Modelism - RHC Forum: T-Rex 450 V3 Pro - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

T-Rex 450 V3 Pro

#1 Useril este offline   kitsched 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 225
  • Inregistrat: 01-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Baia Mare

Postat 01 June 2009 - 03:19 PM

Avand in vedere ca prietenul Camil (BIGFoot aici pe forum) si-a pastrat pana la urma elicopterul si cum ieri am avut placerea sa-l tin in mainile mele m-am gandit sa va impartasesc aici impresiile legate de acest model.

Camil si-a cumparat modelul Super Combo ceea ce inseamna ca a venit la pachet cu toate cele necesare mai putin emitatorul si receptorul pentru care el a folosit o combinatie Futaba. Din pacate nu stiu exact nici modelul de statie nici de receptor, dar omisiunea asta va fi probabil rectificata in scurt timp. Elicopterul a venit asadar cu 3 servo-uri DS410M (Metal Gear) pentru ciclic, 1 servo DS520 pentru coada si un gyro GP750 toate marca Align, desigur. Plus motor 430SP, regulator RCE-BL35X (35 de amperi) si pale de carbon de 325 mm.

La asamblare n-am luat parte ( in pofida indelungatelor mele insistente http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif ) in schimb am luat in mana produsul finit si pot sa spun ca am vazut un model frumos lucrat. Eu tind sa cred ca am facut mult mai multe greseli anul trecut cand mi-am construit SE V2-ul.

In continuare voi puncta pe scurt observatiile mele care sunt in mare parte diferentele dintre SE V2-ul meu si versiunea Pro:

* Per asamblu elicopterul pare mai robust probabil din cauza frame-ului dintr-o bucata si fara prea multe "gauri de aerisire" lucru care este din pacate si un dezavantaj...

* Dezavantajul fiind: este imposibil de lucrat la orice din interiorul elicopterului, asta insemnand ESC, conexiuni motor si mai ales la receptor fara dezasamblarea capacului inferior al frame-ului ceea ce presupune si demontarea landing gear-ului. Aici prefer SE V2-ul meu avand in vedere ca dupa ce-mi imobilizez elicopterul cu ajutorul unei funii / duct tape pot tura motorul pentru a verifica anumite setari chiar si cu receptorul atarnand din frame. In cazul Pro practic pentru orice modificare la componentele enumerate mai sus trebuie demontat landing gear si capacul, facuta modificarea si pus totul la loc. Incomod. Ma rog, nu degeaba i-o fi zis Pro, se presupune ca stii ce faci si o nimeresti din prima. Siiigur ca da... :D

* Principala diferenta este desigur coada de a carei rotatie raspunde de aceasta data un torque tube in locul curelei cu care ne-a obisnuit Align la modelele anterioare din clasa 450. Torque tube-ul contribuie si el la senzatia de robustete dar cred ca problema apare la crash-urile in care pilotul iscusit reuseste sa indoaie coada. Vor trebui probabil schimbate atat tija cat si o parte din rotile dintate. Hehe.

* Dispunerea servo-urilor ciclice s-a modificat ingreunand sau facand practic imposibil accesul la suruburile de sustinere a motorului dupa montarea lor.

* Servo-ul ce raspunde de coada nu mai e pe tail boom ci este prins in partea de jos a frame-ului sub blocul in care se conecteaza coada si dupa parerea mea e mai bine protejat.

* Link-urile scurte din rotor sunt turnate complet din plastic fiind reglabile in lungime doar link-urile mai lungi care fac legatura dintre bratele servo-urilor ciclice si swashplate, respectiv cele care fac legatura dintre swashplate si mixerul Bell Hiller. Mult mai mult plastic in rotor decat la SE V2 dar asta nu e neaparat un lucru rau: plasticul se rupe sau crapa si e bun de aruncat / inlocuit in timp ce metalul se indoaie chiar si in masura invizibila cu ochiul liber si cauzeaza felurite vibratii neplacute.

* Landing gear-ul este un tot unitar sinele nefiind din metal iar plasticul din care este turnat mi se pare cam precar si ma tem sa nu fie casant.

Cam atat pentru impresiile de inceput. Se pare ca reglajul fin merge mai greu decat constructia si va mai dura ceva pana-l vedem in aer dar sunt sigur ca unul dintre noi va va transmite la curent cu evolutia.

Daca am scris magarii mari astept corecturile voastre. :)

Aceasta postare a fost editata de kitsched: 01 June 2009 - 03:21 PM

Aer: DJI Spark | DJI Mini 2 | ZMR250 | TBS Discovery Pro
Sol: Axial SCX10 | Axial Exo | HPI Sprint 2
0

#2 Useril este offline   CamilBM 

  • ex BIGfoot
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1013
  • Inregistrat: 02-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:UAV/F3A/JET/3D/1:1

Postat 01 June 2009 - 03:58 PM

Am pus si poze la cerere ... Pot spune ca am o gramada mare de probleme de setari din statie pe care habar nam cum sa le fac (stiu cum ar trebui facute , le setez in statie si nu merg , deci stiu gresit ce stiu ). Cu constructia a decurs foarte repede , totul lam terminat in vreo 10 ore , din care 3 mam schinuit sa repar prostia chinezului care a scapat ceva solutie la rulmentii din interiorul unui holder a palei principale . Pot afrirma ca orice lucru la mecanica si cele de pe elicopter e fustrant daca nu ai degete mici de tot .
Despre probleme va zic dupa ce incerc sa le rezolv ...
Pozeee

...

...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC05700.JPG
  • Imagine atasata: DSC05701.JPG
  • Imagine atasata: DSC05702.JPG
  • Imagine atasata: DSC05706.JPG
  • Imagine atasata: DSC05707.JPG
  • Imagine atasata: DSC05710.JPG

Fly to live
Live to fly

Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
0

#3 Useril este offline   CamilBM 

  • ex BIGfoot
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1013
  • Inregistrat: 02-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:UAV/F3A/JET/3D/1:1

Postat 01 June 2009 - 04:00 PM

...

...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC05715.JPG
  • Imagine atasata: DSC05716.JPG
  • Imagine atasata: DSC05717.JPG

Fly to live
Live to fly

Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
0

#4 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 01 June 2009 - 08:55 PM

Multumim pentru impresii si pentru imagini.
Am vazut si eu acest model, atat kit, cat si gata montat. Intr-adevar V3 Pro este mai robust decat versiunea V2 SE.
0

#5 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 06 December 2009 - 09:03 PM

OK, am renuntat la mititelul de 250, in favoarea acestui model. Maine ma duc sa il ridic de la posta, asa ca voi reveni cu poze.
Am optat pentru versiunea Super Pro. Abia astept sa ma apuc de surubarit iar :rolleyes:
0

#6 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 07 December 2009 - 05:28 PM

Am pus mana pe cutia cu minuni pe care scrie Trex 450 Pro Super Combo.
Hai ca diseara am treaba! :rolleyes:

Aceasta postare a fost editata de Primus: 07 December 2009 - 05:29 PM

0

#7 Useril este offline   CamilBM 

  • ex BIGfoot
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1013
  • Inregistrat: 02-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:UAV/F3A/JET/3D/1:1

Postat 07 December 2009 - 07:27 PM

Ai facut o alegere FOARTE buna ... Sa ai numai succes cu el si spor la surubarit, ca ai nevoie.
Apropo are Bob Finless niste videouri cu cateva tips & tricks bune :rolleyes:.(una dintre ele fiind ca e foarte usor sa pui servourile cu hexagoanele care ti le dau decat cu surubelnitele cu cap cu hexagon pe care le ai)
Hai succes si astept sa-l vad zburand!
Fly to live
Live to fly

Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
0

#8 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 07 December 2009 - 07:58 PM

Citeaza

Apropo are Bob Finless niste videouri cu cateva tips & tricks bune wink.gif.(una dintre ele fiind ca e foarte usor sa pui servourile cu hexagoanele care ti le dau decat cu surubelnitele cu cap cu hexagon pe care le ai)


Multumesc de urare.
Am cam toate filmele de build ale lui Finless :rolleyes: . Intr-adevar sunt de ajutor.

Aceasta postare a fost editata de Primus: 07 December 2009 - 07:58 PM

0

#9 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 07 December 2009 - 09:23 PM

Inainte de a adormi cea mica, pentru a putea sa ma apuc de lucru :rolleyes: , va impartasesc primele poze cu kitul.
De mult nu am mai desfacut o cutie asa mica pe care sa scrie Align... :) Emotia inceputului a ramas aceeasi.

http://img189.imageshack.us/img189/4308/trex450pro002.jpg

http://img204.imageshack.us/img204/6656/trex450pro003.jpg

Aceasta postare a fost editata de Primus: 07 December 2009 - 09:24 PM

0

#10 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 07 December 2009 - 09:27 PM

Altele.

http://img37.imageshack.us/img37/8130/trex450pro006.jpg

http://img22.imageshack.us/img22/5527/trex450pro014.jpg

http://img9.imageshack.us/img9/5044/trex450pro007.jpg
0

#11 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 07 December 2009 - 09:30 PM

http://img263.imageshack.us/img263/271/trex450pro015.jpg

http://img31.imageshack.us/img31/5991/trex450pro013.jpg

Gata, mai am rabdare un pic si imi intind toate ustensilele sa ma apuc de lucru. Urati-mi spor !
Sper sa mai fac o pauza de o poza doua :rolleyes:

In weekend vreau sa ii fac botezul !

P.S. am uitat sa mentionez ca e kitul cu motorul cel nou de la Align 430M.

Aceasta postare a fost editata de Primus: 07 December 2009 - 09:32 PM

0

#12 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 07 December 2009 - 09:35 PM

Foarte frumos si foarte bun la 3D. L-am vazut pe Chitila live deci nu in filmele de prezentare si reclama unde cam toate sunt O.K..
O mica problemuta este faptul ( asa cel putin am impresia ) ca servourile vor trebui setate pe zero si prinse echiile la 90 grade inainte sa le montezi caci nu mai ai loc ulterior.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#13 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 07 December 2009 - 09:37 PM

Citeaza

vor trebui setate pe zero si prinse echiile la 90 grade inainte sa le montezi caci nu mai ai loc ulterior.


Multam domnu' Gigi, am vazut filmul lui nea Finless, cred ca abordez tehnica lui.
Sunt dispus sa lucrez usurel la kitul asta, si sa il fac asa cum imi place mie. Abia astept sa dau primul pack.
0

#14 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1566
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 07 December 2009 - 10:06 PM

Vezi postareaPrimus, la Dec 7 2009, 09:37 PM, a spus:

Multam domnu' Gigi, am vazut filmul lui nea Finless, cred ca abordez tehnica lui.
Sunt dispus sa lucrez usurel la kitul asta, si sa il fac asa cum imi place mie. Abia astept sa dau primul pack.

o sa iti placa la nebunie cum zboara !
fata de minititan si v2 ce te va impresiona de departe e modul in care face roll.Fata de v2 stoc motorizarea este categoric mai buna , insa per ansamblu parca ar trebui mai multa forta.
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#15 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 08 December 2009 - 07:46 AM

OK, am inceput asablarea.

Kitul inspira incredere, mecanica e facuta bine. Frame-ul este taiat precis, plasticul este de calitate.
Modalitatea de ambalare e una inspirata, toate sunt puse la locul lor.

Am vrut sa pregatesc servourile intai, sa imbrac cablurile cu camasa de protectie, dar am constatat ca am ramas fara termocontractabil de un anumit diametru. Asa ca, la loc comanda. Am zis sa fac tot ce pot fara sa montez electronica.

Am continuat cu verificarea head-ului, si finalizarea asamblarii lui. Totul a fost asigurat cu lock, am verificat si suruburile de la feathering shaft, erau stranse cum trebuie.
Am montat flybar cage-ul, flybar-ul si paddle-urile, operatiune extrem de simpla. Am asamblat si singurele articulatii din head care nu sunt fixe, si gata head-ul.
La acest model, trebuie neaparat sa ai cleste de articulatii sferice. Altfel iti rupi degetele.

http://img29.imageshack.us/img29/6279/trex450pro018.jpg

http://img690.imageshack.us/img690/1531/trex450pro019.jpg

http://img39.imageshack.us/img39/6306/trex450pro020.jpg

http://img704.imageshack.us/img704/2895/trex450pro024.jpg

Aceasta postare a fost editata de Primus: 08 December 2009 - 07:48 AM

0

#16 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 08 December 2009 - 07:58 AM

Am continuat cu asamblarea cozii. Am verificat mecanica rotorului anticuplu, singurul surub neasigurat a fost cel care tine bratul de comanda a slider-ului.
De asemenea, am pus cate o picatura de CA pentru a asigura cele doua articulatii sferice din coada. In rest totul era strans, asigurat cu lock.

Asamblarea tork-tube a fost usoara, multumita sfatului lui Finless de a pune ulei nu doar pe rola de cauciuc care imbraca rulmentul, dar si pe interiorul tevii.
La 600 m-am chinuit si enervat rau, pentru ca la 20 de cm tot uleiul de pe cauciuc se intindea pe teava si dup-aia se gripa si nu mai inainta.

Cam asa arata cu coada pusa:

http://img690.imageshack.us/img690/838/trex450pro023.jpg
0

#17 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 08 December 2009 - 08:00 AM

Am pus si canopy-ul si head-ul temporar, sa-mi fac o idee cum va arata.

Iata ce-a iesit.

http://img686.imageshack.us/img686/1715/trex450pro031.jpg

http://img39.imageshack.us/img39/781/trex450pro026.jpg
0

#18 Useril este offline   morph 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 951
  • Inregistrat: 18-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 08 December 2009 - 08:10 AM

Vezi postareaPrimus, la Dec 7 2009, 09:37 PM, a spus:

Sunt dispus sa lucrez usurel la kitul asta, si sa il fac asa cum imi place mie.

Si e deja gata ;)
0

#19 Useril este offline   booggy 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 429
  • Inregistrat: 21-October 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:114223

Postat 08 December 2009 - 08:30 AM

Frumos repede si elegant lucrat micutul .
Unele subansamble au venit gata montate si au trebuit doar verificate sau ma insel ?
0

#20 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 08 December 2009 - 10:43 AM

Citeaza

Si e deja gata smile.gif


Au fost chiar doua ore si ceva de montaj lejer, deci chiar nu m-am fortat ;)

Probabil ca m-a tinut pe loc si partea cu servourile, ca eram mai departe cu el.

Citeaza

Unele subansamble au venit gata montate si au trebuit doar verificate sau ma insel ?

Ansamblurile rotor montate din fabrica au insemnat mult timp castigat. De asemenea si frame-ul a venit gata asamblat.


Dupa masa ma duc sa imi iau termocontractabil, vreo cativa metri buni ;)

Aceasta postare a fost editata de Primus: 08 December 2009 - 10:44 AM

0

#21 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 09 December 2009 - 09:13 AM

Am continuat aseara montajul cu pregatirea servourilor si montajul lor.

Am ales solutia folosita de Finless. Le-am alimentat afara, am ales echiile, le-am potrivit la 90 de grade, si abia apoi le-am pus pe heli.
Cu ocazia asta, am si bind-uit receptorul, am si facut programul pe statie.

Pentru montarea servourilor, am dat jos bearing block-ul de sus, si apoi cu axul principal trecut prin rulmenti, am remontat totul.

Apoi am montat definitiv head-ul si maingear-ul. Au fost necesare cele doua saibe pentru a elimina jocul sus-jos din ax.
O remarca, am citit ca multa lume are autorotation gear un pic deformat, si al meu e un pic, dar acceptabil.

Apoi am pus cele trei tije de comanda de la servo la swash. S-au potrivit la fix, am desfacut doar o tura articulatia de la servo elevator, pentru ca swash-ul sa fie perfect orizontal. De asemenea, inaltimea la care era swash-ul era exact cea care trebuie, la 50% input pe stick-ul de pitch.

Swash mix-ul e la 60% peste tot, si nu am binding deloc. Inca nu am masurat sa vad disponibilitatea de pas dar pare mare.


Apoi am montat motorul, a fost un pic dificil ca nu mai aveam acces direct din cauza celor doua servouri montate.


Cea mai mare problema a mea este rutarea firelor, pentru ca spatiul este incredibil de mic. Mai mult, constructia frame-ului, si pozitiei servourilor de Aileron si Pitch ma cam pun in incurcatura cu cablurile de servo.
Eu sunt un pic cam maniac cu firele, sa nu se prea vada :) .


Am si niste poze, dar la ora 2 azi noapte m-am grabit catre pat, la somn. Le urc dupa masa.

Una peste alta, ma apropii de final cu montajul.
E de departe cel mai usor de asamblat kit pe care l-am avut in mana. Align a facut munca cea mai minutioasa.

Mecanica din head este de foarte buna calitate, nici un joc, la fel si cea de pe coada. Slider-ul de pe axul din coada se misca extrem de usor.
Sper sa il termin astazi cu totul, acum tot caut pe net idei de pozitionare a electronicii si a firelor.

Aceasta postare a fost editata de Primus: 09 December 2009 - 08:53 PM

0

#22 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 09 December 2009 - 08:42 PM

Cateva poze de la operatiunea de ieri seara.

http://img37.imageshack.us/img37/3527/trex450pro033.jpg

http://img24.imageshack.us/img24/1829/trex450pro036.jpg

http://img42.imageshack.us/img42/6171/trex450pro037.jpg

http://img263.imageshack.us/img263/323/trex450pro038.jpg

http://img24.imageshack.us/img24/6706/trex450pro041.jpg
0

#23 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 09 December 2009 - 08:46 PM

Sper in seara asta sa pun electronica si sa dau o forma firelor. :rolleyes: Am furat niste idei de pe Helifreak.
0

#24 Useril este offline   CamilBM 

  • ex BIGfoot
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1013
  • Inregistrat: 02-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:UAV/F3A/JET/3D/1:1

Postat 09 December 2009 - 10:09 PM

Sincer cred ca ai facut o grasala cand ai folosit acel tub la firele servo. Acuma ma indoiesc ca le mai poti baga pe undeva fara sa atingi mecanica... Eu fara acel tub de abia am reusit sa le var pe undeva. Cablu de la servo coada intra chiar in spatele servoului, eu la-m facut ca un sarpe si la-m bagat in spate si am pus o picatura de CA sa stea bine. Poate tu reusesti sa le pui pe undeva ca esti pe spektrum/jr dar eu cu futaba de abia imi incapeau firele cu receptorul de 7 canale care e foarte mare fata de locul liber in frame(vezi poza). O intrebare... care e diferenta intre Super Performance si Super combo ? pe langa canopie, electronica fiind la fel.
Hai ca nu mai ai mult...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC05710.JPG

Aceasta postare a fost editata de BIGfoot: 09 December 2009 - 10:13 PM

Fly to live
Live to fly

Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
0

#25 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 10 December 2009 - 08:22 AM

Am reusit aseara dupa mult efort sa le montez. E drept ca ar fi fost mai usor fara mansoanele de protectie.
Am facut si niste poze, dar nu am apucat sa le pun dimineata.

Ce te rog, ia masoara si tu tija de comanda de pe coada, si spune-mi te rog ce dimensiune ai intre articulatii? La mine a trebuit sa le las destul de desfacute pentru a seta cat se poate de corect mecanica de pe coada, cu bratul servoului la 90 de grade. Eu personal as fi facut-o cel putin cu 5mm mai lunga.

Aceasta postare a fost editata de Primus: 10 December 2009 - 08:34 AM

0

#26 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1566
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 10 December 2009 - 11:04 AM

Vezi postareaPrimus, la Dec 10 2009, 08:22 AM, a spus:

Am reusit aseara dupa mult efort sa le montez. E drept ca ar fi fost mai usor fara mansoanele de protectie.
Am facut si niste poze, dar nu am apucat sa le pun dimineata.

Ce te rog, ia masoara si tu tija de comanda de pe coada, si spune-mi te rog ce dimensiune ai intre articulatii? La mine a trebuit sa le las destul de desfacute pentru a seta cat se poate de corect mecanica de pe coada, cu bratul servoului la 90 de grade. Eu personal as fi facut-o cel putin cu 5mm mai lunga.



heli-ul lui camil e la mine din vara.
am reorgaizat electronica putin fata de cum a facut-o camil nu am nici un fir la vedere totul e mascat-nu am folosit tub de protectie am preferat sa ma uit la fiecare gram, anumite fire de servo le-am ajustat la marime ca sa nu am diferente de lungime intre cabluri(la asta a fost usor la trex 250 pana am ascuns toate firele si le-am scurtat mi-a luat 7 ore).Cand l-am luat de la Camil am avut o problema mare cu coada la schimbari bruste de pas "fugea" am refacut tija cum am crezut eu am remontat mecanica de coada si am fixat inele de pe coada-presupun ca din cazua lor fugea coada , dupa sta impresionant de bine.Daca vrei o masor deseara , dar cum ai facut si tu si la mine nu e aceasi dimesiune cu cea din manual.

p.s. cred ca ai vazut deja filmuletul lui finless despre mecanica de coada atipica de la 450 pro.

later p.s. Camil pe super performance motorul e diferit , e ceva mai puteric.

Aceasta postare a fost editata de nen77: 10 December 2009 - 11:08 AM

West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#27 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 10 December 2009 - 01:16 PM

Citeaza

Daca vrei o masor deseara , dar cum ai facut si tu si la mine nu e aceasi dimesiune cu cea din manual.


Te rog, Sebastian, multumesc
0

#28 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 10 December 2009 - 08:26 PM

Citeaza

pe super performance motorul e diferit , e ceva mai puteric.

Da asa e, Align a schimbat motorizarea la 450, ca de altfel si la 500. Acest kit a venit cu motorul nou, 450M.

Asa, iata si pozele cu pozitionarea firelor, m-am intrebuintat ceva pana le-am pozitionat pe fiecare la locul sau, astfel incat sa nu existe pericolul atingerii de mecanica in miscare. Totul este foarte strans, inghesuit.

Unii or sa ma creada nebun dupa ce vad pozele de mai jos, dar eu nu suport fire atarnand. :)

http://img527.imageshack.us/img527/315/trex450pro042.jpg

http://img707.imageshack.us/img707/3448/trex450pro045.jpg

Pana la urma imi place rezultatul.
Firul care iese de la ESC e cam scurt pentru preferintele mele, 1cm in plus ar fi suficient.

http://img187.imageshack.us/img187/4551/trex450pro048.jpg

http://img341.imageshack.us/img341/2969/trex450pro049.jpg

http://img707.imageshack.us/img707/6712/trex450pro050.jpg

http://img187.imageshack.us/img187/7974/trex450pro051.jpg

http://img707.imageshack.us/img707/3787/trex450pro053.jpg

Aceasta postare a fost editata de Primus: 10 December 2009 - 08:28 PM

0

#29 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 11 December 2009 - 04:59 PM

Azi am scos la aer elicopterul. Cateva trim-uri si gata.
Zboara super! Are un comportament similar cu 500 in aer. Zboara ca un heli mai maricel.
Ce nu m-a impresionat este roll rate-ul, poate mai trebuie umblat la swash mix. O sa incerc si cu paddle-uri de la Curtis Youngblood.

Am dat trei packuri de 2200, timpul de zbor la 100% flat si ceva roluri si flip-uri, cam 6.30 minute. Multumit.
Am reglat curbele de motor cam asa, dupa placul meu:

Normal:0, INH, 50, 90, INH, INH, 100

Idle 1: 100, INH, INH, 95, INH, INH, 100

Idle 2: 100, INH, INH, 100, INH, INH, 100

Gain-ul la giro este setat pe canalul de GEAR, si am ajuns la 43 pe pozitiv (Heading hold).


Cam atat azi, n-am stat prea mult. Imi incarc packurile pentru maine dupa amiaza.

Aceasta postare a fost editata de Primus: 11 December 2009 - 05:00 PM

0

#30 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8276
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 11 December 2009 - 06:36 PM

Cool. L-ai montat meserias ca de obicei. Unde l-ai zburat ? Poate ne intalnim in week-end.

Uite asa a ajuns sa zboare un:
- Trex 250 ca un 450
- Trex 450 Pro ca un 500
- Trex 500 cam ca un 600

si 600 zboara asa si asa.

Lasand gluma la o parte, orice heli ai avea nu trebuie sa lipseasca un trex 450 de orice fel. Sunt din ce in ce mai sigur ca aceasta marime este idealul ca pret/performante/accesibilitate. Eram convins ca pana la urma o sa cumperi unul si Pro-ul a fost alegerea fireasca.

Nu incerci si cu governor ?

Stefan
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro