Modelism - RHC Forum: Mustang P-51 140 ARF - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 5 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Mustang P-51 140 ARF de la CM PRo

#121 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1783
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 11 April 2011 - 05:38 PM

@ Real Design
Pai in postul 117 am intrebat "natiunea zburatoare" daca sa fac prindere rigida sau elastica si nu prea au fost pareri. Tocmai spuneam ca nu am experienta la asa ceva si ceream un sfat. Deci???
Invata repede si aplica...tot repede!
0

#122 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 11 April 2011 - 06:13 PM

Vezi postareaRadu_, la 11 April 2011 - 05:38 PM, a spus:

@ Real Design
Pai in postul 117 am intrebat "natiunea zburatoare" daca sa fac prindere rigida sau elastica si nu prea au fost pareri. Tocmai spuneam ca nu am experienta la asa ceva si ceream un sfat. Deci???



1 - Lumea mai este si ocupata
2 - de multe ori prea multe pareri chiar deranjeaza pe "propitar"
3 - sunt multe de review-uri cu benzinare de 2,2 sau 2,7 sau 3,0 m facute doar pe RHC de colegii nostrii , d'apai pe
alea ( la forumuri ma refer ) din afara.
4 - si nu in ultimul rand eu nu sunt un " brand " in a carui parere sa te poti increde 100 % - vezi cazul echiilor ( la al meu s-a rupt cea de pe directie desi era modelul cel mic din clasa 50 - acelasi Mustang si producator sub 2,8 Kg ) - acum nu am model fara tija carbon peste tija filetata si articulatii sferice - JOC ZERO daca si servoul este de calitate.

Bafta.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#123 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1783
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 11 April 2011 - 09:46 PM

Multumesc de raspuns cu sau fara brand :)
Astazi am facut verificarea CG-ului si am cantarit modelul.
Are exact 7Kg cu toate pe el , fara carburant. Deci probabil 7,2Kg cu benzina cu tot. Cand voi monta si rezervoarele suplimentare pe care le voi face largabile, va avea 7,4Kg.
Chinezul spune ca are 59dm² si o greutate de 4,7Kg, calculand 78-80g/dm². Dar modelul gol are 4,7Kg asa ca nu stiu cum a calculat.
Eu o sa am 118-120gr/dm². Oare o fi mult , putin...nu stiu. Este sigur o greseala undeva. Am sa consult forumurile de pe RCGroup si RC Univers sa vad altii cum au iesit.

Centrul de greutate este la locul lui, chinezul apreciind intre 130 si 140mm de la bordul de atac. Eu sunt cam la 140, fara carburant. Cu carburant, va ma scadea putin.

Am dat putin la pala la "sec" si se cam zgaltaie motorasul. Probabil ca voi renunta la prinderea elastica. Practic in momentul cand dai la pala atinge axul motorului pe iesirea din fuselaj, apoi revine elastic. Nu cred ca este in regula nici chiar la pornire.

Am facut si ceva poze daca va mai intereseaza. Oricum, pe langa alti parteneri de forum care au creat adevarate bijuterii la scara, modelul meu este doar o palida incercare de model semi-scale.

Fisiere atasate


Invata repede si aplica...tot repede!
0

#124 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1783
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 11 April 2011 - 09:53 PM

.

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de Radu_: 11 April 2011 - 09:54 PM

Invata repede si aplica...tot repede!
0

#125 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 11 April 2011 - 10:05 PM

Felicitari Radu ,cata munca chiar si la un kit ! Intradevar trebuie sa renunti la prinderea elastica, ori ai puferi de care trebuie ori mai bine deloc . Chiar daca e o semimacheta o sa ai mari satisfactii cand o sa-l vezi in aer , o sa para real . Inca un proiect dus la capat .Bravo !

George
0

#126 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1783
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 11 April 2011 - 10:10 PM

Nu pot decat sa ma simt magulit de felicitarile tale, cand ma gandesc la bijuteria de Stuka pe care o realizezi. Este un prim inceput. Promit ca Cessna pe care o am in dotare si care inca nu am scos-o din cutie sa o realizez mai ...curat. Este vorba de modelul de 2,1m tot de la CMpro si tot benzinara va fi, cu aceeasi m otorizare.

Aceasta postare a fost editata de Radu_: 11 April 2011 - 10:11 PM

Invata repede si aplica...tot repede!
0

#127 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 12 April 2011 - 09:47 AM

Incarcarea alara este intradevar mare , dar se pare ca asa trebuie sa fie. Modelul mic ( clasa 50 ) a iesit in greutatea din manual.
Asta la marimea lui este greu rau (fata sa spunem de un acrobat de 1,9 m anv care nu sare de 5 kg ).
Deci mare atentie la terenul unde vei face maiden-ul caci nu vad bine trenul de aterizare daca are denivelari - daca ar fi o pista betonata ar fi bine si important ... cat mai lunga ca sa ai unde sa il filezi pana se aseaza .
Dupa mai multe zboruri o sa incepi sa il cunosti dar emotiile nu vor dispare niciodata la acest gen de modele, si doamne fereste de un dead stick si
intr-o pozitie rea fata de directia vantului .

Bafta .

P.S.

Elicea aia crezi ca este buna pentru benzinar ? Stiu si din experienta ca M.A- urile sunt cele mai putin grozave dar aici parerile sunt impartite.
As fi pus lemn sau carbon ( un carbon tripala era grozav si ca aspect.)

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 12 April 2011 - 09:49 AM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#128 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1783
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 14 January 2013 - 12:10 AM

Intre sarbatori, ca tot sunt lungi serile de iarna, m-am apucat sa montez rezervoarele suplimentare. Si daca tot m-am apucat, m-am gandit sa le fac largabile. Forma ovoida si faptul ca sunt din fibra de sticla, le confera o rezistenta destul de mare ca sa reziste la un impact in iarba. Asa ca am folosit doua servo micro, fixate pe barete confectionate din lemn de brad. A trebuit sa scobesc putin suportii si mai ales bavurile de la lipitura cu rasina.
Rezultatul se vede in fotografii.

Fisiere atasate


Invata repede si aplica...tot repede!
0

Arata acest topic


  • 5 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro