Modelism - RHC Forum: upgrade volvo v24 (jamara) - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

upgrade volvo v24 (jamara)

#1 Useril este offline   dragos_sv 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 27
  • Inregistrat: 14-April 09

Postat 18 June 2009 - 11:00 AM

salutare,

am un volvo v24 si vreau sa schimb motorizarea. ma gandeam la
- ROXXY 3656/ 06 ;
- Regulator Brushless Roxxy BL-Control 960-6 (cu reverse optional programabil);
- acumulator 4s 14.8V/ 4200 mA 22C;
- elice sa incerc la inceput cu Graupner 3 pale 36 mm
deocamdata telecomanda ramane cea originala (HiMark)
(sunt ai alte modificari planificate, de genul racire cu apa pt esc si motor)
pareri pro/contra , alte idei?
0

#2 Useril este offline   Ice 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 277
  • Inregistrat: 27-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Tirgu Mures
  • Interests:Trekin,Cross Country.<br />navo/aero modelism

Postat 18 June 2009 - 02:07 PM

Vezi postareadragos_sv, la Jun 18 2009, 12:00 PM, a spus:

salutare,

am un volvo v24 si vreau sa schimb motorizarea. ma gandeam la
- ROXXY 3656/ 06 ;
- Regulator Brushless Roxxy BL-Control 960-6 (cu reverse optional programabil);
- acumulator 4s 14.8V/ 4200 mA 22C;
- elice sa incerc la inceput cu Graupner 3 pale 36 mm
deocamdata telecomanda ramane cea originala (HiMark)
(sunt ai alte modificari planificate, de genul racire cu apa pt esc si motor)
pareri pro/contra , alte idei?

Salut, si bun venit
Motorizarea e ok, dar regulatorul nu prea...e de 60de A din cate am vazut eu...daca poti atunci cauta un regulator mai mare,sa fie minim de 100A pentru ca motoarele pap..
Stiu ca acolo la motor scrie ca 53 A maxim in sarcina http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/blink.gif ..dar trece foarte usor peste..
Cat despre elice..eu as incerca ceva mai mare pentru ca motorul acela are putere destula
Racirea este obligatoare...la motor cat si la regulator
Spor la treaba si asteptam poze :lol:
N/A

0

#3 Useril este offline   sonic xz 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 797
  • Inregistrat: 26-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea

Postat 18 June 2009 - 02:43 PM

In primul rand se pune problema daca elicea va ramane pe pozitie(submersa) sau va fi modificata pt suprafata.

Pt submers elica nu prea are voie sa depaseasca 40 mm ,doar daca nu este verificat curentul maxim cu un ampermetru.Deasemenea trebuie sa fie speciala,submersa,pt ca ai putea avea probleme legate de aerare sau cavitatie.Regulatorul este si el la limita.Era grozav daca robbe ar fi produs si un regulator de 80 amperi, dar vad ca ei sar direct la 100.
Pt o motorizare de suprafata, toate ar trebui sa mearga.Elicea poate fi schimbata usor cu una mai mare si verificata sarcina cu ajutorul ampermetrului.

Totusi,nu ar fi rau daca ai investi intr-un regulator roxxy de 100A.Se mai gasesc si alte variante mai ieftine dar fiabilitatea nu este garantata.

Eu as merge pt motorizare de suprafata, insa tu decizi.

L.E: daca tot ramai la un motor care are 1800 ture/v ar fi mai bine sa il schimbi cu unul in 4 sau 6 poli pt cuplu mai mare si un consum mai mic.Exemplu: motor de super vee 27,aquacraft.In acest caz regulatorul de 60 nu ar trebui sa fie o problema.Iar consumul nu depaseste 45-50 amperi cu elici de 42-45 cu pas de 1.4 sau chiar 1.6.

Aceasta postare a fost editata de sonic xz: 18 June 2009 - 02:48 PM

0

#4 Useril este offline   dragos_sv 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 27
  • Inregistrat: 14-April 09

Postat 18 June 2009 - 03:45 PM

Vezi postareasonic xz, la Jun 18 2009, 03:43 PM, a spus:

In primul rand se pune problema daca elicea va ramane pe pozitie(submersa) sau va fi modificata pt suprafata.

Pt submers elica nu prea are voie sa depaseasca 40 mm ,doar daca nu este verificat curentul maxim cu un ampermetru.Deasemenea trebuie sa fie speciala,submersa,pt ca ai putea avea probleme legate de aerare sau cavitatie.Regulatorul este si el la limita.Era grozav daca robbe ar fi produs si un regulator de 80 amperi, dar vad ca ei sar direct la 100.
Pt o motorizare de suprafata, toate ar trebui sa mearga.Elicea poate fi schimbata usor cu una mai mare si verificata sarcina cu ajutorul ampermetrului.

Totusi,nu ar fi rau daca ai investi intr-un regulator roxxy de 100A.Se mai gasesc si alte variante mai ieftine dar fiabilitatea nu este garantata.

Eu as merge pt motorizare de suprafata, insa tu decizi.

L.E: daca tot ramai la un motor care are 1800 ture/v ar fi mai bine sa il schimbi cu unul in 4 sau 6 poli pt cuplu mai mare si un consum mai mic.Exemplu: motor de super vee 27,aquacraft.In acest caz regulatorul de 60 nu ar trebui sa fie o problema.Iar consumul nu depaseste 45-50 amperi cu elici de 42-45 cu pas de 1.4 sau chiar 1.6.


in privinta suprafata vs submersa, am ales sa raman initial pe submersa, sa nu modific practic altceva. apoi, in functie de satisfactia upgrade-ului .... :)
zi mi te rog ceva diferente intre variante - cred ca motorul are o viata mai grea, cu sarcina mai mare la submersa si se invarte mai repede la suprafata, dar ma refer la comportament... si altele
poti sa mi dai si o idee de unde sa cumpar motorul de supervee 27? sau un cod, ceva. de aici nu stiu decat firma cenzurata din nordul tarii...
experienta mea practica cu brushless e zero, am ales motorul asta pe criterii de buget popularitate si performantele din datasheet.


Vezi postareaIce, la Jun 18 2009, 03:07 PM, a spus:

Salut, si bun venit
Motorizarea e ok, dar regulatorul nu prea...e de 60de A din cate am vazut eu...daca poti atunci cauta un regulator mai mare,sa fie minim de 100A pentru ca motoarele pap..
Stiu ca acolo la motor scrie ca 53 A maxim in sarcina http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/blink.gif ..dar trece foarte usor peste..
Cat despre elice..eu as incerca ceva mai mare pentru ca motorul acela are putere destula
Racirea este obligatoare...la motor cat si la regulator
Spor la treaba si asteptam poze :)


as merge si eu pe regulatorul de 100 , ca si daca ar respecta fisa tehnica, ala de 60 tot e la limita ... dar e destul de mare diferenta de pret. incerc sa mi zic ca nu o sa trag de barcuta la max, dar nu prea cred ca o sa reusesc.
elicea... zic ca se schimba usor :lol: motivul pt care m am limitat la 36 (sau 39) mm e ca sa nu modific prea mult tubul etambou.
e prevazuta racirea, cu spirala pt motor si radiator plan (nu stiu cum sa i zic altfel) pt esc. presupun ca trebuie circuite separate de apa, nu?


oricum, nu am decis nimic, vreau sa aleg o varianta cat mai ok, de aia am cautat, apoi intrebat..
sigur or sa mai vina si alte intrebari, dar asta e startul.

multumesc de pareri, am retinut...
0

#5 Useril este offline   Ice 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 277
  • Inregistrat: 27-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Tirgu Mures
  • Interests:Trekin,Cross Country.<br />navo/aero modelism

Postat 18 June 2009 - 04:06 PM

un exemplu ,un Volvo cu elice de suprafata http://www.youtube.com/watch?v=Yt28Nz96K6A...re=channel_page
vizionare placuta

http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif
N/A

0

#6 Useril este offline   iony 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2346
  • Inregistrat: 06-April 07

Postat 18 June 2009 - 04:39 PM

as merge si eu pe regulatorul de 100 , ca si daca ar respecta fisa tehnica, ala de 60 tot e la limita ... dar e destul de mare diferenta de pret. incerc sa mi zic ca nu o sa trag de barcuta la max, dar nu prea cred ca o sa reusesc.
atentie la elicile submerse motoarele iau mai mult curent sau cel putin mot asta care lai ales tu
deci atentie la esc
0

#7 Useril este offline   sonic xz 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 797
  • Inregistrat: 26-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea

Postat 18 June 2009 - 05:44 PM

Pentru mine este o chestie de gust.Motorizarea submersa poate presupune consumuri mai mari si burst-uri de curent mare la accelerare maxima de la zero.Cat despre performante, acceleratia este totala, manevrabilitate marita, control mai fin al vitezei.Motorizarea de suprafata imi produce mai multa satisfactie cand vad jetul de cativa metri in spate si zgomotul unui motor cu reactie.Consumul se poate reduce,burst-urile la fel (pt care motorul si esc-ul le vor aprecia).Pozitia elicei ,unghiul ei ,sistemul de carma dicteaza manevrabilitatea.

Acesta este motorul despre care iti spuneam: http://www.offshoreelectrics.com/proddetai...rod=dh-aqug7000
0

#8 Useril este offline   dragos_sv 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 27
  • Inregistrat: 14-April 09

Postat 18 June 2009 - 07:49 PM

pana acum: posibilitatea unui alt motor (aqucraftul lui sonic), am dat si de niste feigao pe un site .ro care 'arata bine' si nici preturile nu mi par rele, mai sap
am de cautat alt ESC, pt ca si motoarele alternative tot pe la 50-60A sunt cotate in datasheet. eventual roxxy 100 .
o sa postez cand gasesc ceva, si primesc cu bucurie sugestii in continuare.
0

#9 Useril este offline   iony 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2346
  • Inregistrat: 06-April 07

Postat 18 June 2009 - 07:54 PM

uita de roxxy
alea
cauta altceva
mai de firma
nu de alta dar sa nu iti para rau de bani
;)
0

#10 Useril este offline   dragos_sv 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 27
  • Inregistrat: 14-April 09

Postat 18 June 2009 - 08:06 PM

Vezi postareasonic xz, la Jun 18 2009, 06:44 PM, a spus:

Pentru mine este o chestie de gust.Motorizarea submersa poate presupune consumuri mai mari si burst-uri de curent mare la accelerare maxima de la zero.Cat despre performante, acceleratia este totala, manevrabilitate marita, control mai fin al vitezei.Motorizarea de suprafata imi produce mai multa satisfactie cand vad jetul de cativa metri in spate si zgomotul unui motor cu reactie.Consumul se poate reduce,burst-urile la fel (pt care motorul si esc-ul le vor aprecia).Pozitia elicei ,unghiul ei ,sistemul de carma dicteaza manevrabilitatea.

Acesta este motorul despre care iti spuneam: http://www.offshoreelectrics.com/proddetai...rod=dh-aqug7000


consumul si jetul de apa sunt chestiile pe care le banuiam, in rest, multumesc de informatii.

inclin sa cred ca la submersa ar trebui un motor cu cuplu mai mare iar la suprafata unul mai turat. e corect ? intreb pt ca sa stiu daca merge bine sa aleg un motor pt submers si dupa x timp sa folosesc acelasi motor cu elice de suprafata. sunt tentat de a doua varianta insa prefer sa incep cu submersa si apoi sa schimb
0

#11 Useril este offline   dragos_sv 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 27
  • Inregistrat: 14-April 09

Postat 18 June 2009 - 08:18 PM

Vezi postareaiony, la Jun 18 2009, 08:54 PM, a spus:

uita de roxxy
alea
cauta altceva
mai de firma
nu de alta dar sa nu iti para rau de bani
;)


te rog da mi si ceva concret, model sau firma. nici eu nu vreau sa cumpar ceva cu sanse mari de a scoate fum pe balta (si ..... cat mai performant ;) )

poate ca trebuia sa specific, nu fac modificarea ca sa bat recodrul de viteza al modelului ;)) ci pt placerea mesteritului si al iesirii pe lac!
0

#12 Useril este offline   sonic xz 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 797
  • Inregistrat: 26-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea

Postat 18 June 2009 - 08:22 PM

Si roxxy e mai de firma ;) dar nu stiu cum se face ca bubuie regulatoarele si merg mereu incinse.Motorul nu are nici pe naiba insa strica restul ;)
(anumite regulatoare insa, din motive de necompatibilitate. Exemplu combinatia roxxy 3650/04 si himodel fly 100 OPTO la 3s lipo dupa aproximativ 8 iesiri pe balta)

Daca mergi pe elice submersa este ok sa iei un motor cu mai putine ture.Asa ai un cuplu mai ridicat ca sa iti invarta elicea cu brio fara sa fortezi motorul sau regulatorul prin cresterea consumului dar fara vreo performanta notabila.Si la motorizare de suprafata ai nevoie de un motor cu cuplu bun dar si mai multe ture...dar depinde si de configuratie( numarul de celule, marime elice ,pas ,turatie).Deci ,trebuie sa gasesti un echilibru intre aceste elemente. Fara elici rupte,poate un esc fript,un pack bushit nu faci nimic daca esti in cautare de performanta.

Aceasta postare a fost editata de sonic xz: 18 June 2009 - 08:32 PM

0

#13 Useril este offline   iony 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2346
  • Inregistrat: 06-April 07

Postat 18 June 2009 - 09:54 PM

aaa dap cum zice asta micu ;)
e destept asta micu ;)
0

#14 Useril este offline   dragos_sv 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 27
  • Inregistrat: 14-April 09

Postat 19 June 2009 - 09:37 AM

am ales sa raman pe submersa deocamdata.

feigao (14 sau 12l sau ...) imi pare ok, dar e potrivit? iony, am vazut ca l ai incercat pe "barca de viteza ipsihi" si schimbat;
alternativele AquaCraft Brushless Motor L36/56 si abia apoi 3656/06 sau 04

la esc chiar nu stiu ce sa aleg...
nu pot sa iau cate 2-3 motoare si sa vad care merge mai bine. si normal ca ma ard degetelele sa dau comanda si sa ma apuc de treaba. am cautat de aseara destul, dar clar pana nu o sa lucrez nu o sa pot alege.

ca sa ies din impas vin iar la voi: TU ce ai alege? motor + ESC + accu, pt varianta submersa
0

#15 Useril este offline   sonic xz 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 797
  • Inregistrat: 26-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea

Postat 19 June 2009 - 10:20 AM

Sa lamurim putin la motoarele feigao (probabil ai dat peste un site care are in prezent doar 4 motoare feigao?!)Exista 3 clase de motoare: S - short size ; L- long size ; XL- extra long. Cifrele din fata lor reprezinta numarul de infasurari. In general un numar mai mare de infasurari aduce o turatie mai mica, cuplu ridicat si consum mai mic. Mai putine infasurari, turatie mai mare, mai putin cuplu, putere si consum mai mare. Lungimea motoarelor influenteaza si ea calitatile motorului. S-ul are 50mm lungime, L-ul are 60mm si XL-ul spre 75mm.

Si acum un exemplu. Luam 2 motoare din 2 clase diferite dar cu acelasi numar de infasurari: S 12 si 12 XL. Primul are 3,180 RPM/Volt si poate dezvolta aproximativ 400W in timp ce cel de al doilea doar 1,445 RPM / Volt dar un kilowatt putere. Diferenta consta in o lungire cu 25mm. Lungirea motorului presupune si lungirea infasurarilor. La turatie, 12 XL ar fi echivalent cu 20 S spre exemplu. Dar diferenta este in putere si in cuplu. 20S va ramane pe la 300 W in timp de 12 XL la 1000W.Greutatea motorului este si ea un factor.

Eu as merge pe un AquaCraft Brushless Motor L36/56 tocmai pt ca are turatie mica si este in 6 poli. Daca il alimentezi la 4s lipo aproximativ 4000mAh ar trebui sa scoti fara probleme 15 min cu gazul mereu intre 60-80%.Asa nu mai ai nevoie de un variator care sa-ti omoare buzunarul.Unul de 60 este potrivit.Daca esti totusi pe buget recomand un regulator de 120 A turnigy care il gasesti la hobbycity.com.
0

#16 Useril este offline   dragos_sv 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 27
  • Inregistrat: 14-April 09

Postat 19 June 2009 - 12:29 PM

daaa, am dat si peste acel site cu 4 motoare feigao. am gasit lamuriri despre ele pe feigao.com dar evident ca exemplele tale sunt mai elocvente (multumesc)
am 'studiat' posibilitatea cumpararii de pe offshoreelectrics (aparent ~20usd transport) pt motor.
pe hobbycity.com am vazut si oferta mare de acumulatori la pret bun, daca iau esc de la ei (oricum ies sensibil mai ieftin decat din .ro, deci pot lua pe cel de 120) ... as incerca si
"Turnigy 5000mAh 4S 25C Lipo Pack
Minimum Capacity: 5000mAh
Configuration: 4S1P / 14.8v / 4Cell
Constant Discharge: 25C
Peak Discharge (10sec): 30C
Pack Weight: 552g
Pack Size: 147 x 49 x 33mm
Charge Plug: JST-XH"

nici LiPo nu am folosit (decat in mobil :blink:) ) asa ca iar intreb daca e bun /fiabil, ca mie parametri imi par f ok
0

#17 Useril este offline   sonic xz 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 797
  • Inregistrat: 26-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea

Postat 19 June 2009 - 12:43 PM

Ca parametri este ok. Problema este sa iei si un charger bun cu egalizator.Majoritatea incarcatoarelor de pe piata romaneasca au curentul de incarcare limitat la 50/60 w si la descarcare numai 5w. Spun asta pt ca la pacul de 4s vei fi limitat la un curent de incarcare de numai 3,5 amperi. In mod normal nu afecteza cu nimic pachetul decat prin prelungirea duratei de incarcare. Sunt cateva modele de 150 w si 200 w pe hobbycity ,usor sub 100$. Eu zic ca totusi merita, te scuteste de timp pierdut iar daca vrei sa faci un upgrade la LiFePO4, este necesar din moment ce poti sa le incarci in 15-20 min dar trebuie sa pompezi in ele un curent de 8-10 amperi.

Tot pe site este o categorie cu review-uri la fiecare produs facute de diverse persoane...merita citite pt a lua o decizie sigura.

Aceasta postare a fost editata de sonic xz: 19 June 2009 - 12:45 PM

0

#18 Useril este offline   dragos_sv 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 27
  • Inregistrat: 14-April 09

Postat 19 June 2009 - 01:08 PM

review urile de pe site erau pozitive la accu turnigy ....
la ESC am gasit : Turnigy Marine 120A Brushless Boat ESC , mai era unul dar nu de navo.

incarcator am SIGMA 6S EQ, teoretic incarca pana la 6A. ma documentez, asap, dar nu il schimb :rolleyes:)
0

#19 Useril este offline   Wubu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 188
  • Inregistrat: 07-November 07

Postat 19 June 2009 - 01:48 PM

Vezi postareadragos_sv, la Jun 19 2009, 01:08 PM, a spus:

review urile de pe site erau pozitive la accu turnigy ....
la ESC am gasit : Turnigy Marine 120A Brushless Boat ESC , mai era unul dar nu de navo.

incarcator am SIGMA 6S EQ, teoretic incarca pana la 6A. ma documentez, asap, dar nu il schimb :rolleyes:)


Salut, la o barca de dimensiunile lui Volvo 24 ar trebui un motor mai mare decat AquaCraft Brushless Motor L36/56.
0

#20 Useril este offline   sonic xz 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 797
  • Inregistrat: 26-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea

Postat 19 June 2009 - 02:10 PM

Adica el are o amaraciune de seria 600 la 8 celule si brushless-ul acela nu va face fata? Si va ramane foarte usoara datorita acumulatorilor care se vor folosi.

Aceasta postare a fost editata de sonic xz: 19 June 2009 - 02:10 PM

0

#21 Useril este offline   dragos_sv 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 27
  • Inregistrat: 14-April 09

Postat 19 June 2009 - 02:18 PM

Vezi postareaWubu, la Jun 19 2009, 02:48 PM, a spus:

Salut, la o barca de dimensiunile lui Volvo 24 ar trebui un motor mai mare decat AquaCraft Brushless Motor L36/56.


pe site scrie "This motor is good for 12-14 cells. And will pull out 3/4-1hp" - 550-740W
daca l alimentez la 4s probabil o sa fiu in partea de jos, cred ca merge si 5s (mai sunt 100g in plus la accu)
nu pare ok?
0

#22 Useril este offline   dragos_sv 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 27
  • Inregistrat: 14-April 09

Postat 19 June 2009 - 02:23 PM

Vezi postareasonic xz, la Jun 19 2009, 03:10 PM, a spus:

Si va ramane foarte usoara datorita acumulatorilor care se vor folosi.


acumulatorul curent are 3-400g daca mi amintesc bine... Lipo de 5000mA are 550g
motorasul actual nu am cantarit, inca e la locul lui (deh, se mai invarte pana vin piesele)
0

#23 Useril este offline   sonic xz 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 797
  • Inregistrat: 26-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea

Postat 19 June 2009 - 02:25 PM

12 celule inseamna exact 4 s lipo... o mica diferenta de 0.4 v in favoarea lui li-po! Oricum la li-po ai greutate mai mica si puterea de descarcare mai mare. Practic in zilele de azi este mai ieftin sa mergi pe li-po decat sa investesti in celule ni-mh de 4200-4600 care sa faca curentului. O astfel de celula are un pret de 40-50 ron. Inmultit cu 14 nu cred ca va convine cuiva.
0

#24 Useril este offline   iony 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2346
  • Inregistrat: 06-April 07

Postat 19 June 2009 - 02:38 PM

daca te intereseaza eu am la vanzare un feigao 12l cu care m-am dat pe catamaran cu 6s si cu un esc de 70A max hacker
motorul este la 160ron iar esc la 500ron
filmul cu acest mot il gasesti aici
http://www.youtube.c...h?v=g-w0ijoFfC8

Aceasta postare a fost editata de iony: 19 June 2009 - 02:39 PM

0

#25 Useril este offline   dragos_sv 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 27
  • Inregistrat: 14-April 09

Postat 19 June 2009 - 02:54 PM

Vezi postareasonic xz, la Jun 19 2009, 03:25 PM, a spus:

12 celule inseamna exact 4 s lipo... o mica diferenta de 0.4 v in favoarea lui li-po! Oricum la li-po ai greutate mai mica si puterea de descarcare mai mare.


da, am facut calculul dar nu am postat detaliile. eu voiam sa zic ca daca alimentez aquacraftul cu 4 celule lipo, probabil ca o sa ma duc la acel 3/4 cp (nu am gasit datasheetul motorului ca sa afirm, e doar speculatie pe baza celor scrise pe offshoreelectric)
oricum mi se pare tentant si varianta cu 5s, desi la acumulatoarele luate in calcul de mine (de pe hobbycity) erau: 25C la 4s :rolleyes: si 15C la 5s :-s
0

#26 Useril este offline   Wubu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 188
  • Inregistrat: 07-November 07

Postat 19 June 2009 - 03:02 PM

Vezi postareadragos_sv, la Jun 19 2009, 02:54 PM, a spus:

da, am facut calculul dar nu am postat detaliile. eu voiam sa zic ca daca alimentez aquacraftul cu 4 celule lipo, probabil ca o sa ma duc la acel 3/4 cp (nu am gasit datasheetul motorului ca sa afirm, e doar speculatie pe baza celor scrise pe offshoreelectric)
oricum mi se pare tentant si varianta cu 5s, desi la acumulatoarele luate in calcul de mine (de pe hobbycity) erau: 25C la 4s :rolleyes: si 15C la 5s :-s


Fa cum crezi.
0

#27 Useril este offline   dragos_sv 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 27
  • Inregistrat: 14-April 09

Postat 19 June 2009 - 03:16 PM

Vezi postareaWubu, la Jun 19 2009, 04:02 PM, a spus:

Fa cum crezi.


nu i mai constructiv sa mi zici ca mi ar trebui motorul xxx sau unul de zzz w ?
ce e acum pe volvo, presupun ca nu are mai mult de 150w (electric)
0

#28 Useril este offline   sonic xz 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 797
  • Inregistrat: 26-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea

Postat 19 June 2009 - 04:22 PM

Eu merg pe AquaCraft Brushless Motor L36/56, 4s lipo de 5000 mAh >20C,regulator de 60-80, propela de de 36-39.
0

#29 Useril este offline   Wubu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 188
  • Inregistrat: 07-November 07

Postat 19 June 2009 - 05:55 PM

Vezi postareasonic xz, la Jun 19 2009, 04:22 PM, a spus:

Eu merg pe AquaCraft Brushless Motor L36/56, 4s lipo de 5000 mAh >20C,regulator de 60-80, propela de de 36-39.


Scuze, la ce model ai configuratia asta?
Ce dimensiuni?
0

#30 Useril este offline   sonic xz 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 797
  • Inregistrat: 26-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea

Postat 19 June 2009 - 05:59 PM

Nu o am pe nimic ... am definitivat-o pentru Dragos ca sa-si faca totusi o idee. Asta e parea mea personala iar daca as avea banii necesari si modelul lui, as merge cu astea!
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro