tracking pale T-rex 450
#1
Postat 08 July 2009 - 09:45 AM
Palele le-am echilibrat si static si dinamic, nu stiu ce sa ii mai fac.Un ajutor poate,...
#2
Postat 08 July 2009 - 11:18 AM
- unghiul palelor stabilizatoare
- axul palelor principale
- o-ring-urile din capul rotativ.
#3
Postat 08 July 2009 - 12:57 PM
Blade 400 3D, Gaui 200V2, Spektrum DX6i 2,4 GHz
Trez 450 Pro FBL, Mikado 400 FBL
#6
Postat 08 July 2009 - 08:59 PM
p.s catre mods. Am mai postat odata exact acelasi lucru mi s-a sters postul , sau a dat I.E. eroare
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#7
Postat 08 July 2009 - 09:13 PM
adyrex, la Jul 8 2009, 08:02 PM, a spus:
throtle 0-65-80-90-100
unghiuri am: la pich 0=0 grade, la pich 52=5-6 grade si la pich 80=11 grade
as zice asa:
1. probabil e de la pale, se stramba diferit in functie de incarcare... schimba-le intre ele si vezi daca se muta si defectul (adica aceiasi pala e mai sus)
2. nu stiu ce statie ai dar mi se pare ciudata relatia curba-unghi pale. considerand ca pich curve are minim 0 si maxim 100 in statie, trebuia sa il reglezi mecanic ca la 50 sa fie cu unghi la pale zero, la 100 cat vrei tu sa ai maxim (de ex. 10-12 grade) si la zero acelasi maxim dar cu minus.... daca vroiai apoi o curba usoara pentru hover puneai ceva gen 40-45-50-75-100. Eu nu as zbura deloc cu curba aia, ai numai unghi pozitiv peste 3 grade daca inteleg bine...
Blade 400 3D, Gaui 200V2, Spektrum DX6i 2,4 GHz
Trez 450 Pro FBL, Mikado 400 FBL
#8
Postat 08 July 2009 - 10:19 PM
la 50% pich am 6 grade, deci e bine, zic eu...
la stick zero, am unghi 0, iar ma stick 100% am 11 grade
Dar o sa incerc sa inversez palele, e o idee buna.
#9
Postat 08 July 2009 - 10:53 PM
adyrex, la Jul 8 2009, 11:19 PM, a spus:
ori folosim termenii diferit, ori nu e bine deloc.....
sa zicem asa: daca faci curba de pitch liniara intre minim si maxim (cat permite statia ta) cu stick-ul la zero (zero insemnand in cazul asta jos de tot), trebuie sa ai -11grade si cu el la maxim +11. cu stick-ul la mijloc unghiul palelor trebuie sa fie zero
Blade 400 3D, Gaui 200V2, Spektrum DX6i 2,4 GHz
Trez 450 Pro FBL, Mikado 400 FBL
#10
Postat 09 July 2009 - 07:51 AM
patrocle, la Jul 8 2009, 11:53 PM, a spus:
sa zicem asa: daca faci curba de pitch liniara intre minim si maxim (cat permite statia ta) cu stick-ul la zero (zero insemnand in cazul asta jos de tot), trebuie sa ai -11grade si cu el la maxim +11. cu stick-ul la mijloc unghiul palelor trebuie sa fie zero
Ce spui tu sunt setari de 3D, in IDLE UP, curba care genereaza unghiuri de la 0 grade la 11 , pe care o am eu este pentru GENERAL FLIGHT.
Pe statie am setata si curba de pich si th pentru IDLE UP, care incepe de la -6 grade minim pana la 11 grade maxim.In manualul T Rex 450 cei de la Align zic ca in IDLE UP curba de la -5 la +11 grade iar in GENERAL FLIGHT de la 0 la +11 grade.
Aceasta postare a fost editata de adyrex: 09 July 2009 - 07:53 AM
#11
Postat 09 July 2009 - 08:18 AM
adyrex, la Jul 9 2009, 08:51 AM, a spus:
Pe statie am setata si curba de pich si th pentru IDLE UP, care incepe de la -6 grade minim pana la 11 grade maxim.In manualul T Rex 450 cei de la Align zic ca in IDLE UP curba de la -5 la +11 grade iar in GENERAL FLIGHT de la 0 la +11 grade.
Deviem de la subiect, dar sa stii ca setarea corecta e cum zice Partocle. Daca nu vrei pitch negativ, poti sa pui unghi zero in primele 3 puncte si atunci o sa ai asa cum zice manualul. Dar la pozitia de mijloc a mansei trebuie sa ai pitch 0 grade. Poti considera acest lucru ca si baza setarii.
#12
Postat 09 July 2009 - 08:20 AM
Aceasta postare a fost editata de patrocle: 09 July 2009 - 08:20 AM
Blade 400 3D, Gaui 200V2, Spektrum DX6i 2,4 GHz
Trez 450 Pro FBL, Mikado 400 FBL
#13
Postat 09 July 2009 - 08:29 AM
patrocle, la Jul 9 2009, 09:20 AM, a spus:
Revin cu inca o idee si am terminat cu off-topic. Eu nu recomand sa zbori in modul Normal, decat pana inveti sa tii elicopterul in hover. Dupa aceaa ar fi bine sa te obisnuiesti sa zbori in modul idle, cu tot ce inseamna acest mod (setari, masuri de siguranta, etc..) iar modul Normal sa-l folosesti doar pentru pornirea si oprirea rotorului.
Aceasta postare a fost editata de VasiM: 09 July 2009 - 08:30 AM
#14
Postat 09 July 2009 - 10:13 AM
@vasim/patrocle.Ca incepator,am si eu cam aceleasi curbe ca si Adi,de ce nu am folosit altele pt. simplul motiv ca nu am stiut cum sa fac.De aceea daca sunteti mai in tema explicati si la "amarati" cum se procedeaza,adica de la pornire(in ce mod),decolare,schimbarea modului de zbor(cand si cum) ce curbe thr/pitch............pana la aterizare.Asta eventual in alt topic.
multumesc
#16
Postat 16 July 2009 - 05:50 AM
Daca inversez palele se muta si defectiunea, deci nu e din echilibratul palelor, nu?
Aceasta postare a fost editata de adyrex: 16 July 2009 - 05:50 AM