Modelism - RHC Forum: MTA 4 si Thunder Tiger - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 13 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Ultima »

MTA 4 si Thunder Tiger Tips and Tricks si exploatare - intretinere !! Evaluare topic: -----

#61 Useril este offline   ionut76 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1240
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/6
  • Interests:http://www.catia.ro

Postat 26 January 2009 - 05:24 PM

Facem misto ? Sau mi se pare ? Poate mi se pare. Aveti grija cind citati din mesajul de mai sus, nu il mai citati in INTREGIME !
Cursuri si carti CATIA v5 aici
0

#62 Useril este offline   Zodrach 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 56
  • Inregistrat: 19-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Buzau, Romania

Postat 26 January 2009 - 05:29 PM

Faceam si noi o observatie......
I'm nobody..... nobody is perfect, and therefore I'm perfect
0

#63 Useril este offline   edulescu 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 9
  • Inregistrat: 01-July 08

Postat 26 January 2009 - 05:57 PM

Nu facem misto...glumeam si noi. Unde gasim niste nisip klumea sa facem poze?
0

#64 Useril este offline   Zodrach 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 56
  • Inregistrat: 19-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Buzau, Romania

Postat 26 January 2009 - 07:37 PM

Ai rabdare sa se termine ploaia(poate da si ceva zapada) si daca se mai usuca gasim noi un loc. Ma gandeam ca sub podul de peste Buzau e ceva teren off-road si e chiar si o platforma destul de mare betonata. Cred ca asta e locatia urmatoare.
I'm nobody..... nobody is perfect, and therefore I'm perfect
0

#65 Useril este offline   edulescu 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 9
  • Inregistrat: 01-July 08

Postat 26 January 2009 - 09:20 PM

Stiu un loc si mai bun la 5 km de Buzau...acolo unde s-a desfasurat zilele comnei Maracineni anul trecut (pe locul unde a fost tabara celor de la armata cand a fost redirectionata circulatia pe podul acela temporar) sunt vreo cateva ha de iarba + denivelari+ sosea linie dreapta. e imens locul si nu sunt nici curiosi :rolleyes:
0

#66 Useril este offline   ionut76 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1240
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/6
  • Interests:http://www.catia.ro

Postat 26 January 2009 - 11:10 PM

Parerea mea e sa nu bagati masina in nisip, nu cred ca trebuie sa va explic de ce. Oricum, daca e de mers pe nisip sau mai stiu eu ce praf voi veni cu Fiatul....si ma voi uita.
Cursuri si carti CATIA v5 aici
0

#67 Useril este offline   marius11 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1387
  • Inregistrat: 30-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Fagaras _ Brasov
  • Interests:Aeroclub Fagaras - Facebook
    Aero, Heli, Navo , RC cars , and drone

Postat 26 January 2009 - 11:40 PM

Alte foto cu micile modificari , priza de aer si in ultima foto se vede pozitionarea °FAIL -SAFE ° in spatele cutiei pentru recptor !!

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: M8.jpg
  • Imagine atasata: M9.jpg
  • Imagine atasata: M10.jpg

0

#68 Useril este offline   Zodrach 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 56
  • Inregistrat: 19-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Buzau, Romania

Postat 27 January 2009 - 12:43 PM

Vezi postareaionut76, la Jan 26 2009, 11:10 PM, a spus:

Parerea mea e sa nu bagati masina in nisip, nu cred ca trebuie sa va explic de ce. Oricum, daca e de mers pe nisip sau mai stiu eu ce praf voi veni cu Fiatul....si ma voi uita.


In apa am testat-o si merge... pe nisip urmeaza, dar sa fie uscat pe afara.... Uzura la componente tot apare indiferent de conditiile in care o exploatezi. E posibil sa apara mai repede, dar asta e, imi asum riscul. Conditii foarte bune(ideale) as vrea si eu... M-as da cu ea in sufragerie....... dar face nevasta-mea scandal..... asa ca tot e off-road... s-o lasam in mediul ei..
I'm nobody..... nobody is perfect, and therefore I'm perfect
0

#69 Useril este offline   bogdan luben 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 417
  • Inregistrat: 28-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 January 2009 - 08:07 PM

Exista si un fericit posesor de SLEDGE HAMMER S50 (8.2cmc de forta bruta)... Il asteptam pe forum.
Poate o sa vedeti maine ceva imagini.
Hormonu' bate neuronu'
0

#70 Useril este offline   ionut76 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1240
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/6
  • Interests:http://www.catia.ro

Postat 28 January 2009 - 08:12 PM

Wow, ce mi-a placut la S50 au fost cauciucurile si caroseria. Motorul e prea mare (zic eu) dar este, intr-adevar, foarte puternic. Citi cai putere dezvolta ?
Cursuri si carti CATIA v5 aici
0

#71 Useril este offline   bogdan luben 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 417
  • Inregistrat: 28-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 January 2009 - 08:31 PM

Doar 3 dar cu un cuplu monstruos, ambreajul nu are constructia e care o stiti, este ca cel folosit la heli termice

Aceasta postare a fost editata de bogdan luben: 28 January 2009 - 08:31 PM

Hormonu' bate neuronu'
0

#72 Useril este offline   bogdan luben 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 417
  • Inregistrat: 28-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 January 2009 - 08:52 PM

Am facut o greseala mai sus. Doar la MGT 8.0 este pus acel ambreiaj, S50 are 4 saboti
Hormonu' bate neuronu'
0

#73 Useril este offline   ionut76 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1240
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/6
  • Interests:http://www.catia.ro

Postat 28 January 2009 - 09:03 PM

MGT de la Associated si MTA4 S50 de la Thunder Tiger. Asa e, nu ? Masinile sunt aproape identice.
Bogdane, ai montat barele anti-roll ? Cum merge masina cu ele si cum se comporta in curbe strinse ?
Cursuri si carti CATIA v5 aici
0

#74 Useril este offline   marius11 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1387
  • Inregistrat: 30-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Fagaras _ Brasov
  • Interests:Aeroclub Fagaras - Facebook
    Aero, Heli, Navo , RC cars , and drone

Postat 29 January 2009 - 10:54 PM

Salut !
Chiar ma gandeam si eu la barele anti -roll ....sunt utile sau nu prea ?
Totusi care sunt rezultatele daca se monteaza ?
Se modifica simetria bratelor la denivelari ?
Stima
0

#75 Useril este offline   bogdan luben 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 417
  • Inregistrat: 28-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 January 2009 - 12:10 AM

Nu am montat, fimiu nu are nevoie la 7 ani de asa ceva.
Piesele acelea iti "lipesc" mai bine masina de pamant (in curbe si la denivelari)
Hormonu' bate neuronu'
0

#76 Useril este offline   Zodrach 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 56
  • Inregistrat: 19-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Buzau, Romania

Postat 30 January 2009 - 10:57 PM

Cam slabuta activitatea .... Maine iesim iarasi.... E si Ionut76 aici.. Sper sa iasa misto. Acum o saptamana am avut fotagrafii dementiale facute de Edulescu... acum sper sa facem ceva filme de calitate. Daca va aduceti aminte de podul de la Maracineni din Buzau..... s-a construit pe langa el un drum de vreo 2 km care ducea la podurile de pontoane montate de armata. Drumul respectiv era pe islazul unui sat. Intre timp podul s-a reparat ....dar drumul ala asfaltat a ramas si e dupa cum am zis pe un camp..... Si nu e nimeni pe acolo. Ai loc sa te dai cu masina in voie... Si poti iesi de pe el si te dai off-road. Revin maine seara sau duminica cu niste filmulete. Bogdane.... ce se aude cu pozele alea? Le pui pe site? Pacat de ele...
Cam atat deocamdata. Speram sa putem organiza ceva in Buzau daca sunt mai multi interesati. Ne oferim sa facem organizarea, eventual si cu concursul primariei daca s-o putea... Voi prezenta oricum si alte locatii din jurul orasului unde se poate organiza ceva. Si avem si obiective turistice!!... Va tin la curent

Aceasta postare a fost editata de Zodrach: 30 January 2009 - 11:07 PM

I'm nobody..... nobody is perfect, and therefore I'm perfect
0

#77 Useril este offline   ionut76 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1240
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/6
  • Interests:http://www.catia.ro

Postat 30 January 2009 - 11:13 PM

Deci miine abia astept sa ard asfaltul cu Zodrach, pacat ca nu e si Edulescu sa faca fotografiile vietii lui. Alta data cu el, vom pune noi poze miine. Ideea cu concursul in apropierea Buzaului se va transforma cit de curind in realitate, ar fi bine sa vedem cine ar putea veni ca sa facem primele demersuri.
Cursuri si carti CATIA v5 aici
0

#78 Useril este offline   edulescu 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 9
  • Inregistrat: 01-July 08

Postat 30 January 2009 - 11:23 PM

Bajetii lu' tata nu ma faceti ca vin maine la prima ora...fac poze si plec. http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif . Imi pare ca nu sunt alaturi de voi maine...dar o sa repetam isparva alta data atunci sa fim mai multi si mai bine organizati si oricum nu imi place vremea asta morocanoasa, fac fotografiile triste si fara viata... La prima intalnire va promit ca o sa umplu un car de 4GB de poze sa nu ratez nici un moment.


Mult succes maine si sa postati cat mai repede ce a-ti facut ca mor de curiozitate, ma manca'n talpi.

Vb maine.
0

#79 Useril este offline   AuRellyAn 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 1
  • Inregistrat: 29-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 February 2009 - 11:49 PM

Vezi postareabogdan luben, la Jan 28 2009, 08:07 PM, a spus:

Exista si un fericit posesor de SLEDGE HAMMER S50 (8.2cmc de forta bruta)... Il asteptam pe forum.
Poate o sa vedeti maine ceva imagini.




Mda, dupa cateva zile, abia acu am avut timp sa ma inscriu... am reusit si eu sa apar. " Bobocul" cu SLEDGE HAMMER S50. Sunt total strain dar incerc sa ma adaptez usor. Salutare la toata lumea!
THUNDER TIGER
Sledge HAMMER S50
40.695 Mhz
0

#80 Useril este offline   ionut76 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1240
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/6
  • Interests:http://www.catia.ro

Postat 01 February 2009 - 11:56 PM

Doua filmulete de la intilnirea de simbata:
http://www.youtube.c...h?v=B85zGccuPco
http://www.youtube.c...h?v=gRf85jipL1E
Cursuri si carti CATIA v5 aici
0

#81 Useril este offline   ionut76 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1240
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/6
  • Interests:http://www.catia.ro

Postat 07 February 2009 - 01:36 PM

Poze din Politehnica:
Imagine atasata: new_1.jpg Imagine atasata: new_2.jpg Imagine atasata: P1020120.jpg
Imagine atasata: P1020132.jpg Imagine atasata: P1020135.jpg Imagine atasata: P1020137.jpg
Cursuri si carti CATIA v5 aici
0

#82 Useril este offline   Zodrach 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 56
  • Inregistrat: 19-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Buzau, Romania

Postat 07 February 2009 - 01:40 PM

chiar voiam sa comentez ca nu mai pune nimeni poze pe forum.... dar a aparut Ionut.... frumusele...
I'm nobody..... nobody is perfect, and therefore I'm perfect
0

#83 Useril este offline   ionut76 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1240
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/6
  • Interests:http://www.catia.ro

Postat 07 February 2009 - 01:42 PM

Si inca poze:
Imagine atasata: P1020138.jpg Imagine atasata: P1020145.jpg Imagine atasata: P1020149.jpg
Imagine atasata: P1020151.jpg Imagine atasata: P1020056.jpg
Le-as fi pus pe toate odata, dar nu pot atasa mai mult de 500kb.
Cursuri si carti CATIA v5 aici
0

#84 Useril este offline   marius11 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1387
  • Inregistrat: 30-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Fagaras _ Brasov
  • Interests:Aeroclub Fagaras - Facebook
    Aero, Heli, Navo , RC cars , and drone

Postat 08 February 2009 - 11:52 AM

Salut !!
Frumos video al lui Ionut , observ aceasi tendinta si la monsterul vostru de a ramane accelerat la regimuri maxime de deschidere al carburatorului , mai trebuie deschic putin jiclorul de "MAXIM " (un mm...nu mai mult in dreapta ) .
Foarte fain si tinuta de drum excelenta .
Eu am rupt un bratz fata si am trecut cu ajutorul lui Bogdan pe brate de AL ...meserie ce mai ....doar ca acum ATENTIE MARE !!!!!!! ...nu se mai rup bratele ci se vor rupe urechile de pe carcasa diferentialului .
ASA CA ....ATENTIONE MARE !!!!
STIMA
P.S
Ieri am facut niste curse puternice si noi la Fagaras dar pacat ca nu am filmat cand doua monstere s-au incalecat din nimereala si au mers mai mult de 15 metri unul peste altul PERFECT in echilibrul fara sa cada in aplauzele spectatorilor . A fost cea mai tare SCENA vazuta si realizata de noi pana acum ..asa-.ceva nu s-a mai intamplat . Pacat ca nu am facut un video ....
0

#85 Useril este offline   bogdan luben 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 417
  • Inregistrat: 28-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 08 February 2009 - 11:59 AM

In dreapta se inchide.... se deschide in stanga.
Daca se rup urechile acelea... se schimba si carcasa dif. cu una de AL :rolleyes:

Aceasta postare a fost editata de bogdan luben: 08 February 2009 - 12:01 PM

Hormonu' bate neuronu'
0

#86 Useril este offline   Zodrach 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 56
  • Inregistrat: 19-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Buzau, Romania

Postat 08 February 2009 - 04:58 PM

Reglajul carburatorului este obligatoriu. Trebuie facut mai ales in functie de temperatura exterioara. Daca nu este reglat corespunzator risti o pornire foarte greoaie(ex. Ionut). Am avut nefericita ocazie de a demonta carburatorul in partile sale componente, datorita unui soc frontal in urma caruia pistonasul ce deschide aerul, impins de tija care il leaga de servo, s-a infipt in surubul pt reglaj relanti. L-am demontat, si asa cum cred ca banuiti, la montarea inapoi, dupa rezolvarea problemei, trebuia efectuat iarasi reglajul complet deoarece am avut toate suruburile de reglaj demontate. Cert este ca dupa o jumatate de ora de incercari, reusite pana la urma, acum masinuta porneste "la sfert", mai bine spus la prima actionare a sforii sau la un mic impuls al surubelnitei electrice. Totusi, acele reglaje corespund unei temperaturi exterioare de 1-2 grade Celsius..



P.S.
Am facut si un filmulet cu Ionut cu demontarea carburatorului. O sa il posteze el eventual, daca e cineva interesat.........

Aceasta postare a fost editata de Zodrach: 08 February 2009 - 05:01 PM

I'm nobody..... nobody is perfect, and therefore I'm perfect
0

#87 Useril este offline   marius11 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1387
  • Inregistrat: 30-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Fagaras _ Brasov
  • Interests:Aeroclub Fagaras - Facebook
    Aero, Heli, Navo , RC cars , and drone

Postat 08 February 2009 - 10:21 PM

Da !
Am gresit cu reglajul carb .
In stnga trebuie actionat
Scuzati !
0

#88 Useril este offline   Zodrach 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 56
  • Inregistrat: 19-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Buzau, Romania

Postat 09 February 2009 - 08:58 AM

Si inca ceva..... La efectuarea reglajelor am observat ceva interesant si extrem de enervant. Masina era pornita, telecomanda la fel, cu antena ridicata si asezata in spatele masinii la cca 30-40 cm. Cand atingeam cu surubelnita metalica corpul carburatorului, o luau servo-urile razna... asa ca in prima faza nu am reusit mai nimic cu reglajele... Mi-a luat ceva timp sa imi dau seama de cauza(si cu ajutorul unui prieten, a carui explicatie a fost destul de plauzibila..) si am rezolvat-o pana la urma mutand telecomanda langa rotile din fata si cu firul de antena al masinii atingand antena telecomenzii. Doar asa a disparut jocul acela al servo-urilor care ma impiedica sa fac reglajele. Mergea ok cand aveam surubelnita pe surub, iar cand o ridicam... era dereglata total... ori se oprea ori se tura anormal. Explicatia prietenului era ca surubelnita metalica pe corpul carburatorului crea un efect de antena modificand valorile pe care le transmitea telecomanda... Probabil nu aparea aceasta problema daca foloseam o surubelnita nemetalica.

Inca o problema.. Am si un elicopter electric care lucreaza cu cristale de 35 Mhz. Am incercat sa le pun la masina(cristalele) dar nu a mers cu ele. Aveti idee de ce? Singura explicatie ar fi ca pe modulul de receptie de pe masina scrie de frecvente pe 40 Mhz, cristalul probabil trebuind sa fie si el corespunzator. Sper sa imi dea Bogdan o explicatie.

Incercam sa fac asta deoarece la intalnirea cu Ionut, se mai incurcau comenzile intre cele doua masini in anumite pozitii ale telecomenzilor. Eu aveam cristale tip 50 iar Ionut tip 51, destul de apropiate totusi ca frecventa. Asa cum am zis cred ca doar Bogdan ma poate descurca. Astept un raspuns..


Si tot pentru Bogdan.. Ai idee cum se monteaza chestiile alea de plastic rotunde primite odata cu masina(inaltatoare de arcuri sau de amortizoare) sau ce rol au mai exact?

Aceasta postare a fost editata de Zodrach: 09 February 2009 - 09:08 AM

I'm nobody..... nobody is perfect, and therefore I'm perfect
0

#89 Useril este offline   ionut76 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1240
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/6
  • Interests:http://www.catia.ro

Postat 09 February 2009 - 10:18 AM

Alea stiu eu cum se monteaza. In partea de sus a amortizoarelor o sa vezi ca sunt deja montate unele mai late. Tragi putin in jos de ele, cu tot cu arc si pui altele. Au rolul de a .... intari putin arcurile, dar, sincer, eu nu am observat vreo diferenta.

Aceasta postare a fost editata de ionut76: 09 February 2009 - 10:20 AM

Cursuri si carti CATIA v5 aici
0

#90 Useril este offline   Zodrach 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 56
  • Inregistrat: 19-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Buzau, Romania

Postat 10 February 2009 - 08:55 AM

Daca le ai intr-adevar montate.... Iti aduci aminte ca am observat ca masinuta mea este mai flexibila ca a ta? Fiind arcul mai comprimat, suspensia devine mai dura.. Si teoretic ar trebui sa se comporte mai bine ca stabilitate la viteza si in viraje..
I'm nobody..... nobody is perfect, and therefore I'm perfect
0

Arata acest topic


  • 13 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro