Modelism - RHC Forum: YAK 55 SP - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

YAK 55 SP

#1 Useril este offline   MADA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 987
  • Inregistrat: 09-August 04

Postat 24 August 2009 - 09:55 PM

Cautand un model pe care sa folosesc motorizarea si electronica avute pe Katana 50 de la Sebart si osciland intre Extra 300 de la Extreme Flight si SU 29 de la Sebart am vazut acest model pe site-ul austriac.
Mi-a placut in primul rand pentru ca era vorba de un YAK 55, mi-a placut mult si schema de culori si mai ales ceea ce am gasit pe net despre el.
Este produs tot in China de catre Haikong Models, in aceeasi fabrica in care se produc si modelele de la Sebart si Hyperion.
Modelul vine construit pentru motorizare electrica avand insa si posibilitatea conversiei la termic. Nu are kit de conversie inclus, se poate achizitiona separat insa nu l-am gasit la dealerul respectiv. Avand insa experienta anterioara a Katanei 50 si stiind cam ce trebuie facut am luat separat materialele necesare (placaj, batiu si rezervor).

Caracteristici:
Anvergura: 1.48 m
Lungime: 1.45 m
Suprafata portanta: 46 dm2
Greutate estimata pentru varianta electric: 2.0-2.2 Kg

Alte aspecte care m-au determinat sa optez pentru acest model:
- ampenajele profilate
- incarcarea alara: aprox. 50 gr/dm2
- pretul ceva mai bun fata de variantele mai sus mentionate

Cateva cuvinte despre kit:
- impecabil ambalat, toate componentele impachetate cu grija si asigurate in cutie
- impecabil infoliat, fara cute sau defecte
- toate elementele se potrivesc perfect

Dupa ce am studiat toate componentele si modul acestora de asamblare pot sa spun ca este intr-adevar ARF si nu cred ca necesita mai mult de 2 seri pentru a putea fi scos la zbor. Pentru cei care l-ar dori electric, probabil ca ar putea fi gata intr-o singura dupa amiaza, daca exista toate componentele necesare.
Prectic trebuie decupata folia pe fuselaj la incastrarea aripilor, la ampenajul orizontal, tren si servouri, lipite balamalele la suprafetele de comanda, lipit ampenajul orizontal, montat trenul si bechia. In cazul conversiei la termic se mai adauga munca la motor box si montare batiu (pentru care trebuie date alte gauri etc).

Cateva poze in continuare.

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de MADA: 24 August 2009 - 09:56 PM

0

#2 Useril este offline   MADA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 987
  • Inregistrat: 09-August 04

Postat 24 August 2009 - 09:57 PM

Inca o poza.

E bine: ori nu merge sa ia poza ori o ia de doua ori.....

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de MADA: 24 August 2009 - 09:58 PM

0

#3 Useril este offline   MADA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 987
  • Inregistrat: 09-August 04

Postat 24 August 2009 - 10:08 PM

Cam asa e lucrat si cam asa va arata asamblat.

Fisiere atasate


0

#4 Useril este offline   MADA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 987
  • Inregistrat: 09-August 04

Postat 24 August 2009 - 10:16 PM

Pentru echipare o sa folosesc urmatoarele accesorii:
- motor: OS MAX 55AX
- elice: APC 13x4W / 14x4W
- servo: 2xHS 225 MG pentru eleroane si 2xHS635 HB pentru profundor si directie
- alimentare: pack LiPo 2S 2200mA + digi switch

Am taiat deocamdata placajele necesare pentru conversia la termic.

Fisiere atasate


0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro