Modelism - RHC Forum: FUNJET - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

FUNJET un jet din elapor de la multiplex

#1 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

  Postat 12 April 2009 - 01:39 AM

salutare! Mi-am achizitionat recent un funjet fara electronica, second...e nezburat :rolleyes:

cateva detalii tehnice:

anvergura: 795mm
suprafata portanta: 15 dm3
greutate complet echipat: 500-600g
lungime: 750mm
profil semisimetric

O sa-l echipez curand dar nu sunt sigur cu ce exact...deci daca a avut cineva modelul asta..sau are idee ce trebuie pus pe el astept sugestii.
Probabil un inrunner si restul in funtie de motor :lol:..si despre ranforsare.....nu cred ca e suficient tija de fibra de sticla...?..mai ales la o viteza de 100-150 km/h ??
urmeaza poze :D

Fisiere atasate


FLYING IS AN ART
0

#2 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

Postat 12 April 2009 - 01:43 AM

poze

Fisiere atasate


FLYING IS AN ART
0

#3 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 12 April 2009 - 06:40 PM

Buna, eu il am de mult timp si imi place mult. Atat de mult incat mai am inca unul in cutie pentru cand o sa-si dea duhul primul.

Poti sa-l faci greu, cu un motor puternic cu KV mare, gen 3000, inrunner sau oturunner (de heli) de 200-300 W si elice mica. O sa zboare repede dar e greu de lansat si daca nu ai ochi buni se face mic repede. Ai nevoie de o baterie care duce 20-30A, in mod normal una de 2200mah buna caci altfel o coci.

Poti sa-l faci usor cu un motor de 30-40 g de 100-150W cu Kv de 1500-2000 outrunner. Eu am pus elice de 7x4, si baterie de 1500 pana la pak 4s A123. Merge excelent e bland si docil si suficient de rapid.

Outrunnerul trebuie sa fie gen Axi, sa il poti prinde pe interior. Daca il faci usor nu ai nevoie de nici un fel de ranforsari. Daca il faci greu ai nevoie de servo mai puternice eventual MG, eu am acum servo de 9g china, vin turnate.

Frumusetea la FJ este ca ii poti schimba motoarele de cate ori vrei tu, poti experimenta. Asa ca poti incepe prin al face usor si dupa ce il cunosti bine sa il faci greu si fortos.

Stefan
0

#4 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

Postat 16 April 2009 - 01:03 AM

exact :lol: ...nu vreau sa-l fac prea greu ..ca nu mai zboara fara motor..planeaza ca piatra...si la aterizare vine cu viteza prea mare .. tunde iarba...trebuie sa-mi sosessca motorul urmator : Aeolianmotor 4500KV brushless motor(model V2632)

• Rotational Speed : 4500 (kv) RPM/V
• Continuous Current : 15A
• Max. Current : 20A
• Input Voltage : 6 - 14.8V
• Max. Efficiency : 98%
• No Load Current : 1.2A
• Internal Resistance : 99m(Omega)
• Motor Weight (Motor only) : 39g
• Motor Dimensions (Diameter x Length) : 26* 23mm
• Input Battery Types : NiCd/ Nimh/ Li-po Battery
• Recommend Model : Airplane & Helicopter

cred ca merge cu o elice 5x5 ..sau mai mica..daca gasesc ...daca nu mi cumpar un inrunner : http://%^&*&$#%^&/Motor-BL-Inrunner-2040--12-p2107p.html
:D deci oricum cred ca nu o sa-l fac supersonic :D)....vreau sa scot cam 10 min de zbor..asa ca o sa optez pt o motorizare mai slabutza pt inceput :wub:
mersi mult pt informatii !

Fisiere atasate


FLYING IS AN ART
0

#5 Useril este offline   ATYZZZ 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 392
  • Inregistrat: 07-September 07
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:Rc aero auto si cnc.

Postat 17 April 2009 - 07:55 PM

Salut am si eu unul :D (uitate la avatar)
Am asa pe el:
motor: Hi-Model B2835-6T jet motor 5100KV 98 grame
elice: APC speed 5X5
esc: Dualsky XC6018BA 60A, 6-18nc/2-6 LIPO W/BEC built in switching mode 5.5V/3A
batt: robbe ro-power 11,1 Volt - 2500 mAh (20C)
servo: -------
Am avut 2 servo sg90 pe care am dat jos de pe el pentru ca vreau sa ii montez altele mai rapide si mai puternice.
Am zburat si cu servourile sg si pot sa spun ca merge foarte frumos.
Cu motorul de 5100KV merge ca un nebun dar cind ii tai motorul planeaza excelent .
E corect e un avion de viteza ii place viteza dar zboara frumos si fara motor e foarte stabil ,daca esti la primul model de jet ai grija .
Lansarea il faci cu motor la 50 - 75% si la un unghi de 45 grade in sus!!!
NICIODATA NU INCERCA SA IL LANSEZI FARA MOTOR SAU DREPT INAINTE !!
Avionul il am de aproape un an si inca zboara foarte bine.
Ranforsare ii poti face cu platbanda de carbon in fuselaj longitudinal.
Pe "burta" sa ii pui banda scoci cu fibra (crede ma protejeaza foarte mult si la aterizare si la un crash ).
Daca mai ai intrebari nu ezita, iti raspund daca pot cu placere
(poate ne intilnim la RR si mai vorbim)

Aceasta postare a fost editata de ATYZZZ: 17 April 2009 - 07:57 PM

0

#6 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 April 2009 - 09:24 PM

Ceva nu e in regula in configuratia voastra. Motoarele au KV prea mare, elicea este mare.

Sa pornim de la ce recomanda Multiplex (configuratie in care este racheta si este pietroi):

1 Himax A 2825-2700 motor # 33 3040 (138g, Kv 2700)
2S LiPo / 5.5“ x 4.5“ prop:
current drain: approx. xx.x A (standard)
3S LiPo / 5.5“ x 4.5“ prop:
current drain: approx. 30.0 A (fun)

deci la un motor mult mai puternic decat al vostru, cu un KV mai mic si cu o elice mai mica (cam la fel) consuma 30A.

Configuratia lui ATYZZZ cu un KV de 5100 si elice 5x5 se duce lejer in 50-60A pe care motorul si bateria nu ii suporta. Sunt convins ca de zburat zboara dar sigur ceva acolo nu merge cum trebuie (ori motorul, ori bateria). Poti sa iti dai seama numai daca ai un Wattmetru si un RPM-metru.

Iar motorul Aeolianmotor 4500KV sigur nu duce o elice 5x5 la 3s. Poate sa o duca la 2s. La fel poti sa vezi cum stai numai daca masori curentul si turatia in sarcina.

Si al tau poate ca o sa zboare dar sigur, la fel ca mai sus, nu va fi echilibrat.

Cum spuneam, eu am un AXI mic (singurul meu Axi, am dat pe el o caruta de bani) KV 1900 si elice 7x4. Din pacate nu mai tin minte ce curent suge si ce rpm scoate dar promit ca bag maine o masuratoare si postez aici, oricum sunt in parametrii acceptati atat pentru motor cat si pentru baterie.
Am incercat si un Turnigy mic KV 1500 cu aceeasi elice dar era cam la limita inferioara ca tractiune.

Stefan
0

#7 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 18 April 2009 - 12:24 PM

Am masurat.

Am 11 A, 110W (bateria pica in 10V in sarcina) , 9000 ture pe minut cu motorul AXI si elice 7x4 (elicea de la Cesna ArtTech). Asta static, in aer se mai lasa.

Stefan
0

#8 Useril este offline   ATYZZZ 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 392
  • Inregistrat: 07-September 07
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:Rc aero auto si cnc.

Postat 19 April 2009 - 12:49 PM

Nu stiu dar il am de un an si zbor in configuratia respectiva.

DATELE DE MOTOR:
diametru 28 mm
lungime 35 mm
greutate 98 grame
consum 3,5 A (fara sarcina)
consum maxim 35 A (randament maxim)
consum maxim 40 A (in sarcina 60 secunde maxim)
esc recomandat 40 A (eu am de 60 A)
accu 2-3 celule LIPO
rezistenta interna 0,035 ohmi
randament 81 %
KV 5100
diametru ax 3,17 mm
putere 250 W ( 60 de secunde )
elice recomandata EDF de 60 mm sau graupner speed de 4,7X4,7( eu am speed de 5x5)
recomandat pentru avioane de 400-800 grame cu EDF sau jeturi cu elice in coada tip pusher (fun jet)
Defapt am luat la recomandarea vinzatorului la un magazin din ungaria . Tipul are si el un fun jet cu configuratia respectiva.
0

#9 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

  Postat 20 April 2009 - 11:47 AM

hmmm....mi palce configuratia lui ATYYYZZZZ, am o elice 5x5 si una 5.5x4.5 ..7x4 e cam mare , cred ca o sa iau motorul asta :

Motor BL Inrunner ROXXY 2445/ 08

Nr. celule Litiu pentru alimentare: 3-4
Nr. celule NiCd/NiMh pentru alimentare: 6-12
Curent in sarcina: 23 A
Curent maxim in sarcina: 28 A
Turatie in gol: 2500 rpm/v
Elice recomandata: APC Speed 5 x 5 inch
Tractiune: aprox. 2000 g
Masa (cu cabluri si conectori): 97 g
Dimensiuni: 24 x 45 mm
Diametru ax: 3.17 mm

am un regulator de 100A( nu cred ca os am probleme cu racirea sau altele ) si o sa-mi iau un acumulator de 11.1 la 2500 20 C sau 11.1 3200 15C .
Servourile..daca o sa am bani pun digitale..ca la viteza asta nu-ti permiti sa se strice ceva in aer ca se dezintegreaza..si ramai sigur fara pack , fara receptor , regulator..poate doar cu motorul :))
Apropo de motorul Aeolianmotor de 4500KV ...suiera al naibii .....fara elice face vant ca un cooler de calculator.....l-am testat cu elice 5x5 ...nu am masurat nici turatie si nici crentul...l-am montat pe o cruce prinsa de un batiu pe masa..si l-am turat cam 3-4 secunde..are ceva fortza, a suflat tot de pe masa..dar nu era ff fierbine in schimb avea un miros ciudat...si nu l-am mai pornit ca m-am temut sa nu-l ard . Acum nu stiu cum sa-i fac o elice 4x4 ,de cumparat nu prea am gasit ,cred ca o sa-l folosesc la un parkjet din depron .
multumesc pt sfaturi :) ... peste vreo 2-3 sapt cred ca -mi cumpar motor si acu ( optional servo) si trec la montat ...daca nu e buna configuratia mea sunt deschis la opinii ... :D

Fisiere atasate


FLYING IS AN ART
0

#10 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

Postat 20 April 2009 - 11:50 AM

[quote name='9unuunu' date='Apr 20 2009, 12:47 PM' post='294439']
hmmm....mi palce configuratia lui ATYYYZZZZ, am o elice 5x5 si una 5.5x4.5 ..7x4 e cam mare , cred ca o sa iau motorul asta :

Motor BL Inrunner ROXXY 2445/ 08

Nr. celule Litiu pentru alimentare: 3-4
Nr. celule NiCd/NiMh pentru alimentare: 6-12
Curent in sarcina: 23 A
Curent maxim in sarcina: 28 A
Turatie in gol: 2500 rpm/v
Elice recomandata: APC Speed 5 x 5 inch
Tractiune: aprox. 2000 g
Masa (cu cabluri si conectori): 97 g
Dimensiuni: 24 x 45 mm
Diametru ax: 3.17 mm

am un regulator de 100A( nu cred ca os am probleme cu racirea sau altele ) si o sa-mi iau un acumulator de 11.1 la 2500 20 C sau 11.1 3200 15C .
Servourile..daca o sa am bani pun digitale..ca la viteza asta nu-ti permiti sa se strice ceva in aer ca se dezintegreaza..si ramai sigur fara pack , fara receptor , regulator..poate doar cu motorul :))
Apropo de motorul Aeolianmotor de 4500KV ...suiera al naibii .....fara elice face vant ca un cooler de calculator.....l-am testat cu elice 5x5 ...nu am masurat nici turatie si nici crentul...l-am montat pe o cruce prinsa de un batiu pe masa..si l-am turat cam 3-4 secunde..are ceva fortza, a suflat tot de pe masa..dar nu era ff fierbine in schimb avea un miros ciudat...si nu l-am mai pornit ca m-am temut sa nu-l ard . Acum nu stiu cum sa-i fac o elice 4x4 ,de cumparat nu prea am gasit ,cred ca o sa-l folosesc la un parkjet din depron .
multumesc pt sfaturi :) ... peste vreo 2-3 sapt cred ca -mi cumpar motor si acu ( optional servo) si trec la montat ...daca nu e buna configuratia mea sunt deschis la opinii ... :D
niste poze cu regulatorul gigantic

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de 9unuunu: 20 April 2009 - 11:51 AM

FLYING IS AN ART
0

#11 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

Postat 20 April 2009 - 12:10 PM

un filmuletz foarte reusit http://www.youtube.com/watch?v=dYDmavrFOP0...feature=related hmmm 5 celule .... putere nu gluma
cred ca e cea mai buna metotda de lansare , cu sandou...nici nu-ti tai mana ..si nici nu-l spargi ca nenea asta http://www.youtube.c...h?v=cAC_-SbTlpY ....pacat de avion
am o intrebare...ATYZZZ : cam cat zbori cu un acu ?

Aceasta postare a fost editata de 9unuunu: 20 April 2009 - 12:10 PM

FLYING IS AN ART
0

#12 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 April 2009 - 05:54 PM

Regulatorul de 100A nici nu o sa simta. Motoarele inrunner au iesit complet din moda. Toata lumea foloseste acum outrunner, inclusiv pentru aplicatii cu KV mare, uitate la heli sau EDF, numai outrunere.

Motorul ales are KV bun, o sa zboare bine si repede dar, nu o sa fie cel mai usor de lansat. Eu am pus un inrunner numai pe EasyStar pentru ca m-am incapatanat sa nu il modific deloc, am vrut sa fie un motor fizic identic cu cel cu perii. Are KV 2300, elice 6x4 si consuma vreo 22A, decoleaza de pe iarba daca e putin umeda.

Un motor care sigur e bun:
http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/u...r_(Eq_AXi_2808)
Very good motor with my Mpx Funjet Hxt 2200 3s Lipo, Apc 7x6, 27 amps static, 10 minutes flights with unlimited vertical and very fast manoeuvres, eu asta mi-as cumpara acum.

Funjet are avantajul ca accepta aproape orice motor.

Pentru ATYZZZ: sunt convins ca al tau zboara ca doar il ai si zbori cu el de un an. Pe hartie insa nu e o combinatie reusita.

Stefan
0

#13 Useril este offline   ATYZZZ 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 392
  • Inregistrat: 07-September 07
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:Rc aero auto si cnc.

Postat 20 April 2009 - 06:43 PM

E bun motorul, am avut si eu pe al meu pina mi-a venit ESC-ul de 60A l-am folosit cu un ESC hi-model de 36A si zboara bine.
Cu cel de 5100KV e mai rapid dar nici cu motorul pe care vrei sa cumperi n-o sa iti fie rusine ;) .
Servouri nu trebuie neaparat digitale sint foarte bune si cele analogice dar sa fie rapide si de vreo 2-3 kg (forta).
Eu pina acum am folosit SG90 de la tower pro (si cu motorul de 2500KV si cu 5100KV) fara probleme ,si inca functioneaza perfect fiecare.
Si da SG90 intra in locas din aripa la fix
Am demontat de pe el deoarece m-o speriat un prieten (tot modelist) cine a patit cu SG90 ca i-o cedat in aer :) .
Ar merge la el doua robbe FS-550 BB carbon (analogic )de la S****A, sau FS-70 MG tot de acolo.
Ce mai poti upgrada pe el sint articulatiile de la servo la suprafetele de control, poti pune ceva articulatii sferice sa mai reduci din jocuri.
La ESC-ul pe care il ai uitate sa aiba BEC cu curentul cerut de cele doua servo. Eventual un BEC extern.
Timpul de zbor variaza in functie de modul in care zbori agresiv sau mai incet. Variaza intre 8 - 15 min.
Nu te speria de el pentru ca cu motorul taiat FUN JET-ul planeaza foarte bine deci nu vine la aterizare cu 100 la ora si ca un bolovan :wub: (de aceea imi place :unsure: )

Pentru STIGANAS : teorie -teorie dar practica ne omoara :D .

Aceasta postare a fost editata de ATYZZZ: 20 April 2009 - 06:47 PM

0

#14 Useril este offline   ATYZZZ 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 392
  • Inregistrat: 07-September 07
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:Rc aero auto si cnc.

Postat 20 April 2009 - 07:16 PM

Inca ceva pentru STIGANAS daca inrunnerele au iesit complet din "moda "de ce se mai fabrica? Si mai sint destule EDF-uri cu inrunner.
0

#15 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 April 2009 - 07:46 PM

De ce se mai fabrica inrunnere ?

Buna intrebare ?

De ce se mai fac pak-uri NiMh (sau NiCd), nu le mai foloseste nimeni in aero. Nu stiu raspunsul dar pot sa imi dau cu parerea.

Se folosesc inrunner in auto si navo, domenii in care de altfel motoarele brushless nu sunt inca standard. Aici outrunerele nu merg deloc. Inrunner se incalzesc mai tare decat outruner, in navo nu e o problema, se racesc cu apa. In auto pakurile NiMh sunt inca norma si nu dau semne se treaca pe lipo prea curand, mai degraba pe life (A123)

Un lucru e sigur, in aero nu se mai folosesc motoare inrunner. Pe orice forum te uiti, la orice avion (nou) citesti motorizarea recomandata e aceeasi poveste. La heli (unde se folosesc motoare cu KV relativ mare) nu se mai vand decat outrunner (ex. kiturile Align). Intradevar la EDF se mai folosesc inca inrunner dar de regula cele mari, la EDF mici (pentru avioane de 500-1000g) tot outrunnere se folosesc (cele de la heli). Banuiala mea este ca motoarele outrunner au ajuns sa aibe aceeasi eficienta, se racesc mult mai bine, sunt mult mai flexibile in ceea ce priveste configurarea. Ca un fapt divers Multiplex a scos un elicopter, iese pe piata lunile astea. Are un motor outrunner cu un diametru urias si KV foarte foarte mic astfel incat este pus pe direct pe axul palelor, fara pinioane. Daca nu ar fi teribil de scump mi l-as lua.

Inca odata, practica bate teoria, daca Funjetul tau cu inrunner KV 5100 zboara excelent e super. Nu am avut intentia sa fac comentarii polemice. Eu am numai experienta Funjetului meu pe care am pus numai motoare mici. Am si un Microjet pe care am pus motoare si mai mici. Mie imi plac asa.

Cele bune,

Stefan
0

#16 Useril este offline   ATYZZZ 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 392
  • Inregistrat: 07-September 07
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:Rc aero auto si cnc.

Postat 20 April 2009 - 08:03 PM

Am vazut si eu elicopterul de la multiplex chiar ca e fain.

Inteleg si eu pot vorbi despre experienta mea cu FUN JET-ul meu.
Am raspuns la intrebarile care s-au pus , cum am putut si ce stiam.
0

#17 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

  Postat 22 April 2009 - 10:15 PM

aham multumesc....cred ca va ramane motor inrunner, il iau direct de la sursa si nu mai am probleme cu transport din alte parti etc...am doar 40 de km pana la botosani :lol:....daca regulatorul ala nu are bec....cred ca-mi iau altu cu bec...de vreo 60-80A..ca nu merita sa pun bec extern ca il ingreunez...si in legatura cu acumulatorul??? merge de de 3200mAh?? ..ca 2500 mi se pare putin . Hmmm articulatiile sferice-s cam scumpe....mai bine iau ceva clasic si bun..si nu cred ca o sa aiba joc...acum..pun bani la pusculitza =)) .....poate reusesc sa-l fac pana la RR http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif ne vedem acolo ! multumesc pt informatii !

Aceasta postare a fost editata de 9unuunu: 22 April 2009 - 10:17 PM

FLYING IS AN ART
0

#18 Useril este offline   ATYZZZ 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 392
  • Inregistrat: 07-September 07
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:Rc aero auto si cnc.

Postat 23 April 2009 - 06:59 PM

Da, merge de 3200 mA dar cu motorul pe care vrei sa ii pui merge lejer si de 2500 mA.
Articulatiile sferice sint 10,50 RON 10(zece) bucati pentru tija filetata de M2 tie iti trebuie 4 bucati( se vinde tot la Botosani) deci nu sint chiar asa scumpe. :blink:
Altceva "clasic" poti lua tija de otel de 0.8 sau 1 mm (daca era kitul nou erau si tije de comanda la el in kit)
Un BEC extern (tot acolo) este de 5 sau 6 volti comutabil si "greutatea" totala e de 9 grame http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/blink.gif sa nu cada jetul in bot.
Oricum cu bec iesi mai ieftin decit cu un esc nou care e peste 150 RON (iti incap si articulatiile sferice in pret si mai ramine de o bere doua pentru RR) :)
Mai poti economisi si la servo daca iei dintre cele recomandate de mine sint foarte bune pt fun jet (nu trebuie neaparat digitale)
Daca o sa fii la RR simbata sigur ne intilnim poate mai povestim un pic. (Cauta un ford escort rosu CJ99ZZZ).
Daca mai ai intrebari te ajut cu placere cu sfaturi daca pot sau altcineva de pe FORUM.

Cu stima ATYZZZ .

Aceasta postare a fost editata de ATYZZZ: 23 April 2009 - 07:03 PM

0

#19 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 23 April 2009 - 09:38 PM

O singura sugestie. Eu nu am lipit placa mare din elapor care acopera juma de avion (cea care inchide partea posterioara a corpului). Dupa mai multe variante am ales sa tai ultima bucatica, in unghi si numai pe aceea sa o lipesc, restul, e prins cu banda adeziva. In felul acesta am acces la compartimentul in care se afla receptorul si ESC si mufele motorului.

Daca o lipesti cat e de lunga nu mai ai acces la tot acest compartiment si e un chin.

Eu am totul stoc si servouri de 9g care sunt suficiente pentru motorizarea mea.

Inca o chestie, bateria trebuie asigurata foarte bine, eu mai pun si o banda adeziva de hartie peste capac pentru mai multa siguranta. Am patit-o sa imi zboare bateria din avion, mai ales daca e grea.
Asa cum e acum (cu motor usor) se achilibreaza cu pakuri intre 800 si 2600 mah. La un motor de 100 g cred ca trebuie pakuri de la 1800 mah in sus pentru echilibrare.

Cred ca pozele sunt destul de clare. Al meu e destul de bumbacit.


Stefan

Fisiere atasate


0

#20 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

Postat 26 April 2009 - 12:53 AM

:D mda....cred ca regulatorul meu nu are UBEC....dar cum se conecteaza ala??? ca nu am mai avut??? :D ....in legatura cu acumualtorul de 3200 nu prea incape....ar trebui sa tai un pic din fuzelaj si nu vreau....250 mAh ramane
cred ca de BEC-ul asta vorbeai :

Output: 5V/3A and 6V/3A switchable
Input: 5.5V-23V (2-5S LiPo pack, 5-15 cells NiMh/NiCd pack)
Size: 42 x 17 x 7 mm (Length x Width x Height)
Weight: 9 gram
hmmm....ma tem sa nu fie prea greu regulatorul......oricum nu cred ca il termin pana la RR...ca mai este o saptamana..si am nevoie cam de 250+50+140+inca ceva= aprox 500 lei....hmmm si mai vreua sa am niste bani pt RR ..cine stie ceva piese...etc..oricum aduc carapacea de funjet http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif sper ca viii si tu cu funjetu http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/rolleyes.gif
mersi inca o data ATYZZZZ :)

in legatura cu ce spui tu stiganas ...la mine i-am pus magneti pe bucata aia care acopera firelede la motor spre regulator ,receptor..si o sa tai o bucatica din spate pe care o s-o lipesc ca sa stea batiul teapan iar acumulatorul obigatoriu cu velcro + o banda de elastic peste canopie :)..hmmm deabea astept sa-l termin ...vii si tu la RR?

Fisiere atasate


FLYING IS AN ART
0

#21 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

Postat 26 April 2009 - 12:56 AM

apropo..ATYZZZ....nu vinzi electronica de pe al tau?http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/smile.gif
FLYING IS AN ART
0

#22 Useril este offline   ATYZZZ 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 392
  • Inregistrat: 07-September 07
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:Rc aero auto si cnc.

Postat 26 April 2009 - 01:31 PM

Cred ca glumesti :huh: .Acum fac inca unu "special" pt RR. (Aveam unu in cutie) B)
ESC-ul meu are 62 grame . La ESC fara bec se taie sau se scoate firul ROSU care duce la receptor din mufa si se izoleaza neaparat!!
Cu accu cred ca ai vrut sa zici 2500 mAh nu 250 mAh;) .(cu 250mAh nu-l poti folosi nici pe post de planor :D )
Da de BEC-ul ala vorbeam :D
Da, duc si FUN JET-ul nou cu mine , asta nu are lampi de navigatie (cel vechi are) si o sa aiba motor de care vrei sa pui tu la a ta
ROXXY 2445-08 inrunner, ESC de 60 A , accu 11,1 V 2500 mAh , 2 servo robbe FS-550 BB carbon micro, si telecomanda un DX6i. :rolleyes:
A da si articulatii sferice http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif +un vopsit in 4 culori : rosu , argintiu, negru si verde .
Ce am uitat sa iti zic e sa nu uiti sa ii pui scoci cu fibra pe "burta" jetului protejeaza foarte mult.
0

#23 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

Postat 26 April 2009 - 10:29 PM

ooo deabea astept...poate mi dai si mie sa-l zbor odata http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif......cu rfegulatorul si becul vedem cum facem la RR ..poate-i cumpar electronica acolo...poate au astia de la S***ra :) in legatura cu scotchul de pe burta..l-am pus de cand mi-a venit avionul..are d-ala argintiu cu 3 straturi si cu fibra :) i-am pus cam 4 straturi...poas sa aterizez pe cuie ca nu patesc nik =)) lampi de navigatie???aa :D felinare =)) ma la RR ai voie sa zbori seara pe la 11-12? sa stiu daca da mi fac un avion de zbor nocturn :D
FLYING IS AN ART
0

#24 Useril este offline   ATYZZZ 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 392
  • Inregistrat: 07-September 07
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:Rc aero auto si cnc.

Postat 27 April 2009 - 06:43 PM

Adu jetul si electronica care o ai la RR si vorbim acolo. :D
Cu cele 4 straturi de scoci puse pe burta ai ingreunat avionul nu cu un BEC de 9 grame. ;)
" FELINARE" la noi s-o inventat LED-urile. http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
Cred ca ai voie sa zbori numai sa nu te bata careva care nu poate dormi in cort de biziitul tau B) sau sa te ciocnesti cu o bufnita(bufnitele de obicei nu au lampi(felinare) de navigatie) :D
0

#25 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3573
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 27 April 2009 - 08:33 PM

Ce RC vei folosi?
0

#26 Useril este offline   danny_39 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2011
  • Inregistrat: 06-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Oradea-Baile Felix

Postat 27 April 2009 - 09:06 PM

Vezi postarea9unuunu, la Apr 26 2009, 11:29 PM, a spus:

ooo deabea astept...poate mi dai si mie sa-l zbor odata http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif......cu rfegulatorul si becul vedem cum facem la RR ..poate-i cumpar electronica acolo...poate au astia de la S***ra ;) in legatura cu scotchul de pe burta..l-am pus de cand mi-a venit avionul..are d-ala argintiu cu 3 straturi si cu fibra :) i-am pus cam 4 straturi...poas sa aterizez pe cuie ca nu patesc nik =)) lampi de navigatie???aa ;) felinare =)) ma la RR ai voie sa zbori seara pe la 11-12? sa stiu daca da mi fac un avion de zbor nocturn :)



Adu-l la RR si il facem sa zboare..ca un jet..

Cu respect
Dan

Aceasta postare a fost editata de danny_39: 27 April 2009 - 09:08 PM

Toate aeromdelele sant iubite de Terra,diferenta o face viteza cu care se apropie...sau o face tipul ala cu statia?
0

#27 Useril este offline   ATYZZZ 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 392
  • Inregistrat: 07-September 07
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:Rc aero auto si cnc.

Postat 27 April 2009 - 09:09 PM

Eu folosesc DX6i in 2.4 GHz
0

#28 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

Postat 29 April 2009 - 10:16 AM

:( io am o futaba 6 canale in 40 mHz :( si niste felinare :(
FLYING IS AN ART
0

#29 Useril este offline   ATYZZZ 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 392
  • Inregistrat: 07-September 07
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:Rc aero auto si cnc.

Postat 29 April 2009 - 08:29 PM

Daca ai mai multe perechi de quartzuri sa le aduci .Poate nu gasesti canalul pe care esti liber si poti schimba pe alt canal.
Si cum a zis si prietenul Dan ada toata la RR si il facem sa zboare "ca un jet" :angry2:
0

#30 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

Postat 29 April 2009 - 10:24 PM

mai am 2 perechi...un 58 si un 53 parca :angry2: aduc tot ..am si un cessna stricat si lipit( pe langa cel nou )...si facut ultrausor,...vreau sa-l crashuiesc acolo :angry2:

Aceasta postare a fost editata de 9unuunu: 29 April 2009 - 10:25 PM

FLYING IS AN ART
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro