Modelism - RHC Forum: COPTERX reloaded - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

COPTERX reloaded Cine face ca mine ...... sa aiba bafta !

#1 Useril este offline   romulus_1st 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 131
  • Inregistrat: 02-April 09
  • Gender:Male

  Postat 09 November 2009 - 10:06 AM

In primul rand vreau sa mentionez ca acest topic NU ESTE UN REVIEW al elicopterului COPTERX, ci o prezentare succinta a problemelor GRAVE de calitate pe care le-am intalnit in incercarea de a pune pe picioare acest kit. De ce spun incercare ?
Pentru ca definitivarea acestui model presupune cheltuieli suplimentare destul de consistente, cheltuieli care in mod evident nu au fost luate in calculul initial.
Dar sa incep cu inceputul.

Ziua 1.
Am cumparat kit-ul de pe meleagurile noastre. Vanzatorul este un baiat de treaba, a desigilat pachetul in fata mea, am verificat sa contina tot ceea ce trebuie. Mentionez ca am achizitionat kit-ul FARA garantie, deci vina este A MEA in totalitate, si nu aduc nici un fel de acuze celui ce mi-a furnizat acest kit.
Ajuns acasa, ma pun pe treaba. Desi kit-ul este montat 80%, verific totul de la zero. Demontez frame-ul, constat ca nu avea nici o picatura de loctite. Frame-ul este din aluminiu. Toate piesele PAR de calitate, mai putin suruburile, care au cap cruce. Intrucat am suruburi ALIGN, decid sa le inlocuiesc pe toate. Fixez cele doua jumatati ale frame-ul superior de cele doua holdere (Main Shaft Bearing Case) prin care trece axul principal, dar fara loctite, pentru a verifica corectitudinea montajului.
Prima surpriza: - axul nu trece prin rulmenti usor, asa cum ar trebui, ci trebuie fortat ca sa intre in rulmenti.
Demontez totul si verific cele doua Main Shaft Bearing Case. Dupa prelucrarea CNC, cele doua piese au fost slefuite pentru a avea un aspect mai placut, dar acest lucru a afectat planeitatea suprafetelor in care se fixeaza suruburile. Intrucat s-a facut seara, decid sa continui a doua zi.
0

#2 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2740
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 09 November 2009 - 10:20 AM

Vezi postarearomulus_1st, la Nov 9 2009, 10:06 AM, a spus:

In primul rand vreau sa mentionez ca acest topic NU ESTE UN REVIEW al elicopterului COPTERX, ci o prezentare succinta a problemelor GRAVE de calitate pe care le-am intalnit in incercarea de a pune pe picioare acest kit. De ce spun incercare ?
Pentru ca definitivarea acestui model presupune cheltuieli suplimentare destul de consistente, cheltuieli care in mod evident nu au fost luate in calculul initial.
Dar sa incep cu inceputul.

Ziua 1.
Am cumparat kit-ul de pe meleagurile noastre. Vanzatorul este un baiat de treaba, a desigilat pachetul in fata mea, am verificat sa contina tot ceea ce trebuie. Mentionez ca am achizitionat kit-ul FARA garantie, deci vina este A MEA in totalitate, si nu aduc nici un fel de acuze celui ce mi-a furnizat acest kit.
Ajuns acasa, ma pun pe treaba. Desi kit-ul este montat 80%, verific totul de la zero. Demontez frame-ul, constat ca nu avea nici o picatura de loctite. Frame-ul este din aluminiu. Toate piesele PAR de calitate, mai putin suruburile, care au cap cruce. Intrucat am suruburi ALIGN, decid sa le inlocuiesc pe toate. Fixez cele doua jumatati ale frame-ul superior de cele doua holdere (Main Shaft Bearing Case) prin care trece axul principal, dar fara loctite, pentru a verifica corectitudinea montajului.
Prima surpriza: - axul nu trece prin rulmenti usor, asa cum ar trebui, ci trebuie fortat ca sa intre in rulmenti.
Demontez totul si verific cele doua Main Shaft Bearing Case. Dupa prelucrarea CNC, cele doua piese au fost slefuite pentru a avea un aspect mai placut, dar acest lucru a afectat planeitatea suprafetelor in care se fixeaza suruburile. Intrucat s-a facut seara, decid sa continui a doua zi.




Sper sa nu ne tii prea mult cu ' sufletul la gura ' , sincer , astept a doua zi si a doua surpriza . Sfat : cumpara-ti un subler , la heli nu te poti descurca fara el .

Bafta la montaj

T..
Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#3 Useril este offline   romulus_1st 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 131
  • Inregistrat: 02-April 09
  • Gender:Male

Postat 09 November 2009 - 10:27 AM

Ziua 2
Dupa doua ore de munca, in care am folosit toate cunostintele tehnice pe care le am dar si forta bruta, am rotit piesele, le-am mutat de sus jos si invers, am folosit cleme, subler, menghina de mana, am reusit sa aliniez cele doua Main Shaft Bearing Case. Axul intra usor, practic daca il introduc in primul rulment si il las, aluneca si prin cel de-al doilea rulment si loveste masa. De ce am muncit atat de mult ?
Daca axul se roteste usor:
- consumul de curent este mai mic
- uzura mecanica a rulmentilor este mai mica
- zgomotul produs este mai mic
- nivelul vibratiilor scade.
Iata poza cu impricinatii montati definitiv (si cu loctite) pe frame. Nu i-am mai demontat sa ii pozez separat, si stiti de ce :rolleyes:
Pozele nu sunt de prea buna calitate, sunt facute la rezolutie minima si fara blitz, dar sunt sugestive.
Si o poza cu frame-ul montat doar pentru probe.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMGP1074_1.JPG
  • Imagine atasata: IMGP1076_1.JPG

0

#4 Useril este offline   romulus_1st 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 131
  • Inregistrat: 02-April 09
  • Gender:Male

Postat 09 November 2009 - 10:36 AM

Intrucat tot ceea ce descriu S-A INTAMPLAT saptamana trecuta, nu am sa va tin cu "sufletul la gura". Pozele sunt facute astazi, cand m-am decis sa prezint odiseea esecului si a proastei calitati.
Totusi, aceasta clona este prezentata intr-o lumina pozitiva pe forumurile de pe alte meleaguri. Ori am eu ghinion, ori am cumparat o clona facuta dupa alta clona.
Dar sa continui. Dupa ce termin de prezentat ziua a doua, le voi lasa timp celor ce vor sa discute / comenteze pe seama acestei clone, sa faca acest lucru.
0

#5 Useril este offline   romulus_1st 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 131
  • Inregistrat: 02-April 09
  • Gender:Male

Postat 09 November 2009 - 10:55 AM

In poze se vede ca main-gear-ul este alb iar cel original, albastru, este pus deoparte. Cel original este descentrat din turnare si tot frame-ul vibreaza tare, asa ca l-am inlocuit cu cel de la HK 450, care este PERFECT. La probele facute cu cele doua frame-uri (inferior si superior) montate temporar, am constata ca totul functioneaza OK, nu vibreaza deloc, zgomotul este foarte redus.
In continuare am montat si pinionul care antreneaza cureaua. Iarasi surpriza: SI pinionul acesta este excentric, si inca foarte excentric. In poza se vede foarte bine. Decizia vine repede : voi inlocui pinionul din plastic cu altul, luat de pe HK 450 (doar pinionul, nu tot ansamblul). Demontarea pinionului de HK este usoara, cele aproximativ 40 - 50 de zboruri si-au spus cuvantul si pinionul aluneca pe ax. Il introduc pe axul de CX, acesta avand crestaturi. Montez tot ansamblul, testez totul. O noua proba reala cu motorul, totul este OK. Vreau sa sarbatoresc evenimentul, dar se aude o pocnitura puternica. Pinionul de la HK se sparge :rolleyes: , probabil acele crestaturi de pe ax l-au solicitat prea mult. Concluzia ?
Trebuie sa cumpar pinionul original ALIGN, care costa vreo 35 lei pe meleagurile noastre.
Si s-a dus si ziua a doua.
Aceasta este poza cu pinionul original, se observa gaura excentrica.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMGP1069_1.JPG

0

#6 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8287
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 November 2009 - 11:50 AM

Imi pare rau pentru problemele tale, intradevar CopterX are multe review pozitive, ori ai tu ghinion ori au lasat-o moale cu calitatea.

In Romania garantia practic nu exista. Cati sunt dealeri oficiali - foarte putini. In mod normal garantia o onoreaza firma mama prin dealer. Cum dealerii de la noi au volum foarte mic (asta e piata, nu e vina lor) cumpara de regula de la alti dealeri. Cand ceva nu e bun inlocuiesc cu bani din buzunarul lor. Chiar si atunci cand sunt dealeri oficiali, daca firma mama vrea sa vada inapoi produsul stricat ii costa posta o gramada.

Peste chestia asta Align prin Trex-uri a facut standard heli CNC cu frame carbon. Arata superb, merge foarte bine dar nu e musai. Un heli mege foarte bine cu piese din plastic. HK450 clona Trex 450s (care nu sunt convins ca se mai fabrica) merge foarte bine. Inca nu imi e clar, ce e de preferat, un heli mediocru din plastic sau acelasi heli mediocru CNC. La cate probleme am citit in ultimul timp incep sa cred ca un heli clona din plastic e de preferat. Macar nu ai problema filetelor mancate din fabrica cum a avut RealDesign la flasher.

Sa inteleg ca ai si un HK450 functional ?

Pana acum ai avut un numar rezonabil de probleme. Inca nu am parul maciuca. Stefan
0

#7 Useril este offline   romulus_1st 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 131
  • Inregistrat: 02-April 09
  • Gender:Male

Postat 09 November 2009 - 12:05 PM

Vezi postareastiganas, la Nov 9 2009, 11:50 AM, a spus:

Imi pare rau pentru problemele tale, intradevar CopterX are multe review pozitive, ori ai tu ghinion ori au lasat-o moale cu calitatea.

In Romania garantia practic nu exista. Cati sunt dealeri oficiali - foarte putini. In mod normal garantia o onoreaza firma mama prin dealer. Cum dealerii de la noi au volum foarte mic (asta e piata, nu e vina lor) cumpara de regula de la alti dealeri. Cand ceva nu e bun inlocuiesc cu bani din buzunarul lor. Chiar si atunci cand sunt dealeri oficiali, daca firma mama vrea sa vada inapoi produsul stricat ii costa posta o gramada.

Peste chestia asta Align prin Trex-uri a facut standard heli CNC cu frame carbon. Arata superb, merge foarte bine dar nu e musai. Un heli mege foarte bine cu piese din plastic. HK450 clona Trex 450s (care nu sunt convins ca se mai fabrica) merge foarte bine. Inca nu imi e clar, ce e de preferat, un heli mediocru din plastic sau acelasi heli mediocru CNC. La cate probleme am citit in ultimul timp incep sa cred ca un heli clona din plastic e de preferat. Macar nu ai problema filetelor mancate din fabrica cum a avut RealDesign la flasher.

Sa inteleg ca ai si un HK450 functional ?

Pana acum ai avut un numar rezonabil de probleme. Inca nu am parul maciuca. Stefan


Problema garantiei nu se pune deoarece am cumparat kit-ul de la o persoana fizica, nu firma. Daca era cumparat de la o firma, nu ma consolam si nu acceptam pierderea financiara care in final este destul de mare. Cum spuneam, vina este a mea, in momentul cumpararii nu am pus problema garantiei, sincer nu credeam ca vor fi probleme asa de mari.

In ceea ce priveste HK-ul, nu mai este functional. Acel pinion spart plus o serie de alte piese distruse in urma unei ciocniri cu masa din sufragerie l-au tras pe dreapta. Dar pot spune ca este o clona de CALITATE, fara nici un fel de probleme mecanice (cu exceptia pinionului de coada care la unele exemplare aluneca). HK 450 este un elicopter la care, dupa parerea mea, in ciuda pretului foarte mic, nu s-a facut rabat de la calitate. Cred ca este comparabil oricand cu un TREX-450 S.
0

#8 Useril este offline   romulus_1st 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 131
  • Inregistrat: 02-April 09
  • Gender:Male

Postat 09 November 2009 - 12:46 PM

Dar sa continuam odiseea.
Ziua 3.

M-am ocupat de ansamblul de coada. Nu am constatat probleme (uriase). Doar doua suruburi aveau loctite, cele care tin blade holderele de central hub. Am verificat totul, am refacut montajul, totul este aproximativ OK. Doua observatii: pe axul din coada au pus o saiba de 0.2 mm, saiba care la TREX nu exista. Fara aceasta saiba axul are joc in rulmenti, deci toleranta pieselor este cam mare...... Si a doua observatie: rugozitatea axului este mare, se simte daca trec unghia pe ax. Tail pitch slider-ul scoate un harsait metalic cand il deplasez pe ax, chiar daca am pus o picatura de ulei. Asta inseamna ca uzura si decesul acestei piese vor veni prematur, daca nu inlocuiesc axul cu altul, dar asta inseamna deja alta cheltuiala suplimentara.
Intrucat aceasta activitate nu mi-a luat decat vreo 30 de minute, am trecut la rotorul principal. La o prima inspectie, tot ansamblul pare cam rigid, fara pic de joc. Demontez totul, din nou constat ca nu s-a folosit loctite, decat la un surub !!!!!!!!
Cand vreau sa scot blade holderele din main hub, surpriza: axul iese usor dintr-un blade holder, din celalalt nu vrea sa iasa. Scot axul prin impingere cu tot cu rulmentul de presiune. Nu inteleg motivul pentru care rulmentul de presiune este blocat pe ax, doar nu avea nici o picatura de loctite. Dupa multa munca reusesc sa separ rulmentul de ax si fac niste masuratori : axul are intr-un capat fix 3 mm, iar in capatul care era intepenit fix 3.1 mm !!! Asta deja este prea mult. Si cum poate fi loc si de mai mult rau, individul care a montat totul in fabrica, in loc sa schimbe axul cu probleme, cred ca A BATUT RULMENTUL CU CIOCANUL. In concluzie, un rulment de presiune este DISTRUS. In pozele atasate se pot vedea si axul, dar si rulmentul deformat. Pe rulment se vede destul de bine portiunea unde a fost lovit de axul care a sarit probabil in momentul in care a fost introdus fortat.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMGP1080_1.JPG
  • Imagine atasata: IMGP1072_1.JPG

0

#9 Useril este offline   romulus_1st 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 131
  • Inregistrat: 02-April 09
  • Gender:Male

Postat 09 November 2009 - 12:57 PM

Am reusit sa fac doua poze mai clare cu rulmentul .....

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMGP1082.JPG
  • Imagine atasata: IMGP1081.JPG

0

#10 Useril este offline   bogdan luben 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 417
  • Inregistrat: 28-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 November 2009 - 01:26 PM

Chiar nu inteleg de ce cumparati clone de o calitate indoielnica si apoi va mirati ca nu au calitatea Align sau TT, ba chiar sunteti suparati. Aveti calitatea pe care ati platit-o, asa este in orice industrie.
Hormonu' bate neuronu'
0

#11 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 09 November 2009 - 02:14 PM

Trebuie sa recunosc ca nu ai noroc... :rolleyes:

Sincer imi pare rau de atatea probleme... la un singur kit.
Nu pot sa nu remarc faptul ca sunt destui care au cumparat kit-uri ieftine, dupa care au inceput sa puna piese de la modelele originale, pe aceste clone.

Sunt curios daca mai urmeaza ceva in odiseea ta...
0

#12 Useril este offline   romulus_1st 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 131
  • Inregistrat: 02-April 09
  • Gender:Male

Postat 09 November 2009 - 03:05 PM

Zicala "cat dai atata face" este adevarata, dar in cazul meu ar trebui modificata in ceva de genul "dai destul si dai degeaba". Cred ca nimeni nu se asteapta la miracole de la o clona, dar in principiu chiar si o clona ar trebui sa fie functionala, eventual cu mici probleme (de exemplu Flasher 450, HK 450).

Dar sa continui odiseea ....

Tot in ziua 3 am constatat inca o problema grava. Flybar seesaw-ul este prelucrat prost, adica decuparea centrala facuta CNC este stramba !!! Piesa executa doar jumatate din miscarea de oscilatie si se blocheaza. Fara sa o mai lungesc prea mult, am scos rulmentii si am rectificat piesa manual cu o pila fina si hartie abraziva fina. In prima poza este piesa rectificata, iar in poza urmatoare am desenat cu rosu forma initiala a piesei.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMGP1083.JPG
  • Imagine atasata: IMGP1083_1.JPG

0

#13 Useril este offline   romulus_1st 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 131
  • Inregistrat: 02-April 09
  • Gender:Male

Postat 09 November 2009 - 03:12 PM

Diferenta de cota intre portiunile subtiri ale piesei si cele groase erau de aprox. 0.6 mm, suficient de mult pentru a impiedica miscarea libera.
Inca doua poze cu piesa rectificata / modificata / ciopartita.
Si am terminat si ziua 3. Mai am de prezentat ziua 4, ultima zi, si cele doua piese defectouase care au mai ramas.
Si o intrebare : a mai avut cineva atatea probleme cu o clona ? http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/wacko.gif

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMGP1084.JPG
  • Imagine atasata: IMGP1085.JPG

0

#14 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8287
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 November 2009 - 03:44 PM

Am avut multe elicoptere ieftine dar nici pe departe nu am avut problemele tale. De fapt pana acum am avut doar 2 piese cu defect evident:

- un boom la HK-T500 cu gaura de pozitionare data stramb (usor de corectat);
- swash-ul de la HK-T250 care este descentrat (dar nu se simte in zbor)

La heli Esky nu am avut nici o piesa cu defect, doar deficientele de conceptie generale. La fel nici la Walkera (nici macar la amaratul DF40)

Ma intreb daca este CopterX autentic. Au citit ca se fac clone la clone (cum sunt celebrele head-uri CNC de pe ebay pentru Esky). Deja ai depasit cu mult nivelul uzual de defecte.

Eu cumpar acum heli noname numai de la hobbyking. Au rulaj mare, toata lumea le are/studiaza/analizeaza/critica. Dau garantie si nu stau pe loc, daca ceva nu e OK schimba/modifica/il scot de la vanzare. La fel ca si Align. Thunder Tiger de pilda se misca parca ar trai sub apa. Si astazi E325 se vinde cu head-ul care are probleme majore de tracking/ cu aceleasi pale de lemn de care toata lumea fuge.
0

#15 Useril este offline   morph 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 951
  • Inregistrat: 18-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 November 2009 - 05:14 PM

E frustrant sa ai atatea probleme. Nu vreau sa inflamez pe cineva, dar la un mic calcul un 450 sport super combo iese foarte ieftin, poate cat clona. Adica 500$ kitu cu servo foarte bune, gyro si servo de coada foarte bune, pale carbon, motor ok, esc bun. Daca scazi toate acestea heliul cu pale de carbon bune ajunge undeva la 115$ ceea ce este super rezonabil. Pe langa aceste lucruri stii ca ti se potriveste tot, ca ai servouri care nu primesc paraziti de la tot felul de antene, fara batai de cap, garantia ca acel heli poate mai multe de cat probabil o sa faci tu vreodata etc.

Eu zic ca atunci cand faci o asa cheltuiala, merita problema vazuta per ansamblu.

Succes maxim la zbor.
0

#16 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8287
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 November 2009 - 06:05 PM

Sunt de acord cu morph - romulus_1st nu ne-a spus inca ce echipare a pus.

E bine sa tragi o linie. De pilda la 450 as trage linia pe la 150 USD (cu toate costurile, inclusiv transportul)

Daca clona cu tot cu electronica este sub banii astia e OK. Daca este peste mai bine cumpar originalul. De aceea nu am cumparat variantele cnc de la HK (de 250 si 500) - ieseam prea scump. Cel putin la Trex 250 daca scazi pretul electronicii kitul iese sub 100 USD.

Este si varianta in care omul are prin casa, precum romulus_1st, mai toata electronica, ramasa de la alt heli (de pilda un Gy401/9257, MG65, motor/ESC) atunci un kit Align chiar si chior e cam scump (si nu poti sa il cumperi fara motor/ESC).

Dar daca ne intoarcem la calitate, clonele CNC au reputatie buna; CopterX (numarul 1 considerata), Flasher, Tarot, Skya, etc. Clonele plastic erau privite cu mare neincredre pana la aparitia HK450.

In continuare citesc pe forumuri ca la unii le e frica de HK500, caci e mare si din plastic si de HK250 caci e din plastic si se invarte la 4500 rpm. De cate ori vine vorba de Mikado si Thunder Tiger argumentul e ca este cu totul si cu totul alt plastic.

Ma indoiesc ca este un embargo pe plasticul de calitate, mai degraba la matrite (si la calitatea prelucrarii) se vede diferenta. Stefan
0

#17 Useril este offline   romulus_1st 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 131
  • Inregistrat: 02-April 09
  • Gender:Male

Postat 09 November 2009 - 06:38 PM

Atat morph cat si stiganas au dreptate, dar cum spunea si ultimul, de ce sa dau banii pe un heli care contine tot cand am motor, ESC, servouri bune ? Ce fac cu toate astea ? Le pun intr-o cutie si astept sa "cada" ceva de pe original ? Le utilizez (tot pe o clona, evident) ca sa nu se astearna praful pe ele ? Sau incerc sa la vand la jumatate de pret ?
Acest hobby inseamna timp, pasiunea de a face ceva dar si bani, multi bani, cel putin pantru romanul cu un venit mediu. Cat timp producatorii consacrati se incapataneaza sa produca kit-uri "all in one", producatorii de clone vor avea de castigat, daca avem in vedere numarul tot mai mare de componente electronice de calitate care inunda piata (si la preturi mici, sau mai mici decat al componentelor "brand" de pe kit-urile "de firma").
0

#18 Useril este offline   romulus_1st 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 131
  • Inregistrat: 02-April 09
  • Gender:Male

Postat 09 November 2009 - 06:52 PM

Ziua 4 - ultimele piese defecte si concluziile trase de mine

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMGP1087.JPG

0

#19 Useril este offline   romulus_1st 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 131
  • Inregistrat: 02-April 09
  • Gender:Male

Postat 09 November 2009 - 06:54 PM

Cele doua bucse de alama din bratele de mixare - NU EXISTAU, au fost montate de mine (recuperate de pe batranul HK 450).
0

#20 Useril este offline   romulus_1st 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 131
  • Inregistrat: 02-April 09
  • Gender:Male

Postat 09 November 2009 - 07:03 PM

Unul din bratele de mixare de pe flybar seesaw este inutilizabil. Cele doua carcase pentru rulmenti nu sunt aliniate (tot problema de prelucrare CNC), piesa misca foarte greu. Am schimbat rulmentii, saiba intermediara, nimic nu poate face miscarea usoara. Atasez o poza cu piesa, unul dintre rulmenti este scos iar in celalalt am introdus un burghiu de 2 mm. Se poate observa ca burghiul nu face unghi de 90o cu bratul de mixare, este usor inclinat.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMGP1086.JPG

0

#21 Useril este offline   romulus_1st 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 131
  • Inregistrat: 02-April 09
  • Gender:Male

Postat 09 November 2009 - 07:19 PM

Concluzii:
1. Daca achizitionati asa ceva, aveti grija la garantie. Fie va schimba tot kit-ul, fie macar piesele defecte.
2. NU VOI TERMINA acest kit - piesele originale ALIGN costa in jur de 250 lei, piesele originale CX costa (peste mari si tari, la noi nu sunt) 52 $ fara transport. Chiar nu merita.
3. Ca sa folosesc electronica pe care o am voi construi un alt HK 450 - chiar merita banii :rolleyes:
4. Urmatoarea achizitie va fi un T-REX (versiunea S sau S-GF), deoarece la un urmator crash (care sigur va fi, ramane de vazut cand) nu vreau sa schimb piese de multe zeci de dolari.

Bafta si zboruri cat mai multe si cat mai putine aterizari "necontrolate"
0

#22 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8287
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 12 November 2009 - 12:56 AM

Am fost si eu in situatii din astea. Cumperi un kit nou de HK450 si poti sa pui la CopterX ce nu e bun sau poti sa folosesti CopterX pe post de rezervor de piese.

Oricum o dai pierzi ceva. Nu am vazut nici un Trex 450S, sunt curios cum e comparat cu HK450, banuiala mea e ca nu e mare diferenta de calitate. Alta banuiala a mea e ca de fapt Align nu mai fabrica Trex450S. Shop-urile mari online de afara nu il mai au de ceva timp, mdelele curente sunt 450 pro si sport.

Ai avut intradevar un kit tare prost.

Stefan
0

#23 Useril este offline   romulus_1st 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 131
  • Inregistrat: 02-April 09
  • Gender:Male

Postat 12 November 2009 - 08:23 AM

Vezi postareastiganas, la Nov 12 2009, 12:56 AM, a spus:

Am fost si eu in situatii din astea. Cumperi un kit nou de HK450 si poti sa pui la CopterX ce nu e bun sau poti sa folosesti CopterX pe post de rezervor de piese.

Oricum o dai pierzi ceva. Nu am vazut nici un Trex 450S, sunt curios cum e comparat cu HK450, banuiala mea e ca nu e mare diferenta de calitate. Alta banuiala a mea e ca de fapt Align nu mai fabrica Trex450S. Shop-urile mari online de afara nu il mai au de ceva timp, mdelele curente sunt 450 pro si sport.

Ai avut intradevar un kit tare prost.

Stefan


Nici eu nu am vazut un Trex 450S in realitate, ci doar in poze. Stiu sigur ca singurele piese care difera sunt rotor head-ul, suportul pentru motor si suportul pentru baterii (toate sunt din aluminiu). Diferenta de calitate ? Rulmentii (mai mult ca sigur). Ca prelucrare, pot spune ca am blocurile de plastic Align (noi) pentru frame si sunt pline de bavuri, cred ca matritele sunt cam vechi. In rest, acelasi tip de plastic.
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro