Modelism - RHC Forum: 1/12 IAR 80 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 9 Pagini +
  • « Prima
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Ultima »

1/12 IAR 80 Nasterea unui vanator

#151 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 09 March 2010 - 11:32 AM

Vezi postareacasper20, la Mar 9 2010, 11:21 AM, a spus:

Mersi @bizu dar urmeaza testul suprem, si anume zborul, ramane de vazut cum se comporta.
Tu ai reusit sa il zbori sau inca nu ai motorizarea la el?


Am tot ce-mi trebuie, m-am apucat insa de doo depronase si l-am cam neglijat.
Mai am de reglat curse sevo, unghi motor si pozitie finala acumulator.
Al meu e ceva mai greu asa ca astept sa fie vreme mai buna si pamint un pic mai tare; mi-e si cam tirsa...
Oricum, la primul WE cu vreme intr-adevar buna, iese

Bafta
0

#152 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2379
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 09 March 2010 - 01:47 PM

abia astept sa il vedem live;ca vreau sa imi fac si eu unul din depron;facem o escadrila de IAR-uri!
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#153 Useril este offline   casper20 

  • Lifetime Beginner
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3601
  • Inregistrat: 09-June 07
  • Gender:Male
  • Location:TG-MURES

Postat 09 March 2010 - 02:12 PM

Daca totul decurge bine o sa il vezi la RR 2010.
Intre timp am slefuit vopseaua sa o fac cat de cat neteda si am aplicat decalurile luate de pe siteul lui Tom.
Urmeaza o pelicula suptire de lac pe baza de apa si este terminat .
Prabusirea este o aterizare necontrolata..................sau nu?

FPV is not a crime!

Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163

Tel: 0741-931.767
0

#154 Useril este offline   yr-zbg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1128
  • Inregistrat: 25-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Aviatia

Postat 09 March 2010 - 02:37 PM

Nu uita te rog sa faci cantariri inainte si dupa.
Ma intereseaza mult cat atarna vopseaua cat lacul etc..., nu de alta dar imi place la nebunie cum iese...si pretul /cutie imi pare super ok.

Bafta!
Pacat ca Slz nu zboara.
0

#155 Useril este offline   casper20 

  • Lifetime Beginner
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3601
  • Inregistrat: 09-June 07
  • Gender:Male
  • Location:TG-MURES

Postat 09 March 2010 - 04:52 PM

Mihai dupa uscare vopseaua atarna inca 33 gr. si acuma a mai luat 10 gr de lac plus decaluri pe care nu le-am mai cantarit.

In poze inca nu este lacuit, doar vopseaua slefuita si aplicate decalurile.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: P3080002.JPG
  • Imagine atasata: P3080001.JPG

Prabusirea este o aterizare necontrolata..................sau nu?

FPV is not a crime!

Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163

Tel: 0741-931.767
0

#156 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 09 March 2010 - 05:36 PM

Foarte tare zici ca e kit de la FSK :blink: Felicitari!

Aceasta postare a fost editata de florin100%: 09 March 2010 - 05:36 PM

"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#157 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2379
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 09 March 2010 - 08:20 PM

Vezi postareacasper20, la Mar 9 2010, 04:52 PM, a spus:

Mihai dupa uscare vopseaua atarna inca 33 gr. si acuma a mai luat 10 gr de lac plus decaluri pe care nu le-am mai cantarit.

In poze inca nu este lacuit, doar vopseaua slefuita si aplicate decalurile.

Arata ca in poza din "Lumea Aviatiei".Ii mai lipsesc mitralierele... :)
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#158 Useril este offline   casper20 

  • Lifetime Beginner
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3601
  • Inregistrat: 09-June 07
  • Gender:Male
  • Location:TG-MURES

Postat 09 March 2010 - 09:23 PM

Urmeaza sa ii pun si niste "mitraliere" si un tub pitot in capatul aripei stangi, dar asta dupa ce va zbura.

Aceasta postare a fost editata de casper20: 09 March 2010 - 09:31 PM

Prabusirea este o aterizare necontrolata..................sau nu?

FPV is not a crime!

Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163

Tel: 0741-931.767
0

#159 Useril este offline   casper20 

  • Lifetime Beginner
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3601
  • Inregistrat: 09-June 07
  • Gender:Male
  • Location:TG-MURES

Postat 10 March 2010 - 09:56 PM

Dupa o uscare buna modelul RTF are acuma 500 gr in cap, mai mult dect m-am asteptat dar in limitele propuse. Poate sa ma ajute cineva cu niste poze de inmatriculari ale unor asi romani?
Prabusirea este o aterizare necontrolata..................sau nu?

FPV is not a crime!

Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163

Tel: 0741-931.767
0

#160 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 11 March 2010 - 08:57 AM

Vezi postareacasper20, la Mar 10 2010, 09:56 PM, a spus:

Dupa o uscare buna modelul RTF are acuma 500 gr in cap, mai mult dect m-am asteptat dar in limitele propuse. Poate sa ma ajute cineva cu niste poze de inmatriculari ale unor asi romani?


Sa-ti fie de folos.
Ar mai fi multe dar le am acasa...

Bafta

Fisiere atasate


0

#161 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 11 March 2010 - 09:00 AM

si inca unul.

Fisiere atasate


0

#162 Useril este offline   casper20 

  • Lifetime Beginner
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3601
  • Inregistrat: 09-June 07
  • Gender:Male
  • Location:TG-MURES

Postat 11 March 2010 - 10:32 AM

Mersi @bizu o sa imi fie de folos, dar tot nu am gasit cine a zburat cu IAR-ul cu nr. 20 si caut de vreo 3 zile pe net.
Prabusirea este o aterizare necontrolata..................sau nu?

FPV is not a crime!

Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163

Tel: 0741-931.767
0

#163 Useril este offline   yr-zbg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1128
  • Inregistrat: 25-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Aviatia

Postat 11 March 2010 - 11:03 AM

Eu in locul tau as pune " 20 " pe coada si langa canopie as scrie "Lt. Av. Casper20" ...sau "Lt. Av. Aurel S. "....

Aceasta postare a fost editata de yr-zbg: 11 March 2010 - 11:04 AM

Pacat ca Slz nu zboara.
0

#164 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 11 March 2010 - 11:14 AM

Vezi postareacasper20, la Mar 11 2010, 10:32 AM, a spus:

Mersi @bizu o sa imi fie de folos, dar tot nu am gasit cine a zburat cu IAR-ul cu nr. 20 si caut de vreo 3 zile pe net.

Da' ce-ai tu cu 20? Asa sint decalurile? Pune si tu mina pe o pensula mestera si fa-ti ce numar vrei, sau mai degraba, ce numar ai documentat...
Asa am cautat si eu poze sau reprezentari color in care sa apara IARul cu botul spre dreapta si nu am gasit. Toate sint cu botul spre stinga, partea ailalta fiind ca fata nevazuta a lunii. Pina la urma am renuntat si am presupus ca seamana pe ambele laturi...

Move on

Spor
0

#165 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 11 March 2010 - 06:36 PM

Vezi postareabizu, la Mar 11 2010, 11:14 AM, a spus:

Da' ce-ai tu cu 20? Asa sint decalurile? Pune si tu mina pe o pensula mestera si fa-ti ce numar vrei, sau mai degraba, ce numar ai documentat...
Asa am cautat si eu poze sau reprezentari color in care sa apara IARul cu botul spre dreapta si nu am gasit. Toate sint cu botul spre stinga, partea ailalta fiind ca fata nevazuta a lunii. Pina la urma am renuntat si am presupus ca seamana pe ambele laturi...

Move on

Spor

Accesul la carlinga este pe partea stanga si unde exista cale de acces,de accea mai toate inscrisurile sunt pe aceasta parte.Partea dreapta de obicei este mai simpla,de asta,pozele sunt cu botul spre stanga.
0

#166 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 11 March 2010 - 07:41 PM

Vezi postareacasper20, la Mar 10 2010, 09:56 PM, a spus:

Dupa o uscare buna modelul RTF are acuma 500 gr in cap, mai mult dect m-am asteptat dar in limitele propuse. Poate sa ma ajute cineva cu niste poze de inmatriculari ale unor asi romani?


500 gr cu pack sayu fara ? Modelele mele de la Styro au cam 280 - 310 fara pack si tot trebuie sa fii cu bagare de seama la aterizare caci se angajeaza !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#167 Useril este offline   casper20 

  • Lifetime Beginner
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3601
  • Inregistrat: 09-June 07
  • Gender:Male
  • Location:TG-MURES

Postat 11 March 2010 - 10:36 PM

Si eu ma gandeam sa ii pui un 20 in coada dar nu reusesc sa gasesc pe net poze sau documentatie cu IAR-ul no. 20.

Modelul are 500 gr. cu tot cu pack si sper sa zboare bine, desi la aterizare mi frica si mie.
Am si eu un FW 190 de la FSK si are 380 Gr cu in pack 3S 1300.
Prabusirea este o aterizare necontrolata..................sau nu?

FPV is not a crime!

Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163

Tel: 0741-931.767
0

#168 Useril este offline   dandare 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 5
  • Inregistrat: 18-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Modelism

Postat 12 March 2010 - 07:06 PM

Avionul a fost incadrat in Gr 8 Vt Esc 41
Avionul IAR 80 cu nr 20 a fost pierdut intr-un accident pe Clinceni in data de 06.07.1945 . Pilotul Cpt. Av. Bocsan Ioan efectua acrobatie la joasa altitudine.
IL-2 Fan
0

#169 Useril este offline   rares marco 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 234
  • Inregistrat: 28-July 09
  • Gender:Male

  Postat 13 March 2010 - 07:27 AM

mai multe detali cu acidentul aviatic terog frumos
0

#170 Useril este offline   casper20 

  • Lifetime Beginner
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3601
  • Inregistrat: 09-June 07
  • Gender:Male
  • Location:TG-MURES

Postat 13 March 2010 - 11:22 AM

Poate ma ajuti si cu ceva link-uri , eu nu gasesc nimica pe net.
Da link-urile pe aiurelthecaveman@yahoo.com
Prabusirea este o aterizare necontrolata..................sau nu?

FPV is not a crime!

Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163

Tel: 0741-931.767
0

#171 Useril este offline   casper20 

  • Lifetime Beginner
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3601
  • Inregistrat: 09-June 07
  • Gender:Male
  • Location:TG-MURES

Postat 20 March 2010 - 04:28 PM

Tg-Muresul este in doliu, azi in jurul orei 16 a cazut un vanator, IAR-ul cu nr. de inmatriculare 20, sa declarat 3 zile de doliu aeromodelistilor din Mures.

OK, sa trecem la lucruri serioase, dupa 2 zile de chinuri si aterizari fortate azi am reusit sa rup aripile modelului la un contact dur cu o aratura.
Zborul era haotic, cu centrajul la maxim in fata la 20% din profunzimea aripei si tot parea ca nu este centrat.


Va promit ca VANATORUL va zbura din nou cu o aripa noua, marita la 900mm anvergura, cu alt profil mai stabil ceva plan convex ( astept parerile vostre cu un astfel de profil) iar unghiul de incidenta va fi de 0-1 grade maxim. Poate voi mari si profundorul putin, asta depinde dupa primele zboruri cu noua aripa.


Deci astept parterile voastre de un profil de aripa bun si stabil in toate vitezele, poate afla cineva ce profil foloseste Tom de la warbirdkits.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Picture_014_.jpg
  • Imagine atasata: Picture_015_.jpg

Prabusirea este o aterizare necontrolata..................sau nu?

FPV is not a crime!

Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163

Tel: 0741-931.767
0

#172 Useril este offline   casper20 

  • Lifetime Beginner
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3601
  • Inregistrat: 09-June 07
  • Gender:Male
  • Location:TG-MURES

Postat 20 March 2010 - 04:29 PM

Parerea mea este ca unghiul de incidenta este foarte mare dupa cum se vede in poza de mai sus.

Ce a mai ramas din aripi.....

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Picture_013_.jpg

Prabusirea este o aterizare necontrolata..................sau nu?

FPV is not a crime!

Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163

Tel: 0741-931.767
0

#173 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 20 March 2010 - 07:55 PM

Vezi postareacasper20, la Mar 20 2010, 04:29 PM, a spus:

Parerea mea este ca unghiul de incidenta este foarte mare dupa cum se vede in poza de mai sus.

Ce a mai ramas din aripi.....


Stiu ca ai modele de la FSK ! Masoara daca poti unghiurile de incidenta de la ele si copieaza-le ! Alea zboara perfect , perfect !
Si totusi este prea greu pentru marimea la care l-ai facut !

P.S.

Am citit undeva ca la IAR 80 sunt niste mici smecherii ca sa faci o macheta sa zboare fata de planul real - bot mai lung, aripi si profundor marite etc.

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 20 March 2010 - 07:57 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#174 Useril este offline   casper20 

  • Lifetime Beginner
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3601
  • Inregistrat: 09-June 07
  • Gender:Male
  • Location:TG-MURES

Postat 20 March 2010 - 09:36 PM

Am le la FSK un FW 190, o sa verific unghiurile de la el sa vad ce zice.
Fuselajul o sa il folosesc dar aripa o sa o maresc la 90 cm si profundorul undeva la vreo 25 cm, oricum aripa a fost mutata mai in spate fata de planul de lucru cu vreo 15mm.

Poate ma ajutati si voi sa aleg un profil mai bun pentru aripa.
Prabusirea este o aterizare necontrolata..................sau nu?

FPV is not a crime!

Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163

Tel: 0741-931.767
0

#175 Useril este offline   casper20 

  • Lifetime Beginner
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3601
  • Inregistrat: 09-June 07
  • Gender:Male
  • Location:TG-MURES

Postat 20 March 2010 - 10:33 PM

Ce profile se folosesc la machete zburatoare?

Ar merge facuta aripa cu un porfil CLARK?

Aceasta postare a fost editata de casper20: 20 March 2010 - 10:47 PM

Prabusirea este o aterizare necontrolata..................sau nu?

FPV is not a crime!

Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163

Tel: 0741-931.767
0

#176 Useril este offline   yr-zbg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1128
  • Inregistrat: 25-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Aviatia

Postat 21 March 2010 - 05:25 PM

Imi pare rau de Vanator...dar nu-i nimic...capul sus si sunt convins ca o sa il refaci.
Despre profil las pe altii mai experimentati sa te sfatuiasca...

Bafta!
Pacat ca Slz nu zboara.
0

#177 Useril este offline   casper20 

  • Lifetime Beginner
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3601
  • Inregistrat: 09-June 07
  • Gender:Male
  • Location:TG-MURES

Postat 21 March 2010 - 08:50 PM

Am promis ca va zbura din nou si asa va fi, dar deocamdata sunt in cautarea unui profil bun de aripa, ceva de genul Clark, sa fie plan pe intrados.
Maine dimineata o sa fiu la Baumax Ploiesti pe la vreo 8, daca poti sa vi sa vorbim putin ca pe la vreo 10 ma intorc la Mures numai Ioana ramane vreo 5 zile acolo.
Prabusirea este o aterizare necontrolata..................sau nu?

FPV is not a crime!

Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163

Tel: 0741-931.767
0

#178 Useril este offline   zgr_44 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1324
  • Inregistrat: 02-February 07
  • Gender:Male
  • Location:Birmingham UK

Postat 22 March 2010 - 07:53 PM

Vezi postareacasper20, la Mar 20 2010, 04:29 PM, a spus:

Parerea mea este ca unghiul de incidenta este foarte mare dupa cum se vede in poza de mai sus.

Ce a mai ramas din aripi.....

nu e mare...este EXAGERAT de MARE....asa e la avionul real...?...eu zic sa pastrezi proportia la aripa altfel nu mai da cu IAR-ul....si micsoreaza incidenta...3 grade maxim...cred ca zburai cu profundorul picat rau la incidenta aia...pacat de avion....era frumos facut...spor la reparatii...si pastreaza aripa veche, schimba doar incidenta...profilul poti sa-l pastrezi pe ala...fiind gros o sa aibe viteza mica de zbor, caci e destul de burtos profilul...

Aceasta postare a fost editata de zgr_44: 22 March 2010 - 07:54 PM

Lucrurile sunt simple.......noi le complicam...
0

#179 Useril este offline   zgr_44 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1324
  • Inregistrat: 02-February 07
  • Gender:Male
  • Location:Birmingham UK

Postat 22 March 2010 - 07:55 PM

Propun unul la 2m anv electric tot din deproane....si ma bag si eu la unul....facem escadrila... :)
Lucrurile sunt simple.......noi le complicam...
0

#180 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1857
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 22 March 2010 - 08:27 PM

Propun unul la 2m anv electric tot din deproane....si ma bag si eu la unul....facem escadrila... :angry:
[/quote]

Am vazut un topic pe rcgroups cu un P -... din depron la 2 m ....deci e posibil. :)

In alta ordine de idei, sau revenind la oile noastre, sustin ante vorbitorul meu.
Incidenta bat-o vina si asa cum zicea maxim 3 grade.
La ce mesteream din depron si aveam dubii facut poze din laterala, pe cat posibil fix in planul aripii si, cu poza in ACAD am reusit sa verific unghiul de incidenta.
Pe partea de scale este recomandat ca la modele mai mici sa maresti proportia la suprafata aripii. Deci pastrezi forma aripii, si folosesti o scara putin mai mica fata de rest.
Numai bine
0

Arata acest topic


  • 9 Pagini +
  • « Prima
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Ultima »

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro