INCARCATOR ACUMULATOR PbAcid
#1
Postat 17 May 2009 - 03:35 AM
#3
Postat 17 May 2009 - 11:08 AM
Tel. 0744915775
#4
Postat 17 May 2009 - 02:51 PM
#5
Postat 11 June 2011 - 06:57 AM
marius_ro3, la 17 May 2009 - 03:35 AM, a spus:
salut
vreau sa fac si eu acest incarcator dar vreau sa stiu daca merge si pentru acumulatori de 6v.
multumesc pentru ajutor
#6
Postat 07 October 2013 - 08:14 AM
Aceasta postare a fost editata de albasete: 07 October 2013 - 08:15 AM
#7
Postat 17 October 2013 - 08:22 AM
albasete, la 07 October 2013 - 08:14 AM, a spus:
Am facut cateva teste aseara si m-am convins: functioneaza foarte bine. Acumulatorul nefiind descarcat, am constatat o incarcare cu 360 de mA. Am sa folosesc si un acumulator "mort" sa vad ce rezultate am. Conectand un bec de 12 V / 21 W ledul verde s-a stins, semn ca este prea mare curentul absorbit.
#8
Postat 06 December 2013 - 03:30 PM
Am reglat tensiunea de iesire 14,4V fara acumulator conectat.
Ce e ciudat...inainte de punte am 15V alternativ iar dupa punte am 17V continuu?Nu trebuia sa fie invers adica sa fie o pierdere de tensiune dupa puntea redresoare?

#9
Postat 06 December 2013 - 04:23 PM
De ex. aici o lectie despre redresare
http://www.unibuc.ro..._18cap_5_v3.pdf
#10
Postat 06 December 2013 - 05:35 PM
#12
Postat 07 December 2013 - 12:49 PM
Inca ceva, acumulatorul a ajuns la 13,4v la borne si LM-ul a inceput sa se raceasca semn ca s-a redus intensitatea cu care incarca.S-a terminat incarcarea sau sa-l las pana cand nu mai indica nimic pe ampermetru?
Afecteaza cu ceva daca pe timpul incarcarii las permanent ampermetrul sa monitorizez curentul de incarcare?
#13
Postat 07 December 2013 - 02:13 PM
N-are nimic daca lasi ampermetrul (ma rog, iti consumi bateria din ampermetru daca e d-ala cu)
La acumulatorii cu plumb, capsulati, cu gel (SLA) ori ii incarci la 14.4 si opresti, ori ii lasi la 13.6 pe termen nelimitat (ex. intr-un ups). De obicei scrie pe ei. Curentul maxim de incarcare la unul de 7-9Ah e cam 2A. Ca sa fii extrem de corect tensiunea de incarcare trebuie compensata cu temperatura. La un acumulator de firma gasesti pe net datasheet in care iti arata tot ce trebuie sa stii, cu grafice cu tot.
#14
Postat 30 January 2014 - 03:12 PM
Daca tot a venit iarna si avem nevoie de un incarcator pt bateriile auto.
Se poate folosi asa ceva si pt bateriile auto?
De exemplu:
Am un incarcator IBMAX ce poate incarca si baterii cu plumb cu o putere de incarcare de pina la 5A si am o baterie auto de 12 de 40Ah o pot incarca cu acest incarcator. Daca il setez sa incarce la 4A?
Nu conteaza ca poate dura 3 zile asta nu ma deranjeaza doar daca se poate?
Multumesc!
#15
Postat 30 January 2014 - 05:00 PM
Res, la 30 January 2014 - 03:12 PM, a spus:
Am un incarcator IBMAX ce poate incarca si baterii cu plumb cu o putere de incarcare de pina la 5A si am o baterie auto de 12 de 40Ah o pot incarca cu acest incarcator. Daca il setez sa incarce la 4A?
Nu conteaza ca poate dura 3 zile asta nu ma deranjeaza doar daca se poate?
Multumesc!
Fara nici o problema,dupa teorie ar trebui tinut 12-13ore pe baterie,acum fa si tu ceva probe.
#16
Postat 09 July 2014 - 04:26 PM
mihaighe, la 30 January 2014 - 05:00 PM, a spus:
Ba este o problema si anume puterea in w debitata de incarcator
ca sa poti sta calm ca nu se intampla nimic cel mai sigur ar fi sa incarci cu 3A daca zici ca nu te grabesti.
`dasa, la 09 July 2014 - 04:25 PM, a spus:
ca sa poti sta calm ca nu se intampla nimic cel mai sigur ar fi sa incarci cu 3A daca zici ca nu te grabesti.
si trebuie sa te asiguri ca sursa scoate minim 4A