Modelism - RHC Forum: Zona modele rapide si foarte rapide. - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 4 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Zona modele rapide si foarte rapide. Manuta si tupeu!

#91 Useril este offline   motzu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 775
  • Inregistrat: 23-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 November 2010 - 11:20 PM

Vezi postareaPaunFD, la Nov 27 2010, 09:00 PM, a spus:

Pana sa ajung la nevoia de a-i schimba tot din el si a-l face sa fie "grabit" o sa trebuiasca sa ma si invat cu el, de aceea mi l-as dori sa fie in echiparea "standard", mai ales ca, din cate am inteles poate fi lansat din mana, iar motorul are suficienta putere/tractiune astfel incat sa-l duca in zbor, mai departe, fiind echipat totusi cu un brushles inrunner capabil de macar 300gf, iar el ca "animal" are complet echipat, pe undeva pe la maxim 500g.

Sunt in posesia unui A10 cu motoare cu perii 370A, instalate in edf-euri, care nu cred ca-s instare sa scoata amandoua, mai mult de 200gf, iar "monstrul" cu un li-po 3s de 1800mAh, cantareste cca 780g. Amintestesc acest lucru, pentru ca ... greierasii aia de 370A, reusesc totusi sa tina in aer hardubaia, pret de ... 2-3 viraje la 90 de grade. Pe aceasta logica, ma gandesc eu ca cele 450-500g ale aeromodelului din link-ul pus anterior de minte, propulsate de cele 300gf (ipotetice) date de un brushless inrunner, se vor comporta mult mai bine, astfel incat imi vor permite mai multe de 2 viraje consecutive de 90 de grade ... fara ca apoi sa intre in stall si sa cada pe-o aripa ...

Ideea era ca l-am gasit la ... 60 de dolari, chiar si la 40 de dolari, pe site-uri in "lumea civilizata" dar pentru a-l aduce in romanelica, ajunge la peste 130 de euro. Iar, pana acum, pe nici un site romanesc nu l-am gasit la vanzare, la un pret, cat de cat rezonabil, sau macar apropiat cu cele de pe site-urile din lumea civilizata.

Sper sa nu se considere reclama, de nici o culoare, pentru ca nu este, dar aici http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/u...idProduct=12614, o asemenea "jucarie" este ... 65usd. Daca vreau sa-l comand de acolo, ajunge la cca 90-100 usd. Asta n-ar fi neaparat o gaura in stratul de ozon, dar ... incep "dar"-urile, cand va ajunge la mine ... in ce stare va fi?! Apoi cat de sigur pot fi ca si ajunge la mine?! Daca sunt probleme la vama?! Sincer sa fiu, sunt bugetar si ... chiar nu ma dau banii afara din casa, iar ca sa fac o asemenea "investitie" ... din punctul meu stric de vedere, inseamna sa nu platesc intretinerea vre-o 2-3 luni, astfel ca mi-ar fi mai usor daca l-as gasi prin romania, la un pret comparabil.

Raspunsul este DA
0

#92 Useril este offline   worms 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1345
  • Inregistrat: 20-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt

Postat 27 November 2010 - 11:48 PM

indubitabil
0

#93 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 28 November 2010 - 12:10 AM

Niste raspunsuri anti-prost, daca se poate?! :lol: De-ar fi si mai detaliate, cred m-ar ajuta sa ma dumiresc cat de cat ... Nu va fie cu suparare, da' unii inteleg mai greu, alti mai repede, fiecare dupa cum a fost ... fabricat.
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#94 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1566
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 28 November 2010 - 01:18 AM

Nu stiu deastea
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#95 Useril este offline   Screamer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 318
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 November 2010 - 03:48 AM

Vezi postareaAG-74-HESS, la Nov 27 2010, 08:48 PM, a spus:

Pana voi ajunge sa-l schimb cu alt device, uite si caracteristicile GPS-ului. Daca se pricepe cineva, sa-mi spuna daca este sau nu OK pt a-l utiliza pt aero, si cat de mari ar putea fi posibele erori.

http://www.qstarz.co.../BT-Q1300-S.htm

Daca nu ma pot baza pe el voi cauta altceva.


pai daca alea sunt caracteristicile lui....desi pare prea frumos ca sa fie adevarat ....uite cam ce zice:

Poate sa suporte acceleratii de 4g - am cautat pe net si poate fi comparata cu => Top Fuel drag racing world record of 4.4 s over 1/4 mile (4.2g)
Viteza maxima indicata: 515m/s => 1854 km/h (asta o indica corect cum am zis si mai sus, daca coordonatele furnizate de GPS sunt corecte, altfel poate sa sara viteza)


Altfel, celelalte indicatii tin de protocoale de comunicatie, interfata bluetooth, gps....

Acum.....daca specificatiile alea sunt adevarate, gps loggerul ala e foarte bun pentru masurat viteza asta, doar o singura precizare: atentie la spike-uri. Cred ca cel mai usor de detectat o viteza corecta e atunci cand graficul vitezei nu are in maxim un varf ascutit ci unul un pic rotund.

Iar acum mai era o chestie interesanta de verificat, daca timpul acela de "Update" de 1 secunda, poate fi scazut din soft la o valoare mai mica. Zic asta, pentru ca probabil motorul va merge in plin cateva secunde, deci va atinge (sa zicem) 400km/h pentru jumatate de secunda iar apoi va scadea brusc la 350 (totul intr-o secunda) si s-ar putea ca viteza de 400km/h sa nu fie inregistrata, aici chiar imi dau cu parerea ca nu stiu daca avionul poate sa sustina viteza asta pentru cateva secunde (nu sunt in tema cu ce s-a facut pana acum si cat timp merge motorul in plin)


Bafta si sa vedem graficul cu 400km/h :lol:
P-40E - Captiv (Video cu primul zbor)
IAR-27 - Captiv
CAP-21 - Captiv
2x Combat "Pionierul" - Captiv
Graupner "Amateur II" - Trainer
Bombonel - Acro/Trainer (Video cu prima tractare de planor)
0

#96 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 28 November 2010 - 11:12 AM

De cum l-am cumparat l-am setat pe 5Hz. Daca zbor constant(este pe un grafic si asta) graficul nu mai are varvurile alea. Dar nu ma intereseaza sa zbor constant si paralel cu solul.Eu duc avionul sus la limita vizibilitatii, apoi ii dau un picaj cat mai vertical cu motorul in blana. Apoi, daca mai apuc :lol: il scot, daca nu, il scot din pamant. Pana acum mi-a mers. Asa apar varfurile alea si asa vreau sa ating o viteza cat mai mare. Treaba cu 355km/h s-a intamplat pe o zi cu vant foarte puternic, soarele era in partea opusa directiei vantului. L-am dus foarte sus, l-am picat pe blana cu vijelia aia de coada. Pana nu voi putea repeta isprava, consider ca a fost eroare a gps-ului, desi e singura data cand un varf pe grafic iese mult din zona de dispersie a celorlalte.
P.S. Mai invatam, ma exersam.
0

#97 Useril este offline   Screamer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 318
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 November 2010 - 11:41 AM

Pai atunci la cat mai multe picaje reusite :)
P-40E - Captiv (Video cu primul zbor)
IAR-27 - Captiv
CAP-21 - Captiv
2x Combat "Pionierul" - Captiv
Graupner "Amateur II" - Trainer
Bombonel - Acro/Trainer (Video cu prima tractare de planor)
0

#98 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1566
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 28 November 2010 - 12:21 PM

Vezi postareaAG-74-HESS, la Nov 28 2010, 11:12 AM, a spus:

De cum l-am cumparat l-am setat pe 5Hz. Daca zbor constant(este pe un grafic si asta) graficul nu mai are varvurile alea. Dar nu ma intereseaza sa zbor constant si paralel cu solul.Eu duc avionul sus la limita vizibilitatii, apoi ii dau un picaj cat mai vertical cu motorul in blana. Apoi, daca mai apuc :) il scot, daca nu, il scot din pamant. Pana acum mi-a mers. Asa apar varfurile alea si asa vreau sa ating o viteza cat mai mare. Treaba cu 355km/h s-a intamplat pe o zi cu vant foarte puternic, soarele era in partea opusa directiei vantului. L-am dus foarte sus, l-am picat pe blana cu vijelia aia de coada. Pana nu voi putea repeta isprava, consider ca a fost eroare a gps-ului, desi e singura data cand un varf pe grafic iese mult din zona de dispersie a celorlalte.
P.S. Mai invatam, ma exersam.

355 km ora cu eleroane de elapor si servo de cat 2-3 kg?


nu merge bre. la 355 servourile nu ar mai trage eleroane ar sari din model
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#99 Useril este offline   Iamzoli 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 815
  • Inregistrat: 08-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 28 November 2010 - 05:54 PM

Vezi postareanen77, la Nov 28 2010, 12:21 PM, a spus:

355 km ora cu eleroane de elapor si servo de cat 2-3 kg?


nu merge bre. la 355 servourile nu ar mai trage eleroane ar sari din model

corect . sintome am si eu cu twisterul cand vin in blana jos cu toate ca servourile au forta , din cauza vitezei elaporul se deformeaza , pana nu incetinesc n-am control pe toate directiile
apropo hess stiai ca recordul pe rcgroups la fun jet/ultra e de 179.6 mph =300kmh.
ar trebui sa postezi in forumul lor sa le explici cum se face :D ca saraci se cam chinuie sa ajunga la performantele tale , baga astia bani aiurea in motoare de calitate precum neu de 2000W pe 6s si tot nu reusesc :D


Zic si eu sa ii faci bucurosi :)
....in Thrust we trust....
Flying Vampires Arad
0

#100 Useril este offline   Screamer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 318
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 November 2010 - 06:34 PM

realizati ca pana acum s-a discutat de faptul ca acea viteza de 355km/h este o eroare furnizata de GPS si NU este o viteza reala......

Aceasta postare a fost editata de Screamer: 28 November 2010 - 06:38 PM

P-40E - Captiv (Video cu primul zbor)
IAR-27 - Captiv
CAP-21 - Captiv
2x Combat "Pionierul" - Captiv
Graupner "Amateur II" - Trainer
Bombonel - Acro/Trainer (Video cu prima tractare de planor)
0

#101 Useril este offline   Iamzoli 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 815
  • Inregistrat: 08-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 28 November 2010 - 07:56 PM

my bad :D
....in Thrust we trust....
Flying Vampires Arad
0

#102 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 28 November 2010 - 08:08 PM

Hai ca o lungim aiurea cu talent de naratori. Deci pe scurt: deocamdata pot atinge cand vrea muschiul curiosului 240Km/h. Nu conteaza pai sa vezi ca o fi, c-o pati, ca fa-o pe orizontala, ca atingi doar 2 secunde, ca smecherii din afara se chinuie sa zboare cu 5KW la 240, etc, etc. Deci clar,pana acum 240 sunt eu in stare sa ating, cu repetare de minim 3 ori pe zi. Ala e graficu si daca minte gps-ul o sa masor si cu pistol.Eleroanele nu se deformeaza, nu bubuie, nu se intampla nimic cu modelul pana acum, fiind ranforsat cu carbon (vezi poza cu carboanele care se vad)
355 a fost o eroare de gps (singura; si nu-i cunosc cauza).

P.S. Aia cu 2000W in 6s ZBOARA CONSTANT cu viteza aia; eu nu. Deasemenea scopul meu nu e sa ma justific ci doar sa virusez cat mai multi. De asta am postat, nu ca sa aflu ca teoria poate sa-mi arunce elicea in cap.
0

#103 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 28 November 2010 - 08:14 PM

La anul vom lucra impreuna la un model, poate ii potolim si pe aia ``desteptii` de afara.
0

#104 Useril este offline   bicut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1189
  • Inregistrat: 20-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 28 November 2010 - 08:39 PM

Atatea discutii frate.... 250-300 ,ca a batut vantu' din stanga ,ca e in picaj , eu unul l-am vazut live ,,scartzu'' asta si va spun la toti ca are viteza si se incadreaza in subiect.
Altcineva mai are ? , ca de coment-uri e plin forumul.
Se primesc poze ,filme pe yt, estimari doppler, radar ,orice!

Uelcam to za cleb!!!
0

#105 Useril este offline   Iamzoli 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 815
  • Inregistrat: 08-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 28 November 2010 - 08:45 PM

cum postasem mai sus "my bad" citieam pe fuga posturile si credeam ca se vb de o viteza de 355 km chiar 400 la un momendat am vazut ceva

nu ma indoiesc de loc ca modelul tau zboara cu 240 e normal ptr fun jet , cel putin fun jet ultra stoc zboara cu 250 km nu am stiut nici ca ai pus pe eleroane carbon desigur asta rezolva multe . cer scuze din nou.

in primu rand eu ma bucur ca faci parte din clubul vitezomanilor si per sa atragi cat mai multi :D

succes cu vitorul tau proiect si daca ai cu ce sa te mandresti nu uita sa postezi si pe rc groups
....in Thrust we trust....
Flying Vampires Arad
0

#106 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1566
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 28 November 2010 - 10:54 PM

Vezi postareaAG-74-HESS, la Aug 29 2010, 08:32 PM, a spus:

Azi am vrut sa dau blana Jetului sa vedem ce stie. Concluzia: zboara cu o viteza de cca 200 Km/H, dar profitand de imensitatea cerului, in picaj face ravagii. Astfel am obtinut 355Km/H viteza maxima. Saptamana viitoare mai testez o chestie, poate ma apropii de 400Km/H.

--------------



asa da 240 da mere nici macar nu am incercat vreodata sa te contrazic sa treci peste pt fiecare km ai nevoie de alte si alte chesti ..

postul de sus e ca sa iti aduci aminte de unde a plecat discutia .....
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#107 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 03 July 2011 - 05:13 PM

Am scos jet-ul la zbor, dar m-am facut de ras! :( Dupa ce primele baterii le umflasem ca pe gogoasa, au fost abandonate am pus altele care credeam ca sunt mai smecherie, dar nu a fost asa. Si eu am pilotat prost; ii dadeam full contra vantului, deoarece din partea opusa nu puteam sa-i dau blana deoarece dn cauza soarelui nu il mai vedeam. Primele doua zboruri au fost un dezastru. La al 3-lea am facut putina economie si am reusit sa depasesc 200km/h. Saptamana viitoare studiez mai bine conditiile si poate se schimba si directia vantului, sa profit la maxim...

Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 03 July 2011 - 05:16 PM

0

#108 Useril este offline   martonatu 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 32
  • Inregistrat: 08-January 11

Postat 06 July 2011 - 02:52 PM

Salut, de curand am cumparat un motor roxxy inrunner de 2500kv cu gandul sa-mi construiesc un avion de viteza, motorul merge si cu 4s dar deocamdata am doar un acm. de 3s, deocamdata l-am probat fara a fi pus pe un model si nu-mi pare foarte furios, am impresia ca nu are foarte multa tractiune, sunt curios la 4s cum o merge, eu initial ma gandeam sa construiesc un model asemanator celui din clip!











Aceasta postare a fost editata de martonatu: 06 July 2011 - 02:53 PM

0

#109 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 10 July 2011 - 01:54 PM

Racheta mea filmata din drona lui Kempo. (incepand de la minutul 3:40)

0

#110 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 22 July 2011 - 10:39 AM

Da' ce ochi ai nene de reusesti sa vezi modelul zburand asa de rapid??? UAU!!!
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#111 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 23 July 2011 - 09:58 PM

Nu-l vad. Tin minte ultima comanda data apoi peste 2 secunde dau contra-comanda! :D

Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 23 July 2011 - 09:59 PM

0

#112 Useril este offline   Screamer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 318
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 13 August 2011 - 11:45 PM

probabil ca sunt total pe langa, pentru ca aici fiecare isi expune munca proprie...dar am vazut filmuletul si mi s-a parut chiar foarte interesant

http://www.break.com...led-jet-2116689
P-40E - Captiv (Video cu primul zbor)
IAR-27 - Captiv
CAP-21 - Captiv
2x Combat "Pionierul" - Captiv
Graupner "Amateur II" - Trainer
Bombonel - Acro/Trainer (Video cu prima tractare de planor)
0

#113 Useril este offline   Iamzoli 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 815
  • Inregistrat: 08-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 15 August 2011 - 08:21 PM

Vezi postareaScreamer, la 13 August 2011 - 11:45 PM, a spus:

probabil ca sunt total pe langa, pentru ca aici fiecare isi expune munca proprie...dar am vazut filmuletul si mi s-a parut chiar foarte interesant

http://www.break.com...led-jet-2116689

nici pe aproape ...pe langa asta (la capitolul viteza) ....sper sa ajung si eu asa nebun vreodata :drinks:

....in Thrust we trust....
Flying Vampires Arad
0

#114 Useril este offline   Screamer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 318
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 August 2011 - 10:34 PM

eu nu inteleg cum se mai poate pilota la viteza asta...si vad ca nenea nu are FPV .... desi nici ala nu cred ca l-ar ajuta, mai mult l-ar incurca

Aceasta postare a fost editata de Screamer: 15 August 2011 - 10:35 PM

P-40E - Captiv (Video cu primul zbor)
IAR-27 - Captiv
CAP-21 - Captiv
2x Combat "Pionierul" - Captiv
Graupner "Amateur II" - Trainer
Bombonel - Acro/Trainer (Video cu prima tractare de planor)
0

#115 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 21 August 2011 - 09:42 AM

Vezi postareaIamzoli, la 15 August 2011 - 08:21 PM, a spus:

nici pe aproape ...pe langa asta (la capitolul viteza) ....sper sa ajung si eu asa nebun vreodata :blink:

Asteptam film cu placa....
Neuronu` meu imi sopteste ca vrea pulsoreactor. Stie el ca nu am bani de turbina.Sa vad pe unde gasesc sa cumpar un pulsoreactor si un sac de supape de rezerva...
Tot pe o placa i-ar sta bine :)

Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 21 August 2011 - 09:45 AM

0

#116 Useril este offline   Screamer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 318
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 March 2012 - 12:45 PM

Stiu ca nu este electric....dar am dat peste el azi :D


P-40E - Captiv (Video cu primul zbor)
IAR-27 - Captiv
CAP-21 - Captiv
2x Combat "Pionierul" - Captiv
Graupner "Amateur II" - Trainer
Bombonel - Acro/Trainer (Video cu prima tractare de planor)
0

#117 Useril este offline   bicut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1189
  • Inregistrat: 20-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 15 March 2012 - 09:04 PM

463km\h electric :








0

#118 Useril este offline   Iamzoli 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 815
  • Inregistrat: 08-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 22 April 2012 - 05:41 PM

ceva rapid , a zburat turbina de pe el la un moment dat :)

....in Thrust we trust....
Flying Vampires Arad
0

#119 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8279
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 April 2012 - 06:15 PM

Nu am vazut nimic atat de rapid pana acum. Pana si alea care fac DS par mai lente. Trebuie sa ai reflexe de pisica sa nu il pierzi.
0

#120 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 22 April 2012 - 10:35 PM

Da' cu ochii cum trebuie sa stai?! Oare se fabrica ochelari cu zoom optic, sau digital, care sa fie suficient de rapizi sa poti sa si vezi modelul?!
In mod clar, cei care fac asemenea zboruri ... stau bine si la vedere si la auz, dar mai ales la ... reflexe!
Multa stima pentru ei!
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

Arata acest topic


  • 4 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro