Modelism - RHC Forum: duza - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

duza

#1 Useril este offline   tudor64 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 11
  • Inregistrat: 22-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 25 March 2009 - 08:36 PM

am si e o intrebare sunt incepator si vreau sa stiu cum si din ce sa fac duza de evacuare ma gandeam la lut da cred ca e prea fragil
0

#2 Useril este offline   Tza rocket 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 257
  • Inregistrat: 11-December 06

Postat 25 March 2009 - 08:53 PM

Dute la prima farmacie veterinara si cere nisip pentru pisica si vezi pe care scrie Bentonita!. Sau si daca nu scrie , sa fie nisip de pisica. Bentonita se foloseste in mod normal.Aia o macini sau si asa bucati ,dar mai bine macinata ca se preseaza mai bine si aia o presezi pe post de ajutaj.Spor!
Fiber glass is the best!!!!
0

#3 Useril este offline   tudor64 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 11
  • Inregistrat: 22-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 26 March 2009 - 08:33 PM

Vezi postareaTza rocket, la Mar 25 2009, 08:53 PM, a spus:

Dute la prima farmacie veterinara si cere nisip pentru pisica si vezi pe care scrie Bentonita!. Sau si daca nu scrie , sa fie nisip de pisica. Bentonita se foloseste in mod normal.Aia o macini sau si asa bucati ,dar mai bine macinata ca se preseaza mai bine si aia o presezi pe post de ajutaj.Spor!



mersi mult
0

#4 Useril este offline   Scorpionu' 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 16
  • Inregistrat: 15-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Interests:rachetomodelism, femei, vanatoare

Postat 26 March 2009 - 10:48 PM

Uite ceva ce cred ca te va ajuta. Daca maestrii* cred ca e gresita va rog corectatima.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: motor_mic.jpg

Scorpio
0

#5 Useril este offline   casper20 

  • Lifetime Beginner
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members