Modelism - RHC Forum: Autogen portabil - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Autogen portabil Sfaturi,pareri,idei

#1 Useril este offline   cnc77hobby 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 187
  • Inregistrat: 18-December 06
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi

Postat 05 November 2009 - 12:38 AM

Salut
Mi-am cumparat un autogen portabil pt sudarea si alamirea diferitelor piese metalice si nemetalice.Trusa de sudare este de la CFH si are in componenta un cartus de gaz si altul de oxigen.In instructiunile de punere in functiune si exploatare este specificat ca dupa folosirea aparatului trebuiesc desurubate de pe fiecare cartus adaptoarele de gaz ,respectiv oxigen. Din moment ce se inchide fiecare robinet ce rost are sa decuplam fizic dispozitivele de racordare?Scapa presiune in timp sau care ar fi logica ? Rog pe oricine are asa ceva sau este pe domeniul asta , si care are o experienta ,sa vina cu cateva lamuriri si sfaturi .

Date tehnice:
-Temp flacarii - 3100 C
-Temp de lucru- 1250 C
-Durata cartus gaz 9,5h
-Durata cartus oxigen - 20 minute

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 52500_0020_Schwei_00DF__Fix.jpg

Aceasta postare a fost editata de cnc77hobby: 05 November 2009 - 12:43 AM

0

913Creative.ro

#2 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2452
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 28 November 2009 - 05:39 PM

zi-mi si mie unde o sa incarci cartusu de oxigen .... e de unica folosinta?
Se gasesc rezerve?

SPOR

PS:
1. banuiesc ca le e frica sa nu se smulga intrarile in cartuse ... o fisura ar fi catastrofala
2. L-ai testat? se poate pune manometru pe oxigen sau e chior?

Aceasta postare a fost editata de Dragut: 28 November 2009 - 05:45 PM

0

#3 Useril este offline   harrina 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 530
  • Inregistrat: 26-July 05

Postat 28 November 2009 - 06:52 PM

in bucuresti sint cel putin 2 fabrici de oxigen unde poti incarca tankurile.
una in bucurestii noi si una pe fundeni.

mai greu este cu acetilena.
si totusi se invirte !
0

#4 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2452
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 28 November 2009 - 07:23 PM

Vezi postareaharrina, la Nov 28 2009, 06:52 PM, a spus:

in bucuresti sint cel putin 2 fabrici de oxigen unde poti incarca tankurile.
una in bucurestii noi si una pe fundeni.

mai greu este cu acetilena.


sigur incarca butelii asa mici?
0

#5 Useril este offline   cnc77hobby 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 187
  • Inregistrat: 18-December 06
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi

Postat 28 November 2009 - 07:35 PM

Cartusele de oxigen sunt de unica folosinta ,cel putin asa scrie pe ele dar probabil ca este o strategie a producatorului pt a vinde mai mult,nu stiu ,dar daca este precum la cartusele de imprimanta sper ca iti dai seama si singur. Nu am incercat sa reincarc inca pt ca nu l-am consumat ,dar sunt sigur ca se poate daca ai un adaptor pt filetul cartusului.
Producatorul spune ca ar tine 20 de minute daca e deschis la maxim,eu am lucrat mai mult de 20 minute cu el si inca nu s-a terminat. Cred ca se poate monta manometru pe o2 ca mai are o iesire care este astupata cu un capac,inca nu am incercat sa umblu :rolleyes:.Cartusul de o2 costa 80lei si se gaseste in toate hypermarketurile tehnice(Brico,pratiker,hornbach),desi fiecare din ei lucreaza cu o alta firma producatoare au aceiasi mufa si acelasi filet.
L-am folosit cu succes abia dupa cateva teste esuate si pot sa spun ca sunt multumit de rezultate ,dar atentie nu are putere prea si nu e potrivit pt piesele mai mari .Chiar ma gandeam sa mai cumpar un arzator mai ieftin pt incalzirea pieselor ,asta ca sa functionez cat mai putin cu o2 :)

Bafta
0

#6 Useril este offline   cres 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 298
  • Inregistrat: 09-May 06

Postat 29 November 2009 - 11:37 AM

Vezi postareacnc77hobby, la Nov 28 2009, 07:35 PM, a spus:

Cartusele de oxigen sunt de unica folosinta ,cel putin asa scrie pe ele dar probabil ca este o strategie a producatorului pt a vinde mai mult,nu stiu ,dar daca este precum la cartusele de imprimanta sper ca iti dai seama si singur. Nu am incercat sa reincarc inca pt ca nu l-am consumat ,dar sunt sigur ca se poate daca ai un adaptor pt filetul cartusului.
Producatorul spune ca ar tine 20 de minute daca e deschis la maxim,eu am lucrat mai mult de 20 minute cu el si inca nu s-a terminat. Cred ca se poate monta manometru pe o2 ca mai are o iesire care este astupata cu un capac,inca nu am incercat sa umblu :rolleyes:.Cartusul de o2 costa 80lei si se gaseste in toate hypermarketurile tehnice(Brico,pratiker,hornbach),desi fiecare din ei lucreaza cu o alta firma producatoare au aceiasi mufa si acelasi filet.
L-am folosit cu succes abia dupa cateva teste esuate si pot sa spun ca sunt multumit de rezultate ,dar atentie nu are putere prea si nu e potrivit pt piesele mai mari .Chiar ma gandeam sa mai cumpar un arzator mai ieftin pt incalzirea pieselor ,asta ca sa functionez cat mai putin cu o2 :)

Bafta



salutare
si eu am folosit asa ceva.pt oxigen am facut rost de un tub mic(folosit in spitale) care in momentul in care l-am dat la incarcat la o firma de gaze comprimate a fost verificat si autorizat iar ca propan am folosit o butelie de aragaz care utilizata numai la asa ceva te tine o viata. lucrurile importante in operatiunea asta sint:un reductor de presiune pt oxigen si un arzator cu un set de duze de diferite diametre.mentionez ca am folosit metoda numai la alamiri de piese sau daca am avut nevoie sa tratez termic o piesa mica
toate cele bune
0

#7 Userul este online   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 7862
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 30 November 2009 - 01:55 AM

As vrea sa va mentionez ca pentru aparatul in discutie:
http://www.canadiantire.ca/browse/product_...D=1259538668849
exista doua tipuri de gaz combustibil.
Propan:
http://www.canadiantire.ca/AST/browse/6/To...2B14.1%2BOz.jsp
Si un amestec de gaze cu o temperatura de ardere mai ridicata:
http://www.canadiantire.ca/AST/browse/6/To...2B14.1%2BOz.jsp
Toate buteliile sunt de unica folosinta.
0

#8 Useril este offline   Sir_Vaska 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1047
  • Inregistrat: 23-November 03
  • Gender:Male
  • Location:Maramures
  • Interests:RC - utilaje agricole si de constructii , camioane

Postat 30 November 2009 - 08:02 AM

salut
In loc de gaz se poate folosi acetilena si in acest caz se va putea suda fierul cu adaos de fier si nu neaparat prin alamire. Acetilena se poate cumpara sau se poate construi un minigenerator care s-o produca din carbid si apa.

Aceasta postare a fost editata de Sir_Vaska: 30 November 2009 - 08:04 AM

0

#9 Useril este offline   tetea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 755
  • Inregistrat: 04-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 30 November 2009 - 09:09 PM

Din nefericire nu mai gasesc carbid ca generator mic am.........
Pentru interventii ocazionale nu se merita sa iau un tub mare cu acetilena....
0

#10 Useril este offline   CYCLER 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 54
  • Inregistrat: 18-August 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 January 2011 - 08:33 AM

Ca tot se vorbeste aici, ca sa nu mai deschid un topic nou: nu prea am gasit nicaieri online resurse concrete referitor la unde anume se poate incarca o butelie de oxigen.
In Bucuresti, ca sa fiu mai precis, si in caz ca e important - ca persoana fizica "neautorizata" :rolleyes:

A scris harrina ceva de o fabrica pe Fundeni .. se poate ceva mai detaliat ? Sau alte optiuni mai in estul Bucurestiului asa... ;) (am atelierul prin zona Tei)

Multumesc.
0

#11 Useril este offline   furios 

  • ex RAPTOR
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 912
  • Inregistrat: 30-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bragadiru
  • Interests:Heli

Postat 21 January 2011 - 09:40 AM

Exista si in Bragadiru un centru,mai exact pe centura la intrare in Bragadiru,eu acolo am incarcat mereu .Nu am luat factura.
MSH PRÔTOS 500 Strechet
T-REX 600N/OS55HZ-R
RAPTOR 50 SE
Save the flybar !!
Imagine postata
---------Alexe Gabriel----------
0

#12 Useril este offline   CYCLER 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 54
  • Inregistrat: 18-August 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 January 2011 - 11:09 AM

Ceva repere vizuale de la locul faptei, numele companiei, coordonate GPS .. orice detalii de localizare m-ar putea ajuta, se poate ? ;)

Multumesc.

[LE] Intre timp mi-a picat fisa unde e Bragadiru ... poate pica totusi ceva in partea opusa a orasului, ca nu conduc auto ;)

Aceasta postare a fost editata de CYCLER: 21 January 2011 - 11:16 AM

0

#13 Useril este offline   znecula 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 696
  • Inregistrat: 03-April 05
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 22 January 2011 - 08:10 PM

Cu oxigenul e mai dificil.
Statiile astea de incarcare nu baga in orice recipient.
Regulile de securitate si protectie in cazul O2 sunt foarte stricte si prezinta un pericol real.
Incearca totusi si da-ne si noua rezultatul.
Eu nu am reusit sa-i induplec pana nu m-am dus la ei cu butelie corespunzatoare.
Improvizatii se mai fac, dar fiecare pe raspunderea lui.
Nu spun aici nici cine, nici cum.
Cei de la astfel de statii de incarcare nu-si risca pielea.

Stima.

Aceasta postare a fost editata de znecula: 22 January 2011 - 08:13 PM

0

#14 Useril este offline   CYCLER 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 54
  • Inregistrat: 18-August 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 23 January 2011 - 12:46 AM

Iti multumesc de grija ce mi-o porti, dar te asigur ca ma bazez in primul rand pe mine pentru asta - am chestii de facut si nu le pot face daca zac in spital sau la 2m adancime, nu mai vorbesc de neplacerile ivite in caz ca as supravietui :D

Va fi un recipient standard, achizitionat nou, verificat/poansonat dupa normele ISCIR, tratat cu tot respectul cuvenit, capacu' pus la manipulare, legat pe pozitie la locul utilizarii, ma spal pe maini inainte sa umblu la ea daca mananc slanina, etc.
Probabil o butelie de 14 litri, mai mult n-am nevoie. Si nici n-o s-o folosesc pe balcon in bloc, am un spatiu mic inchiriat intr-o fosta fabrica.

Intreb ca sa nu dau ~900 lei aiurea si sa ma trezesc ca de fapt am luat o ancora (daca n-o pot umple ca persoana fizica, care este) :wub:

Aceasta postare a fost editata de CYCLER: 23 January 2011 - 12:59 AM

0

#15 Useril este offline   soarece 

  • Membru de partid
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1940
  • Inregistrat: 03-January 13
  • Gender:Male

Postat 30 December 2013 - 10:26 PM

Vezi postareacnc77hobby, la 05 November 2009 - 12:38 AM, a spus:

Salut
Din moment ce se inchide fiecare robinet ce rost are sa decuplam fizic dispozitivele de racordare?Scapa presiune in timp sau care ar fi logica ? Rog pe oricine are asa ceva sau este pe domeniul asta , si care are o experienta ,sa vina cu cateva lamuriri si sfaturi .




se strica garniturile,de aia trebuie decuplat...

Vezi postareaharrina, la 28 November 2009 - 06:52 PM, a spus:

in bucuresti sint cel putin 2 fabrici de oxigen unde poti incarca tankurile.
una in bucurestii noi si una pe fundeni.

mai greu este cu acetilena.


nu incarca nimeni butelii de alea....neiscirizate,neomologate pentru incarcare....deasemeni scrie si pe ele "do not refill"

Vezi postareatetea, la 30 November 2009 - 09:09 PM, a spus:

Din nefericire nu mai gasesc carbid ca generator mic am.........


nici n-ai sa mai gasesti....atarna autogenul in cui,vremea carbid-ului s-a scurs....si eu am un generator,o sa-l duc la fier vechi :lol:


Vezi postareaznecula, la 22 January 2011 - 08:10 PM, a spus:

Cu oxigenul e mai dificil.
Statiile astea de incarcare nu baga in orice recipient.
Regulile de securitate si protectie in cazul O2 sunt foarte stricte si prezinta un pericol real.



:good:

Aceasta postare a fost editata de soarece: 30 December 2013 - 10:27 PM

*Custom HPI BAJA 5T -Zenoah G260 engine ,carbon disc brakes ,tuned pipe.
*GARY FISHER Big Sur 1998 stock
Imagine postata
0

#16 Useril este offline   H7-25 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 28-June 12
  • Gender:Male
  • Location:Botosani
  • Interests:modelism, fishing, surveying

Postat 31 December 2013 - 03:39 PM

Butelia de oxigen este de unica folosinta deoarece este dimensionata constructiv sa reziste la temperatura normala ambientala probabil la aprox. 100atm presiune a gazului comprimat (nu lichefiat), ori in instalatiile de incarcare industriale se lucreaza cu presiuni mai mari (cred ca pana la 250 atm) caz in care aceasta s-ar dezintegra. Daca totusi se doreste reutilizarea ei se poate reincarca din alta butelie prevazuta cu regulator astfel incat sa nu se depaseasca 70-80% din presiunea avuta initial din fabricatie. NU incercati acest lucru fara un regulator bun setat pe presiunea dorita si conectori dedicati. Deasemenea trebuie spus ca furtunele uzuale de autogen plesnesc instantaneu la 30-40 bar. Nu incercati sa faceti reglarea presiunii "la mana" din robinet , pe principiul ca poate merge si asa pana imi cumpar regulator pt. ca nu o sa mai ajungeti sa-l cumparati.
In God we trust, all others must pay cash!
0

#17 Useril este offline   soarece 

  • Membru de partid
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1940
  • Inregistrat: 03-January 13
  • Gender:Male

Postat 31 December 2013 - 05:59 PM

H7-25 are dreptate ...... :excl: NU VA JUCATI CU OXIGENUL :excl: ,am vazut cu ochii mei ce a facut o butelie de oxigen,e BOMBA !!!!!
NU FOLOSITI AUTOGENUL DACA NU STITI SA-L UTILIZATI SAU MACAR SA DESCHIDETI FLACARA DIN BRENNER!!!

Are idee careva daca are putere calorica pentru tabla auto ? am de reparat un prag si o aripa la o rabla...care l-a folosit ? din lipsa de carbid as lua si eu unul .....

Aceasta postare a fost editata de soarece: 31 December 2013 - 06:03 PM

*Custom HPI BAJA 5T -Zenoah G260 engine ,carbon disc brakes ,tuned pipe.
*GARY FISHER Big Sur 1998 stock
Imagine postata
0

#18 Useril este offline   nicolas 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 584
  • Inregistrat: 06-October 06
  • Gender:Male
  • Location:Popesti-Leordeni

Postat 01 January 2014 - 01:48 PM

Flacara are putere sa debiteze tabla dar nu are suficienta putere sa o debiteze rapid, in acest caz ai nevoie de un timp mai mare de lucru.
Incalzind tabla mai mult timp se va oxida pe o suprafata mai mare si atunci ai probleme cu rugina.
In aplicatiile auto se recomanda folosirea oxigenului in combinatie cu acetilena.
Its nice to be important, but its more important to be nice ...
0

#19 Useril este offline   soarece 

  • Membru de partid
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1940
  • Inregistrat: 03-January 13
  • Gender:Male

Postat 01 January 2014 - 03:49 PM

pai asta nu-i pe cartus de acetilena ? daca e pe gaz m-am lamurit....e bun de taiat :( ....de sudat nu merge....apai asa,de taiat,taiam cu butelia de aragaz brici....
*Custom HPI BAJA 5T -Zenoah G260 engine ,carbon disc brakes ,tuned pipe.
*GARY FISHER Big Sur 1998 stock
Imagine postata
0

#20 Useril este offline   nicolas 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 584
  • Inregistrat: 06-October 06
  • Gender:Male
  • Location:Popesti-Leordeni

Postat 01 January 2014 - 08:57 PM

Din cate stiu eu este pe propan.Daca ai mai mult de lucru poti inchiria o butelie de acetilena de la Linde.
Its nice to be important, but its more important to be nice ...
0

#21 Useril este offline   soarece 

  • Membru de partid
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1940
  • Inregistrat: 03-January 13
  • Gender:Male

Postat 01 January 2014 - 10:06 PM

pentru un prag si-o aripa ....ma gandeam si iau un aparat wig cu rola de sarma ...si-i dau in mediu protector de argon ! sau macar un invertor bun,dau cu arc electric si cu electrozi normali rutilici ! bazic.....in puncte....

Aceasta postare a fost editata de soarece: 01 January 2014 - 10:07 PM

*Custom HPI BAJA 5T -Zenoah G260 engine ,carbon disc brakes ,tuned pipe.
*GARY FISHER Big Sur 1998 stock
Imagine postata
0

#22 Useril este offline   H7-25 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 28-June 12
  • Gender:Male
  • Location:Botosani
  • Interests:modelism, fishing, surveying

Postat 02 January 2014 - 12:03 AM

Tabla subtire de la caroserie ( sau subtiata de rugina la tobe) se sudeaza binisor electric daca ai un pic de indemanare si o masca automata LCD (ca sa ai disponibile ambele maini), cu electrod cat mai subtire 1,5-2mm si obligatoriu cu sarma de adaus. Se pune sarma peste locul ce trebuie sudat sau umplut cu material si cu electrodul atingi in sarma si o topesti peste partile de lipit. Astfel acolo tabla se ingroasa si nu se mai gaureste rapid insa trebuie reglat fin amperajul (cat mai mic dar suficient), viteza de lucru si apasarea. Preferabil ar fi cu invertorul o sudura WIG in argon dar merge si cu electrod invelit daca apoi se curata cu flexul surplusul de material si zgura, mai ales ca apoi se chituieste si nu trebuie sa fie etans snurul de sudura. Butanul si propanul nu se recomanda datorita numarului mai mare de atomi de hidrogen vs carbon din molecula comparativ cu acetilena. Asta duce in final la impurificarea metalului topit insa pt. auto deja e un moft deoarece peticirea tablei nu pune mari probleme de rezistenta, poate doar la praguri, lonjeroane sau alte elemente de rezistenta.
In God we trust, all others must pay cash!
0

#23 Useril este offline   soarece 

  • Membru de partid
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1940
  • Inregistrat: 03-January 13
  • Gender:Male

Postat 02 January 2014 - 12:08 AM

ma gandeam eu ca ar merge si cu electrozi inveliti....ultima data am sudat la o dacie 1310 cu aparat electric clasic,pe amperaj mediu,cu 2mm supertit.....a iesit dar nu era OK,nu e de baza,n-ar fi tinut la o structura de rezistenta....
la invertor cu bazic sau inox(asta prinde ok pe materiale dure si pe tabla auto) in puncte e cel mai ok,home-made....cred....poate gasesc vreo butelie de acetilena pe undeva,totusi ....mersi de raspunsuri !!!

Aceasta postare a fost editata de soarece: 02 January 2014 - 12:09 AM

*Custom HPI BAJA 5T -Zenoah G260 engine ,carbon disc brakes ,tuned pipe.
*GARY FISHER Big Sur 1998 stock
Imagine postata
0

#24 Userul este online   RVlad 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 252
  • Inregistrat: 21-September 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 13 January 2014 - 03:45 AM

Mergeti cu incredere pe sudura electrica in mediu protector, pretulrile pentru invertoare au scazut, un invertor decent ajunge la 200e iar unele mai de soi SH cu amorsare HV si alte bunatati tot pe acolo, in plus sunt si mai sanatoase parca nu e atat de bun fluxul pentru plamani si dinti...
Din cate stiu eu , in cazul autogenului CFH montarea robinetului pe butelie "impusaca" butelia, deci garniturile sunt facute sa reziste oxigenului, se recomanda demontarea furnunelor pentru a prevenii smulgerea acestora, tine de protectia muncii, sper ca nu iti faci prea multe sperante in privinta utilitatii lui e conceput pentru alamit garduri si sudat tevi. :drinks:

>subscriu> Cu Oxigenul nu este de joaca, daca nu e in butelie autorizata si valabila e o BOMBA, chiar si cat este tot periculos ramane.
0

#25 Useril este offline   iony 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2305
  • Inregistrat: 06-April 07

Postat 14 January 2014 - 04:24 PM

nu stiu daca ati gasit dar
http://www.aparat-ae...en___gaz-1.html
sau de pe o ambulanta , tubul cu manometru + o butelie de gaz ruseasca
cat despre incarcare din orice tub mare cu o reductie facuta din teava de 1/2 sudata nu alamita
maner +bec se gaseste :drinks:
0

#26 Useril este offline   iony 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2305
  • Inregistrat: 06-April 07

Postat 14 January 2014 - 04:27 PM

Cu Oxigenul nu este de joaca, daca nu e in butelie autorizata si valabila e o BOMBA, chiar si cat este tot periculos ramane.
acum daca te porti frumos cu el nu patesti nimic eu de vreo 14 ani ma inteleg bine cu el si imi incarc eu tubul
parte frumoasa la incarcarile in statii este ca te costa sa imcarci un tub de 3 litri sa zicem la fel ca unul mare si nu cred ca iti convine :blush:
0

#27 Useril este offline   soarece 

  • Membru de partid
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1940
  • Inregistrat: 03-January 13
  • Gender:Male

Postat 23 January 2014 - 01:10 AM

Vezi postareaRVlad, la 13 January 2014 - 03:45 AM, a spus:

Mergeti cu incredere pe sudura electrica in mediu protector, pretulrile pentru invertoare au scazut, un invertor decent ajunge la 200e iar unele mai de soi SH cu amorsare HV si alte bunatati tot pe acolo, in plus sunt si mai sanatoase parca nu e atat de bun fluxul pentru plamani si dinti...

Mersi de sfat,asa ma gandeam sa fac..... :good: ....INCA O DATA : NU VA JUCATI CU OXIGENUL,NU UMBLATI CU ULEIURI PRIN PREAJMA/FOLOSITI CHEI DE BRONZ PENTRU EVITAREA SCANTEILOR !AM VAZUT UN MARE CRATER DE LA O BUTELIE DE OXIGEN :excl:

Aceasta postare a fost editata de soarece: 23 January 2014 - 01:13 AM

*Custom HPI BAJA 5T -Zenoah G260 engine ,carbon disc brakes ,tuned pipe.
*GARY FISHER Big Sur 1998 stock
Imagine postata
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro