Modelism - RHC Forum: Spitfire 40 - termic - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Spitfire 40 - termic de la Richmodel

#1 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 17 June 2009 - 02:41 PM

Astazi am intrat in posesia modelului.Cateva detalii :

Angergura : 1400mm
Lungime : 1140mm
Greutate : 2400g
Suprafata portanta : 36.4dm2
Incarcare aripa : 65.9g/dm2
Motor termic : .46-.61 (2 timpi) sau .52 - .61 (4 timpi) - am ales motorizarea de pe pole cat - ASP 9cmc
Motor electric : 4260
Servomecanisme s3003 5 bucati + pentru trenul escamontabil un Hitec cred.


asa zboara...


poze de pe rc groups:

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de shogi: 17 June 2009 - 02:46 PM

0

#2 Useril este offline   icounter 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 259
  • Inregistrat: 07-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 17 June 2009 - 03:01 PM

Vezi postareashogi, la Jun 17 2009, 03:41 PM, a spus:

Astazi am intrat in posesia modelului.Cateva detalii :

....



Nu-mi vine sa cred, abia astept sa il vad zburand, ce bine imi pare ca esti din Ploiesti :blink:
Spitfire este avionul meu preferat, si in jocuri tot cu el zburam B) .... am si o macheta facuta cu el. (am poze pe site-ul meu)
0

#3 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 17 June 2009 - 06:26 PM

Sa fie intr-un ceas bun si sa te bucuri de el.
Este splendid. Te invidiez....pozitiv.
0

#4 Useril este offline   casper20 

  • Lifetime Beginner
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3598
  • Inregistrat: 09-June 07
  • Gender:Male
  • Location:TG-MURES

Postat 17 June 2009 - 09:14 PM

Sa ai bafta de el Bogdane, astept un filmulet cu el in zbor.
Prabusirea este o aterizare necontrolata..................sau nu?

FPV is not a crime!

Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163

Tel: 0741-931.767
0

#5 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 17 June 2009 - 10:08 PM

Deci ai comis-o pana la urma.Sa-l zbori sanatos si frumos.Ce elice montezi?
0

#6 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 17 June 2009 - 10:56 PM

multumesc tuturor,la deschiderea cutiei am fost placut impresionat de calitatea modelului,avea decat vreo 2 mici urme de cutare pe aripa care s`au indreptat usor cu fierul de calcat,de multitudinea accesoriilor si mai ales de tijele pentru comenzi...au venit de 2 ori mai lungi decat necesarul,cu furcile metalice si piulite montate pe ele,pentru mine unul este o premiera si mai mult de atat mi`au dat si inca o tija de rezerva cu tot cu furca si piulita(tijele sunt de 2).Cam asta am facut azi :


inca o precizare ...imi place foarte mult si trim schemeul.modelul asta de camuflaj da foarte bine.

elice o sa pun un MA K series 13x5 ..cea care am avut`o si pe pole cat si de care am fost foarte multumit.Se comporta foarte bine motorul asta cu ea

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de shogi: 17 June 2009 - 11:06 PM

0

#7 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 19 June 2009 - 11:03 PM

si munca continua...prima mea incercare de a pune un tren escamontabil ...dusa la capat cu succes dar cu extrem de multe injuraturi.mi s`a parut ceva fantastic sincer.pana o sa imi iau servo retract o sa folosesc un s3003 ...deocamdata merge destul de ok,pliaza si deschide la curse maxime trenul deci este in regula.Modelul asta nu cred ca a fost proiectat pentru motor termic chiar daca producatorul mentioneaza asta.Nu pot sa`mi imaginez unde ar putea intra,eu m`am chinuit sa il bag chiar daca a trebuit sa cioplesc in capota,cel putin o sa am o aerisire buna :( ...esapamentul as fi vrut sa il pun la baza dar din pacat nu s`a putut...poate o toba pits ar fi intrat dar nu am vrut sa ma complic asa ca l`am pus cum se vede(aduce a o mitraliera as putea spune http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif)) ) sper insa sa nu influenteze zborul.Poze:

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de shogi: 19 June 2009 - 11:04 PM

0

#8 Useril este offline   casper20 

  • Lifetime Beginner
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3598
  • Inregistrat: 09-June 07
  • Gender:Male
  • Location:TG-MURES

Postat 19 June 2009 - 11:37 PM

Super modelul, arata ciudat cu toba montata in pozitia aia. Servo de retract monteaza ceva de putere sau specializat sa nu cedeze trenul cu S3003.
Prabusirea este o aterizare necontrolata..................sau nu?

FPV is not a crime!

Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163

Tel: 0741-931.767
0

#9 Useril este offline   TUROK 

  • BAGA VITEZA
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3708
  • Inregistrat: 03-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 19 June 2009 - 11:41 PM

mahhhhh...ce ai montat motorul ala asa?.. http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/blink.gif

toba arata de parca ar fi periscop de submarin!......
ADOR VITEZA!!!
0

#10 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 19 June 2009 - 11:45 PM

Cred ca te-ai pripit cu asezarea motorului in pozitia aceea,un prelungitor de toba si cilindrul in jos,cred ca se aranja mai bine.Asa o sa arunce ulei pe parbriz http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/laugh.gif
0

#11 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 19 June 2009 - 11:50 PM

Felicitari pt model. Se pare ca asta este exact ce-ti trebe tie http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif
Toba aia insa are un caracter aparte... trebuie sa recunosc ca ii da personalitate modelului.

Pe langa "look-ul" caraghios, acest montaj iti mai da un mare minus la zbor. Spitfire si cam tot ce inseamna "vanatori" in WWII sunt avioane cu aripa jos. Asta inseamna ce centrul de presiune e undeva binisor deasupra CG. S-a optat pentru aceasta solutie tocmai pentru a se obtine o manevrabilitate ridicata, in detrimentul stabilitatii. Tu practic accentuezi si mai mult stabilitatea ridicand - vorba lui Turok - periscopul.

Graba strica treaba... toba pits era o optiune viabila si de bun augur. La 90 grade cu toba in jos chiar nu mergea? Dar la 135 grade (ca la Yak?)
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#12 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 19 June 2009 - 11:56 PM

am incercat in toate pozitiile ..asta este singura care a acceptat`o,aveam probleme serioase cu parghia de la acceleratie si mai mult de atat nu avea loc toba in nici un fel.practic trebuia sa tai jumatate din panoul de foc doar ca sa intre ea.Alta minunatie: in manual pentru varianta termic apare un motor identic cu al meu insa dupa etapele de montaj nu dau nici macar o poza cu pozitia esapamentului http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif.Singura metoda este o toba pitts si cred ca si asta o sa fac.Daca nu avea repercursiuni in modul de zbor o lasam asa dar nu vreu sa ma risc.vedem...o sa revin cu modificari probabil :(


edit : fuselajul este foarte ingust ..din cauza asta nu am nici un pic de loc

Aceasta postare a fost editata de shogi: 20 June 2009 - 12:03 AM

0

#13 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 20 June 2009 - 12:16 AM

am tras cu ochiul acum la el si ar mai fii o pozitie in care merge montata ..nu stiu insa cat de mult corecteaza potentialele nazbatii in aer.Pot muta pozitia motorului ..adica alte gauri in panoul de foc daca il pun cu,chiuloasa in jos.In modul asta toba este pe laterala unde este decupat.Credeti ca ar fi mai ok?Nu ma intereseaza neaparat cum arata ..ma intereseaza sa nu faca figuri in aer.

Aceasta postare a fost editata de shogi: 20 June 2009 - 12:29 AM

0

#14 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 20 June 2009 - 12:37 AM

Acum vezi cum "potcovesti" capota aia la loc.

Imi permit sa-ti mai fac cateva recomandari, pentru ca ce ai tu acolo se numeste avion in toata puterea cuvantului :(

Exista un fenomen, pe care l-am intalnit atat in simulatoare cat si in practica aeromodelistica care se numeste "accelerated stall" - nu stiu cum se poate traduce. Desi cunosteam fenomenul prea bine, nu aveam o explicatie riguroasa pentru el si ii multumesc pe aceasta cale lui Romulus care m-a luminat si cu teoria. :(.
Deci cum se manifesta: la viteza mare cand se bracheazaza amplu profundorul creste foarte mult incarcarea alara pe aripi depasind astfel pragul de flotabilitate si rezultand aparitia fenomenului "stall". Rezultatul este caderea brusca pe o aripa, intrare in vrie si pierderea totala a controlului. Din zbor la orizontala "figura" rezultata seamana cu un snap. Pe viraj arata a tonou cu iesire in balarii. Pe urcare/coborare arata a vrie. In manual probail ca iti da niste curse destul de mici a suprafetelor de comanda. Respecta-le si lasa-le chiar cu 10% mai mici.
Teoria asta se aplica la orice avion/aeromodel. Acum e realtiv simplu de inteles de ce un model foarte usor nu manifesta acest comportament... pur si simplu nu atinge acea incarcare alara critica. Dar in cazul warbirdurilor acest fenomen este la el acasa.

Spitfire-ul este un caz mai special. Are coarda aripii destul de mare cee ce ii permite totusi loopinguri destul de stranse. Repet si accentuez "destul de". Versiunea VC4 scoasa de britanici in 1941 a fost practic avionul cu cea mai slaba manifestare a "accelerated stall", fiind capabil sa subvireze vestitele Mitsubishi A6M2 aka "Zero". Ca revers al acestei manevrabilitati era viteza maxima redusa.

Si pentru ca tot veni vorba aici, mentionez si celebrul Mustang P51 care este frecvent intalnit in colectiile aeromodelistilor. Acesta se comporta mult mai rau decat Spitul in "accelerated stall", insa are ca avantaj finetea de zbor ceva mai buna.

O alta regula de aur in cazul warbirdurilor este ca virajele sa se execute OBLIGATORIU cu ajutorul directiei.

Sumarizand: zboara-l cat poti tu de tare... blana... nici o problema. Insa pe capete ai grija si aplica comenzi fine pentru intorcere. De asemenea la iesirea din looping ajuta-l cu putin motor daca vrei sa-l faci mai strans dar nu forta nota. Sa nu ai pretentia sa-ti faca un tonou centrat. Pur si simplu nu are cum si va arata ceva gen tirbuson.

Candva am zburat un model cu o incarcare alara foarte mare si pe care l-am trantit pe burta la iesirea dintr-un looping si intrarea in "accelerated stall".

Spor !
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#15 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 20 June 2009 - 12:37 AM

Sigur va fi mai bine,cobori din masa motorului,cum a spus Abburo,pui un prelungitor la toba si refaci capota.Si sa nu spui ca nu-ti pasa cum arata,trebuie sa arate bine pentru ca este un Spifire.
0

#16 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 20 June 2009 - 12:38 AM

Vezi postareashogi, la Jun 20 2009, 01:16 AM, a spus:

am tras cu ochiul acum la el si ar mai fii o pozitie in care merge montata ..nu stiu insa cat de mult corecteaza potentialele nazbatii in aer.Pot muta pozitia motorului ..adica alte gauri in panoul de foc daca il pun cu,chiuloasa in jos.In modul asta toba este pe laterala unde este decupat.Credeti ca ar fi mai ok?Nu ma intereseaza neaparat cum arata ..ma intereseaza sa nu faca figuri in aer.


Clar ajuta...
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#17 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 20 June 2009 - 12:44 AM

Inca ceva.... se simte bine la viteza mare... poti sa-i pui si elice cu pas mai mare.... totul e sa ai unde ateriza pentru ca vine in tromba.
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#18 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 20 June 2009 - 12:49 AM

doamne fereste nu am zis ca nu`mi pasa cum arata ...ideea era ca primeaza manevrabilitatea.Stiu fenomenlul la care te referi aburro ..l`am intalnit foarte des in il2 sturmovik insa nu in realitate ...o sa tin cont de sfatul tau.De cand zbor yakul virajele le fac numai din directie..cateodata mai corectez si din eleroane.Pole catul nu stia sa faca asta.Dupa cum am mai spus e diferenta de la cer la pamant intre cele 2 in ceea ce priveste directia.Sper sa nu se compare la capitolul asta si spit`ul cu pole cat.Capota o sa fie floare la ureche pentru ca esapamentul o sa vina exact pe gaura care e deja taiata ..nu stiu cat de mult o sa trebuiasca acoperita.O sa fie ceva de munca la panoul de foc insa pentru ca am montat deja rezervorul si o sa trebuiasca sa il dau jos pentru a fixa iar piulitele captive in noile gauri.Referitor la tonouri...dar nici nu ma astept ca vreodata in vecii vecilor un avion cu aripa joasa sa faca un tonou drept.De cand am inceput cu aero am fost pasionat de zborul cat mai scale ..d`asta nici nu prea ma bag la manevre 3d.Modelul asta oricum nu o sa ma lase si nici nu o sa negociez cu el.O sa revin cu modificarile spuse.


acum realizez cat de bun este un review,daca lasam asa esapamentul nu stiu cat apucam sa zbor modelul.

Vezi postareaAbburo, la Jun 20 2009, 01:44 AM, a spus:

Inca ceva.... se simte bine la viteza mare...

...pai de ce crezi ca l`am luat ? :( BLANA scrie pe el :(

Aceasta postare a fost editata de shogi: 20 June 2009 - 12:57 AM

0

#19 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 24 June 2009 - 10:42 PM

update...blana al meu mai are putin si zboara :rolleyes:

Fisiere atasate


0

#20 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 25 June 2009 - 01:39 AM

http://www.youtube.c...h?v=IQ_SCjhFRq8 :rolleyes:
0

#21 Useril este offline   alexvid 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1494
  • Inregistrat: 30-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 25 June 2009 - 09:50 AM

Succes la zbor ! Sa bagi neaparat filmulet !
Ar fi al 2-lea filmulet pe youtube cu el in varianta motor termic dupa cel de mai sus dat de tine.

Spor si sanatate !
0

#22 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 25 June 2009 - 11:39 PM

decaluri...

Fisiere atasate


0

#23 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 02 July 2009 - 06:04 PM

gata si capota ..personal imi place galbenul care l`am pus pentru ca se potriveste de minunte cu dungile de pe bordul de atac si decalul de aceeasi culoare de pe fuselaj.

..

Fisiere atasate


0

#24 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 02 July 2009 - 06:05 PM

aaa da ..motorul nu este os ..dar din lipsa de decaluri am pus unul de la 120 ax :)

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de shogi: 02 July 2009 - 06:07 PM

0

#25 Useril este offline   lefmir 

  • Chupacabra
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 14-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

  Postat 05 July 2009 - 12:00 PM

n-arata rau, dar as veni cu o sugestie...
nu poti sa faci peticul mai mare(cat toata gaura) si sa vina lipit la interior cu epoxy? dupa aia poti sa cumperi 2 spray-uri cu vopsea auto de la Metro/Selgros/ etc...gri si verde oliv, revopsesti toata capota in schema originala....te ajuta putin scotch de hartie si niste ziare....parerea mea :lol:
Multa bafta!cumva azi ii faci botezul? :blink:
0

#26 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 05 July 2009 - 12:15 PM

nu mai mai complic ..asa il las.da.azi botezul
0

#27 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 16 July 2009 - 11:19 PM

Incearca sa ne descrii si aici impresiile de zor. Nu de alta dar cred ca vor prinde bine niste opinii vis-a-vis de ceea ce inseamna warbirds.

Pacat de topic sa il lasi asa in aer ;)
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#28 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 16 July 2009 - 11:24 PM

pai nu il las in aer ..asa cum am spus spitul este la mobi acum,urmeaza sa monteze pe el un motor mai puternic ..4 timpi parca,nu mai stiu capacitatea.

Mie nu mi`a lasat o impresie prea buna de zbor pentru ca repet mi`a iesit destul de greu si nu prea imi tragea motorul,ori la modele astea din cate am vazut tre sa ai o viteza de zbor destul de mare sa il tii in aer.tonouri drepte sau cat de cat drepte nu face nici in ruptul capului sau nici experienta mea de zbor nu e prea dezvoltata,lupinguri face...foarte largi dar face.ce sa mai ...ii place zborul cat mai scale si cat mai rapid.La aterizare vine destul de repede dar ma obisnuisem cu pole catul si nu au fost probleme.Il las pe mobi sa continue topicul dupa ce il zboara.
0

#29 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 16 July 2009 - 11:28 PM

si care a fost greutatea finala? Am vazut 2400g data de producator doar...
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#30 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 16 July 2009 - 11:33 PM

nu l`am cantarit ca nu am avut cu ce dar tinand cont ca am folosit pack receptie de 3000mah nimh de 290 de grame (era initial de 6 celule si am renuntat la una),servoul de pe trenul de aterizare era un traxxas digital mai greu decat cele speciale,capota ce ii mai adaugasem dupa ce am cioplit`o,motorul care si el era destul de greu mai ales ca din cate am vazut baietii care il zburau foloseau toba pitts si os max parca mult mai puternic si cam la aceeasi greutate cu aspul meu.Adunate au contat ;)
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro