Modelism - RHC Forum: cessna 182 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

cessna 182 home-build clasic

#1 Useril este offline   on_off road 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 526
  • Inregistrat: 30-October 08
  • Location:constanta

  Postat 21 December 2009 - 11:47 AM

Intr-o zi , intorcandu-ma mai devreme de la munca , am inteles de ce e periculos sa mergi cu transportul in comun si cu castile pe urechi . Mi-a venit geniala idee sa-mi fac o aripa din balsa sa vad cum iese .
Ajuns acasa , mi-am luat inima-n dinti si m-am apucat . Avand in vedere ca aveam ceva planuri scoase pe A0 , am ales aripa de Cessna 182 , fara diedru , dar cu eleroane , asa la plezneala , cu gandul sa o montez pe un depronel .


Si a iesit cam asa

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCF0162.JPG
  • Imagine atasata: DSCF0163.JPG
  • Imagine atasata: DSCF0166.JPG

Aceasta postare a fost editata de on_off road: 21 December 2009 - 11:53 AM

daca voi nu ma vreti , io oricum nu va vreu
0

#2 Useril este offline   ALEX2007_BZ 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 395
  • Inregistrat: 07-February 08
  • Gender:Male
  • Location:buzau

Postat 21 December 2009 - 08:00 PM

Salut. Ti-a iesit destul de bine.Eu iti recomand sa faci tot avionul ca e super. L-am facut si eu si-mi place foarte mult. Uite cateva poze cu al meu.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Picture_007__Large_.jpg
  • Imagine atasata: Picture_009__Large_.jpg
  • Imagine atasata: Picture_010__Large_.jpg
  • Imagine atasata: Picture_008__Large_.jpg
  • Imagine atasata: Picture_013__Large_.jpg

Orice poate zbura..............DACA II PUI UN MOTOR DESTUL DE MARE
0

#3 Useril este offline   Bogdan B 

  • ex ad525
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 948
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Botosani

Postat 21 December 2009 - 08:10 PM

puteti sa atasati aici planul ? poate mai sunt doritori sa il faca :rolleyes:
0

#4 Useril este offline   on_off road 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 526
  • Inregistrat: 30-October 08
  • Location:constanta

Postat 21 December 2009 - 09:32 PM

mersi de incurajari . avionul e in faceri , il voi face tot , dar fiecare lucru la locul lui . incet dar sigur .


planurile depasesc limita impusa , asa ca orice doritor sa-mi dea un mesaj cu mailul si le pun . in mod normal ar incapea pe un A1 , dar am preferat sa dau cu 1 leu mai mult si sa le fac A0 , decat sa numi iasa unele linii , ca era cam la limita .
daca voi nu ma vreti , io oricum nu va vreu
0

#5 Useril este offline   on_off road 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 526
  • Inregistrat: 30-October 08
  • Location:constanta

Postat 21 December 2009 - 09:35 PM

o poza si cu fuselajul , cu aripa pusa de forma . ceea ce am descoperit , e ca decupajele pentru ferestrele cabinei de la fuselaj , il face cam fragil . era sa-l rup de cateva ori .


oricum , avand in vedere ca acesta este primul avion lucrat clasic , o sa aiba unele mici imperfectiuni . dar promit ca viitorul proiect v-a iesi ca la carte .

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCF0165.JPG

Aceasta postare a fost editata de on_off road: 21 December 2009 - 09:46 PM

daca voi nu ma vreti , io oricum nu va vreu
0

#6 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

  Postat 21 December 2009 - 10:57 PM

fa-l termic si nu vei fi dezamagit!
FLYING IS AN ART
0

#7 Useril este offline   on_off road 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 526
  • Inregistrat: 30-October 08
  • Location:constanta

Postat 21 December 2009 - 11:13 PM

termic nu . doar daca gasesc un micro motor pe benzina-diesel . altfel nu .
daca voi nu ma vreti , io oricum nu va vreu
0

#8 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

Postat 22 December 2009 - 12:31 AM

Vezi postareaon_off road, la Dec 21 2009, 11:13 PM, a spus:

termic nu . doar daca gasesc un micro motor pe benzina-diesel . altfel nu .

dc????benzinar mai mic de15cc nu gasesti,nu vad dc ai vrea diesel si nu nitro...
FLYING IS AN ART
0

#9 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 22 December 2009 - 04:43 AM

Felicitari pentru constructie si pentru faptul ca vrei sa construiesti.Jos palaria.
Daca imi permiti un sfat. Nu desprinde aripa de pe plansa de lucru inainte de a face totul posibil. Pune bordul de fuga, placheaza tot ce se poate. Abia dupa ce totul este bine uscat desprinzi aripa. Altfel va fi stramba.
Dieselul este ok. Dar cele RC sunt extrem de rare si trebuie si ceva dexteritate la pornit. Cele pe benzina sunt mult prea grele si delicate la reglaje. Tot cele 2T cu metanol sunt varianta optima. Nu degeaba domina piata. Un OS LA, foarte usor, ar fi ok...parea mea. Structura pare usoara si cam fragila.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa si felicitari, inca o data.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 22 December 2009 - 04:44 AM

0

#10 Useril este offline   on_off road 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 526
  • Inregistrat: 30-October 08
  • Location:constanta

Postat 22 December 2009 - 10:22 AM

Vezi postarea9unuunu, la Dec 22 2009, 12:31 AM, a spus:

dc????benzinar mai mic de15cc nu gasesti,nu vad dc ai vrea diesel si nu nitro...



avand in vedere ca zeama de la nitro este scumpa , nici nu ma mai intereseaza capabilitatile motoarelor nitro , si de ceea ce pot sa faca ele . asta a fost principalul factor care m-a determinat sa renunt la auto . nitro scump , iar cele electrice nu-mi plac decat on-road , iar aici in canstanta , nu ai pista de on-road .asa ca am fost destul de usor de " pacalit " de baieti sa trec la aero . iar cu aceasta asa zisa criza , am ajuns sa construiesc avioane , nu sa cumpar , deci concluzia ar fi ca sunt modelist pe bune nu unul pacalit :) . oricum , chiar asta inseamna modelismul , sa faci cu manuta ta ceva , sa iei un plan , sa-l faci , cu sau fara modificari , sa te dai cu capu de masa atunci cand nu-ti iese ceva si la final sa ai un rezultat notabil .
daca voi nu ma vreti , io oricum nu va vreu
0

#11 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 December 2009 - 10:47 AM

Vezi postareaon_off road, la Dec 22 2009, 10:22 AM, a spus:

avand in vedere ca zeama de la nitro este scumpa , nici nu ma mai intereseaza capabilitatile motoarelor nitro , si de ceea ce pot sa faca ele . asta a fost principalul factor care m-a determinat sa renunt la auto . nitro scump , iar cele electrice nu-mi plac decat on-road , iar aici in canstanta , nu ai pista de on-road .asa ca am fost destul de usor de " pacalit " de baieti sa trec la aero . iar cu aceasta asa zisa criza , am ajuns sa construiesc avioane , nu sa cumpar , deci concluzia ar fi ca sunt modelist pe bune nu unul pacalit :) . oricum , chiar asta inseamna modelismul , sa faci cu manuta ta ceva , sa iei un plan , sa-l faci , cu sau fara modificari , sa te dai cu capu de masa atunci cand nu-ti iese ceva si la final sa ai un rezultat notabil .

Pai in cazul asta ar trebui refacute rubricile acestui forum si impartite din start in modelisti si fraieri. Am un mare respect pentru cei care-si construiesc singuri de la zero dar poate ar trebui respectati putin si cei care cumpara un kit (la care lucreaza 2 saptamani la asamblare) si apoi ies cu el la zbor. Poate unii nu au timp sa stea un an sa construiasca. Poate prefer sa-l zbor cat mai repede. Poate vreau sa imbin asamblarea cu zborul, nu doar sa-l construiesc si atat. Poate cel cumparat, de fibra de sticla de exemplu, e cu mult mai rezistent si usor de carpit decat unul facut de la zero din bucatele. Si cred ca partea cea mai importanta ar fi ca atunci cand faci praf un model la care ai muncit un an (se intampla, stim cu totii) e cam urat. In schimb 2 saptamani de munca usoara si cateva milioane nu sunt chiar o tragedie. Concluzia: daca nu suntem modelisti, sa ne dea si noua cineva un nume, astora care mai mult zburam decat construim. P.S. Daca nu ai bani de metanol si restul, cam ce telecomanda o sa pui pe el? Sper ca nu o faci tu piesa cu piesa cu letconul...
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#12 Useril este offline   on_off road 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 526
  • Inregistrat: 30-October 08
  • Location:constanta

Postat 22 December 2009 - 11:03 AM

Vezi postareamisumat, la Dec 22 2009, 10:47 AM, a spus:

Pai in cazul asta ar trebui refacute rubricile acestui forum si impartite din start in modelisti si fraieri. Am un mare respect pentru cei care-si construiesc singuri de la zero dar poate ar trebui respectati putin si cei care cumpara un kit (la care lucreaza 2 saptamani la asamblare) si apoi ies cu el la zbor. Poate unii nu au timp sa stea un an sa construiasca. Poate prefer sa-l zbor cat mai repede. Poate vreau sa imbin asamblarea cu zborul, nu doar sa-l construiesc si atat. Poate cel cumparat, de fibra de sticla de exemplu, e cu mult mai rezistent si usor de carpit decat unul facut de la zero din bucatele. Si cred ca partea cea mai importanta ar fi ca atunci cand faci praf un model la care ai muncit un an (se intampla, stim cu totii) e cam urat. In schimb 2 saptamani de munca usoara si cateva milioane nu sunt chiar o tragedie. Concluzia: daca nu suntem modelisti, sa ne dea si noua cineva un nume, astora care mai mult zburam decat construim. P.S. Daca nu ai bani de metanol si restul, cam ce telecomanda o sa pui pe el? Sper ca nu o faci tu piesa cu piesa cu letconul...



eu nu am zis ca e vreo cineva fraier sau ceva de genu .da si ce repede ai sarit in sus . daca ai bani spaga ta . dar nu toata lumea are posibilitati nelimitate . mai intervin si factori ca familie , facultati , copii si alte cheltuieli . la mine singura solutie ramane home-build . daca altii isi permit kituri gata cumparate , spaga lor si tot respectul . pe mine acest avion o sa ma duca echipat la aproximativ 200 roni , si avand in vedere ca nu ii dau pe toti odata e mai mult decat decent . daca imi luam avionul dea gata , ma ducea sigur la peste 400 roni . pe avion o sa pun ca sistem de emisie-receptie o ragalie de futaba 7CAP modata din fm in 2,4ghz .asa , de criza . si apropo de statiile facute piesa cu piesa , nici macar nu-ti da prin cap ce poti face cu ceva piese si niste scheme bine puse la punct .

Aceasta postare a fost editata de on_off road: 22 December 2009 - 11:07 AM

daca voi nu ma vreti , io oricum nu va vreu
0

#13 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 December 2009 - 11:05 AM

Vezi postareaon_off road, la Dec 22 2009, 11:03 AM, a spus:

eu nu am zis ca e vreo cineva fraier sau ceva de genu .da si ce repede ai sarit in sus . daca ai bani spaga ta . dar nu toata lumea are posibilitati nelimitate . mai intervin si factori ca familie , facultati , copii si alte cheltuieli . la mine singura solutie ramane home-build . daca altii isi permit kituri gata cumparate , spaga lor si tot respectul . pe mine acest avion o sa ma duca echipat la aproximativ 200 roni , si avand in vedere ca nu ii dau pe toti odata e mai mult decat decent . daca imi luam avionul dea gata , ma ducea sigur peste 400 roni . pe avion o sa pun ca sistem de emisie-receptie o ragalie de futaba 7CAP modata din fm in 2,4ghz .asa , de criza .

Partea cu modatul statiei sigur o sa bucure multe urechi pe aici, sigur vor dori sa stie cand si unde zbori sa stea ei acasa...:)
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#14 Useril este offline   on_off road 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 526
  • Inregistrat: 30-October 08
  • Location:constanta

Postat 22 December 2009 - 11:20 AM

http://www.rcgroups.com/forums/showthread....8611&page=3
http://docs.google.com/fileview?id=0B1giWZ...yMzAz&hl=en


taci si-nghite atotstiutorule ! ai deviat de la subiectul initial al topicului . te rog sa nu-mi mai tulburi subiectul .
daca voi nu ma vreti , io oricum nu va vreu
0

#15 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 22 December 2009 - 11:24 AM

offtopic:
nu e vorba de bani...eu de exemplu cumpar kituri arf pentru ca vreau sa zbor nu sa stau in casa lucrand la model...si daca stii unde sa cauti nu te duce mai mult decat ala construit. Ca mai fac un model din cand in cand de placere e alta treaba

ontopic:
modelul iese bine dar ar mai trebui rigidizat fuselajul. La cum e acum eu zic ca se poate torsiona cand il infoliezi

Aceasta postare a fost editata de florin100%: 22 December 2009 - 11:26 AM

"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#16 Useril este offline   on_off road 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 526
  • Inregistrat: 30-October 08
  • Location:constanta

Postat 22 December 2009 - 11:33 AM

ontopic:
modelul iese bine dar ar mai trebui rigidizat fuselajul. La cum e acum eu zic ca se poate torsiona cand il infoliezi
[/quote]


la partea din fata unde se prinde aripa de fuselaj am bagat 2 carboane de 3mm conform planului si s-a mai rigidizat . vor mai urma 2 carboane de 3mm la partea din spate . o sa revin cu poze . iar avionul v-a fi placat cu balsa de 1mm .
daca voi nu ma vreti , io oricum nu va vreu
0

#17 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 December 2009 - 11:39 AM

Vezi postareaon_off road, la Dec 22 2009, 10:22 AM, a spus:

avand in vedere ca zeama de la nitro este scumpa , nici nu ma mai intereseaza capabilitatile motoarelor nitro , si de ceea ce pot sa faca ele . asta a fost principalul factor care m-a determinat sa renunt la auto . nitro scump , iar cele electrice nu-mi plac decat on-road , iar aici in canstanta , nu ai pista de on-road .asa ca am fost destul de usor de " pacalit " de baieti sa trec la aero . iar cu aceasta asa zisa criza , am ajuns sa construiesc avioane , nu sa cumpar , deci concluzia ar fi ca sunt modelist pe bune nu unul pacalit :) . oricum , chiar asta inseamna modelismul , sa faci cu manuta ta ceva , sa iei un plan , sa-l faci , cu sau fara modificari , sa te dai cu capu de masa atunci cand nu-ti iese ceva si la final sa ai un rezultat notabil .

Unde e legatura cu Cessna in acest post??
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#18 Useril este offline   on_off road 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 526
  • Inregistrat: 30-October 08
  • Location:constanta

Postat 22 December 2009 - 11:48 AM

mare-i gradina ..... vad ca nu stii sa renunti , si te tot bagi in seamna exact ca.... da mai bine inchid topicul si o lasam balta . rog un moderator sa-l steraga

Aceasta postare a fost editata de on_off road: 22 December 2009 - 11:49 AM

daca voi nu ma vreti , io oricum nu va vreu
0

#19 Useril este offline   on_off road 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 526
  • Inregistrat: 30-October 08
  • Location:constanta

Postat 22 December 2009 - 05:14 PM

la mai multe rugaminti , ii dam bataie inainte cu constructia


directia - balamale facute dintr-o coperta de ceva ( nu stiu de la ce era )

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCF0177.JPG

Aceasta postare a fost editata de on_off road: 22 December 2009 - 05:21 PM

daca voi nu ma vreti , io oricum nu va vreu
0

#20 Useril este offline   on_off road 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 526
  • Inregistrat: 30-October 08
  • Location:constanta

Postat 22 December 2009 - 05:48 PM

mentionez ca avionul va suferi ceva modificari , deci nu o sa arate exact ca cel scale , asa ca nu-mi sariti in cap . motivele sunt balsa de calitate indoielnica , si taieturile la laser-cutter nu ies cum trebuie . data viitoare voi folosi tehnologie laser curat si voi pastra toate detaliile
daca voi nu ma vreti , io oricum nu va vreu
0

#21 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 22 December 2009 - 07:48 PM

Vezi postareaon_off road, la Dec 22 2009, 05:14 PM, a spus:

la mai multe rugaminti , ii dam bataie inainte cu constructia


directia - balamale facute dintr-o coperta de ceva ( nu stiu de la ce era )


dqca tot e mare gradina, hop si eu:
1. ai lipit definitiv balamalele? ca daca da, ai o problema: distanta mare intre eleron si aripa.
2. la marimea asta de model, motor disel exclus. un motor pe metanol nu consuma mult decat de la anumita capacitate si in plus cu cesna zbori normal, nu te dai in figuri, deci nu tragi tare de model, ceea ce inseamna ca, consumul o sa fie mic.
3. ha hah ha, unii-s modelisti, altii ARF-isti. acu depinde de ce vrea fiecare, sa construiasca sau sa zboare. toti tre respectati pt ceea ce fac. exemple bune: Dan Mitea, construieste modele super, cu detalii, etc.; Florin 100%, zboara demential, sfideaza legile gravitatiei. dar, ambii-s modelisti, fiecare axat pe o anumita ramura.

Succes cu constructia, astept urmatoarele posturi sa vaz cum iese treaba, chiar imi place.
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#22 Useril este offline   on_off road 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 526
  • Inregistrat: 30-October 08
  • Location:constanta

Postat 22 December 2009 - 08:01 PM

balamalele sunt oarecum lipite , deci pot fi modificate cu usurinta . la stadiul asta are o deschidere de 2,5mm , iar marginele eleronului nu sunt rotunjite ca nu am avut cand , dar dupa ce le rotunjensc o sa mai apropii distanta pana la 1mm
daca voi nu ma vreti , io oricum nu va vreu
0

#23 Useril este offline   Maverick 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 719
  • Inregistrat: 10-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 December 2009 - 09:16 PM

Ca musca-n lapte ca de obicei :)

1. Cessna e superba, iese fain, spor in continuare, grija cu fuselajul ca pare cam fragil
2. Eu as zice ca prin definitie modelistul este cel care mestereste, dar si utilizeaza ce a mesterit, ca atare deopotriva si scratchbuilderii (care mai mult construiesc, dar si zboara) si ARF-istii (care mai mult zboara, dar stiu sa si construiasca) sunt modelisti. Daca vreuna cele 2 categorii si-ar atinge extremele eventual ar aparea nevoie de recategorisire: constructorii de o parte, zburatorii de cealalta si.. modelistii la mijloc :blush:) Oricum ai face de modelisti nu ai cum sa scapi..
Both optimists and pessimists contribute to our society. The optimist invented the airplane and the pessimist the parachute. ~Gil Stern

If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
0

#24 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 22 December 2009 - 10:11 PM

Multumesc Allen.
Daca imi permiti as spune ceva apropos de balamale. Daca sunt din....ceva....s-ar putea sa fie si din polietilena. In acest caz nu se lipesc. Daca vrei sa folosesti folie si nu balamale clasice...pe care ti le recomand calduros...atunci bordul de atac al rudder-ului trebuie ascutit si nu rotunjit.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
0

#25 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 23 December 2009 - 12:16 PM

Nu am construit si nu ma pricep, dar sunt atent si incet incet poate se prinde si de mine cate ceva.
Intrebare : daca se lipesc suprafetele de comana, se mai pot infolia sau e chin mare.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#26 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 23 December 2009 - 12:34 PM

si inca o chestie....vad ca lipesti balsa cu ceva poxipol sau epoxy...aici ai gresit. Sa stii ca nu e cea mai buna lipitura cea cu epoxy sau poxipol. Cel mai bine balsa se lipeste cu superglu (CA) sau aracet. Poxipolu e foarte gros(si foarte greu pe deasupra) si nu intra in balsa, deci lipitura e doar la suprafata si nu are rezistenta
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#27 Useril este offline   lefmir 

  • Chupacabra
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 14-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 23 December 2009 - 01:44 PM

Balamalele nu trebuiesc lipite de acum, o sa fie chinu' naibii la infoliere daca le lasi asa.
Ca adeziv e foarte bun aracetul! si epoxy doar la firewall(acolo trebuie sa fie lipitura ca lumea, aracetul mai da prin gropi)...Sau epoxy subtire peste tot, nu e asa greu ca epoxy-ul normal, dar e foarte rezistent. Eu personal folosesc aracet si la zonele care sunt predispuse stresului in zbor folosesc epoxy(de exemplu, locul de unde este stransa aripa de fuselaj cu surub, unde se lipeste deriva si stabilizatorul de fuselaj, etc. )...


Bafta!
0

#28 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 23 December 2009 - 02:20 PM

Lefmir are perfecta dreptate. Stie el ce stie...
Daca imi permiti o sugestie, iti recomand sa rasfoiesti un pic :
http://www.airfieldmodels.com/information_...g/adhesives.htm
Sunt multe lucruri interesante...parea mea.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 23 December 2009 - 02:29 PM

0

#29 Useril este offline   on_off road 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 526
  • Inregistrat: 30-October 08
  • Location:constanta

Postat 23 December 2009 - 06:02 PM

balamalele nu sunt lipite definitiv . acolo ce se vede pe balamale ,este prenandez pus provizoriu , ca sa vad cum iese aliniata directia si ce ar trebui sa-i fac . multumesc nene dan pentru link-ul respectiv , cand ajung acasa o sa-l studiez mai aprofundat . la lipituri eu folosesc numai poliuretan , iar C.A. doar pentru a face pozitii . maine sper sa reusesc sa ajung la brico si sa-mi iau balsa de 1mm .
daca voi nu ma vreti , io oricum nu va vreu
0

#30 Useril este offline   on_off road 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 526
  • Inregistrat: 30-October 08
  • Location:constanta

Postat 29 December 2009 - 03:36 PM

am reusit sa cantaresc lemnele , fara electronica si neinfoliat a ajuns la impresionanta greutate de 120gr . astept idei de motorizare termica , ca motoare elecrice am o punga , deci am de unde sa aleg . o sa pun mai tarziu si niste poze la ce-am mai lucrat

Aceasta postare a fost editata de on_off road: 29 December 2009 - 03:38 PM

daca voi nu ma vreti , io oricum nu va vreu
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro