Modelism - RHC Forum: Primul zbor , primul crash - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

Primul zbor , primul crash

#1 Useril este offline   kempo 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 670
  • Inregistrat: 17-October 08
  • Gender:Male
  • Location:no man's land

Postat 11 October 2009 - 09:55 PM

Astazi vreme relativ buna , hai sa zbor cu echipamentul fpv.

Fac testul la sol, OK, cu rugaciunile de rigoare ma avant la primul zbor-- am spus sa testez distanta la care bate sist. video.

A zburat fara probleme vreo 10 minute apoi panica: nu mai raspunea modelul la comenzi, NICI UNA, rezultatul nu s-a lasat asteptat: un crash de toata frumusetea si o alergare vreo 300 metri pentru recuperare. Pagube minore , dupa 30 minute era gata de zbor. Am zis ca trebuie sa fac si al doilea zbor doar ca de data asta am imprumutat o radiocomanda in 2,4 si zborul a decurs fara probleme.


Intrebari:

1.cand ar trebui sa imi pun problema ca nu mai tine acumulatorul video(dar cel ptr. propulsie)? la cati V sa incep coborarea?

2.posibil sa fie rc de vina ptr. crash? a zburat ok 10 minute si apoi s-o ia razna?

http://www.vimeo.com/7011665

http://www.vimeo.com/7011102

P.S. pun link-urile deoarece nu stiu cum sa pun filmele pe de vimeo sa se deschida in fereastra aceasta.

Aceasta postare a fost editata de kempo: 11 October 2009 - 09:59 PM

"What you want to do today ? Same thing I do every day, try to take over the world !"
0

#2 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 11 October 2009 - 10:10 PM

Pai deja iti clipea corect bateria de video ca erai sub 11V. Nu trebuia sa mai pornesti cu ea la 10.7V alt zbor, cum a fost in cel cu crash-ul.
Cred ca cel mai bine este ca faci teste la sol, sa il lasi sa mearga pana la pierdere imagine, dar nu cu el la 2m, ci la 3-400m, cat poti sa te indepartezi maxim la sol. Notezi cum evolueaza tensiunea in timp si vei avea o idee in viitor.
Pentru propulsie, acelasi lucru, dar in zbor, dupa ce rezolvi cu partea video. Vezi la ce tensiune nu mai ai tractiunea suficienta sa faci o verticala, si cat mai poti face din momentul respectiv in regim semi planat. La tractiune nu te poti baza numai pe o valoare a tensiunii ca sa decizi ca trebuie sa te intorci, pentru ca nu ai consum constant ca la video, si in plus mai depinde si vantul cum bate.
E bine la decolare sa te indepartezi cat mai mult cu vantul in fata, ca la intoarcere sa vii cu el in spate, alt consum, alta autonomie.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#3 Useril este offline   marcelmarius9 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 159
  • Inregistrat: 03-September 08
  • Gender:Male
  • Location:ALEXANDRIA

Postat 12 October 2009 - 06:58 PM

Daca tensiunile afisate sunt reale , cauza trebuie cautata in alta parte (RC,interferente, etc) . Chiar daca nu mai ai tensiune suficienta pt motor(se poate seta tensiunea la unele ESC-uri), functionarea comenzilor nu e afectata.
Duminica am avut si eu o aterizare fortata , cauzata de capacitatea bateriei care a scazut destul de mult la scaderea temperaturii (probabil). Contam pe 4000 mA la o capacitate de 4200 mA (testata la 35 grade), iar la 3500 mA deja nu mai functiona motorul decat sporadic si eram la 1 km distanta si sub 200 m altitudine . Totusi legatura RC a functionat normal si am aterizat in conditii bune.
http://www.youtube.c...h?v=G65180cYR8s (inregistrare la sol)

Aceasta postare a fost editata de marcelmarius9: 12 October 2009 - 07:05 PM

0

#4 Useril este offline   kempo 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 670
  • Inregistrat: 17-October 08
  • Gender:Male
  • Location:no man's land

Postat 12 October 2009 - 07:12 PM

Multumesc renatoa,marcelmarius9 pentru sfaturi. Deocamdata sunt in faza de teste. Partea buna este ca easy* cu aripile de easyglider se comporta foarte bine la zbor.

Urmeaza ca saptamana aceasta:

1. sa testez bateria video la sol--distanta vreo 500m - sa vad cat tine

2. range pentru video tot la sol

3. mut servo pentru profundor si deriva pe ampenaje (acu stau in pozitia standard) si pun tx video in cabina(acu este langa coada)


O sa vad ce iese si revin cu pareri/impresii.
"What you want to do today ? Same thing I do every day, try to take over the world !"
0

#5 Useril este offline   sebi_p 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 156
  • Inregistrat: 18-June 08
  • Gender:Male

Postat 12 October 2009 - 09:05 PM

Vezi postareakempo, la Oct 11 2009, 10:55 PM, a spus:

Intrebari:

1.cand ar trebui sa imi pun problema ca nu mai tine acumulatorul video(dar cel ptr. propulsie)? la cati V sa incep coborarea?

2.posibil sa fie rc de vina ptr. crash? a zburat ok 10 minute si apoi s-o ia razna?

http://www.vimeo.com/7011665

http://www.vimeo.com/7011102

P.S. pun link-urile deoarece nu stiu cum sa pun filmele pe de vimeo sa se deschida in fereastra aceasta.

1 . la mine 10,5V pe video e limita functionarii
2. ce rc folosesti ? pune rssi ca sa ti faci macar idee daca dispare rc.

Mie rssi mi-a aratat macar ca am perdut total rc , dar din ce cauza nu stiu nici acum .
Ipoteze :
a) cablu tensionat intre rx si esc sa fi iesit din rx,
b ) inchis tx din greseala ? butonul de la 6ex nu e prea bine plasat
c) cel mai posibil ( nu explica pierderea brusca si totala a rc ) reteaua wifi a fabricii deasupra careia am zburat prea jos.
d) ..
e) ...

Sebi

Aceasta postare a fost editata de sebi_p: 12 October 2009 - 09:19 PM

0

#6 Useril este offline   kempo 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 670
  • Inregistrat: 17-October 08
  • Gender:Male
  • Location:no man's land

Postat 21 October 2009 - 07:42 PM

Astazi vreme frumoasa , am iesit cu prietena mea(spotter) si EZ*-ul la zbor.

Impresii:

1. radiocomanda nu a mai facut figuri -- 0(zero) gliciuri

2. servourile puse in coada-- eficienta maxima: nu au tremurat(am pus ferite pe cabluri si la iesirea din receptor si inainte de intrarea in servo)

3. am folosit acumulatorul video(11.1v 850 mAh) aprox 30-35 minute(28 minute efectiv zbor) iar dupa cele 2 zboruri a ajuns la 11.1 v deci as putea zbura 30 minute fara probleme.

4. 408 m inaltime maxima, 789 m distanta maxima de Home cu echipamentul standard- fara nici o modificare 900mhz 500mw

5. la 400m inaltime 500m distanta semnalul video s-a deteriorat puternic, la 200 m inaltime 780 m distanta semnalul era foarte bun (cred ca e un raport inaltime/distanta la care semnalul este bun)

6. trebuie sa repozitionez camera si video tx deoarece pentru a echilibra avionul(easy star cu aripi de easy glider) trebuie sa pun 100g plumb in bot

Aceasta postare a fost editata de kempo: 21 October 2009 - 07:44 PM

"What you want to do today ? Same thing I do every day, try to take over the world !"
0

#7 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 21 October 2009 - 08:29 PM

La EZ* nu prea se mai preteaza Tx-ul in coada cum il pui tu de regula, e prea greu.
As veni cu el cat mai in fata posibil, chiar in bot daca poti asigura ventilatie corespunzatoare.
Daca vrei sa zbori mai mult inalt decat departe, adu antenele la orizontala. Astea stoc au acoperirea pe verticala cam 60 grade, deci daca H devine > 2D e normal sa se deterioreze imaginea.
Nu pune antena pe avion la 45 de grade in nici un caz !
... cu picioarele pe pamant ...
0

#8 Useril este offline   ilie F1A 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1242
  • Inregistrat: 17-April 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti -crangas
  • Interests:aeromodelismul-zbor liber-F1A

Postat 21 October 2009 - 09:50 PM

Vezi postarearenatoa, la Oct 11 2009, 11:10 PM, a spus:

Pai deja iti clipea corect bateria de video ca erai sub 11V. Nu trebuia sa mai pornesti cu ea la 10.7V alt zbor, cum a fost in cel cu crash-ul.
Cred ca cel mai bine este ca faci teste la sol, sa il lasi sa mearga pana la pierdere imagine, dar nu cu el la 2m, ci la 3-400m, cat poti sa te indepartezi maxim la sol. Notezi cum evolueaza tensiunea in timp si vei avea o idee in viitor.
Pentru propulsie, acelasi lucru, dar in zbor, dupa ce rezolvi cu partea video. Vezi la ce tensiune nu mai ai tractiunea suficienta sa faci o verticala, si cat mai poti face din momentul respectiv in regim semi planat. La tractiune nu te poti baza numai pe o valoare a tensiunii ca sa decizi ca trebuie sa te intorci, pentru ca nu ai consum constant ca la video, si in plus mai depinde si vantul cum bate.
E bine la decolare sa te indepartezi cat mai mult cu vantul in fata, ca la intoarcere sa vii cu el in spate, alt consum, alta autonomie.
Teste la sol la 300-400m de la un mare specialist?Cum se poate realiza?
0

#9 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 21 October 2009 - 10:18 PM

Bine ati venit in FPV.
Poveste kempo cum am facut noi doi testele alea...
... cu picioarele pe pamant ...
0

#10 Useril este offline   kempo 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 670
  • Inregistrat: 17-October 08
  • Gender:Male
  • Location:no man's land

Postat 22 October 2009 - 08:11 PM

Si astazi am profitat de vremea frumoasa si am iesit la zbor.

Am schimbat aripile de easyglider cu cele de easy star, am repozitionat camera si video tx si am echilibrat avionul doar cu 50 gr de plumb in bot--- dupa ceva calcule ochiometrice diferenta intre aripile de easyglider si cele de easy star sunt vreo 150 gr in minus pe avion.

Primul zbor a decurs in conditii bune-- dupa 700 m distanta semnalul video se deterioreaza, doar ca la al doilea am pornit cu 8 sateliti iar in zbor s-a dat peste cap gps-ul (eram si la limita celor 700 metri distanta de home)am avut noroc ca deja imi este familiar peisajul si am avut avertizare vocala-- NU-L MAI VAD!!! http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif) .


Care sa fie cauza problemelor gps-ului?




Concluzii dupa testele de ieri si astazi :

- zboara mult mai bine cu aripile stock de easystar;
- daca ai spotter poti zbura fpv fara prea mari probleme --fara aterizare si decolare-- , eu folosesc un laptop pentru inregistrare si orientare;

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: foto_ez.jpg

Aceasta postare a fost editata de kempo: 22 October 2009 - 08:12 PM

"What you want to do today ? Same thing I do every day, try to take over the world !"
0

#11 Useril este offline   Ahernar 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 739
  • Inregistrat: 20-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 23 October 2009 - 04:09 PM

Cred ca ai fost bruiat de ceva , dungile alea orizontale sunt specifice . O sa le vezi si la mine in filmuletul cu bruiaj in 2.4 - dar mult mai regulate

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: jam.JPG

HK500GT ,EZGlider twin ,Mini Tricopter
0

#12 Useril este offline   kempo 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 670
  • Inregistrat: 17-October 08
  • Gender:Male
  • Location:no man's land

Postat 24 October 2009 - 04:30 PM

Ieri vreme frumoasa , am gasit un teren cat de cat potrivit pentru zbor mai aproape de casa, primul zbor fara probleme , al doilea (ultimul) dupa vreo 4 minute EZ*-ul a luat-o razna si inca un crash.

Ciudat este ca am mai trecut prin zona respectiva si in primul zbor si nu s-a intamplat nimic.

Jucaria s-a rupt la jumatate, motorul s-a rupt din suport (cutia de pastile), elicea a cedat si ea (pe fond nervos cred).

Aseara dupa vreo 2 ore, ceva bete ptr frigarui , bison, scoci l-am facut sa arate ca nou.

Astazi am mai tras un zbor -- FUNCTIONEAZA .

Trebuie sa ma dotez cu o antena patch sa vedem care sunt modificarile calitative/comportamentale.

EZ*-ul e un cal de povara , isi merita fiecare leu!


Epopeea continua..........







P.S. Mi se pare sau eu am incasat cele mai multe crash-uri ? Sistemul in 900 nu e asa bun in context(RC,servo , etc etc) ? Voi cumpara si un sist in 2,4 sa vedem cum se comporta
"What you want to do today ? Same thing I do every day, try to take over the world !"
0

#13 Useril este offline   protheus 

  • 日本語
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1719
  • Inregistrat: 26-August 07
  • Gender:Male
  • Location:Manage
  • Interests:Cate un pic din fiecare domeniu.

Postat 24 October 2009 - 07:09 PM

Zboara cat mai departe de orice drum, unele masini nu au protejate bujiile si nici nu e bun in caz de ceva sa cada in drum avionul (se vede in video ca a cazut mult prea aproape).




PS: Multi camionagii pe care ii stiu si-au montat amplificari de peste 30-40 W, putere emisie, pentru statiile emisie receptie, si fiind umblate in ele de "nepriceputi", s-ar putea sa arunce cu semnal in orice frecventa. Asta ar fi un alt motiv de evitare ale drumurilor.
 "Pai, impartim egal totul, o jumate tu, o jumate eu si o jumate Ion."  
0

#14 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 24 October 2009 - 07:15 PM

Vezi postareakempo, la Oct 24 2009, 05:30 PM, a spus:

...Trebuie sa ma dotez cu o antena patch sa vedem care sunt modificarile calitative/comportamentale.
...
P.S. Mi se pare sau eu am incasat cele mai multe crash-uri ? Sistemul in 900 nu e asa bun in context(RC,servo , etc etc) ? Voi cumpara si un sist in 2,4 sa vedem cum se comporta

Pai tu ai avut aici probleme cu RC-ul, patch-ul nu te va ajuta la asta deloc.
...
Au cazut si altii in 2.4G din plin :) E adevarat, nu din cauza electronicii
... cu picioarele pe pamant ...
0

#15 Useril este offline   kempo 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 670
  • Inregistrat: 17-October 08
  • Gender:Male
  • Location:no man's land

Postat 25 October 2009 - 06:24 PM

Am zburat si astazi doar ca am folosit rc-ul in 2.4 lui Bicut.

Am ajuns la 800 m inaltime si aproape 1000 m distanta de home- semnalul video acceptabil.

La 600 m a inceput plafonul de nori la 800 inca eram in nori.

Din NEFERICIRE s-a inchis laptopul si nu s-a salvat filmul..... :(( imi vine sa mananc gps-ul si s-o iau la fuga pe camp ;) .

Ce alte solutii , relativ ieftine, ar fi pentru inregistrare, pentru a preintampina accidente ca acesta ?


P.S. Multumesc Bicut---- MARE OM , MARE CARACTER , MARE MESERIAS (a adus avionul acasa de la aproape 1 km ochiometric)!!

P.S.1. Mai sunt posesori de sisteme fpv in 900 ?

Aceasta postare a fost editata de kempo: 25 October 2009 - 06:25 PM

"What you want to do today ? Same thing I do every day, try to take over the world !"
0

#16 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 25 October 2009 - 06:36 PM

Solutii: O baterie noua, buna la laptop :(
Un adaptor priza bricheta - laptop.
Sau o camera video veche Hi8, se dau si la 100 lei... totul este sa aiba AV Input ! foarte putine au !
Si la cateva minute mai da pauze la inregistrare, asta daca softul de inregistrarea nu are deja optiunea sa decupeze in fisiere de xxx MB sau xx minute.

Vezi postareakempo, la Oct 25 2009, 06:24 PM, a spus:

...
Din NEFERICIRE s-a inchis laptopul si nu s-a salvat filmul..... ;)( imi vine sa mananc gps-ul si s-o iau la fuga pe camp ;) .

Ce alte solutii , relativ ieftine, ar fi pentru inregistrare, pentru a preintampina accidente ca acesta ?
...

... cu picioarele pe pamant ...
0

#17 Useril este offline   kempo 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 670
  • Inregistrat: 17-October 08
  • Gender:Male
  • Location:no man's land

Postat 25 October 2009 - 09:08 PM

Datorita lui Renatoa am gasit un fisier corupt --- fisierul in care se facea captura. :unsure:

Am taiat putin din el sa nu fie plictisitor.


"What you want to do today ? Same thing I do every day, try to take over the world !"
0

#18 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 25 October 2009 - 11:03 PM

Inverseaza pe ecran distanta cu altitudnea, sau aranjeaza altcumva sa ai vario langa altitudine, ca ma confuzasi de tot, vedeam ca iti creste distanta fata de baza , care eu credeam ca e altitudine, si vario arata ca pierzi inaltime.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#19 Useril este offline   kempo 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 670
  • Inregistrat: 17-October 08
  • Gender:Male
  • Location:no man's land

Postat 01 November 2009 - 09:36 PM

Am zburat si astazi, frig - DA FRIG ,-----"IARNA NU-I CA VARA"---, ma intreb la iarna cum va fi.....

1. Nu stiu ce a patit OSD-ul ca palpaie aiurea primele 2 caractere de la coordonate (care sa fie cauza?!?!)

2. Am cantarit Ez*-ul , cu toate matele, camera , 2 acumulatori (propulsie si sist fpv), 60 gr plumb in bot -- 1000gr si cred ca mai duce vreo 100 gr. usor

3. Am urmarit filmele lui Brandy_Tdi (foarte reusite, parerea mea)cu un Aiptek ADHC100 si ma bate un gand sa scot camera care o am acu si sa pun camera asta. Pe conectica.ro e 319 ron . Teoretic as vrea sa inregistrez si pe camera--pe card-- dar sa o si conectez la osd sa fac captura la sol. Se poate? Sunt alte variate mai ieftine?


Sa zburati bine!! :unsure: (nu fac parte din staff-ul de campanie a marinarului)



"What you want to do today ? Same thing I do every day, try to take over the world !"
0

#20 Useril este offline   kempo 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 670
  • Inregistrat: 17-October 08
  • Gender:Male
  • Location:no man's land

Postat 05 January 2010 - 05:57 PM

Ultimul crash , sau mai bine spus aterizare fortata de imprejurari :lol: , din 2009 :


"What you want to do today ? Same thing I do every day, try to take over the world !"
0

#21 Useril este offline   dramida 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 599
  • Inregistrat: 05-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, zona Titan
  • Interests:filmari si fotografie aeriana, fpv

Postat 06 January 2010 - 12:14 AM

Vezi postareakempo, la Jan 5 2010, 05:57 PM, a spus:

Ultimul crash , sau mai bine spus aterizare fortata de imprejurari :lol: , din 2009 :



Ce sistem video de transmisie folosesti? ca la sub 300m imaginea ar fi trebui sa se vada cristal cu emitator de 500-1000mW Si daca aveai un emitator de peste 500 mW, ce antene aveai pe emitator si pe receptor?

Aceasta postare a fost editata de dramida: 06 January 2010 - 12:15 AM

0

#22 Useril este offline   kempo 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 670
  • Inregistrat: 17-October 08
  • Gender:Male
  • Location:no man's land

Postat 06 January 2010 - 04:30 PM

Vezi postareadramida, la Jan 6 2010, 12:14 AM, a spus:

Ce sistem video de transmisie folosesti? ca la sub 300m imaginea ar fi trebui sa se vada cristal cu emitator de 500-1000mW Si daca aveai un emitator de peste 500 mW, ce antene aveai pe emitator si pe receptor?



900-500 e sistemul, antene stock. Nu am zburat fpv.

Poate era asa prosta calitatea semnalului din cauza ca eram dupa un gard metalic de la stadion.
"What you want to do today ? Same thing I do every day, try to take over the world !"
0

#23 Useril este offline   dramida 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 599
  • Inregistrat: 05-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, zona Titan
  • Interests:filmari si fotografie aeriana, fpv

Postat 06 January 2010 - 05:08 PM

Vezi postareakempo, la Jan 6 2010, 04:30 PM, a spus:

900-500 e sistemul, antene stock. Nu am zburat fpv.

Poate era asa prosta calitatea semnalului din cauza ca eram dupa un gard metalic de la stadion.

Antenele cu care vin de la RV echipamentele de transmisie video sunt acordate in banda de 910 Mhz, adca canalul 1 american asa cum mentioneaza si echipamentul in fisa tehnica. Ai nevoie sa folosesti un alt canal, 2,3,4, ambele in jurul frecventei de 1000Mhz, substantial departate de 910 Mhz. La emisie trebuie sa ai o antena dipol lambda/2 cu lungimea de 14.1 mm (canal 3 1010Mhz) alimenata de a o extremitate iar la receptie tot o antena dipol pentru omni sau antena asta care iti dubleaza raza cel putin.

Apropo, in ce canal erai cu partea video?

Aceasta postare a fost editata de dramida: 06 January 2010 - 05:11 PM

0

#24 Useril este offline   kempo 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 670
  • Inregistrat: 17-October 08
  • Gender:Male
  • Location:no man's land

Postat 06 January 2010 - 05:22 PM

Vezi postareadramida, la Jan 6 2010, 05:08 PM, a spus:

Antenele cu care vin de la RV echipamentele de transmisie video sunt acordate in banda de 910 Mhz, adca canalul 1 american asa cum mentioneaza si echipamentul in fisa tehnica. Ai nevoie sa folosesti un alt canal, 2,3,4, ambele in jurul frecventei de 1000Mhz, substantial departate de 910 Mhz. La emisie trebuie sa ai o antena dipol lambda/2 cu lungimea de 14.1 mm (canal 3 1010Mhz) alimenata de a o extremitate iar la receptie tot o antena dipol pentru omni sau antena asta care iti dubleaza raza cel putin.

Apropo, in ce canal erai cu partea video?


In canalul 4. Cu antenele stock am zburat 1 km distanta si vreo 700 inaltime -- e arhisuficient pentru mine :rolleyes: .
"What you want to do today ? Same thing I do every day, try to take over the world !"
0

#25 Useril este offline   kempo 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 670
  • Inregistrat: 17-October 08
  • Gender:Male
  • Location:no man's land

Postat 28 March 2010 - 08:49 AM

Am avut un nou crash--- minor, fara daune, in 30 sec s-a rezolvat----asa ca am mai bagat o postare.



De ceva zile zbor si aterizez fara spotter. Deocamdata "recordul" personal este de 638 m http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif cu antene stock.

Usor usor sper sa ajung la 1 km.

Aceasta postare a fost editata de kempo: 28 March 2010 - 08:49 AM

"What you want to do today ? Same thing I do every day, try to take over the world !"
0

#26 Useril este offline   Ahernar 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 739
  • Inregistrat: 20-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 March 2010 - 07:20 PM

Ala nu se cheama crash , se cheama aterizare nedorita :D
Video e foarte bun la 600m , char si atunci cand te-ai inclinat . Nu-ti faci antena patch ?
HK500GT ,EZGlider twin ,Mini Tricopter
0

#27 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 28 March 2010 - 07:29 PM

Am avut o tentativa de GP redimensionat, dar nu stiu de ce nu ii merge.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#28 Useril este offline   kempo 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 670
  • Inregistrat: 17-October 08
  • Gender:Male
  • Location:no man's land

Postat 28 March 2010 - 07:45 PM

Vezi postareaAhernar, la Mar 28 2010, 08:20 PM, a spus:

Ala nu se cheama crash , se cheama aterizare nedorita :D
Video e foarte bun la 600m , char si atunci cand te-ai inclinat . Nu-ti faci antena patch ?



Daca era vreme buna astazi incercam 800 m :D dar a plouat.

Dupa 800m cred si eu ca e util un patch si ceva diversity , nu de alta, dar e mult de mers dupa aeromodel daca isi ia tranta :D

TO DO list:

-maine fac sistem pan pentru camera sa maresc doza de adrenalina - nu ca ar lipsi, sunt inca la episodul: genunchii moi;

-trebuie sa blindez geamurile la masina- deocamdata zbor cu laptopul in portbagaj- si as incerca sa zbor din masina-a incercat cineva cu sistem rc in 2,4 ?

-am un microfon , trebuie sa-l "leg" la sistem.
"What you want to do today ? Same thing I do every day, try to take over the world !"
0

#29 Useril este offline   kempo 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 670
  • Inregistrat: 17-October 08
  • Gender:Male
  • Location:no man's land

Postat 29 March 2010 - 11:23 PM

Astazi am aflat ca nu e bine sa zbori PREA jos ,daca mai bate si vantul...... reteta succesului :



P.S. Acu se incarca pe youtube.

Aceasta postare a fost editata de kempo: 29 March 2010 - 11:24 PM

"What you want to do today ? Same thing I do every day, try to take over the world !"
0

#30 Useril este offline   kempo 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 670
  • Inregistrat: 17-October 08
  • Gender:Male
  • Location:no man's land

Postat 04 April 2010 - 09:51 PM

Am zburat si ieri si azi pe niste vantoase criminale.

Ieri nu am reusit decat vreo 600 m , dar astazi am trecut si de bariera de 800 m si de cea de 900 m. Inca 101 si ma opresc :rolleyes:) sau nu :rolleyes:)




Am pus la sistem microfon si PAN la camera dar le-am dat jos -- microfonul cred ca e inutil iar PAN: mai am de invatat sa zbor si abia dupa aia sa admir peisaje.
"What you want to do today ? Same thing I do every day, try to take over the world !"
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro