Modelism - RHC Forum: Rolul turnfinurilor si al trimtaburilor - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Rolul turnfinurilor si al trimtaburilor

#1 Useril este offline   adicernat2003 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 8
  • Inregistrat: 14-June 08

Postat 07 May 2009 - 07:07 PM

Va rog explicati-mi rolul lor putin mai detaliat-ceva generalitati stiu.Ce parere aveti de Aligator 23cc de la Ansmann livrate de %^&(&^$%^&*!multumesc anticipat.
0

#2 Useril este offline   iony 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2346
  • Inregistrat: 06-April 07

Postat 08 May 2009 - 08:17 AM

bun linkul
as puea ruga un moderator ca sal puna undeva sus ca sa nu poata fi sters si sa se numeasca totul despre barci ceva de genu :blink:
0

#3 Useril este offline   adicernat2003 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 8
  • Inregistrat: 14-June 08

Postat 10 May 2009 - 07:27 AM

Multam fain!

Am mutat raspunsul la http://www.rhc.ro/forumrhc2/index.php?show...t=0#entry298778 si urmeaza sa-l fac "pinned".

Mai urmeaza sa primesti raspunsul si la "Ce parere aveti de Aligator 23cc de la Ansmann livrate de %^&(&^$%^&*!multumesc anticipat."

Aceasta postare a fost editata de navigator: 10 May 2009 - 08:44 AM

0

#4 Useril este offline   adicernat2003 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 8
  • Inregistrat: 14-June 08

Postat 10 May 2009 - 07:02 PM

ANSMANN ALIGATOR 23 cc benzina. La viteza mare se inclina usor intr-o parte. Cum as putea sa contracarez asta?Din fabrica vine cu turnfinuri FARA TRIM TABURI.Tinuta este dreapta in plan longitudinal dar cum as putea sa scap de inclinatia data de invirtirea elicei?Daca are cineva ceva impresii despre ea astept cu nerabdare,am vazut-o la apa dar inca nu am cumparat-o.La fel si ceva detalii tehnice in afara de dimensiuni care sunt singurele afisate pe pagina producatorului.


ANSMANN ALIGATOR 23 cc benzina. La viteza mare se inclina usor intr-o parte. Cum as putea sa contracarez asta?Din fabrica vine cu turnfinuri FARA TRIM TABURI.Tinuta este dreapta in plan longitudinal dar cum as putea sa scap de inclinatia data de invirtirea elicei?Daca are cineva ceva impresii despre ea astept cu nerabdare,am vazut-o la apa dar inca nu am cumparat-o.La fel si ceva detalii tehnice in afara de dimensiuni care sunt singurele afisate pe pagina producatorului.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 321000080_alligator_det_01.jpg
  • Imagine atasata: 321000080_alligator_l.jpg

0

#5 Useril este offline   didisoft 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 28
  • Inregistrat: 11-July 08

Postat 11 May 2009 - 11:12 AM

Pai exact din turn fin-uri. Incearca sa-l lasi pe cel din babord (stinga) intr-o pozitie cat mai verticala iar cel din dreapta da-i o inclinatie din ce in ce mai mare si testeaza. Daca tot nu merge incearca si scoate-l pe cel din stinga de tot si lasa-l numai pe cel din dreapta. Cu trim taburile e mai simplu dar dupa cum ai tu modelul nu ai loc de trim taburi acolo.
Vezi ca modelul ales de tine nu are pompa de apa pentru racire. Daca vrei motor trebuie sa investesti intr-o pompa de apa. Cauta pe ebay si vei gasi pompe care nu necesita baterii si care merg cu presiunea generata in carterul motorului.

PS. este inuman de scump dupa ce am vazut pe la comerciantii nostri preturile. Esti sigur?

Aceasta postare a fost editata de didisoft: 11 May 2009 - 11:17 AM

0

#6 Useril este offline   Zue 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1495
  • Inregistrat: 05-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 11 May 2009 - 01:25 PM

nu cred ca va merge din turnfin, mai degraba cu trimtab-uri, reglajul facindu-se: trimtabul de pe partea care se inclina reglat mai jos decit celalat
tel.0745026562
0

#7 Useril este offline   adicernat2003 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 8
  • Inregistrat: 14-June 08

Postat 11 May 2009 - 04:37 PM

Va multumesc pentru sfaturi dar intreb:nu-iajunge racirea pe care si-o face prin gaurile din cirme?Sidaca nu ,cum adaptez pompa neelectrica?Cred ca pot sa-i modific doua trim taburi reglabile din comert,dar stiu ca orice frecare in plus =scadere de viteza!Ca pret este intr-adevar scumpa la2600 ron fara electronica,dar de unde alta mai ieftina si totusi atit de finisata si bine lucrata?Astept o indrumare,dar sa fie pe benzina.Chiar ma puneti pe ginduri cu racirea!
0

#8 Useril este offline   Zue 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1495
  • Inregistrat: 05-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 11 May 2009 - 07:24 PM

ar trebuii intai sa vezi debitul pe care il are apa la iesire pe toata plaja de turatie si apoi sa verifici (aproximativ)temperatura pe care o are apa dupa (sa zicem) 1 rezevor si temperatura motorului daca este parametrii dati de producatoar.

daca la turatie medie arunca apa la ~30cm de barca si temperaturile sunt ok nu ar trebuii sa-ti faci probleme.

inainte de a cumpara pompa poti sa maresti un pic ( cu 0.5-0.7mm) gaurile din cirme

Aceasta postare a fost editata de Zue: 11 May 2009 - 07:24 PM

tel.0745026562
0

#9 Useril este offline   didisoft 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 28
  • Inregistrat: 11-July 08

Postat 11 May 2009 - 08:08 PM

Ce faci daca modelul ramane blocat pe undeva cu motorul pornit? Eu am patit-o in sensul ca mi-au sarit bateriile de la receptor. Daca nu aveam pompa se gripa motorul.
Se mai gasesc si altii care vand dar eu nu vreau sa le fac reclama. Ce pot sa-ti spun ca la altii gasesti modelul la 1200 cu aproape aceeasi coca dar altfel vopsita. In dotare primesti un motor cu capacitate mai mare cu pompa de racire dar fara rezonator si turn fin-uri.

Aceasta postare a fost editata de didisoft: 11 May 2009 - 08:21 PM

0

#10 Useril este offline   adicernat2003 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 8
  • Inregistrat: 14-June 08

Postat 11 May 2009 - 09:01 PM

asta cu modelul blocat sau cu receptia pierduta e de luat in seama.Practic racire 0.La cea de 1200 ron{S....A}am inteles ca trebuiesc o droaie de modificari.Multumesc .
0

#11 Useril este offline   adicernat2003 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 8
  • Inregistrat: 14-June 08

Postat 12 May 2009 - 05:55 PM

ce parere aveti de interior?Nu am vazut nici un reglaj la carburator.In poze are dar la modelul care l-am vazut nu are nici unul.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 321000080_alligator_det_03.jpg
  • Imagine atasata: 321000080_alligator_det_02.jpg

0

#12 Useril este offline   didisoft 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 28
  • Inregistrat: 11-July 08

Postat 14 May 2009 - 10:20 PM

Acest tip de carburator nu are decat 1 reglaj si anume amestecul. Fara acest reglaj nu se exista. Daca mai vrei ceva caluti poti sa-l inlocuiesti cu alt carburator dar mai trebuie sa modifici actionarea acceleratiei deoarece parghia se afla putin peste mana.
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro