Modelism - RHC Forum: B-25 J Mitchel "Indian Princess" - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

B-25 J Mitchel "Indian Princess"

#1 Useril este offline   CONSTANTIN-MIHAI 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 43
  • Inregistrat: 21-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 18 October 2009 - 04:58 PM

Prezentare construire B-25.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC01255__Medium_.JPG
  • Imagine atasata: DSC01256__Medium_.JPG
  • Imagine atasata: DSC01258__Medium_.JPG
  • Imagine atasata: DSC01265__Medium_.JPG
  • Imagine atasata: DSC01270__Medium_.JPG
  • Imagine atasata: DSC01271__Medium_.JPG
  • Imagine atasata: DSC01273__Medium_.JPG

0

#2 Useril este offline   CONSTANTIN-MIHAI 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 43
  • Inregistrat: 21-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 18 October 2009 - 05:05 PM

Continuare...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC01275__Medium_.JPG
  • Imagine atasata: DSC01277__Medium_.JPG
  • Imagine atasata: DSC01283__Medium_.JPG
  • Imagine atasata: DSC01285__Medium_.JPG
  • Imagine atasata: DSC01287__Medium_.JPG
  • Imagine atasata: DSC01294__Medium_.JPG
  • Imagine atasata: DSC01297__Medium_.JPG
  • Imagine atasata: DSC01304__Medium_.JPG

0

#3 Useril este offline   CONSTANTIN-MIHAI 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 43
  • Inregistrat: 21-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 18 October 2009 - 05:10 PM

Continuare.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC01308__Medium_.JPG
  • Imagine atasata: DSC01312__Medium_.JPG
  • Imagine atasata: DSC01313__Medium_.JPG
  • Imagine atasata: DSC01315__Medium_.JPG
  • Imagine atasata: DSC01319__Medium_.JPG
  • Imagine atasata: DSC01320__Medium_.JPG
  • Imagine atasata: DSC01321__Medium_.JPG
  • Imagine atasata: DSC01331__Medium_.JPG
  • Imagine atasata: DSC01332__Medium_.JPG

0

#4 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19163
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 18 October 2009 - 05:14 PM

Ce versiune este acesta ?
Ma refer la manufaturer, dimensiuni, masa.
Niste detalii despre motorizarea aleasa ?
... cu picioarele pe pamant ...
0

#5 Useril este offline   CONSTANTIN-MIHAI 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 43
  • Inregistrat: 21-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 18 October 2009 - 05:16 PM

Continuare...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC01337__Medium_.JPG
  • Imagine atasata: DSC01343__Medium_.JPG
  • Imagine atasata: DSC01345__Medium_.JPG
  • Imagine atasata: DSC01349__Medium_.JPG
  • Imagine atasata: DSC01351__Medium_.JPG
  • Imagine atasata: DSC01353__Medium_.JPG

0

#6 Useril este offline   CONSTANTIN-MIHAI 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 43
  • Inregistrat: 21-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 18 October 2009 - 06:14 PM

Buna seara , Avionul are 1600 mm anvergura, 1230 mm lungime ,greutatea in jur de 2800 g, pare cam usor de bot dar nu mult. Motorizare electrica un Roxxy Outrunner 3536/06 , la 11,1 V cu o baterie de 4500 mA -20 c si doua Esc-uri 930-6 . Tren triciclu escamotabil cu un servo FP-S136G . Poate fi motorizat si cu un motor termic 25-2 timpi. Modelul este de la Graupner dar facut in Vietnam. Are 4 servo pe aripi pt. eleroane si flapsuri , un servo pe directie , un servo pe roata din fata [ S 3114] si un servo mai mare pe profundor . A mai ramas doar de setat comenzile si echilibrat .
0

#7 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19163
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 18 October 2009 - 06:29 PM

Aha, deci e cel cunosctut si drept Black Horse, probabil aceasi provenienta.
Elicele sunt contrarotative ?
... cu picioarele pe pamant ...
0

#8 Useril este offline   casper20 

  • Lifetime Beginner
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3598
  • Inregistrat: 09-June 07
  • Gender:Male
  • Location:TG-MURES

Postat 18 October 2009 - 08:45 PM

Mi se pare mie sau omuletii aia din model nu prea sunt scale, sunt cam mari?
Prabusirea este o aterizare necontrolata..................sau nu?

FPV is not a crime!

Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163

Tel: 0741-931.767
0

#9 Useril este offline   CONSTANTIN-MIHAI 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 43
  • Inregistrat: 21-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 18 October 2009 - 10:02 PM

Aveti dreptate , este Black Horse am facut eu o confuzie , e luat de la Ripmax . Elicile nu sunt contrarotative . Din pacate pilotii nu sunt scale . Asa au venit. Totul e sa zboare avionul si poate chiar sa reusesc sa-l si aterizez. Cu stima Costel Zavalescu
0

#10 Useril este offline   casper20 

  • Lifetime Beginner
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3598
  • Inregistrat: 09-June 07
  • Gender:Male
  • Location:TG-MURES

Postat 18 October 2009 - 10:59 PM

Sper sa iti reuseasca zborul si sa ne zici si noua cum zboara, si eventual un filmulet.
Prabusirea este o aterizare necontrolata..................sau nu?

FPV is not a crime!

Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163

Tel: 0741-931.767
0

#11 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 19 October 2009 - 08:15 AM

M-ati facut invidios pentru ca eu nu am reusit sa ma apuc de ele ! Am exact acelasi model in 2 exemplare, dar nu m-am hotarat la tipul de motorizare.
Vroiam unul electric si unul termic. La varianta electrica am citit intr-un review de "afara" ca pusese motoare AXI cu 1390 rpm/volt si elice cu 3 pale de 9,5x5.
Sper sa fie suficient si ce ati pus dumneavoastra cu 1250 rpm/volt. Asteptam cu interes primul zbor si impresiile lasate.


Bafta in continuare !

P.S. Mama cum ar arata o "celula" de 3 bombardiere in formatie de survol ! Ma apuc de lucru !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#12 Useril este offline   CONSTANTIN-MIHAI 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 43
  • Inregistrat: 21-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 October 2009 - 11:36 AM

Multumesc pentru urarile de bine! Cu privire la motorizare, daca il faci electric se pot pune si motoare mai puternice ,cu ESC-urile aferente , poate si o baterie mai puternica. In felul acesta probabil va fi mai centrat. Ar fi interesant daca un model va fi termic. S-ar putea vedea ce diferente ar fi in zbor. E putina chinuiala la montarea echiilor pt. trenul de aterizare dar merge . Pentru cuplarea firelor electrice de la ESC-uri la baterie trebuiesc confectionate 2 Y-grecuri care sa preia '+' de la cele doua ESC-uri si deasemeni " - " . Oricum daca il faci electric se mai poate transforma in termic . Invers e mult prea dificil. Cu stima Costel Zavalescu
0

#13 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 19 October 2009 - 12:02 PM

Vezi postareaCONSTANTIN-MIHAI, la Oct 19 2009, 12:36 PM, a spus:

Multumesc pentru urarile de bine! Cu privire la motorizare, daca il faci electric se pot pune si motoare mai puternice ,cu ESC-urile aferente , poate si o baterie mai puternica. In felul acesta probabil va fi mai centrat. Ar fi interesant daca un model va fi termic. S-ar putea vedea ce diferente ar fi in zbor. E putina chinuiala la montarea echiilor pt. trenul de aterizare dar merge . Pentru cuplarea firelor electrice de la ESC-uri la baterie trebuiesc confectionate 2 Y-grecuri care sa preia '+' de la cele doua ESC-uri si deasemeni " - " . Oricum daca il faci electric se mai poate transforma in termic . Invers e mult prea dificil. Cu stima Costel Zavalescu



As fi optat pentru termic in ideea ca iese mai usor, dar am aflat ca OS 25 LA care are doar 197 grame nu este tocmai bun ( nu are nici macar rulmenti ) iar OS 25 FX sau AX sunt mai grele 249 gr respectiv 275 gr . Am sa mai refac calculul de greutate.
O intrebare : daca mergi la camp cu aripile demontate , nu este prea complicat de reglat de fiecare data tijele de la trenul escamotabil din aripi , eventual a se uzeze stfturile filetate ?
P.S.

Am sa caut site-ul unde este un kit review superb ( inclusiv schimbarea pilotilor cu unii scale ) si am sa pun link-ul aici.
Cel de acolo dupa cateva zboruri a ajuns la concluzia ca pentru centrare este mai bine cu 2 pack-uri de 2500 mA legate in paralel.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: B_25.jpg
  • Imagine atasata: B_25_1.jpg

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#14 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19163
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 19 October 2009 - 12:04 PM

Vezi postareaCONSTANTIN-MIHAI, la Oct 19 2009, 12:36 PM, a spus:

...E putina chinuiala la montarea echiilor pt. trenul de aterizare dar merge ...

A venit in kit trenul de aterizare sau a fost alegerea ta ?
Ah, si inca ceva: aripa e demontabila in 2 ?
Detaliile au venit toate lipite pe fuselaj? Abtibilduri aplicate ?
... cu picioarele pe pamant ...
0

#15 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19163
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 19 October 2009 - 12:15 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Oct 19 2009, 01:02 PM, a spus:

...Am sa caut site-ul unde este un kit review superb ( inclusiv schimbarea pilotilor cu unii scale ) si am sa pun link-ul aici.
Cel de acolo dupa cateva zboruri a ajuns la concluzia ca pentru centrare este mai bine cu 2 pack-uri de 2500 mA legate in paralel.

Posibil aici:
http://www.rcgroups....ad.php?t=934752
Cel putin imaginea cu 2 pack-uri este cea de la postul #193
Dar nu vad de ce legate in paralel :lol: daca ajungi la doua pack-uri, atunci fiecare cu ESC-ul lui, si RC-ul pe un BEC separat, nu m-as risca la asa avion sa merg pe mana BEC-ului din ESC.

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 19 October 2009 - 12:17 PM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#16 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2740
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 19 October 2009 - 12:23 PM

Vezi postareaCONSTANTIN-MIHAI, la Oct 18 2009, 06:16 PM, a spus:

Continuare...


Arata super , felicitari .... cam asa ar arata modelul pt. care m-as lasa de heli .

Felicitari
T..
Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#17 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 19 October 2009 - 12:47 PM

Vezi postarearenatoa, la Oct 19 2009, 01:15 PM, a spus:

Posibil aici:
http://www.rcgroups....ad.php?t=934752
Cel putin imaginea cu 2 pack-uri este cea de la postul #193
Dar nu vad de ce legate in paralel :lol: daca ajungi la doua pack-uri, atunci fiecare cu ESC-ul lui, si RC-ul pe un BEC separat, nu m-as risca la asa avion sa merg pe mana BEC-ului din ESC.

1 - Trenul escamotabil vine in Kit.
2 - Aripa este din doua bucati cu teava prin ele.

Sa nu uitam ca la motorizare si electronica in general ei recomanda componente de callitate. Inclusiv ROXXY sunt bune. Eu am umflat vre-o trei pack-uri tot RoPower pe un RedHawk si nu a patit nimic regulatorul. La regulator as pune unul de 50 - 60 A
Daca pui UBEC separat . trebuie si alt acumulator pentru el , desi nu prea e mare loc in interior ?
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#18 Useril este offline   motzu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 775
  • Inregistrat: 23-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 October 2009 - 12:52 PM

Offtopic dar nu pun pe privat caci poate ii intereseaza si pe altii

Dl-e Zavalescu - suportul de avion reglabil - acela galben e facut de dvs sau cumparat ?

Niste detalii va rugam

Este exceptional pentru aer liber sa nu mai imi chinui burdihanul :lol:

Merci
0

#19 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19163
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 19 October 2009 - 02:00 PM

Vezi postareamotzu, la Oct 19 2009, 01:52 PM, a spus:

Dl-e Zavalescu - suportul de avion reglabil - acela galben e facut de dvs sau cumparat ?

Pare manufacturat, mai ales in detaliul unde se vad mansoanele buretoase legate cu scotch... apropo, acolo ar merge de minune niste tevi de spuma termoizolanta.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#20 Useril este offline   CONSTANTIN-MIHAI 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 43
  • Inregistrat: 21-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 October 2009 - 07:32 PM

Buna seara, Am sa incerc sa raspund pe rand . Suportul galben inalt la care faceti referire cred ca este de cumparat dar va rog sa-l intrebati pe Gicos pt. ca este al lui. Intradevar trenul de aterizare escamotabil vine din kit. Asa este daca se vor demonta mereu aripile dupa cateva montari si demontari vor trebui schimbate surubelele cu inbus . Aripa este din doua bucati fixate cu o teava si patru suruburi de plastic. Abtibildurile s-au pus la sfarsit .La montare Gicosu a gasit acel site de la RC Groups si ne-am ajutat cat de cat . Am vizionat si zborul acelui model. Exista acolo posibilitatea de al downloada. Cu filmele e mai greu . Am o groaza de filme dar nu stiu sa le postez. Mi-ar trebui in plus si un program care sa transforme inregistrarea de pe DVD in ceva care sa primeasca You Tube-ul. Cu stima Costel Zavalescu
0

#21 Useril este offline   CONSTANTIN-MIHAI 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 43
  • Inregistrat: 21-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 03 November 2009 - 06:13 PM

O mica prezentare a avionului B-25J

http://www.youtube.c...h?v=B3A7PAmf2sI
0

#22 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 03 November 2009 - 06:31 PM

Cand va zbura ?
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#23 Useril este offline   Laur73 

  • fotograf aerian
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1855
  • Inregistrat: 26-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Filmari si fotografie aeriana

Postat 03 November 2009 - 06:45 PM

Foarte frumos filmul si modelul ,dar nu i-mi dau seama daca este offroad sau onroad?
Fotografie Aeriana
0

#24 Useril este offline   adrian82 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 143
  • Inregistrat: 07-August 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:eletronica-aeromodelism-masini

Postat 03 November 2009 - 08:19 PM

superb avion mi-a placut mult acest model ...
0

#25 Useril este offline   CONSTANTIN-MIHAI 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 43
  • Inregistrat: 21-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 03 November 2009 - 10:54 PM

Buna seara , De zburat cred ca abia la primavara . Are nevoie de o pista neteda si doar Luica si A-51 de la Alba-Iulia au asa ceva. Din pacate e usor de bot si e mai mult up_road. Ar fi frumos pana atunci ca REAL DESIGN sa termine B-25 -ul lui si sa incercam sa le zburam in formatie. Toate cele bune Costel Z.
0

#26 Useril este offline   tetea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 04-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 04 November 2009 - 05:17 AM

Superb avionul, felicitari.
Asteptam sa-l vedem la zbor.
Stima,
Adrian
0

#27 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 04 November 2009 - 08:56 AM

Vezi postareaCONSTANTIN-MIHAI, la Nov 3 2009, 10:54 PM, a spus:

Buna seara , De zburat cred ca abia la primavara . Are nevoie de o pista neteda si doar Luica si A-51 de la Alba-Iulia au asa ceva. Din pacate e usor de bot si e mai mult up_road. Ar fi frumos pana atunci ca REAL DESIGN sa termine B-25 -ul lui si sa incercam sa le zburam in formatie. Toate cele bune Costel Z.

Nu este nevoie pana la primavara ! Cum avem o zi cu soare si nu foarte frig putem merge la Tariceni - numai la Alba mai este o pista similara - este islaz de pasunat si terenul este foarte drept - Luica nu are inca iarba buna !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#28 Useril este offline   evrikus 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 184
  • Inregistrat: 28-January 07

Postat 04 November 2009 - 03:37 PM

Va asteptam la Luica domnle Zavalescu, acolo unde gasiti si alti zburatori aliati din WWII. Nu ar fi pacat sa lasati mandrete de bombardier fara protectia vanatoarei? http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/dry.gif
Paratroopers never died..they go to hell to regroup and strike again...
0

#29 Useril este offline   CONSTANTIN-MIHAI 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 43
  • Inregistrat: 21-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 November 2009 - 01:36 PM

Buna ziua , va multumesc pentru invitatii . Luica stiu unde este dar unde este pista Tariceni regret dar inca nu stiu cum sa ajung la ea. Poate o sa imi explicati si mie unde este si daca peste doua saptamani va fi timp frumos e posibil sa apar si eu . La Luica totusi pista e buna exista doar o mica problema cu drumul de acces dar e mai bun decat cel de la Bistrita. Sa nu se inteleaga ca aduc vreo critica cuiva s-au jignesc munca unor oameni foarte gospodari dar asta e soarta momentana a infrastructurii din Romania . Cu stima Costel Z.
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro