Modelism - RHC Forum: Lucky star 40 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Lucky star 40 low cost boxy-trainer

#31 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 22 July 2009 - 09:16 AM

Bai fratilor nu mai tot laudati modelul ca nu e mare frumusete, e un trainer banal chinezesc,
la care o sa inceapa sa se dezlipeasca schema de culori de la carburant , are panarama aia de jamba pe fata care incurca si la
decolare si la aterizare si multe altele - spun pentru ca am si eu la fel.
Sunt trainere care juri ca sunt modele scale si de care merita sa te tot minunezi ca atunci cand o vezi pe Claudia Shiffer.

Am spus asta ca sa nu sune a liguseala, a periere laudatul asta excesiv al moelului.

Este bun, chiar foarte bun pentru ce are nevoie propietarul lui. Motorul este si mai bun.

Acum constructiv :

Cauta pe FlightDicted schema de trimare a unui aeromodel si vezi daca trebuie sa umblii sau nu la unghi motor , la C.G. etc desi aia este o
schema mai complexa si cu dedicatie pentru modele de precizie sau 3D dar valabla cred si la trainere.
(pentru motor in mod normal 2 grade inclinat dreapta si doua grade inclinat in jos - bagi saibe la gaurile din spate ale motorului pentru inclinat in jos iar pentru dreapta ar
trebui sa fie asigurat de pozitia panoului de foc , daca nu umblii si aici )

Si atentie - suruburile care prind motorul sa aiba saibe grover si piulite cu autoblocare ca fiind in patru timpi are vibratii mai mari
si se pot desface in zbor.

Pune carburant cum ti-am spus in privat cu 15 - 20 % nitro si nu se va mai oprii - sa nu il seci nici prea mult ca se incalzeste si iar se opreste.
Cu turometru la sol il strangi pana obtii maxim de turatie dupa care deschizi asa incat sa mai scazi turatia cu 400- 500 ture ,
si nu in ultimul rand bujie O.S. F .
Dupa ce ai reusit astea , de la zero accelerezi pana catre jumatate mai repejor si vezi daca ai raspuns imediat de la motor ( repriza ) daca nu umblii la LowNeedle Valve
( daca are motorul ) si il desfaci putin cate putin pana obtii un raspuns imediat de la zero catre mijloc si chiar maxim.

Spor la zbor ! - si fara Roktan cu 5% nitro ca zic ei ca e pentru 4T ca te pacalesti ca si mine .

Elicea cu trei pale mai elimina din vibratii pote, dar sigur are si cuplu mai mare la accelerari bruste, incearca si cu un APC clasic la marimea recomandata de producator motor.

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 22 July 2009 - 09:19 AM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#32 Useril este offline   lefmir 

  • Chupacabra
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 14-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

  Postat 22 July 2009 - 09:41 AM

Multumesc mult!!!
oricum am avut o satisfactie enorma cand l-am adus in siguranta la sol...pacat ca s-a consumat bateria la camera...multumesc Florin pentru film! :)

@Real design: ai mare dreptate...nici nu l-am luat de frumusete...ci doar pentru antrenament, de aici si denumirea :)
Cat despre unghiul motor...are din batiul de placaj un unghi spre dreapta vreo 3grade(e destul de vizibil)...cred ca pun piulite ca sa-l orientez si in jos...

daca te referi la articolul acela a lui Mike Hurley, l-am citit pe-ndelete acum vreo luna, dar nu vad cum ma poate ajuta...ce zice el acolo reprezinta reglaje de finete pentru 3D, si metode destul de neortodoxe(dupa mine) de a vedea daca CG sau unghiul motor sunt bune...implica vrie, picaj, zbor inversat etc.

Cu amestec mai bogat am incercat prima oara(se vede in filmulet) si n-a vrut sa decoleze...

Low needle valve...n-am asa ceva, dar am airbleed screw, de reglat aerul la relanti...si era destul de bine reglat...

Combustibil o sa iau in curand pentru ca un rezervor plin mi-a mancat 250ml...deci inca 10 zboruri si raman pe uscat.
O sa incerc si cu APC, mi-e sa nu atinga solul, ca asta 9X7 tripala mai are pana la sol, sa zic vreo 5cm, cu 11X7, cu un inch mai mult pe pala, deci vreo 2,5cm garda la sol....cam la limita...

Cat despre trainere minunate....asta a fost prima mea intentie, sa-mi construiesc unul, dar am zis s-o iau cu inceputul...
Trainer urat -> Trainer frumos, construit -> ceva scale, warbird, construit...


Bafta tuturor!



Later edit: in planat mi s-a parut foarte bine echilibrat, deci cred ca nu e cazul sa umblu la CG.

Aceasta postare a fost editata de lefmir: 22 July 2009 - 09:45 AM

0

#33 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 22 July 2009 - 11:46 AM

La motoare 4T ( si nu numai ) este foarte important reglajul , ca sa ai si ungere si putere in acelasi timp.
Vezi daca are cineva un turometru sau cumpara unul de unde ai luat si modelul - dupa ureche este mai greu , poate doar cei care
fac asta de mai mult timp..
Jamba aia pe fata tot o sa ajungi sa o schimbi si o sa vezi ca poti pune si alta elice cu randament mai bun.

La decolare eu mai aplic un " truc " si anume - il tin de coada cu o mina si accelerez la blana cu cealalta si
cand cred ca sa turat la maxim ii dau drumul si pleaca mai repede de pe loc si atinge viteza de decolare
intr-o distanta mai scurta.

P.S.

Inainte de orice zbor :

Baterie receptie incarcata full
Baterie statie incarcata full
Camera mai putin conteaza.

Am vazut model de pete 1500 euro ( model , motor care sau stricat ) pierdute de la o banala baterie de 100 Ron.

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 22 July 2009 - 11:48 AM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#34 Useril este offline   lefmir 

  • Chupacabra
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 14-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 22 July 2009 - 12:00 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Jul 22 2009, 12:46 PM, a spus:

La decolare eu mai aplic un " truc " si anume - il tin de coada cu o mina si accelerez la blana cu cealalta si
cand cred ca sa turat la maxim ii dau drumul si pleaca mai repede de pe loc si atinge viteza de decolare
intr-o distanta mai scurta.

pai a doua oara asa a vrut sa decoleze...l-am lasat jumatate de pista sa-si ia viteza si i-am dat profundor si s-a ridicat imediat...
oricum au fost conditii ideale....vant 0...

O sa vad ce fac cu turometru....
cat despre temperatura....la sol se incinge rau de tot...dar cand a aterizat era doar caldut, puteam sa pun mana pe el, cred ca de la curentul de aer....

Pana una, alta, pana fac rost de combustibil, turometru, il mai zbor asa...cu amestec mai bogat...
0

#35 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 22 July 2009 - 12:49 PM

Asta este prost - incinsul tare - !
Asa se poate strica de tot motorul !
Fa asa incat sa lase dara de fum in aer mai tot timpul - e un semn bun - mai ales daca temperatura de afara este
foarte ridicata !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#36 Useril este offline   lefmir 

  • Chupacabra
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 14-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 22 July 2009 - 01:02 PM

am sa incerc!
oricum nu pot sa pun mana pe el...apreciez temperatura undeva peste 70grade celsius(pot sa masor, am multimetru si am si termocupru ca sa masor temperatura)...asta dupa vreo 5 minute de blana...
Motorul e destul de vechi...l-am luat second din Germania, pare destul de ingrijit, nu are semne de abuzuri, compresie beton...
Singurul lucru pe care l-am facut a fost sa reglez tachetii(conform manualului, bineinteles)...nu erau reglati, nu parea umblat acolo.
0

#37 Useril este offline   lefmir 

  • Chupacabra
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 14-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

  Postat 23 July 2009 - 04:23 PM

astazi am masurat temperatura(dupa ce l-am reglat putin pe plus la amestec)....am nimerit 70grade la fix :lol:
Am testat temperatura cu "larga" mea varietate de elici...3 la numar..
avem asa:

1. Top Flite 10X8...cea mai eficienta..asa mi s-a parut;
temperatura relanti: 60-65grade(fluctueaza) ;
temperatura blana: 70 grade;
temperatura imediat dupa oprire: 100 grade;

2.APC 11X7
temperatura relanti: 65-70grade;
temperatura blana: 75-80grade;
temperatura oprit: 110 grade :D ;

3. Graupner 9X7, tripala...
temperatura relanti: 70grade;
temperatura blana: 70grade;
temperatura oprit: 100grade;


oricum in aer e mult mai mare curentul de aer...deci racire mai eficienta....cred eu...

Pareri? e mult? e putin? :) in manual nu scria nimic despre temperatura optima de functionare a motorului...
0

#38 Useril este offline   lefmir 

  • Chupacabra
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 14-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

  Postat 24 July 2009 - 09:43 PM

A zburat din nou!!!
Desi e submotorizat, zboara superb...
Am reusit urmatoarele cu el:
-looping;
-zbor inversat;
-cutit(nu prea bine, pica pe-o aripa);
-tonou;
-juma' split S facut din greseala, asa mi-a iesit :D

urmeaza un hammerhead data viitoare...n-am avut curaj acum...

I-am pus pana la urma APC 10X6, se tureaza mai bine si prinde viteza mare....imi place la nebunie cum bolboroseste in aer...
Am facut in total 3 zboruri azi, la ultimul m-am grabit si l-am aterizat cu viteza mare...s-a smuls roata din fata...incerc in prima faza sa strang asa roata, daca se mai smulge, ii pun piulite pe partea cealalta...

Din partea mea...merita toti banii :D
0

#39 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1854
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 09 August 2009 - 06:00 PM

Din partea mea...merita toti banii :D
[/quote]

Tocmai am luat si eu unul si am pregatit un motor de 6,5 cc cu elice Top Flight 10x6 doua pale de data asta.
Mai am diponibil un 8,5 cc cu elice 11x7
abia astept sa vina si sa il pregatesc.
Pana la urma l-ai zburat cu rotile originale?
Ma gandeam sa trec trenul cu bechie si nu stiu daca fuselajul permite. Pana la urma toate sfarlezele cu fofeze, ( vezi extra-uri yak-ri etc ) la care tanjim ca vajnici piloti in devenire ce suntem, sunt cu tren fata cu bechie.
Alte tip&trics?
Numai bine
Si multe aterizari "cu o singura aplecare" :D

Aceasta postare a fost editata de Horja: 09 August 2009 - 06:07 PM

0

#40 Useril este offline   matei_silviu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 243
  • Inregistrat: 04-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Gent area - Belgium

Postat 11 August 2009 - 10:57 AM

Vezi postareaHorja, la Aug 9 2009, 07:00 PM, a spus:

Ma gandeam sa trec trenul cu bechie si nu stiu daca fuselajul permite. Pana la urma toate sfarlezele cu fofeze, ( vezi extra-uri yak-ri etc ) la care tanjim ca vajnici piloti in devenire ce suntem, sunt cu tren fata cu bechie.


Eu am un Lucky Star 20. Zboara excelent si este foarte rezistent dar decolarea este un chin cu roata aia din fata. Ar fi de un mare ajutor daca i-ai monta bechia in spate inca de la inceput. Daca apuci sa-l montezi o sa fie mai greu pentru ca trebuie intarit bine unde o sa pui trenul de aterizare.

Aceasta postare a fost editata de matei_silviu: 11 August 2009 - 10:59 AM

0

#41 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1854
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 13 August 2009 - 07:40 PM

Multumescu pentru informatii.
Ceea ce am in gand este sa folosesc solutia de tren de la avionul de mai jos .
Rotile au diametru mai mare iar ideea de elastic ma duce la gandul unui simulacru de suspensie.
Ce parere aveti>?

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  tren.jpg (42.15K)
    Number of downloads: 417

0

#42 Useril este offline   pccdtk 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1747
  • Inregistrat: 09-June 02
  • Gender:Male
  • Location:Chitila
  • Interests:Aeromodelism ; Simulatoare RC ; Modelare 3D

Postat 13 August 2009 - 09:12 PM

Vezi postareaHorja, la Aug 13 2009, 08:40 PM, a spus:

Multumescu pentru informatii.
Ceea ce am in gand este sa folosesc solutia de tren de la avionul de mai jos .
Rotile au diametru mai mare iar ideea de elastic ma duce la gandul unui simulacru de suspensie.
Ce parere aveti>?



Cred ca ar functiona cu conditia maririi distantei dintre urechea de metal si sprijinul de lemn .....
0

#43 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

Postat 14 August 2009 - 12:14 AM

io zic sa te bagi la tren de aluminiu B) stiu pe cineva care a facut un lucky star cu bechie si tren de aluminiu si a mers perfect
FLYING IS AN ART
0

#44 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1854
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 14 August 2009 - 09:47 PM

Indiferent de solutie cea cu elastice sau cea cu Al (foarte tentanta dealtfel ) va trebui sa intaresc zona viitorului tren.
Cum experienta de structura clasica este ca si nula as fi recunoscator pentru cateva detalii.

Minunatul manual nu spune nimic de :
1. eleroane dar am dibuit se pare , sub monokote, locasuri pentru servo=uri standard pe aripa, cate unul pt fiecare eleron.
Ma intreb daca intra-devar la aceasta marime de eleron nu ar fi suficient un cuplu mai mic, respectiv 26-30 Ncm un servo mini fata de 45Ncm Hs 303 standard pe care il am; ce ziceti?

2. CG

si cea a urmat apoi in episodul doi .....

Numai Bine

Aceasta postare a fost editata de Horja: 14 August 2009 - 09:51 PM

0

#45 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 14 August 2009 - 09:51 PM

Daca te gandesti sa pui servouri sub dimensiunea celor standard renunta la idee.Nici nu`ti trece prin cap la cata forta este supus avionul sus,intr`o manevra mai solicitanta.Spor la construiala !
0

#46 Useril este offline   lefmir 

  • Chupacabra
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 14-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 14 August 2009 - 09:59 PM

Vezi postareaHorja, la Aug 14 2009, 10:47 PM, a spus:

Indiferent de solutie cea cu elastice si cea cu Al (foarte tentanta dealtfel ) va trebui sa intasresc zona viitorului tren.
Cum experienta de structura clasica este ca si nula as fi recunoscator pentru cateva detalii.

Minunatul manual nu spune nimic de :
1. eleroane dar am dibuit se pare niste locasuri pentru servo=uri standard pe aripa, cate unul pt fiecare eleron.
Ma intreb daca intradevar la aceasta marime de eleron nu ar fi suficient un cuplu mai mic respectiv 26-30 Ncm un servo mini fata de 45Ncm Hs 303 standard pe care il am; ce ziceti?

2. CG

si cea a urmat apoi in episodul doi .....

Numai Bine

Salut!

Locasul de pe aripa permite instalarea unui servo standard...daca lipesti niste bucatele de placaj, s-ar putea sa tina, dar nu garantez nimic...
Daca tai solarfilmul o sa vezi niste bete cu niste sfori...de ele legi cablurile de servo...

CG...mai am de experimentat...ies maine la zbor, pana acum am fost plecat in concediu si i-am dus dorul :D

Rotile...in prima faza, cu rotile originale, cu care merge ok, iar dupa i-am pus de 70mm...

Trenul de aluminiu...nu are rost dupa parerea mea...e foarte greu, iar trenul original e destul de gros ca sa suporte majoritatea socurilor...
Roata din fata intr-adevar, am rupt-o, dar am turnat aracet in gauri si am insurubat din nou si e ok...nu trebuie schimbata pozitia, daca ar fi dupa mine...
La final, al meu a iesit la 1900g...al tau cat a iesit? daca e pe aproape...o sa planeze perfect!

Bafta!
0

#47 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1854
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 14 August 2009 - 10:06 PM

Multumesc asa o sa fac.
0

#48 Useril este offline   motzu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 775
  • Inregistrat: 23-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 August 2009 - 10:17 PM

trenul tau original de aterizare e facut din niste sarme mai groase ?

daca da e usor sa-l muti mai in spate - iti trimit poze cu trenul meu modificat

Aceasta postare a fost editata de motzu: 14 August 2009 - 10:17 PM

0

#49 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1854
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 14 August 2009 - 10:32 PM

Vezi postarealefmir, la Aug 14 2009, 10:59 PM, a spus:

Salut!

Locasul de pe aripa permite instalarea unui servo standard...daca lipesti niste bucatele de placaj, s-ar putea sa tina, dar nu garantez nimic...
Daca tai solarfilmul o sa vezi niste bete cu niste sfori...de ele legi cablurile de servo...

CG...mai am de experimentat...ies maine la zbor, pana acum am fost plecat in concediu si i-am dus dorul :D

Rotile...in prima faza, cu rotile originale, cu care merge ok, iar dupa i-am pus de 70mm...

Trenul de aluminiu...nu are rost dupa parerea mea...e foarte greu, iar trenul original e destul de gros ca sa suporte majoritatea socurilor...
Roata din fata intr-adevar, am rupt-o, dar am turnat aracet in gauri si am insurubat din nou si e ok...nu trebuie schimbata pozitia, daca ar fi dupa mine...
La final, al meu a iesit la 1900g...al tau cat a iesit? daca e pe aproape...o sa planeze perfect!

Bafta!

Bine ai venit si spor la zbor.
Rotile pe rcare le-am ales sunt si la mine de 75mm pentru varianta de tren fata dar se pare ca astept sa rup fata intai :D
De abia l-am scos din cutie si oricum abordarea este mai domoala. Mai zbor intre timp electricele, si pornim motorul pe banc.
Balamale de plastic mi s-au parut incredibil de rigide si am probat varianta cu balamale 177521 de la Botosani ar merge cate 4 pe eleron.
Motoare disponibile:
PDP - ul lui Eraser 6,5cc
CS 53 tot Eraser 8,7 cc banuiesc pt elicoptere

Numai bine
0

#50 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1854
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 14 August 2009 - 10:41 PM

Vezi postareamotzu, la Aug 14 2009, 11:17 PM, a spus:

trenul tau original de aterizare e facut din niste sarme mai groase ?


daca da e usor sa-l muti mai in spate - iti trimit poze cu trenul meu modificat


SAlutare
- Sarmele sunt de 4mm , un otel arc tare.
Trenul principal pare ok si are deschidere mare
Jamba de bot mi s-a parut chiar prea rigida, acel arc spiral nu cred ca-si indeplineste menirea pe care o banuiesc eu


-dece mai in spate?.
Eu ma tot mosmoneam sa il duc in fata pentru varianta cu 2 roti si bechie.

Numai bine

Aceasta postare a fost editata de Horja: 14 August 2009 - 10:43 PM

0

#51 Useril este offline   lefmir 

  • Chupacabra
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 14-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 15 August 2009 - 10:57 AM

Vezi postareaHorja, la Aug 14 2009, 11:41 PM, a spus:

SAlutare
- Sarmele sunt de 4mm , un otel arc tare.
Trenul principal pare ok si are deschidere mare
Jamba de bot mi s-a parut chiar prea rigida, acel arc spiral nu cred ca-si indeplineste menirea pe care o banuiesc eu


-dece mai in spate?.
Eu ma tot mosmoneam sa il duc in fata pentru varianta cu 2 roti si bechie.

Numai bine

in prima faza, nu modifica nimic, eu sunt foarte multumit de tren...
am luat si niste aterizari mai naspa din cauza vantului din lateral, cu topaieli si merge foarte bine, nu s-a deformat plastic...
cand s-a smuls, a fost vina mea, am venit cu viteza mult prea mare, si la un unghi ciudat...din graba

Sunt foarte multumit de avion per total, este exact ce-mi trebuie ca sa invat...
singura nemultumire este infolierea, foarte subtire...eu inca n-am reusit s-o intep, dar s-a deslipit in mai multe locuri.
Trebuie reparata, dar asta peste foarte multe zboruri.
Pot sa folosesc balsaloc pentru a o lipi la loc?

NU PUNE JAMBA IN SPATE!!!
la toate trainerele de .40 e asa, pentru un motiv, la aterizare, sa nu se dea peste cap...si sa protejeze motorul de abuzuri...

Multa bafta!!!
0

#52 Useril este offline   motzu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 775
  • Inregistrat: 23-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 August 2009 - 11:30 AM

Bine ca m-ai prins

Da trenu' de aterizare se muta mai in fata

Eu am dat gauri in fuselaj ca sa prind capul sarmelor - pe ele le-am prins intre 2 platbande de fag lipite de burta avionului peste care am prins sistemul original de prindere cu plasticele alea si suruburi

PE interior am ranforsat atat fundul cat si lateralele fuselajului cu aceeasi platbanda de fag de 3mmx20mm sa sa distribuim fortele de la aterizare atat pe fund cat si pe pereti

Succes
0

#53 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1854
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 15 August 2009 - 03:08 PM

Vezi postarealefmir, la Aug 15 2009, 11:57 AM, a spus:

in prima faza, nu modifica nimic, eu sunt foarte multumit de tren...
am luat si niste aterizari mai naspa din cauza vantului din lateral, cu topaieli si merge foarte bine, nu s-a deformat plastic...
cand s-a smuls, a fost vina mea, am venit cu viteza mult prea mare, si la un unghi ciudat...din graba

Sunt foarte multumit de avion per total, este exact ce-mi trebuie ca sa invat...
singura nemultumire este infolierea, foarte subtire...eu inca n-am reusit s-o intep, dar s-a deslipit in mai multe locuri.
Trebuie reparata, dar asta peste foarte multe zboruri.
Pot sa folosesc balsaloc pentru a o lipi la loc?

NU PUNE JAMBA IN SPATE!!!
la toate trainerele de .40 e asa, pentru un motiv, la aterizare, sa nu se dea peste cap...si sa protejeze motorul de abuzuri...

Multa bafta!!!


Gata Sefu asa facem.
Da la prima abatere il pedepsesc :rolleyes:
Ce intelegi prin balsa loc te rog ?
In mod normal folia ar trebui sa se lipeasca cu fierul din nou, nu?

Numai bine
si multumesc pentru sfaturi la toata lumea
Ajungem pe rand la toate usor usor.
Balamale?
Motor ?
Cam asa arata cel de 8,7

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de Horja: 15 August 2009 - 03:16 PM

0

#54 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 15 August 2009 - 03:30 PM

mircea folia o pui cu fieru de calcat si o carpa de bumbac la loc

horja ala nu e de heli ? :rolleyes: eu stiam ca astea sunt facute sa stea in turatii cat mai mari.daca il pui pe avion,la relanti nu stiu ce sa zic.intreaba pe cineva care se pricepe sa nu`ti faci probleme.
0

#55 Useril este offline   lefmir 

  • Chupacabra
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 14-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

  Postat 15 August 2009 - 03:51 PM

la mine nu se mai lipeste la loc folia dupa ce-i dau cu fierul de calcat(sau daca se lipeste, se lipeste doar pe moment)...cred ca s-a dus lipiciul sau e foarte prost, de aceea intrebam de balsaloc, e un termoadeziv pentru folii...

horja, nu e cam mare motorul de 8,7? :D
Cu 6,5 , al meu ma lasa sa fac ce vreau...si cica astea in 4 timpi au putere mai mica fata de 2 timpi...asa se zice, parerile sunt impartite.
Eu sincer cred ca 6,5cc e de ajuns...daca nu te multumeste, il poti pune pe cel de 8,7.

Inca o chestie cu privire la motorul de 8,7cc...nu e cam greu cu radiatorul ala? sincer habar n-am cu ce se mananca motoarele de heli...

Balamale...dupa mine, isi fac foarte bine treaba, nu vad de ce le-ai schimba...
0

#56 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 15 August 2009 - 03:57 PM

merge o idee mai mare ca al tau lefmir..sa poa sa decoleze si cand nu e vant.
0

#57 Useril este offline   TUROK 

  • BAGA VITEZA
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3708
  • Inregistrat: 03-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 15 August 2009 - 04:17 PM

Vezi postareashogi, la Aug 15 2009, 04:30 PM, a spus:

mircea folia o pui cu fieru de calcat si o carpa de bumbac la loc

horja ala nu e de heli ? :D eu stiam ca astea sunt facute sa stea in turatii cat mai mari.daca il pui pe avion,la relanti nu stiu ce sa zic.intreaba pe cineva care se pricepe sa nu`ti faci probleme.



sau.... fierul de calcat daca are talpa de teflon ,nu mai este necesar o carpa de bumbac sau ciorap tras pe fier !
ADOR VITEZA!!!
0

#58 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1854
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 15 August 2009 - 04:53 PM

Ce inseamna vremea vantoasa.... mai sta omu pe acasa si mai surubaieste...

Cu trenu am inceput asamblarea si primele probleme. Stifturile au imbusul decalibrat si sunt moi asa ca le-am inlocuit cu unele ok, negre din otel calit.
Bucsile de fixare roti sunt doar 4 dupa cugetarea mea ar trebui sa fie minim 5 ... deh detalii :D
Am facut cu o pila fina degajari pentru stifturi , asa ca, in cazul slabirii nu pierd roata si aterizarea pe spate va ramane o optiune pt mai tarziu.


Balamale pt eleroane. Cele date de producator (sic) sunt o polietilena rigida. Am incercat sa le indoi sau sa le rodez putin ....nimic. Ca sa misc eleronul la 35 grade am masurat 195gf, "tat pi loc" cum ar veni. Motivul pentru care vreau sa pun balamale este de a reduce efortul pe servo si implicit consumul lui si uzura.

Motoru de se pare ca asa e, de heli si are turatie mai mare, respectiv cursa mai mica , deci va pleca cu cel de 6,5
Sapam mai departe
Numai bine
0

#59 Useril este offline   lefmir 

  • Chupacabra
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 14-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 15 August 2009 - 05:03 PM

si eu am avut probleme cu stifturile, le-am zis domnilor de la botosani ca-mi lipsesc si mi le-au trimis...
am pus pana la urma, in loc de surubelele cu imbus, suruburi normale, in cruce...
Vezi ca nici gaurile rotilor nu-s la dimensiune :D

Multa bafta! spor la asamblat!
0

#60 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1854
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 15 August 2009 - 05:11 PM

Vezi postarealefmir, la Aug 15 2009, 06:03 PM, a spus:

si eu am avut probleme cu stifturile, le-am zis domnilor de la botosani ca-mi lipsesc si mi le-au trimis...
am pus pana la urma, in loc de surubelele cu imbus, suruburi normale, in cruce...
Vezi ca nici gaurile rotilor nu-s la dimensiune :D

Multa bafta! spor la asamblat!


Multam

Ne straduim.
0

Arata acest topic


  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro