Modelism - RHC Forum: PIPER CUB J-3 60 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

PIPER CUB J-3 60 O.S. MAX 61FX

#1 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 16 June 2009 - 10:05 AM

Am achizitionat, saptamina aceasta un PIPER CUB J-3 60 si un motor O.S. MAX 61 FX.
Avionasul are urmatoarele caracteristici:

Anvergura: 1800 mm
Suprafata portanta: 45.5 dmp
Lungime: 1170 mm
Masa: 3200 g (complet echipat)

Inca astept sa vina kit-ul, va trebui sa vina astazi iar motorul de abia ce a venit.
Voi reveni cu informatii si cu poze.
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#2 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 16 June 2009 - 10:13 AM

Cred ca va puteti apuca sa faceti Piper Cub Club. :)
0

#3 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 16 June 2009 - 10:20 AM

Vezi postareaRomulus, la Jun 16 2009, 11:13 AM, a spus:

Cred ca va puteti apuca sa faceti Piper Cub Club. :)


Asa este dar sa stii ca mai aveam putin si luam Calmato :) , tare mult imi place si avionul acela, de fapt cred ca va fi urmatorul meu avion.
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#4 Useril este offline   kitsched 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 225
  • Inregistrat: 01-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Baia Mare

Postat 16 June 2009 - 12:17 PM

Calmato cea cu aripa jegoasa. Ce ma mai stiu! :)
Pentru detalii despre subiect urmeaza Romulus.
Aer: DJI Spark | DJI Mini 2 | ZMR250 | TBS Discovery Pro
Sol: Axial SCX10 | Axial Exo | HPI Sprint 2
0

#5 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 16 June 2009 - 07:16 PM

Vezi postareakitsched, la Jun 16 2009, 01:17 PM, a spus:

Calmato cea cu aripa jegoasa. Ce ma mai stiu! ;)
Pentru detalii despre subiect urmeaza Romulus.


Stiu de subiectul lui Romulus, l-am studiat cu mare atentie dar eu m-am referit la Calmato acela cu aripa sus.

Oricum, sa revenim la PIPER ..... este superb, este mare (pentru mine caci pina acum nu am folosit decat o Cessna pe care o stie tot poporul), este galben si abia astept sa-l termin de asamblat, cit despre zburat, sincer, cind ma uit la el imi este cam frica.
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#6 Useril este offline   protheus 

  • 日本語
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1719
  • Inregistrat: 26-August 07
  • Gender:Male
  • Location:Manage
  • Interests:Cate un pic din fiecare domeniu.

Postat 16 June 2009 - 07:34 PM

Si eu trebuie sa imi scot premiul (Piperul de la Rapa Rosie ;) ) la un zbor, ca deja e gata asamblat, motor Magnum de 7.5 cc, 5 servo S3003. Acum stationeaza la club de cateva saptamani si sper ca intr-un final sa am timp sa merg la zbor.

Fiind primul avion din balsa, sunt cam emotionat, dar sper sa fie de bine.
 "Pai, impartim egal totul, o jumate tu, o jumate eu si o jumate Ion."  
0

#7 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 16 June 2009 - 07:58 PM

Si niste poze asa de inceput .....







Revenim ..... vai ce frica imi este cand ma uit la el .....

Aceasta postare a fost editata de Teo-Costin: 16 June 2009 - 07:58 PM

Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#8 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 16 June 2009 - 10:12 PM

Felicitari pentru achizitie ;) Te vei indragosti de acest model inca de la primele zboruri. Un piper de la roobe e si febletea mea :)




0

#9 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 17 June 2009 - 02:15 AM

Vezi postareaTeo-Costin, la Jun 16 2009, 07:58 PM, a spus:

Revenim ..... vai ce frica imi este cand ma uit la el .....



E ..lasa frica acum cand e nemontat
Cand va fi montat o sa ai............... dorinta de zbor.
0

#10 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 18 June 2009 - 06:50 PM

Revin cu intrebari .....

Am observat ca "needle valve" de la motorul meu este orientata vertical si am citit in manual ca se poate pune si orizontal, a facut cineva asa ceva, este dificil sau periculos, se poate strica ceva?

Poze:




Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#11 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 18 June 2009 - 07:09 PM

Periculos in nici un caz daca stii folosi o surubelnita... http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif
0

#12 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 18 June 2009 - 07:25 PM

Vezi postareaRomulus, la Jun 18 2009, 08:09 PM, a spus:

Periculos in nici un caz daca stii folosi o surubelnita... ;)


In manual spune ca folosesti o cheie de 8mm si cind m-am referit ca ar fi periculos, am vrut sa intreb daca nu sare vreun arculetz, ceva, cind desfac valva sau ansamblul.

Cine ma poate ajuta cu reglazul acestui motor ca numai inteleg nimic din cartea lui, pe masura ce citesc am tot mai multe intrebari care imi vin in cap.

Dau multa bere de baut http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/wink.gif
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#13 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 23 June 2009 - 11:07 PM

Revin cu o intrebare, ce elice sa folosesc 12x6 sau 13x6, vreau sa pun o elice de lemn.
As dori, totusi si putina explicatie, ce se intampla daca pun 12x6 si ce se intimpla cu una 13x6.

Multumesc
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#14 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 17 July 2009 - 07:43 AM

Nu prea stiu ce acumulator sa iau pentru partea de receptie si servo-uri, ceva idei, pareri, sfaturi?
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#15 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 17 July 2009 - 12:21 PM

Vezi postareaTeo-Costin, la Jun 24 2009, 12:07 AM, a spus:

Revin cu o intrebare, ce elice sa folosesc 12x6 sau 13x6, vreau sa pun o elice de lemn.
As dori, totusi si putina explicatie, ce se intampla daca pun 12x6 si ce se intimpla cu una 13x6.

Multumesc

eu am inceput rodajul cu 12x4 si asa am ramas. Poate totusi voi schimba cu un 12x5-6 deoarece motorul se supra tureaza putin daca nu sunt atent cu gazul. Am optat pentru elicea asta deoarece eleroanele sunt relativ mici si in viteze mici nu mai au efect. O elice cu diametrul mare spala mai mult din eleroane si deci creste manevrabilitatea la viteze mici. O elice cu pas prea mare si diametru mic iti va da o viteza inutil de mare si manevrabilitate mica la viteze mici.

Vezi postareaTeo-Costin, la Jul 17 2009, 08:43 AM, a spus:

Nu prea stiu ce acumulator sa iau pentru partea de receptie si servo-uri, ceva idei, pareri, sfaturi?


Eu am un regulator de 5A luat din tara si un lipo 2s 1300mAh pe receptie. Autonomie cu acest pack am ~15 zboruri.

Numai bine,
Calin

Aceasta postare a fost editata de Calin: 17 July 2009 - 12:36 PM



0

#16 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 17 July 2009 - 01:53 PM

Multumesc mult, Calin, pentru ambele informatii, eu am luat 2 tipuri de elicii respectiv 12x6 si 13x6, care este mai buna dintre ele?
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#17 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 17 July 2009 - 02:41 PM

mai uite nu mai stiu ce zice manualul (pot sa-l caut daca nu il ai la indemana) dar ce pot spune sigur e ca la rodaj se foloseste alta elice. Vezi ce zice manualul. Treci pe elice mai "performanta" doar dupa al treilea rezervor in aer...

De asemenea, nu e suficient sa spui diametrul si pasul elicii... trebuie sa spui si producatorul. Fiecare are alta geometrie a palei si unele elici dau performante proaste pe acest motor.

Aceasta postare a fost editata de Calin: 17 July 2009 - 02:42 PM



0

#18 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 17 July 2009 - 03:03 PM

Producatorul este APC iar in carte sunt date aceste dimensiuni, eu o sa fac rodajul cu 12x6 si poate voi pune, dupa rodaj si citeva zboruri si 13x6 sa vad care este diferenta.
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#19 Useril este offline   atro 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 168
  • Inregistrat: 10-February 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 17 July 2009 - 03:07 PM

Vezi postareaTeo-Costin, la Jun 24 2009, 12:07 AM, a spus:

Revin cu o intrebare, ce elice sa folosesc 12x6 sau 13x6, vreau sa pun o elice de lemn.
As dori, totusi si putina explicatie, ce se intampla daca pun 12x6 si ce se intimpla cu una 13x6.

Multumesc



Costine,

Piperul are niste particularitati de care trebuie sa tii cont. Are suprafata portanta mare si incarcare specifica mica.
In aer nu sunt probleme dar trebuie multa atentie la aterizare. Modelul fileaza mult, ca un planor. Pentru a putea ateriza corect, pe o pista normala, ai nevoie de o elice de diametru mare, cel mai mare pe care il suporta motorul si garda la sol si pas mic pentru ca nu are nevoie de viteza. Eu ti-as sugera sa incerci si 14x6. In plus, motorul trebuie foarte bine reglat in asa fel incat turatia la ralanti sa fie cat mai mica. Asa, elicea va produce o franare suficienta incat sa aterizezi la viteza mica.
Motorul fiind nou, iti recomand sa folosesti pentru inceput (vre-o doi litri de combustibil) elice din plastic care este mai grea si uniformizeaza rotatia - se comporta ca o volanta.
Calin isi poate permite sa foloseasca o elice mai mica (desi 12x4" mi se pare inuman de mica pentru un motor de .61) pentru ca el are multa experienta de zbor si aterizarea nu e o problema pentru el. Din ce ai scris mai sus, inteleg ca esti incepator.

Modelul meu e putin mai mare, 1/5 si folosesc un 4T de .91 si elice 15x7. La aterizare vine cu 24-26Km/h (masurati cu radarul). E drept ca are si flaps.

Fisier atasat  l4.jpg (174.64K)
Number of downloads: 200 Fisier atasat  l4_2.jpg (178.51K)
Number of downloads: 224

In a doua poza iti poti da seama de turatia motorului dupa rotocoalele de fum scoase de motor.
Pozele au fost facute la Calugareni de catre un prieten.

Spor la lucru,

Adrian
0

#20 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 28 March 2010 - 09:34 PM

De curand al meu Piper a suferit o aterizare fortata datorita terminarii combustibilului dar si a trenului de aterizare prost gandit si mai ales prost confectionat, trenul de aterizare fiind prea dur si prea gros facea ca Piper-ul sa topaie la cea mai mica denivelare de pe pista si ca urmare la aterizarea cu pricina, avionul a luat un denivelare, a sarit putin in sus si am vrut sa mai executam un tur sa il aducem din nou la aterizare, am dat gaz la motor, am inceput virajul si motorul a tacut asa ca a trebuit aterizat unde se situa avionul la acel moment dar bucata aceea de pamint era arata si trenul de aterizare s-a lovit de o bucata de pamint, s-a rupt si a rupt si partea din fata a avionului, motorul nu a patit nimic, panoul de foc este intact insa trebuie reconstruit de la trenul de aterizare pina aproape de bot, pozele vor spune mai mult decat cuvintele mele .......



continuarea pozelor .....

Fisiere atasate


Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#21 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1854
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 28 March 2010 - 10:39 PM

Uite ce se poate face :
http://www.rcunivers..._8377120/tm.htm
Nu descuraja
Numai bine
0

#22 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 28 March 2010 - 11:40 PM

wow imi pare rau de piperutz-ul tau Constantine... din cate realizez acolo a fost ori cam mare viteza de inaintare ori unghiul prea mare pe finala daca trenul smuls a facut asa ravagii...

Cum era fixat trenul in fuselaj? Poate poti sa-l prinzi cu suruburi de plastic sa fortezi o rupere controlata a lor nu a platoului in caz ca isprava se repeta... Pune eventual niste poze si cu partea lipsa si cu trenul.

Stiu ca iti sunt dator cu niste poze cu trenul piperutzului meu dar n-am reusit inca sa ajung la el :( Urmeaza zilele urmatoare sa-ti fac niste poze sa vezi cum e ranforsat al meu.

Numai bine,
Calin

Aceasta postare a fost editata de Calin: 28 March 2010 - 11:41 PM



0

#23 Useril este offline   motzu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 775
  • Inregistrat: 23-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 March 2010 - 11:43 PM

Vezi postareaHorja, la Mar 28 2010, 11:39 PM, a spus:

Uite ce se poate face :
http://www.rcunivers..._8377120/tm.htm
Nu descuraja
Numai bine

Teo

Nu fii suparat - s-a rupt curat si e relativ usor sa-l refaci - ce a trimis Horja e perfect ca invatatura

Daca nu ai chef sa purcezi singur la reparatii te invit la mine in atelier ( dupa Paste ) sa il reparam impreuna - incet incet

Pe banc se afla si Ultimate-ul meu care a patit ce a patit Yak-ul din link - deci impuscam doi iepuri dintr-o lovitura

Cu coazia asta ii schimbam, trenul ala INFECT cu ala al lui Adyc - roti tundra si arcuri civilizate - reinfoliem totul ca lumea si scapam si de cutele alea nasoale

Iar daca esti baiat dragut si te duci la un cutter plotter ii facem si o inmatriculare de moare Paiperu' :(

Acum ia-o invers - data viitoare nu mai stai cu inima in nadragi stiind ca deja a luat contact cu mama terra - in plus garantez 100% ca va zbura muuult mai bine

Ale dreaku toate fac asa - sunt ca femeile - la inceput iti vine sa-ti dai palme ca ai luat teapa dupa care tot palme iti dai dar din alta pricina http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif

Succes
0

#24 Useril este offline   motzu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 775
  • Inregistrat: 23-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 March 2010 - 11:48 PM

Calin

Eram acolo - mina rupatorului a fost Florinache si nu avea ce sa faca in contextul ala - ghinion de nesansa

Trenul existent era prost din toate punctele de vedere, de la forma si rigiditate, pina la rotile alea mizerabile din poliuretan - Pur si simplu desi a fost filat pina la loc comanda, efectiv il arunca in sus ca pe o minge , pe o pista ca aia de la A51

Rahat se intampla -are tot ajutorul meu daca vrea sa-l repuna in circuit

Si sigur va zbura mai bine....

Macar a zburat 10-12 minute frumos pina la incident - Teo adica...
0

#25 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 28 March 2010 - 11:49 PM

Nu descurajez, problema la acest kit a fost si faptul ca lipiturile erau facute fara simt de raspundere, am gasit citeva zone unde nici nu este pus lipici sau poate asta sa fie norocul ca nu s-a rupt mai grav.
Calin, viteza mare nu a avut caci dupa ce a topait la aterizare (la care s-a venit foarte incet si filat foarte mult) am zis sa mai incercam o tura dar motorul s-a oprit exact in primul virej si acolo unde a cazut era terenul arat si discuit, o sa pun si o poza cu trenul de aterizare sa vezi ce porcarie grea si masiva avea, oricum voi pune alt tren de aterizare, de aceea te-am intrebat cum este al tau.

Chiar m-am gandit sa-i scot folia si sa verific toata structura si sa pun alta folie, voi vedea ce timp am, oricum nu renunt la acest tip de avion caci imi place prea mult cum zboara si cum arata.
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#26 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 28 March 2010 - 11:54 PM

Mercic Motzule pentru incurajari si sa stii ca nu il las asa, chiar am ambitia sa-l vad din nou acolo sus.
Cat despre invitatia ta, iti multumesc si s-ar putea sa vin la atelier la tine mai ales ca acasa nu prea am spatiu necesar sa lucrez cum as dori, deh, bucataria mica, sotia, mizeria ...... intelegi tu.
As vrea sa-l infoliez ca pe ala de mai sus, ceva militar.

P.S. Sa stiti ca Florin nu are nici o vina si ii multumesc ca a fost linga mine cu comanda legata de a mea prin cablu de "trainer", sa nu dati cu pietre in el ca va crap pe toti :(

Aceasta postare a fost editata de Teo-Costin: 28 March 2010 - 11:56 PM

Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#27 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 28 March 2010 - 11:55 PM

o structura precara a platoului era urmatoarea mea "ghiceala". Platoul piperului de la Robbe (retras de pe piata ca o fi prea bun poate?) este ranforsat cu coltare de lemn de densitate mare (mahon poate ca e mai inchis la culoare). Trenul in sine este o banala sarma de otel de 4 pe care chiar am reusit s-o indoi putin de cateva ori.

Revin cu o schita sumara a trenului, pana am pozele, sa imi zici daca era la fel si la tine.


0

#28 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 29 March 2010 - 12:01 AM

Calin, uite porcaria de tren de aterizare .....

Fisiere atasate


Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#29 Useril este offline   protheus 

  • 日本語
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1719
  • Inregistrat: 26-August 07
  • Gender:Male
  • Location:Manage
  • Interests:Cate un pic din fiecare domeniu.

Postat 29 March 2010 - 12:03 AM

Sunt slab ranforsate in acel loc, in zona trenului de aterizare, Cub-urile. Mai bine zis, nu prea sunt ranforsate. Fiind botul greu cu motorul, si fuselajul de la aripi in spate tot are ceva greutate, acolo la "mijloc" (ma refer unde e amplasat trenul) e punctul slab.

Exemplu aici in film:



A dat cu aripa de sol, l-a intors si la trantit cu trenul de aterizare de sol, botul rupt, fix ca la al tau, chiar daca tranta nu a fost mare.


PS: Trenul de aterizare, desigur, a scapat nevatamat ca e prea solid. Totusi s-a reparat usor (spun eu de pe margine :( ).

Aceasta postare a fost editata de protheus: 29 March 2010 - 12:05 AM

 "Pai, impartim egal totul, o jumate tu, o jumate eu si o jumate Ion."  
0

#30 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 29 March 2010 - 12:16 AM

cam asa e intreaga structura. Practic in lemnul de densitate mare e data o gaura in care intra sarma de 4. Cele 2 sarme sunt fixate de corp cu doua bride de plastic prinse la randul lor cu holsuruburi in acel lemn de densitate mare.

Nu e foarte flexibil ansamblul dar nici slab.

Fisiere atasate




0

Arata acest topic


  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro