Modelism - RHC Forum: Alpha Trainer 40 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Alpha Trainer 40 Hangar9 RTF

#1 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 31 August 2009 - 11:48 PM

Pana nu am deschis coletul nu mi-a trecut prin minte sa fac un kit review,de fapt m-am gandit,este RTF,este un trainer de 40,deci nu ar prezenta interes.Cand am vazut continutul mi-am schimbat parerea.In primul rand,nu este un kit ieftin,dar merita ultimul banut.Cu toate ca e facut in China calitatea Hangar9 e respectata la sange,toate la locul lor,nu exista cute….piese de calitate,etc.De ce am ales varianta aceasta,pentru faptul ca este demontabil inclusiv ampenajele.
Specs
 Wingspan:63 in (1600 mm)
 Overall Length:52.5 in (1334 mm)
 Wing Area:710 sq in (45.8 dm²)
 Flying Weight:5.25 lbs (2.4 kg)
 Hardware Included:Evolution Trainer Power System (installed)
 Approx. Assembly Time:Less than 1 hour

Prima aparitie:
Fisier atasat  P1000410.JPG (212.2K)
Number of downloads: 795

Fisier atasat  P1000411.JPG (222.92K)
Number of downloads: 784
0

#2 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 31 August 2009 - 11:58 PM

Cutia cu accesorii:
Fisier atasat  P1000412.JPG (194.98K)
Number of downloads: 598
servo si acu
Fisier atasat  P1000414.JPG (192.7K)
Number of downloads: 539
0

#3 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 01 September 2009 - 12:04 AM

Motorul,un Evolution 0,46,nu stiu cum v-a functiona,dar arata bestial,cica ar fi si rodat.
Fisier atasat  P1000416.JPG (204.71K)
Number of downloads: 582
Cu elicea stoc tripala
Fisier atasat  P1000417.JPG (206.38K)
Number of downloads: 204
0

#4 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 01 September 2009 - 12:46 AM

sa imi zici si mie cum merge motoru....cica sunt bestiale...iar faza cu rodatu e exceptionala

felicitari de achizitie! zbor placut!
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#5 Useril este offline   lefmir 

  • Chupacabra
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 14-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 01 September 2009 - 09:51 AM

Frumos modelul!
apropo de motor...eu am auzit tocmai pe dos de la cei care au mustang PTS de pe forumurile din afara....
cica dupa un anumit numar de ore de zbor(destul de putin) ii scade compresia si ajunge sa se opreasca din ralanti si chiar si in aer...am vazut discutie in care un tip care chiar si-a busit mustangul din cauza asta...
dar sa lasam auzitele si sa asteptam impresiile de zbor...
Multa bafta!
0

#6 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 01 September 2009 - 09:59 AM

Am tot citit si nu desluseam ce inseamna:Evolution Trainer Power System (installed),dupa ceva cautari am gasit explicatia:The Evolution system uses a unique crankshaft flywheel that helps keep the engine running at low throttle settings by preserving crankshaft momentum. The carburetor settings are also limited to prevent relatively new pilots from making tuning mistakes.In traducere,au folosit o volanta pe ax pentru functionarea corecta la turatii mici.
Fisier atasat  P1000424.JPG (196.07K)
Number of downloads: 129
Fisier atasat  P1000425.JPG (175.73K)
Number of downloads: 136
0

#7 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 01 September 2009 - 10:05 AM

Vezi postarealefmir, la Sep 1 2009, 10:51 AM, a spus:

Frumos modelul!
apropo de motor...eu am auzit tocmai pe dos de la cei care au mustang PTS de pe forumurile din afara....
cica dupa un anumit numar de ore de zbor(destul de putin) ii scade compresia si ajunge sa se opreasca din ralanti si chiar si in aer...am vazut discutie in care un tip care chiar si-a busit mustangul din cauza asta...
dar sa lasam auzitele si sa asteptam impresiile de zbor...
Multa bafta!


Avand in vedere ca este un model nou aparut pe piata e posibil sa existe probleme,sa speram ca au rezolvat o parte din ele macar.Avand in vedere experienta mea de zbor,nu cred ca se va uza inainte de al busi eu :rolleyes:
0

#8 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 01 September 2009 - 08:43 PM

Nu am mai avut rabdare si am dat o pala la motor,de fapt au fost vreo 20,pana mi-am dat seama de reglajul high speed needle valve,care nu poate fi actionata ca la alte motoare,adica 2,5 ture.Reglajul este facut din fabrica si limitat mecanic,nu pote fi actionat decat maxim o tura.Motorul merge frumos,temperatura maxima a fost de 75 grade,turatia minima obtinuta 1800 iar cea maxima 9200 cu o elice 11/7,consumul destul de mic.Am folosit combustibil 5%nitro ,18% ulei sintetic la care am adaugat niste ulei de ricin.Cam astea sunt observatiile,per ansamblu pare un motor bun.
0

#9 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 01 September 2009 - 08:58 PM

Ampenajul orizontal si cel vertical sunt demontabile
Fisier atasat  P1000418.JPG (136.6K)
Number of downloads: 125
cel vertical se prinde cu doua piulite fluture,de cel orizontal
Fisier atasat  P1000419.JPG (99.64K)
Number of downloads: 165
si ambele se prind pe fuselaj cu doua suruburi
Fisier atasat  P1000420.JPG (134.96K)
Number of downloads: 109
0

#10 Useril este offline   lefmir 

  • Chupacabra
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 14-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 01 September 2009 - 09:33 PM

Frumos...
La zbor cu el! vad ca deja e gata :rolleyes:
0

#11 Useril este offline   MihaiD 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 112
  • Inregistrat: 24-September 08
  • Gender:Male
  • Location:.ro

Postat 01 September 2009 - 09:58 PM

Am versiunea ARF de Alpha 40, diferenta la al meu este ca ampenajele nu sunt demontabile, sunt lipite si aripa nu este din doua bucati, este lipita si ea(si mai greu de carat :rolleyes: ). Am acelasi motor (evolution) pe care l-am luat de la alt Hangar9 (un F22), si oricat de laudate sunt motoarele astea n-o sa se compare niciodata cu un OS de aceiasi capacitate(si ca putere si ca greutate); in schimb porneste mult mai usor. Ca imbunatatiri iti recomand sa intaresti partea unde este trenul de aterizare cu lemn/poxipol, deoarece bucatile alea de lemn se vor rupe la o aterziare mai dura, si dupa cate am inteles la versiunea ta sunt probleme cu piesa ce uneste aripa, se poate rupe la solicitari mai mari, uita-te la filmul de mai jos.

http://www.youtube.c...h?v=fmXN5Lw3B-M

Daca vreti o sa pun poze si cu al meu saptamana viitoare, cand ma intorc acasa.

Aceasta postare a fost editata de MihaiD: 01 September 2009 - 10:01 PM

0

#12 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 02 September 2009 - 08:11 AM

Vezi postareatakeoff, la Sep 1 2009, 01:04 AM, a spus:

Motorul,un Evolution 0,46,nu stiu cum v-a functiona,dar arata bestial,cica ar fi si rodat.
Atasament P1000416.JPG
Cu elicea stoc tripala
Atasament P1000417.JPG



E pe bune faza cu rodatu... am avut eu de 10 cc (.61) ... i-am dat un rezervor de frica dar nu s-a schimbat nimic. A tras la fel de la primu rezervor.. a pornit la prima pala mereu.. si a mers impecabil.

Motorul e foarte bun doar ca trage mai putin ca OS -ul... si e mai greu (confirm 100% ce zice MihaiD) .
DT
0

#13 Useril este offline   motzu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 775
  • Inregistrat: 23-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 September 2009 - 08:37 AM

Pune mina si lipeste ampenajele - nu o sa stai niciodata sa le montezi demontezi la/spre camp ca nu esti diliu si mai devreme sau mai tarziu o sa flencane . Garantat - iar daca asiguri piulitele ca un om normal cu loctite cand vei dori sa intervii vei face praf balsa in care este captiva - 100%

Eu am Arrow-ul de la H9 si stiu cu ce se papa modelele surori ca l-am tot alergat si busit pe al meu

Aripa desi nu e lipita e data cu un scotch transparent de 30mm si sta ca in prima zi - cu ea demontabila nu as merge

Trenul de aterizare este ok pentru inceput - nu are rost sa ranforsezi zic eu - in viitor renunta la roata de bot pune o bechie cu roata in spate ( self-miscabila) si de abia atunci aduci trenul original de aterizare mai in fata cu ranforsarile de rigoare - Eu am folosit platband de fag 3mm/30mm de la Hornbach atat pe exterior cat si pe interior ( am refacut distributia fortelor pe peretii fuselajului asemnatoare cu cea original - dar mai in fata )

Daca ai posibilitatea - intre lateralul batiului motorului si peretele de placaj pune/lipeste un burete mai dens - o bucata 1x1cm si 5 lungime- iti va amortiza vibratia nebuna in care va intra la o oaresce turatie intreg botul - cand va ajunge la frecventa de rezonanta considerata de el necesara - poti sa nu ai ghinionul asta dar eu l-am adus o data la sol de urgenta ca din aer se auzea ca un gater.

Alt problem - la moa aripa avea tampita tendinta de a fugi in spate si de a lasa un mic gol de 3-5 mm in fata - loc prin care vdeai inauntrul fuselajului - unghiul de incidenta zic eu ca era afectat in acest fel drept care dintr-o bucata de canal de plastic am taiat un L de 20x20x60mm si am montat-o in spatele aripii prinsa pe peretele vertical al fuselajului - acum aripa nici de a naibii nu mai pleaca in sus sau in spate si mai mult sau mai putin fortele sunt trecute catre partea din fata a elasticului

O sa pun si poze daca doresti

Succes
0

#14 Useril este offline   MihaiD 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 112
  • Inregistrat: 24-September 08
  • Gender:Male
  • Location:.ro

Postat 02 September 2009 - 09:51 AM

Bucatile de lemn marcate cu sagetile rosii se vor rupe 100% in caz de o aterizare mai 'grea', si e relativ simplu sa le intaresti, better safe than sorry :unsure:.

http://img231.imageshack.us/img231/2686/alphaj.jpg
0

#15 Useril este offline   motzu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 775
  • Inregistrat: 23-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 September 2009 - 10:14 AM

Mihai are dreptate

La mine zona aia este intarita cu niste semicercuri care se intind pe pereti si baza

Ranforsare scrie pe tine...
0

#16 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 02 September 2009 - 11:40 AM

Gata,ati reusit sa ma speriati destul ca sa iau urmatoarele masuri:am sa lipesc ampenajele,trenul de aterizare il voi modifica acum,cu bechie,pentru ca am observat ca am facut doua porniri numai si deja e plin de ulei,daca mai fac si cateva zboruri va fi ca porcul.Acum intrebare:cam pe unde ar trebui fixat trenul?Dar sa am si acces pe dinauntru.La aripi ma gaandesc sa mai fac un sistem de prindere mai eficient,nu as vrea sa renunt la portabilitate.Timp cred ca voi avea pt. ca am aflat ca locul unde urma sa zbor (pista fostei aerobaze) s-a vandut si urmeaza sa se construiasca un cartier de locuinte :unsure: .Acum va trebui sa umblam pe campurile patriei pt a gasi un teren.Multumesc tuturor pentru sfaturi.
0

#17 Useril este offline   lefmir 

  • Chupacabra
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 14-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 02 September 2009 - 11:45 AM

Vezi postareatakeoff, la Sep 2 2009, 12:40 PM, a spus:

Gata,ati reusit sa ma speriati destul ca sa iau urmatoarele masuri:am sa lipesc ampenajele,trenul de aterizare il voi modifica acum,cu bechie,pentru ca am observat ca am facut doua porniri numai si deja e plin de ulei,daca mai fac si cateva zboruri va fi ca porcul.Acum intrebare:cam pe unde ar trebui fixat trenul?Dar sa am si acces pe dinauntru.La aripi ma gaandesc sa mai fac un sistem de prindere mai eficient,nu as vrea sa renunt la portabilitate.Timp cred ca voi avea pt. ca am aflat ca locul unde urma sa zbor (pista fostei aerobaze) s-a vandut si urmeaza sa se construiasca un cartier de locuinte :unsure: .Acum va trebui sa umblam pe campurile patriei pt a gasi un teren.Multumesc tuturor pentru sfaturi.


eu zic sa nu schimbi pozitia trenului...e cu un scop asa la trainere.
Ideea e ca nu lovesti motorul(eventual rupt elicea) si sa nu capoteze...
asta e parerea mea....
cat despre intarit locul de prindere al trenului, la fel, nu vad de ce s-o faci, asa am si eu la lucky star si am mai luat aterizari "topaite" si n-a avut nimic.
Daca aterizarea e asa aiurea incat sa se rupa acum, cu singuranta o sa se rupa si dupa ce o sa faci modificarea.
Bafta!

Aceasta postare a fost editata de lefmir: 02 September 2009 - 11:48 AM

0

#18 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 03 September 2009 - 12:28 PM

Vezi postarealefmir, la Sep 2 2009, 12:45 PM, a spus:

eu zic sa nu schimbi pozitia trenului...e cu un scop asa la trainere.
Ideea e ca nu lovesti motorul(eventual rupt elicea) si sa nu capoteze...
asta e parerea mea....
cat despre intarit locul de prindere al trenului, la fel, nu vad de ce s-o faci, asa am si eu la lucky star si am mai luat aterizari "topaite" si n-a avut nimic.
Daca aterizarea e asa aiurea incat sa se rupa acum, cu singuranta o sa se rupa si dupa ce o sa faci modificarea.
Bafta!


Cum zicea Lenin ! - Invatati, Invatati si iar Invatati !
Io zic cititi Atent , Atent si iar Atent desi nu ma compar cu Lenin ! ( nu am cioc )

Muta trenul mai in fata ca sa inlocuiasca Jamba de bot cu o Bechie orientabila pusa in spate.
Daca nu muta trenul cand scoate jamba cade direct in bot !
Cu jamba va capota mult mai greu , va decola mai usoe si va ateriza mai usor chiar daca terenul nu este foarte drept !.

Pozitia o determini mutant treptat trenul catre fata ( sau doar sprijinit pe ceva ) pana cand daca ridici de coada peste orizontala
modelul revine destul de rapid la loc si cade pe bechie si nu in bot !

P.S.

Eu am modificat ( de fapt AlexSky a facut-o ) un LuckyStar 40 si de atunci e super !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#19 Useril este offline   lefmir 

  • Chupacabra
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 14-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 03 September 2009 - 12:44 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Sep 3 2009, 01:28 PM, a spus:

Muta trenul mai in fata ca sa inlocuiasca Jamba de bot cu o Bechie orientabila pusa in spate.
Daca nu muta trenul cand scoate jamba cade direct in bot !
Cu jamba va capota mult mai greu , va decola mai usoe si va ateriza mai usor chiar daca terenul nu este foarte drept !.

eu zic sa citesti tu mai atent...eu m-am referit la TOT trenul de aterizare(nu poti numi o furca cu 2 roti tren). sa-l lase stock.
Modelul e scump, e de la o firma respectabila care stie foarte bine de ce l-a pus asa...eu cred ca nu are rost sa-l magareasca.

Aceasta postare a fost editata de lefmir: 03 September 2009 - 12:48 PM

0

#20 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 03 September 2009 - 02:26 PM

Vezi postarealefmir, la Sep 3 2009, 01:44 PM, a spus:

eu zic sa citesti tu mai atent...eu m-am referit la TOT trenul de aterizare(nu poti numi o furca cu 2 roti tren). sa-l lase stock.
Modelul e scump, e de la o firma respectabila care stie foarte bine de ce l-a pus asa...eu cred ca nu are rost sa-l magareasca.


Omul spune asa : " ......iau urmatoarele masuri : am sa lipesc ampenajele, trenul de aterizare il voi modifica acum,cu bechie ....."

Tu ai spus sa nu schimbe pozitia trenul, iar el spunea nu ca O SCHIMBA ci ca il MODIFICA si este cel mai bun lucru pe care il poate face - oricum nu putea sa il mute pastrand
in acelasi timp si jamba de bot , eventual sa le puna unul langa altul si sa stea ca barza intr-un picior !

Daca vroiai o exprimare corecta puteai sa spui : " parerea mea este sa nu faci MODIFICARI la tren pentru ca bla. bla. bla .......si sa il lasi asa cum este . "

asta apropo de citit atent si de exprimat " citibil "


P.S.

Adevarat ca Hangar 9 este o firma respectabila dar ei gandesc ca NOI zburam cu modelele LOR pe o pista/piste la fel de RESPECTABILE , ci nu prin bolovani si
denivelari.
Ai vazut filmuletele atasate de H9 la medelele lor ?! - numa piste asfaltate , betonate .... - ai asa ceva in zona ? !

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 03 September 2009 - 02:31 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#21 Useril este offline   lefmir 

  • Chupacabra
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 14-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 03 September 2009 - 02:51 PM

da...ma rog. Despici firu-n patru si nu cred ca are rost. Ca m-am exprimat intr-un fel, ca ai inteles altceva...

Eu ziceam doar ca e o bataie de cap in plus cu modificarea,care pana la urma nu e asa folositoare. Sincer prima data m-am gandit si eu sa-l modific, dar dupa ce am vazut ca decoleaza si aterizeaza bine, am zis lasa-l asa.

Ce pista asfaltata? ca "pista"(pamant+iarba+mai nou ciulini) de la Paulesti e denivelata ca naiba si tot decoleaza(mai e si submotorizat)...
E normal ca in filmul de prezentare sa-l decoleze/aterizeze de pe/pe o pista asfaltata, nu numai pentru faptul ca da bine in cadru.


@takeoff: iti recomand prima data sa-l zbori 100% stoc si vezi ce mai imbunatatesti dupa DACA E CAZUL, daca nu, zboara-l asa cum e, bucura-te de el.

Bafta!

Aceasta postare a fost editata de lefmir: 03 September 2009 - 03:02 PM

0

#22 Useril este offline   djandrey 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 600
  • Inregistrat: 15-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Sacele , Brasov
  • Interests:Automodelism , Aeromodelism , IT

Postat 06 September 2009 - 10:02 PM

Salut...Si eu am Alpha 40 Trainer este un trainer extraordinar de fain chiar te invata multe pt trecerea de la modele electrice la modele termice,este un model iertator care poate zbura si la viteze foarte mici dar cu comenzi putini mai mari si viteza poti efectua o gramada de acrobati cu el.Iar vorbind de motor e lafel de extraordinar nu necesita rodaj asa ca esti scutit de 2 litri de combustibil.



Sal zbori sanatos!!! :wub:
ON-AIR
TX : Spektrum DX9
ParkZone VisionAire - Electric
F3P Mustang 3D - Electric
Multiplex Twister EDF - Electric

OFF-ROAD
Traxxas TRX4 4WD - Electric
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro