Modelism - RHC Forum: Grand Slam 50 EP - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Grand Slam 50 EP Montaj transformare electric in termic

#1 Useril este offline   CONSTANTIN-MIHAI 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 43
  • Inregistrat: 21-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 December 2009 - 08:04 PM

Anvergura : 1390 mm.
Lungime : 1364 mm.
Suprafata aripilor : 34 dm patrati
Motor : OS MAX 10 cmc
Greutate : aprox. 3 kg
Servo : Hi Speed 6 kg MG Standard - 2 eleron;2 profundor;1 directie.
Futaba S3003 Standard - pentru motor .
Constructor : GICOS

A fost foarte dificila transformarea din electric in termic.
Servo-urile pentru profundor si directie s-au montat langa coada pentru echilibrare deoarece motorul termic este mult mai greu decat cel electric.
Mai ramane de setat comenzile.
Trenul de aterizare este foarte slab,dar nu il schimb acum,iar rotile le-am inlocuit cu unele mai mari decat cele originale.

Fisiere atasate


0

#2 Useril este offline   CONSTANTIN-MIHAI 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 43
  • Inregistrat: 21-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 December 2009 - 08:07 PM

Continuare...

Fisiere atasate


0

#3 Useril este offline   CONSTANTIN-MIHAI 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 43
  • Inregistrat: 21-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 December 2009 - 08:12 PM

Continuare...

Fisiere atasate


0

#4 Useril este offline   CONSTANTIN-MIHAI 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 43
  • Inregistrat: 21-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 December 2009 - 08:16 PM

Continuare...

Fisiere atasate


0

#5 Useril este offline   CONSTANTIN-MIHAI 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 43
  • Inregistrat: 21-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 December 2009 - 08:20 PM

Continuare...

Fisiere atasate


0

#6 Useril este offline   CONSTANTIN-MIHAI 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 43
  • Inregistrat: 21-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 December 2009 - 08:26 PM

La final eu am montat doar intrerupatorul si am pus o placuta in spatele fuselajului pe care am fixat bateria pentru echilibrare ,fiind mult mai greu de bot din cauza motorului termic.
Setarile la comenzi mai tarziu.

Fisiere atasate


0

#7 Useril este offline   tetea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 04-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 01 December 2009 - 09:55 PM

Salut Mihai,
Cu ce electronica era (sau trebuia sa fie) echipat modelul - motor, esc, acc, elice?....intreb pentru ca ma intereseaza pentru un alt proiect de-al meu....
sMultumesc anticipat si por la treaba,
Adrian
0

#8 Useril este offline   CONSTANTIN-MIHAI 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 43
  • Inregistrat: 21-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 December 2009 - 05:08 PM

Buna seara,
Mari recomandari din partea "chinezului" nu sunt.
Motor brushless de 2430 Kv , baterie Li-Po 5S1P, de la 3200 mah la 4400 mah. si elice 14/8 .Esc-ul nu este specificat.
Fiecare poate sa aleaga. Pentru lamuriri mai ample poti sa-l cauti pe Victor Pricop care are un asemenea avion electric,
cu care a participat la campionatul de acrobatie.
Numai bine . Cu stima Costel Zavalescu
0

#9 Useril este offline   Bloodhound 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 408
  • Inregistrat: 23-April 08

Postat 09 December 2009 - 10:14 AM

Vezi postareaCONSTANTIN-MIHAI, la Dec 2 2009, 05:08 PM, a spus:

Buna seara,
Mari recomandari din partea "chinezului" nu sunt.
Motor brushless de 2430 Kv , baterie Li-Po 5S1P, de la 3200 mah la 4400 mah. si elice 14/8 .Esc-ul nu este specificat.
Fiecare poate sa aleaga. Pentru lamuriri mai ample poti sa-l cauti pe Victor Pricop care are un asemenea avion electric,
cu care a participat la campionatul de acrobatie.
Numai bine . Cu stima Costel Zavalescu


2430 Kv e probabil o gresala. 430Kv e mai aproape de adevar.
Modelul lui Victor a zburat cu baterie 6S de aprox. 4600MAh. Greutatea destul de mare a modelului face bateria 5S insuficienta daca vrei performanta pe verticala.
Pe un model asemanator am folosit un motor Axi 4120-18, baterie Zippy 6S 5000 mAh 15C, ESC Turnigy Sentilon 100A si elice APC 13x8E. Daca imi amintesc bine puterea maxima era in jur de 1300W la 55A.
0

#10 Useril este offline   CONSTANTIN-MIHAI 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 43
  • Inregistrat: 21-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 December 2009 - 06:18 PM

Buna seara,
In ce priveste puterea motorului electric in manual asa scrie 2430 Kv. Daca este o greseala , atunci e greseala lor.
Eu nu ma pricep prea bine la asemenea fineturi si detalii.
Cu stima Costel Zavalescu
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro