Modelism - RHC Forum: Hidroavion CANADAIR CL-415 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Hidroavion CANADAIR CL-415 Anvergura 2.05m

#1 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 August 2011 - 09:31 AM

Comand azi din SUA acest hidroavion (Wing span: 2050 mm, Fuselage length: 1476 mm, Flying weight: 4540 g, Wing area: 63.4 sq.dm, Engine Required: 2c 0.52x2pcs, Radio Required: 6-channel, 9 Servos), cu fuselaj din fibra de sticla. Il voi echipa cu 2 x OS 55 AX. E un avion foarte popular pe la americani si nu numai, iar cei mai pasionati i-au pus si tren rabatabil sa poata decola/ateriza si de pe uscat. De asemenea se pot pune si trape care sa arunce apa din zbor, similar avionului real, cu umplerea rezervoarelor din mers, la o scurta aterizare si decolare.

Fisiere atasate


ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#2 Useril este offline   Rower 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 394
  • Inregistrat: 13-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 August 2011 - 10:47 AM

Roti are, flotoare are, apa ia la bord... submarin nu se poate face?
Sa-l zburatacesti sanatos si asteptam cu interes sa-l vedem.
MXS-R 1,92m AGM-30cc >>> CMPro Marathon 1,80m AGM-30cc >>> Pitts Special 1,45m NGH 35cc >>> Thunder Tigre Piper J3 Cub 2,10m OS Max 91 Fx >>> Canary 40 Phoenix Models 1,6m ASP .46 7,5cc >>> Pitts Special 1,40m OS 91 FX Max 15cc >>> Cessna 182 1,6m NITROPLANE FIBERGLASS ASP.52 8,5cc >>> Sbach 342 Phoenix Models 1,42m ASP.52 8,5cc >>> Great Planes Slinger Flying Wing 1,2m >>> Extra 260 EP Jamara 1,4m AXI 2826/12 >>> Sukhoi 26M EP Jamara 1,25m AXI 2826/10 >>> Robbe Cardinal 1,5m >>> Yak 54 Extreme Flight 1,2m >>> Robbe Arcus 1,8m >>> Sebart Pitts Challenger S >>> Parkzone Stinson Reliant SR-10 1,26m >>> Thunder Tiger Yak-54 1,15m, EP Kyosho >>> Nitroplanes P-47 Thunderbolt 1,40m, ASP .52, 8,5cc >>> Phoenix Models Edge 540 1,41m, Magnum .61, 10cc >>> Graupner Extra 300 1,50m OS 91 FX Max >>> Dululutu Sukhoi 26M EP 1000mm >>> Dululutu Yak 55 EP 1,15m >>> Hitec Aurora 9 2,4GHz >>> Spektrum DX6i 2.4GHz Mode 2
0

#3 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2183
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 August 2011 - 11:04 PM

Vezi postareamisumat, la 01 August 2011 - 09:31 AM, a spus:

Comand azi din SUA acest hidroavion (Wing span: 2050 mm, Fuselage length: 1476 mm, Flying weight: 4540 g, Wing area: 63.4 sq.dm, Engine Required: 2c 0.52x2pcs, Radio Required: 6-channel, 9 Servos), cu fuselaj din fibra de sticla. Il voi echipa cu 2 x OS 55 AX. E un avion foarte popular pe la americani si nu numai, iar cei mai pasionati i-au pus si tren rabatabil sa poata decola/ateriza si de pe uscat. De asemenea se pot pune si trape care sa arunce apa din zbor, similar avionului real, cu umplerea rezervoarelor din mers, la o scurta aterizare si decolare.

si uite asa ai scapat de tunsu ierbii :clapping:
sa il stapanesti sanatos!
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#4 Useril este offline   Ice9 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1361
  • Inregistrat: 06-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC Helicopters

Postat 01 August 2011 - 11:45 PM

Cine-l produce?
0

#5 Useril este offline   EZ* 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1695
  • Inregistrat: 10-November 04
  • Gender:Male
  • Interests:aero&auto r/c

Postat 01 August 2011 - 11:54 PM

si cat costa?...poate se iese mai ieftin la shipping daca aduci 2 buc.? :clapping:
0

#6 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2375
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 02 August 2011 - 08:27 AM

Vezi postareaEZ*, la 01 August 2011 - 11:54 PM, a spus:

si cat costa?...poate se iese mai ieftin la shipping daca aduci 2 buc.? :drinks:

Nu iese,shipping-ul e calculat per avion(per colet).Am incercat si eu asta. :) :pardon:
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#7 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 August 2011 - 09:47 AM

In primul rand baietii astia de la GeneralHobby.com se misca chiar repede, ieri pe la 11 am facut comanda si plata, si pe la 6 seara, adica dimineata la ei, aveam mesaj ca pachetul e pus la posta si plecat de la ei. Cam asa e de fiecare data cu America, din cele 5-10 zile cat dureaza transportul, 1-2 zile sta pe la ei si restul face pe aici, de la Otopeni la Grivita, la posta, etc.
Cine il produce ? Nu sunt foarte lamurit, stiu ca e tot un producator chinez si probabil de calitate similara cu CmPro.
Ma indoiesc ca se pot comasa pachete in cazul asta intrucat pachetul are lungime 1,5m si greutate probabil 7-8 kg. Pe usps.com nici nu figureaza posibilitatea de a trimite pachete asa lungi (sau cel putin nu am gasit eu). Si transportul a costat 104 $. Avionul a fost 239 $ (o mica promotie, de azi cred ca e 259 $).
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#8 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1854
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 09 August 2011 - 01:40 AM

:drinks:
Stiu ca ai pariat tot timpul pe OS dar de data asta lasa prejudecatile la o parte si ia asp52 pt el.
Cel pe care il am pe cantareata cu MA 12,5x5 trage 3,5 kG sau TT 46 PRO care duce 3,2 kg si e deja renumit ca nemuritor.
Daca ai grija de motoare , de mersul usor bogat si de toaleta dupa zbor , o sa le auzi mult si bine :lol:
Sa-l zbori sanatos
Numai bine

Aceasta postare a fost editata de Horja: 09 August 2011 - 01:42 AM

0

#9 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 August 2011 - 07:52 AM

Multumesc de sfat dar aici sunt hotarat: OS vor fi. Si probabil la fel la alte avioane viitoare. Daca nu as fi avut experienta personala cu doua ASP de 4cc as mai zice. Azi voi lua avionul de la posta. Revin cu impresii si poze.
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#10 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 09 August 2011 - 04:12 PM

Vezi postareamisumat, la 09 August 2011 - 07:52 AM, a spus:

Multumesc de sfat dar aici sunt hotarat: OS vor fi.

Eu te sustin 100%. Bine Faci!
flying is my life...
0

#11 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 August 2011 - 09:11 PM

Am primit avionul. Calitatea e cam aceeasi ca la celelalte avioane ale mele de la CmPro. Foliile de pe aripi sunt destul de frumos intinse dar mai au si riduri. Fuselajul de fibra arata bine, doar ca trebuie sa lipesc din nou toate bucatile de placaj din interior, mai ales cele mai greu accesibile prin spatele fuselajului, unde nu a mai ajuns manutsa lenesa a micului chinez cu cleiul. Balamalele sunt peste tot din foi de fibra, doar ca s-au mai pierdut vreo 2 prin aripi. O sa cumpar unele similare sa completez. Pe masura ce asamblez o sa mai comentez pe aici. O sa pun si poze dar avionul e identic cu cel dezbatut pe foarte multe pagini si cu foarte multe poze si filme aici: Canadair
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#12 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2375
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 09 August 2011 - 11:16 PM

Mai intai le dezlipesti sau doar le lipesti mai bine?Ca sa stiu ce ma asteapta?
Ma bucur ca ti-a ajuns in bune conditii. :drinks:
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#13 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 August 2011 - 09:29 AM

Nu le dezlipesc. Ele sunt dezlipite in general in partea de sus si la unele si pe laterale. Doar completez cu lipici pe laturile libere. Cleiul pus de ei e destul de serios, daca ma apuc sa rup ce au facut ei sigur apar pagube.
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#14 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 August 2011 - 03:20 PM

E aproape gata dar mai am de asteptat cam o saptamana pana vin motoarele. La interiorul fuselajului, unde erau placajele desprinse, am umplut cu spuma de-aia de termopane, am pus chiar cam multa. Noroc ca e usoara. Am pus si prin coada (partea de fibra a cozii), printre servouri, ca era cam moale zona si cred ca s-ar fi miscat servourile cu tot cu fibra din jur.

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  1.jpg (86.41K)
    Number of downloads: 103
  • Fisier atasat  2.jpg (73.89K)
    Number of downloads: 118

ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#15 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2375
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 19 August 2011 - 03:26 PM

Vezi postareamisumat, la 19 August 2011 - 03:20 PM, a spus:

E aproape gata dar mai am de asteptat cam o saptamana pana vin motoarele. La interiorul fuselajului, unde erau placajele desprinse, am umplut cu spuma de-aia de termopane, am pus chiar cam multa. Noroc ca e usoara. Am pus si prin coada (partea de fibra a cozii), printre servouri, ca era cam moale zona si cred ca s-ar fi miscat servourile cu tot cu fibra din jur.

Cu cat s-a marit greutatea fuselajului dupa aceasta operatiune?Estimativ!
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#16 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 August 2011 - 03:28 PM

La coada am decis sa mai pun un servo fata de proiectul lor. Cele doua semiprofundoare erau actionate cam asa: unul era direct legat de servo iar celalalt era legat de primul printr-o tija. Adica atunci cand primul era actionat de servo, cel de-al doilea era si el actionat prin rotirea in jurul axului a acelei tije. Doar ca tija se cam tosiona si apareau diferente de amplitudine intre semiprofundoare la amplitudini mari. Si asta fara sa tin cont de aerul care mai impinge si el in zbor profundorul inapoi. Asadar mi s-a parut tiganie si am ami pus un servo si pentru celalalt semiprofundor. Oricum voi avea de pus multa greutate in bot. Capacele de servo erau vopsite cu alta nuanta de galben decat fuselajul si le-am vopsit cu un galben mai apropiat. In plus am vopsit si cu rosu parti din ele ca sa corespunda cu dungile rosii de pe fuselaj.

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  3.jpg (78.7K)
    Number of downloads: 95
  • Fisier atasat  4.jpg (92.96K)
    Number of downloads: 116

ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#17 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 August 2011 - 03:32 PM

Vezi postareaoachidori, la 19 August 2011 - 03:26 PM, a spus:

Cu cat s-a marit greutatea fuselajului dupa aceasta operatiune?Estimativ!

Nu stiu, nu am cantarit inainte. As zice ca sunt cam 50-100g. Pana acum am cantarit tot si ar ajunge la 5,5 kg, cu suprafata de 63 dm2. Asadar nu am nici un fel de griji cu greutatea, pot sa trec usor de 100 g/dm2, ca sunt obisnuit de la celelalte avioane.
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#18 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 August 2011 - 03:37 PM

Eleroane si flapsuri cu capace de servo vopsite din nou galben/rosu...

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  5.jpg (75.11K)
    Number of downloads: 59
  • Fisier atasat  6.jpg (56.37K)
    Number of downloads: 69

ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#19 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 August 2011 - 03:48 PM

Suporturile din placaj ale motoarelor aveau o hiba din constructie, anume ca atunci cand cele 4 suruburi M4 strang acest suport de aripa, se crapa placile respective (cea cu suruburile si cea cu piulitele captive), intrucat intre ele e un spatiu de 20mm. Daca strangi suficient de putin cat sa nu crape, suportul va juca fata de aripa. Intrucat eram prevenit de aceasta problema de pe rcgroups.com, nu am stricat nimic dar am facut niste modificari, altele decat cele propuse acolo (rcgroups). Am pus niste bucati de placaj transversal ca sa aiba pe ce sa se stranga. Acum am strans in dusmanie si nu a crapat nimic. In plus am imbracat in colant galben suportii de motor din motive de etansare la apa. Impreuna cu niste silicon, voi avea grija ca apa sa nu ajunga pe acest suport din placaj si nici in interiorul aripii. Apa va avea acces in interiorul capotei din fibra a motorului si pe la motor, batiu, pana la panoul de foc, si el fiind imbracat in colant.

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  11.jpg (96.24K)
    Number of downloads: 103
  • Fisier atasat  10.jpg (99.34K)
    Number of downloads: 121
  • Fisier atasat  9.jpg (120.76K)
    Number of downloads: 132
  • Fisier atasat  7.jpg (86.27K)
    Number of downloads: 136

ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#20 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 August 2011 - 03:59 PM

Am luat in serios treaba cu etansarile peste tot, sper sa ramana uscat in interior. Toate capacele de servouri sunt lipite si cu silicon, flotoarele de pe aripa mare le-am umplut cu spuma (in 3 etape, cum ziceau si cei de pe rcgroups, ca sa nu crape), iar receptorul va sta intr-o cutiuta etansa pentru situatia nedorita a unui crash cu multa apa in interior.

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  21.jpg (152.78K)
    Number of downloads: 91
  • Fisier atasat  20.jpg (213.21K)
    Number of downloads: 104

ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#21 Useril este offline   Rower 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 394
  • Inregistrat: 13-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 August 2011 - 06:57 AM

Astept cu interes sa vad "barca cu aripi".
MXS-R 1,92m AGM-30cc >>> CMPro Marathon 1,80m AGM-30cc >>> Pitts Special 1,45m NGH 35cc >>> Thunder Tigre Piper J3 Cub 2,10m OS Max 91 Fx >>> Canary 40 Phoenix Models 1,6m ASP .46 7,5cc >>> Pitts Special 1,40m OS 91 FX Max 15cc >>> Cessna 182 1,6m NITROPLANE FIBERGLASS ASP.52 8,5cc >>> Sbach 342 Phoenix Models 1,42m ASP.52 8,5cc >>> Great Planes Slinger Flying Wing 1,2m >>> Extra 260 EP Jamara 1,4m AXI 2826/12 >>> Sukhoi 26M EP Jamara 1,25m AXI 2826/10 >>> Robbe Cardinal 1,5m >>> Yak 54 Extreme Flight 1,2m >>> Robbe Arcus 1,8m >>> Sebart Pitts Challenger S >>> Parkzone Stinson Reliant SR-10 1,26m >>> Thunder Tiger Yak-54 1,15m, EP Kyosho >>> Nitroplanes P-47 Thunderbolt 1,40m, ASP .52, 8,5cc >>> Phoenix Models Edge 540 1,41m, Magnum .61, 10cc >>> Graupner Extra 300 1,50m OS 91 FX Max >>> Dululutu Sukhoi 26M EP 1000mm >>> Dululutu Yak 55 EP 1,15m >>> Hitec Aurora 9 2,4GHz >>> Spektrum DX6i 2.4GHz Mode 2
0

#22 Useril este offline   Ice9 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1361
  • Inregistrat: 06-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC Helicopters

Postat 21 August 2011 - 11:41 AM

Sau "avionul cu vasle"...sau nu este acelasi lucru...anyway B)

Aceasta postare a fost editata de Ice9: 21 August 2011 - 11:41 AM

0

#23 Useril este offline   Zen 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1185
  • Inregistrat: 14-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 21 August 2011 - 01:57 PM

Vezi postareamisumat, la 19 August 2011 - 03:59 PM, a spus:

receptorul va sta intr-o cutiuta etansa pentru situatia nedorita a unui crash cu multa apa in interior.


Si cum scoti toate firele din el pastrand etanseitatea... ca ma intereseaza si pe mine metoda. Dar nu permanenta sa nu le mai poti demonta ca asa siliconul ar rezolva problema.
It's difficult to make things simple!
0

#24 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 August 2011 - 02:30 PM

Siliconul e foarte bun, daca nu degresezi perfect firele, siliconul se va desprinde fara probleme. Mai pun putin duck tape (scotch) sa tin firele in grup...si gata. Dar nu imi fac chiar asa multe griji intrucat si avionul va fi etans, si , ca sa ajunga apa la receptor ar trebui sa fie un crash major care sa rupa fuselaj, aripi, etc, si apoi apa sa ajunga la cutia receptorului.... unde nu va sta o vesnicie, ca oricum voi avea salupa pregatita sau macar o barcutsa gonflabila cu vasle, sa pot ajunge la avion urgent. Cred ca primul zbor va fi la Vidraru in max. 2 saptamani.
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#25 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 29 August 2011 - 08:00 PM

Cutie de plastic, gauri, tape, silicon, spuma...BLEAH! grame acolo, grame dincolo. De ce nu faci si tu ca cei de la barci? Pui mufele pe receptor si bagi receptorul intr-un prezervativ pe care il rasucesti pe fire si-l mai intorci o data pe receptor. bafta!
PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#26 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1854
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 29 August 2011 - 10:38 PM

Vezi postareamisumat, la 19 August 2011 - 03:59 PM, a spus:

Am luat in serios treaba cu etansarile peste tot, sper sa ramana uscat in interior. receptorul va sta intr-o cutiuta etansa pentru situatia nedorita a unui crash cu multa apa in interior.

Misu dupa o lunga experienta cu etansari, recomandare de la un harsiit in alde astea:
receptorul etans in cutiuta cat mai apropiata cu dimensiunile lui si cu silicagel deshidratat inainte de capsulare.
De ce?
De condens si apoi toate alea rele legate de apa si saruri.
:drinks:
Cinstit sa fiu, si avand in vedere experienta ta de pilot , cred ca tot efortul ar trebui canalizat spre usurare structura si nu spre etansare.
E ca si cum ai incerca sa il faci rezistent la rupere dar sa fie greu cat un tanc.
Pan ala urma are o coca si contactul cu apa este .... cat % din zbor? :ph34r:
Numai bine si spor.
Gandeste zbor si nu barca de plantat :pardon:
0

#27 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 29 August 2011 - 10:42 PM

Am pus receptorul in cutie si pentru ca va fi fix, adica prins de aripa mare, pe mijloc, in zona care intra in fuselaj. In felul asta plec cu doar 3 cabluri de servo spre fuselaj (2 semiprofundoare si directia - plus alimentarea tuturor) fata de 6 cabluri daca puneam receptorul in fuselaj (2 eleroane, 2 flapsuri, 2 motoare). Si, intrucat la transport trebuie separate aripa de fuselaj.... am mai putine mufe de bagat/scos. P.S. Azi au venit si motoarele si le-am prins de batiuri.

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  32.jpg (120.4K)
    Number of downloads: 56
  • Fisier atasat  31.jpg (255.01K)
    Number of downloads: 66

ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#28 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 29 August 2011 - 10:55 PM

Vezi postareaHorja, la 29 August 2011 - 10:38 PM, a spus:

Misu dupa o lunga experienta cu etansari, recomandare de la un harsiit in alde astea:
receptorul etans in cutiuta cat mai apropiata cu dimensiunile lui si cu silicagel deshidratat inainte de capsulare.
De ce?
De condens si apoi toate alea rele legate de apa si saruri.
:drinks:
Cinstit sa fiu, si avand in vedere experienta ta de pilot , cred ca tot efortul ar trebui canalizat spre usurare structura si nu spre etansare.
E ca si cum ai incerca sa il faci rezistent la rupere dar sa fie greu cat un tanc.
Pan ala urma are o coca si contactul cu apa este .... cat % din zbor? :ph34r:
Numai bine si spor.
Gandeste zbor si nu barca de plantat :pardon:

Bine, o sa pun o punguta de-aia care absoarbe umiditatea. Oricum, capacul de sus al cutiei este prins cu scotch transparent de jur imprejur, asa ca pot foarte usor sa desfac capacul dupa zbor si sa-l pun la loc abia la urmatoarea iesire pe apa.
Asa cum am scris si mai sus, nu am nici o grija cu greutatea pana acum, mai vedem cand va fi gata daca nu voi fi nevoit sa pun balast prea mult in bot. Se pare ca va iesi la 5,5 kg si suprafata portanta e de 63 dm, ceea ce ar duce la o incarcare de vreo 90g/dm2. Ori asta ar insemna sa fie mai mica decat la toate celelalte avioane ale mele.
Contactul cu apa... nu stiu cat la suta din zbor va fi, cert e ca atunci sunt cele mai mari sanse sa apara problemele. La decolare o sa fie multa apa aruncata pe tot avionul. Toti recomanda o accelerare progresiva la decolare tocmai pentru a micsora jeturile de apa aruncate.
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#29 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 26 September 2011 - 11:05 PM

Si primul zbor pe lacul Vidraru...

Aceasta postare a fost editata de misumat: 26 September 2011 - 11:07 PM

ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#30 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 27 September 2011 - 04:32 AM

Exceptional. Totul: modelul, pilotul, locurile, totul. Iar motoarele suna precum corul ingerilor.
Felicitari si la cat mai multe reusite.
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro