Modelism - RHC Forum: Extra 300S - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Extra 300S tot Black Horse Model (BH09)

#1 Useril este offline   ave 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:București... în weekend

Postat 08 September 2009 - 08:02 PM

Constat ca Black Horse Model incepe sa castige piata, asa ca hop si io.

Azi mi-a sosit exemplarul din subiect, 1,48 m anvergura (2 cm mai larg fata de specificatiile de pe site-ul distribuitorului). Prima vedere: superb! Lucratura de o foarte buna calitate, folie perfect neteda, nici un defect de transport.
Fisier atasat  IMG_2812.JPG (143.03K)
Number of downloads: 1318Fisier atasat  IMG_2814.JPG (118.83K)
Number of downloads: 1282
Ave
0

#2 Useril este offline   cosminx 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 78
  • Inregistrat: 28-July 07

Postat 08 September 2009 - 08:07 PM

Frumos ! cam in cat timp ti-a venit si cat a costat transportul?
0

#3 Useril este offline   ave 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:București... în weekend

Postat 08 September 2009 - 08:11 PM

Motorizarea recomandata: 0.46 cu in (7,5 cc) in 2 timpi sau 0,52 - 0,70 cu in (8,5 - 11,5 cc). Oh well, am ales motorul ASP 52A, acum va trebui sa-l astept.
Fisier atasat  IMG_2813.JPG (130.56K)
Number of downloads: 926Fisier atasat  IMG_2837.JPG (132.42K)
Number of downloads: 891

Tractiunea va fi asigurata - teoretic - de o elice 12x5 APC in vreme ce functionarea motorului va fi asigurata de bujii OS #8 (eventual A3 pe timp de iarna), vizibile in cadrul din dreapta. Asta daca un test cu 13x4 nu va dovedi ca aceasta elice e mai potrivita pentru aceasta combinatie avion + motor.

De asemenea, acolo mai apar si doua roti pneumatice de 73 mm, care e posibil, ce-i drept, sa fie cam mari, dar vom vedea la primele zboruri. E drept ca experienta cu Yak-ul m-a convins ca rotile pneumatice sunt o alegere foarte buna mai ales pe un teren destul de valurit cum e la "3 drumuri"...
Ave
0

#4 Useril este offline   ave 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:București... în weekend

Postat 08 September 2009 - 08:12 PM

Vezi postareacosminx, la Sep 8 2009, 09:07 PM, a spus:

Frumos ! cam in cat timp ti-a venit si cat a costat transportul?

Transportul cu Fan Courier, costul conform celor de pe site-ul lor, venit a doua zi. Este cumparat din tara.
Ave
0

#5 Useril este offline   ave 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:București... în weekend

Postat 08 September 2009 - 08:16 PM

Ambalajul si asezarea in foarte buna stare (inclusiv folia intacta pe model, dar nu am mai scos elementele din pungi sa le fac poze individuale - cu exceptia fuselajului si a capotei motorului.
Fisier atasat  IMG_2815.JPG (119.27K)
Number of downloads: 838Fisier atasat  IMG_2817.JPG (86.43K)
Number of downloads: 134

Pana si suportul pentru roata de coada este fixat pe directie...
Fisier atasat  IMG_2818.JPG (79.2K)
Number of downloads: 130
Ave
0

#6 Useril este offline   ave 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:București... în weekend

Postat 08 September 2009 - 08:20 PM

Fuselajul, cu tot cu "chilot" la bord.
Fisier atasat  IMG_2820.JPG (118.86K)
Number of downloads: 160
Panoul de foc - o structura solida (a se observa grosimea placajului), protejata bine. Totusi o sa-si mai ia un strat sau doua de lac, precum nenea Yak-ul. Are pana si gaurile de batiu, date, cu suruburile la locul lor. Evident, gaura de trecere pentru tija de comanda a motorului e si ea bine mersi.
Fisier atasat  IMG_2821.JPG (89.93K)
Number of downloads: 172
Interesant... si bowdenul e inauntru!
Fisier atasat  IMG_2824.JPG (65.09K)
Number of downloads: 158
Ave
0

#7 Useril este offline   ave 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:București... în weekend

Postat 08 September 2009 - 08:25 PM

Toate elementele de comanda sunt la locul lor. Bowdenul pentru comanda motorului este curbat deoarece a fost legat cu elastic pentru a preveni "zbenguiala" acestora prin fuselaj pe durata transportului.
Fisier atasat  IMG_2827.JPG (114.53K)
Number of downloads: 180
Prinderea trenului de aterizare e ca la Yak. Doua brate, fiecare prins in cate doua suruburi. A se observa suportul pe care se leaga rezervorul, dupa cum se va vedea pe parcursul asamblarii modelului.
Fisier atasat  IMG_2826.JPG (95.24K)
Number of downloads: 185
Ave
0

#8 Useril este offline   ave 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:București... în weekend

Postat 08 September 2009 - 08:28 PM

Mansoanele de protectie la locurile lor; trebuie doar perforat Solarfilm-ul la cele 3 iesiri ale acestora in partea posterioara a fuselajului.
Fisier atasat  IMG_2828.JPG (92.47K)
Number of downloads: 144
In partea anterioara se vede spatiul extrem de generos pus la dispozitia rezervorului. Sa pun un rezervor de un litru? Ma gandesc ca poate stau mai mult pe sus... ;)
Fisier atasat  IMG_2830.JPG (89.93K)
Number of downloads: 128
Ave
0

#9 Useril este offline   ave 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:București... în weekend

Postat 08 September 2009 - 08:34 PM

Cateva brosurele de prezentare, manualul de instructiuni, si DOAR 4 randuri cu EXTRA 300S de lipit pe fuselaj si, respectiv, extradosul aripilor. Nu sa stai doua ore doar cu lipitul stickerelor. In plus, imi si place ca modelul sa fie cat mai simplu, briz-brizurile mi se par obositoare la ochi. In compartimentul din cutie se pot observa si cele doua carene pentru protectia rotilor, ambalate intr-o folie protectoare si apoi intr-o punga.

Din nefericire ambele brosuri sunt in limba ceha, distribuitorul provenind din aceasta tara (rcm Pelikan). Trebuie sa admit insa calitatea brosurilor, perfect comparabila cu cea a finisajului modelului.
Fisier atasat  IMG_2833.JPG (132.3K)
Number of downloads: 156
Ave
0

#10 Useril este offline   ave 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:București... în weekend

Postat 08 September 2009 - 08:41 PM

"Maruntisurile" din set. Rezervorul - pare de aproximativ 300 ml, nu l-am masurat si nici nu intentionez sa bag apa in el - de forma aproape cilindrica, dopul rezervorului cu toate cele 3 tuburi de legatura, conul, cele doua brate ale trenului, batiul, rotile (trenului) si punga cu suruburi.
Fisier atasat  IMG_2835.JPG (136.25K)
Number of downloads: 197
Ce mi se pare interesant este faptul ca suruburile pentru fixarea aripilor (aceeasi metoda ca la Yak) sunt opt la numar. S-or rupe asa repede? Nu de alta, dar surubururile pentru tren sunt la locul lor pe fuselaj...
Fisier atasat  IMG_2839.JPG (166.06K)
Number of downloads: 189
Ave
0

#11 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 08 September 2009 - 08:44 PM

Si uite asa formatia creste la 3 bucati ;). Abia astept sunetul a 3 motoare ambalate sus ;)

Aceasta postare a fost editata de Abburo: 08 September 2009 - 08:44 PM

URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#12 Useril este offline   ave 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:București... în weekend

Postat 08 September 2009 - 08:48 PM

Comanda celor doua semiprofundoare este asigurata prin tije separate, actionate de un singur servo, conform pozei de la postul 7. Aparent aceasta solutie asigura posibilitatea reglarii mecanice a pozitiei neutre a celor doua suprafete.

Ca servouri vor lucra 5 bucati de Futaba S3151 alimentate la 6 V printr-un regulator (uBEC) HiModel de 8 / 15 A in comutatie, alimentat dintr-un pack Li-po 3S de 1500 mAh. Energia asta era arhisuficienta pentru Yak-ul de 3,5 kg - dupa 4-5 zboruri daca se descarcase packul 30% era mult. Servourile sunt destul de rapide asa ca ma astept si la o repriza buna a motorului, daca il rodez si reglez corect.

Cam atat pentru seara asta. Intrucat urmatoarele zile o sa fie la fel de pline ca in ultima saptamana jumate, probabil ca asamblarea aparatului va dura ceva timp dar voi incerca sa va tin la curent cu evolutia situatiei. Oricum, motor nu cred ca pup mai repede de 3 saptamani, asa ca de zburat cel devreme in octombrie. Poate direct la Luica... ;)
Ave
0

#13 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2183
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 08 September 2009 - 08:57 PM

Vezi postareaave, la Sep 8 2009, 09:41 PM, a spus:

Ce mi se pare interesant este faptul ca suruburile pentru fixarea aripilor (aceeasi metoda ca la Yak) sunt opt la numar. S-or rupe asa repede?

nope. sunt rezistente. asa am primit si eu. exista posibilitatea "ratacirii" lor. probabil de asta au dat baietii 8. personal preferam sa dea si 2 de rezerva pt canopy ;)
sa il stapanesti sanatos!
cred ca o sa iti iasa la o greutate de 2.7-2.8kg
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#14 Useril este offline   ave 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:București... în weekend

Postat 08 September 2009 - 09:07 PM

Vezi postareahash84, la Sep 8 2009, 09:57 PM, a spus:

nope. sunt rezistente. asa am primit si eu. exista posibilitatea "ratacirii" lor. probabil de asta au dat baietii 8. personal preferam sa dea si 2 de rezerva pt canopy ;)
sa il stapanesti sanatos!

da, era misto sa fie asa...

Vezi postareahash84, la Sep 8 2009, 09:57 PM, a spus:

cred ca o sa iti iasa la o greutate de 2.7-2.8kg

Sper, cam asta e greutatea estimata de producator.

Chiar: tu cum ai facut cu ventilatia motorului? Eu intentionez sa repet figura de la Yak, cu o gaura putin mai mare decat motorul, direct in capota in dreptul lui.
Ave
0

#15 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 08 September 2009 - 09:38 PM

La cat e priza lui de aer de mare nu e cazul sa decupezi lateral. In schimb la toba ai grija si lasa-i macar cate 5mm de jur imprejur. Vezi Giles ;)

Aceasta postare a fost editata de Abburo: 08 September 2009 - 09:39 PM

URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#16 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 08 September 2009 - 09:53 PM

Vezi postareaave, la Sep 8 2009, 08:11 PM, a spus:

eventual A3 pe timp de iarna


In cazul asta trebuie sa-l dotezi si cu cauciucuri de iarna ;)

Bravo. Am vazut modelul lui Hash si sa stii ca are si anumite veleitati de 3D.
0

#17 Useril este offline   ave 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:București... în weekend

Postat 09 September 2009 - 07:30 AM

Multam baieti.

@Abburo: aerul care intra trebuie sa si iasa - stiu, e detaliu nesemnificativ. Vezi Katana lui Dece, care are acelasi stil de bot si i s-a oprit sambata motorul de doua ori in aer. Zic eu ca de la racire insuficienta, pentru ca la sol a pornit instantaneu la cateva minute de la recuperarea din balarii. Si nu are nici el gaura de evacuare a aerului cald de la motor. Apropo: in manual arata ca trebuie sa faci exact ce-am facut eu la Yak - un gauroi in capota cat diametrul exterior al motorului. Oare de ce...?

@nimsoc: desigur, alea sunt esentiale, tinand cont de apropierea sezonului rece. Eventual ii pun si lanturi, sa fiu sigur. ;) Multam de urari; sa stii insa ca acest model nu prea are veleitati de 3D (nu este cel al lui hash, al lui e BH20 al meu e BH09 si are suprafetele de comanda mult mai mici, iar de curse nu vorbesc - maxim 30 mm la directie si maxim 18 mm la celelalte, in fiecare sens). Aparent e un vitezoman convins. Sper sa reusesc sa-l echilibrez cat mai bine si sa-i gasesc elicea optima. Ca idee, tocmai de aceea l-am luat pe asta - este mai mult pattern decat 3D. Dar poate o putea si 3D, cine stie...
Ave
0

#18 Useril este offline   VasiM 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 114
  • Inregistrat: 24-July 08

Postat 09 September 2009 - 08:17 AM

Vezi postareaave, la Sep 9 2009, 08:30 AM, a spus:

Multam baieti.

@Abburo: aerul care intra trebuie sa si iasa - stiu, e detaliu nesemnificativ.


Pentru circulatia corecta a aerului in jurul motorului suprafata totala a gaurilor prin care iese aerul de sub capota trebuie sa fie de 4 ori mai mare decat suprafata gaurilor prin care intra aerul.
0

#19 Useril este offline   ave 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:București... în weekend

Postat 09 September 2009 - 09:38 AM

Vezi postareaVasiM, la Sep 9 2009, 09:17 AM, a spus:

Pentru circulatia corecta a aerului in jurul motorului suprafata totala a gaurilor prin care iese aerul de sub capota trebuie sa fie de 4 ori mai mare decat suprafata gaurilor prin care intra aerul.

Pai atunci il zbor fara capota, pentru ca la catamai gaurile de intrare sunt pe fatza ei ar insemna ca lateral sa nu mai aiba nimic.
Acum serios: macar de ar fi suprafata egala, si tot ar fi bine. Si sunt convins ca se pot gasi niste "dibacii" de aerodinamica prin care sa imbunatatesti putin curgerea aerului fara a mari decupajele (ceva in genul unor "deflectoare" montate pe exteriorul gaurilor de evacuare). Dar nu stau sa sap atat de adanc si departe. ;)
Ave
0

#20 Useril este offline   ave 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:București... în weekend

Postat 14 September 2009 - 08:28 AM

Progrese lente, in masura timpului - si mai ales, a SPATIULUI de lucru - disponibil.

Ieri am apucat sa mai bag ceva, fara prea multe poze - desi poate revin diseara asupra subiectului, dac-oi mai fi in stare cand ajung acasa. Ce am facut:
- am decupat (la letcon) solarfilmul de la gaurile din aripi si de la coada, atat in fantele unde se asambleaza ampenajul cat si la punctele pe unde ies tijele de comanda din fuselaj (tije care, dupa cum spuneam mai devreme, erau deja "pe pozitie");
- m-am apucat sa montez servourile pe aripi, ceea ce a implicat alta portie de decupat solarfilm la letcon + gaurit.

Ma rog, decupatul solarfilmului nu e o mare problema. Mai ales ca fiind un procedeu termic, solarfilmul ramas se mai si lipeste (mai bine) de lemn, prevenind cumva exfolierea (metoda a dovedit ca functioneaza brici si la celelate doua avioane la care am aplicat-o). Servourile se monteaza in aripi pe doua suporturi, ajungand sa stea cu axa de rotatie paralela cu axa de rotatie a eleronului, ceea ce, dupa mine, e un avantaj (practic ai in permanenta "paralelogramul" mecanic despre care s-a mai tot vorbit). Acu', doua probleme...

Unu la mana, care este varianta optima de montare a servourilor: cu bratul mai aproape sau cu bratul mai departe de eleron? Din propria observatie am impresia ca in cazul primei variante, in momentul in care comanda "impinge" in eleron, bratul coboara aproape sub nivelul intradosului si mult prea aproape de marginea decuparii, deci furca - si tija de comanda - ar lovi in marginea suportului. Da, inca nu am pus echiile pe eleroane, n-am mai apucat aseara, drept pentru care n-am facut deocamdata proba. Dar probabil o sa mut servoul in pozitie inversa (cu "iesirea" inspre bordul de atac).

A doua la mana, o prima surpriza mai putin placuta la acest model. Incercand eu sa "insurubez" pe pozitii cel de-al doilea servo, constat ca una din "urechile" de placaj in care acesta se sprijinea... se misca liber. Am facut o prima incercare de rigidizare cu putin UHU hart, dar dupa o ora si ceva de asteptare peticeala nu indraznea sa prezinte vreo urma de rezistenta, drept pentru care am tras afara cu totul respectiva ureche, am infipt usor freza in suprafetele pline de vechiul adeziv, am pus o cantitate nu aberata, dar cu certitudine generoasa de UHU hart si am infipt urechea la locul ei, lasand-o peste noapte la "prizat" sub atenta constrangere a unui carlig de fixare. De dimineata rezultatul parea multumitor (si ca aspect dar si ca rezistenta), drept pentru care diseara e posibil sa termin cu aripile. In orice caz, revin cu cateva poze pe care nu le am acum la dispozitie.
Ave
0

#21 Useril este offline   ave 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:București... în weekend

Postat 05 October 2009 - 08:53 AM

Dupa o prea indelungata pauza de mestereala, aseara, cu o buna bucata de ajutor din partea lui Allen, am reusit sa aduc avionul aproape de linia de zbor. Mai pe seara vor ateriza si niste poze, pana atunci desfasurarea "ostilitatilor" in cateva cuvinte.
Cel mai important punct pe ordinea de zi - lipirea stabilizaztorului orizontal. Asta mi-a dat putin de lucru, deoarece ghidajul era usor cas fata de linia aripilor, drept pentru care s-a lasat cu destul smirghel, insa in cele din urma treaba a iesit brici. Din pacate se pare ca am lipit folia cu fierul putin prea cald, drept pentru care am avut parte de o usoara incretire a acesteia in imediata vecinatate a lipiturii. Si pentru ca tot veni vorba de stabilizatorul orizontal, aici am dat peste un showstopper destul de incomod si neplacut, ini sensul ca odata lipit ampenajul orizintal (AO) la locul lui, intre marginea sa posterioara si capatul fuselajului a ramas un gol de vreo 12 mm pe care ampenajul vertical (AV) NU il acoperea. Intrucat nu tineam cu tot dinadinsul sa bag pe-acolo ulei si/sau mizerie, am decis sa nu risc si sa pun un "petic" de lemn care sa astupe bine totul. Aici a intervenit Allen, cu o bucatica de balsa facuta sandwich si luata la cutter / pila. Respecte! Zici ca bucatica aia e parte componenta a avionului. (Poate ca n-ar strica un feedback la cei de la Black Horse Models pe tema asta.)
Ampenajul vertical a intrat in spatiul destinat la marele fix, si mai mult decat atat, locasul era perfect perpendicular pe planul AO. Planul final de montaj, adica - cel paralel cu aripile. Ca adeziv, la AV am folosit epoxi de 24 de ore, asa ca acum toata structura e "la intarit". Din fericire epoxi-ul nu a ajuns si in balamaua inferioara a AV, sau daca a ajuns atunci a ajuns in cantitate suficient de mica incat sa nu deranjeze [prea mult].
Nu mi-a mai ramas in acest moment decat sa pun servourile din avion, sa leg toate suprafetele de comanda, sa pun motorul pe pozitie si... la zbor cu el. Cred ca in weeke-ndul asta reusesc sa-l scot la aer.
Ave
0

#22 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 06 October 2009 - 05:44 PM

Sunt curios cum merge!Chema-ne la test.Eu sunt gata cu fratele lui mai mare 300L 1650 anvergura pe motor 4 timpi ASP91FS. sau posibl OS 91FS.S-a montat usor si sigur.Constructie impecabila.Bravo
Black Horse!Ia-ne banii !Remarc structura usoara dar exemplar ranforsata.Costa 750 lei dar merita!Daca ma invata cineva cum sa pun si poze am ce pune.Camera Pentax ultimul strigat !
Bine ca zboara si....insectele !
0

#23 Useril este offline   ave 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:București... în weekend

Postat 07 October 2009 - 06:49 AM

Vezi postareaflypol, la Oct 6 2009, 06:44 PM, a spus:

Sunt curios cum merge!Chema-ne la test.Eu sunt gata cu fratele lui mai mare 300L 1650 anvergura pe motor 4 timpi ASP91FS. sau posibl OS 91FS.S-a montat usor si sigur.Constructie impecabila.Bravo Black Horse!Ia-ne banii !Remarc structura usoara dar exemplar ranforsata.Costa 750 lei dar merita!

Si eu sunt curios cum va sta in aer. Duminica sunt la Luica - din pacate sambata a fost rezervata de doamna mea de acu' o saptamana... :)

Citeaza

Daca ma invata cineva cum sa pun si poze am ce pune.Camera Pentax ultimul strigat!


http://www.rhc.ro/fo...showtopic=16285 sau http://www.rhc.ro/fo...showtopic=18821

Spor la turnat poze! A, eventual fa un kit review cap-coada la al tau, e totusi un alt model si probabil are alte particularitati.
Ave
0

#24 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 12 October 2009 - 07:00 PM

As vrea sa scriu un "poem" despre constructia 300L-ului meu insa din pacate l-am montat in 6 ore,l-am pornit,a zburat frumos duminica pe campul nou de la LC1112,i-am mutat numai bateriile cu
1 cm mai in spate si in final.....a fost o" proza scurta" care a reusit sa-mi stearga umilinta pierderii Giles 202 -ului.Multumesc vanzatorului care cu profesionalism mi-a adus (scump!!!!) un model
de-a dreptul exceptional care si zboara bine.Urmeaza...poze!!!
Bine ca zboara si....insectele !
0

#25 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 12 October 2009 - 07:08 PM

Si ceva in legatura cu Black Horse .Nu castiga piata...o are deja.Produce in Vietnam si astia(vietnamezii) ,dupa ce i-au batut pe americani si n-au avut putere sa faca avioane s-au specializat in High
Quality Flying Models(asa scrie pe cutie) si au reusit.De la aceeasi fabrica Graupner aduce modelul de succes Extra 300S 1600 mm ( bun,foarte bun!-am avut si eu unul ).
Bine ca zboara si....insectele !
0

#26 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1852
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 25 September 2012 - 01:08 PM

O mica revigorare a subiectului
SI date care sper sa fie utile pentru alti impatimiti:

Echipare:
Motor ASP 52 elice 12x5,5 Master AIscrew Classic 11200 ture cu combustibil 5% nitro, 17% ulei.
Unghiuri masurate la motor : 2,5°dreapta si 2,5° jos
Servo Dierectie Hitec HS 635 HB 50g
Servo eleroane Hitec HS 225 MG 31g
Servo profundor SG 5010 38g
Servi acceleratie Robbe FS 502 BB 18g
Accu LiPo 1500 mA
UBEC 3A
Greutate finala 2,55 Kg
Centru de greutate 102 mm

Note
Am dat afara pilotul
am renuntat la profundoarele independente si la sistemul de tije si
am pus ampenaj orizontal cu o singura tija de actionare su piesa de legatura intre semiprfundoare.
Motorul are toba de OS care este mai scurta
Cursele la eleroane si profundor ca in manual cu expo -25%
Cursa la directie 45° expo -45% si cu dual rate la 30° expo 0
Amplasare : Fisier atasat  P1.jpg (288.4K)
Number of downloads: 43

Primele impresii de zbor :
Decoleaza in 7 metri fara vant
Viteza de zbor cu motorul in plin este impresionanta.
Sus in relanti este stabil si panta de coborare este mica.
La greutatea asta vine usor la aterizare, cu foarte putin profundor pe panta si relanti bun
Accelereaza repede si pe trasa este destul de precis
in zborul pe spate foarte putin profundor pe linia dreapta ceea ce nu se intampla in viraje unde trebuie motor si profundor
0

#27 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1852
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 25 September 2012 - 01:10 PM

Decupari capota : Fisier atasat  P2.jpg (215.62K)
Number of downloads: 36
Final :
0

#28 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1852
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 25 September 2012 - 01:13 PM

Fisier atasat  P0.jpg (310.5K)
Number of downloads: 53
0

#29 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1852
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 25 September 2012 - 01:16 PM

Pregatirea de zbor :
Fisier atasat  P3.jpg (212.74K)
Number of downloads: 71 Fisier atasat  P4.jpg (196.3K)
Number of downloads: 71
0

#30 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1852
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 25 September 2012 - 01:25 PM

La nivel de fuselaj am intarit zona lateral in spatele cupolei cu triunghiuri de balsa d 2mm, de la nervura inclinata pana la seminervura inferioara.

Placa servourilor a primit intariri pe zona de prindere suruburi pe toata latimea, placaj balsa (lite ply)de 2,5mm.
Lateral in pereti am umplut decuparea triunghiulara cu balsa de 2mm pentru rigidizarea prinderii placii servurilor .
vezi poza de amplasare.
Numai bine
si zboruri placute

Aceasta postare a fost editata de Horja: 25 September 2012 - 01:27 PM

0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro