuare ...:)spor la treaba ...
WWW.BASTYBIKES.COMMotociclete construite manual
0

#34 Useril este offline   ctc 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 652
  • Inregistrat: 15-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1
  • Interests:camioane 1 / 16 si 1/14

Postat 30 December 2009 - 10:04 AM

multumesc ! spor la treaba si tie
camioane 1/16 - 1/14
0

#35 Useril este offline   Fastback 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 35
  • Inregistrat: 08-November 09
  • Gender:Male
  • Location:brasov
  • Interests:constructia de motociclete , Sex drugs& rock&roll, Karting , RC mai nou

Postat 30 December 2009 - 10:05 AM

Vezi postareactc, la Dec 30 2009, 09:58 AM, a spus:

@Fastback multumesc pentru oferta de rulmenti , am fost prevazator si hotarat , am gasit in Bucuresti 2 importatori de automodele si mi-am cumparat din cele 3 dimensiuni , destui ca sa nu raman in pana pe parcurs.
Dimensiunile sunt :

11 x 5 x 4 mm
21 x 15 x 4 mm
18 x 12 x 4 mm

pana am reusit sa stiu ce am nevoie am cumparat de pe forum mai multe piese , dar din pacate si rulmentii erau folositi si insuficienti , asa ca solutia a fost comanda ferma.


Cu placere
eu o sa ii iau astazi oricum de la atelier si o sa postez un topic cu ei poate vor folosi cuiva ...
WWW.BASTYBIKES.COMMotociclete construite manual
0

#36 Useril este offline   ctc 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 652
  • Inregistrat: 15-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1
  • Interests:camioane 1 / 16 si 1/14

Postat 30 December 2009 - 10:11 AM

@ Sir Vaska

felicitari pentru remorca, daca se poate ar fi bune niste poze si cote , inclusiv cu capul tractor.
Prindera arcurilor ( cum am mai vazut la Tamyia ) cu bride si placuta mi se pare cea mai eleganta.
Exista pe mijloc o singura gaura sau denivelare ca sa nu fuga din brida.( cum au cele mari centrubulon ) ?
camioane 1/16 - 1/14
0

#37 Useril este offline   octi 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 191
  • Inregistrat: 10-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:Navomodelism,automodelism,etc

Postat 30 December 2009 - 10:40 AM

Frumos!Spor la treaba si daca o sa ai de vanzare astept preturi :rolleyes:
0

#38 Useril este offline   ctc 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 652
  • Inregistrat: 15-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1
  • Interests:camioane 1 / 16 si 1/14

Postat 30 December 2009 - 12:00 PM

 Fastback, la Dec 30 2009, 09:01 AM, a spus:

salut pinioanele sunt turnate sub presiune cu matrita ???


pinioanele sunt turnate centrifugal la 460 grade Celsius
camioane 1/16 - 1/14
0

#39 Useril este offline   Sir_Vaska 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1117
  • Inregistrat: 23-November 03
  • Gender:Male
  • Location:Maramures, Baile Borsa
  • Interests:RC - utilaje agricole, de constructii , camioane , trenulete si ... drone

Postat 30 December 2009 - 12:18 PM

Din ce material sunt pinioanele de se topesc numai la 460 grade ? Antimoniu cumva ?

Citeaza

daca se poate ar fi bune niste poze si cote , inclusiv cu capul tractor

poze sunt acolo , chiar foarte multe, in schimb nu stiu la care cote te referi , eventual descarca o poza si marcheaza dimensiunile care te intereseaza cu litere a, b, c,...etc iar eu o sa-ti spun valorile pentru fiecare

Aceasta postare a fost editata de Sir_Vaska: 30 December 2009 - 12:22 PM

0

#40 Useril este offline   ctc 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 652
  • Inregistrat: 15-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1
  • Interests:camioane 1 / 16 si 1/14

Postat 30 December 2009 - 12:30 PM

da materialul este antimoniu

- ma intereseaza lungimea / latimea platformei ,precum si distanta de la podea la sol

- latimea stalpilor

- grosimea sarmei din bridele ce tin foile de arc
camioane 1/16 - 1/14
0

#41 Useril este offline   Sir_Vaska 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1117
  • Inregistrat: 23-November 03
  • Gender:Male
  • Location:Maramures, Baile Borsa
  • Interests:RC - utilaje agricole, de constructii , camioane , trenulete si ... drone

Postat 30 December 2009 - 12:38 PM

deci am inteles ca te referi la remorca cu doua axe. Nu e pentru tir ci pentru tractoare agricole :rolleyes:.
Bridele le-am confectionat din otel cu d:2mm (spite de umbrela) iar platforma nu e inca nici macar inceputa , o sa respect dimensiunile 1:14 raportate la o remorca de 7t

Citeaza

da materialul este antimoniu

Si totusi nu e prea slab antiomoniu pentru pinioane la un asemenea utilaj, mai ales la pinion si coroana?

Aceasta postare a fost editata de Sir_Vaska: 30 December 2009 - 12:41 PM

0

#42 Useril este offline   ctc 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 652
  • Inregistrat: 15-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1
  • Interests:camioane 1 / 16 si 1/14

Postat 30 December 2009 - 12:49 PM

cred ca antimoniu este varianta optima, m-a scutit de o executie riguroasa pe un CNC , dintr- un material mai dur.Operatie dificila acum cand nu am gata un CNC.
Din alt punct de vedere in cazul unui efort prea mare in transmisie , ceva trebuie sa cedeze , prefer un consumabil care se poate refolosi prin topire 100% si foarte important va fi tot timpul anului in cutia cu piese de rezerva. ( nu mai depind de importatori )
Cred ca si marii producatori merg pe o idee similara atunci cand folosesc pinioane dintr-un material plastic .

Proba de foc va fi atunci cand vom misca un camion cu 2 punti fata si 3 spate cu toate rotile motoare .Frecarea va fi foarte mare chiar daca am montat 8 rulmenti in fiecare punte cu diferential.

Aceasta postare a fost editata de ctc: 30 December 2009 - 12:53 PM

camioane 1/16 - 1/14
0

#43 Useril este offline   Sir_Vaska 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1117
  • Inregistrat: 23-November 03
  • Gender:Male
  • Location:Maramures, Baile Borsa
  • Interests:RC - utilaje agricole, de constructii , camioane , trenulete si ... drone

Postat 30 December 2009 - 01:13 PM

 ctc, la Dec 30 2009, 12:49 PM, a spus:

.l....
Proba de foc va fi atunci cand vom misca un camion cu 2 punti fata si 3 spate cu toate rotile motoare .Frecarea va fi foarte mare chiar daca am montat 8 rulmenti in fiecare punte cu diferential.


In scurt timp vor arata asa :rolleyes: :
http://www.schmickler.net/Home/Truckmodellbau/MB-Truck/MB_382.jpg

Important este ca le poti fabrica fara costuri mari , deci la nevoie se schimba cu altele noi

Aceasta postare a fost editata de Sir_Vaska: 30 December 2009 - 01:15 PM

0

#44 Useril este offline   ctc 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 652
  • Inregistrat: 15-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1
  • Interests:camioane 1 / 16 si 1/14

Postat 30 December 2009 - 04:59 PM

da este posibil sa ajungem si in faza asta, dar sa fim optimisti , daca ne facem pregatirea bine putem evita pozele prezentate.
Trebuie sa tinem cont de urmatorii factori :

1. ansamblul sa fie carcasat in coaja nedeformabila = metalic
2. rulmentii sa fie gresati , nu uzati si blocati pentru ca pot freca in carcasa si se pot forma santuri , iar pinioanele conice nu mai calca corect unul peste altul.
este posibil ca suprafata de contact intre pinioane sa fie redusa pana la 35-45 % ,adica tangentele la cele 2 conuri virtuale sa nu se mai suprapuna una peste alta ca lungime si atunci forta care se exercita pe pinioane , cu o valoare constanta , ca in cazul unui sistem ideal , pe o unitate de suprafata de contact data , in cazul uneia reduse ,forta poate deveni distructiva.
mai este posibil ca dintii pinioanelor sa nu calce bine unul peste celalalt , caz intalnit cand se uzeaza axul de rotatie al pinionului/pinioanelor , prin lipsa ungerii sau compozitie proasta a materialului , ca urmare cele 2 tangente sunt paralele dar nu se mai suprapun in spatiu una peste alta; efectul este deformarea dintilor de parca ar fi din plastelina ( cand amestecul contine mai mult staniu ) sau cand dintii se sparg ( situatie cand amestecul contine mai mult magneziu )

nu ne ramane decat sa probam montajele si sa probam mai multi furnizori de materii prime si sa ne bazam pe experienta lor si sa ne exprimam oplinia dupa o comparatie intre produse.

vestea buna este ca exista laboratoare de analiza chimica , care in baza unei cereri pot sa ne furnizeze o analiza chimica competenta , asupra unei compozitii bune cu proprietati mecanice dovedite; asta inseamna ca ne trebuie probe !

Aceasta postare a fost editata de ctc: 30 December 2009 - 05:07 PM

camioane 1/16 - 1/14
0

#45 Useril este offline   catalin4u24 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 136
  • Inregistrat: 28-December 09
  • Gender:Male
  • Interests:RC Cars

Postat 31 December 2009 - 12:22 AM

Felicitari, foarte frumos ce faci si sunt sigur ca la sfarsit va iesi o opera de arta.
Multa bafta!
Brushless Hyper ST Pro
Brushless Vaterra Glamis Fear
0

#46 Useril este offline   LICURICI 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 7
  • Inregistrat: 15-November 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Postat 07 January 2010 - 07:05 PM

Arata bine inceputul ,sa vedem ce iese. Eu am o scania de la tamiya ,daca vrei iti pot da cartea tehnica poate te inspiri cu ceva de acolo! Daca te pot ajuta lasa mi un mesaj! Spor la treaba!
0

#47 Useril este offline   ctc 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 652
  • Inregistrat: 15-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1
  • Interests:camioane 1 / 16 si 1/14

Postat 07 January 2010 - 07:48 PM

multumesc, pentru intentie, poate reusim sa facem niste masuratori pe camionul tau.

Deja am efectuat modificari la sistemul de prins arcurile pe punte , in sensul ca am facut o piesa concava ce se aseaza pe punte , iar arcurile sunt stranse cu doua bride si placuta, nu le-am mai gaurit ( se pierdea din rezistenta).

Sistemul de suspensie Tamyia cred ca este mai elegant si mai sigur.
Intre timp am reusit sa realizez cateva osii simple pentru remorca , cu sistemul nou de arcuri , cu butuci si cate 2 rulmenti pentru fiecare butuc , interior - exterior si janta prinsa cu cele 10 suruburi.

Axele pentru remorca sunt simple , au diametrul 8 mm si lungimea 184 mm.

Tot azi am construit si platforma ( rama metalica ) pentru remorca din tabla de 1 mm .
In sectiune rama este un U cu laturile de 10 mm.
Platforma va fi o rama metalica , cu stalpi metalici profilati , iar podeaua va fi placata cu scandura , grosimea 10 mm sau placaj.

maine pun poze !
camioane 1/16 - 1/14
0

#48 Useril este offline   Duf 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 233
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 07 January 2010 - 08:42 PM

Foi de arc de 5-7mm gasiti in acele masinute care inmagazineaza energie potentiala cand le dai inapoi :rolleyes:

Spor la treaba!
Nu tot ce zboara se mananca!
0

#49 Useril este offline   ctc 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 652
  • Inregistrat: 15-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1
  • Interests:camioane 1 / 16 si 1/14

Postat 07 January 2010 - 09:00 PM

multumesc pentru informatie , este bine de retinut !

( am terminat si stocul de tabla arc noua si stocul de ceasuri vechi cu arc )

acum astept cu nerabdare ziua de luni ,
sa ridic arcurile de la tratament termic,
am dus 3 modele de foi arc cate 12 seturi !

sa vedem ce iese !
camioane 1/16 - 1/14
0

#50 Useril este offline   ctc 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 652
  • Inregistrat: 15-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1
  • Interests:camioane 1 / 16 si 1/14

Postat 08 January 2010 - 10:31 AM

am rasmas restant cu pozele pentru materialele folosite si anume profilul U din tabla de 2 mm , cu latime 30 mm iar laturile mici 10 mm , din care am realizat sasiul.


distantierul folosit intre cele doua profile U este din aluminiu.Sasiul obtinut va avea latimea de 60 mm.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: distantier_4.jpg
  • Imagine atasata: U_Mare.jpg
  • Imagine atasata: distantier_1.jpg
  • Imagine atasata: distantier_3.jpg

Aceasta postare a fost editata de ctc: 08 January 2010 - 10:35 AM

camioane 1/16 - 1/14
0

#51 Useril este offline   ctc 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 652
  • Inregistrat: 15-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1
  • Interests:camioane 1 / 16 si 1/14

Postat 08 January 2010 - 10:42 AM

bridele ce prind arcurile sunt in forma de U din sarma de 3 mm.

aceste bride strang pachetul de arcuri lamelare intre axul metalic si o placuta de prindere.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: bride_1.jpg
  • Imagine atasata: bride_2.jpg
  • Imagine atasata: bride_3.jpg

camioane 1/16 - 1/14
0

#52 Useril este offline   ctc 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 652
  • Inregistrat: 15-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1
  • Interests:camioane 1 / 16 si 1/14

Postat 08 January 2010 - 10:44 AM

intre axul metalic si placute se afla o piesa ( scaun ) concava pe o parte si plana pe cealalta parte.

pe laterale scaunul are desenate santurile pe unde trec bridele.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: calareti_1.jpg
  • Imagine atasata: calareti_2.jpg
  • Imagine atasata: calareti_3.jpg

Aceasta postare a fost editata de ctc: 08 January 2010 - 10:55 AM

camioane 1/16 - 1/14
0

#53 Useril este offline   ctc 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 652
  • Inregistrat: 15-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1
  • Interests:camioane 1 / 16 si 1/14

Postat 08 January 2010 - 11:08 AM

aici este o poza de ansamblu cu prinderea pe ax

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 10_dec2009_008.jpg

camioane 1/16 - 1/14
0

#54 Useril este offline   ctc 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 652
  • Inregistrat: 15-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1
  • Interests:camioane 1 / 16 si 1/14

Postat 08 January 2010 - 11:12 AM

cateva poze cu axul pe care sunt montate doua arcuri

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 10_dec2009_004.jpg
  • Imagine atasata: 10_dec2009_005.jpg
  • Imagine atasata: 10_dec2009_006.jpg

camioane 1/16 - 1/14
0

#55 Useril este offline   ctc 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 652
  • Inregistrat: 15-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1
  • Interests:camioane 1 / 16 si 1/14

Postat 08 January 2010 - 11:21 AM

pe ax am montat butucii cu cate doi rulmenti fiecare

aici trebuie sa va atrag atentia la rulmenti ( 11 x 5 x 4 mm ) sunt foarte sensibili.

la montajul putin fortat ( au fost batuti usor cu un ciocan de lemn ) uni au cedat ! s-a deformat carcasa

daca veti construi butuci sa nu mizati pe ideea de a monta rulmenti fest in carcasa , mai bine sa realizati carcasa mai larga , sa introduceti rulmentii cu mana nu batuti !

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: butuci_1.jpg
  • Imagine atasata: butuci_2.jpg
  • Imagine atasata: butuci_3.jpg

camioane 1/16 - 1/14
0

#56 Useril este offline   ctc 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 652
  • Inregistrat: 15-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1
  • Interests:camioane 1 / 16 si 1/14

Postat 08 January 2010 - 11:24 AM

cateva poze cu si fara jenti montate

este ceva de munca la infiletat cele 10 suruburi la fiecare janta

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: butuci_4.jpg
  • Imagine atasata: osii_1.jpg
  • Imagine atasata: osii_cu_suruburi_1.jpg

camioane 1/16 - 1/14
0

#57 Useril este offline   ctc 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 652
  • Inregistrat: 15-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1
  • Interests:camioane 1 / 16 si 1/14

Postat 08 January 2010 - 11:26 AM

alte poze cu jentile montate : fata si spate

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: osii_cu_suruburi_2.jpg
  • Imagine atasata: 10_dec2009_007.jpg
  • Imagine atasata: spate_butuc_1.jpg

camioane 1/16 - 1/14
0

#58 Useril este offline   ctc 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 652
  • Inregistrat: 15-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1
  • Interests:camioane 1 / 16 si 1/14

Postat 08 January 2010 - 11:29 AM

in paralel am inceput si constructia unei remorci , cu 2 axe

dimensiunile vor fi 400 x 182 mm

pentru platforma voi folosi un profil U , cu dimensiuni 10 x 10 x 10 mm , realizat din tabla de 1 mm

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: u_mic.jpg

camioane 1/16 - 1/14
0

#59 Useril este offline   ctc 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 652
  • Inregistrat: 15-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1
  • Interests:camioane 1 / 16 si 1/14

Postat 08 January 2010 - 11:40 AM

rama metalica pentru platforma
si sasiul pentru remorca

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 10_dec2009_003.jpg
  • Imagine atasata: 10_dec2009_004.jpg

camioane 1/16 - 1/14
0

#60 Useril este offline   ctc 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 652
  • Inregistrat: 15-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1
  • Interests:camioane 1 / 16 si 1/14

Postat 08 January 2010 - 11:50 AM

am inceput decuparea sasiului si diminuarea inaltimii lui de la 30 mm pana la 10 sau 8 mm si constructia partii mobile , care va vira.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 10_dec2009_001.jpg

camioane 1/16 - 1/14
0

Arata acest topic


  • 17 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro