Modelism - RHC Forum: micro magic - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 8 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Ultima »

micro magic hm.... un fel de kit review

#91 Useril este offline   mizzone 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2176
  • Inregistrat: 07-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 July 2010 - 08:24 PM

Vezi postarearallyman, la Jul 16 2010, 12:16 PM, a spus:

Pai daca nu intelegi sa mai reluam o data
1 Ai ajuns la concluzia ca daca schimbi velatura o sa ai un cistig - corect ? eu i-ti spun ca nu ai sa obtii decit o inbunatatire cu 10 % a performantelor modelului . Ai schimbat velele dar tot greutatea aia o cari dupa tine .
Tu -imi spui ca la nivelul actual al MM in romania nu merita o investitie mai mare - MM nu e F3A - corect ? dar asta e parerea ta , dar pe ceilanti concurenti i-ai intrebat ? poate ca unul sau doi sau mai multi considera ca MM e mai mult decit F3A -ce te faci atunci ? ideia e ca concurezi tocmai cu iei si vrei sa-i si bati . Ar trebuii sa te hotarasti ce vrei sa faci concurezi serios sau faci FUN
Apropoul cu Oracle era urmatorul nu poti sa faci veliere ( nu are importanta RC / sau mari ) fara sa nu-ti faci micile reglaje de vele , sa-ti simti modelul
cu spune Mitu si fiecare simte modelul altfel , cu tot respectul modul in care simti si comunici cu modelul face vreo 20-30 % din performanta .
Obisnuieste-te sa i-ti inveti modelul -iarasi cu tot respectul devin-o skipper uita ideia cu raceman-ul
2. raspunsul era adresat parca lui Andrei ........ tu ce cauti in el ?

schimbind velele vroiam doar un randament corect. a schimba si pack-ul de acumulatori inseamna o investitie la care nu sint dispus acum.
da, mMagic NU E SI NU POATE FI F3A si nu e pentru performanta EXAGERATA la veliere, e prea mic ca si dimensiuni pentru a justifica amploarea unui demers atit de savant "pro performance", si asta era un lucru clar inca din start, am discutat de multe ori si credeam ca ai inteles, se pare ca am avut asteptari nefondate, cu toate ca ti-am explicat de ce m-am implicat in mMagic. si, momentan, la veliere, eu concurez "cu mine", mai intai, si poate mai apoi cu ..."...iei..."...(!!!)
nu am timp sa invat sa reglez vele acum, la veliere vin doar sa "ma dau"... ca uneori se intimpla sa-mi "iasa" mai bine, e poate doar dintr-un instinct rc pe care nu mi-l explic, doar il iau ca atare... statistic vorbind, mMagic cred ca e menit mai mult sa aduca popularitate si imagine "jocului" cu barcute cu pinze, pentru performanta DEOSEBITA ramin celelalte clase...("metru", "zecele", "M"-ul...)
in ceea ce priveste punctul 2, cu..."ce caut"...
ai scris:"
" Evitam pe aceasta cale atingerea ARMM de Frmod prin folosirea listei de NR de vele pastorita de catre aceasta . Scapam de oripilarea lui Mizzone cu privire la o eventuala contaminare a ARMM de pacatoasa Federatie ."...
sau nu de mine era vorba...?
oricum , sint deosebit de surprins de interesul pe care il manifesti un continuare fata de mMagic, tinind cont de punctul tau de vedere vis-a-vis de Asociatia Romana de Micro Magic, pe care mi l-ai enuntat, cu iz nostradamic, la ultima discutie de zilele trecute...!!!???...
bafta si minuni!

"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI

"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery

"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze

"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII

NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
0

#92 Useril este offline   Gyula 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 391
  • Inregistrat: 04-June 02
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures

Postat 20 July 2010 - 12:02 PM

In loc de discutii, mai bine sa mergem la balta cu ce avem.....
Pe cand un concurs MM?
Sailing is not a contact sport. Let's race with the rules

The pessimist complains about the wind, the optimist expects it to change, and the realist adjusts the sails
0

#93 Useril este offline   rallyman 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 439
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male

Postat 13 September 2010 - 05:01 PM

si a fost si ultima etapa a campionatului national de Micromagic ( clasa nationala )
si sa punem poze

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: leia_08.08.2010_544.jpg
  • Imagine atasata: leia_08.08.2010_541.jpg
  • Imagine atasata: leia_08.08.2010_540.jpg

L'ennui dans ce monde, c'est que les idiots sont sûrs d'eux et les gens censés pleins de doutes
Les bons bateaux ne donnent aucune intelligence à leur propriétaire, et seul le talent permet d'être devant.
0

#94 Useril este offline   rallyman 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 439
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male

Postat 13 September 2010 - 05:06 PM

Imagine atasata: leia_08.08.2010_546.jpgnimic nu se intimpla fara privirea lui Nicu Malescu

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: leia_08.08.2010_554.jpg
  • Imagine atasata: leia_08.08.2010_552.jpg

L'ennui dans ce monde, c'est que les idiots sont sûrs d'eux et les gens censés pleins de doutes
Les bons bateaux ne donnent aucune intelligence à leur propriétaire, et seul le talent permet d'être devant.
0

#95 Useril este offline   rallyman 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 439
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male

Postat 13 September 2010 - 05:10 PM

continuam

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: leia_08.08.2010_564.jpg
  • Imagine atasata: leia_08.08.2010_561.jpg
  • Imagine atasata: leia_08.08.2010_555.jpg

L'ennui dans ce monde, c'est que les idiots sont sûrs d'eux et les gens censés pleins de doutes
Les bons bateaux ne donnent aucune intelligence à leur propriétaire, et seul le talent permet d'être devant.
0

#96 Useril este offline   rallyman 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 439
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male

Postat 13 September 2010 - 05:13 PM

unde ne mai incurcam ne mai ajuta si taticu .............

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: leia_08.08.2010_557.jpg
  • Imagine atasata: leia_08.08.2010_562.jpg

L'ennui dans ce monde, c'est que les idiots sont sûrs d'eux et les gens censés pleins de doutes
Les bons bateaux ne donnent aucune intelligence à leur propriétaire, et seul le talent permet d'être devant.
0

#97 Useril este offline   rallyman 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 439
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male

Postat 13 September 2010 - 05:17 PM

sper ca imaginile astea sa va convinga de frumusetea velierelor ..........MM

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: leia_08.08.2010_564.jpg
  • Imagine atasata: leia_08.08.2010_565.jpg

L'ennui dans ce monde, c'est que les idiots sont sûrs d'eux et les gens censés pleins de doutes
Les bons bateaux ne donnent aucune intelligence à leur propriétaire, et seul le talent permet d'être devant.
0

#98 Useril este offline   rallyman 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 439
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male

Postat 13 September 2010 - 05:19 PM

inca citeva

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: leia_08.08.2010_584.jpg
  • Imagine atasata: leia_08.08.2010_571.jpg
  • Imagine atasata: leia_08.08.2010_566.jpg

L'ennui dans ce monde, c'est que les idiots sont sûrs d'eux et les gens censés pleins de doutes
Les bons bateaux ne donnent aucune intelligence à leur propriétaire, et seul le talent permet d'être devant.
0

#99 Useril este offline   rallyman 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 439
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male

Postat 13 September 2010 - 05:23 PM

Sper ca in scurta vreme bluza aia cu Multiplex sa fie inlocuita cu una pe care va scrie MICROMAGIC ROMANIA nu de alta dar sta noua generatie linga el si intre aia "batrini "

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: leia_08.08.2010_585.jpg

L'ennui dans ce monde, c'est que les idiots sont sûrs d'eux et les gens censés pleins de doutes
Les bons bateaux ne donnent aucune intelligence à leur propriétaire, et seul le talent permet d'être devant.
0

#100 Useril este offline   rallyman 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 439
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male

Postat 13 September 2010 - 05:26 PM

si daca ne-a aratat taticu mai devreme ce avem de facut acum aratam si altora - nu-i asa

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: leia_08.08.2010_573.jpg
  • Imagine atasata: leia_08.08.2010_588.jpg

L'ennui dans ce monde, c'est que les idiots sont sûrs d'eux et les gens censés pleins de doutes
Les bons bateaux ne donnent aucune intelligence à leur propriétaire, et seul le talent permet d'être devant.
0

#101 Useril este offline   rallyman 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 439
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male

Postat 13 September 2010 - 05:32 PM

al dracu model mic si indaratnic nu volteaza decit daca ma incrunt si ma intorc si eu cu el...............
Ibo Ferencz concentrata si mai ales tensionata de ceva ce nu are mai mult de 53 centi

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: leia_08.08.2010_569.jpg

L'ennui dans ce monde, c'est que les idiots sont sûrs d'eux et les gens censés pleins de doutes
Les bons bateaux ne donnent aucune intelligence à leur propriétaire, et seul le talent permet d'être devant.
0

#102 Useril este offline   rallyman 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 439
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male

Postat 13 September 2010 - 05:37 PM

Imagine atasata: leia_08.08.2010_617.jpg o parte dintre cistigatori la final cu cele mai importante lucruri pe care ar trebuii sa-le aduca MM placerea de a naviga si cel mai important ( vorba lui Leia) distractia pe cinste cu zimbetul pe fata

ori cum multam Nicu Mitu pt ideia de a introduce MM precum clasa nationala in cadrul Campionatului National de veliere RC , Multam Nicu Malescu ca ne-ai mai suportat si cu clasa asta .

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: leia_08.08.2010_613.jpg

Aceasta postare a fost editata de rallyman: 13 September 2010 - 05:43 PM

L'ennui dans ce monde, c'est que les idiots sont sûrs d'eux et les gens censés pleins de doutes
Les bons bateaux ne donnent aucune intelligence à leur propriétaire, et seul le talent permet d'être devant.
0

#103 Useril este offline   robert15 

  • ex stamate
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1094
  • Inregistrat: 21-September 04
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:veliere rc, mountain bike,

  Postat 13 September 2010 - 07:32 PM

Frumoase poze nenea Razvan.Sa iti traiasca fetita si sa o vedem alaturi de taticul ei si la celelalte clase(de veliere bineinteles)
Stamate Robert, CSU Galati

sunt perfect sanatos.....mi-au spus vocile
0

#104 Useril este offline   mizzone 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2176
  • Inregistrat: 07-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 September 2010 - 12:18 PM

intrebare: sub ce regulament a fos editata clasa MM la "nationale" si daca s-a facut controlul tehnic de omologare pentru clasa respectiva a modelelor; nu da alta, dar sa vedem, si noi, relevanta reala a acestei noi clase "nationale/federale"...
s-a tras cu doua, sau cu trei servo-uri?...
bafta si minuni!

"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI

"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery

"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze

"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII

NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
0

#105 Useril este offline   Gyula 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 391
  • Inregistrat: 04-June 02
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures

Postat 14 September 2010 - 10:11 PM

S-au verificat doua lucruri esentiale, sa fii membru frmd si sa fie taxa de participare platita........
Am mai pus si eu niste poze

Aceasta postare a fost editata de Gyula: 14 September 2010 - 10:22 PM

Sailing is not a contact sport. Let's race with the rules

The pessimist complains about the wind, the optimist expects it to change, and the realist adjusts the sails
0

#106 Useril este offline   rallyman 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 439
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male

Postat 15 September 2010 - 01:27 PM

Vezi postareaGyula, la Sep 14 2010, 11:11 PM, a spus:

S-au verificat doua lucruri esentiale, sa fii membru frmd si sa fie taxa de participare platita........
Am mai pus si eu niste poze

Multumesc
Nu ai apucat sa faci si niste poze si la celelante clase ? luat de vint eu nu am facut decit citeva
L'ennui dans ce monde, c'est que les idiots sont sûrs d'eux et les gens censés pleins de doutes
Les bons bateaux ne donnent aucune intelligence à leur propriétaire, et seul le talent permet d'être devant.
0

#107 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3076
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 September 2010 - 04:10 PM

Vezi postareamizzone, la Sep 14 2010, 01:18 PM, a spus:

s-a tras cu doua, sau cu trei servo-uri?...


Io unul, recunosc ca am avut trei servo si ala al treilea m-a ajutat. Daca ma ajuta si "manutza"...

Dar, dupa explicatia Rallymanului de asta vara de la terasa din Herastrau, am inteles de ce regatele tinute de MM Romania, pt. a conta in peisajul MM International, trebuie sa accepte (sau sa ia in considerare) doar "bi-servouri".
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#108 Useril este offline   rallyman 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 439
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male

Postat 16 September 2010 - 07:06 AM

Vezi postareaValteras, la Sep 15 2010, 05:10 PM, a spus:

Io unul, recunosc ca am avut trei servo si ala al treilea m-a ajutat. Daca ma ajuta si "manutza"...

Dar, dupa explicatia Rallymanului de asta vara de la terasa din Herastrau, am inteles de ce regatele tinute de MM Romania, pt. a conta in peisajul MM International, trebuie sa accepte (sau sa ia in considerare) doar "bi-servouri".

chiar am vrut sa am de la tine o relatare cu privire la modul in care ai folosit si cind l-ai folosit pe asa zisul "trim de foc " - fac intii precizrea necesara ca dupa stiinta mea primii doi nu l-au avut ...........
deci pe ce laturi ale poligonului l-ai folosit si mai ales cum te-ai descurcat cu el la baliza din dreapta jos unde rafalele de vint erau destul de dese ?
eu am avut senzatia ca si pe prima linie de start ar fi fost nevoie de ceva ardenta l-ai folosit si aici ?

Aceasta postare a fost editata de rallyman: 16 September 2010 - 07:07 AM

L'ennui dans ce monde, c'est que les idiots sont sûrs d'eux et les gens censés pleins de doutes
Les bons bateaux ne donnent aucune intelligence à leur propriétaire, et seul le talent permet d'être devant.
0

#109 Useril este offline   mizzone 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2176
  • Inregistrat: 07-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 September 2010 - 08:01 AM

nu mai inteleg nimic...eu intrebam DACA S-A RESPECTAT REGULAMENTUL, nu daca ne trebuie sau NU al treilea servo...!!!!
R-E-G-U-L-A-M-E-N-T-U-L....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sau a fost iar "siluit", bunaoara ca la unele clase de "eleptrice", unde de vreo trei-patru ani incadrarea la "sub kil" nu se mai face cu cintarul(!!!), ci se accepta simpla afirmatie a sportivului ca modelul "e-n clasa"...
repet: a fost, sau NU respectat vreun regulament?...zau asa, da-ti visinul la o parte...
bafta si minuni!

"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI

"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery

"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze

"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII

NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
0

#110 Useril este offline   mizzone 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2176
  • Inregistrat: 07-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 September 2010 - 03:21 PM

Vezi postareaGyula, la Sep 14 2010, 11:11 PM, a spus:

S-au verificat doua lucruri esentiale, sa fii membru frmd si sa fie taxa de participare platita........
Am mai pus si eu niste poze

gyula...stii ca te respect... eu ma refer la regulament TEHNIC...ala cu, de exemplu, servo-uri, lest, coca derivor, cirma, ca d-aia se-ntimpla nemaiauzite si maiintalnite aberatii...
azi am constatat ca doi participanti (valterashu-Florin si rallyman-Olaianos) la susnumitul concurs sustin fiecare ca este in vigoare o alta varianta, si vreau sa ma lamuresc, mi-e greu sa cred ca oameni responsabili, ca cei pe care i-am cunoscut eu la veliere rc (si printre care te numeri si tu) participa la un concurs NATIONAL fara a sti exact sub ce regulament se desfasoara competitia in cauza ...
d-aia insist si te intreb si pe tine: care regulament este in vigoare la clasa Micro Magic la "federale"...macar sa stim o treaba...va rog!
bafta si minuni!

"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI

"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery

"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze

"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII

NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
0

#111 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3076
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 September 2010 - 09:00 PM

Vezi postareamizzone, la Sep 16 2010, 04:21 PM, a spus:

...doi participanti (valterashu-Florin si rallyman-Olaianos) la susnumitul concurs sustin fiecare ca este in vigoare o alta varianta...


Io nu am sustinut cum ca ar fi in vigoare o varianta anume...
Pur si simplu ti-am spus ca nu stiu care este varianta corecta a regulamentului MM federal.
Eram convins ca la federatie, regulamentul e ala permisiv.
Nu este laudabil pentru mine, ca presupus "om responsabil" - dar asa cum ziceam, io ma "dau" cu barcile "just for fun".
Nu ma mana-n lupta niciun orgoliu. Daca barca imi merge bine si manutza imi merge bine, io sunt fericit. Evident, daca ma pot apropia de podium, cu atat mai bine.
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#112 Useril este offline   mizzone 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2176
  • Inregistrat: 07-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 September 2010 - 09:10 PM

Vezi postareaValteras, la Sep 16 2010, 10:00 PM, a spus:

Io nu am sustinut cum ca ar fi in vigoare o varianta anume...
Pur si simplu ti-am spus ca nu stiu care este varianta corecta a regulamentului MM federal.
Eram convins ca la federatie, regulamentul e ala permisiv.
Nu este laudabil pentru mine, ca presupus "om responsabil" - dar asa cum ziceam, io ma "dau" cu barcile "just for fun".
Nu ma mana-n lupta niciun orgoliu. Daca barca imi merge bine si manutza imi merge bine, io sunt fericit. Evident, daca ma pot apropia de podium, cu atat mai bine.

...tu vezi ce scrii? ori zici ca e ala permisiv, ori zici ca nu stii???!!!hotaraste-te...chiar asa: la semafor, de exemplu, aplici vreo regula?...cind e rosu, ce faci?
de ce nu vreti reguli clare, n-o sa pricep niciodata..!....
sa va fie de bine...
bafta si minuni!

"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI

"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery

"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze

"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII

NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
0

#113 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3076
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 September 2010 - 09:16 PM

Vezi postarearallyman, la Sep 16 2010, 08:06 AM, a spus:

chiar am vrut sa am de la tine o relatare cu privire la modul in care ai folosit si cind l-ai folosit pe asa zisul "trim de foc "


Pai efectul cel mai vadit al trimului este acela ca, iti permite sa variezi ardentza barcii. In sensul ca daca focul este mai deschis, barca este mai ardenta. Si, la naiba, numai ardenza nu-i trebuie barcii asteia...
Asadar, focul mai inchis, reduce oarecum din ardentza barcii. Dar, totodata, mi se pare mie ca-i reduce putin si din viteza de drum. Ar trebui ca, odata cu inchiderea focului sa-i pot mari si torsiunea (cu al patrulea servou! :huh:) )

Citeaza

fac intii precizrea necesara ca dupa stiinta mea primii doi nu l-au avut

Da, asa e. Primii doi nu l-au avut. Dar ei au avut pilot automat de ultima generatie, pe cand al meu e inca din ala pe lampi!

Sa stii ca la baliza din dreapta chiar m-a ajutat, in masura in care trebuia sa fac volta in vant, dupa ce cadeam pe baliza cu vant de travers sau larg. Cand strangeam velele pentru volta, odata focul deschis din trim, din cauza ardentzei sporite, parca-parca barca volta mai iute. Dar, cum ziceai, in turbulentele care apareau mai mereu, e greu sa discerni...
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#114 Useril este offline   Gyula 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 391
  • Inregistrat: 04-June 02
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures

Postat 16 September 2010 - 11:05 PM

Vezi postareamizzone, la Sep 16 2010, 04:21 PM, a spus:

eu ma refer la regulament TEHNIC...

speram sa se observe urma de ironie cand scriam de lucrurile ESENTIALE verificate.....
La federatie nu stiu ce regulament e in vigoare si n-am indraznit sa intreb :)
Atat stiu ca pt mine doua comenzi sunt destul, nu stiu cum as avea timp sa ma gandesc si la al treilea. Barcuta asta si asa imi cere atentie maxima tot timpul, nu e ca la metru, une pot sa-mi iau privirea de pe barca, ca o sa-l gasesc acolo unde ma astept.
Sailing is not a contact sport. Let's race with the rules

The pessimist complains about the wind, the optimist expects it to change, and the realist adjusts the sails
0

#115 Useril este offline   mizzone 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2176
  • Inregistrat: 07-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 September 2010 - 07:33 AM

Vezi postareaValteras, la Sep 16 2010, 10:16 PM, a spus:

Pai efectul cel mai vadit al trimului este acela ca, iti permite sa variezi ardentza barcii. In sensul ca daca focul este mai deschis, barca este mai ardenta. Si, la naiba, numai ardenza nu-i trebuie barcii asteia...
Asadar, focul mai inchis, reduce oarecum din ardentza barcii. Dar, totodata, mi se pare mie ca-i reduce putin si din viteza de drum. Ar trebui ca, odata cu inchiderea focului sa-i pot mari si torsiunea (cu al patrulea servou! :)) )


Da, asa e. Primii doi nu l-au avut. Dar ei au avut pilot automat de ultima generatie, pe cand al meu e inca din ala pe lampi!

Sa stii ca la baliza din dreapta chiar m-a ajutat, in masura in care trebuia sa fac volta in vant, dupa ce cadeam pe baliza cu vant de travers sau larg. Cand strangeam velele pentru volta, odata focul deschis din trim, din cauza ardentzei sporite, parca-parca barca volta mai iute. Dar, cum ziceai, in turbulentele care apareau mai mereu, e greu sa discerni...



Vezi postareaGyula, la Sep 17 2010, 12:05 AM, a spus:

speram sa se observe urma de ironie cand scriam de lucrurile ESENTIALE verificate.....
La federatie nu stiu ce regulament e in vigoare si n-am indraznit sa intreb :D
Atat stiu ca pt mine doua comenzi sunt destul, nu stiu cum as avea timp sa ma gandesc si la al treilea. Barcuta asta si asa imi cere atentie maxima tot timpul, nu e ca la metru, une pot sa-mi iau privirea de pe barca, ca o sa-l gasesc acolo unde ma astept.


ufff...acu', chiar m-ati zapacit de tot...!!!???...Gyula ne spune ca e greu sa fie atent la al treilea servo, ba inca mai mult, nu a "indraznit" (???!!!) sa intrebe ce regulament e in vigoare...iar pe de alta parte, onor tooohomnu' valterash ne tine expozeu semiacademic despre cum a utilizat/folosit al treilea servo, desi recunoaste ca pilotu' tumnealui "e pe "lampi"...ce sa mai pricepem d-acilea?...cine e-n regula?, si cine nu?...zau asa...!
bafta si minuni!

"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI

"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery

"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze

"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII

NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
0

#116 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3076
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 September 2010 - 08:23 AM

Vezi postareamizzone, la Sep 17 2010, 08:33 AM, a spus:

ce sa mai pricepem d-acilea?...cine e-n regula?, si cine nu?...zau asa...!


Daca tu te astepti ca doua fiintze omenesti si humanoide totdata sa fie identice d.p.d.v. constructie, perceptie, mod de reactie si ce mai vrei tu, atunci te pomenesti ca te astepti si ca doua barci sa fie identice in comportament si raspuns.
Io cred ca s-ar putea sa fii dezamagit...

Daca fac analiza pe textul lui Gyula, pentru mine razbat doua aspecte:

Citeaza

Atat stiu ca pt mine doua comenzi sunt destul

-Asta inseamna ca omul stie foarte clar ce are de facut si nu-i mai trebuie gadgeturi adiacente;


Citeaza

nu stiu cum as avea timp sa ma gandesc si la al treilea

-Asta denota o maxima modestie din partea lui, care oricum, intr-o cursa proceseaza o tona de informatii pe secunda despre cum sufla vantul, alura modelului propriu, unde sunt pozitionate celelalte barci, care este intentia lor, care este drumul optim pt. baliza urmatoare si multe altele. Si, statistic, pot spune ca le proceseaza bine - ca dovada rezultatele.


Domnu' Mizzone, daca am spus ca pilotul meu automat "e pe lampi", asta nu inseamna ca info-procesorul nu poate sa analizeze input-urile.
Si sa stii ca am obiceiul de ma da cu barca si in afara curselor, cand atmosfera competitionala este laxa si lampile sunt relaxate.

Io unul, ma opresc din analiza pe text, caci am si altele mai bune de facut, ceea ce calduros iti recomand si lu' matale.
Mai bine hai sa ne vedem pe balta.
Cu sau fara regulament inatacabil.

Aceasta postare a fost editata de Valteras: 17 September 2010 - 08:25 AM

Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#117 Useril este offline   mizzone 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2176
  • Inregistrat: 07-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 September 2010 - 08:50 AM

Vezi postareaValteras, la Sep 17 2010, 09:23 AM, a spus:

Daca tu te astepti ca doua fiintze omenesti si humanoide totdata sa fie identice d.p.d.v. constructie, perceptie, mod de reactie si ce mai vrei tu, atunci te pomenesti ca te astepti si ca doua barci sa fie identice in comportament si raspuns.
Io cred ca s-ar putea sa fii dezamagit...

Daca fac analiza pe textul lui Gyula, pentru mine razbat doua aspecte:


-Asta inseamna ca omul stie foarte clar ce are de facut si nu-i mai trebuie gadgeturi adiacente;



-Asta denota o maxima modestie din partea lui, care oricum, intr-o cursa proceseaza o tona de informatii pe secunda despre cum sufla vantul, alura modelului propriu, unde sunt pozitionate celelalte barci, care este intentia lor, care este drumul optim pt. baliza urmatoare si multe altele. Si, statistic, pot spune ca le proceseaza bine - ca dovada rezultatele.


Domnu' Mizzone, daca am spus ca pilotul meu automat "e pe lampi", asta nu inseamna ca info-procesorul nu poate sa analizeze input-urile.
Si sa stii ca am obiceiul de ma da cu barca si in afara curselor, cand atmosfera competitionala este laxa si lampile sunt relaxate.

Io unul, ma opresc din analiza pe text, caci am si altele mai bune de facut, ceea ce calduros iti recomand si lu' matale.
Mai bine hai sa ne vedem pe balta.
Cu sau fara regulament inatacabil.


bre, valterila, bre...m-ai dezamagit...
nu m-astept sa fie OAMENII la fel(nu ma gindesc acu' la untermensch...); ...REGULILE, ele trebuie sa fie aceleasi...
am fost -pe balta, la piste sau la cimp- ANI de zile, chiar mai mult decit ar fi trebuit(!!!), si nu mai vreau in conditii de FARA regulament, mai ales ca stim amindoi ca fara regulament CLAR si RESPECTAT STRICT apar situatii cind se lasa si cu spital( suficiente doua exemple: Gyury, sau nevasta lui John-remember?). nu spun ca imi spargi capu 'cu MM-ul, da' e vorba de principii (asta..., daca le ai...???).
sa ne vedem pe balta si sa ce?....sa nu stiu cind se da startul?...sa nu stiu in ce categorie e cutare "eleptrica"(sub kil sau peste...) sau cutare 128(standard sau tuning)?...brambura, asa?...mi-e greu sa cred ca in lumea civilizata "nemptzii si germanii" iau startul cu planorul in concurs de F3A sau crawlerul porneste la EB(ptiu, drace, ete ca mi-adusei aminte de o clasa defuncta-EB-oare de ce?...)...sau poate ai tras tu cu heli la cacptive?...
fii, bre, SERIOS...
bafta si minuni!

"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI

"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery

"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze

"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII

NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
0

#118 Useril este offline   rallyman 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 439
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male

Postat 17 September 2010 - 09:09 AM

Vezi postareamizzone, la Sep 17 2010, 08:33 AM, a spus:

ufff...acu', chiar m-ati zapacit de tot...!!!???...Gyula ne spune ca e greu sa fie atent la al treilea servo, ba inca mai mult, nu a "indraznit" (???!!!) sa intrebe ce regulament e in vigoare...iar pe de alta parte, onor tooohomnu' valterash ne tine expozeu semiacademic despre cum a utilizat/folosit al treilea servo, desi recunoaste ca pilotu' tumnealui "e pe "lampi"...ce sa mai pricepem d-acilea?...cine e-n regula?, si cine nu?...zau asa...!
bafta si minuni!

Ca sa nu te mai agiti atita sa -ti explic eu cum stau lucrurile :
In data de 17.03.2010 a avut loc sedinta comisiei centrale de navomodele sedinta in care s-au ratificat hotaririle sedintei din octombrie anul trecut - cind s-a luat decizia introducerii clasei MM precum clasa nationala ( la propunerea dl Nicu Mitu ) . Am propus EU adoptarea regulamentului MMI ( Micro Magic International ) - chiar a fost o situatie hilara caci la prezentarea propunerii participantii la sedinta mi-au cerut o copie in romana a acestui regulament nu-l avem decit in engleza dar m-a ajutat Marius Conu care a dat un print pe cel postat in acest subiect ( acel tradus de Dan Stroie ) . De alt fel pe circulara data
la cluburi se face precizarea ca clasa se organizeaza cu regulamentul MMI versiunea 4 din data de 01.01. 2009. Spre precizare nenea ala de-l injuri constant si spornic tu si Bogdan Stancu a copiat si distribuit cluburilor afiliate la FRMOD acest regulament la plenara federatiei din data de 20.03.2010. vorba lui sa stie oamenii despre ce e vorba - ca nu vor sa ia in seama asta e alta ciorba
Mai trebuie precizat ca tot la acesta sedinta s-a facut si lotul national de FSR si cel de Machete iar discutiile erau destul de incinse si de aici poate interesul mai mic pt o clasa noua - de altfel ca o paranteza,alti doi pe care i-i injuri constant Jhon si Marius Conu a fost cei care au sustinut ca la infintarea clasei sa se foloseasca un regulament bun care sa nu lase loc la interpretari arbitrare.( poate aveau experienta celor 5kg de la F3A)
Fac mentiunea ca la federatie la fiecare sedinta se face un proces verbal cu ce sa discutat si hotarit in acea sedinta adoptarea regulamentului MMI e trecuta colo. Iar spre istorie semnatarii acestui proces verbal sint : Ciortan Leontin - Minerul Aninoasa si membru in biroul federal , Jhon Brezeanu Csta Bucuresti membru in biroul federal , Dl Georgescu Sportul Studentesc , Razvan Olaianos Siderurgistul Galati Dan Lucian - presedintele comisiei vicepresedinte frmod , Mihai Zanciu secretar general frmod si Nicu Malescu membru comisie membru birou federal arbitru sef etc ............. Conu Marius secretar adj. frmod si mi se pare dna Pelin
Asa stau lucrurile pe hirtie ............ ( verba volant scripta manent - scuze daca nu am scris corect dar esenta e aceiasi )
Am inteles la Galati era prima regata nu a fost timp - masuratori cintarire etc la Rm Vilcea nu am fost , dar se pare ca timp a fost iar la Constanta m-i s-a sa spus de Nicu Malescu
ca da avem acest regulament dar ca asa e in primul an nu se masoara ( si sa nu te miri -nu se masoara nici la alte clase de veliere mari ) ca nu are rost
acuma la ultima etapa etc ....... si ce e cel mai interesant e ca regulamentul a fost lasat pe planul doi la cererea unui sportiv care vrea cu trei servo .........

De altfel venisem pregatit sa depun contestatie si la clasa mare de veliere si la MM dar .............. decit sa pierd banii inutil mai bine am facut o plata(chiar la concurs ) pt un RMG nou pe care ma duc azi sa-l iau de la posta .
Asa ca concluziile le tragi tu , eu ori cum nu am mai concurat de la Galati ............. mi-a placut sa adopt stilul Cristi Marin ...................
de altfel pina la stabilirea clara a tipului de regulament pe care se merge la MM nu va concura decit Leia .

Aceasta postare a fost editata de rallyman: 17 September 2010 - 09:21 AM

L'ennui dans ce monde, c'est que les idiots sont sûrs d'eux et les gens censés pleins de doutes
Les bons bateaux ne donnent aucune intelligence à leur propriétaire, et seul le talent permet d'être devant.
0

#119 Useril este offline   mizzone 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2176
  • Inregistrat: 07-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 September 2010 - 09:24 AM

Vezi postarearallyman, la Sep 17 2010, 10:09 AM, a spus:

Ca sa nu te mai agiti atita sa -ti explic eu cum stau lucrurile :
In data de 17.03.2010 a avut loc sedinta comisiei centrale de navomodele sedinta in care s-au ratificat hotaririle sedintei din octombrie anul trecut - cind s-a luat decizia introducerii clasei MM precum clasa nationala ( la propunerea dl Nicu Mitu ) . Am propus EU adoptarea regulamentului MMI ( Micro Magic International ) - chiar a fost o situatie hilara caci la prezentarea propunerii participantii la sedinta mi-au cerut o copie in romana a acestui regulament nu-l avem decit in engleza dar m-a ajutat Marius Conu care a dat un print pe cel postat in acest subiect ( acel tradus de Dan Stroie ) . De alt fel pe circulara data
la cluburi se face precizarea ca clasa se organizeaza cu regulamentul MMI versiunea 4 din data de 01.01. 2009. Spre precizare nenea ala de-l injuri constant si spornic tu si Bogdan Stancu a copiat si distribuit cluburilor afiliate la FRMOD acest regulament la plenara federatiei din data de 20.03.2010. vorba lui sa stie oamenii despre ce e vorba - ca nu vor sa ia in seama asta e alta ciorba
Mai trebuie precizat ca tot la acesta sedinta s-a facut si lotul national de FSR si cel de Machete iar discutiile erau destul de incinse si de aici poate interesul mai mic pt o clasa noua - de altfel ca o paranteza,alti doi pe care i-i injuri constant Jhon si Marius Conu a fost cei care au sustinut ca la infintarea clasei sa se foloseasca un regulament bun care sa nu la loc de interpretari .
Fac mentiunea ca la federatie la fiecare sedinta se face un proces verbal cu ce sa discutat si hotarit in acea sedinta adoptarea regulamentului MMI e trecuta colo. Iar spre istorie semnatarii acestui proces verbal sint : Ciortan Leontin - Minerul Aninoasa si membru in biroul federal , Jhon Brezeanu Csta Bucuresti membru in biroul federal , Dl Georgescu Sportul Studentesc , Razvan Olaianos Siderurgistul Galati Dan Lucian - presedintele comisiei vicepresedinte frmod , Mihai Zanciu secretar general frmod si Nicu Malescu membru comisie membru birou federal arbitru sef etc .............
Asa stau lucrurile pe hirtie ............ ( verba volant scripta manent - scuze daca nu am scris corect dar esenta e aceiasi )
Am inteles la Galati era prima regata nu a fost timp - masuratori cintarire etc la Rm Vilcea nu am fost , dar se pare ca timp a fost iar la Constanta m-i s-a sa spus de Nicu Malescu
ca da avem acest regulament dar ca asa e in primul an nu se masoara ( si sa nu te miri -nu se masoara nici la alte clase de veliere mari ) ca nu are rost
acuma la ultima etapa etc ....... si ce e cel mai interesant e ca regulamentul a fost lasat pe planul doi la cererea unui sport care vrea cu trei servo .........

De altfel venisem pregatit sa depun contestatie si la clasa mare de veliere si la MM dar .............. decit sa pierd banii inutil mai bine am facut o plata(chiar la concurs ) pt un RMG nou pe care ma duc azi sa-l iau de la posta .
Asa ca concluziile le tragi tu , eu ori cum nu am mai concurat de la Galati ............. mi-a placut sa adopt stilul Cristi Marin ...................
de altfel pina la stabilirea clara a tipului de regulament pe care se merge la MM nu va concura decit Leia .

pardon!
eu nu injur pe nimeni. doar critic un sistem gresit si evidentiez flagrantele calcari in strachini pentru a-mi argumenta afirmatiile.
si nu este deloc "alta ciorba" respectarea sau NU a regulamentului...este EXACT durerea pentru care, ani de zile la rind, s-au retras multi din rc si tot multi isi tin modelele pe raft!
cit despre un anume stil prezumtiv adoptat...pardon!...esti departe rau...poate alta data...
bafta si minuni!

"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI

"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery

"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze

"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII

NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
0

#120 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3076
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 September 2010 - 10:49 AM

Mizzone, te rog io frumos de tot: cand vrei sa postezi un raspuns, se exista un buton in dreapa-jos ADD REPLY. Asta functioneaza in mod magic si te lasa doar sa postezi raspunsul.

Daca vrei sa raspunzi punctual unor aspecte dintr-un mesaj, butonul " REPLY te lasa sa postezi si un citat din mesaj.
Trebuie sa te deranjezi un pic si sa stergi partile irelevante din mesajul citat, caruia ii raspunzi.
Daca de fiecare data cand raspunzi, vei cita toooot mesajul caruia ii raspunzi, eu va trebui sa-i tooot dau Scroll in jos, pana ce ajung la raspunsul tau.
Te rog, ai mila de timpul meu si de rotitza de Scroll de la maus!

In rest, despre aspectele cu rigurozitatea regulamentelor, principial trebuie sa-ti dau dreptate, dupa cum ti-am si spus-o.
Insa, la nivel de asteptari, eu zic ca trebuie sa manifesti oarece elasticitate, caci niciodata nu vei intalni situatii in care sa nu existe loc de ambiguitate.
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

Arata acest topic


  • 8 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Ultima »

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro