Modelism - RHC Forum: Schema electrica a unei barcute - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 6 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Schema electrica a unei barcute pentru cei care nu stiu!!!

#91 Useril este offline   csjmihailiviu 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 46
  • Inregistrat: 21-July 10

Postat 23 July 2010 - 08:33 AM

Salut la toata lumea
Ma numesc mihai si sunt incepator
vreu sa-mi fac si eu o barcuta de nadit tip cataraman cu 2 motoare
Daca optez pentru 2 motorase ,,POWER 755/ 40'' (Tensiune nominala: 7.2 - 18 V)
Curent nominal: 5.1 A), ma gandeam sa pun cate 1 acumulator Pb-Acid 12 V/ 7.2 pe fiecare, dar sunt cam grei -Masa: 2420 g
Interbare:
Pot sa pun pe moroarele de mai sus cate 1 acumulator de 6V si un transformator sa creasca putin voltajul (pe la 8-12 V)?
Barcuta suporta si acumulatorii mari de 12 V dar nu vreau sa o ingreunez inutil.
Care varianta e mai buna ?
0

#92 Useril este offline   csjmihailiviu 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 46
  • Inregistrat: 21-July 10

Postat 23 July 2010 - 08:48 AM

Precizez ca acumulatorii Plumb-Acid 6 V au 12 A si o greutate de 1840 g iar cei de 12 V au 7,2 A si o greutate de 2420 g
Daca merge sa pun cate un transformator la cei de 6V castig si la greutate si la Amperaj
Se poate pune transformator la cei de 6 volti??
0

#93 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 06 August 2010 - 01:03 PM

Vezi postareacsjmihailiviu, la Jul 23 2010, 08:48 AM, a spus:

Precizez ca acumulatorii Plumb-Acid 6 V au 12 A si o greutate de 1840 g iar cei de 12 V au 7,2 A si o greutate de 2420 g
Daca merge sa pun cate un transformator la cei de 6V castig si la greutate si la Amperaj
Se poate pune transformator la cei de 6 volti??