Modelism - RHC Forum: Red Hawk - Robbe ---> termic - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3

Red Hawk - Robbe ---> termic conversie

#31 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 25 January 2009 - 09:20 AM

@FarmFly: Vibratiile sunt aproape imperceptibile.... deocamdata. Intr-adevar, spuma pare sa le preia si sa le disipe foarte bine.

@Dan: Da, am vazut si puterea OS-ului .15. E deja stiut ca Magnum exagereaza puterea :D ... tocmai de aceea ziceam ca sunt comparabile. Acum, ar mai fi ceva.. faptul ca in varianta electrica am folosit o elice 12x6 iar in varianta termica am folosit 8x5 poate crea o falsa impresie a lipsei de putere.

@Gunman: http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#32 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 25 January 2009 - 09:25 AM

super tare! Felicitari! Imi aduc aminte ca am facut si eu o conversie similara cu un 2.5cc pe formosa1 cu flotoare :D A iesit ceva super tare si comparativ cu electricele zbor de 10 ori mai mult http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif

Eu pentru receptie am folosit un regulator infim cu un lipo 2s de 200mah, poti pune eventual si tu ceva similar si mai scazi 100g la gramaj.

Felicitari inca o data


0

#33 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 25 January 2009 - 09:34 AM

Vezi postareaKriminel, la Jan 25 2009, 09:25 AM, a spus:

Eu pentru receptie am folosit un regulator infim cu un lipo 2s de 200mah, poti pune eventual si tu ceva similar si mai scazi 100g la gramaj.


Am si aceasta posibilitate, insa pentru echilibrarea statica am fost nevoit sa folosesc NiMh. Modelul asta este din categoria "tail heavy" :D. Ca sa fiu sincer imi convine mai mult asa datorita simplitatii.
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#34 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 03 February 2009 - 10:30 PM

Am repostat filmuletul cu sunet de data asta.



Rog un moderator sa lipeasca aceasta sursa si la postul anterior cu filmuletul. Cel fara sunet l-am sters de pe YT.
Multumesc.

Aceasta postare a fost editata de Abburo: 03 February 2009 - 10:33 PM

URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#35 Useril este offline   farm fly 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 385
  • Inregistrat: 06-June 08

Postat 04 February 2009 - 05:33 AM

Ai mai incercat sa scoti ceva mai mult din motor ? Macar de-un hover la 80% din mansa, acolo.... Ziceai de elice mai mare, repozitionat rezervorul, ...etc...
0

#36 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 04 February 2009 - 11:16 AM

Nu l-am mai zburat de atunci. E programat pentru weekendul care vine.

Ce am constatat insa:
1. Surubul de reglaj relanti era mult prea strans. In mod normal trebuie sa faca "contact" cu rampa de alimentare undeva la jumatate de cursa, ori el facea contact undeva la 15%. Ca sa mearga normal trebuia sa deschid gazul mai mult de 3 ture, ceea ce nu e deloc normal... insa pe moment nu mi-am dat seama. Practic fiind atat de apropiat nu lasa suficient combustibil sa ajunga in carburator.
2. Toba nu are nici un fel de garnitura de etansare. Voi face cumva sa etansez perfect prinderea ei astfel incat sa asigur presiunea necesara in rezervor.

Elicea pe care o voi folosi va fi 9x6.
Rezervorul din pacate nu prea am cum sa-l repozitionez.... eventual am sa pun o pompa perry :D) :rolleyes: -- glumesc bineinteles .. nu o luati de buna !

Aceasta postare a fost editata de Abburo: 04 February 2009 - 11:31 AM

URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#37 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6864
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 04 February 2009 - 11:24 AM

Vezi postareaAbburo, la Feb 4 2009, 11:16 AM, a spus:

2. Toba nu are nici un fel de garnitura de etansare. Voi face cumva sa etansez perfect prinderea ei astfel incat sa asigur presiunea necesara in rezervor.

silicon rosu de temperatura inalta.se gaseste la piese auto cam 8 lei un tub.
flying is my life...
0

#38 Useril este offline   MirceaFgs 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 124
  • Inregistrat: 24-June 08

Postat 04 February 2009 - 11:33 AM

Vezi postareaAbburo, la Feb 4 2009, 11:16 AM, a spus:

Nu l-am mai zburat de atunci. E programat pentru weekendul care vine.

Ce am constatat insa:
1. Surubul de reglaj relanti era mult prea strans. In mod normal trebuie sa faca "contact" cu rampa de alimentare undeva la jumatate de cursa, ori el facea contact undeva la 15%. Ca sa mearga normal trebuia sa deschid gazul mai mult de 3 ture, ceea ce nu e deloc normal... insa pe moment nu mi-am dat seama. Practic fiind atat de apropiat nu lasa suficient combustibil sa ajunga in carburator.
2. Toba nu are nici un fel de garnitura de etansare. Voi face cumva sa etansez perfect prinderea ei astfel incat sa asigur presiunea necesara in rezervor.

Elicea pe care o voi folosi va fi 9x6.
Rezervorul din pacate nu prea am cum sa-l repozitionez.... eventual am sa pun o pompa perry :rolleyes:) http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif -- glumesc bineinteles .. nu o luati de buna !


Ce pot sa spun despre toba este ca se poate foarte usor etansa cu Silicon rosu care rezista si la temperaturi foarte mari. Iar despre reglaje , multa multa rabdare :D
0

#39 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 04 February 2009 - 01:37 PM

Gata, gasit si luat silicon rosu 2+2, care rezista pana la 343 grade. 5 lei tubul de 85grame.. dar l-am luat pe ultimul!

Multam mult de pont http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/wink.gif
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#40 Useril este offline   farm fly 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 385
  • Inregistrat: 06-June 08

Postat 04 February 2009 - 02:12 PM

In weekendul asta asteptam cu interes sa se apropie macar de specificatiile unui OS de 2.5 (nu alea umflate de Magnum- ASP ) http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/rolleyes.gif
0

#41 Useril este offline   ave 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:București... în weekend

Postat 05 February 2009 - 10:48 AM

Poate ca s-ar apropia, daca rezervorul n-ar fi cu vreo 3 cm mai jos fata de nivelul carburatorului...
Ave
0

#42 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 05 February 2009 - 12:30 PM

Daca etansez corespunzator toba, credeti ca s-ar asigura presiunea necesara in rezervor pentru a nu mai fi o problema acea diferenta de nivel intre rezervor si carburator?
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#43 Useril este offline   protheus 

  • 日本語
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1719
  • Inregistrat: 26-August 07
  • Gender:Male
  • Location:Manage
  • Interests:Cate un pic din fiecare domeniu.

Postat 05 February 2009 - 12:41 PM

Cine stie sa zica, dar din opinia mea, cand e in hover un avion, nu cumva se bazeaza numai pe suprapresiunea in rezervor si totusi merge bine?


Cu respect,

Catalin C.
 "Pai, impartim egal totul, o jumate tu, o jumate eu si o jumate Ion."  
0

#44 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 07 February 2009 - 10:23 PM

Revin cu noi date de zbor.

Am incercat azi sa-i pun o elice 9x6 insa nu sarea de 8000 de ture. Asa ca am ramas la 8x5 pe care o invarte la 13500 de ture.

Desi am reusit sa stabilizez oarecum motorul la turatii mai mari de 40% am insa probleme la turatiile mici.

Alta chestie interesanta.. la cutitul pe stanga motorul are tendinta sa se opreasca... la cutitul pe dreapta merge bine :lol:)

Una intr-alta pentru a putea tine motorul pornit trebuie sa am grija la cum manevrez mansa de gaz. In full da cateodata sa moara.. si trebuie redus binisor pentru relansare...

In rest totul pare sa se prezinte onorabil. Nu exista deformari ale modelului sau alte semne de probleme.
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#45 Useril este offline   farm fly 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 385
  • Inregistrat: 06-June 08

Postat 08 February 2009 - 06:52 AM

Deci motorasul nu vrea si pace....au dat buleala chinezii la asta micu' ! Din vasta mea experienta , ..de 2 luni :D in termice, as zice ca toba nu genereaza suficienta presiune pentru a sustine regimurile mici si pozitiile altele decat orizontala ! Dar.. intram in zona " Daciilor " ...adica ne ingropam in a surubari la o masinarie proasta din fabrica !

Oricum , idea unui acrobat termic de 1m, cu care sa te dai fara numar ( cum bine ziceai dupa primul zbor ) si care sa consume cate doua, trei lingurite de combusitibil pe zbor, merita urmarita si finalizata corespunzator !

Aceasta postare a fost editata de farm fly: 08 February 2009 - 06:53 AM

0

#46 Useril este offline   farm fly 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 385
  • Inregistrat: 06-June 08

Postat 08 February 2009 - 09:08 AM

Tot la categoria 3D termic de 1m:

- zilele astea trebuie sa se intoarca Lipitorul de la ski si dupa ce o sa faca rodajul la OS-ul de 0.35 o sa vedem cum trage pe "Pobeda" de 1m facuta pentru el.
0

#47 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 08 February 2009 - 10:39 AM

Da Aries, aceeasi impresie o am si eu... insuficienta presiune generata de toba.

Un tuning mic al orificiului intern de refulare... oare se poate face ceva de genul... a mai facut cineva?
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#48 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 08 February 2009 - 10:46 AM

da, am largit gaura, refiletat si am pus alt mustiuc dinala acolo cu imbunatatiri considerabile a presiunii.

De asemenea vezi sa nu-ti scape pe undeva presiunea, eu testez fiecare rezervor intr-un lighean cu apa sa vad daca nu scapa aer pe la ventil, tevi sau pereti.. astupi 2 tevi si suflii pana te inverzesti in cea mai lunga :rolleyes:


0

#49 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 08 February 2009 - 11:29 AM

Da, intr-adevar rezervorul nu l-am testat. Il voi verifica.

Tu ai marit diametrul mustiucului de presiune rezervor... http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif, eu ma gandeam la micsorarea diametrului refularii intermediare. Insa da... e mult mai simplu de realizat propunerea ta. Mercic mult.

De fapt cred ca pur si simplu voi mari diametrul actualului mustiuc... :rolleyes:

Aceasta postare a fost editata de Abburo: 08 February 2009 - 11:37 AM

URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#50 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 08 February 2009 - 10:36 PM

eu nu am reusit sa prind acea piese intr-o menghina suficient de strans fara sa se deformeze pentru a le largi. De partea hexagonala nu era suficient sa o prind si-mi fugea la fiecare tentativa de introdus burghiul...
Poate imi trebuie alta menghina. :rolleyes:


0

#51 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 09 February 2009 - 01:28 AM

Am reusit de l-am gaurit... nu am avut problemele descrise de tine. Insa din pacate la iesire pe partea filetata mi s-a subtiat materalul cam mult si s-a rupt la infiletare. Mi-au mai ramas aproximativ 2 spire. L-am prins in alea si l-am "incarcat" cu silicon rosu. Aparent tine bine... dar o sa vedem la urmatorul zbor.

Oricum, RH-ul este al naibii de simpatic asa mic si galagios :))...
Sunt convins ca si alte modele din clasa lui ar fi super ok. Cred, spre exemplu ca un Acro Master ar inghiti lejer un 4.5cc.
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#52 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 09 February 2009 - 01:30 AM

da, te inteleg perfect :) Eu am "convertit" la termice o formosa1 caruia i-am pus si flotoare... a fost mega fun sa decolez cu ea de pe lacul les din bihor... dar si mai fun era cand murea motorul prin mijlocul lacului inainte de decolare :D


0

#53 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 14 February 2009 - 09:41 PM

Astazi l-am scos iarasi la zbor, si slava domnului am convins si motorasul ala sa mearga.

Am marit gaura stutului de supraresiune pt rezervor. Desi celelalte reglaje nu prea seamana cu motoarele mai mari, in sensul ca deschid multe ture la jigler, motorasul s-a comportat aproape exemplar azi. Acum trebuie doar sa rezolv definitiv tigania pe ca am facut-o cu acel stut, care in urma maririi diametrului gaurii a cam ramas fara filet. Trebuie doar sa gasesc un stut mai mare si sa-l adaptez cumva.

Am inceput sa am probleme la sistemele de comanda, care sunt cele originale. Furca unui eleron a cedat in zbor, insa am reusit sa-l aduc jos in siguranta. Trebuie sa inlocuiesc in totalitate echele si tijele de comanda ale eleroanelor.
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#54 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 14 February 2009 - 10:59 PM

Incearca sa le schimbi cu articulatii sferice. Am eu unele foarte mici si fine si te pot ajuta cu ele daca
nu gasesti in alta parte.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#55 Useril este offline   farm fly 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 385
  • Inregistrat: 06-June 08

Postat 14 February 2009 - 11:30 PM

Cat de "exemplar" s-a comportat ? Are plus de forta ? Legat direct si de scanduricile mele...punem un 2.5 cc pe un 3D de 1.2- 1.3 kg sau mergem mau sus la 4 cc ?
0

#56 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 15 February 2009 - 12:26 AM

@RealDesign
Multumesc frumos. Am vazut ceva la magazine si le voi comanda... micute.

@FarmFly
Exemplar, inseamna ca a mers corect si mi-a ascultat comenzile. Nu a mai tusit la turatii mari, relantiul a fost stabil.
Daca vrei hover treci clar la 4cc. Al meu il tine de-o parere, dupa care cade!
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#57 Useril este offline   farm fly 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 385
  • Inregistrat: 06-June 08

Postat 15 February 2009 - 05:48 AM

Vezi postareaAbburo, la Feb 15 2009, 12:26 AM, a spus:

@FarmFly
Exemplar, inseamna ca a mers corect si mi-a ascultat comenzile. Nu a mai tusit la turatii mari, relantiul a fost stabil.
Daca vrei hover treci clar la 4cc. Al meu il tine de-o parere, dupa care cade!


Uite o informatie care inseamna bani ! Multumesc !

Felicitari ca ai avut rabdare sa duci la bun sfarsit ce n-au facut altii in fabrica !
0

#58 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 26 April 2009 - 11:57 PM

Si iata ca mai trecu ceva vreme de la ultima mea postare in acest subiect.

Revin cu cateva noutati:

1. RH termic in schema coloristica a unui P51 nu mai exista. Din motive tehnice de exceptie (m-a lasat bateria la receptie :D ) modelul a venit jos brusc si dintr-o data.
2. RH termic V2 a aparut deja intr-o tema coloristica demna de un zmeu de plaja http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif.

Mai ziceam si cu alte ocazii, ca in cazul unui RH nou as face anumite operatiuni pentru ameliorarea slabiciunilor. Iata deci care au fost tuningurile noii versiuni:

1. Lonjeron dublu din carbon (profil patrat de 4mm) pe aripa. Din cauza vitezei foarte mari de care acest model e capabil, aripa poate prinde unghi diedru daca nu este sustiuntia in vreun fel.
2. Doua servouri pe profundor. Teoretic ar merge si unul, insa dupa impactul modelului vechi mi-au cedat angrenajele unui servo. Montajul l-am facut cu cablu Y si inversare comanda mecanica a tijelor.
3. Sistem pull-pull pe directie. Am mutat echea undeva la jumatatea inaltimii directiei.
4. Toate echele originale date jos si montate altele noi. De asemenea am pus niste patratele de balsa sub talpa echelor pentru o distributie cat mai uniforma a presiuni
4. "Balamaua" initiala directiei am anulat-o si am inlocuit cu balamale celulozice.
5. Toate lipiturile le-am facut cu CA
6. Acumulator receptie de 4.8V, packul cu sectiune patrata, se preteaza cel mai bine. Din motice EVIDENTE de aduagare de greutate pe fata, acest factor de forma a bateriei imi permite montarea ei fix in bot, sub motor.


Am zburat modelul azi... se comporta foarte bine insa se pare ca am lasat unghiul motor ceva mai jos decat trebuia.

Si iata si cateva poze:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: HPIM6309.JPG
  • Imagine atasata: HPIM6314.JPG

URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#59 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 27 April 2009 - 12:29 AM

Ti-a iesit super frumos. Vad ca ai banda de asamblare sau sunt eu prea ocupat/lenes... :D
0

#60 Useril este offline   andreirosca 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 271
  • Inregistrat: 08-December 06

Postat 27 April 2009 - 09:37 AM

vad ca stim noi cine s-a tinut de cuvant dar si tu ai facut avionul de nota 10. bravo !
0

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro