Modelism - RHC Forum: EXTRA 330L - 25% - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 8 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

EXTRA 330L - 25%

#61 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 19 August 2009 - 03:38 PM

dupa ultim atranta luata sambata (prostia se plateste), azi am primit si toba noua (multumesc donatorului), dar, am sudat si toba veche.

mai excat teava de evacuare care s-a rupt de la baza tobei. reparatia a costat 30 lei si a durat fix 20 min.
pt cei interesati, pe str. Delea Veche, pe la mijloc se afla un atelier de reparatii si tuning tobe esapamaent auto. tipii sunt f OK, au zis ca putem sa mergem la ei si cu alte nevoi (gen coturi, flanshe etc pe care ei le pot realiza / suda) cu conditia sa avem ceva schite cu cote.

poze la toba cand ajung acasa.

o alta problema. aseara cand am desfacut capota ca sa scot toba, am observat pe panoul de foc si pe langa destul de mult ulei de la evacuare. si ceva urme de benzina. este normal?

am verificat atat fiecare furtun in parte, cat si mustiucurile de la rezervor si sunt OK. sa fie doar de la evacuarea motorului? sau exista posibilitatea sa mai piarda ule / benzina si prin alte parti?

oricum, in seara asta il curat iar (aseara am sters atat cat s-a putut) si am sa mai dau un strat f subtire de lac.
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#62 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 19 August 2009 - 07:47 PM

da..mizeria e de la carburator (ca mai stropeste si pe acolo putin) si de la garnitura de la toba ( nu etansaza perfect la cald)
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#63 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 19 August 2009 - 07:50 PM

Vezi postareaflorin100%, la Aug 19 2009, 08:47 PM, a spus:

da..mizeria e de la carburator (ca mai stropeste si pe acolo putin) si de la garnitura de la toba ( nu etansaza perfect la cald)


Si daca mai e si un dop in toba.... iti dai seama ce iese :D) :D :lol:)

Aceasta postare a fost editata de Abburo: 19 August 2009 - 07:50 PM

URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#64 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 19 August 2009 - 08:51 PM

ok, am priceput.

adi, la motorul asta n-am mai fost "tembel" sa uit dopul un esapament... cum faceam la metanoale!!!!!

sau te referi la alte doape??? (dopuri?, da parca imi place cum suna doape)

iaca si poze cu esapamentul nou:
Fisier atasat  IMG_7048.JPG (112.12K)
Number of downloads: 1495Fisier atasat  IMG_7049.JPG (77.6K)
Number of downloads: 1529
Fisier atasat  IMG_7050.JPG (99.42K)
Number of downloads: 1504Fisier atasat  IMG_7051.JPG (53.25K)
Number of downloads: 1407
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#65 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 19 August 2009 - 09:21 PM

Aluzia era mai mult la Florinel... ca lui ii iesea gazul de esapament pe toate partile la masinuta... doar pe refularea normala nu era nik :lol:
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#66 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 19 August 2009 - 09:48 PM

las ca si eu am patit-o de cateva ori...

bun, am desfacut modelul, am curatat cu alcool toata murdaria, si am mai dat un strat f diluat de lac ultra marine (un lac f bun de altfel). furtunele de combustibil sunt OK, dar, m-a mancat sa desfac rezervorul si bine am facut. dezastru total. la interior, garnitura de etansare e mancata pe jumatate. so... tre schimbata si aia. deh, benzinar am vrut, probleme au aparut (na ca fac si rime)

Aceasta postare a fost editata de allen_g30: 19 August 2009 - 09:54 PM

_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#67 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 20 August 2009 - 07:41 AM

Vezi postareaflorin100%, la Aug 19 2009, 08:47 PM, a spus:

da..mizeria e de la carburator (ca mai stropeste si pe acolo putin) si de la garnitura de la toba ( nu etansaza perfect la cald)

Baieti , daca stropeste cu benzina pe ici pe colo si ajunge pe toba incinsa, nu riscam sa atingem
performanta de a simula o pompa cu MUUUULT fum ?
Sau nu este nici un risc ?
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#68 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 21 August 2009 - 12:53 PM

aseara am mesterit si noul suport pt rezervor.
a trebuit sa ridic rezervorul la nivelul motorului. initial, sub rezervor am pus polistiren extrudat, dar din cauza ca rezervorul a scapat benzina (cauciucul de etanseizare s-a macinat) polistirenul s-a topit.

cam asa arata suportul mesterit de mine. balsa de 1 mm lipit in 2 straturi cu fibra in x (pt ridigizare).
Fisier atasat  pat.jpg (48.01K)
Number of downloads: 1252
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#69 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 21 August 2009 - 08:48 PM

Nu polistiren expandat sau extrudat! Catalizatorii organici din benzinele auto 95 sau 98 oct.reactioneaza cu degajare de gaze inflamabile ! Foloseste "shoric" polietilena sau polipropilena expandata cu CO2
Bine ca zboara si....insectele !
0

#70 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 23 August 2009 - 08:51 AM

atunci ar trebuie sa ma astept sa imi explodeze avionu meu? la mine tot interiorul e captusit cu polistiren expandat (asta e avionu http://www.rhc.ro/fo...showtopic=20300 )
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#71 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 26 August 2009 - 03:25 AM

allen tu ai pus pana la urma ubec pe aprindere ? sau e legata drect la lipo ?
pentru ubecul de la receptie iti mai trebuie switch de on/off sau e prevazut el cu unul ?
0

#72 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 26 August 2009 - 08:09 AM

da, am ubec de 3A pe aprindere. pt receptie, desi ubec-ul a venit cu switch, l-am schimbat, pt ca nu imi inspira incredere cu un switch electronic.

am bricolat un suport pt noul rezervor. la rezervorul din kit, desi in instructiuni scria ca este pt benzina, garnitura neagra de etansare s-a macinat. asa ca am "bricolat" un alt rezervor si suport.
Fisier atasat  rezervor_1.JPG (77.21K)
Number of downloads: 275Fisier atasat  rezervor_2.JPG (94.87K)
Number of downloads: 225

am schimbat si eliciile topFlite cu XOAR. altceva ca si calitate. TF carton presat, xoar lemn adevarat. vedem cum se comporta la zbor
Fisier atasat  elice_xoar.JPG (76.51K)
Number of downloads: 222

am refacut si centrajul CG. datorita schimbarilor efectuate, am fost nevoit ca pacul de receptie sa-l mut in spate. dar s-a centrat super.
Fisier atasat  centraj_CG_1.JPG (47.91K)
Number of downloads: 240Fisier atasat  centraj_CG_2.JPG (86.54K)
Number of downloads: 254

azi voi face ultimul reglaj la motor. relantiul este prea mare si am ceva probleme la aterizare din acest motiv.

va tin la curent cu noul comportament dupa toate aceste modificari.

Aceasta postare a fost editata de allen_g30: 26 August 2009 - 08:10 AM

_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#73 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 10 September 2009 - 09:09 PM

azi am avut ceva vreme libera si m-am ocupat de model. dupa ultima tranta luata, din prostia mea, recunosc, s-a lasat cu ceva pagube.

in primul rand, am decojit folia albastra de pe burta, in proportie de 60%. era imbibata cu ulei de cand s-a macinat cauciucul de la vechiul rezervor, plus ca era intepata in cateva locuri.
Fisier atasat  extra_01.JPG (71.87K)
Number of downloads: 198

apoi am desfacut ramasitele de la panoul de foc si am curatat urmele vechi de lipitura
Fisier atasat  extra_02.JPG (102.04K)
Number of downloads: 170

am refacut vechiul panou de foc si dupa el am decupat altul (2 placaje de 3 mm in 5 straturi suprapuse si lipite cu epoxi 20min. si lasat la uscat 12 ore)
Fisier atasat  extra_03.JPG (122.45K)
Number of downloads: 152

Aceasta postare a fost editata de allen_g30: 10 September 2009 - 09:10 PM

_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#74 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 10 September 2009 - 09:14 PM

panoul nou l-am lipit si intarit la fel cum a fost si originalul, cu bageta de 8 mm profil triunghi.
Fisier atasat  extra_04.JPG (76K)
Number of downloads: 164Fisier atasat  extra_05.JPG (82.22K)
Number of downloads: 145

am refacut si bucatile de balsa de sub panoul trenului de aterizare. cele originale erau imbibate cu ulei si la reinfoliere as fi riscat sa nu prinda folia
Fisier atasat  extra_06.JPG (84.65K)
Number of downloads: 146

Aceasta postare a fost editata de allen_g30: 10 September 2009 - 09:18 PM

_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#75 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 10 September 2009 - 09:23 PM

am refacut si capatul de eleron
Fisier atasat  extra_09.JPG (43.23K)
Number of downloads: 138

a fost simplu, desi initial eram cam "speriat" de asemenea reparatie.

si ultima reparatie pe ziua de azi, a fost la directie
Fisier atasat  extra_07.JPG (75.63K)
Number of downloads: 129Fisier atasat  extra_08.JPG (58.09K)
Number of downloads: 112

cam atat pt azi. maine dim ma apuc sa reinfoliex unde am desfacut, apoi sa pun la loc motorul si electronica si sa refac CG-ul. ramane pt sambata sau duminica sa refac reglajul motorului si esta iar apt de zbor.
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#76 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 12 September 2009 - 08:12 AM

ieri am continuat cu reparatia.

primul pas: reinfolierea. a mers usor, desi initial em fost cam speriat de aceasta operatiune. am inceput cu burta modelului si apoi cu directia, semiprofundorul si capatul de eleron

Fisier atasat  IMG_0119.JPG (65.22K)
Number of downloads: 121Fisier atasat  IMG_0120.JPG (57.81K)
Number of downloads: 134
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#77 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 12 September 2009 - 08:18 AM

dupa toate operatiunile (reparatii, reinfoliere, reasezarea componentelor la interior) l-am pus pe cantar.
surpriza, fata de ultima data, este mai usor cu 200g.

Fisier atasat  IMG_0122.JPG (83.07K)
Number of downloads: 148Fisier atasat  IMG_0121.JPG (111.87K)
Number of downloads: 165

se pare ca folia veche si lemnul inlocuit a fost imbibat cu ulei, de aici si diferenta de greutate, pt ca la interior nu am schimbat nimic din componente.
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#78 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 15 September 2009 - 07:46 PM

azi m-a mancat undeva sa verific iar CG-ul modelului. 124mm de la bordul de atac conform manual model.

toate bune si frumoase, DAR:
1. daca pun modelul in balancer, cu rotile in jos, a trebuit sa mut pacurile mai in spate cu 5 mm si totul s-a centrat perfect
2. daca pun modelul in balancer, cu rotile in sus (cf. manual balancer), a trebuit sa duc pacurile tocmai peste motor ca totul sa se centreze.

intrebarea fireasca: cum este corect sa fac centrajul? in mod firesc, cu rotile in jos, asa cum zboara modelul? sau cu rotile in sus asa cum spune in manualul balancer-ului?

iata ce arata in manualul balancer-ului Fisier atasat  gpmr2400.jpg (14.03K)
Number of downloads: 199

si iata unde trebuie sa duc pack-urile ca sa echilibrez modelul Fisier atasat  IMG_0323.jpg (52.77K)
Number of downloads: 196

Aceasta postare a fost editata de allen_g30: 15 September 2009 - 07:47 PM

_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#79 Useril este offline   Rontaila 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 324
  • Inregistrat: 29-May 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI /BERCENI
  • Interests:Tot ce zboara cu motor sau se scufunda in mare

Postat 15 September 2009 - 07:58 PM

Vezi postareaallen_g30, la Sep 15 2009, 08:46 PM, a spus:

azi m-a mancat undeva sa verific iar CG-ul modelului. 124mm de la bordul de atac conform manual model.

toate bune si frumoase, DAR:
1. daca pun modelul in balancer, cu rotile in jos, a trebuit sa mut pacurile mai in spate cu 5 mm si totul s-a centrat perfect
2. daca pun modelul in balancer, cu rotile in sus (cf. manual balancer), a trebuit sa duc pacurile tocmai peste motor ca totul sa se centreze.

intrebarea fireasca: cum este corect sa fac centrajul? in mod firesc, cu rotile in jos, asa cum zboara modelul? sau cu rotile in sus asa cum spune in manualul balancer-ului?

iata ce arata in manualul balancer-ului Atasament gpmr2400.jpg

si iata unde trebuie sa duc pack-urile ca sa echilibrez modelul Atasament IMG_0323.jpg

Cum spune in manualul avionului sa asezi avionul?
Primul sosit ,ultimul plecat..
0

#80 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 15 September 2009 - 08:05 PM

asta e, ca nu scrie.
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#81 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 15 September 2009 - 08:44 PM

Parerea mea :

asezarea unui aeromodel pe un dispozitiv in vederea centrarii
va urmarii ca punctul de echilibru sa fie cat mai stabil ca sa putem sa il
descoperim mai usor . deci sa am centrul de greutate in acel loc indicat
de producator dar si CAT MAI JOS FATA DE ORIZONTALA DE SPRIJIN
caci altfel va fi foarte greu de mentinut acolo ( ca un acrobat la circ pe sarma - fara
bara aia lunga care ajuta la stabilizare e halit )

Concluzie :

A - Indiferent pe ce parte este modelul centrul de greutate ar trebui sa fie tot acolo
( pt. ca atunci cand zbori pe spate nu trebuie sa dai o fuga sa muti pack-urile ! )

B - tinand cont de ce am spus vis a vis de inaltimea la care se afla centrul de greutate avem :

B1 - la modele cu aripa parasol ( trainere etc ) se pune pe balansoar cu ROTILE in JOS
B2 - la modelele cu aripa mediana se poate pune oricum , dar de preferat cu rotile in jos
pentru ca atarna trenul de aterizare.
B3 - la modelele cu aripa joasa se pune cu rotile in sus ca sa atarne fuselajul in jos
( un fel de aripa parasol in oglinda )


Vezi sa nu se sprijine intr-una din situatii pe rigla de masurat si sa scape doar daca pui greutatea
mai in fata sau mai in spate !

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 15 September 2009 - 08:46 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#82 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 15 September 2009 - 08:59 PM

Gigi, ce spuitu este perfect adevarat si cunoscut.

pana la urma am descoperit si o alta "duda" chiar la balancer. riglele. asa ca nu am mai tinut cont de ele si am pozitionat aripile pe marcajele facute direct pe aripa, cf. masuratorilor anterioare. ete ca incep sa ma apropii de un CG cat de cat, desi, inca mai am o mica diferenta intre pozitionarea pe intrados cu cea pe extrados.
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#83 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 15 September 2009 - 09:35 PM

Vezi postareaallen_g30, la Sep 15 2009, 09:59 PM, a spus:

Gigi, ce spuitu este perfect adevarat si cunoscut.

pana la urma am descoperit si o alta "duda" chiar la balancer. riglele. asa ca nu am mai tinut cont de ele si am pozitionat aripile pe marcajele facute direct pe aripa, cf. masuratorilor anterioare. ete ca incep sa ma apropii de un CG cat de cat, desi, inca mai am o mica diferenta intre pozitionarea pe intrados cu cea pe extrados.


Nu ma indoiesc ca nu stiai, dar cum ai pus intrebarea ( am CG-uri diferite fata/spate ! - cum se pune pe balansoar ? )
am repetat inca odata pt. ca nu era voie sa ai CG diferit pe fata si spate indiferent cum puneai pe balansoar !

Acum vezi cum masori !

Daca masori cu o ruleta sa nu o mulezi pe aripa caci s-ar putea sa ai raze diferite pe dosul aripii fata de fata ei
si de aici lungimi de arc diferite !

Bafta la reglaj !

La camp fa testul ala cu zburatul pe spate la 45 de grade cu acceleratie la 75 - 80 % si vezi daca coboara rapid,
urca rapid sau coboara lent in tip si pe o distanta parcursa mare !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#84 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 21 September 2009 - 08:43 AM

revenind: CG-ul facut la 124mm de la BA, pus in balancer cu trenul in sus, centrat cat de bine se poate...
intors modelul cu tranul in jos, diferenta este mica, de 5 mm, ceea ce este si normal, zic eu.

dupa refacerea CG-ului, pot spune ca zboara mult mai bine din pct-ul meu de vedere, vine mult mai bine la aterizre, plus ca am reusit pana la final sa reglez si motorul, astfel incat sa aibe atat reprize f bune, dar sa aibe si un relanti bun.

pot sa ma declar, in sfarsit, de alegerea facuta.

Multumesc tuturor celor care m-au ajutat si sfatuit.
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#85 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6864
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 21 September 2009 - 01:01 PM

Vezi postareaallen_g30, la Sep 21 2009, 09:43 AM, a spus:

pot sa ma declar, in sfarsit, de alegerea facuta.

Declara-te! :angry2:
flying is my life...
0

#86 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 21 September 2009 - 01:19 PM

Vezi postareaSILVIU66, la Sep 21 2009, 02:01 PM, a spus:

Declara-te! :angry2:



MULTUMITTTT!!!!
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#87 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 21 September 2009 - 02:35 PM

ai facut foarte bine GC-ul !!! cand l-am zburat nu am mai trimat aproape de loc la el. Zboara super frumos! Iar la comenzi mari e BESTIAL !
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#88 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 07 October 2009 - 10:24 PM

sa mai scriem una alta pe aici, ca sa nu amorteasca de tot subiectul.

dupa cum bine stiu unii din voi, acum 2 sapt, la tariceni, motorul a inceput sa aibe un zgomot ciudat, cam pe la 2 minute de la decolare (asta fiind la zborul 3 sau 4). si cum baietii au strigat in cor sa pun modelul jos, m-am conformat.

la sol, parerea generala: ori rulmeti ori ceva cu pistonul. prezenta in compresie un joc care nu trebuia sa existe.

bun... ajung acasa, scot motorul din model, desfac radiatorul rosu (cel care are si camasa)... nimic suspect, toate la locul lor, nu zgarieturi pe piston sau camasa.

in fine, trimit la botosani motorul, la garantie, le spun care este poblema si ce s-a intamplat. ei la randul lor trimit motorul la un "cineva" care se ocupa de constatarea si repararea benzinarelor. primesc luni telefon, ca motorul nu mai are compresie, desi urme de uzura excesiva nu prezinta. cum pana mea sa aibe urma de uzura excesiva, cand eu stiu in ce conditii l-am folosit si cat l-am folosit.
aaa, si imi mai spun ca una din sigurantele de la boltul care tine pistonul de biela, a fost sarit.

concluzie: desi eu le-am spus ca nu am alte pretentii decat sa am un motor functional, au inteles pana la final modul in care a fost folosit si cat a fost folosit motorul, si au acceptat sa schimbe motorul complet.

acum reiau ciclul rodaj, reglaj, zbor cuminte o perioada (nu ca as da tare in el in general), pana se mai lasa.

PS: sa nu se considere reclama mascata, ca o sa va arat fact la tel (72 min de parlamentari cu big boss de acolo)

Aceasta postare a fost editata de allen_g30: 07 October 2009 - 10:27 PM

_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#89 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 08 October 2009 - 02:44 PM

pai 72 de minute...da macar ti`au dat motor nou,deci,zic eu ...ai iesit bine
0

#90 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 08 October 2009 - 04:25 PM

Vezi postareashogi, la Oct 8 2009, 03:44 PM, a spus:

pai 72 de minute...da macar ti`au dat motor nou,deci,zic eu ...ai iesit bine



nu e vorba ca am iesit bine, ci ca au respectat conditiile de garantie, si au acoperit paguba cu un produs nou, atata timp cat produsul defect nu a putut fi reparat.
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

Arata acest topic


  • 8 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro