Modelism - RHC Forum: TUNING Extra 300S Graupner - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

TUNING Extra 300S Graupner Ce si cum se poate face!

#1 Useril este offline   Adi-GVA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 739
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Unde zboara avioanele

Postat 16 December 2009 - 11:28 PM

Pentru ca a venit iarna si zilele de zbor sunt tot mai putine, m-am gandit sa ma retrag la caldura camerei si sa mesteresc ceva util la modelul care statea cuminte pe dulap.
L-am invartit pe toate partile si ma-am gandit cum sa fac sa-i imbunatatesc performantele de zbor.
Dupa o zi intreaga de proiecte imaginare, m-am decis:
Trebuie sa-i maresc cat pot de mult suprafetele de comanda, sa-l usurez de unde pot astfel incat sa nu-i afectez structura si designul.

Am deschis acest topic pentru ca sa va impartasesc ideile mele si poate intre timp se ivesc si alte idei valoroase de la voi.

Pt inceput avem:
model - acrobat termic, EXTRA 300S de la Graupner
anvergura - 1600 mm
lungime - 1220 mm
greutate - 3730g gata de zbor (300g combustibil)
motor - OS 61FX
elice - GR Sonic 13X6
5 servo Graupner C557 + 1 servo C677 pe gaz


o simulare 1:1 a noilor suprafete de comanda :

directia:

Fisiere atasate


Fly Extreme! __EXTREME FLIGHT
0

#2 Useril este offline   Adi-GVA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 739
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Unde zboara avioanele

Postat 16 December 2009 - 11:29 PM

profundorul in comparatie cu cel existent:

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de Adi-GVA: 16 December 2009 - 11:30 PM

Fly Extreme! __EXTREME FLIGHT
0

#3 Useril este offline   Adi-GVA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 739
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Unde zboara avioanele

Postat 16 December 2009 - 11:34 PM

Si acum faptele:

Piesa de prelungire a directiei:

mi-a iesit la 7gr fara folie

Fisiere atasate


Fly Extreme! __EXTREME FLIGHT
0

#4 Useril este offline   Adi-GVA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 739
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Unde zboara avioanele

Postat 16 December 2009 - 11:39 PM

pregatirea directiei existente pentru a atasa prelungirea realizata:
am taiat cam 3mm din bordul de fuga al directiei pentru creea o suprafata plana care sa se potriveasca cu piesa de prelungire

...

Fisiere atasate


Fly Extreme! __EXTREME FLIGHT
0

#5 Useril este offline   Adi-GVA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 739
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Unde zboara avioanele

Postat 16 December 2009 - 11:41 PM

aici am atasat prelungirea si am lipit-o cu ciano

Fisiere atasate


Fly Extreme! __EXTREME FLIGHT
0

#6 Useril este offline   Adi-GVA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 739
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Unde zboara avioanele

Postat 16 December 2009 - 11:45 PM

cateva cadre cu ce a iesit:

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de Adi-GVA: 16 December 2009 - 11:47 PM

Fly Extreme! __EXTREME FLIGHT
0

#7 Useril este offline   Adi-GVA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 739
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Unde zboara avioanele

Postat 16 December 2009 - 11:47 PM

...

Fisiere atasate


Fly Extreme! __EXTREME FLIGHT
0

#8 Useril este offline   Adi-GVA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 739
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Unde zboara avioanele

Postat 16 December 2009 - 11:48 PM

...

Fisiere atasate


Fly Extreme! __EXTREME FLIGHT
0

#9 Useril este offline   Adi-GVA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 739
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Unde zboara avioanele

Postat 16 December 2009 - 11:50 PM

urmeaza sa o infoliez in zilele urmatoare.

Fisiere atasate


Fly Extreme! __EXTREME FLIGHT
0

#10 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 18 December 2009 - 11:45 AM

Foarte interesant ceea ce faci... o idee buna pentru multi, cred eu.

Am vazut acest model la zbor pe vremea cand avea si Hash unul. Mie personal mi-a placut foarte mult... zbura si se auzea intrun fel unic. Fiind totusi un model cu incarcare alara destul de mare, crezi ca marirea suprafetelor de comanda ajuta? Ma gandesc ca vei pierde finetea comenzilor, in onditiile in care modelul se simte bine la viteze marisoare...
Oricum astept cu interes finalizarea lucrarilor si impresiile ulterioare.

Spor la lucru!
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#11 Useril este offline   Adi-GVA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 739
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Unde zboara avioanele

Postat 19 December 2009 - 06:41 PM

Vezi postareaAbburo, la Dec 18 2009, 11:45 AM, a spus:

Foarte interesant ceea ce faci... o idee buna pentru multi, cred eu.

Am vazut acest model la zbor pe vremea cand avea si Hash unul. Mie personal mi-a placut foarte mult... zbura si se auzea intrun fel unic. Fiind totusi un model cu incarcare alara destul de mare, crezi ca marirea suprafetelor de comanda ajuta? Ma gandesc ca vei pierde finetea comenzilor, in onditiile in care modelul se simte bine la viteze marisoare...
Oricum astept cu interes finalizarea lucrarilor si impresiile ulterioare.

Spor la lucru!


Evident ca se va modifica finetea comenzilor; dar intentionez sa folosesc Dual Rate si sa creez doua faze de zbor.
Faza I - pentru zborul normal (decolare, aterizare, unele elemente de acrobatie clasica), cu micsorarea capetelor de cursa la comenzile modificate si mentinerea setarii de expo pe care o am acuma, si faza II - cu capetele de cursa maxime si cu o marire a setarii de expo.
Ultima faza de zbor vreau sa o folosesc in special pentru elemente acrobatice cum ar fi vria plata, vria in cutit, blender, cutit, snap si dupa cum simt eu avionul acum, ar merge si un hover usor.
Bineinteles ca trebuie sa ma mai lupt un pic cu gramele :)

Azi am reusit sa infoliez directia:

Fisiere atasate


Fly Extreme! __EXTREME FLIGHT
0

#12 Useril este offline   Adi-GVA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 739
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Unde zboara avioanele

Postat 17 January 2010 - 11:04 PM

Am continuat munca la profundor...

Fisiere atasate


Fly Extreme! __EXTREME FLIGHT
0

#13 Useril este offline   Adi-GVA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 739
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Unde zboara avioanele

Postat 17 January 2010 - 11:05 PM

O vedere de ansamblu:

Fisiere atasate


Fly Extreme! __EXTREME FLIGHT
0

#14 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2183
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 18 January 2010 - 04:25 PM

sa te vad la eleroane :)
la mai mare!
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#15 Useril este offline   Adi-GVA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 739
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Unde zboara avioanele

Postat 18 January 2010 - 09:43 PM

Pentru eleroane inca mai caut o solutie care sa-mi placa....
Aplicarea solutiei folosita la profundor, nu ma multumeste pentru ca se modifica geometria avionului intr-un mod care nu-mi place:
Aripa devine mai lata dar in acelasi timp se micsoreaza distanta dintre aripa si profundor (fuselajul fiind scurt) si nu cred ca e bine; mi-e teama ca turbulenta generata de aripa va influenta profundorul in anumite situatii. Se stie, ca modelul asta daca tragi foarte tare de profundor se angajeaza instant indiferent de viteza.
Solutia ideala ar fi sa maresc eleronul dar sa pastrez dimensiunile actuale ale aripii.
Aici mai studiez problema...
atasez o sectiune a aripii in zona eleronului:

Fisiere atasate


Fly Extreme! __EXTREME FLIGHT
0

#16 Useril este offline   Adi-GVA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 739
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Unde zboara avioanele

Postat 19 January 2010 - 07:31 PM

Intre timp am inceput sa mai dau jos niste grame!
Si am inceput cu "papusa Barbie" si ce mai era prin cockpit:
-era o folie groasa acolo si lipita cu un adeziv ce seamana cu prenandezul;
-am facut niste decupaje in capacul de balsa pe care statea papusa si panoul de bord (placaj de 3mm) apoi am pus un autocolant peste, ca finisaj.

Fisiere atasate


Fly Extreme! __EXTREME FLIGHT
0

#17 Useril este offline   RAPTOR 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 277
  • Inregistrat: 05-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:heli,aero......

Postat 19 January 2010 - 08:07 PM

Hai ca nu mai inteleg nimic,eu am un EXTRA 300S este lafel ca al tau(inclusiv ca dimensiuni),urmaream de cand sa inceput upgradeul la al tau cu mare interes, deabia astazi am vazut ca al meu desi e tot de la graupner nu e lafel ca al tau.
-al meu are capota pilotului detasabila si pe acolo se face accesul la interior
-aripile vin prinse pe laterelul modelului
-capota motorului este in patratele albe cu rosu

Care e treaba, sunt mai multe 300S modele de la graupner?


Daca e cazul am sa pun ceva poze,sper sa ma lamureasca cineva si eventual daca si la acel model se pot face aceleasi modofocari...
0

#18 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2183
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 January 2010 - 09:15 PM

Vezi postareaRAPTOR, la Jan 19 2010, 08:07 PM, a spus:

Hai ca nu mai inteleg nimic,eu am un EXTRA 300S este lafel ca al tau(inclusiv ca dimensiuni),urmaream de cand sa inceput upgradeul la al tau cu mare interes, deabia astazi am vazut ca al meu desi e tot de la graupner nu e lafel ca al tau.

dupa cele spuse, tu ai varianta electrica de 1,6m
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#19 Useril este offline   RAPTOR 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 277
  • Inregistrat: 05-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:heli,aero......

Postat 19 January 2010 - 10:02 PM

da....acum am vazut....desi am un os de 15cc
0

#20 Useril este offline   Adi-GVA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 739
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Unde zboara avioanele

Postat 24 January 2010 - 01:15 PM

Am mers mai departe si am mai dat jos niste grame:
-am schimbat hobanele care sustineau profundorul (un sistem de sarme si clevishi prea greu), cu doua baghete de carbon de 2,5mm sectiune lipite cu CA; ansamblul este foarte solid.
- am inlocuit rotile de la trenul de aterizare; aici m-am speriat de greutatea ansamblului roti, axe si papuci (104 g) ce il aveam pe model.
Acum noile roti si axe au 29 g, deci am un minus de 75 g.
Trebuie sa fiu foarte atent cu CG-ul ca sa ramana unde trebuie; pana acum am reusit sa-l tin la fix.

O evidenta la ce am dat jos pana acum ar fi:
hobane profundor - 9g
tren aterizare - 75g
papusa + cockpit - 34g
Total = 118g

Fisiere atasate


Fly Extreme! __EXTREME FLIGHT
0

#21 Useril este offline   Adi-GVA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 739
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Unde zboara avioanele

Postat 24 January 2010 - 01:17 PM

To be continued!

Fisiere atasate


Fly Extreme! __EXTREME FLIGHT
0

#22 Useril este offline   Adi-GVA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 739
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Unde zboara avioanele

Postat 13 February 2010 - 09:46 PM

Azi am mai mesterit ceva:
am inlocuit servoul de gaz (graupner C677) cu un Hitec HS 81 mai usor.
rezultatul: 23 grame mai putin!
:)

Fisiere atasate


Fly Extreme! __EXTREME FLIGHT
0

#23 Useril este offline   nitrometan 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 392
  • Inregistrat: 31-July 04
  • Gender:Male
  • Location:SUCEAVA-LRSV

Postat 18 February 2010 - 12:17 AM

Adi,interesant tot ceea ce faci,dar vreau sa iti zic si eu ceva:200 gr in plus sau minus la modelul tau egal aproape nix la zbor.Singurul tuning veritabil pe care poti sa il faci ar fi sa ancorezi ca lumea profundorul,si sa pui in bot OS ul de 15cc cu elice de 14X7 asigurindu-te ca se raceste bine(OS-ul de 15cc se incalzeste in draci...),si atunci sa vezi racheta la propriu si figurat!!Spor la treaba!!
0

#24 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2183
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 18 February 2010 - 12:27 AM

Vezi postareanitrometan, la Feb 18 2010, 12:17 AM, a spus:

200 gr in plus sau minus la modelul tau egal aproape nix la zbor

aici te inseli amarnic. sunt fost posesor de acest avion. si 50g in minus l-au facut sa zboare mai bine, si prin asta inteleg tinuta de zbor in aer - nu mai cadea pur si simplu ca o caramida, viteza un pic mai mica la aterizare, corectitudine in figuri etc.
deci go adi go! scoate tot ce poti!
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#25 Useril este offline   zgr_44 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1324
  • Inregistrat: 02-February 07
  • Gender:Male
  • Location:Birmingham UK

Postat 18 February 2010 - 01:42 AM

Cum ramane cu eleroanele....si ar fi fost frumos sa-i fi pus de la inceput toba pitts acum deja ai capota taiata...era mai usoara decat toba originala...si era mult mai estetica, am si eu un Extra 300 de 1.4m si prima motorizare a fost un ASP de 7.5, acum are un magnum de 10cc singura gresala si fatala la acest model pe care am comis-o a fost inbinarea aripilor, cu toate ca am o masa super mare si dreapta m-a furat juma de grad una fata de cealalta si e cam elice aripa....se compenseaza din eleroane dar cam mult, ma gandeam acum sa o desfac de la mijloc si sa o relipesc....sper ca, corect de aceasta data. La profundor nu te bucura prea tare la cabonul ala, mai bnie lasai prinderile vechi, 9 grame....e praful care e pe el cand il scoti la zbor....la tren ai castigat suficient de mult...si apropo de grame, sa pastrezi o proportionalitate, nu de alta dar, sa nu te vezi nevoit sa i le adaugi la loc cu plumb in bot....ca sa mentii CG.

Aceasta postare a fost editata de zgr_44: 18 February 2010 - 01:49 AM

Lucrurile sunt simple.......noi le complicam...
0

#26 Useril este offline   nitrometan 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 392
  • Inregistrat: 31-July 04
  • Gender:Male
  • Location:SUCEAVA-LRSV

Postat 18 February 2010 - 06:52 PM

Vezi postareahash84, la Feb 18 2010, 12:27 AM, a spus:

aici te inseli amarnic. sunt fost posesor de acest avion. si 50g in minus l-au facut sa zboare mai bine, si prin asta inteleg tinuta de zbor in aer - nu mai cadea pur si simplu ca o caramida, viteza un pic mai mica la aterizare, corectitudine in figuri etc.
deci go adi go! scoate tot ce poti!


50 grame din sa spunem 3 kg fac 1,5%.Daca tu sustii ca vii mai usor la aterizare si zbori mai bine reducind 50 grame,inseamna ca eu nu am mai zburat niciodata termic si nu stiu cu ce se maninca.Eu am avut Leki-ul de 1,6 m rosu de la Graupner si am barbierit cam 300 grame din greutatea initiala si tot o caramida zburatoare a ramas.Chiar si dupa ce se golea tankul de 500 ml,adica inca vreo 400 grame.Singurul lucru pe care l-am remarcat cu tankul gol a fost acela ca trebuia sa trimez 4-5 clicuri pe picat,ca altfel o cam lua in sus si riscam sa ramin in limita la aterizare,ma rog daca la tie a avut efect asa mare...no comment!
0

#27 Useril este offline   Adi-GVA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 739
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Unde zboara avioanele

Postat 18 February 2010 - 07:37 PM

@ nitrometan
In primul rand, Salut Gabi! nu ne-am mai auzit (vazut) de mult!
Ai dreptate nu prea poti scoate multe din modelul asta, a fost proiectat intr-un anume fel.
Ideea acestui proiect a fost sa imbunatatesc un pic caracteristicile de zbor, asa cum am spus mai la inceputul topicului, la figurile acrobatice cum ar fi vria plata, vria in cutit, blender, cutit, snap...
fara investitii majore (tot ce am folosit aveam deja pe acasa), pentru ca eu consider ca modelul este limitat ca performante.

Citeaza

atunci sa vezi racheta la propriu si figurat!!


Nu-mi doresc o racheta, ci opusul!
Eu zic ca cele "200" de grame in minus vor conta in final, la micsorarea vitezei de stall si va creste acuratetea elementelor acrobatice mentionate mai sus.

@zgr 44

Vezi postareazgr_44, la Feb 18 2010, 01:42 AM, a spus:

Cum ramane cu eleroanele....si ar fi fost frumos sa-i fi pus de la inceput toba pitts


La momentul cand am achizitionat modelul nici macar nu stiam de toba pitts si de avantajele ei, iar despre eleroane, aici chiar nu stiu ce sa fac.
Nu le pot mari suprafata fara sa umblu major la structura aripii, ceea ce inseamna sa defoliez aripa sa scurtez fiecare profil in parte, sa inchid bordul de fuga al profilelor cu balsa, sa construiesc alte eleroane, sa infoliez dinnou aripa.
Toate acestea inseamna investitii in materiale pe care acum nu le am acasa si consider ca nu merita efortul.
O alta varianta ar fi sa refac doar eleroanele la marimea actuala, cu structura din baghete si nervuri infoliate (acum sunt din balsa plin) si as mai castiga niste grame la cantar.
Totusi m-am hotarat sa nu intervin inca la eleroane, sa fac cateva zboruri si sa vad efectele modificarilor de pana acum, apoi in functie de rezultate, sa hotarasc daca merita sa mai investesc sau nu.

Citeaza

La profundor nu te bucura prea tare la cabonul ala, mai bnie lasai prinderile vechi, 9 grame....e praful care e pe el cand il scoti la zbor....la tren ai castigat suficient de mult...si apropo de grame, sa pastrezi o proportionalitate, nu de alta dar, sa nu te vezi nevoit sa i le adaugi la loc cu plumb in bot....ca sa mentii CG.


Pai tocmai ca sa rezolv si proportionalitatea amintita de tine, am facut hobanele respective din carbon deoarece eu am mai adaugat greutate pe coada prin modificarile facute si trebuia sa o mai usurez.
Acum totul e perfect ca centraj (initial aveam ceva plumb pe coada pt centraj).

Oricum, acest proiect este un experiment si o sa continui cu impresiile personale dupa primele zboruri, apoi vedem ce mai facem.

Mor de nerabdare sa se incalzeasca odata afara si sa fac primul zbor!

Multumesc pentru interes!
Fly Extreme! __EXTREME FLIGHT
0

#28 Useril este offline   zgr_44 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1324
  • Inregistrat: 02-February 07
  • Gender:Male
  • Location:Birmingham UK

Postat 18 February 2010 - 08:33 PM

Ba poti sa le modifici si inca foarte usor, pentru ca, bordul de fuga nu e chair subtire si are vre-o 2-3 mm, vezi ca exista la (PH)feonix bagheta balsa - bord de fuga 10x3x1000mm pe o latura 3mm iar pe cealalta scazut pana la 0.2-0.3 mm este exact ce-ti trebuie si pe langa lipitura de-a lungul bordului le infigi cate un bold din 5 in 5 cm sau cat consideri tu ca e nevoie ca sa fie mai bine fixate...si te-ai scos simplu si cand ai venit cu folia peste nici ca se mai vede ceva si uite cum ai mai marit si suprafata portanta....nu cu mult dar totusi.....iar aia 10mm distanta micsorata intre aripa si profundor chiar nu ai sa-i simti...marind suprafata cu aproximativ 1.6 dm, scazi incarcatura pe surafata....nu este mult dar conteaza putin....

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de zgr_44: 18 February 2010 - 08:39 PM

Lucrurile sunt simple.......noi le complicam...
0

#29 Useril este offline   Adi-GVA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 739
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Unde zboara avioanele

Postat 18 February 2010 - 09:15 PM

Am sa ma gandesc la asta!
:)
Fly Extreme! __EXTREME FLIGHT
0

#30 Useril este offline   nitrometan 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 392
  • Inregistrat: 31-July 04
  • Gender:Male
  • Location:SUCEAVA-LRSV

Postat 19 February 2010 - 01:16 AM

Sal Adi!Nu stiam ca vrei ceva mai calm,de altfel eu am dat jos OS-ul de 15cc de pe Extra si am pus un ASP 4T de 15cc,deoarece dupa vreo 10 zboruri aveam niste muschi fesieri de la strinsul din buci de nu e adevarat! :lol: .Era racheta nu alta.
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro