Modelism - RHC Forum: Aeromodel Extra 300S Electro (Black Horse) - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Aeromodel Extra 300S Electro (Black Horse) Anvergura: 1085mm, electric

#1 Useril este offline   Miezu_eu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 553
  • Inregistrat: 13-July 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

  Postat 20 March 2009 - 10:06 AM

Dimensiuni:
Anvergura: 1085mm
Lungime: 950mm
Suprafata portanta: 24.5 dmp
Greutate: aproximativ 730 g
Control: directie, profundor, eleroane, motor
Aripile sunt demontabile

Pentru a pune modelul in functiune mai aveti nevoie de: Accesorii puse de mine
Sistem RC minim 4 canale Futaba 6T 2,4 GHz
Servomecanisme SG90 sau HS65HB, 4 bucati Servo Robbe FS-550 BB Carbon Micro
Motor electric AXI 2808/24 sau echivalent Outrunner ROXXY 2834/ 12
Baterie: 11,1V Li-Po 1800 - 2200mAh Acumulator LiPo Ro-Power 11.1V/ 2100 mA
Elice: 9x5, 10x4.7 12x6 APC thin
Regulator recomandat: 30 A 30 A

Servo: Servo Robbe FS-550 BB Carbon Micro
Specificatii:
Dimensiuni: 30 x 13 x 31.5 mm
Masa: 18 g

Voltaj operare: 4.8 V
Cuplu: 2.0 kg-cm
Viteza: 0.12 sec / 45 grade

Voltaj operare: 6 V
Cuplu: 2.5 kg-cm
Viteza: 0.09 sec / 45 grade

Motor: Outrunner ROXXY 2834/ 12
Tensiune: 2-4 cell LiPo (7 - 15 Volti)
Curent: 13 A
Curent maxim: 16 A (max 60 sec)
Putere la ax: aprox.230 W
Turatie in gol: 750 rpm/V
Tractiune maxima: 1100 g
Masa recomandata model: max.1800 g
Dimensiuni: 28 x 34 mm
Diametru ax: 3.17 mm
Masa: 67 g

Elice recomandata: 10x5, 12x6 inch


Rezultat masuratori si teste pentru aeromodele pe stand

APC 12 x 6 Elektro LiPo 11.1V/ 4000 mA 13 A 1000 g
APC 10 x 5 Elektro LiPo 14.8V/ 4000 mA 12.2 A 1150 g
APC 12 x 6 Elektro LiPo 14.8V/ 4000 mA 18 A 1350 g Se incalzeste tare

Acumulator LiPo Ro-Power 11.1V/ 2100 mA
Specificatii:
Capacitate: 2100 mA
Voltaj: 11.1 V
Curent maxim: 33 A
Curent de incarcare: 2.1 A
Dimensiuni: 20 x 35 x 110 mm
Masa: 146 g


NELAMURIREA: in cartea lui spune ca CG se afla la 80mm in spatele BA unde se incastraza aripa. Mie din constructie imi iese mult prea in spate, in consecinta am decis ca in loc de plumb sa pun si al doilea acumulator, am 2 la fel ;). Ma gandeam sa ii pun in paralel. Ce prarere aveti. Credeti ca o sa pateasca acumulatorii ceva? Unul dintre ei cred ca are 5 cicluri in plus.

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  1.jpg (64.93K)
    Number of downloads: 1314
  • Fisier atasat  2.jpg (78.17K)
    Number of downloads: 1353
  • Fisier atasat  3.jpg (72.24K)
    Number of downloads: 1338

Aceasta postare a fost editata de Miezu_eu: 20 March 2009 - 10:07 AM

doar....eu
0721.798.720

0

#2 Useril este offline   TUROK 

  • BAGA VITEZA
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3708
  • Inregistrat: 03-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 20 March 2009 - 11:00 AM

Cu niste sfaturi , cred ca te poate ajuta aici( hash84) .Din cate stiu el a avut modelul acesta , si parca l-a zburat si pe la R.Rosie . ;)
ADOR VITEZA!!!
0

#3 Useril este offline   Miezu_eu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 553
  • Inregistrat: 13-July 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 20 March 2009 - 11:24 AM

ok, ms. Acum ii dau un MI.
doar....eu
0721.798.720

0

#4 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2183
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 March 2009 - 02:32 PM

e frumos modelul si zboara bine. numai o grija sa ai cu el. e foarte foarte fragil. trebuie sa ai maini de chirurg cu el. nu pune 2 baterii ca o sa fie foarte greu. impinge bateria pana aproape de motor. eu parca am mai rupt pe acolo ceva. parca. stiu ca aveam bateria in fundul motorului si tot imi mai trebuia plumb in bot. pune bateria cat mai in fata si apoi plumb lipit pe capota cat mai aproape de elice. max 30-50g cred ca o sa trebuiasca fata de 150 cat are o baterie. cu doua baterii in el, la aterizare il rupi din cauza greutatii.
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#5 Useril este offline   Miezu_eu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 553
  • Inregistrat: 13-July 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 20 March 2009 - 02:40 PM

Vezi postareahash84, la Mar 20 2009, 02:32 PM, a spus:

e frumos modelul si zboara bine. numai o grija sa ai cu el. e foarte foarte fragil. trebuie sa ai maini de chirurg cu el. nu pune 2 baterii ca o sa fie foarte greu. impinge bateria pana aproape de motor. eu parca am mai rupt pe acolo ceva. parca. stiu ca aveam bateria in fundul motorului si tot imi mai trebuia plumb in bot. pune bateria cat mai in fata si apoi plumb lipit pe capota cat mai aproape de elice. max 30-50g cred ca o sa trebuiasca fata de 150 cat are o baterie. cu doua baterii in el, la aterizare il rupi din cauza greutatii.

ok, ms mult, atunci asa o sa-i fac, la mine are loc baterie pana atinge partea din fata a capotei,:rolleyes:, fara sa rup nimic. Referitor la GC, este corect? adica in realitate este asa cum zic ei? si cursa suprafetelor de comanda? 15mm eleroane si profundor iar deriva 20 mm mie mi se pare ca se misca destul de putin. intarituri pe profundor?

Aceasta postare a fost editata de Miezu_eu: 20 March 2009 - 02:45 PM

doar....eu
0721.798.720

0

#6 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2183
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 March 2009 - 02:51 PM

Vezi postareaMiezu_eu, la Mar 20 2009, 02:40 PM, a spus:

ok, ms mult, atunci asa o sa-i fac, la mine are loc baterie pana atinge partea din fata a capotei,:rolleyes:, fara sa rup nimic. Referitor la GC, este corect? adica in realitate este asa cum zic ei? si cursa suprafetelor de comanda? 15mm eleroane si profundor iar deriva 20 mm mie mi se pare ca se misca destul de putin. intarituri pe profundor?

e perfect atunci. impinge bateria cat mai in fata! si vezi sa fie asigurata. cursele nu mai stiu sa iti zic cat le aveam. tot ce iti pot spune e ca e un avion foarte lent. o sa il vezi.
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#7 Useril este offline   Miezu_eu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 553
  • Inregistrat: 13-July 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 20 March 2009 - 02:55 PM

daca e lent e perfect deoarece e al 3-lea model pe care o sa il zbot. EZ, Cessna, (F22 nu a zburat dar o sa o faca) si acesta deci e perfect!
intarituri pe profundor???? adica doua tije de carbon?
doar....eu
0721.798.720

0

#8 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2183
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 March 2009 - 03:17 PM

Vezi postareaMiezu_eu, la Mar 20 2009, 02:55 PM, a spus:

intarituri pe profundor???? adica doua tije de carbon?

eu l-am zburat exact asa cum era el. fara nici o modificare.
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#9 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 20 March 2009 - 05:18 PM

Cred ca ar fi bine ca cel putin pentru primele zboruri sa lasi cursele recomandate de ei. Asta pana stabilesti exact ca ai si CG si unghi motor corect.
Dupa aceea poti creste cursele usor usor pana obtii un rezultat convenabl tie.

Curse mari la inceput e "grav". La primul zbor al Gilesului meu am crezut ca nu il voi putea aduce jos din cauza sensibilitatii exagerate a eleroanelor. La sol insa mi se paruse ok...

Spor la treaba si sa-l stapanesti sanatos :rolleyes:
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#10 Useril este offline   Miezu_eu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 553
  • Inregistrat: 13-July 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 27 March 2009 - 09:01 AM

azi am reusit sa fac centrajul cu plumb in bot si cu acumulatorul impins la maxim, rezultate greutate plumb in bot 135g, cam mult, asa ca eu cred ca mai bine pun acumulatorul de 150g care imi va da si energie mai multa. Sincer nu stiu cum au reusit cei care l-au produs sa spuna ca va zbura cu un singur acumulator, cand la al meu ii mai trebuie 135g greutate in bot in configuratie RTF. Cred ca o sa iau plumbul si acumulatorii si o sa ii fac centrajul pe camp cu ajutorul celor care or sa vina. Astept pareri!
doar....eu
0721.798.720

0

#11 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2183
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 March 2009 - 09:48 AM

Vezi postareaMiezu_eu, la Mar 27 2009, 09:01 AM, a spus:

azi am reusit sa fac centrajul cu plumb in bot si cu acumulatorul impins la maxim, rezultate greutate plumb in bot 135g, cam mult, asa ca eu cred ca mai bine pun acumulatorul de 150g care imi va da si energie mai multa. Sincer nu stiu cum au reusit cei care l-au produs sa spuna ca va zbura cu un singur acumulator, cand la al meu ii mai trebuie 135g greutate in bot in configuratie RTF. Cred ca o sa iau plumbul si acumulatorii si o sa ii fac centrajul pe camp cu ajutorul celor care or sa vina. Astept pareri!


au aveam un acumulator de 1800mah la 170 grame si unu de 2200 la 190 grame. imi trebuia plumb, dar parca nu cantitatea asta. daca esti sambata pe chitila vedem. depinde si de greutatea motorului. eu am pus motorul pe care il recomandau ei. adica ala de pe cutie http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#12 Useril este offline   TUROK 

  • BAGA VITEZA
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3708
  • Inregistrat: 03-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 27 March 2009 - 10:36 AM

Vezi postareahash84, la Mar 27 2009, 09:48 AM, a spus:

au aveam un acumulator de 1800mah la 170 grame si unu de 2200 la 190 grame. imi trebuia plumb, dar parca nu cantitatea asta. daca esti sambata pe chitila vedem. depinde si de greutatea motorului. eu am pus motorul pe care il recomandau ei. adica ala de pe cutie http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif



Adica vrei sa spui ca ai folosit un AXI ....dupa cat imi aduc eu aminte http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/rolleyes.gif
ADOR VITEZA!!!
0

#13 Useril este offline   Miezu_eu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 553
  • Inregistrat: 13-July 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 27 March 2009 - 10:37 AM

motorul pe care il am eu are 67g fara conectori, cu, sa zicem 75g, deci aproape de 76g cu tot cu coectori ca cel recomandat. De mentionat ca pe spate am niste servo cu angrenaj de carbon, care fiecare are greutatea de 18g, si sunt puse langa ampenaje, cred ca astea dau un moment destul de mare care in bot probabil dau diferenta de aproape 100g al balastului tau fata de al meu.
motorul meu este: Motor BL Outrunner ROXXY 2834/ 12 si cel recomandat este Motor BL AXI 2808/24 GOLD LINE
sambata nu cred ca vin pe chitila deoarece ma duc La trei drumuri ca mai avem de facut curat.

Aceasta postare a fost editata de Miezu_eu: 27 March 2009 - 10:39 AM

doar....eu
0721.798.720

0

#14 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 27 March 2009 - 04:56 PM

Motorul e ok. Iti asigura destula tractiune cu elice 12x6.

Servourile de pe coada insa zic eu ca sunt grele. Eu personal am folosit servouri micro de 18 grame pe Giles. Pe Extra mea de la Graupner am folosit S3114 de 9grame care ii sunt acoperitoare.
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#15 Useril este offline   OvidiuBB 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 45
  • Inregistrat: 08-October 09
  • Gender:Male
  • Location:Targoviste

Postat 10 November 2009 - 10:12 PM

Salutari,

"Dezgrop" eu acest topic deoarece mi-am achizitionat de curand un kit asemanator. Din pozele pe care le-am vazut pana acum, difera un pic structura, desi este acelasi black horse.

Motorizarea va fi, in functie de teste, 3536/06 sau 3535/16 de la Roxxy. Modelul va ajunge cam pe la 900 g dupa calculele preliminare (525g are kit-ul).

Am vazut ca voi ati ales 2834/12 de la roxxy, respectiv 2808/24 de la axi (la fel ca in recomandarea producatorului). Eram curios cam cum se comporta cu aceste motorizari.

PS: Topic-ul ar trebui mutat la ARF review.
0

#16 Useril este offline   avy 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 246
  • Inregistrat: 22-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Auto Moto Aero

Postat 11 November 2009 - 05:03 PM

Si daca insistati il puteti face termic ca in imaginile alaturate. Am modificat (adaptat firewall-ul) pentru a primi un MAGNUM 2.5 cc. Nu stiu cum zbura electric ca l-am modificat din prima dar termic e super !

Fisiere atasate


0

#17 Useril este offline   avy 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 246
  • Inregistrat: 22-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Auto Moto Aero

Postat 11 November 2009 - 05:04 PM

ai aici

Fisiere atasate


0

#18 Useril este offline   avy 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 246
  • Inregistrat: 22-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Auto Moto Aero

Postat 11 November 2009 - 05:07 PM

si rezervorul intra fara probleme, serviu de motor mai dificil

Fisiere atasate


0

#19 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 11 November 2009 - 06:05 PM

Subscriu la motorizarea termica... e super simpatic si zboara foarte bine.

Daca vrei electric si 3536/06 e "in lista" .... atunci mergi pe asta negresit... regulator de min 40A!

Spor!
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#20 Useril este offline   Borz_Florin 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 211
  • Inregistrat: 31-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Zalau
  • Interests:Aero

Postat 12 November 2009 - 02:26 PM

am in plan sa imi iau arrow 3D de la Black Horse
as vrea sa imi spui parere ta despre calitatea modelului tau
:lol:
Imi pare rau de greselile gramaticale
0

#21 Useril este offline   OvidiuBB 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 45
  • Inregistrat: 08-October 09
  • Gender:Male
  • Location:Targoviste

Postat 12 November 2009 - 05:05 PM

Azi l-am zburat! :lol:

Din ce poze am vazut aici pe forum, modelul meu pare o alta versiune. Spre surprinderea mea, a iesit din prima greu de bot! (Producatorul recomanda CG la 80mm de bordul de atac). Avand insa suportul acela pe care se prinde bateria cu elastic, cred ca se poate echilibra in orice directie, dupa preferinte, fara a mai fi necesar plumb. Eu l-am lasat un pic greu de bot (cam 70mm fata de BA) pentru ca sunt incepator.
Trage vertical destul de bine cu 3536/06 si elice 12x7 Graupner Sonic. Am masurat cu clampetrul cam 44A la maximum asa ca i-am pus ESC de 60A si am setat din statie End Point-ul la mansa motor la 90%. Oricum, fiind primele zboruri, am mers tot timpul sub 75%.
0

#22 Useril este offline   Miezu_eu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 553
  • Inregistrat: 13-July 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 12 November 2009 - 05:25 PM

Outrunner ROXXY 2834/ 12 nu e bun deloc, puneti ceva care sa traga un kil cu elice de genu 8x4 sau 8x5, pentru ca 12x6 sau ce am pus eu pe el era prea mare. Apoi am trecut si eu la un motor 35.. cu ceva Turnigy si tragea de rupea adevarat la 35 amperi da se simtea diferenta! Luati ceva care sa traga in specificatiile lor 1500g ca sa traga real 1000g! bafta
doar....eu
0721.798.720

0

#23 Useril este offline   OvidiuBB 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 45
  • Inregistrat: 08-October 09
  • Gender:Male
  • Location:Targoviste

Postat 23 November 2009 - 11:44 PM

Mda... Azi l-am facut tzandari...

Era foarte instabil pe axa longitudinala. Tot azi i-am descoperit si cauza. Servo-ul de pe aripa dreapta avea un comportament ciudat. Cand incercam sa-l trimez deplasa eleronul cam cu 2-3 mm la un singur pas de trimaj. Asa ca l-am pus de-o parte sa-l duc acasa sa-i schimb servo-ul respectiv. Numai ca am uitat sa decuplez bateria...
Pasul urmator a fost sa ma indrept spre spitfire. Am schimbat modelul din radiocomanda si da-i la decolat. Evident ca am decolat cu ambele aeromodele iar extra s-a facut praf. Aviz incepatorilor (ca si mine): verificati si de 3-4 ori inainte de zbor! Eu am avut noroc ca am distrus doar avionul! De fapt, doar fuselajul. Aripile si ampenajele sunt neatinse.
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro