Postat 05 September 2009 - 02:20 PM
Ahernar, la Sep 5 2009, 03:12 PM, a spus:
Azi am fost doborat de radarul din Chitila . Fara nici cea mai mica indoiala . Intamplator frecventa lui este foarte apropiata de cea folosita de LRS , cred ca mi-a prajit receptorul in aer , banuiam eu ca nu o sa fie bine dar m-a luat prin surprindere , la sol nu am vazut nimic , nici in 2.4 nici via RSSI .
Imi vine sa protestez undeva , in ultima luna pentru un minut in aer am stat cel putin 20 lipind si reparand . Nu mai zic de bani . Yuck !
Filmul :
http://www.youtube.c...h?v=cMehHkeLN7Y
Ai telecomanda si receptorul pentru comenzile avionului in 2,4Ghz? Ca stiam ca nu sunt probleme cu bruiajul lor, am zburat si eu de multe ori cu radarul pornit fara probleme. Daca in schimb e in 35Mhz sau 40Mhz... credeam ca e o poveste veche si bine stiuta, de cate ori sunt la camp si se invarte antena, cei fara 2,4 Ghz de regula stau si se uita doar.
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6