Modelism - RHC Forum: benzinar Edge 540 V2 Deluxe series - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 9 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »

benzinar Edge 540 V2 Deluxe series Seagull models

#31 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 09 August 2009 - 07:02 PM

Vezi postareashogi, la Aug 9 2009, 06:42 PM, a spus:

:D)) in fiecare post de`al tau e putin sarcasm . NU.Nu o sa fac dupa capul meu pentru ca e primul benzinar si nu vreau sa o dau in bara.De GF40i ce ziceti ?

http://cgi.ebay.com/CRRC-GF40I-40cc-Petrol...4#ht_3148wt_939



Tot ce ti-am spus eu nu a fost sarcasm , am fost primul care ti-a spus ca 50 e mare,chiar foarte mare , enorm de mare ,
grandios de mare iar colegi cu mult mai multa experienta ca mine au si argumentat acest lucru !
Ti-am explicat ce este cu UBEC-ul si digi switch-ul etc si ca nu ai nevoie de powerbox la modelul asta !
Daca era sarcasm spuneam sa pui un 60 cu inca un rezervor de minim 500 ml pentru ulei de fum cu miros de
scortisoara si cu pompa de fum Silivan si pack-uri LiPo 2S de minim 2100 mA ca consuma mult pompa de fum si ca
in combinatia asta sa te tii frate spectacol : il depaseai in verticala pe Gagarin iar norul de fum camufla modelul mai
bine decat cuirasatul Tirpitz ( doar cu raze X il mai vedeai )

Dar vezi tu nu am spus asa ! Da daca tu o tii pe a ta : de 40 ce ziceti , da de 35 ati auzit, ce parere despre Roto , da parca are aceeasi
greutate ca ala de 50 , asa ca parca tot ala de 50 e bun ! Pai ce sa mai spunem !

Ti-a spus Florin ca are la Lindinger ! Ti-a spus MlGore ( si din practica - nu dupe site-uri ) ca GF 26 nu merita . Mada ti-a dat trei variante !
Cel mai bine trimite un e.mail la producator avion si pune o intrebare !


P.S.

mai bine ma apuc de pictat pe bob de orez ca Filosiofia nu i-mi place !

Nu este rautate in ce am spus ! Dar un ton mai " sarcastic " de multe ori ambitioneaza !

Am vazut modele grele care devin un chin la aterizare ! Si sa nu faci economie la Ubec si sa iei unul
slab ca benzinarele vibreaza tare si e pacat sa faci praf toata investitia de la primul zbor !

Stii cum zboara Katana 120 Sebart - ca un depron de indoor ! Incredibil ! Dar sa o tii in greutate !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#32 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 09 August 2009 - 07:11 PM

pai da crezi ca eu am zis cu vreo rautate ? doamne fereste ..vorba ta ..putin sarcasm chiar ambitioneaza.Pun atatea intrebari tocmai din cauza ca NU VREAU SA GRESESC,tocmai din cauza ca sunt multi banuti la mijloc.Faceam comparatia motoarelor cu 50`ul pentru ca nu intelegeam anumite aspecte,nu ca acum le`as fi inteles.Hai sa incheiem tot balciu asta DECI ASADAR SI IN CONCLUZIE povestiti`mi de gf40i fiind deocamdata cel mai accesibil.E ok?
0

#33 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 09 August 2009 - 07:27 PM

nu mai pot sa editez :

P.S.:NU O TIN FRATE PE A MEA,PUR SI SIMPLU CAUT ALTERNATIVE PENTRU CA NU IMI PERMIT UN MOTOR DE 500€.In cazul in care nu iti convine ca pun atatea intrebari nu`mi mai raspunde.Logic nu crezi ?Pana la urma e dreptul meu sa intreb.
0

#34 Useril este offline   Red Sky 

  • Gold Member
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 935
  • Inregistrat: 15-March 06

Postat 09 August 2009 - 09:56 PM

Shogi, daca imi permiti sa-mi dau si io cu parerea...

Cei care ti-au recomandat acele motoare mai scumpe, au facut-o nu ca sa te faca sa cheltui bani aiurea ci in ideea de a avea un avion care face 3d.

La avionul tau singura sansa pt acest stil de zbor e un motor mic, de calitate si puternic (benzina, metanol sau electric - scump, mai scump si mai scump). Asta e, n-o sa iesi ieftin. Iar la capitolul servo, 6kg e putin.

Daca in schimb te multumesti cu un acrobat mai nervos, pune-i un MVVS de 26 sau ceva similar si o sa fie perfect.

Supramotorizarea (raport tractiune/greutate supraunitar) nu e singura conditie ce trebuie sa o indeplineasca un aeromodel 3d. Mai sint inca cateva conditii obligatorii iar prin echiparea cu un DL 50, nu poti sa le indeplinesti. Nici chiar pentru un acrobat.

E alegerea ta pana la urma. Se spune ca din greseli se invata.
Spor la treaba indiferent ce decizie iei!

PS
Am mai auzit una tare anul asta: daca-mi fac un model care zboara bine, nu mai am scuze si ce ma fac?! :blink:
www.redsky.ro
0

#35 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 09 August 2009 - 10:56 PM

Red sky multumesc de reply,toata lumea e binevenita sa isi dea cu parerea,daca sunt si oameni care au avut treaba cu motoarele si cu modelele astea cu atat mai bine.Deci sa inteleg ca singura sansa sa pot sa fac cat de cat 3d cu el este echiparea cu un motor de clasa 26-28 cmc cat mai puternic.Deci sa inteleg ca si 40`ul pica.Ok,am notat,mai astept pareri pana marti cand o sa dau comanda de motor.
0

#36 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 10 August 2009 - 03:55 PM

lasand problema motorului la o parte am ajuns la capitolul electronica.

servo - eu cred ca astea ar fi ok:
acceleratie - HS 475HB
restul 5 - HS 645MG

ubec receptie TURNIGY 8-15A UBEC for Lipoly
lipo receptie Acumulator LiPo Gold RAY 2200 mAh, 7.4V, 33 C ...sper sa fie destul.
raman pe varianta fara digiswitch.

ubec aprindere UBEC 5A, 6V Nosram
lipo aprindere Acumulator LiPo RAY 1100 mAh, 7.4V, 25 C

Cam astea ar fi.Acum am o dilema.Am mai intrebat si mai sus ..mai intreb si acum.Cum se leaga aprinderea (la lipo si ubec ma refer).Intra in receptor si ea ?va las pe voi.
0

#37 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 10 August 2009 - 04:26 PM

Vezi postareashogi, la Aug 10 2009, 04:55 PM, a spus:

Cam astea ar fi.Acum am o dilema.Am mai intrebat si mai sus ..mai intreb si acum.Cum se leaga aprinderea (la lipo si ubec ma refer).Intra in receptor si ea ?va las pe voi.


in cartea motorului (oricare ar fi el) iti spune cum se realizeaza legaturile la aprindere. nu are nici o treaba cu receptorul.

traseu normal:
lipo -> ubec -> aprindere

Aceasta postare a fost editata de allen_g30: 10 August 2009 - 04:27 PM

_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#38 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 10 August 2009 - 04:31 PM

aaaha..deci am banuit bine mai sus.multam...ramane problema motorului.
0

#39 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 10 August 2009 - 05:34 PM

Servourile sunt foarte lente , deci mai ramane doar problema motorului !

P.S.

Eu la Katana 120 S cam aceleasi dimensiuni ( ma repet ) am pus HS 7975 HB ( 0.13 - 0.10 sec )
desi nu am de gand sa fac 3D pentru ca nu stiu !

Parerea mea mai asteapta sugestii si pentru partea de servouri si electronica !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#40 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 10 August 2009 - 05:51 PM

si ce te face sa crezi ca eu sunt vreun as in 3d ?:rolleyes:) Abia la ultimele zboruri mi`a iesit si mie hooverul si asta undeva foarte sus.Pentru ce o sa fac eu cu el cred ca sunt destul de ok.Mai asteptam pareri oricum.
0

#41 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 August 2009 - 05:59 PM

Vezi postareashogi, la Aug 10 2009, 04:55 PM, a spus:

lasand problema motorului la o parte am ajuns la capitolul electronica.

servo - eu cred ca astea ar fi ok:
acceleratie - HS 475HB
restul 5 - HS 645MG

ubec receptie TURNIGY 8-15A UBEC for Lipoly
lipo receptie Acumulator LiPo Gold RAY 2200 mAh, 7.4V, 33 C ...sper sa fie destul.
raman pe varianta fara digiswitch.

ubec aprindere UBEC 5A, 6V Nosram
lipo aprindere Acumulator LiPo RAY 1100 mAh, 7.4V, 25 C

Cam astea ar fi.Acum am o dilema.Am mai intrebat si mai sus ..mai intreb si acum.Cum se leaga aprinderea (la lipo si ubec ma refer).Intra in receptor si ea ?va las pe voi.


Eu zic ca motorul ala de 40 cmc merge pus, e mai usor decat 50-ul. La ei pe site il dau la 1300g fata de 1660 cat are ala de 50. 3W de 28 are tot cam 1300g cu toba stock care e cam mare. De invartit, cred ca 40-ul o sa invarta un 20*8 la vreo 7000 de ture , e OK. Nu stiu daca o sa aibe repriza lui 3W, dar la cat costa nu poti avea pretentii la fineturi.
Servourile alese sunt ok cu exceptia vitezei, dar de inceput nu-s rele.
Acum cu aprinderea: Din cate stiu, s-au adaptat si chinezii noilor cerinte si acum, aprinderile lor, suporta LiPo fara a avea nevoie de BEC. Trebuie sa te interesezi. Ca pack de aprindere, un 1200-1500mAh e suficient. Daca aprinderea nu stie lipo, poti merge pe un pack NiMh.
Alegerea pt pack-ul de receptie e OK, dar cu niste precizari: pune doua switch-uri mecanice in paralel pt. ca regimul de vibratii e mai mare la benzinare; asigura-te ca nu se freaca cablurile de la servouri de muchii ce le pot distruge izolatia; cablurile de servo prelungeste-le prin lipire, incearca sa nu folosesti prelungitoare; daca totusi vei folosi prelungitoare, asigura mufele contra desfacerii.
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#42 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 10 August 2009 - 06:05 PM

Am notat.O sa ma uit in manualul motorului sa vedem ce zice de aprindere.Oricum din cate am observat este la fel ca la gf26i care il avea typer si parca folosea lipo la aprindere.O sa ma interesez daca merge si fara ubec.Tu spuneai sa pun 2 switchuri mecanice in paralel.Te refereai la un switch + switchul de pe ubec ?
0

#43 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 August 2009 - 08:51 PM

Vezi postareashogi, la Aug 10 2009, 07:05 PM, a spus:

Am notat.O sa ma uit in manualul motorului sa vedem ce zice de aprindere.Oricum din cate am observat este la fel ca la gf26i care il avea typer si parca folosea lipo la aprindere.O sa ma interesez daca merge si fara ubec.Tu spuneai sa pun 2 switchuri mecanice in paralel.Te refereai la un switch + switchul de pe ubec ?

Da, sa pui inca un switch pe ubec dar astfel: daca switch-ul existent porneste bec-ul cand este inchis pui switch-ul nou in paralel cu cel existent. Daca switch-ul existent porneste bec-ul cand este deschis pui switch-ul nou in serie cu cel existent. Astfel vei micsora foarte mult probabilitatea de defectiune din cauza vibratiilor .
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#44 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 12 August 2009 - 11:32 AM

iote !!! ---> http://www.rhc.ro/fo...showtopic=24776
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#45 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 12 August 2009 - 12:20 PM

da,vorbisem cu zod de cand mi`ati zis prima oara.Azi am comandat gf40i`ul ...cred ca o sa`mi prind urechile la montaj :))
0

#46 Useril este offline   adrian82 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 143
  • Inregistrat: 07-August 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:eletronica-aeromodelism-masini

Postat 12 August 2009 - 10:12 PM

la motorul chinezesc enzinar cel de 26 c.c. oare daca se da jos carbul si se monteaza carbul de la 50 sau 40 nu se obtine o setare mult mai buna si trage mai bine ... Din cate stiu asa se modificau pentru a obtine o putere mai mare , aceeasi chestie se aplica si la cele pe metanol. Turatia nu o sa mai fie de 1600 de ture la 26 c.c. ci mai mare 1.8... si urca la 10 mii de ture.
0

#47 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 12 August 2009 - 10:26 PM

Vezi postareaadrian82, la Aug 12 2009, 11:12 PM, a spus:

la motorul chinezesc enzinar cel de 26 c.c. oare daca se da jos carbul si se monteaza carbul de la 50 sau 40 nu se obtine o setare mult mai buna si trage mai bine ... Din cate stiu asa se modificau pentru a obtine o putere mai mare , aceeasi chestie se aplica si la cele pe metanol. Turatia nu o sa mai fie de 1600 de ture la 26 c.c. ci mai mare 1.8... si urca la 10 mii de ture.


Al meu are la relanti 1500-1600 si ia 11000 de ture fara elice, ce-i drept cu benzina de la OMV Carerra 100 si cu mai mult ulei, un raport de 1/10 ca sa inlesneasca frecarea.
Fata de ala de 40, am un furtun in minus, in rest carburatoarele sunt identice, se numesc walbro, nu stiam nici eu pana nu am citit pe ele, dar invatam. Am doua motoare, unul merge bine, unul nu prea. Dar si ala care merge bine are bataie. Deci nu prea merg bine, dar sunt ieftine, daca dai cu ele in bot sa repara repede, gaseti piese, ca la toate motoarele.

Acum serios, sa stapanesti modelul cu placere. Ce te-as intreba eu la cat estimezi ca iti iese modelul cu totul, cate Kg?
"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

#48 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 12 August 2009 - 10:26 PM

pai si ce fac ? :angry:) cumpar si unu de 40 si unu de 26 ?:D))) am comandat azi 40`ul de pe ebay,modelul vine vineri sau luni,statia o iau maine de la zod,ramane partea de electronica cand o`i mai face rost de ceva banuti ca sunt 0 barat :)
0

#49 Useril este offline   adrian82 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 143
  • Inregistrat: 07-August 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:eletronica-aeromodelism-masini

Postat 12 August 2009 - 10:47 PM

ce e prost ca nu ai acces la modificarea paremetrilor de avans din cdi e la fel precum la scotere :angry: nu trec de 50 de km /h din aceeeasi cauza cele de 49 c.c.
Nu stiu daca pe acest forumul la parta tehnica s-a vorbit despre asa ceva dar cine le are cu eletronica cu siguranta gaseste pe forumurile de echipamente eletronice si asa ceva :D Sin dintr-un motor slab il poti face super competitional. Am mai vazut la unii ca isi pun filtre de aer pe carburator asta pentru a proteja motorul ... fiindca papa destul praf la viteza pe care o atinge . La motorul 26-40-50 ati vazut si voi cum are teava de la toba , ar fi o chestie daca ati curaba-o la cald in asa fel gazele sa fie directionate in spate ci nu in jos sau in sus ... scade iar din viteza. Oricum isi fac treaba si cele chinezesti ideea e ca bagi benzina si dai doar 3,9 lei si ulei mai putin fata de 24 de lei pe metanol+ ulei.

Aceasta postare a fost editata de adrian82: 12 August 2009 - 10:48 PM

0

#50 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 13 August 2009 - 01:08 AM

Vezi postareaadrian82, la Aug 12 2009, 11:12 PM, a spus:

la motorul chinezesc enzinar cel de 26 c.c. oare daca se da jos carbul si se monteaza carbul de la 50 sau 40 nu se obtine o setare mult mai buna si trage mai bine ... Din cate stiu asa se modificau pentru a obtine o putere mai mare , aceeasi chestie se aplica si la cele pe metanol. Turatia nu o sa mai fie de 1600 de ture la 26 c.c. ci mai mare 1.8... si urca la 10 mii de ture.


are rost? intreb si eu din curiozitate...

bogdane, baga un ochi si aici http://www.flyinggiants.com/forums/fg68/92...i-any-good.html

merita sa citesti si sa-ti faci o parere. din pct-ul meu de vedere, FG ar trebui sa fie de referinta, cu conditia sa citesti printre randuri, sa iei opiniile pertinente despre motor. hai, sa ia spor, atat la citit cat si la mesterit si atept sa te vad cat mai repede cu modelul.
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#51 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 13 August 2009 - 01:45 AM

Nu are rost.E o cheltuiala mult prea mare si nici nu e sigura.Cu banii aia imi iau un 3w deja.

Allen am citit paginile alea ..sunt vreo 2-3 pareri despre gf40i pentru ca este si un kit destul de nou iar paginile sunt incepand cu 2006.Toate parerile erau de bine.Are aceeasi putere ca cel de 45 numai ca este mai usor,un domn zicea ca are versiunea a 4`a a acestuia si ca ce a observat un plus este cablul de la aprindere este mai solid(aceeasi versiune am luat`o si eu daca nu chiar mai nou).Alt domn spunea ca a pus un 20x8 si ca o invarte la fel ca cel de 45.Cam asta e tot ce am vazut despre el acolo.Cert e ca producatorii au evoluat mult de la primele versiuni de motoare care erau pline de bube.
0

#52 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 13 August 2009 - 07:21 PM

A venit baragladina :lol: ...Prima impresie : BIG ASS MOTHER F***ER !

...ditamai cutia

http://img229.imageshack.us/img229/1350/dsc00481g.th.jpg

...like a kid for Christmas

http://img44.imageshack.us/img44/6769/dsc00482uch.th.jpg

...accesorii

http://img142.imageshack.us/img142/1706/dsc00483f.th.jpg

...galeata

http://img142.imageshack.us/img142/6248/dsc00484d.th.jpg

...directia (acoperita 100% cu balsa ca bordul de atac - o premiera la mine)

http://img39.imageshack.us/img39/76/dsc00485s.th.jpg

...ampenajul orizontal (si el acoperit 100% cu balsa,demontabil)

http://img195.imageshack.us/img195/472/dsc00486ueg.th.jpg
http://img91.imageshack.us/img91/5869/dsc00488i.th.jpg
0

#53 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 13 August 2009 - 07:23 PM

...cracii

http://img188.imageshack.us/img188/7210/dsc00489x.th.jpg

...fuselajul (destul de finut lucrat...daca pica acolo ramane)

http://img228.imageshack.us/img228/1662/dsc00490k.th.jpg
http://img194.imageshack.us/img194/5641/dsc00491r.th.jpg
http://img194.imageshack.us/img194/4741/dsc00493vrl.th.jpg
http://img22.imageshack.us/img22/8104/dsc00494uxm.th.jpg

...jimmy de la spate,isi prindea urechile in toate instrumentele de pe bord

http://img195.imageshack.us/img195/493/dsc00492j.th.jpg

...panoul de "faier"

http://img266.imageshack.us/img266/6852/dsc00495jhg.th.jpg
http://img198.imageshack.us/img198/8346/dsc00496p.th.jpg

...haripa

http://img145.imageshack.us/img145/4764/dsc00497z.th.jpg
http://img200.imageshack.us/img200/7857/dsc00498f.th.jpg

Aceasta postare a fost editata de shogi: 13 August 2009 - 07:25 PM

0

#54 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 13 August 2009 - 07:25 PM

...si acu mastodontu (scuze pentru pozele pe bucati da sa dea dracii in el de`mi incape in camera)

http://img200.imageshack.us/img200/7337/dsc00499o.th.jpg
http://img200.imageshack.us/img200/815/dsc00500n.th.jpg
http://img40.imageshack.us/img40/6218/dsc00501xyu.th.jpg
http://img237.imageshack.us/img237/5378/dsc00502u.th.jpg
http://img219.imageshack.us/img219/2366/dsc00503e.th.jpg

In concluzie ...e un ARF foarte reusit,asta la prima vedere,solarul este intins destul de bine,mai bine ca la yak as putea adauga,singurul lucru care ma ingrijoreaza este fuselajul care e cam zabrele.In rest e ok.
0

#55 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 13 August 2009 - 10:34 PM

Foarte frumos, sa-l stapanesti sanatos si aterizari usoare.

Acum, cand vei trece la next level prin septembrie, la unul cu motor nuclear si il vei vinde p-asta sa ma anunti si pe mine... poate-l cumpar! Muahhahaha!
Dar ai grija ca astea nucleare sunt cam problematice la reglaje si au oprirea greoaie.

Eu unul, daca as lua avionul asta de la tine i-as pune un motor NSTAR B)

Aceasta postare a fost editata de Abburo: 13 August 2009 - 10:34 PM

URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#56 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 13 August 2009 - 10:59 PM

faina ironia.esti amuzant B) .multam de urari

Aceasta postare a fost editata de shogi: 13 August 2009 - 11:00 PM

0

#57 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

Postat 14 August 2009 - 12:10 AM

B)
FLYING IS AN ART
0

#58 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 14 August 2009 - 09:21 AM

super tare avionashu!

mi se pare mie sau panou de foc e cam de electric?
iar fuselaju nu are nimic daca e zabrele, la un crash se face muci si ala care e dintr-o bucata
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#59 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 14 August 2009 - 02:00 PM

in panoul ala din interiorul panoului de foc intra gura rezervorului.
0

#60 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 16 August 2009 - 06:41 PM

cam asta e...asteapta electronica si motorul.astept pareri pt elice.vreau din lemn si ma gandeam la 20x8

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC00536__800_x_600_.jpg
  • Imagine atasata: DSC00532__800_x_1067_.jpg
  • Imagine atasata: DSC00527__800_x_600_.jpg
  • Imagine atasata: DSC00526__800_x_600_.jpg
  • Imagine atasata: DSC00525__800_x_600_.jpg

Aceasta postare a fost editata de shogi: 16 August 2009 - 06:42 PM

0

Arata acest topic


  • 9 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro