Modelism - RHC Forum: combustibil pentru.... - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

combustibil pentru.... heli si aero

#1 Useril este offline   furios 

  • RAPTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1170
  • Inregistrat: 30-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bragadiru
  • Interests:Heli

Postat 04 November 2009 - 11:33 PM

Am o mica nelamurire,
am un aeromodel termic,care functioneaza cu 10%nitro,si un heli,tot termic,care functioneaza cu acelas procent de nitro

Pot lua un bidon de 'gaz' cu 10%nitro pentru aero si sa bag atat la heli cat si la aero?
"CU CONDITIA CA LA HELI SA MAI COMPLETEZ CU ULEI"
Mi se pare aiurea,ulei se gaseste separat si nu vad de ce sa nu mearga,
voi pune separat ulei la fiecare alimentare pentru heli,iar la aero....direct din bidon.
Am sa tin cont de parerile celor avizati si sunt comvins ca nu e cea mai buna solutie(cea aleasa de mine),este pur si simplu o intrebare


PS.sa nu imi spuneti sa imi iau cate un bidon pentru fiecare :rolleyes: ....ca nu va cred
T-REX 500 PRO
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!

---------Alexe Gabriel----------
0

#2 Useril este offline   OvidiuBB 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 45
  • Inregistrat: 08-October 09
  • Gender:Male
  • Location:Targoviste

Postat 05 November 2009 - 12:32 AM

sfat neavizat: in mod inevitabil, mai devreme sau mai tarziu, va veni momentul in care va trebui sa cumperi un alt bidon de combustibil... ai putea foarte bine sa-ti iei un al doilea bidon de acum si scapi de bataia de cap... :rolleyes:
0

#3 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9329
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 05 November 2009 - 04:17 AM

Vezi postareafurios, la Nov 5 2009, 12:33 AM, a spus:

PS.sa nu imi spuneti sa imi iau cate un bidon pentru fiecare :rolleyes: ....ca nu va cred


Din pacate cam asa ar trebui. Corect este sa utilizezi combustibilul corect pentru un model dat...parea mea. Cele doua tipuri de motoare au regimuri de lucru extrem de diferite, asa incat necesita combustibili diferiti.
0

#4 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 05 November 2009 - 07:59 AM

De acord cu Dan.
Si ca sa iti dau un argument puternic, sa zicem ca la avion poti sa il aduci jos in dead stick, dar cu elicopterul? Te descurci cu autorotatia din aproape orice situatie?
Si Raptorul nu e mic deloc...

Aceasta postare a fost editata de Primus: 05 November 2009 - 08:00 AM

0

#5 Useril este offline   furios 

  • RAPTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1170
  • Inregistrat: 30-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bragadiru
  • Interests:Heli

Postat 05 November 2009 - 10:17 AM

Va multumesc pentru sfaturi,sunt de acord cu parerile impartite de voi si nu am sa iau un bidon 'la comun'.Era o intrebare fireasca,care ma framanta de ceva vreme....doar atat,iar cu autorotatia....NO COMENT,imi e o frica de el si asa in hover,dapai sa se opreasca motorul pe la vro' 10m inaltime...cred ca o iau la fuga inainte sa incerc autorotatia......;)

Aceasta postare a fost editata de furios: 05 November 2009 - 10:19 AM

T-REX 500 PRO
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!

---------Alexe Gabriel----------
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro