Modelism - RHC Forum: Incepator... ajutor va rog - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

Incepator... ajutor va rog Incerc sa ridic un heli - clona T-rex 450

#1 Useril este offline   Andrei* 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 22
  • Inregistrat: 22-October 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Modelism - Elicoptere RC<br /> - Navomodele RC si machete statice<br /> - Aeromodele

Postat 03 November 2009 - 04:52 PM

Buna tuturor,

As avea si eu nevoie de sfatul unui pilot avalsat de heli. De curand mi-am cumparat O copie de T-rex la mana a 2-a si inca de atunci incerc sa il rdic de la sol dar neavand experienta nu prea stiu care e problema...

Simptome: La turatie crescuta a rotorului principal incepe sa se roteasca in jurul axei sale in sens invers acelor de ceasornic.

Solutii Incercate: - Palele sunt Ok
- Gyro functioneaza in sensul in care trebuie - am testat - nu e reversed
- Sensul de rotire al palelor rotorului anticuplu sunt OK
- Am incercat sa ii dau turatie crescuta si sa tin la maxim in sens opus pitch-ul palelor de la rotorul anticuplu si tot nu am reusit nimic... se invarte in acelasi sens > de unde trag concluzia ca rotorul antucuplu nu face fata si nu stiu de ce...
- Am verificat si cureaua de distributie si nu e nimic in neregula,
- Palele sunt de 55mm dupa cum este specificat...am incercat 3 seturi de pale (de aceleasi dimensiuni) - asa l-am achizitionat,

Va rog, cine a mai intampinat aceasta problema sa ma ajute si pe mine cu niste sfaturi... si bineinteles, pentru ca sunt incepator sa ma ajute eventual cu un training macar entru primul zbor - sunt din Bucuresti.

Multumesc anticipat!
0

#2 Useril este offline   Legolas891 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 53
  • Inregistrat: 03-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca

Postat 03 November 2009 - 06:07 PM

Vezi postareaAndrei*, la Nov 3 2009, 04:52 PM, a spus:

- Sensul de rotire al palelor rotorului anticuplu sunt OK

Sigur nu ai inversat cureaua, si ai montat gresit palele? Asa am patit eu cu un prieten. Si-a desfacut coada, a pus invers cureaua, si a montat palele anticuplu invers, dar fiindca era inversata si cureaua, pareau ca se invart cum trebuie.
Tot Legolas8911 dar am uitat parola :D
0

#3 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8287
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 03 November 2009 - 06:38 PM

Gyro este inversat 100%

Cum ai testat gyro ca nu e reversed ?

Nu confunda directia servoului de coada (care poate fi bine setat) cu sensul gyro. E foarte usor, muti la gyro switch-ul de reverse si vezi ce se intampla.

Daca nu are il rotesti in plan orizontal cu 180 grade.

Oricum cand ceri ajutor da si tu cateva amanunte: heli (asta ai dat), statie, gyro, servo, etc.

Noi ne intalnim pe camp daca nu ploua in Chitila in weekend. De obicei apare si cel putin un elicopterist. Stefan
0

#4 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 03 November 2009 - 07:27 PM

Daca zici ca giro compenseaza in directia in care trebuie, s-ar putea sa fie montate grip-urile de la anticuplu pe dos, chiar daca rotatia este in sensul bun (leading edge, in loc de trailing edge, sau invers).

Verifica sa fie ca in manual.
0

#5 Useril este offline   Andrei* 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 22
  • Inregistrat: 22-October 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Modelism - Elicoptere RC<br /> - Navomodele RC si machete statice<br /> - Aeromodele

  Postat 03 November 2009 - 08:09 PM

Vezi postareaPrimus, la Nov 3 2009, 07:27 PM, a spus:

Daca zici ca giro compenseaza in directia in care trebuie, s-ar putea sa fie montate grip-urile de la anticuplu pe dos, chiar daca rotatia este in sensul bun (leading edge, in loc de trailing edge, sau invers).

Verifica sa fie ca in manual.


Multumesc de sfaturile de pana acum; si ca sa va raspund pe rand:

Primus - Nu am un manual fiind un Elicopter second... ni nici cu treminololgia de specialitate nu stau prea bine inca...

stiganas - nu e reversed Gyro pt ca era dat initial pe reverse, si dupa ce i-am dat normal, s-a mai stabilizat...dar tot se invarte in acelasi sens
- acum m-am ineresat si eu ce model e heli - si cred ca l-am gasit pe okazii: Elicopter HKH 450 kit - compatibil Align Trex 450 S ; motor: Motor Brushless EMGC AX-2212H 3350KV; Gyro: WK-G007; statie Hobby King HK-T6A de 2,4 Ghz....scuze ca nu am dat de la inceput specificatii mai detaliate
- Zi-mi si mie unde mai exact in Chitila... ca n-am mai fost pana acum (in week-end, sambata sau duminica? week-endu asta merge careva ca e cam frigut)

Legolas891 - Cel mai probabil ai dreptate... cand l-am cumparat mi-a zis ca are toate reglajele OK, numai ca era demontat. L-a cumparat fratele meu si a inceput sa il monteze dupa care l-a adus in Bucuresti aproape gata montat. Am vazut ca rotorul anticuplu se invarte invers, asa ca am intors cureaua. Dupa ce am intors cureaua am observat ca Gyro da comenzi invers, asa ca am dat de pe reverse, pe normal. Cred ca de la inceput era totul Ok si trebuia sa inversez decat palele rotorului anticuplu.
Si totusi, conteaza??
Sensul rotorului - asa cum e el acum - se roteste in sensul acelor de ceasornic, daca ma uit din partea dreapta a heli - stie cineva cum ar trebui sa fie????
0

#6 Useril este offline   Andrei* 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 22
  • Inregistrat: 22-October 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Modelism - Elicoptere RC<br /> - Navomodele RC si machete statice<br /> - Aeromodele

Postat 03 November 2009 - 08:14 PM

Apropo....

Stie cineva de unde sa fac rost de un Imbus de 1,5 si unul de 2mm bun....ca pana acum am luat 2 porcarii si s-au stricat
0

#7 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 03 November 2009 - 08:25 PM

Lasa-l asa si vino cu el la Chitila, locatia o gasesti in sectiunea Aeromodelism/Terenuri de zbor.

Sigur ai motat rotorul anticuplu invers. Poti cauta in acest forum, la Generalitati Heli, manualul de Trex 450 si arunca o privire la rotorul din coada.

Aceasta postare a fost editata de Primus: 03 November 2009 - 08:27 PM

0

#8 Useril este offline   Andrei* 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 22
  • Inregistrat: 22-October 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Modelism - Elicoptere RC<br /> - Navomodele RC si machete statice<br /> - Aeromodele

Postat 03 November 2009 - 08:45 PM

Vezi postareaPrimus, la Nov 3 2009, 08:25 PM, a spus:

Lasa-l asa si vino cu el la Chitila, locatia o gasesti in sectiunea Aeromodelism/Terenuri de zbor.

Sigur ai motat rotorul anticuplu invers. Poti cauta in acest forum, la Generalitati Heli, manualul de Trex 450 si arunca o privire la rotorul din coada.



Tocmai m-am uitat si arata exact cum e montat al meu acum
0

#9 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2740
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 03 November 2009 - 08:59 PM

Vezi postareaAndrei*, la Nov 3 2009, 08:45 PM, a spus:

Tocmai m-am uitat si arata exact cum e montat al meu acum


Pune o poza , va fi mai clar pt. toti
Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#10 Useril este offline   Andrei* 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 22
  • Inregistrat: 22-October 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Modelism - Elicoptere RC<br /> - Navomodele RC si machete statice<br /> - Aeromodele

Postat 03 November 2009 - 09:01 PM

Vezi postareatantar, la Nov 3 2009, 08:59 PM, a spus:

Pune o poza , va fi mai clar pt. toti



O sec...
0

#11 Useril este offline   Andrei* 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 22
  • Inregistrat: 22-October 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Modelism - Elicoptere RC<br /> - Navomodele RC si machete statice<br /> - Aeromodele

Postat 03 November 2009 - 09:31 PM

Vezi postareatantar, la Nov 3 2009, 08:59 PM, a spus:

Pune o poza , va fi mai clar pt. toti



Asta e cea mai buna rezolutie la care am reusit sa le fac...daca ajuta cu ceva...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Fotografii_0070.jpg
  • Imagine atasata: Fotografii_0071.jpg
  • Imagine atasata: Fotografii_0072.jpg

0

#12 Useril este offline   alexvid 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1494
  • Inregistrat: 30-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 03 November 2009 - 09:38 PM

Palele de pe coada, nu sunt cele originale! ce dimensiune are o pala in lungime ? aproximativ
Mie imi par a fi palele de la ESKY HBK2 55mm...dar e posibil sa fie doar o parere...cele de 450, au ~58-60mm
Sau cat are rotorul cu totul ?

PS scuze, acum am citit la inceput. palele tale sunt de 55mm dupa culoare si forma, sunt cele de HBK2, elicopter de clasa 400 nu 450. E foarte posibil sa nu faca fata la cuplu.

Aceasta postare a fost editata de alexvid: 03 November 2009 - 09:43 PM

0

#13 Useril este offline   alexvid 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1494
  • Inregistrat: 30-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 03 November 2009 - 09:45 PM

poti incerca daca e computerizata statia sa cresti curba de gaz si sa micsorezi curba de pitch...
in felul asta, creste eficienta pe coada si scade cuplul de la rotorul principal...sper ca m-am exprimat corect :))
Dar mai bine iti iei pale de 450 de coada. poti sa imi dai un MI cred ca gasesc un set corespunzator sa iti dau...daca vi la mall vitan si sunt ale tale...fibra de sticla sau plastic

Aceasta postare a fost editata de alexvid: 03 November 2009 - 09:46 PM

0

#14 Useril este offline   HELIFAN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3605
  • Inregistrat: 06-June 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Elicoptere

Postat 03 November 2009 - 09:57 PM

Suna-ma la 0744 167518 - Teodor, si o sa-ti spun ce sa schimbi. Ceva este montat gresit la coada.
TX - Futaba T-10CAP 2,4 Ghz - Radio
HELI:
Spirit L16 Robbe in fuselaj Agusta 109 | Spirit L16 Robbe - clasa 550 | Taurus 50 electric clasa 600 |
Trex 600E FBL Custom Frame V.2 | Trex 600E FBL Custom Frame V.3 | Trex 600E FBL Custom Frame V.4 |
AUTO:
2buc. Buggy - ANSMANN Master Smacker 1:10 4WD electic
3buc. Truggy - ANSMANN Royal Flash 1:10 4WD electic
TX - RadioLink RC3S 2.4GHz

Proiectele mele:
Trex600E custom frame V1 - http://www.rhcforum....e/page__st__240 --- --- --- Trex600E custom frame V2 - http://www.rhcforum....e/page__st__480
Trex600E custom frame V3 - http://www.rhcforum....e/page__st__570 --- --- --- Trex600E custom frame V4
- http://www.rhcforum....e/page__st__600
0

#15 Useril este offline   HELIFAN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3605
  • Inregistrat: 06-June 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Elicoptere

Postat 03 November 2009 - 10:05 PM

Asa trebuie montat suportul palelor

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: kx0160npl6.jpg

TX - Futaba T-10CAP 2,4 Ghz - Radio
HELI:
Spirit L16 Robbe in fuselaj Agusta 109 | Spirit L16 Robbe - clasa 550 | Taurus 50 electric clasa 600 |
Trex 600E FBL Custom Frame V.2 | Trex 600E FBL Custom Frame V.3 | Trex 600E FBL Custom Frame V.4 |
AUTO:
2buc. Buggy - ANSMANN Master Smacker 1:10 4WD electic
3buc. Truggy - ANSMANN Royal Flash 1:10 4WD electic
TX - RadioLink RC3S 2.4GHz

Proiectele mele:
Trex600E custom frame V1 - http://www.rhcforum....e/page__st__240 --- --- --- Trex600E custom frame V2 - http://www.rhcforum....e/page__st__480
Trex600E custom frame V3 - http://www.rhcforum....e/page__st__570 --- --- --- Trex600E custom frame V4
- http://www.rhcforum....e/page__st__600
0

#16 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 03 November 2009 - 10:08 PM

http://img252.imageshack.us/img252/6131/trex450sev2manualebook.png

Aceasta postare a fost editata de Primus: 03 November 2009 - 10:09 PM

0

#17 Useril este offline   docmarius 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 398
  • Inregistrat: 05-July 08

Postat 04 November 2009 - 08:02 AM

Din poza se vede ca gripurile palelor sunt invers.
Parghiuta care trage de pala de coada trebuie sa fie legata de bordul de atac (cel ce taie aerul) al palei, nu pe cel de fuga.
Scoate palele, desfa articulatia sferica de la blade holder (cilindrul crestat de plastic care tine pala) si intoarce holderele 180 grade.

Imagine atasata: Grips.jpg

Aceasta postare a fost editata de docmarius: 04 November 2009 - 08:14 AM

West Hobby Team
--------------------
Modele: Robbe Pitts S12, GL-450C, Pelikan X-treme, Ripmax Bossanova 15cc, Raptor 620SE
R/C: Futaba FF9C 35MHz/Jeti Duplex 2.4GHz, ESU ECoS II
0

#18 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2740
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 04 November 2009 - 08:22 AM

Vezi postareadocmarius, la Nov 4 2009, 08:02 AM, a spus:

Din poza se vede ca gripurile palelor sunt invers.
Parghiuta care trage de pala de coada trebuie sa fie legata de bordul de atac (cel ce taie aerul) al palei, nu pe cel de fuga.
Scoate palele, desfa articulatia sferica de la blade holder (cilindrul crestat de plastic care tine pala) si intoarce holderele 180 grade.

Atasament Grips.jpg



Corect , Docmarius are ochii buni .
T..
Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#19 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8287
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 November 2009 - 08:26 AM

M-am inselat; docmarius are dreptate, gripurile sunt invers. Vezi ce buna e o poza. Stefan

Vezi postareadocmarius, la Nov 4 2009, 08:02 AM, a spus:

Din poza se vede ca gripurile palelor sunt invers.
Parghiuta care trage de pala de coada trebuie sa fie legata de bordul de atac (cel ce taie aerul) al palei, nu pe cel de fuga.
Scoate palele, desfa articulatia sferica de la blade holder (cilindrul crestat de plastic care tine pala) si intoarce holderele 180 grade.

Atasament Grips.jpg

0

#20 Useril este offline   Andrei* 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 22
  • Inregistrat: 22-October 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Modelism - Elicoptere RC<br /> - Navomodele RC si machete statice<br /> - Aeromodele

Postat 04 November 2009 - 01:11 PM

Multumesc tuturor pentru ajutorul acordat....si bineinteles ca totul nu e bine cand un capitol se termina cu bine...

Am facut modificarile de rigoare si ca prin minune, acum nu vrea sa mai functioneze deloc(se poate sa am o problema cu acumulatorul...) - adica, pornesc statia, prind acumuatorul, se aprinde LED-ul de la Gyro....si nimic...nu ia nici o comanda. servourile le pot misca cu mana la fel cum n-ar fi alimentate.
Stie cineva ce ar fi putut pica?
0

#21 Useril este offline   alexvid 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1494
  • Inregistrat: 30-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 November 2009 - 03:36 PM

Sa inteleg ca servourile nu se initializeaza deloc cand cuplezi bateria ?
E posibil sa fi rebagat toate firele de la servo-uri invers in receptor? Cand ai facut modificarea la coada, ai scos toate firele din receptor si apoi le-ai rebagat?
Nu cred ca e bateria atat de moarta incat sa nu mai miste nimic...atata timp cat inainte de a modifica ceva, mergea cat de cat.
Regulatorul probabil merge de vreme ce ajunge curent la gyro.

Poti sa mai incerci sa refaci bind-ingul la statie ...daca se face asa ceva la statia aia.
Sau vezi sa nu fie vre-un buton la statie apasat (de exemplu idle 1...sau cum i-o zice la ala de 3D).
In situatia asta nu emite nimic si nu initializeaza receptorul...(safe mode).
incearca sa verifici ca toate butoanele pe statie sunt cum trebuie, inclusiv joystickul de throttle si trimmerul aferent la minim.

Aceasta postare a fost editata de alexvid: 04 November 2009 - 03:39 PM

0

#22 Useril este offline   TUROK 

  • BAGA VITEZA
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3708
  • Inregistrat: 03-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 04 November 2009 - 10:40 PM

Vezi postareaAndrei*, la Nov 4 2009, 01:11 PM, a spus:

Multumesc tuturor pentru ajutorul acordat....si bineinteles ca totul nu e bine cand un capitol se termina cu bine...

Am facut modificarile de rigoare si ca prin minune, acum nu vrea sa mai functioneze deloc(se poate sa am o problema cu acumulatorul...) - adica, pornesc statia, prind acumuatorul, se aprinde LED-ul de la Gyro....si nimic...nu ia nici o comanda. servourile le pot misca cu mana la fel cum n-ar fi alimentate.
Stie cineva ce ar fi putut pica?



giro l-ai pus bine ?..verifica intrarile ( canal 4 si 5)
ADOR VITEZA!!!
0

#23 Useril este offline   Andrei* 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 22
  • Inregistrat: 22-October 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Modelism - Elicoptere RC<br /> - Navomodele RC si machete statice<br /> - Aeromodele

Postat 04 November 2009 - 11:42 PM

Nu am modificat nimic la el, nu am scos nici o mufa, nu am miscat nici un cablu....decat ca am incarcat acumulatorul...si acolo e putin triky...adica:

Am un Li-Po Charger4 de la Graupner, insa nu am un transformator de 12-15V si in jur de 5A, asa ca il incarc de la bateria de la masina...Pe frigu' asta va dati seama ca nu am cum sa il supraveghez, asa ca il las acolo si ma intorc dupa ce termina de incarcat...
Ideea e ca pana acum l-am incarcat de 2 ori si ambele dati mi-a dat la 5 min dupa conectare o eroare - conform numarului de bipaituri si flashuri ale LED-ului zicea ca e "incorect battery type connected(eg. Ni-Cd / Ni-Mh)" - si dupa ce restartam operatiunea, mergea OK si in cca. 2 ore se incarca. Ultima data cand l-am incarcat nu a mai dat eroarea aia de dupa primele 5 minute, si in jumatate de ora arata ca e incarcat.

Mai are cineva incarcator Graupner ca cel mentionat si il foloseste cu un acumulator Desire Power de 2500mA?? Daca da, poate ma lumineaza si pe mine cineva pana nu ard accu ca e chiar pacat de el si mai e si nou.

Multumiri!!!
0

#24 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 05 November 2009 - 12:10 AM

Vezi postareaAndrei*, la Nov 4 2009, 11:42 PM, a spus:

Nu am modificat nimic la el, nu am scos nici o mufa, nu am miscat nici un cablu....decat ca am incarcat acumulatorul...si acolo e putin triky...adica:

Am un Li-Po Charger4 de la Graupner, insa nu am un transformator de 12-15V si in jur de 5A, asa ca il incarc de la bateria de la masina...Pe frigu' asta va dati seama ca nu am cum sa il supraveghez, asa ca il las acolo si ma intorc dupa ce termina de incarcat...
Ideea e ca pana acum l-am incarcat de 2 ori si ambele dati mi-a dat la 5 min dupa conectare o eroare - conform numarului de bipaituri si flashuri ale LED-ului zicea ca e "incorect battery type connected(eg. Ni-Cd / Ni-Mh)" - si dupa ce restartam operatiunea, mergea OK si in cca. 2 ore se incarca. Ultima data cand l-am incarcat nu a mai dat eroarea aia de dupa primele 5 minute, si in jumatate de ora arata ca e incarcat.

Mai are cineva incarcator Graupner ca cel mentionat si il foloseste cu un acumulator Desire Power de 2500mA?? Daca da, poate ma lumineaza si pe mine cineva pana nu ard accu ca e chiar pacat de el si mai e si nou.

Multumiri!!!


Vezi poate dai foc la masina.S-ar putea sa fi cedat un element si chargerul sa nu stie ce tensiune sa aloce si de asta sa dea eroare.Incearca si masoara tensiunea pe elementi.Pentru sursa poti folosi una de calculator.

tot inainte
0

#25 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 05 November 2009 - 07:37 AM

Andrei, incearca sa gasesti pe cineva pe langa tine sa iti incarce packul lipo. Asta daca nu e distrus deja.
S-ar putea ca de acolo sa fie. ESC-ul nu se armeaza daca tensiunea e sub cea de protectie (Cut off).

Daca ne zici cam pe unde stai, poate se ofera cineva din apropiere. Daca esti aproape te pot ajuta eu cu verificarea packului.

Aceasta postare a fost editata de Primus: 05 November 2009 - 07:43 AM

0

#26 Useril este offline   Andrei* 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 22
  • Inregistrat: 22-October 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Modelism - Elicoptere RC<br /> - Navomodele RC si machete statice<br /> - Aeromodele

Postat 05 November 2009 - 08:10 PM

Multumesc pentru ajutor!

Pana la urma s-a incarcat si merge, dar.... am revenit la vechea problema cu rotirea cozii, chiar daca le-am instalat corect acum(cel putin asa cred)

Eu am gasit la piesele pe care le-am primit cand l-am cumparat si un pinion cu rotita zimtata pentru coada cu diametrul mai mic decat cel instalat acum pe el. Credeti ca daca ii schimb pinionul si rotorul anticuplu o sa aiba viteza mai mar, atunci o sa faca fata si o sa il tina pe loc?

Locuiesc in cartier Titan la piata Trapezului...
0

#27 Useril este offline   Andrei* 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 22
  • Inregistrat: 22-October 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Modelism - Elicoptere RC<br /> - Navomodele RC si machete statice<br /> - Aeromodele

Postat 05 November 2009 - 08:44 PM

SAU

Se poate intampla chestia asta di cauza ca acumulatorul e prea greu?
eu folosesc accu LI-PO de 2500mA si diferenta de greutate fata de cel de 1800mA e de 43g ??
Stie cineva?
0

#28 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 05 November 2009 - 09:21 PM

Spune-ne si noua ce statie ai,ce gyro,fa o poza care sa cuprinda servo si rotorul anticuplu,ca altfel..............
0

#29 Useril este offline   Andrei* 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 22
  • Inregistrat: 22-October 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Modelism - Elicoptere RC<br /> - Navomodele RC si machete statice<br /> - Aeromodele

Postat 05 November 2009 - 11:56 PM

Am descris Gyro, statia si heli la al 5-lea post din acest topic....mai jos sunt pozele rotorului anticuplu inainte sa il modific....acu e cum trebuie pt ca l-am sunat pe Ionel si mi-a zis prin telefon ce ar trebui sa fac....

Pana la urma cred ca trebuie sa il vada cineva...
0

#30 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 06 November 2009 - 07:59 AM

Un pinion cu mai putini dinti pe motor iti da o turatie mai mica, nu mai mare, prin urmare randamentul rotorului anticuplu va fi si mai mic.

Dar nu cred ca e de acolo.

Aceasta postare a fost editata de Primus: 06 November 2009 - 08:00 AM

0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro