Modelism - RHC Forum: Traxxas 1/16 Slash/Revo - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 11 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »

Traxxas 1/16 Slash/Revo Evaluare topic: -----

#1 Useril este offline   justbart2002 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 121
  • Inregistrat: 14-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 September 2009 - 09:04 AM

Sunt posesorul unui 1/16 Slash....daca mai sunt si altii care detin sau intentioneaza sa achizitioneze un astfel de model...postati aici...putem schimba pareri opinii sau creea grupuri de comanda pentru piese si accesorii
Savage X 4.6
1/16 Revo
0

#2 Useril este offline   Flo234 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 2307
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 September 2009 - 09:39 AM

Am modificat eu titlul si am inclus si varianta Revo sunt asemanatoare modelele si deja sunt posesori de revo care ar putea participa la discutie intr-un mod constructiv.

Aceasta postare a fost editata de Flo234: 02 December 2009 - 11:04 AM

0

#3 Useril este offline   BoDySh 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 180
  • Inregistrat: 03-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Codlea, Brasov

Postat 12 September 2009 - 09:13 PM

de unde ti-ai luat?cu cat?
bogdanpopa95@gmail.com
0

#4 Useril este offline   BoDySh 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 180
  • Inregistrat: 03-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Codlea, Brasov

Postat 29 September 2009 - 06:39 PM

care dintre modele este mai bun e-revo sau slash?
bogdanpopa95@gmail.com
0

#5 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 29 September 2009 - 06:42 PM

Vezi postareaBoDySh, la Sep 29 2009, 07:39 PM, a spus:

care dintre modele este mai bun e-revo sau slash?

Depinde ce preferi. Din punct de vedere mecanic este indentic. Difera basculele si rotile (+bumpere)

Custom CNC parts GNS Racing
0

#6 Useril este offline   porcofon 

  • -==-
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 961
  • Inregistrat: 26-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Automodelism

Postat 29 September 2009 - 10:59 PM

Vezi postarearadugns, la Sep 29 2009, 07:42 PM, a spus:

Depinde ce preferi. Din punct de vedere mecanic este indentic. Difera basculele si rotile (+bumpere)

Diferentele sunt majore... Prima si cea mai importanta: unul e 2WD celalalt 4WD.
Intrebarea care e mai bun nu poate avea raspuns... Bun pentru ce? Sau ce intelegi prin mai bun?

.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
0

#7 Useril este offline   andriu 

  • Membru
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 884
  • Inregistrat: 06-March 07
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 29 September 2009 - 11:12 PM

Vezi postareaporcofon, la Sep 29 2009, 11:59 PM, a spus:

Diferentele sunt majore... Prima si cea mai importanta: unul e 2WD celalalt 4WD.
Intrebarea care e mai bun nu poate avea raspuns... Bun pentru ce? Sau ce intelegi prin mai bun?


e vorba de 1/16.
ambele sunt 4wd
gugle

"That's sooo oshemmm !!!!!"
0

#8 Useril este offline   porcofon 

  • -==-
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 961
  • Inregistrat: 26-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Automodelism

Postat 29 September 2009 - 11:18 PM

Vezi postareaandriu, la Sep 30 2009, 12:12 AM, a spus:

e vorba de 1/16.
ambele sunt 4wd
gugle

Ooops! Scuze, oboseala... Am scapat din vedere ca e vorba de 1/16.

.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
0

#9 Useril este offline   justbart2002 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 121
  • Inregistrat: 14-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 September 2009 - 08:39 AM

Eu detin un mini Slash si sunt foarte multumit de ce poate...momentan am 3s lipo pe el si zboara...ideea e ca Revo e mai usor de tinut sub control datorita rotilor mult mai mari...ma refer aici la alergarile in linie dreapta...in curbe e mai usor de pierdut decat un slash. In rest sunt absolut identice...migrarea de la un model la altul putandu-se realiza relativ usor si ieftin...anvelopele fiind cele mai scumpe.
Savage X 4.6
1/16 Revo
0

#10 Useril este offline   ansman 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 544
  • Inregistrat: 07-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Botosani
  • Interests:modelism

Postat 24 November 2009 - 02:20 PM

Zilele astea imi vine si mie un e-revo 1/16. Ce roti de asfalt imi recomandati si de unde sa imi iau? Eu ce am gasit sunt de la pro-line si sunt cam inguste plus ca jantele nu arata bine deloc.
0

#11 Useril este offline   b_codrin 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 115
  • Inregistrat: 26-January 05
  • Gender:Male
  • Location:Metz, France

Postat 24 November 2009 - 04:22 PM

Mi se par ok jantele astea: http://www.jconcepts.net/store/index.php?m...products_id=331 La cauciucuri nu prea stiu.
0

#12 Useril este offline   ansman 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 544
  • Inregistrat: 07-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Botosani
  • Interests:modelism

Postat 27 November 2009 - 07:10 PM

Nu mai sunt posesori de e-revo 1/16 ca sa isi dea cu parerea?
0

#13 Useril este offline   justbart2002 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 121
  • Inregistrat: 14-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 December 2009 - 10:56 AM

Salut.
Mi-am modificat si eu slash-ul si acum am e-revo. Cam scumpe jantele alea ...pe forumul oficial lumea merge pe http://www.thetoyz.com/cart/thetoyz_detail...I%201/16%20REVO si cam toata lumea e multumita.
Daca iti schimbi marimea jantelor si cauciucurile sa nu uiti sa-ti pui radiator si cooler...recomandat ar fi sa-ti pui oricum.
Savage X 4.6
1/16 Revo
0

#14 Useril este offline   mariusr 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 164
  • Inregistrat: 07-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 08 March 2010 - 11:35 AM

Salut! Sunt nou posesor de E-REVO motor velineon 380. E o masinuta foarte rapida, imi place foarte mult. Dezamagirea cea mai mare a fost cand a inceput sa trosneasca (la nici 3 "iesiri" cu ea, iesirile au fost intr-o hala, deci nu afara si nu a fost lovita), am gasit ca diferentialul de pe spate are joc in unul dintre rulmenti, iar jocul este de la diferential. Masinuta a fost comandata din Romania. Ma bate gandul sa o tunez un pic.
Traxxas E-Revo VXL 1/16 DX3S

Traxxas E-Maxx Brushless 3908R
0

#15 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 08 March 2010 - 05:09 PM

Vezi postareamariusr, la Mar 8 2010, 11:35 AM, a spus:

Salut! Sunt nou posesor de E-REVO motor velineon 380. E o masinuta foarte rapida, imi place foarte mult. Dezamagirea cea mai mare a fost cand a inceput sa trosneasca (la nici 3 "iesiri" cu ea, iesirile au fost intr-o hala, deci nu afara si nu a fost lovita), am gasit ca diferentialul de pe spate are joc in unul dintre rulmenti, iar jocul este de la diferential. Masinuta a fost comandata din Romania. Ma bate gandul sa o tunez un pic.

Incearca niste rulmenti de calitate mai buna si neaparat vaseline lithium (alba) pe rotile dintate!
Spor,Radu

Aceasta postare a fost editata de radugns: 08 March 2010 - 05:09 PM


Custom CNC parts GNS Racing
0

#16 Useril este offline   ansman 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 544
  • Inregistrat: 07-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Botosani
  • Interests:modelism

  Postat 12 March 2010 - 10:13 AM

Vezi postareamariusr, la Mar 8 2010, 11:35 AM, a spus:

Salut! Sunt nou posesor de E-REVO motor velineon 380. E o masinuta foarte rapida, imi place foarte mult. Dezamagirea cea mai mare a fost cand a inceput sa trosneasca (la nici 3 "iesiri" cu ea, iesirile au fost intr-o hala, deci nu afara si nu a fost lovita), am gasit ca diferentialul de pe spate are joc in unul dintre rulmenti, iar jocul este de la diferential. Masinuta a fost comandata din Romania. Ma bate gandul sa o tunez un pic.


Se pare ca e boala lor sa trosneasca diferentialele. A mea de exemplu cand ii dai acceleratie foarte incetu incepe sa trosneasca dif. iar dupa ce prinde ceva viteza nu se mai aude.
Eu cred ca am sa ii dau asa pana crapa ceva de nu mai misca dupa care am sa inlocuiesc cu ceva mai de calitate.
0

#17 Useril este offline   catalin4u24 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 136
  • Inregistrat: 28-December 09
  • Gender:Male
  • Interests:RC Cars

Postat 22 March 2010 - 11:27 PM

Pt Revo nu vad de ce nu ar merge jantele astea :
http://www.hpieurope...en&partNo=33461

cu cauciucurile astea:
http://www.hpieurope...o=33490&lang=en

asa de strada....
Plus ca rotile arata intr-un mare fel.
Intentionez eu sa le iau.... daca le pun postez si poze.
Brushless Hyper ST Pro
Brushless Vaterra Glamis Fear
0

#18 Useril este offline   Al3xandru239 

  • Membru somnambul
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1877
  • Inregistrat: 11-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Mioveni

Postat 23 March 2010 - 01:32 AM

Vezi postareacatalin4u24, la Mar 22 2010, 11:27 PM, a spus:

Pt Revo nu vad de ce nu ar merge jantele astea :
http://www.hpieurope...en&partNo=33461

cu cauciucurile astea:
http://www.hpieurope...o=33490&lang=en

asa de strada....
Plus ca rotile arata intr-un mare fel.
Intentionez eu sa le iau.... daca le pun postez si poze.

Cauciucurile sunt de drift.
Associated SC8E on 4S
Hpi E-firestorm Novak on 2s MaxAmps
Membru retras!
0

#19 Useril este offline   catalin4u24 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 136
  • Inregistrat: 28-December 09
  • Gender:Male
  • Interests:RC Cars

Postat 23 March 2010 - 09:29 AM

Ba nu sunt!
#33490 - LP35 M-Radial Bridgestone Potenza RE-11
Medium tread compound for normal street driving
Brushless Hyper ST Pro
Brushless Vaterra Glamis Fear
0

#20 Useril este offline   smk 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 598
  • Inregistrat: 05-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 March 2010 - 07:30 PM

Foarte tari e-revourile astea 1/16 :rolleyes: am pus si eu mana pe unu astazi , sa vad daca ajung in weekend cu el la pista sa dau cateva ture . Sunt curios cum se comporta.
Garajul:
Mugen MBX6 - Ninja JX
HB Cyclone TCX - Tekin RS Pro
HB Cyclone TC - LRP SXX Stock Spec
Associated B44 - LRP SXX Stock Spec
Serpent 1/12 - Tekin RS Pro
0

#21 Useril este offline   catalin4u24 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 136
  • Inregistrat: 28-December 09
  • Gender:Male
  • Interests:RC Cars

Postat 26 March 2010 - 09:26 AM

Distractie pe plaja cu revo vxl :D

http://www.youtube.c...h?v=g9jC-IQcZsc
Brushless Hyper ST Pro
Brushless Vaterra Glamis Fear
0

#22 Useril este offline   mariusr 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 164
  • Inregistrat: 07-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 March 2010 - 10:15 AM

Vezi postarearadugns, la Mar 8 2010, 06:09 PM, a spus:

Incearca niste rulmenti de calitate mai buna si neaparat vaseline lithium (alba) pe rotile dintate!
Spor,Radu


Salut,

1. Ai avut dreptate in legatura cu vaselina... Mai mare era frica de a desface masinuta, imi era teama ca nu am sa mai stiu sa le pun la loc sau ca mititelul meu de un an sa nu fure ceva si sa nu mai gasesc apoi. Dar intr-o noapte dupa ce a adormit copilasul, mi-am luat inima in dinti si m-am apucat sa o demontez in cautarea trosnitului acela, era de la diferentialul de pe spate, care are partea aceea care intra in rulment din plastic (cred eu). Acel ax intra destul de usor pe rulment (am schimbat si rulmentul si tot la fel face), are un joc, de aceea diferentialul nu se invarte ca sa zic asa "rotund" si apasa la un moment dat pe rotita mai mica mai tare si trosneste.
Rezolvarea a fost simpla am dat cu vaselina si am mai observat ca atunci cand strang cu surubul acea cutiuta in care stau aceste angrenaje mai slab nu mai trosneste.

2. Acesta ungere cu vaselina, trebuie facuta la o anumita perioada? Ma refer la toate angrenajele de pe masinuta de pe fata, spate si de la motor? Nu de alta, dar eu atunci cand am rezolvat zgomotul acela, am desfacut doar pe spate. Mentionez faptul ca saptamanal ii dau cu aer comprimat asa cum si cu spray din acela lubrefiant (fara sa desfac nimic la ea) .

Multumesc mult Radule!
Cu stima,
Marius
Traxxas E-Revo VXL 1/16 DX3S

Traxxas E-Maxx Brushless 3908R
0

#23 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 28 March 2010 - 10:39 AM

Vezi postareamariusr, la Mar 28 2010, 11:15 AM, a spus:

Salut,

1. Ai avut dreptate in legatura cu vaselina... Mai mare era frica de a desface masinuta, imi era teama ca nu am sa mai stiu sa le pun la loc sau ca mititelul meu de un an sa nu fure ceva si sa nu mai gasesc apoi. Dar intr-o noapte dupa ce a adormit copilasul, mi-am luat inima in dinti si m-am apucat sa o demontez in cautarea trosnitului acela, era de la diferentialul de pe spate, care are partea aceea care intra in rulment din plastic (cred eu). Acel ax intra destul de usor pe rulment (am schimbat si rulmentul si tot la fel face), are un joc, de aceea diferentialul nu se invarte ca sa zic asa "rotund" si apasa la un moment dat pe rotita mai mica mai tare si trosneste.
Rezolvarea a fost simpla am dat cu vaselina si am mai observat ca atunci cand strang cu surubul acea cutiuta in care stau aceste angrenaje mai slab nu mai trosneste.

2. Acesta ungere cu vaselina, trebuie facuta la o anumita perioada? Ma refer la toate angrenajele de pe masinuta de pe fata, spate si de la motor? Nu de alta, dar eu atunci cand am rezolvat zgomotul acela, am desfacut doar pe spate. Mentionez faptul ca saptamanal ii dau cu aer comprimat asa cum si cu spray din acela lubrefiant (fara sa desfac nimic la ea) .

Multumesc mult Radule!
Cu stima,
Marius

Este bine sa faci si partea din fata, eu fac acest lucru cam odata pe luna, in fuctie de cat merg cu ea. Nu prea stiu ce sa cred daca problema sa rezolvat doar din vaselina, ai putea sa te uiti mai atent la rotile dinate, poate este dus un dinte. In principiu este bine sa pui vaselina pentru ca altfel risti sa se incalzeasca pinioanele si sa se decaleasca. Spor la treaba, Radu

Custom CNC parts GNS Racing
0

#24 Useril este offline   ansman 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 544
  • Inregistrat: 07-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Botosani
  • Interests:modelism

Postat 28 March 2010 - 10:48 PM

Vezi postareacatalin4u24, la Mar 23 2010, 12:27 AM, a spus:

Pt Revo nu vad de ce nu ar merge jantele astea :
http://www.hpieurope...en&partNo=33461

cu cauciucurile astea:
http://www.hpieurope...o=33490&lang=en

asa de strada....
Plus ca rotile arata intr-un mare fel.
Intentionez eu sa le iau.... daca le pun postez si poze.


Sa nu uiti sa pui poze.
0

#25 Useril este offline   catalin4u24 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 136
  • Inregistrat: 28-December 09
  • Gender:Male
  • Interests:RC Cars

Postat 30 March 2010 - 06:51 PM

Am luat rotile, sunt superbe!
Dar.... cat de superbe atat de caraghioase pe Revo. Sunt mici pt Revo, n-au nici o legatura.
In schimb pe un on-road cred ca sunt criminale.
Daca nu le pun la bursa le pastrez... poate imi rezerva viitorul un onroad, who knows...?!
Brushless Hyper ST Pro
Brushless Vaterra Glamis Fear
0

#26 Useril este offline   profan 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 37
  • Inregistrat: 23-May 09

Postat 01 April 2010 - 12:05 AM

Salut tuturor,
citesc de cateva zile si in romana si in engleza despre info cu privire la e-revo vxl. am aflat multe dar si multe parca sunt si mai neclare.
Imi permit sa va spun cateva lucruri, ce nu sunt sigur ca sunt corecte si de aceea as aprecia daca m-ati corecta unde este cazul+ sa va adresez cateva intrebari:
-am un e-revo xvl cu 2 baterii stock nimh de 1200+cablu pentru legare in serie
am inteles asa pana acum ,din ce am citit:
legate in serie ofera mai mult umpf decat in paralel insa in paralel run time-ul creste.
daca trec pe lipo e nevoie de incarcator mai deosebit(cu balancer)
ca sunt ok cele de la zippy 2s 2200 sau 3s 1800(dar as aprecia si alte recomandari, ideal daca s-ar si putea achizitiona din romania)
inteles ca pot lega 2s de 2200 in paralel si ma pot juca macar 30min. si chiar si in paralel si 2 packuri de 3s de 1800
ca nu le pot lega in serie nici cele de 2s 2200 nici cele de 3s 1800 ca depasesc limitele motorului si ar fi necesar o scoatere a limitarii motoruli stock(acum max. aprox 50000rpm) dupa care ar suporta 2x2s in serie (adica vreo 56000rpm) dar nu pentru multa vreme
Acum prespunand ca ce am zis mai sus e adevarat(caci asa am inteles eu ca ar sta treaba din ce am citit) m-ar interesa, din experienta voastra, urmatoarele:
1.observ in pozele cu lipo ca au o mufa in plus fata de conectorul pe care il are si bateria nimh stoc. ce e cu aceea mufa? e doar folosita in procesul de reincarcare/balansare/descarcare sau se leaga si ea undeva cand se pune pe masina).
2.orice baterii merg puse pe masinuta cat timp se potrivesc conectorii si packul se incadreaza in dimensinile slotului pentru baterie(104mm-L x 35mm-W x 23mm-H)?
3.cablul de serie si cel de paralel difera pentru bateriile lipo(intreb ca ziceam ca am vazut ca are o mufa in plus) fata de aceleasi cablu pentru nimh?
4.bateriile care se incadreaza in dimeniunile de mai sus ale locasului la e-revo vxl pot sa nu se potriveasca din punct de vedere al mufei? adica la rc-urile traxxas bateriile de dimensiunea asta au alte mufe decat baterii de dimensiuni similare pentru un hpi de exemplu?
5.descarcarea bateriilor lipo se face cum?(in afara de run time-ul propriu zis) o face automat chargerul inainte de a o incarca? o face mereu? o face uneori? de ce este necesara?ce implica din partea mea, vreo setare anume?
6.o recomandare de charger pentru lipo de 2s sau 3s?
7. o recomandare de baterii lipo, ideal achizitionabile si din romania, pentru utilizare in regim de agrement, nu de competitie.
Multumesc pentru rabdarea de a-mi citi postul si sper ca am scris unde trebuia. Am vazut ca exista coltul incepatorului dar am sperat ca acesta fiind topic dedicat si acestui model de rc, poate as putea primii feedback direct de la posesorii de mini e-revo.

Aceasta postare a fost editata de profan: 01 April 2010 - 12:10 AM

0

#27 Useril este offline   ovidiugm 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1031
  • Inregistrat: 02-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 April 2010 - 12:17 AM

1. Mufa suplimentara este folosita in principal pentru balansare. Cand ai acumulatorul pe masina, acea mufa este in general neconectata.

2. Orice acumulatori atata timp cat nu depasesti voltajul maxim suportat de ESC si motor. Pentru LiPo trebuie sa activezi in ESC functia de detectie a descarcarii, pentru a nu descarca acumulatorii LiPo sub 3V/celula.

3. Nu difera cablurile de legare in serie sau paralel, intre LiPo si NiMH.

4. Acumulatorii vin cu diversi conectori, de exemplu ma indoiesc ca gasesti Zippy cu conector Traxxas. Cele mai comune sunt
mufele Tamiya, urmate de conectorii tip bullet, etc. Asta nu reprezinta o problema insa, se gasesc conectorii Traxxas separat, si mufarea lor reprezinta un efort minim. As spune ca face parte din hobby-ul pe care ti l-ai ales.

5. Nu ai de ce sa descarci LiPo in afara folosirii lor normale pe model. Insa la incarcare se recomanda supravegherea lor (nu pleci de acasa si ii lasi la incarcat, chiar langa bidonul cu Tornado :rolleyes: ).

6. Cauta un incarcator universal computerizat, daca vrei ceva ieftin o sa gasesti modele gen IMAX B6 la preturi accesibile.

7. Nu stiu sursa de baterii LiPo buna la noi in tara.

Aceasta postare a fost editata de ovidiugm: 01 April 2010 - 12:18 AM

Masinute de jucarie. Pe bani adevarati.
0

#28 Useril este offline   profan 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 37
  • Inregistrat: 23-May 09

Postat 01 April 2010 - 08:03 PM

Multumesc pentru lamuriri, as indrazni sa mai insist putin cu inca o intrebare:
daca vad pe net o baterie a carei descriere este "4000mAh 7.4V 2 Cell Li Poly 2s2p" pe mine ma intereseaza ce anume, in raport cu vxl-ul?
Inteleg ca ar suporta ok pana la 11.1V deci 7.4V e ok banuiesc.Runtime-ul e dat de numarul de celule? de cati mAh are bateria? sau de ambele adica 4000mAh x 2celule de exemplu?
Care este maximul de mAh ce pot fi pusi atata timp cat nu se depaseste acel prag de 11.1V?Limitarea acestei valori de mAh ar fi data doar de faptul ca daca ruleaza prea mult se incalzeste motorul si esc-ul sau sunt alte motive pentru care nu se pot pune mii si mii de mAh, cat timp se respecta pragul de 11.1V?
Bateriile cu mai multe celule sunt de preferat celor cu mai putine? sa zicem 3 vs 2? de ce da sau de ce nu?
Se incarca mai repede o baterie cu 2celule si mai multe mAh decat una cu 3celule dar cu mai putini mAh?
Inca o data multumesc celui/celor ce isi rapesc din timp pentru a citi si eventual raspunde la macar unele dintre intrebarile mele.
0

#29 Useril este offline   smk 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 598
  • Inregistrat: 05-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 April 2010 - 08:11 PM

trebuie sa te uiti in primu rand dupa dimensiuni! ce ai gasit tu de 4000 este o baterie pentru 1/10. Astea de 1/16 sunt injur de 2000. Dimensiunile sunt de 100 - 30 - 40 sau ceva de genu , daca cineva le stie exact dimensiunile sa le posteze.
Garajul:
Mugen MBX6 - Ninja JX
HB Cyclone TCX - Tekin RS Pro
HB Cyclone TC - LRP SXX Stock Spec
Associated B44 - LRP SXX Stock Spec
Serpent 1/12 - Tekin RS Pro
0

#30 Useril este offline   profan 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 37
  • Inregistrat: 23-May 09

Postat 01 April 2010 - 08:37 PM

Valoarea de 4000mAh era un exemplu doar. Dar am vazut filmulete cu baterii mai mari legate pe masina, ce nu incapeau in locasurile destinate. Eu nu am degand oricum sa fac asa ceva, dar ma interesa daca exista limitare a valorii de mAh cat timp se respecta 11.1V sau daca singura limitare vine defapt din faptul ca fiind mai voluminoase bateriile cu mai multe mii de mAh devin nefazabile caci ingreuneaza masina si implicit asta ii afecteaza performantele.

Aceasta postare a fost editata de profan: 01 April 2010 - 08:37 PM

0

Arata acest topic


  • 11 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro